ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 500/833/20
18 червня 2020 рокум.Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:
головуючої судді Дерех Н.В.
розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ІННОВЕЛЛІ ЛІМІТЕД" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у м.Києві про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІННОВЕЛЛІ ЛІМІТЕД" (надалі, позивач) звернулося до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової служби України (надалі, відповідач-1, ДПС України), Головного управління ДПС у м.Києві (надалі, відповідач-2), в якому просило визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДФС у м.Києві №1354463/40181773 від 17.12.2019, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 01.11.2019 на загальну суму 228803,80 грн., в тому числі ПДВ 38133,97 грн., рішення комісії Головного управління ДФС у м.Києві №1354462/40181773 від 17.12.2019, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 02.11.2019 на загальну суму 473431,60 грн., в т.ч ПДВ 78905,27 грн., зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 01.11.2019, податкову накладну №2 від 02.11.2019 подану Товариством з обмеженою відповідальністю "ІННОВЕЛЛІ ЛІМІТЕД".
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що позивачем виконані всі умови для реєстрації податкових накладних, однак спірні податкові накладні не зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, що свідчить про протиправність дій відповідача. Позивач вважає, що за таких обставин ДПС України зобов`язана зареєструвати спірні в даній справі податкові накладні, у зв`язку із чим просив задовольнити даний позов повністю.
Ухвалою суду від 10.04.2020 позовну заяву залишено без руху та надано строк для усунення недоліків позовної заяви до 10 днів з моменту вручення даної ухвали. У вказаний судом строк позивач усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху.
Ухвалою суду від 23.04.2020 позовну заяву прийнято до свого розгляду та відкрито провадження в даній справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін. Судове засідання у справі призначено на 20.05.2020 о 10:00 год. Даною ухвалою відповідачу встановлено 15-денний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву.
Представник Головного управління ДПС у м.Києві подав до суду відзив на адміністративний позов, в якому зазначив, що за результатами поданих позивачем документів Комісією було прийнято рішення про відмову в реєстрації спірних податкових накладних, оскільки встановити реальність здійснення господарської операції було неможливо. Тому, просив прийняти рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
Представник ДПС України подав до суду відзив на адміністративний позов, що містить аналогічні заперечення щодо наведених позивачем обставин та правових підстав позову, що і представник Головного управління ДПС у м.Києві.
20.05.2020 у відкритому судовому засіданні розгляд даної справи відкладено до 18.06.2020 о 12:00 год.
Позивач подав до суду відповідь на відзив на адміністративний позов, в якому зазначив наступне. Вважає, що відповідач безпідставно вказує на те, що за результатами розгляду документів, наданих позивачем, неможливо встановити реальність здійснення господарської операції, оскільки позивач вичерпно надав документи, які складались при оформленні податкових накладних враховуючи суть операції - продаж власно вирощеної продукції з оформлення відповідного обсягу первинних документів, які розкривають як процес вирощення кукурудзи, так і безпосередню поставку товару.
У судове засідання, призначене на 18.06.2020 позивач та його представник не прибули, представник позивача подав письмове клопотання, в якому просив розгляд справи здійснити без участі позивача та його представника за наявними матеріалами в письмовому провадженні, позовні вимоги підтримують повністю.
Представник Головного управління ДПС у м.Києві та представник ДПС України в судове засідання повторно не прибули, хоча були належним чином повідомлені про дату, час та місце судового розгляду справи, причин неприбуття суду не повідомили.
Враховуючи положення частини третьої ст.194, частини дев`ятої ст.205 та частини четвертої ст. 229 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі, КАС України), суд дійшов висновку про наявність підстав розгляду справи у порядку письмового провадження без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Судом встановлено, що у відповідності до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, позивач зареєстрований як юридична особа, основним видом діяльності якої є код КВЕД 01.11. "Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур".
Позивачем було подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні: №1 від 01.11.2019, №2 від 02.11.2019.
Після цього, позивачем були отримані квитанції, у відповідності до яких реєстрація зазначених податкових накладних була зупинена із посиланням на відповідність податкових накладних п.п.2.1 п.2 "Критеріїв ризиковості здійснення операцій" та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
На виконання вимог даних квитанцій позивачем були направлені в електронному вигляді повідомлення від 10.12.2019 №9 та від 10.12.2019 №10 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, з якими були подані документи на підтвердження реальності господарських операцій по вищевказаним податковим накладним.
Однак, рішеннями Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 17.12.2019 №1354462/40181773, від 17.12.2019 №1354463/40181773 було відмовлено у реєстрації зазначених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів.
В подальшому, позивачем подано скарги до Державної фіскальної служби України на Рішення комісії ДФС №1354462/40181773 від 17.12.2019 (вих.№19.12/1-2 від 19.12.2019) та №1354463/40181773 від 17.12.2019 (вих. №19.12/19-1 від 19.12.2019).
Проте, рішеннями за результатами розгляду скарги на рішення комісії регіонального рівня, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 28.12.2019 №45951/40181773/2 та від 28.12.2019 №45931/40181773/2 залишено скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Не погоджуючись з такими діями відповідача щодо відмови у реєстрації податкових накладних, позивач звернулася з даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує, що відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (надалі, ПК України), при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 21.02.2018 року №117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Постанова №117).
Відповідно до пунктів 5, 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 (надалі, Порядок №117), податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
У разі, коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Пунктом 10 Порядку №117 передбачено, що ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної/розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТ ЗЕД /послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 14 Порядку № 117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
У відповідності до пунктів 18-21 Порядку № 117, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Відповідно до вимог пункту 10 Порядку зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117, ДФС визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку та погоджені Міністерством фінансів України.
Так, пунктом 2 Критеріїв ризиковості передбачено (в редакції листа, чинного на момент виникнення спірних правовідносин), що податкові накладні/розрахунки коригування, складені платниками податку, перевіряються на відповідність ознакам ризиковості здійснення операцій, зокрема, якщо обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яку(ий) подано на реєстрацію в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 відсотків загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД та послуг з кодами згідно з ДКПП, перелік яких визначено ДФС відповідно до додатка, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в Таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється) (підпункт 2.1 пункту 2 Критеріїв ризиковості).
Як вбачається з матеріалів даної справи, з метою підтвердження реальності господарської операції, за результатами здійснення яких складено податкові накладні, у реєстрації яких відмовлено контролюючим органом, позивачем було подано до податкового органу пояснення та документальні підтвердження, а саме: звіт про посівні площі сільськогосподарських культур про урожай 2019 року, звіт про збирання врожаю сільськогосподарських культур на 01.11.2019, договір купівлі - продажу, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, виписка/особовий рахунок з 07.11.2019 по 07.11.2019, оборотно-сальдові відомості, договори оренди майна, договори оренди, свідоцтво про реєстрацію машини (комбайн зернозбиральний), технічні паспорти на автомобілі, свідоцтво про реєстрацію машини (трактор колісний), договори поставки, рахунки на оплату, штатний розпис, Витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, Акт №5 витрати насіння і садивного матеріалу.
У квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних, контролюючим органом було сформовано висновок про відповідність податкових накладних позивача п.п.2.1. "Критеріїв ризиковості здійснення операцій" та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, однак, жодного посилання на конкретний критерій, визначений у пункті 2.1 не наведено.
Крім того, з рішень відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних вбачається, що в такій реєстрації відмовлено у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів.
Суд зазначає, що в оскаржуваних рішеннях не зазначено, яких саме документів не було надано, та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.
Отже, суд вважає, що позивачем надано усі необхідні документи для реєстрації спірних податкових накладних.
Також, частиною другою статті 6 КАС України передбачено, що суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини. Відповідно до статті 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.
Суд також враховує позицію Європейського суду з прав людини, сформовану в пункті 58 рішення у справі Серявін та інші проти України від 10.05.2011: згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії (Ruiz Torija v. Spain) № 303-A, пункт 29).
В той же час, при прийнятті рішення по суті, суд не приймає до уваги твердження відповідачів, викладені у відзивах, про те, що позивачем не подані в достатній кількості докази на підтвердження реальності здійснення господарської операції, оскільки в оскаржуваних рішеннях про відмову у реєстрації податкових накладних не було зазначено, які саме документи слід подати позивачу, що, у свою чергу, суперечить вимогам чинного законодавства. Проте, як вбачається з матеріалів даної справи, та підтверджено відповідачами у відзивах, позивачем були надані документи на підтвердження реальності здійснення господарської операції.
Наведене дає підстави вважати про відсутність сумнівів у здійсненні господарських операцій, за результатами яких складено податкові накладні, правомірність реєстрації яких є предметом оскарження в даній адміністративній справі.
З урахуванням встановлених обставин та на підставі норм чинного законодавства, що наведені вище, суд дійшов висновку, що позивач надав належні, достатні та допустимі докази, що підтверджують реальність здійснення господарських операцій за спірними податковими накладними; надані документи складені з дотриманням вимог законодавства і були достатніми для реєстрації цих податкових накладних в ЄРПН, обставин, які б унеможливлювали її реєстрацію судом не встановлено. Відповідачі як суб`єкти владних повноважень не спростували доводів позивача та не надав належних та допустимих доказів, які б ставили під сумнів реальність здійснених позивачем господарських операцій, свідчили б про їх невідповідність дійсному економічному змісту, а також підстав для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, а відтак не довів правомірності рішення відповідача-2 про відмову в реєстрації податкових накладних №1 від 01.11.2019 та №2 від 02.11.2019.
Отже, суд вважає, що позовна вимога про визнання протиправними та скасування рішення Головного управління ДФС у м.Києві №1354463/40181773 від 17.12.2019, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 01.11.2019 та рішення комісії Головного управління ДФС у м.Києві №1354462/40181773 від 17.12.2019, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 02.11.2019 підлягає до задоволення.
Щодо позовної вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних №1 від 01.11.2019, №2 від 02.11.2019, подані Товариством з обмеженою відповідальністю "ІННОВЕЛЛІ ЛІМІТЕД", суд зазначає наступне.
У відповідності до п.28 Порядку №117, за яким податкова накладна/ розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; протягом п`яти робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить менше 30 млн. гривень; протягом семи робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 30 млн. гривень включно.
Відповідно до пункту 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246, (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. № 341) податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється, зокрема, у день набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення).
Таким чином, порушене право позивача підлягає захисту шляхом зобов`язання ДПС України зареєструвати зазначені податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних, днем їх подання.
Відповідно до частини першої та другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення повністю.
Оскільки суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення повністю, сплачений судовий збір підлягає до відшкодування за рахунок бюджетних асигнувань суб`єктів владних повноважень, у відповідності до вимог ст. 139 КАС України.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
1.Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ІННОВЕЛЛІ ЛІМІТЕД" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у м.Києві про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.
2.Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у м.Києві щодо відмови у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1354462/40181773 від 17.12.2019 та №1354463/40181773 від 17.12.2019.
3.Зобов`язати Державну Податкову Службу України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних №1 від 01.11.2019, №2 від 02.11.2019, складені Товариством з обмеженою відповідальністю "ІННОВЕЛЛІ ЛІМІТЕД", днем їх подання.
4.Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м.Києві (м.Київ, вул.Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 43141267) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ІННОВЕЛЛІ ЛІМІТЕД" (м.Тернопіль, вул.Лук`яновича, 8, код ЄДРПОУ 40181773) судовий збір у розмірі 2102 ( дві тисячі сто дві) грн. сплачений у відповідності до квитанції №190610011 від 02.04.2020.
5.Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (м.Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ІННОВЕЛЛІ ЛІМІТЕД" (м.Тернопіль, вул.Лук`яновича, 8, код ЄДРПОУ 40181773) судовий збір у розмірі 2102 ( дві тисячі сто дві) грн. сплачений у відповідності до квитанції №190610005 від 15.04.2020.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 18 червня 2020 року.
Копію рішення надіслати учасникам справи.
Реквізити учасників справи:
Позивач:Товариство з обмеженною відповідальністю "ІННОВЕЛЛІ ЛІМІТЕД" код ЄДРПОУ: 40181773 місцезнаходження: вул. Лук`яновича, 8,м. Тернопіль,46400
Відповідач-1:Державна податкова служба України код ЄДРПОУ: 43005393 місцезнаходження: пл. Львівська, 8,м. Київ 53,04053
Відповідач-2:Головне управління ДПС у місті Києві код ЄДРПОУ:43141267 місцезнаходження: м.Київ, вул.Шолуденка 33/19.
Головуюча суддя Дерех Н.В.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.06.2020 |
Оприлюднено | 25.06.2020 |
Номер документу | 89997898 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Дерех Надія Володимирівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Дерех Надія Володимирівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Дерех Надія Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні