465/1101/20
3/465/1107/20
П О С Т А Н О В А
Іменем України
24.06.2020 року м. Львів
Суддя Франківського районного суду м. Львова Мартьянова С.М., розглянувши матеріали адміністративної справи про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_1 , громадянки України, який працює директором Ліцею №45 Львівської міської ради, що знаходиться за юридичною адресою: м.Львів, вул. Наукова, 25, (код ЄДРПОУ 20834322), проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,
за ч. 2 ст. 188-1Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
в с т а н о в и в :
Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення №13-01-173/0025 від 10.02.2020 року, 10.02.2020 року під час проведення планової перевірки у Ліцеї №45 Львівської міської ради, що знаходиться за юридичною адресою: 79060, м.Львів, вул.Наукова, 25 - порушення вимог законодавства, відповідальність за яке передбачено ч.2 ст.188-1 КУпАП, а саме: порушення вимог частини першої статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» - роботодавцем не виконується норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік. Середньооблікова кількість штатних працівників за 2018 - 114 працівників, з них середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлена інвалідність - 3, кількість осіб з інвалідністю - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог статті 19 Закону України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні (осіб) - 5. Середньооблікова кількість штатних працівників за 2019 - 117 працівників, з них середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлена інвалідність - 4, кількість осіб з інвалідністю - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог статті 19 Закону України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні (осіб) - 5.
ОСОБА_1 подала до суду пояснення по факту даного адміністративного правопорушення. Згідно яких зазначила, що у ліцеї № 45 ЛМР під час перевірки у лютому 2020 року виявлено порушення частини першої ст. 19 Закону України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні , яке потрібно було усунути до 10.03.2020 р. Порушення не було усунуто у зв`язку з відсутністю вакансій у ліцеї. Станом на 07.05.2020 р. працівник ліцею оформлює документи на встановлення групи інвалідності. Засідання комісії переноситься у зв`язку з карантинними заходами. Порушення частини першої ст. 19 Закону України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні буде усунуто у травні- червні 2020 року (після завершення карантину).
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступного висновку.
Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення за ч.2 ст.188-1 КУпАП , підтверджується матеріалами справи про адміністративне правопорушення, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення №13-01-173/0025 від 10.02.2020 року, актом за результатами проведення перевірки щодо додержання суб`єктом господарювання законодавства про зайнятість населення №13-01-173/0039, звітом про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2018 рік, довідками за 2018, 2019 року.
Аналізуючи докази у справі з точки зору їх допустимості, об`єктивності та достатності, за відсутності будь-яких істотних суперечностей, суд вважає вину ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.188-1 КУпАП доведеною повністю.
Згідно п.7 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв`язку з закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу .
Згідно ст.38 КУпАП адміністративне стягнення має бути накладене не пізніше як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - три місяці з дня його виявлення. У разі закриття кримінального провадження, але за наявності в діях порушника ознак адміністративного правопорушення, адміністративне стягнення може бути накладено не пізніше як через місяць з дня прийняття рішення про закриття кримінального провадження. Разом з тим, відповідно до висновку Вищого адміністративного суду України Щодо встановлення вини особи під час закриття провадження про адміністративні правопорушення у зв`язку із закінченням строків притягнення до адміністративної відповідальності , у разі закриття провадження по справі у зв`язку з закінченням строків накладення адміністративного стягнення, вина особи, яка притягається до адміністративної відповідальності не встановлюється.
Як вбачається з адміністративних матеріалів, подія мала місце 10.02.2020 року, тобто на час винесення постанови сплив трьох місячний строк накладення адміністративного стягнення за адміністративне правопорушення, тому провадження в справі слід закрити.
Керуючись статтями 33 , 283 , 284 КУпАП , суд,-
п о с т а н о в и в:
провадження у справі відносно ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення,передбаченого ч. 2 ст. 188-1 КУпАП закрити у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи строку накладення адміністративного стягнення.
Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя: Мартьянова С.М.
Суд | Франківський районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 24.06.2020 |
Оприлюднено | 25.06.2020 |
Номер документу | 90006095 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Франківський районний суд м.Львова
Мартьянова С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні