Постанова
від 26.06.2020 по справі 760/3217/20
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №3/760/2412/20

у справі №760/3217/20

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 червня 2020 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Букіна О.М., при секретарі судового засідання Кривулько С.В., за участю представника митниці Держмитслужби Юрківа В.В., представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил - адвоката Бєлогуб М.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи, що надійшли з Київської митниці Держмитслужби ДМС України про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , керівник ТОВ БРАВОС ЛД (ЄДРПОУ 43102888, Україна, 65045, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, кв. (офіс) 2), паспорт громадянина України серії НОМЕР_1 , виданий 24.05.2002 Суворовським РВ ОМУ УМВС України в Одеській області, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) НОМЕР_2 , за ознаками порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, -

ВСТАНОВИВ:

До Солом`янського районного суду м. Києва від Київської митниці Держмитслужби України надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил №0746/10000/19 від 17.10.2019 року, складений відносно громадянки громадянина України ОСОБА_1 , за ч. 1 ст. 483 МК України.

З зазначеного протоколу вбачається, що 16.09.2019 в зоні митного контролю Сектору митного оформлення № 1 митного поста Спеціалізований Київської міської митниці ДФС (ЦСС ТОВ ЕЛІН ЛТД ; м. Київ, проїзд Військовий, 1), під час митного огляду міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 776170515775, яке переміщувалось з Тайваню від відправника - GLOBAL WATER SOLUTIONS LTD на адресу одержувача - NAFTULOVICH MIKHAIL, TOCHMASH VAGON LTD (APT.6, MALAYA ARNAUTSKAYA STR. 69, ODESSA 65012 UA) ( ОСОБА_2 , ТОВ ТОЧМАШ ВАГОН (вул. Мала Арнаутська, 69, кв. 6, м. Одеса, 65012, Україна), виявлено оригінали документів:

рахунок-фактура (інвойс) від 31.07.2019 № JE32104 на товари, що переміщуються з порту Гаосюн ( Kaohsiung , Тайвань) до порту Одеса (Україна) в 40-футовому контейнері підвищеної місткості (High Cube) № CAIU8529707 на морському судні Alula V-013W - гідроакумуляторні баки, реле тиску, частини фільтрів, мембрани зворотнього осмосу, фітинги, каталоги у кількості 929 вантажних місць, загальною вартістю 52 340,24 доларів США, виставлений продавцем - компанією GLOBAL WATER SOLUTIONS LTD. (5 th floor - 37 Esplanade St. Helier - Jersey JE1 2TR The Channel Islаnds (Нормандські острови) до покупця/одержувача - TOCHMASH VAGON LTD (69, MALAYA ARNAUTSKAYA STR, ODESSA 65012 Ukraine) (ТОВ ТОЧМАШ ВАГОН (вул. Мала Арнаутська, 69, м. Одеса, 65012, Україна);

ордерний коносамент від 15.08.2019 № HCUTPE190755566 на товари, що переміщуються з порту Гаосюн ( Kaohsiung , Тайвань) до порту Одеса (Україна) в 40-футовому контейнері підвищеної місткості (High Cube) № CAIU8529707 на морському судні Alula V-013W , а саме - ємності тиску у кількості 929 вантажних місць, загальною вагою брутто 8 300,45 кг, відправником яких зазначено компанію GLOBAL WATER SOLUTIONS LTD. (5TH FLOOR - 37 ESPLANADE ST HELIER, JERSEY JE1 2TR THE CHANNEL ISLАNDS (Нормандські острови).

За результатом проведеного аналізу інформації, наявної в інформаційних базах даних Державної фіскальної служби України, зокрема, - ЄАІС та АСМО Інспектор , встановлено, що 01.10.2019 Одеською митницею ДФС за митною декларацією типу ІМ/40/АА від 01.10.2019 № UA500010/2019/027568 випущено у вільний обіг переміщені через митний кордон України у 40-футовому контейнері підвищеної місткості (High Cube) № CAIU8529707 товари гідроакумуляторні баки, реле тиску, частини фільтрів, мембрани зворотнього осмосу, фітинги, каталоги у кількості 929 вантажних місць вагою брутто 8 300,45 кг, що надійшли на адресу ТОВ БРАВОС ЛД (ЄДРПОУ 43102888).

Листом Київської міської митниці ДФС від 07.10.2019 № 3009/7/26-70-20-04 на адресу Одеської митниці ДФС направлено запит про надання копій документів, на підставі яких здійснено митне оформлення вищезазначених товарів.

Листом Одеської митниці ДФС від 10.10.2019 № 1958/7/15-70-61-01-18 на адресу Київської міської митниці ДФС надійшли скановані копії (фотокопії) запитуваних документів, з яких слідує, що переміщення через митний кордон України описаних вище товарів здійснено на підставі наступних документів:

рахунок-фактура (інвойс) від 25.08.2019 № В0000120/19 на товари, що переміщуються в контейнері № CAIU8529707 - гідроакумулятори, датчики (реле) тиску, фільтри, картриджі, мембрани. Фітинги та товарні каталоги у кількості 929 вантажних місць, загальною вартістю 13 623,44 доларів США, виставлений продавцем - компанією DOWCHART COMMERCIAL INC. (50 th Street, Global Plaza Tower, 19 th Floor, Suite H, Republic of Panama, Panama City (Панама) до покупця/одержувача - LLC BRAVOS LD (65045, ODESSA, B.ARNAUTSKAYA STR., 76, OF.2) (ТОВ БРАВОС ЛД (65045, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, офіс 2), відправником яких зазначено компанію GLOBAL WATER SOLUTIONS LTD. (5TH FLOOR - 37 ESPLANADE ST HELIER, JERSEY JE1 2TR THE CHANNEL ISLАNDS (Нормандські острови);

ордерний коносамент від 15.08.2019 № HCUTPE190755566 на товари, що переміщуються з порту Гаосюн ( Kaohsiung , Тайвань) до порту Одеса (Україна) в 40-футовому контейнері підвищеної місткості (High Cube) № CAIU8529707 на морському судні Alula V-013W , а саме - ємності тиску у кількості 929 вантажних місць, загальною вагою брутто 8 300,45 кг, відправником яких зазначено компанію GLOBAL WATER SOLUTIONS LTD. (5TH FLOOR - 37 ESPLANADE ST HELIER, JERSEY JE1 2TR THE CHANNEL ISLАNDS (Нормандські острови).

За результатами порівняння відомостей, наявних в документах, які було виявлено під час митного огляду міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 776170515775 та документів, на підставі яких вищезазначені товари переміщені через митний кордон України, за рядом ознак було встановлено, що вони стосуються однієї партії товарів, а саме: співпадають відомості щодо найменування, асортименту, кількості/ваги товарів, їх відправника, реєстраційних відомостей транспортних документів (коносамент від 15.08.2019 № HCUTPE190755566), типу та номера контейнера, яким здійснювалось їх перевезення (40-футовий контейнер підвищеної місткості (High Cube) № CAIU8529707), назва морського судна та номер рейсу (Alula V-013W) тощо.

Відмінність полягає у відомостях щодо фактурної вартості товарів, їх продавця та одержувача/покупця, а саме: у рахунку-фактурі (інвойсі) від 25.08.2019 № В0000120/19, що був поданий у якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України, загальна вартість товарів складає 13 623,44 доларів США, продавець - DOWCHART COMMERCIAL INC. (50 th Street, Global Plaza Tower, 19 th Floor, Suite H, Republic of Panama, Panama City (Панама), одержувач/покупець - ТОВ БРАВОС ЛД (ЄДРПОУ 43102888), а відповідно до відомостей, наявних в рахунку-фактурі (інвойсі) від 31.07.2019 № JE32104, що був виявлений під час митного контролю міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 776170515775, загальна вартість цих же товарів складає 52 340,24 доларів США, продавець - GLOBAL WATER SOLUTIONS LTD. (5 th floor - 37 Esplanade St. Helier - Jersey JE1 2TR The Channel Islаnds (Нормандські острови), одержувач/покупець - TOCHMASH VAGON LTD (69, MALAYA ARNAUTSKAYA STR, ODESSA 65012 Ukraine) (ТОВ ТОЧМАШ ВАГОН (вул. Мала Арнаутська, 69, м. Одеса, 65012, Україна).

Таким чином, в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари гідроакумуляторні баки, реле тиску, частини фільтрів, мембрани зворотнього осмосу, фітинги, каталоги у кількості 929 вантажних місць вагою брутто 8 300,45 кг, загальною вартістю 52 340,24 доларів США або 1 266 501,60 грн. по курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України - 1 долар США - 24,19747400 грн., переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів, а також неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

Відповідно до ч. 2 ст. 459 МКУ - суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.

Відповідно до статті 65 Господарського кодексу України:

пункт 3 - для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства.

пункт 5 - керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Відповідно до відомостей інформаційних баз даних ДФС, на дату переміщення вищезазначених товарів через митний кордон України, на посаді керівника ТОВ БРАВОС ЛД (ЄДРПОУ 43102888) перебував громадянин України ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_2 ), яким і здійснювалось декларування зазначених вище товарів.

Перебуваючи на посаді керівника підприємства, ОСОБА_1 відповідає за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов`язаний надавати до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.

Таким чином, ОСОБА_1 вчинено дії, які призвели до переміщення товарів загальною вартістю 1 266 501,60 грн. через митний кордон України на підставі документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів, а також неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

Отже, в діях ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 Митного кодексу України.

У зв`язку з чим, 17 жовтня 2019 року працівниками Київської митниці Держмитслужби України відносно громадянина України ОСОБА_1 було складено протокол про порушення митних правил №0746/10000/19, за ознаками вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Представник Київської митниці Держмитслужби Юрків В.В. вважав обставини викладені в протоколі про порушення митних правил №0746/10000/19 від 17 жовтня 2019 року доведеними та просив притягнути гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ч. 1 ст. 483 МК України, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.

В судовому засіданні представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил - адвокат Бєлогуб М.В. вважала, що в діях гр. ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення, передбачений ч.1 ст. 483 МК України та просила провадження у справі закрити за відсутності складу адміністративного правопорушення.

Суд, заслухавши представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, представника митних органів, дослідивши та оцінивши письмові докази, приходить до висновку, що провадження у справі підлягає закриттю з наступних підстав.

Відповідно до статті 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи МК чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Частиною першою статті 483 МК України передбачено відповідальність особи за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару, згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Таким чином, основним безпосереднім об`єктом є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.

Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.

Необхідно враховувати, що підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.

Документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо не відповідають дійсності: - недійсні документи, тобто документи, що втратили юридичну силу.

Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

Разом з цим, відповідно до протоколу про порушення митних правил від 17.10.2019 року та доводів представника митних органів вбачається, що підставою для порушення справи про порушення митних правил, складання протоколу, послугувало міжнародне експрес-відправлення документального характеру № 776170515775, яке переміщувалось з Тайваню від відправника - GLOBAL WATER SOLUTIONS LTD на адресу одержувача - NAFTULOVICH MIKHAIL, TOCHMASH VAGON LTD (APT.6, MALAYA ARNAUTSKAYA STR. 69, ODESSA 65012 UA) ( ОСОБА_2 , ТОВ ТОЧМАШ ВАГОН (вул. Мала Арнаутська, 69, кв. 6, м. Одеса, 65012, Україна), в якому знаходилися документи, зокрема, рахунок-фактура (інвойс) від 31.07.2019 № JE32104 на товари, що переміщуються з порту Гаосюн ( Kaohsiung , Тайвань) до порту Одеса (Україна) в 40-футовому контейнері підвищеної місткості (High Cube) № CAIU8529707 на морському судні Alula V-013W - гідроакумуляторні баки, реле тиску, частини фільтрів, мембрани зворотнього осмосу, фітинги, каталоги у кількості 929 вантажних місць, загальною вартістю 52 340,24 доларів США, виставлений продавцем - компанією GLOBAL WATER SOLUTIONS LTD. (5 th floor - 37 Esplanade St. Helier - Jersey JE1 2TR The Channel Islаnds (Нормандські острови) до покупця/одержувача - TOCHMASH VAGON LTD (69, MALAYA ARNAUTSKAYA STR, ODESSA 65012 Ukraine) (ТОВ ТОЧМАШ ВАГОН (вул. Мала Арнаутська, 69, м. Одеса, 65012, Україна).

Проте, зазначене експрес-відправлення документального характеру не може визначатись офіційним повідомленням про вчинене правопорушення, оскільки в ньому відсутні повідомлення про будь-які правопорушення. Також, дане експрес-відправлення та наявні в ньому документи не можуть визнаватись, як докази, що вказують на вчинення саме ОСОБА_5 порушення митних правил.

Крім того, митним органом не надано жодних доказів того, яке відношення компанія GLOBAL WATER SOLUTIONS LTD та NAFTULOVICH MIKHAIL, TOCHMASH VAGON LTD мають до компанії продавця DOWCHART COMMERCIAL INC. та покупця/одержувача - LLC BRAVOS LD (ТОВ БРАВОС ЛД ).

Досліджені в суді матеріали справи у їх сукупності свідчать про відсутність в діях гр. ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення передбаченого ч.1 ст. 483 МК України, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи декларантом був поданий до митного оформлення товар на підставі документів із зазначенням фактурної вартості товарів саме 13 623,44 доларів США, які жодних сумнівів у митного органу не викликали, що підтверджується проведеним митним оформленням за митною декларацією типу ІМ/40/АА від 01.10.2019 № UA500010/2019/027568.

Згідно п. 6 постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03.06.2005 року №8, документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

При цьому, митним органом не доведено яким чином документи, які були в міжнародному експрес-відправленні документального характеру №776170515775, яке переміщувалось з Тайваню мають перевагу над документами, поданими під час митного оформлення за митною декларацією типу ІМ/40/АА від 01.10.2019 № UA500010/2019/027568, які були прийняті митним органом без зауважень.

Всі надані документи не викликали у співробітників митних органів підозр у невідповідності даних, що вони містять, товар пройшов митний контроль та був випущений у вільний обіг.

Крім того, при порівнянні відомостей, наявних в документах, митний орган зобов`язаний був зробити перевірку законності ввезення на митну територію України товару гідроакумулятори, датчики (реле) тиску, фільтри, картриджі, мембрани. Фітинги та товарні каталоги у кількості 929 вантажних місць, шляхом направлення відповідного запиту до Тайваню.

Разом з тим, митним органом такої перевірки зроблено не було, у зв`язку з чим суд приходить до висновку, що протокол про порушення митних правил відносно ОСОБА_1 був складений безпідставно та необґрунтовано.

Митним органом не доведено також суб`єктивну сторону адміністративного правопорушення, а саме прямий умисел ОСОБА_1 , який виразився в поданні останнім митним органам документів, отриманих незаконним шляхом або таких, що містять неправдиві дані.

Дії ОСОБА_1 не містять прямого умислу на подання митному органу документів, отриманих незаконним шляхом або таких, що містять неправдиві дані, оскільки поставка товару здійснювалась на виконання умов контракту № В0719/UA від 20.08.2019 року, та відповідно до якого вартість товару складала 13 623,44 доларів США.

Крім того, з матеріалів справи вбачається, що при митному оформленні товару декларантом були подані всі документи, передбачені як обов`язкові, які були оформлені у встановленому чинним законодавством порядку та містили всі реквізити, необхідні для ідентифікації товару, в тому числі інвойс. Подані документи, зокрема, інвойс не містили розбіжностей, ознак підробки та містили всі відомості, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів та відомості щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.

Всі надані документи не викликали у співробітників митних органів підозр у невідповідності даних, що вони містять.

Крім того, в наявних у справі про порушення митних правил матеріалах не відображено обставин, які характеризують інкриміноване ОСОБА_1 правопорушення - місця, способу та інших особливостей його вчинення.

Таким чином, митним органом не надано жодних належних та допустимих доказів, які б містили фактичні дані, на основі яких, у визначеному законом порядку, можливо було б стверджувати про подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару, який було переміщено через митний кордон України.

Виходячи з фактично наявних в матеріалах справи доказів, доводи органу доходів і зборів про те, що товари за митними деклараціями переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення, документів, які містять неправдиві відомості необхідні для визначення митної вартості товарів, - ґрунтується на припущенні.

Оцінюючи матеріали справи у їх сукупності, суд вважає, що обставини викладені у протоколі № 0746/10000/19 від 17.10.2019 щодо подання гр. ОСОБА_1 , як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості, на підставі яких складений зазначений протокол, не знайшли свого підтвердження в суді та спростовується наданими до суду доказами.

За таких обставин, оскільки представниками митного органу не було надано достатніх доказів, які б беззаперечно вказували на те, що дії ОСОБА_1 спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, та подання ним органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, суд, виходячи з норми ч. 3 ст. 62 Конституції України, тлумачить усі сумніви щодо доведеності вини особи на користь останнього.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Враховуючи викладене вище, провадження в справі підлягає закриттю.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 483 ч.1, 486, 487, 495, 497, 522, 524, 526-528 Митного кодексу України, ст.ст. 247, 279, 280, 283-285 КУпАП, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Провадження в справі про притягнення гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, закрити за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя О.М.Букіна

Дата ухвалення рішення26.06.2020
Оприлюднено02.07.2020
Номер документу90143510
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/3217/20

Постанова від 27.07.2020

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Кияшко Олександр Анатолійович

Постанова від 26.06.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Букіна О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні