Рішення
від 17.06.2020 по справі 1.380.2019.007000
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №1.380.2019.007000

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 червня 2020 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд, суддя Гавдик З.В. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу № 1.380.2019.007000 за позовом Гаражно-будівельного кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова до Львівської міської ради про визнання протиправною і скасування ухвали, зобов'язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач - Гаражно-будівельний кооператив Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова звернувся до Львівського окружного адміністративного суду із вищевказаним адміністративним позовом, в якому просив:

- Визнати протиправною та скасувати ухвалу Львівської міської ради №5712 від 10.10.2019 року Про відмову гаражно-будівельному кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Кульпарківській, 95а ;

- Прийняти рішення, що зобов'язує Львівську міську раду прийняти ухвалу Про затвердження гаражно-будівельному кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,3752 га по вул. Кульпарківській, 95а у власність .

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 17.10.2018 року Львівським окружним адміністративним судом прийнято рішення , яким позов гаражно-будівельного кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова задоволено повністю, визнано протиправними дії Львівської міської ради, щодо відмови в затверджені проекту землеустрою Гаражно-будівельного кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова та зобов'язано Львівську міську раду розглянути лист Гаражно-будівельного кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова № 34 від 22.06.2018 року про затвердження проекту землеустрою та прийняти відповідне рішення з врахуванням висновків суду. Восьмий апеляційний адміністративний суд апеляційну скаргу Львівської міської ради залишив без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 17.10.2018 року у справі №1340/3712/18 - без змін.

Проте Львівська міська рада на сесії 10.10.2019 року ухвалою №5712 відмовила гаражно-будівельному кооперативу Медик в затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,3752 га на вул. Кульпарківській, 95а.

Позивач вважає незаконною ухвалу відповідача, оскільки порушуються права членів кооперативу на виділення земельної ділянки ГБК Медик гарантовані ст. 14 Конституції України та ст. ст. 1, 40,41,119 та 121 Земельного кодексу України.

Позивач зазначає, що правління кооперативу ще в 2017 році провело загальні збори щодо внесення необхідних змін в статут кооперативу відповідно до вимог Земельного кодексу України щодо назви кооперативу: Гаражно-будівельний кооператив Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова; провело перереєстрацію і 10.10.2017 року одержали виписку із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Гаражно-будівельний кооператив Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова . Нотаріально завірені статут та виписка із Єдиного державного реєстру знаходяться в проекті землеустрою. В проекті землеустрою жодних зауважень від архітектури міста та експерта державної експертизи немає. У висновку архітектури міста щодо погодження проекту чітко вказано: погодити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,3752 га гаражно-будівельному кооперативу Медик в приватну власність.

Представник позивача в судових засіданнях позовні вимоги підтримав, надав суду додаткові пояснення, просив позов задоволити повністю.

Позиція відповідача викладена у відзиві на позовну заяву. Відзив обґрунтований тим що ухвала Львівської міської ради від 10.10.2019 року №5712 містить посилання на закони та обставини, якими викликана необхідність їх прийняття, така ухвала була підготовлена у відповідності до Інструкції про порядок документообігу проектів ухвал Львівської міської ради, яка затверджена ухвалою Львівської міської ради № 1419 від 27.12.2007р. та Регламенту, який затверджений ухвалою Львівської міської ради Na 260 від 17.03.2016р.

Так, згідно витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ГБК Медик , організаційно правова форма якого гаражний кооператив, є юридичною особою з ідентифікаційним кодом 23275294.

У відповідності до витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, вид діяльності ГБК Медик комплексне обслуговування об'єктів - 81.10, який, згідно класифікації видів економічної діяльності ДК 009:2010 затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010р. №457, включає надання комплексу допоміжних послуг у приміщеннях клієнта. Ці послуги включають загальне прибирання приміщень, догляд за ними, усунення сміття, забезпечення охорони та безпеки, доставку пошти, послуги портьє, прання та суміжні послуги допоміжного характеру. Тобто, зазначеним КВЕДом не передбачено діяльності з будівництва гаражів.

Оскільки, організаційно правова форма ГБК Медик - гаражний, а не гаражно-будівельний кооператив, зазначена вище норма застосовуватись не може. При цьому ЗК України не передбачено процедури безоплатного набуття земельних ділянок юридичними особами, а також не визначає компетенції органів виконавчої влади з цього питання.

У державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру іпотек, єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна за гаражно-будівельним кооперативом Медик не зареєстровано об'єктів нерухомого майна, зокрема на вул. Кульпарківській, 95А, отже, передача земельної ділянки ГБК Медик можлива лише за результатами земельних торгів.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги заперечила, надала суду додаткові пояснення та докази, просила в задоволені позовних вимог відмовити повністю.

Згідно п. 3 ч. 3 ст. 246 КАС України, суд зазначає, що ухвалою судді від 29 грудня 2019 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі з повідомленням сторін, 28 лютого 2020 року винесено ухвалу про перехід з спрощеного провадження в загальне позовне провадження.

Судом встановлені наступні обставини:

26.12.2016 року 5-ою сесією сьомого скликання Львівської міської ради прийнято ухвалу № 1447 Про надання гаражному кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на вул. Кульпарківській, 95-а , якою ухвалено:

1. Надати гаражному кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтованою площею 0,3752 га на вул. Кульпарківській, 95-а, для обслуговування гаражів за рахунок земель житлової та громадської забудови.

2. Гаражному кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова подати у встановленому порядку міській раді на затвердження проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

30.03.2018 року голова правління подав проект землеустрою з відповідною заявою на ім'я Львівського міського голови А.Садового в Центр надання адміністративних послуг.

10.10.2019 року 21-ою сесією 7-го скликання Львівської міської ради прийнято ухвалу № 5712 Про відмову гаражно-будівельного кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львів у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на вул. Кульпарківській, 95-а , Керуючись ст. 144 Конституції України, п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ст. ст. 12, 122 Земельного кодексу України, враховуючи наявність на невідведеній земельній ділянці гаражних боксів, які збудовано без дозвільних документів та на які не зареєстровано речові права, міська рада ухвалила:

відмовити гаражно-будівельного кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачі земельної ділянки площею 0,3752 га (кадастровий номер 4610136900:07:006:0031) на вул. Кульпарківській, 95-а у власність для обслуговування гаражів (код КВЦПЗ 12.04 - для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства).

Зміст спірних правовідносин полягає в тому, що позивач не згідний із спірним рішенням відповідача, яким йому відмовлено у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Відповідно до частини першої статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється органами законодавчої влади або органами місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення.

Згідно ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Відповідно до ст. 118 Земельного Кодексу України, громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим.

2. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки.

3. Громадяни - працівники державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонери з їх числа, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні цих підприємств, установ та організацій, звертаються з клопотанням про приватизацію цих земель до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

4. Відповідний орган місцевого самоврядування або орган виконавчої влади в місячний термін розглядає клопотання і надає дозвіл підприємствам, установам та організаціям на розробку проекту приватизації земель.

5. Передача земельних ділянок у власність громадянам - працівникам державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонерам з їх числа провадиться після затвердження проекту приватизації земель у порядку, встановленому цим Кодексом.

6. Громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

7. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.

У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

8. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186 -1 цього Кодексу.

9. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

10. Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.

Згідно частини 1 статті 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Згідно ч. 6 ст. 186 1 цього ж Кодексу, підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації.

У разі якщо проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки підлягає обов'язковій державній експертизі землевпорядної документації, погоджений проект подається замовником або розробником до центрального органу виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин, або його територіального органу для здійснення такої експертизи.

Стаття 19 Конституції України (частина 2) встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішується, зокрема, питання регулювання земельних відносин.

Частиною першою статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

З наведеного вбачається, що Львівська міська рада, в даному випадку, має виключні повноваження на вирішення питання про надання або відмову у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.

Відповідач відмовив у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, на вул. Кульпарківській, 95-а, у зв`язку з тим що наявність на відведеній земельній ділянці гаражних боксів, які збудовано без дозвільних документів та на які не зареєстровано речові права.

У відзиві на позовну заяву відповідач посилається на те, що земельна ділянка, що знаходиться орієнтованою площею 0,3752 га на вул. Кульпраківській, 95, перебуває у фактичному користуванні Гаражно-будівельного кооперативу Медик . Згідно витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців та громадських формувань ГБК Медик , організаційно правова форма якого гаражний кооператив, є юридичною особою. Також, зазначено вид діяльності ГБК Медик комплексне обслуговування об'єктів - 81.10, який, згідно класифікації видів економічної діяльності ДК 009:2010 затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010р. №457, включає надання комплексу допоміжних послуг у приміщеннях клієнта. Ці послуги включають загальне прибирання приміщень, догляд за ними, усунення сміття, забезпечення охорони та безпеки, доставку пошти, послуги портьє, прання та суміжні послуги допоміжного характеру. Тобто, зазначеним КВЕДом не передбачено діяльності з будівництва гаражів. Відтак передача земельної ділянки ГБК Медик можлива лише за результатами земельних торгів.

Суд зазначає, що передача земельних ділянок в користування передбачає проходження певної процедури з виготовлення проекту землеустрою (або технічної документації у разі надання у користування земельної ділянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості), без зміни її цільового призначення), його погодження компетентними органами тощо, що в подальшому є підставою для прийняття відповідного рішення органом виконавчої влади (стаття 123 Земельного кодексу України). Водночас згідно із приписами статті 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. При цьому документи, що посвідчують право на земельну ділянку, визначені у статті 126 Земельного кодексу України.

Суд приходить до висновку що відповідач протиправно відмовив позивачу у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачі земельної ділянки на вул. Кульпарківській, 95-а, з підстав - наявності на відведеній земельній ділянці гаражних боксів, які збудовано без дозвільних документів та на які не зареєстровано речові права, оскільки законною підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації.

Враховуючи, що 26.12.2016 року ухвалою Львівської міської ради № 1447 надано позивачу дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на вул. Кульпарківській, 95-а, позивачем було подано до ЦНАП проект землеустрою з відповідною заявою на ім'я Львівского міського голови, Львівська міська рада відмовляючи у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачі земельної ділянки на вул. Кульпарківській, 95-а, посилаючись про наявність на відведеній земельній ділянці гаражних боксів, які збудовано без дозвільних документів та на які не зареєстровано речові права, діяла всупереч наданим Земельним кодексом України та Законом України Про місцеве самоврядування в Україні повноваженням.

За таких обставин, позовна вимога про визнання протиправним та скасування ухвали Львівської міської ради №5712 від 10.10.2019р. Про відмову гаражно-будівельному кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Кульпарківській, 95а є обґрунтованою та підлягає задоволенню.

З приводу вимоги зобов`язати прийняти Львівську міську раду ухвалу Про затвердження гаражно-будівельному кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,3752 га по вул. Кульпарківській, 95а у власність , суд зазначає наступне.

Перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень, на відповідність закріпленим в ст. 2 КАС України критеріям, не повинен втручатись у дискрецію (вільний розсуд) суб'єкта владних повноважень поза межами перевірки за названими критеріями. Завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання вимог прав осіб, що звертаються до суб'єктів владних повноважень, без порушень принципу розподілу влади.

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та її передачі у власність, відповідно до ст. 122 Земельного кодексу України, відноситься до виключних повноважень, в даному випадку, органу місцевого самоврядування.

Як вбачається з положень Рекомендації Комітету Міністрів Ради Європи № R(80)2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнятої Комітетом Міністрів 11.03.1980 року, під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.

Суд не може підміняти державний орган, рішення якого оскаржується, приймати замість рішення, яке визнається протиправним, інше рішення, яке б відповідало закону, та давати вказівки, які б свідчили про вирішення питань, які належать до компетенції такого суб'єкта владних повноважень, оскільки такі дії виходять за межі визначених йому повноважень законодавцем.

При цьому, у випадку, коли закон встановлює повноваження суб'єкта публічної влади в імперативній формі, тобто його діяльність чітко визначена законом, то суд зобов'язує відповідача прийняти конкретне рішення чи вчинити певну дію. У випадку, коли ж суб'єкт наділений дискреційними повноваженнями, то суд може лише вказати на виявлені порушення, допущені при прийнятті оскаржуваного рішення (дій), та зазначити норму закону яку відповідач повинен застосувати при вчиненні дії (прийнятті рішення) з урахуванням встановлених судом обставин, оскільки адміністративний суд не вправі перебирати на себе повноваження суб'єкта публічної адміністрації, реалізуючи за нього процедурні дії, ухвалювати рішення чи проводити адміністративну процедуру.

Тобто, дискреційні повноваження дають можливість на власний розсуд (без узгодження) визначати зміст рішення або вибрати один із кількох варіантів рішення.

Частиною 4 ст.245 КАС України передбачено, що у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Таким чином, суд не вправі перебирати на себе дискреційні повноваження відповідача, а тому в задоволенні позовних вимог в частині зобов`язання прийняти Львівську міську раду ухвалу Про затвердження гаражно-будівельному кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,3752 га по вул. Кульпарківській, 95а у власність слід відмовити із зобов'язанням Львівської міської ради повторно розглянути лист Гаражно-будівельного кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова № 34 від 22.06.2018 року про затвердження проекту землеустрою та прийняти відповідне рішення, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

З огляду на наведені вище висновки суду позовні вимоги підлягають задоволенню частково, вийшовши при цьому за межі позовних вимог.

Відповідно до вимог частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно ч. 3 ст. 139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Гаражно-будівельного кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова до Львівської міської ради про визнання протиправною і скасування ухвали, зобов'язання вчинити дії, - задоволити частково.

Визнати протиправною та скасувати ухвалу Львівської міської ради №5712 від 10.10.2019 року Про відмову гаражно-будівельному кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Кульпарківській, 95а .

Зобов'язати Львівську міську раду повторно розглянути лист Гаражно-будівельного кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова № 34 від 22.06.2018 року про затвердження проекту землеустрою та прийняти відповідне рішення, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

В задоволенні інших позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04055896, м. Львів, площа Ринок, 1) на користь Гаражно-будівельного кооперативу Медик Франківської районної спілки автомобілістів м. Львова (ЄДРПОУ, 23275204, м. Львів, вул. Кульпарківська, 95а) 1921,00 грн. сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржене за правилами, встановленими ст. ст. 295 - 297 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно, з урахуванням положень підп.15.5 п.15 розд. VII Перехідні положення цього Кодексу.

Рішення складено у повному обсязі 30.06.2020 року.

Суддя Гавдик З.В.

Дата ухвалення рішення17.06.2020
Оприлюднено03.07.2020
Номер документу90146194
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною і скасування ухвали, зобов'язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.007000

Рішення від 17.06.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

Ухвала від 28.02.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

Ухвала від 29.12.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні