ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про відкладення судового засідання
30 червня 2020 року СєвєродонецькСправа № 360/1636/20
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Шембелян В.С., розглянувши в порядку письмового провадження питання про відкладення судового засідання у справі за позовом адвоката Компанієць Вячеслава Валерійовича в інтересах ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області про визнання бездіяльності незаконною, зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
17 квітня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява адвоката Компанієць Вячеслава Валерійовича в інтересах ОСОБА_1 (далі - представник позивача) до Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області (далі - відповідач) про визнання бездіяльності незаконною, зобов`язання вчинити певні дії:
- визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області щодо утримання нарахованої ОСОБА_1 , субсидії на ЖКП за період з 01.12.2018 по 30.04.2019, з 01.10.2019 по 31.10.2019, з 01.11.2019 по 30.04.2020;
- зобов`язати Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області виплатити ОСОБА_1 , нараховану субсидію на ЖКП за період з 01.12.2018 по 30.04.2019, з 01.10.2019 по 31.10.2019, з 01.11.2019 по 30.04.2020.
Ухвалою суду від 22 квітня 2020 року справу призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.
Представник позивача просив судове засідання провести за його відсутністю (а.с. 81).
Згідно частиною 3 статті 44 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають право подавати заяви та клопотання, надавати пояснення суду, наводити свої доводи, міркування щодо питань, які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань інших осіб.
Частиною четвертою статті 9 КАС України визначено обов`язок суду вжити визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.
Згідно із положеннями частини першої статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
За приписами частини третьої статті 77 КАС України докази суду надають учасники справи. Суд може запропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Відповідно до частин третьої, шостої та сьомої статті 80 КАС України про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребувані доказів суд постановляє ухвалу.
З метою об`єктивного, повного і всебічного розгляду справи, суд вважає за необхідне витребувати від Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області інформацію у формі письмових пояснень щодо таких обставин:
- чи приймалося відповідачем як структурним підрозділом з питань соціального захисту населення рішення про припинення надання субсидії, призначеної позивачу на підставі протоколу засідання комісії №15 від 29.12.2018, за його заявою від 06.02.2019 про припинення нарахування субсидії або рішення комісії за поданням повноважних осіб про припинення надання йому зазначеної субсидії у зв`язку з тим, що у заяві та/або декларації позивач зазначив недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії відповідно до вимог абзаців четвертого та одинадцятого пункту 22 Положення про порядок призначення та падання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 зі змінами що діють на момент встановлення правовідносин;
- з якого часу (за який період) позивачу фактично припинено надання субсидії, призначеної на підставі протоколу засідання комісії №15 від 29.12.2018;
- чи повідомляв відповідач позивача про необхідність повернення зайво сплаченої, на його думку, субсидії, призначеної позивачу на підставі протоколу засідання комісії №15 від 29.12.2018;
- на підставі яких саме обставин, визначених в пункті 17 Положення про порядок призначення та падання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 зі змінами що діють на момент встановлення правовідносин, відповідач здійснив перерахунок призначеної позивачу на підставі протоколу засідання комісії №5 від 20.06.2019 субсидії з утриманням сум зайво сплаченої, на його думку, субсидії, призначеної позивачу на підставі протоколу засідання комісії №15 від 29.12.2018;
- чи утримана на сьогоднішній день відповідачем в повному обсязі сума зайво сплаченої, на його думку, субсидії, призначеної позивачу на підставі протоколу засідання комісії №15 від 29.12.2018, в розмірі 3882,24 грн за рахунок сум призначеної позивачу субсидії на підставі протоколу засідання комісії №5 від 20.06.2019;
- в якому розмірі (зазначити помісячно) позивач фактично отримував субсидію, призначену на підставі протоколу засідання комісії №15 від 29.12.2018, а також субсидії на підставі протоколу засідання комісії №5 від 20.06.2019.
Зазначену інформацію слід надати суду з посиланням на відповідні докази (за наявності), належним чином завірені копії яких слід додати до вказаних письмових пояснень.
Суд звертає увагу відповідача, що у відповідності до вимог ч. ч. 6-7 ст. 80 КАС України, будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду. Особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали.
В силу ч. 8 ст. 80 КАС України, у випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом.
Відповідно до частин третьої, четвертої статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.
Згідно з частиною третьою статті 257 КАС України при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Згідно із частиною шостою статті 260 КАС України якщо суд вирішив розглянути справу в порядку спрощеного позовного провадження, але в подальшому постановив ухвалу про розгляд справи за правилами загального позовного провадження, розгляд справи починається зі стадії відкриття провадження у справі. У такому випадку повернення до розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження не допускається.
Частиною 2 статті 173 КАС України передбачено, що завданням підготовчого провадження є: остаточне визначення предмета спору та характеру спірних правовідносин, позовних вимог та складу учасників судового процесу; з`ясування заперечень проти позовних вимог; визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та зібрання відповідних доказів; вирішення відводів; визначення порядку розгляду справи; вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті.
Відповідно до частини 4 статті 173 КАС України, підготовче провадження має бути проведене протягом шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі. У виняткових випадках для належної підготовки справи для розгляду по суті цей строк може бути продовжений не більше ніж на тридцять днів за клопотанням однієї із сторін або з ініціативи суду.
Враховуючи вищевикладене, у зв`язку з необхідністю з`ясування спірних обставин справи та зібрання додаткових доказів по справі, суд вважає за доцільне перейти до розгляду справи за правилами загального позовного провадження та продовжити строк підготовчого провадження на 30 днів.
Керуючись статтями 12, 80, 92, 257, 248, 256, 260 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
Перейти до розгляду справи № 360/1636/20 Компанієць Вячеслава Валерійовича в інтересах ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області про визнання бездіяльності незаконною, зобов`язання вчинити певні дії за правилами загального позовного провадження.
Продовжити строк підготовчого провадження у справі № 360/1636/20 на 30 днів.
Призначити підготовче засідання на 18 серпня 2020 року о 09 год. 30 хв. в приміщенні Луганського окружного адміністративного суду за адресою: м. Сєвєродонецьк, пр. Космонавтів, 18, зала судових засідань № 4.
Зобов`язати Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області у строк до 17 серпня 2020 року надати суду інформацію у формі письмових пояснень щодо таких обставин:
- чи приймалося відповідачем як структурним підрозділом з питань соціального захисту населення рішення про припинення надання субсидії, призначеної позивачу на підставі протоколу засідання комісії №15 від 29.12.2018, за його заявою від 06.02.2019 про припинення нарахування субсидії або рішення комісії за поданням повноважних осіб про припинення надання йому зазначеної субсидії у зв`язку з тим, що у заяві та/або декларації позивач зазначив недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії відповідно до вимог абзаців четвертого та одинадцятого пункту 22 Положення про порядок призначення та падання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 зі змінами що діють на момент встановлення правовідносин;
- з якого часу (за який період) позивачу фактично припинено надання субсидії, призначеної на підставі протоколу засідання комісії №15 від 29.12.2018;
- чи повідомляв відповідач позивача про необхідність повернення зайво сплаченої, на його думку, субсидії, призначеної позивачу на підставі протоколу засідання комісії №15 від 29.12.2018;
- на підставі яких саме обставин, визначених в пункті 17 Положення про порядок призначення та падання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 зі змінами що діють на момент встановлення правовідносин, відповідач здійснив перерахунок призначеної позивачу на підставі протоколу засідання комісії №5 від 20.06.2019 субсидії з утриманням сум зайво сплаченої, на його думку, субсидії, призначеної позивачу на підставі протоколу засідання комісії №15 від 29.12.2018;
- чи утримана на сьогоднішній день відповідачем в повному обсязі сума зайво сплаченої, на його думку, субсидії, призначеної позивачу на підставі протоколу засідання комісії №15 від 29.12.2018, в розмірі 3882,24 грн за рахунок сум призначеної позивачу субсидії на підставі протоколу засідання комісії №5 від 20.06.2019;
- в якому розмірі (зазначити помісячно) позивач фактично отримував субсидію, призначену на підставі протоколу засідання комісії №15 від 29.12.2018, а також субсидії на підставі протоколу засідання комісії №5 від 20.06.2019.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.
Суддя В.С. Шембелян
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.06.2020 |
Оприлюднено | 01.07.2020 |
Номер документу | 90117437 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
В.С. Шембелян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні