Рішення
від 26.05.2020 по справі 567/434/20
ОСТРОЗЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 567/434/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 травня 2020 року м. Острог

Острозький районний суд Рівненської області у складі:

головуючий суддя - Василевич О.В.

секретар - Клімович О.О.

з участю прокурора Самолюка Я.В.

представника Української сільської ради Острозького району Косінського Ю.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Острог цивільну справу за заявою заступника керівника Здолбунівської місцевої прокуратури Рівненської області в інтересах держави в особі Української сільської ради Острозького району Рівненської області про визнання спадщини відумерлою ,

встановив:

Заступник керівника Здолбунівської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Української сільської ради Острозького району Рівненської області звернулась до суду із заявою про визнання спадщини, що відкрилась після смерті ОСОБА_1 , відумерлою та її передачу у власність територіальної громади Української сільської ради Острозького району Рівненської області.

В обґрунтування своїх вимог заявник посилається на те, що за результатами вивчення стану законності у сфері земельних відносин на території Української сільської ради Острозького району Рівненської області було встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 в м.Острог помер ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , та виявлено земельну ділянку площею 3,08 га для ведення особистого селянського господарства, що знаходиться на території с.Вишеньки Української сільської ради Острозького району Рівненської області, яка належала на праві власності ОСОБА_1 на підставі державного акта серії ЯБ 049766.

Зазначає, що надана Головним управлінням Держгеокадастру у Рівненській області копія державного акта на право власності на земельну ділянку серії ЯБ № 049766 підтверджує, що державний акт на право власності на земельну ділянку для ведення особистого селянського господарства видавався ОСОБА_1 на земельні ділянки: ділянка № НОМЕР_1 кадастровий номер 5624288000:09:002:0050 площею 2,79 га (рілля); ділянка № 2 кадастровий номер 5624288000:09:002:0263 площею 0,21 га; ділянка № 3 кадастровий номер 5624288000:09:002:0515 площею 0,08 га, для ведення особистого селянського господарства.

Вказує, що згідно Інформаційної довідки зі Спадкового реєстру (заповіти/спадкові договори) від 22.04.2020р. № 60038443 щодо померлого ОСОБА_1 вбачається,що за його життя та від його імені будь-які заповіти та спадкові договори відсутні.

Згідно з довідкою виконавчого комітету Української сільської ради Острозького району Рівненської області від 22.04.2020 № 45, спадкоємці померлого ОСОБА_1 щодо оформлення спадкового майна не звертались.

Термін на прийняття спадщини минув та становить понад 1 рік.

Дана обставина підтверджується інформаційною довідкою зі Спадкового реєстру (спадкові справи та видані на їх підставі свідоцтва про право на спадщину) від 22.04.2020 № 60038430 щодо померлого ОСОБА_1 , відповідно до якої за прийняттям та оформленням спадщини до нотаріальної контори чи нотаріуса ніхто не звертався, спадкові справи та видані на їх підставі свідоцтва про право на спадщину щодо ОСОБА_1 відсутні.

Зазначає, що на день подачі заяви про визнання спадщини відумерлою, відомостей про наявність у померлого ОСОБА_1 спадкоємців не виявлено.

Згідно повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про смерть від 11.02.2020 за №00025546865, ОСОБА_1 помер ІНФОРМАЦІЯ_3 (актовий запис про смерть №13 від 10.05.1997р.).

Таким чином, після смерті ОСОБА_1 - ІНФОРМАЦІЯ_3 , відкрилась спадщина, до складу якої входить земельна ділянка площею 3,08 га, яка на даний час, тобто понад 1 рік з часу відкриття спадщини, не прийнята спадкоємцями за заповітом чи за законом.

Посилаючись на зазначені обставини, просить суд визнати спадщину, яка відкрилась після смерті ОСОБА_1 до складу якої входить земельна ділянка площею 3,08 га, яка складається з ділянки № 1 кадастровий номер 5624288000:09:002:0050 площею 2,79 га (рілля); ділянки № 2 кадастровий номер 5624288000:09:002:0263 площею 0,21 га; ділянки № 3 кадастровий номер 5624288000:09:002:0515 площею 0,08 га, яка розташована на території Української сільської ради Острозького району Рівненської області , відумерлою та передати її у власність територіальної громади Української сільської ради Острозького району Рівненської області.

Ухвалою суду від 29.04.2020 заяву було прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі.

В судовому засіданні представник заявника заяву підтримав, посилаючись на обставини, викладені у заяві. Вказав, що за результатами вивчення стану законності у сфері земельних відносин, на території Української сільської ради Острозького району Рівненської області було виявлено земельну ділянку загальною площею 3,08 га, яка належала померлому ОСОБА_1 , відповідно до державного акта на право власності на земельну ділянку серії ЯБ № 049766 .

Вказує, що Українська сільська рада Острозького району Рівненської області є органом місцевого самоврядування на території якого знаходиться вказана відумерла спадщина, та належним органом, що уповноважений управляти комунальним майном територіальної громади.

Водночас зазначає, що Українська сільська рада самостійно до суду із заявою про передачу відумерлої спадщини у комунальну власність не зверталася, внаслідок чого порушено інтереси територіальної громади.

Українською сільською радою Острозького району Рівненської області, як органом місцевого самоврядування до відання якого належить право володіти, доцільно, економно, ефективно користуватися і розпоряджатися майном, що належить територіальній громаді, допущено бездіяльність при вирішенні питання про визнання спадщинин відумерлою та її передачу до комунальної власності.

Таким чином, існують порушення майнових інтересів держави, у зв`язку з цим є всі достатні підстави для їх захисту шляхом здійснення представництва інтересів держави в суді у зв`язку з невиконанням Українською сільською радою своїх обов`язків та повноважень.

З огляду на викладене вважає, що у прокурора наявне законне право на звернення з позовом до суду.

Посилаючись на те, що сільська рада бездіє та не звертається до суду з заявою про визнання майна відумерлою спадщиною, внаслідок чого до місцевого бюджету не надходять кошти на розвиток регіону, та тривалий час орган місцевого самоврядування не має права розпоряджатися вказаною землею, заступник керівника Здолбунівської місцевої прокуратури звернулась до суду з вказаною заявою як заходом прокурорського реагування для захисту інтересів держави в особі Української сільської ради та просить визнати спадщину, що залишилась після смерті ОСОБА_1 , яка складається з земельної ділянки площею 3,08 га, яка складається з (ділянка № НОМЕР_1 кадастровий номер 5624288000:09:002:0050 площею 2,79 га (рілля); ділянка № 2 кадастровий номер 5624288000:09:002:0263 площею 0,21 га; ділянка № 3 кадастровий номер 5624288000:09:002:0515 площею 0,08 га) право на яке посвідчено державним актом на право власності на земельну ділянку серії ЯБ 049766, яка розташована на території Української сільської ради Острозького району Рівненської області, відумерлою та передати земельну ділянку вартістю 1 825 516 гривень, як відумерлу спадщину у власність територіальної громади в особі Української сільської ради Острозького району Рівненської області.

Представник Української сільської ради Острозького району Рівненської області в судовому засіданні заяву підтримав, підтвердив обставини, викладені у ній. Додатково пояснив, що ОСОБА_1 проживав з матір`ю в с.Вишеньки Острозького району Рівненської області. Після того як дах їхнього будинку був суттєво пошкоджений внаслідок стихійного лиха, їм було надано для тимчасового проживання інший будинок, проживаючи у якому вони у різний час померли. Пояснив, що ні у ОСОБА_1 , ні у його матері родичів не було. ОСОБА_1 помер ІНФОРМАЦІЯ_1 та похований на місцевому кладовищі в с.Українка Острозького району Рівненської області. Хто здійснив поховання невідомо. На день смерті ОСОБА_1 за адресою місця його проживання, крім нього ніхто не був зареєстрований. Заповіти від імені померлого сільською радою не посвідчувались, відомості про спадкоємців ОСОБА_1 в сільській раді відсутні. Вказав, що до сільської ради ніхто з спадкоємців померлого щодо прийняття спадщини по даний час не звертався, відомості в сільській раді про наявність спадкоємців померлого ОСОБА_1 відсутні

Суд, заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, всебічно, повно, об`єктивно оцінивши надані докази та давши їм належну оцінку, встановив наступне.

Згідно ч.1 ст.13 ЦПК України суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу , в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом.

Статтею 131-1 Конституції України на органи прокуратури покладається представництво інтересів держави в суді у випадках, визначених законом.

Відповідно до ст.23 Закону України Про прокуратуру представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом.

Відповідно до ч.3 ст.23 Закону України Про прокуратуру , прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Згідно з рішенням Конституційного Суду України від 08 квітня 1999 року у справі №1-1/99 державні інтереси закріплюються як нормами Конституції України , так і нормами інших правових актів. Інтереси держави відрізняються від інтересів інших учасників суспільних відносин. В основі перших завжди є потреба у здійсненні загальнодержавних (політичних, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямованих на захист суверенітету, територіальної цілісності, державного кордону, гарантування державної, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, охорону землі як національного багатства, захист прав усіх суб`єктів права власності та господарювання тощо.

З урахуванням того, що інтереси держави є оціночним поняттям, прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Прокурори та їх заступники подають до суду позови саме в інтересах держави, а не в інтересах підприємств, установ і організацій незалежно від їх підпорядкування і форм власності. Під поняттям орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах потрібно розуміти орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, якому законом надано повноваження органу виконавчої влади.

Частиною 4 ст.56 ЦПК України визначено, що прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Таким чином, у даній справі вбачаються правові підстави для звернення прокурора до суду в межах компетенції, передбаченої ст.131-1 Конституції України та ст.23 Закону України Про прокуратуру , оскільки після спливу одного року з часу відкриття спадщини, дії цивільно-правового характеру, спрямовані на визнання спадщини відумерлою та передачу вказаної земельної ділянки у власність територіальної громади, сільською радою не вживалися, що підтверджується також і поданою заявою Української сільської ради про звернення до прокуратури із проханням подачі даної заяви в інтересах сільської ради.

Відповідно до ч.3 ст. 12 ЦПК України , кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Судом встановлено, що на території Української сільської ради Острозького району Рівненської області було виявлено земельну ділянку площею 3,08 га, яка належала ОСОБА_1 на підставі державного акта на право власності на земельну ділянку серії ЯБ № 049766 , та має ознаки відумерлої спадщини.

ОСОБА_1 помер ІНФОРМАЦІЯ_1 , що підтверджується повним витягом з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про смерть №00025546865 від 11.02.2020 року.

Відповідно до державного акта на право власності на земельну ділянку серії ЯБ № 049766 ОСОБА_1 за життя належала земельна ділянка площею 3,08 га для ведення особистого селянського господарства, яка складалася з : ділянки № 1 кадастровий номер 5624288000:09:002:0050 площею 2,79 га (рілля); ділянки № 2 кадастровий номер 5624288000:09:002:0263 площею 0,21 га; ділянка № 3 кадастровий номер 5624288000:09:002:0515 площею 0,08 га, та розташована на території Української сільської ради Острозького району Рівненської області.

Відповідно до даних офіційного сайту https://land.gov.ua станом на 01.01.2020р. середня (базова) вартість одного квадратного метра земель с.Вишеньки Української сільської ради Острозького району становить 59,27 грн. Відповідно вартість земельної ділянки №1 кадастровий номер 5624288000:09:002:0050 площею 2,79 га (27900 м.кв.) становить 1 653 633 грн.; земельної ділянки №2 кадастровий номер 5624288000:09:002:0263 площею 0,21 га (2100 м.кв.) становить 124 467 грн.; земельної ділянки № 3 кадастровий номер 5624288000:09:002:0515 площею 0,08 га (800 м.кв.) становить 47 416 грн. Таким чином, загальна вартість землі становить 1 825 516 грн.

З довідки Української сільської ради від 22.01.2020р. № 45 судом встановлено, що ОСОБА_1 був зареєстрований та проживав в АДРЕСА_1 . Помер 09.05.1997 року про що зроблено актовий запис про смерть № 13 від 10.05.1997 року. Похований на місцевому кладовищі в с.Українка у 1997 році, хто здійнив поховання невідомо. На день смерті ОСОБА_1 за зазначеною адресою ніхто крім нього зареєстрований не був. Заповіти від імені померлого сільською радою не посвідчувались. Відомості про спадкоємців в сільській раді відсутні. З питань прийняття спадщини спадкоємці до сільської ради не звертались. Згідно погосподарської книги АДРЕСА_2 за 1996-2000 роки по домогосподарству, особовий рахунок 409, житловий будинок рахувався за померлою ОСОБА_2 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_4 . Разом з нею був зареєстрований її син ОСОБА_1 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 .

В ході судового розгляду судом встановлено, що право власності на вказаний житловий будинок з погосподарськими будівлями не зареєстровано.

Згідно інформаційних довідок зі спадкового реєстру (заповіти/спадкові договори; спадкові справи та видані на їх підставі свідоцтва про право на спадщину)від 22.04.2020р. №№ 60038430, 60038443 вбачається, що ОСОБА_1 за життя не складав на випадок своєї смерті заповітів або спадкових договорів, та після його смерті спадкова справа не відкривалась.

Згідно повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про смерть №00025546865 від 11.02.2020 року встановлено, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , помер ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Відповідно до довідки Української сільської ради Острозького району Рівненської області від 22.04.2020р. № 141/02-22 вбачається, що сільською радою вживалися заходи щодо пошуку спадкоємців померлого ОСОБА_1 . Однак, на даний час відомості про наявність у померлого ОСОБА_1 спадкоємців у сільській раді відсутні, інформація від спадкоємців померлого до сільської ради по даний час не надходила.

Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 20.05.2020р. № 209566518, відсутні відомості про реєстрацію права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 5624288000:09:002:0050.

Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 20.05.2020 р. № 2095567072, відсутні відомості про реєстрацію права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 5624288000:09:002:0263.

Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 20.05.2020 р. № 209567272, відсутні відомості про реєстрацію права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 5624288000:09:002:0515.

Надаючи правову оцінку викладеним обставинам суд зазначає наступне.

Згідно п.8 ч.2 ст.293 ЦПК України суд розглядає в порядку окремого провадження справи про визнання спадщини відумерлою.

Відповідно до ч.2 ст.1220 ЦК України часом відкриття спадщини є день смерті особи або день, з якого вона оголошується померлою (частина третя статті 46 цього Кодексу ).

Частиною 1 ст.1221 ЦК України передбачено, що місцем відкриття спадщини є останнє місце проживання спадкодавця.

Відповідно до ч.1 ст.1277 ЦК України, у разі відсутності спадкоємців за заповітом і за законом, усунення їх від права на спадкування, неприйняття ними спадщини, а також відмови від її прийняття орган місцевого самоврядування за місцем відкриття спадщини, а якщо до складу спадщини входить нерухоме майно - за його місцезнаходженням, зобов`язаний подати до суду заяву про визнання спадщини відумерлою.

Згідно ч.2 ст.1277 ЦК України заява про визнання спадщини відумерлою подається після спливу одного року з часу відкриття спадщини та згідно ч.3 ст.1277 ЦК України передбачено, що спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини, а нерухоме майно - за його місцезнаходженням.

Оскільки майно померлого ОСОБА_1 у встановлений законодавством термін ніхто не прийняв, спадкова справа за заявою спадкоємців у нотаріальній конторі не заводилась, та час, що сплив з моменту смерті, перевищує один рік, суд вбачає фактичні та правові підстави для визнання спадщини ОСОБА_1 , яка складається із земельної ділянки площею 3,08 га, відповідно до державного акта на право власності на земельну ділянку серії ЯБ №049766 відумерлою, в порядку ст.1277 Цивільного кодексу України.

Згідно ст.338 ЦПК України , суд, встановивши, що спадкоємці за заповітом і за законом відсутні або спадкоємці усунені від права на спадкування, або спадкоємці не прийняли спадщину чи відмовилися від її прийняття, ухвалює рішення про визнання спадщини відумерлою та про передачу її територіальній громаді за місцем відкриття спадщини.

Законом визначено, що підставами визнання спадщини відумерлою є, зокрема, неприйняття спадщини спадкоємцями за заповітом та (або) за законом.

Відповідно до постанови Верховного Суду України від 04.11.2015 №6-1486цс-15 саме по собі незнання про смерть спадкодавця не свідчить про поважність пропуску строку для прийняття спадщини.

Встановлено, що часом відкриття спадщини є 09 травня 1997 року, місце відкриття спадщини с.Вишеньки Української сільської ради Острозького району Рівненської області. Майно, що становить спадщину - земельна ділянка площею 3,08 га, яка належить ОСОБА_1 на підставі державного акта на право власності на земельну ділянку серії ЯБ №049766, яка розташована на території Української сільської ради Острозького району Рівненської області.

Термін на прийняття спадщини минув та становить понад 1 рік.

Отже, після смерті ОСОБА_1 , тобто ІНФОРМАЦІЯ_1 , відкрилась спадщина, до складу якої входить земельна ділянка площею 3,08 га, яка належить ОСОБА_1 на підставі державного акта на право власності на земельну ділянку серії ЯБ №049766 та яка на даний час, тобто понад один рік з часу відкриття спадщини, не прийнята спадкоємцями за заповітом чи за законом.

Відповідно до ч.3 ст.277 ЦК України , право власності на таку спадщину виникає у територіальної громади за місцем знаходження нерухомого майна.

Відповідно до ч.2 ст.327 ЦК України , управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Відповідно до ч.1 ст. 10 та ч.5 ст. 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , сільські селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в інтересах функції і повноваження, місцевого самоврядування, визначені Конституцією України , цим та іншими законами, в тому числі здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності.

Частиною 2 ст.60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб`єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.

Відповідно до ч.2 ст.327 ЦК України , управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Таким чином, Українська сільська рада є представницьким органом місцевого самоврядування та органом представницької влади територіальної громади міста, а також суб`єктом права комунальної власності територіальної громади. Сільська рада, виконавчий комітет від імені та в інтересах територіальної громади міста відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності територіальної громади.

Відповідно до п. в ч.5 ст.83 ЗК України , територіальні громади набувають землю у комунальну власність у разі прийняття спадщини.

Пунктом б ст. 140 ЗК України визначено, що однією з підстав припинення права власності на земельну ділянку є смерть власника земельної ділянки за відсутності спадкоємця.

Виходячи з викладеного та враховуючи те, що спадщина після померлого ОСОБА_1 ніким не прийнята, з часу відкриття спадщини пройшло більше одного року, тому суд приходить до висновку, про наявність підстав для визнання даної спадщини відумерлою та передачі земельної ділянки у власність територіальній громаді Української сільської ради Острозького району Рівненської області у зв`язку з чим заява прокурора підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 1220, 1221, 1277 ЦК України , ст.ст. 12,13,18, 28,76, 263-265, 293, 294, 334-338 ЦПК України, -

вирішив:

Заяву заступника керівника Здолбунівської місцевої прокуратури Рівненської області (м.Острог, пр-кт Незалежності, 18а Рівненської області, ЄДРПОУ 02910077, 35800) в інтересах держави в особі Української сільської ради Острозького району Рівненської області (с.Українка, вул.Климака,1 Острозького району Рівненської області, 35824, ЄДРПОУ 04386442) про визнання спадщини відумерлою задовольнити.

Визнати спадщину, що залишилась після смерті ОСОБА_1 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 , та складається з земельної ділянки загальною площею 3,08 га на підставі державного акта на право власності на земельну ділянку серії ЯБ 049766 (ділянка № 1 кадастровий номер 5624288000:09:002:0050 площею 2,79 га (рілля); ділянка № 2 кадастровий номер 5624288000:09:002:0263 площею 0,21 га; ділянка № 3 кадастровий номер 5624288000:09:002:0515 площею 0,08 га), яка розташована на території Української сільської ради Острозького району Рівненської області, відумерлою.

Передати земельну ділянку загальною площею 3,08 га (ділянка №1 кадастровий номер 5624288000:09:002:0050 площею 2,79 га (рілля); ділянка №2 кадастровий номер 5624288000:09:002:0263 площею 0,21 га; ділянка №3 кадастровий номер 5624288000:09:002:0515 площею 0,08 га), розташовану на території Української сільської ради Острозького району Рівненської області, яка належала померлому ОСОБА_1 на підставі державного акта на право власності на земельну ділянку серії ЯБ 049766, як відумерлу спадщину у власність територіальної громади в особі Української сільської ради Острозького району Рівненської області.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Рівненського апеляційного суду через Острозький районний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено та підписано 29 травня 2020 р.

Суддя Острозького районного судуВасилевич О.В.

СудОстрозький районний суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення26.05.2020
Оприлюднено25.06.2020
Номер документу90013401
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —567/434/20

Рішення від 26.05.2020

Цивільне

Острозький районний суд Рівненської області

Василевич О.В.

Рішення від 21.05.2020

Цивільне

Острозький районний суд Рівненської області

Василевич О.В.

Ухвала від 29.04.2020

Цивільне

Острозький районний суд Рівненської області

Василевич О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні