Рішення
від 30.06.2020 по справі 200/2246/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 червня 2020 р. Справа№200/2246/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Логойди Т.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) с. Комар Великоновосілківського району Донецької області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,

в с т а н о в и в:

У лютому 2020 року Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (далі - ГУ ДСНС України у Донецькій області) звернулося до суду з вказаним адміністративним позовом, в якому просило застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкту, а саме будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) с. Комар Великоновосілківського району Донецької області, що розташована за адресою: 85520, Донецька обл., Великоновосілківський р-н, с. Комар, вул. Пащенко, 25, до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації зазначеного об`єкту.

Позов обґрунтовувало тим, що під час перевірки відповідача встановлені порушення, які створюють безпосередню загрозу виникнення пожежі, несуть загрозу життю та здоров`ю людей, перешкоджають вільній евакуації людей у разі настання надзвичайної ситуації (пожежі, аварії та ін.), ускладнюють гасіння пожежі.

Відзив на позовну заяву подано не було.

Позивач подав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, про дату, час і місце судового засідання повідомлявся належним чином. Неявка у судове засідання таких осіб не перешкоджає розгляду справи по суті.

Судом встановлено, що посадовою особою Великоновосілківського районного відділу ГУ ДСНС України у Донецькій області (підпорядкованого позивачу підрозділу) проведено позапланову перевірку щодо додержання (виконання) Дошкільним навчальним закладом (ясла-садок) с. Комар Великоновосілківського району Донецької області вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, за результатами якої складено акт від 21 грудня 2019 року № 54, яким встановлені порушення вимог законодавства у сфері пожежної безпеки: Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417 (в акті - ППБУ), а саме:

- не проведено вогнезахисне обробляння дерев`яних конструкцій (порушено п. 2.5 гл. 2 розд. III Правил пожежної безпеки України);

- не проведено заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання (порушено п. 1.20 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- не обладнано автоматичною пожежною сигналізацією (порушено п. 1.2 гл. 1 розд. V Правил пожежної безпеки України ДБН В2.556:2014 Системи протипожежного захисту згідно додатку А табл. А 1 п. 7.3);

- не обладнано системою оповіщення людей при пожежі (порушено п. 1.2 гл. 1 розд. V Правил пожежної безпеки України ДБН В2.556:2014 Системи протипожежного захисту згідно додатку Б табл. Б 1 п. 5.1);

- не забезпечено працюючий персонал засобами індивідуального захисту органів дихання згідно з діючими нормативними актами (порушено п. 2 ч. 1 ст. 20, літ є п. 1 ч. 2 ст. 69 Кодексу цивільного захисту України);

- не забезпечено евакуаційне освітлення в сходових клітках, коридорах, проходах та інших шляхах евакуації відповідно до вимог будівельних норм та правил (порушено п. 2.31 гл. 5 розд. II Правил пожежної безпеки України);

- не виконано плани евакуації на основі фотолюмінісцентного матеріалу на першому поверсі (порушено п. 5 розд. II Правил пожежної безпеки України; п. 10.7 ДСТУ 7317:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання );

- не виконано плани евакуації на основі фотолюмінісцентного матеріалу на другому поверсі (порушено п. 5 розд. II Правил пожежної безпеки України; п. 10.7 ДСТУ 7317:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання );

- не вказані шляхи евакуювання на плані на першому поверсі, що ведуть до запасних евакуаційних виходів пунктирною рискою зеленого кольору (порушено п. 5 розд. II Правил пожежної безпеки України; п. 10.6 ДСТУ 7317:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання );

- не вказані шляхи евакуювання на плані на другому поверсі, що ведуть до запасних евакуаційних виходів пунктирною рискою зеленого кольору (порушено п. 5 розд. II Правил пожежної безпеки України; п. 10.6 ДСТУ 7317:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання );

- не узгоджено з органами пожежного нагляду та не затверджено керівником план евакуації (порушено п. 5 розд. II Правил пожежної безпеки України; п. 4.6.1 ДСТУ 7317:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання

- не розроблено та не вивішено на видних місцях інструкцію на доповнення до схематичного плану евакуації, що визначає дії персоналу евакуації людей (порушено п.5 розд. II Правил пожежної безпеки України);

- не забезпечено вогнегасниками в повному обсязі (порушено п. 3.6 гл. 3 розд. V Правил пожежної безпеки України);

- не проведено технічне обслуговування вогнегасників в будівлі дошкільного навчального закладу (порушено п. 3.17 гл. 3 розд. V Правил пожежної безпеки України);

- не проведено технічне обслуговування вогнегасників в приміщенні кочегарки (порушено п. 3.17 гл. 3 розд. V Правил пожежної безпеки України);

- не встановлено для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння вказівні знаки згідно з ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір (порушено п. 3.10 гл. 3 розд. V Правил пожежної безпеки України);

- не вивішено на видних місцях інструкції про заходи пожежної безпеки (порушено п. 4 розд. II Правил пожежної безпеки України);

- особою, відповідальній за пожежну безпеку в дошкільному навчальному закладі, не ведеться журнал обліку вогнегасників згідно додатку 2 (порушено п. 3.9 гл. 3 розд. V Правил пожежної безпеки України; п. 3 розд. III наказу МВС від 15 січня 2018 року № 25);

- не здійснено з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів в розподільчій коробці в групі для дітей на другому поверсі (порушено п. 1.6 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- не здійснено з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів в розподільчій коробці в старшій групі на першому поверсі (порушено п. 1.6 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- не здійснено з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів в розподільчій коробці в підсобному приміщенні кухні, де розміщено насосне обладнання (порушено п. 1.6 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- не здійснено з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів в розподільчій коробці в приміщенні кочегарки (порушено п. 1.6 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- не здійснено з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів в токопроводящих жилах над електровимикачем в коридорі на першому поверсі (порушено п. 1.6 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- не встановлено електророзетки на не горючі основи (конструкції) або з підкладанням під них суцільного негорючого матеріалу, що виступає за габарити апарата не менше ніж на 0,01 метра в приміщенні кочегарки (порушено п. 1.17 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- підвішено світильник безпосередньо на струмопровідних проводах в мийній, що в групі дітей на другому поверсі (порушено п. 1.18 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- підвішено світильник безпосередньо на струмопровідних проводах в підсобному приміщенні кухні, де розміщено насосне обладнання (порушено п. 1.18 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- використовується прокладання в сходовій клітці електропроводів і кабелів незалежно від їх напруги на першому поверсі (порушено п. 1.18 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- не відчиняються двері на шляхах евакуації в напрямку виходу з старшої групи в коридор (порушено п. 2.27 гл. 2 розд. III Правил пожежної безпеки України);

Акт підписано відповідачем без зауважень.

У зв`язку з тим, що виявлені порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей, позивач на підставі п.п. 1, 4, 6, 8 ч. 1 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Під час знаходження справи в суді відповідач усунув частину порушень.

Судом також встановлено, що посадовою особою Великоновосілківського районного відділу ГУ ДСНС України у Донецькій області (підпорядкованого позивачу підрозділу) проведено комісійне обстеження Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) с. Комар Великоновосілківського району Донецької області що розташований за адресою: 85520, Донецька обл., Великоновосілківський р-н, с. Комар, вул. Пащенко, 25, щодо усунення недоліків, вказаних в акті позапланової перевірки додержання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки від 21 грудня 2019 року №54. За результатами проведення комісійного обстеження складено акт від 08 травня 2020 року, яким встановлено, що залишилися не усунутими порушення, які створюють загрозу настання негативних наслідків у виді пожежі, а саме:

- не проведено вогнезахисне обробляння дерев`яних конструкцій (порушено п. 2.5 гл. 2 розд. III Правил пожежної безпеки України);

- не обладнано автоматичною пожежною сигналізацією (порушено п. 1.2 гл. 1 розд. V Правил пожежної безпеки України ДБН В2.556:2014 Системи протипожежного захисту згідно додатку А табл. А 1 п. 7.3);

- не обладнано системою оповіщення людей при пожежі (порушено п. 1.2 гл. 1 розд. V Правил пожежної безпеки України ДБН В2.556:2014 Системи протипожежного захисту згідно додатку Б табл. Б 1 п. 5.1);

- не проведено технічне обслуговування вогнегасників в приміщенні кочегарки (порушено п. 3.17 гл. 3 розд. V Правил пожежної безпеки України);

- не встановлено для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння вказівні знаки згідно з ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір (порушено п. 3.10 гл. 3 розд. V Правил пожежної безпеки України);

- не здійснено з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів в розподільчій коробці в підсобному приміщенні кухні, де розміщено насосне обладнання (порушено п. 1.6 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- не здійснено з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів в розподільчій коробці в приміщенні кочегарки (порушено п. 1.6 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- не здійснено з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів в токопроводящих жилах над електровимикачем в коридорі на першому поверсі (порушено п. 1.6 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- не здійснено з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів в розподільчій коробці в групі для дітей на другому поверсі (порушено п. 1.6 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- не здійснено з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів в розподільчій коробці в старшій групі на першому поверсі (порушено п. 1.6 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України);

- використовується прокладання в сходовій клітці електропроводів і кабелів незалежно від їх напруги на першому поверсі (порушено п. 1.18 гл. 1 розд. IV Правил пожежної безпеки України).

Акт підписаний відповідачем без зауважень.

Дослідивши матеріали справи, вирішивши питання чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, які правові норми належить застосувати до цих правовідносин, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню таких підстав.

Відповідно до ч. 3 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання.

Статтею 20 Кодексу визначені завдання і обов`язки суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту.

Відповідно до ч. 5 ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Згідно з ч.ч. 6 та 7 ст. 7 вказаного Закону за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт.

На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Норми Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності є загальними.

Спеціальні норми права, що регулюють спірні правовідносини, містять аналогічні положення.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1052, державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Пунктом 3 вказаного Положення визначено, що основними завданнями ДСНС є, зокрема: 1) реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; 2) здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Згідно з п.п. 39 та 48 п. 4 вказаного Положення ДСНС відповідно до покладених на неї завдань:

- організовує і здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, суб`єктами господарювання;

- складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту

Відповідно до пп. 12 ч. 1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Частиною 2 ст. 68 вказаного Кодексу визначено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Визначення небезпечного чинника наведено у п. 26 ч. 1 ст. 2 Кодексу цивільного захисту України та означає складову частину небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров`ю людини.

Отже, законодавець пов`язує настання реальної загрози життю та здоров`ю людей від пожежі з обставинами, які можуть призвести до займання та розповсюдження вогню.

Відповідно до ч. ч. 2 та 3 ст. 64 вказаного Кодексу центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять:

1) органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду;

2) органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки;

3) підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Головне управління ДСНС України у Донецькій області є територіальним органом ДСНС.

Згідно з ч. 1 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема:

- недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

- нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

- невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

- відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій (п.п. 1, 4, 6, 8 ч. 1 ст. 70 Кодексу).

Частиною 2 ст. 70 вказаного Кодексу визначено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Сторонами не заперечується право позивача на проведення перевірки відповідача, за результатами якої складено відповідний акт, і те, що виявлені позивачем порушення вимог законодавства у сфері пожежної безпеки на час звернення до суду з позовом існували та створювали загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Під час розгляду даної адміністративної справи до суду подано наступний акт перевірки (акт комісійного обстеження), з якого вбачається часткове усунення виявлених контролюючим органом порушень, що свідчить про добросовісність намірів Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) с. Комар Великоновосілківського району Донецької області щодо проведення ним роботи по усуненню порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки роботи навчального закладу та вжиття відповідних заходів.

Разом з цим, на час розгляду справи доказів, які б свідчили про повне усунення виявлених порушень надано не було. А ті порушення вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, які залишилися, продовжують створювати загрозу життю та здоров`ю людей, зокрема учням та працівникам навчального закладу.

Відповідно до ст. 3 Конституції України, зокрема, людина, її життя і здоров`я, її безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

Статтею 27 Конституції України визначено, що кожна людина має невід`ємне право на життя, яке нерозривно пов`язано зі здоров`ям. Обов`язок держави - захищати життя людини.

Статтею 1 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод встановлено, що право кожного на життя охороняється законом.

Відповідно до практики Європейського суду з прав людини ч. 1 ст. 2 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зобов`язує держави вживати необхідних заходів щодо захисту життя осіб, які знаходяться під їх юрисдикцією. За певних умов влада повинна вживати превентивні оперативні заходи для захисту людини, чиє життя наражається на небезпеку.

Виходячи з наведених положень законодавства, встановлених обставин та досліджених судом доказів суд дійшов висновку про наявність правових підстав для застосування до Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) с. Комар Великоновосілківського району Донецької області заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) її будівлі до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки роботи навчального закладу.

При цьому застосування таких заходів реагування, які є тимчасовими, спрямовано саме на захист життя та здоров`я людей, що, як зазначалося, є прямим обов`язком держави.

Керуючись статтями 32, 139, 243 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (87547, Донецька обл., м.Маріуполь, вул.Митрополитська, 175, код ЄДРПОУ 38652962) до Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) с. Комар Великоновосілківського району Донецької області (85520, Донецька обл., Великоновосілківський р-н, с. Комар, вул. Пащенко, 25, код ЄДРПОУ 22020612) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду задовольнити.

Застосувати до Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) с. Комар Великоновосілківського району Донецької області заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкту, а саме будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) с. Комар Великоновосілківського району Донецької області, що розташована за адресою: 85520, Донецька обл., Великоновосілківський р-н, с. Комар, вул. Пащенко, 25, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки роботи навчального закладу.

Рішення набирає законної сили у строк та у порядку, що визначені статтею 255 КАС України, і може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції шляхом подання апеляційної скарги через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення судом складено 30 червня 2020 року.

Суддя Т.В. Логойда

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.06.2020
Оприлюднено02.07.2020
Номер документу90116472
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/2246/20-а

Ухвала від 30.09.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 01.07.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 01.07.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 20.10.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 07.08.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Рішення від 30.06.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т.В.

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т.В.

Ухвала від 02.06.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні