Рішення
від 01.07.2020 по справі 640/10546/20
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 липня 2020 року м. Київ № 640/10546/20

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Амельохіна В.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами адміністративну справу

за позовомПолітичної партії Партія Шарія до третя особа проНаціонального агентства з питань запобігання корупції Державна казначейська служба України визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії,

О Б С Т А В И Н И С П Р А В И:

Політична партія Партія Шарія (далі по тексту - позивач) звернулась з позовом до Національного агентства з питань запобігання корупції (далі по тексту - відповідач), за участі третьої особи, що не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Державної казначейської служби України про:

- визнання протиправною бездіяльність відповідача щодо не здійснення розподілу коштів державного фінансування статутної діяльності політичних партій за 2019 рік на користь Політичної партії Партія Шарія ;

- стягнення з Державного бюджету України через Національне агентство з питань запобігання корупції кошти державного фінансування статутної діяльності політичних партій за 2019 рік на користь Політичної партії Партія Шарія в розмірі 3 222 918,52грн.

Ухвалою суду від 19 травня 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.

Позовні вимоги мотивовані протиправною бездіяльністю відповідача щодо не здійснення розподілу коштів державного фінансування статутної діяльності політичних партій за 2019 рік на користь Політичної партії Партія Шарія .

12 червня 2020 року відповідачем подано відзив на позовну заяву, відповідно до якого проти задоволення позовних вимог заперечує повністю.

Третя особа будь-яких пояснень щодо заявлених позовних вимог до суду не надала.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, встановив.

Як зазначає позивач та вбачається з матеріалів справи, 21.07.2019 відбулись позачергові вибори народних депутатів України. У виборчому процесі брала участь Політична партія Партія Шарія .

За результатами голосування Політична партія Партія Шарія набрала 2,23 % (або 327 152 голосів) від загальної кількості голосів виборців, що взяли участь у голосуванні, згідно протоколу Центральної виборчої комісії Про результати виборів народних депутатів України у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року від 03.08.2019, який оприлюднено на офіційному сайті ЦВК: https://cvk.gov.ua/wp-content/uploads/2019/09/protokol_zbvo_ 03082019.pdf.

Відповідно до частини першої статті 17-3 Закону України Про політичні партії в Україні (в редакції, яка діяла на момент проведення позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року, а саме з останніми змінами, внесеними законом № 2258-VIII від 21.12.2017, ВВР, 2018, № 9, ст.50, далі - Закон станом на 21.07.2019 р.) політична партія має право на отримання державного фінансування її статутної діяльності, якщо на останніх чергових або позачергових виборах народних депутатів України її виборчий список кандидатів у народні депутати України у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі отримав не менше 2 відсотків голосів виборців від загальної кількості голосів виборців, поданих за всі виборчі списки кандидатів у народні депутати України у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі.

Як зазначає позивач, Політична партія Партія Шарія отримала право на державне фінансування своєї статутної діяльності за результатами позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року, що також підтверджується рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.08.2019 №2508, яким надано позивачу державне фінансування статутної діяльності політичної партії.

03 березня 2020 року Голова Політичної партії Партія Шарія звернувся до Національного агентства з питань запобігання корупції з заявою якою просив надати інформацію: чому НАЗК не здійснило фінансування статутної діяльності Політичної партії Партія Шарія у 2020 році станом на 03.03.2020 та чи планує НАЗК здійснити фінансування статутної діяльності Політичної партії Партія Шарія у 2020 році, якщо так, то за який період.

Листом від 08.04.2020 №50-22/12880/20 Національне агентство з питань запобігання корупції повідомило позивача, що в Законі України Про Державний бюджет України на 2020 рік Національному агентству за бюджетною програмою по КПКВК 6331020 Фінансування статутної діяльності політичних партій як головному розпоряднику затверджено видатки в обсязі 283 530,9тис.грн., що відповідає передбаченому статтею 17-2 Закону України Про політичні партії в Україні (зі змінами, які набули чинності з 18.10.2019) обсягу щорічного державного фінансування діяльності політичних партій.

В подальшому на виконання вимог Закону України Про політичні партії в Україні (з урахуванням змін, внесених до нього Законом України від 19.12.2019 №410-ІХ Про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання і протидії політичній корупції ) наказом Національного агентства від 03.02.2020 №26/20 Про розподіл бюджетних коштів затверджений розподіл коштів, виділених з державного бюджету на фінансування статутної діяльності політичних партій у 2020 році, між політичними партіями, на підтримку виборчих списків яких під час останніх позачергових виборів народних депутатів України 2019 року в єдиному загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі було подано не менше п`яти відсотків дійсних голосів виборців.

Згідно з листом Комітету Верховної Ради України з питань антикорупційної політики від 12.11.2019 щодо фінансування статутної діяльності політичних партій за результатами виборів народних депутатів України 21.07.2019 державне фінансування політичних партій, за які проголосувало не менше 2% виборців (11 політичних партій, в тому числі політичної партії Партія Шарія ), повинне здійснюватися з коефіцієнтом 0,02 за період із 30.08.2019 по 17.10.2019, до набрання чинності Закону України від 02.10.2019 №140-ІХ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення ефективності інституційного механізму запобігання корупції . Державне фінансування політичних партій з 18.10.2019 по 31.12.2019 повинне здійснюватися для партій, які подолали 5% бар`єр (5 політичних партій), з коефіцієнтом 0,01 з одночасним коригуванням коефіцієнта та врахуванням результатів виборів народних депутатів України 21.07.2019.

На теперішній час коштів на фінансування статутної діяльності політичних партій за 2019 рік за бюджетною програмою по КПКВК 6331020 Фінансування статутної діяльності політичних партій в Законі України Про Державний бюджет України на 2020 рік не передбачено.

В той же час відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України від 19.12.2019 №410-ІХ Про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання і протидії політичній корупції після закінчення першого кварталу 2020 року Кабінету Міністрів України доручено вжити заходів щодо внесення змін до Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік в частині видатків на державне фінансування статутної діяльності політичних партій, спрямованих на забезпечення повної реалізації положень Закону.

У зв`язку з цим на виконання пункту 1 доручення Прем`єр-міністра України від 05.02.2020 №1046/1/1-20 Національне агентство листом від 02.03.2020 №50-21/7449/20 направило до Міністерства фінансів України розрахунки щодо суми додаткових бюджетних призначень, необхідних Національному агентству для повної реалізації положень Закону України Про політичні партії в Україні за період 30.08.2019-31.12.2019 за бюджетною програмою 6331020 Фінансування статутної діяльності політичних партій .

Таким чином, у разі внесення змін до Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік Національне агентство в межах повноважень та у спосіб, передбачені Законом, забезпечить реалізацію його положень відповідно до змін у видатках на державне фінансове забезпечення політичних партій.

Не погоджуючись з бездіяльністю відповідача та у зв`язку із цим про зобов`язання вчинити дії, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом.

Вирішуючи справу по суті, суд виходить з наступного.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Спірні правовідносини врегульовані Законом України Про політичні партії в Україні від 05.04.2001 №2365-ІІІ (далі по тексту - Закон №2365-ІІІ); Законом України Про Державний бюджет України на 2020 рік від 14.11.2019 №294-ІХ (далі по тексту - Закон №294-ІХ).

Відповідно до частини першої статті 17-3 Закону №2365-ІІІ (в редакції станом на момент проведення позачергових виборів народних депутатів України ІХ скликання, яка діяла до 17.10.2019) політична партія має право на отримання державного фінансування її статутної діяльності, якщо на останніх чергових або позачергових виборах народних депутатів України її виборчий список кандидатів у народні депутати України у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі отримав не менше 2 відсотків голосів виборців від загальної кількості голосів виборців, поданих за всі виборчі списки кандидатів у народні депутати України у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі.

Згідно зі статтею 17-5 Закону №2365-ІІІ кошти, в редакції яка діяла до 15.01.2020, виділені з державного бюджету на фінансування статутної діяльності політичних партій, розподіляються Національним агентством з питань запобігання корупції між політичними партіями у такому порядку:

1) сума в розмірі 10 відсотків щорічного обсягу державного фінансування статутної діяльності політичних партій, передбаченого статтею 17-2 цього Закону, розподіляється порівну між політичними партіями, які отримали право на таке фінансування згідно з цим Законом, якщо за результатами останніх чергових чи позачергових виборів народних депутатів України кількість представників однієї статі серед обраних від відповідних політичних партій народних депутатів України, які набули своїх повноважень, не перевищує двох третин від загальної кількості народних депутатів України, обраних від цієї політичної партії;

2) сума в розмірі 100 відсотків щорічного обсягу державного фінансування статутної діяльності політичних партій, передбаченого статтею 17-2 цього Закону, розподіляється між політичними партіями, які мають право на отримання такого фінансування згідно з цим Законом, пропорційно до кількості дійсних голосів виборців, поданих за списки кандидатів у народні депутати України від таких політичних партій у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі на виборах народних депутатів України.

Якщо жодна з політичних партій, які отримали право на державне фінансування своєї статутної діяльності згідно з цим Законом, не відповідає вимогам пункту 1 частини першої цієї статті, кошти державного бюджету, передбачені пунктом 1 частини першої цієї статті, з державного бюджету не надаються, про що Національне агентство з питань запобігання корупції приймає відповідне рішення.

Політичні партії, зазначені у статті 17-3 цього Закону, отримують право на державне фінансування їхньої статутної діяльності з дня, наступного за днем відкриття першого засідання Верховної Ради України нового скликання.

Право на державне фінансування статутної діяльності політичних партій припиняється з дня відкриття першого засідання Верховної Ради України нового скликання, крім випадку, якщо такі політичні партії за результатами виборів народних депутатів України отримали це право повторно.

Національне агентство з питань запобігання корупції забезпечує щоквартальне перерахування коштів, виділених з державного бюджету на фінансування статутної діяльності політичних партій, на окремі рахунки відповідних політичних партій, зазначених у статті 17-3 цього Закону.

Кошти, виділені з державного бюджету на фінансування статутної діяльності політичних партій, перераховуються на зазначені рахунки політичних партій у розмірі 25 відсотків загального розміру щорічного державного фінансування для кожної політичної партії на початку кожного кварталу.

Фінансування статутної діяльності політичних партій у перший рік нового скликання Верховної Ради України починається з 1 січня з одночасним виділенням коштів, на які політичні партії мають право, за час, що минув з дня, наступного за днем відкриття першого засідання Верховної Ради України нового скликання.

Частиною третьою статті 17-3 Закону №2365-ІІІ визначено, що рішення про надання політичній партії державного фінансування її статутної діяльності або про відмову у наданні такого фінансування приймається відповідно до цього Закону Національним агентством з питань запобігання корупції на підставі результатів останніх чергових або позачергових виборів народних депутатів України у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі у п`ятиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів народних депутатів України за умови подання керівником або іншою уповноваженою особою партії довідки установи банку України про відкриття окремого рахунку партії в національній валюті України. Політична партія має право подати до Національного агентства з питань запобігання корупції заяву про відмову від державного фінансування її статутної діяльності.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом, Національним агентством з питань запобігання корупції 09.08.2019 прийнято рішення №2508 про надання політичним партіям державного фінансування їх статутної діяльності на підставі результатів останніх позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, серед яких, зокрема і Політична партія Партія Шарія (код ЄДРПОУ 39644910).

З відзиву на позов вбачається, що відповідач не заперечує права Політичної партії Партія Шарія на фінансування статутної діяльності за період з 30.08.2019 по 17.10.2019.

Однак, Законом України від 02.10.2019 №140-ІХ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення ефективності інституційного механізму запобігання корупції , який набрав чинності 18.10.2019, внесено зміни до Закону, зокрема щодо підвищення відсоткового бар`єра, що надає право на державне фінансування статутної діяльності, із двох до п`яти відсотків та щодо зменшення обсягу щорічного державного фінансування статутної діяльності політичних партій, які отримали на це право.

Таким чином, політичні партії, які на позачергових виборах народних депутатів України, що відбулися 21.07.2019, набрали більше двох, але менше п`яти відсотків голосів виборців від загальної кількості голосів виборців, поданих за всі виборчі списки кандидатів у народні депутати України у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, отримали право на державне фінансування їх статутної діяльності за період з 30.08.2019 по 17.10.2019, що також не заперечується учасниками справи.

Разом з тим, стаття 17-5 Закону №2365-ІІІ, в редакції, яка діяла до 15.01.2020, передбачала, що фінансування статутної діяльності політичних партій у перший рік нового скликання Верховної Ради України починається з 1 січня з одночасним виділенням коштів, на які політичні партії мають право, за час, що минув з дня, наступного за днем відкриття першого засідання Верховної Ради України нового скликання.

Тобто, фінансування статутної діяльності Політичної партії Партія Шарія за період з 30.08.2019 по 17.10.2019 мало починатися з 1 січня 2020 року з одночасним виділенням коштів.

Також, у відзиві на позов, Національне агентство зазначає, що фінансування статутної діяльності політичних партій за період з 30.08.2019 по 17.10.2019 у державному бюджеті на 2020 рік не передбачено, а тому вирішення даного питання потребує додаткового виділення коштів з державного бюджету шляхом внесення змін до Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік , що відповідно до норм Бюджетного кодексу України належить до виключних повноважень Верховної Ради України.

Повноваження Національного агентства обмежено лише розподілом виділених коштів.

Будь-які бюджетні зобов`язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.

Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України.

Використання бюджетних коштів на цілі, що не відповідають бюджетним призначенням, встановленим законом про Державний бюджет України є нецільовим використанням бюджетних коштів, що є порушення бюджетного законодавства.

Відповідач зазначає, що жодна з політичних партій за період з 30.08.2019 по 17.10.2019 в 2020 році не отримала фінансування статутної діяльності.

У той же час, судом з матеріалів справи вбачається, що відповідач вживав необхідних дій щодо призначення бюджетних коштів для виділення політичним партіям у 2020 році фінансування статутної діяльності за період з 30.08.2019 по 17.10.2019.

Так, Національним агентством 01.11.2019 було направлено лист №82-07/78290/19 до Міністерства фінансів України, яким повідомляло, що обсяг бюджетних призначень, який буде встановлений за зазначеною бюджетною програмою, не враховує вимог статті 17-5 Закону №2365-ІІІ, згідно з якою політичним партіям у 2020 році необхідно додатково перерахувати кошти за період з 30.08.2019 по 31.12.2019 у розмірі 134018,4тис.грн.

Національне агентство наголошувало, що загальна сума бюджетних призначень за КПКВК 6331020 Фінансування статутної діяльності політичних партій повинна становити 417 549,3грн. на 2020 рік, з яких обсяг фінансування статутної діяльності політичних партій за 2019 рік - 134 018,4тис.грн., за 2020 рік - 283 530,9тис.грн.

Крім того, листом від 08.11.2019 №82-07/89540/19 відповідач повідомляв Міністерство фінансів України про те, що проект Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік не враховує норми статті 17-5 Закону №2365-ІІІ та просило з метою забезпечення виконання вимог Закону врахувати при підготовці проекту Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік , що політичним партіям у 2020 році необхідно перерахувати кошти за період з 30.08.2019 по 31.12.2019 у сумі 134 018,4тис.грн.

Отже, Національне агентство протягом 2019 року неодноразово зверталось до Міністерства фінансів України з питання внесення змін до Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік та інформувало про необхідність додаткового фінансування з метою виконання вимог Закону в частині фінансування статутної діяльності політичних партій.

Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 19.12.2019 №410-ІХ Про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання та протидії політичній корупції Кабінету Міністрів України доручено після закінчення першого кварталу 2020 року підготувати проект закону про внесення змін до Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік , який передбачатиме зміни в частині видатків на державне фінансування статутної діяльності політичних партій, спрямовані на забезпечення повної реалізації положень Закону України Про політичні партії в Україні , та внести відповідний проект закону на розгляд Верховної Ради України в установленому законом порядку.

У зв`язку з цим на виконання пункту 1 доручення Прем`єр-міністра України від 05.02.2020 № 1046/1/1-20 Національне агентство листом від 02.03.2020 № 50-21/7449/20 направило до Міністерства фінансів України розрахунки суми додаткових бюджетних призначень, необхідних Національному агентству для повної реалізації Закону за період з 30.08.2019 по 31.12.2019 за бюджетною програмою за КПКВК 6331020 Фінансування статутної діяльності політичних партій .

Міністерство фінансів України листом від 04.05.2020 на виконання вимог пункту 5 розділу II Прикінцевих та перехідних положень Закону №410-ІХ та пункту 1 доручення Прем`єр-міністра України від 05.02.2020 № 1046/1/1-20 доповіло Кабінету Міністрів України про те, що питання збільшення видатків на фінансування статутної діяльності політичних партій може розглядатися у порядку, визначеному статтею 52 Бюджетного кодексу України, після подолання негативних явищ в економіці України, викликаних пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19, з урахуванням можливої економії коштів бюджету за рахунок реалізації політичними партіями права на відмову від фінансування їх статутної діяльності та законодавчої визначеності необхідності збільшення видатків на цю мету.

Суд зазначає, що протиправна бездіяльність суб`єкта владних повноважень - це зовнішня форма поведінки (діяння) цього органу, яка полягає у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих і обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.

Судом встановлено, що Національне агентство здійснило всі визначені чинним законодавством дії, а саме: прийняло рішення від 09.08.2019 № 2508 Про надання політичним партіям державного фінансування їх статутної діяльності на підставі результатів останніх позачергових виборів народних депутатів України 21.07.2019 у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі ; неодноразово направляло листи до Міністерства фінансів України, в яких інформувало про необхідність внести зміни до Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік у зв`язку з відсутністю коштів на виконання вимог Закону у повному обсязі.

Таким чином, суд приходить до висновку про відсутність протиправної бездіяльності Національного агентства з питань запобігання корупції щодо не здійснення розподілу коштів державного фінансування статутної діяльності політичних партій за 2019 рік на користь Політичної партії Партія Шарія , а тому в задоволенні позовних вимог щодо визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо не здійснення розподілу коштів державного фінансування статутної діяльності політичних партій за 2019 рік на користь Політичної партії Партія Шарія , має бути відмовлено повністю.

У зв`язку із тим, що позовні вимоги про стягнення з Державного бюджету України через Національне агентство з питань запобігання корупції коштів державного фінансування статутної діяльності політичних партій за 2019 рік на користь Політичної партії Партія Шарія в розмірі 3 222 918,52грн. є похідними вимогами від вимоги про визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо не здійснення розподілу коштів державного фінансування статутної діяльності політичних партій за 2019 рік на користь Політичної партії Партія Шарія , а також є передчасними, оскільки стосуються виконання рішення в частині протиправної бездіяльності відповідача, суд приходить до висновку, що в їх задоволенні також має бути відмовлено.

Отже, на підставі вищевикладеного суд приходить до висновку, що в задоволенні позовних вимог Політичної партії Партія Шарія має бути відмовлено повністю.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Оскільки судове рішення ухвалене на користь суб`єкта владних повноважень судові витрати, відповідно до статей 134, 139 Кодексу адміністративного судочинства України, відсутні.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 77, 243 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

В задоволенні позовних вимог Політичної партії Партія Шарія (пров. Іванівський, 5, 13, м. Харків, 61058, код ЄДРПОУ 39644910) відмовити повністю.

Рішення суду, відповідно до ч. 1 статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до п/п. 15.5 п. 15 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону № 2147-VIII, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Відповідно до п.3 Розділу VI "Прикінцеві положення" Кодексу адміністративного судочинства України, під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтями 47, 79, 80, 114, 122, 162, 163, 164, 165, 169, 177, 193, 261, 295, 304, 309, 329, 338, 342, 363 цього Кодексу, а також інші процесуальні строки щодо зміни предмета або підстави позову, збільшення або зменшення розміру позовних вимог, подання доказів, витребування доказів, забезпечення доказів, а також строки звернення до адміністративного суду, подання відзиву та відповіді на відзив, заперечення, пояснень третьої особи щодо позову або відзиву, залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви, пред`явлення зустрічного позову, розгляду адміністративної справи, апеляційного оскарження, розгляду апеляційної скарги, касаційного оскарження, розгляду касаційної скарги, подання заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами продовжуються на строк дії такого карантину.

Суддя В.В. Амельохін

Дата ухвалення рішення01.07.2020
Оприлюднено03.07.2020
Номер документу90148184
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/10546/20

Постанова від 02.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Постанова від 02.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 17.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 17.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Рішення від 01.07.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

Ухвала від 19.05.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні