ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
25.06.2020 Справа № 920/506/20
м. Суми
Господарський суд Сумської області у складі судді Заєць С.В., розглянувши матеріали справи № 920/506/20
за позовом: В.о. керівника Роменської місцевої прокуратури Сумської області
(42000, Сумська область, м. Ромни, вул. Соборна, 43, код ЄДРПОУ
03527891) в інтересах держави в особі позивача
Пустовійтівської сільської ради Роменського району Сумської області
(42020, Сумська область, Роменський район, с. Пустовійтівка,
вул. Центральна, 69А, код ЄДРПОУ 04388981)
до відповідача: Обслуговуючий кооператив "Джерела Пустовійтівки"
(42020, Сумська область, Роменський район, с. Пустовійтівка, 4
провулок Центральної, 4, код ЄДРПОУ 37078486)
про визнання недійсним договору та повернення нерухомого майна
За участю представників сторін:
Від позивача: не прибув,
Від відповідача: не прибув,
Прокурор: Вортоломей І.Г.
При секретарі судового засідання Гордієнко Ж.М.
УСТАНОВИВ :
27.05.2020 в.о. керівника Роменської місцевої прокуратури Сумської області в інтересах держави звернувся до суду з позовною заявою, відповідно до якої просить суд:
1. Визнати недійсним договір про безкоштовне користування майном від 05.04.2017 укладеного між Пустовійтівською сільською радою Роменського району Сумської області та Обслуговуючим кооперативом "Джерела Пустовійтівки".
2. Зобов`язати Обслуговуючий кооператив "Джерела Пустовійтівки" (4 пров. Центральна, 4, с. Пустовійтівка. Роменський район, Сумська область, 42020, код ЄДРПОУ 37078486) повернути територіальній громаді в особі Пустовійтівської сільської ради Роменського району Сумської області (вул. Центральна, 69А, с. Пустовійтівка, Роменський район, Сумська область, 42020, код ЄДРПОУ 04388981) водонапірну башню, водопровід, свердловину та лічильник електроенергії, що розташовані в с. Пустовійтівка Роменського району Сумської області, які передано згідно акту приймання-передачі основних засобів обладнання та устаткування водопостачальної системи в селі Пустовійтівка від 05.04.2017.
3. Стягнути з відповідача на користь прокуратури Сумської області судовий збір, сплачений при поданні даного позову.
Ухвалою Господарського суду Сумської області від 28.05.2020 відкрито провадження у справі № 920/506/20, призначене підготовче засідання на 25.06.2020, 11:30; наданий відповідачу п`ятнадцятиденний строк з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву; наданий прокурору семиденний строк з дня отримання відзиву на позовну заяву для подання відповіді на відзив.
09.06.2020 позивач - Пустовійтівська сільська рада Роменського району Сумської області подав лист № 347-02/35 від 03.06.2020, в якому просить суд розглядати справу без участі представника селищної ради, в свою чергу зазначив, що позовні вимоги прокурора підтримує в повному обсязі, заперечень проти позову не має.
09.06.2020 відповідач подав лист від 02.06.2020 № 5 (вх. № 4522 від 09.06.2020), в якому позовні вимоги визнає повністю та просить розглянути справу без участі представника відповідача.
Відповідно до ст. 185 Господарського процесуального кодексу України, за результатами підготовчого провадження суд ухвалює рішення суду у випадку визнання позову відповідачем.
Оцінюючи подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до наступних висновків.
З матеріалів справи вбачається, що 17 сесією 7 скликанні Пустовійтівською сільською радою Роменського району Сумської області 17.03.2017 прийнято рішення Про передачу водопроводу в селі Пустовійтівка на баланс обслуговуючого кооперативу Джерела Пустовійтівки .
У подальшому на підставі вказаного рішення Пустовійтівською сільською радою Роменського району з обслуговуючим кооперативом Джерела ГІустовійтівки 05.04.2017 укладено договір про безкоштовне користуванні майном в с. Пустовійтівка Роменського району ( далі - Договір).
Згідно п. 1 Договору Пустовійтівська сільська рада Роменського району зобов`язується передати Обслуговуючому кооперативу Джерела Пустовійтівки в безоплатне користування майно - водонапірну башню, свердловину, водопровід (4200м). лічильник електроенергії, які розташовані в с. Пустовійтівка Роменського району, терміном на 5 років.
Відповідно до акту приймання-передачі основних засобів та устаткування водопостачальної системи в с. Пустовійтівка від 05.04.2017 Пустовійтівською сільською радою Роменського району передано обслуговуючому кооперативу Джерела Пустовійтівки на баланс водонапірну башню, водопровід, свердловину, електричний лічильник балансовою вартістю 327396 грн.
Відповідно до довідки ОК Джерела Пустовійтівки № 3 від 15.05.202. загальна залишкова балансова вартість майна станом на 01.01.2020 становить 327396 грн.
Прокурор в обґрунтування позовних вимог посилається на те, що Договір про безоплатне користування майном від 05.04.2017 укладений із порушення норм чинного законодавства, оскільки, вимоги чинного законодавства не передбачають правових підстав безоплатної передачі комунального майна в користування суб`єкта господарювання, тому наявні правові підстави для визнання договору недійсним відповідно до ст. 203, ст. 215 Цивільного кодексу України та застосування наслідків недійсності шляхом зобов`язання повернути майно відповідно до ст. 216 ЦК України.
За приписами ч. 3 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру ", прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Наявність таких обставин обґрунтовується прокурором у порядку, передбаченому частиною четвертою цієї статті.
Згідно із ст. 53 Господарського процесуального кодексу України, у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами. Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, передбачених статтею 174 цього Кодексу.
Звертаючись з позовом до суду, прокурор зазначив в чому, на його думку, полягає порушення інтересів держави. Зокрема, порушення порядку надання у користування комунального майна без відповідно ї правової підстави ослаблює економічну основу територіальної громади, в значній мірі стримує наповнення місцевого бюджету, що в свою чергу позбавляє можливості здійснювати благоустрій, використовувати кошти на інші необхідні потреби села. Порушення інтересів держави полягають у протиправному використанні комунального майна без правових підстав.
Прокурор звернувся до суду з позовом в інтересах держави в особі Пустовійтівської сільської ради Роменського району Сумської області.
Згідно із ст. 5 Конституції України носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.
Згідно із ч. 1 ст. 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Право комунальної власності - право територіальної громади володіти, доцільно, економно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування (ст. 1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні ).
Згідно із ч. 5 ст. 16 Закону, від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.
Відповідно до ст. 4 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні одним із принципів місцевого самоврядування в Україні є судовий захист прав місцевого самоврядування.
Згідно із ч. 8 ст. 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб`єктів.
Як зазначено вище, участь прокурора в судовому процесі можлива за умови, крім іншого, обґрунтування підстав для звернення до суду, а саме має бути доведено нездійснення або неналежне здійснення захисту інтересів держави у спірних правовідносинах суб`єктом влади, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження.
В контексті зазначеного, захищати інтереси держави повинні насамперед відповідні суб`єкти владних повноважень, а не прокурор. Щоб інтереси держави не залишилися незахищеними, прокурор виконує субсидіарну роль, замінює у судовому провадженні відповідного суб`єкта владних повноважень, який відсутній або всупереч вимог закону не здійснює захисту чи робить це неналежно.
Підставою для представництва прокурором інтересів держави в суді є належне обґрунтування, підтверджене достатніми доказами, зокрема, але не виключно, повідомленням прокурора на адресу відповідного суб`єкта владних повноважень про звернення до суду від його імені, відповідними запитами, а також копіями документів, отриманих від суб`єкта владних повноважень, що свідчать про наявність підстав для такого представництва.
Як зазначає прокурор та вбачається з матеріалів справи, Роменською місцевою прокуратурою 20.03.2020 № 33-1587 вих-20 було направлено лист до сільської ради щодо вжиття заходів для усунення порушень вимог земельного законодавства. Проте, вказаний лист прокурора сільською радою проігноровано, у встановлений в листі термін та станом на дату спрямування позову до суду відповіді на адресу Роменської місцевої прокуратури не надійшло. Нездійснення захисту державних інтересів у даному випадку виявляється в усвідомленій пасивній поведінці - бездіяльності Пустовійтівської сільської ради, яка є уповноваженим органом по захисту відповідних інтересів у спірних правовідносинах.
На виконання ч. 4 ст. 23 Закону України Про прокуратуру Роменською місцевою прокуратурою 15.05.2020 повідомлено позивача про намір реалізувати представницькі повноваження прокуратури шляхом звернення до суду з вищевказаним позовом.
У зв`язку з викладеним, суд вважає, що прокурором дотримано вимоги Закону України Про прокуратуру , Господарського процесуального кодексу України при зверненні з позовом до суду.
Відповідач визнає позовні вимоги.
За приписами п. 4 ст. 191 Господарського процесуального кодексу України, у разі визнання відповідачем позову суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову.
Відповідно до статті 11 Цивільного кодексу України цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини, інші юридичні факти.
Згідно зі ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.
Відповідно до п. 1 ст. 215 ЦК України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п`ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
Згідно із вимогами ст. 203 Цивільного кодексу України, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
За приписами ст. 216 Цивільного кодексу України, недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов`язані з його недійсністю. У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов`язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
Статтею 827 Цивільного кодексу України передбачено, що за договором позички одна сторона безоплатно передає або зобов`язується передати другій стороні річ для користування протягом встановлено строку. Користування річчю вважається безоплатним, якщо сторони прямо домовилися про це або якщо це випливає із суті відносин між ними. До договору позички застосовуються положення глави 58 цього Кодексу.
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише, на підставі, межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, відповідно до ст. 1 Закону України Про оренду державного та комунального майна (далі - Закон) цей Закон регулює організаційні відносини, пов`язані з передачею в оренду майна державних підприємств, установ ті організацій, підприємств, заснованих на майні, що належить Автономній Республіці Крим або перебуває у комунальній власності (далі - підприємства), їх структурних підрозділів та іншого окремого індивідуально визначеного майна, що перебуває в державній та комунальній власності, майнові відносини між орендодавцями та орендарями щодо господарського використання державного майна, майна, що належить Автономній Республіці Крим або перебуває у комунальній власності.
За ст. 2 Закону орендою є засноване на договорі строкове платне користування майном, необхідним орендареві для здійснення підприємницької та іншої діяльності. Державну політику у сфері оренди здійснюють органи місцевого самоврядування - щодо майна, яке перебуває в комунальній власності.
Відносини оренди об`єктів централізованого водо-, теплопостачання і водовідведення, що перебувають у комунальній власності, регулюються цим Законом з урахуванням особливостей, передбачених Законом України Про особливості передачі в оренду об`єктів централізованого водо-, теплопостачання і водовідведення, що перебувають у комунальній власності .
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону фізичні та юридичні особи, які бажають укласти договір оренди, направляють заяву, проект договору оренди, а також інші документи згідно з переліком, що визначається Фондом державного майна України, відповідному орендодавцеві, зазначеному у статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 9 Закону орендодавець протягом п`яти днів після погодження умов договору оренди з органом, уповноваженим управляти відповідним майном (у випадках, передбачених цим Законом, - органом Антимонопольного комітет) України), а в разі якщо заява про оренду майна не потребує узгодження (щодо оренди окремого індивідуально визначеного майна, крім нерухомого), протягом 15 днів після дати її реєстрації розміщує в офіційних друкованих засобах масової інформації та на веб-сайтах орендодавців оголошення про намір передати майно в оренду або відмовляє в укладенні договору оренди і повідомляє про це заявника. Протягом 10 робочих днів після розміщення оголошення орендодавець приймає заяви про оренду відповідного майна.
Протягом трьох робочих днів після закінчення строку приймання заяв орендодавець своїм наказом ухвалює рішення за результатами вивчення попиту на об`єкт оренди. У разі якщо подано лише одну заяву, конкурс на право оренди не проводиться і договір оренди укладається із заявником. У разі надходження двох і більше заяв орендодавець оголошує конкурс на право оренди.
Положення ст. 2 Закону України Про особливості передачі в оренду чи концесію об`єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності закріплюють, що дія цього Закону поширюється на відносини, пов`язані з передачею в оренду чи концесію цілісних майнових комплексів підприємств, їхніх структурних підрозділів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності.
Відповідно до ч. 2 та 4 ст. 5 Закону України Про особливості передачі в оренду чи концесію об`єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення. що перебувають у комунальній власності визначено, що заяву (подання), в якій міститься ініціатива щодо передачі об`єкта у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебуває у комунальній власності, в оренду, заінтересовані особи (органи) подають відповідній раді, визначеній статтею 3 цього Закону, для розгляду на черговій сесії ради. За результатами розгляду заяви (подання) рада приймає рішення про
препозицію передачі об`єкта у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення в оренду або про відмову в його передачі в оренду.
У разі прийняття відповідною радою, визначеною статтею 3 цього Закон; рішення про пропозицію передачі в оренду об`єкта у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебуває у комунальній власності здійснюється організаційно-технічна підготовка цього об`єкта до передачі в оренду. Після завершення такої підготовки оголошується конкурс на прав: отримання об`єкта в оренду.
Таким чином, положеннями Закону України Про оренду державного та комунального майна та Закону України Про особливості передачі в оренду чи концесію об`єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності визначено чіткий порядок проведення конкурсу щодо оренди комунального майна.
У той же час, Пустовійтівською сільською радою рішення про пропозицію передачі в оренду об`єкта не приймалось, конкурс на право отримання об`єкту в оренду не оголошувався, а також оголошення про намір передати майно в оренду в офіційних у друкованих засобах інформації розміщено не було.
Таким чином, Пустовійтівська сільська рада Роменського району всупереч вимогам закону щодо обов`язкового проведення конкурсу на оренду комунального майна, порушивши процедуру укладення договору, а саме: не забезпечили відкритість і прозорість передачі майна в оренду передбачену Законом України Про оренду державного та комунальною майна та Закону України Про особливості передачі в оренду чи концесії об`єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, ш перебувають у комунальній власності , тим самим обмежили права інших осіб, які зацікавлені в оренді даного майна та могли б запропонувати більшу орендну плату.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що сторонами в момент вчинення правочину не додержано вимог, які встановлені частинами першою статті 203 цього Кодексу, що є підставою його недійсності.
Судом також враховано, що відповідно до приписів ст. 236 Цивільного кодексу України нікчемний правочин або правочин, визнаний судом недійсним, є недійсним з моменту його вчинення.
За вказаних обставин, оскільки. Договір про безкоштовне користування майном від 05.04.2017 укладено сторонами з порушеннями ст. 9 Закону України Про оренду державного та комунального майна та ст. 5 Закону України Про особливості передачі в оренду чи концесію об`єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності суд приходить до висновку, що наявні правові підстави для витання вищезазначеного договору недійсним і застосування наслідків недійсності шляхом зобов`язання повернути майно та задовольняє позовні вимоги, які є обґрунтованими та правомірними.
Вирішуючи питання розподілу судових витрат суд курується наступним:
Згідно із ч. 1ст. 130 ГПК України у разі відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.
Враховуючи визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті, відповідно до ч. 1 ст. 130 ГПК України, ч. 3 ст. 7 Закону України "Про судовий збір" судовий збір в сумі 3506 грн 47 коп. (50 відсотків судового збору), сплачений платіжним дорученням № 707 від 21.05.2020, підлягає поверненню Прокуратурі Сумської області з державного бюджету.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст.129 ГПК України витрати по сплаті судового збору в сумі 3506 грн 47 коп (50 відсотків судового збору) покладаються на відповідача.
Керуючись ст. ст. 2, 123, 129, 130, 185, 232, 233, 236, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Визнати недійсним договір про безкоштовне користування майном від 05.04.2017, укладеного між Пустовійтівською сільською радою Роменського району Сумської області (вул.. Центральна, 69А, с. Пустовійтівка, Роменський район, Сумська область, 42020, код ЄДРПОУ 04388981) та Обслуговуючим кооперативом Джерела Пустовійтівки (4 провулок Центральної, 4, с. Пустовійтівка, Роменський район, Сумська область, 42020, код ЄДРПОУ 37078486).
3. Зобов`язати Обслуговуючий кооператив Джерела Пустовійтівки (4 пров. Центральна, 4, с. Пустовійтівка. Роменський район, Сумська область, 42020, код ЄДРПОУ 37078486) повернути територіальній громаді в особі Пустовійтівської сільської ради Роменського району Сумської області (вул. Центральна, 69А, с. Пустовійтівка, Роменський район, Сумська область, 42020, код ЄДРПОУ 04388981) водонапірну башню, водопровід, свердловину та лічильник електроенергії, що розташовані в с. Пустовійтівка Роменського району Сумської області, які передано згідно акту приймання-передачі основних засобів обладнання та устаткування водопостачальної системи в селі Пустовійтівка від 05.04.2017.
4. Стягнути з Обслуговуючого кооперативу Джерела Пустовійтівки (4 пров. Центральна, 4, с. Пустовійтівка. Роменський район, Сумська область, 42020, код ЄДРПОУ 37078486) на користь Прокуратури Сумської області (вул. Г.Кондратьєва, буд. 33, м. Суми, код ЄДРПОУ 03527891) 3506 грн 47 коп. витрат по сплаті судового збору.
5. Повернути Прокуратурі Сумської області (вул. Г.Кондратьєва, буд. 33, м. Суми, код ЄДРПОУ 03527891) з державного бюджету України (рахунок UA868999980313181206083018540, отримувач - Сумська міська отг 22030101, ЄДРПОУ 37970593, банк отримувача - Казначейство України (ел.адм.подат)) судовий збір в сумі 3506 грн 47 коп., сплачений платіжним дорученням № 707 від 21.05.2020.
6. Видати накази після набрання рішенням законної сили.
Згідно статті 241 Господарського процесуального кодексу України, рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до статті 256 Господарського процесуального кодексу України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: 1) рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду; 2) ухвали суду - якщо апеляційна скарга подана протягом десяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду. Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин, крім випадків, зазначених у частині другій статті 261 Господарського процесуального кодексу України.
Відповідно до п.4 Прикінцевих положень Господарського процесуального кодексу України під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтею 256 (апеляційного оскарження) продовжуються на строк дії такого карантину.
Повний текст рішення складено 30.06.2020
Суддя С.В. Заєць
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 25.06.2020 |
Оприлюднено | 01.07.2020 |
Номер документу | 90083255 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Заєць Світлана Володимирівна
Господарське
Господарський суд Сумської області
Заєць Світлана Володимирівна
Господарське
Господарський суд Сумської області
Заєць Світлана Володимирівна
Господарське
Господарський суд Сумської області
Заєць Світлана Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні