Ухвала
від 02.07.2020 по справі 519/600/20
ЮЖНИЙ МІСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №519/600/20

1-кс/519/73/20

У Х В А Л А

02.07.20 року м. Южне

Слідчий суддя Южного міського суду Одеської області ОСОБА_1 за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши в порядку ч.4 ст. 107 КПК України у судовому засіданні у м. Южне, клопотання заступника слідчого СВ Южненського ВП Лиманського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 про проведення огляду,

В С Т А Н О В И В:

Слідчий СВ Южненського ВП Лиманського ВП ГУНП в Одеській ОСОБА_3 звернулася до Южного міського суду Одеської області з вищевказаним клопотанням, погодженим з прокурором Комінтернівської місцевої прокуратури в Одеській області ОСОБА_4 .

В судове засідання слідчий не з`явився, надав до суду заяву, згідно якої просить справу розглядати у його відсутність, клопотання підтримує в повному обсязі.

Дослідивши матеріали справи, слідчий суддя вважає, що подане клопотання підлягає задоволенню частково.

Судом встановлено, що слідчим відділом Южненського ВП Лиманського ВП ГУ НП в Одеській області проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню № 12020160330000098 від 29.01.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 275 КК України.

Згідно поданого клопотання 29.01.2020 до чергової частини Лиманського ВП ГУ НП в Одеській області надійшла заява від ОСОБА_5 про те, що власник ресторанного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_1 », який розташований за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Фонтанка, вул. Променадний бульвар, 1/2, під час будівництва вказаного комплексу порушив правила його проектування та будівництва.

Під час досудового розслідування встановлено, що на території Фонтанської сільської ради Лиманського району Одеської області, зокрема на земельній ділянці із кадастровим номером 5122786400:02:003:1865, цільовим призначенням: для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення, збудовано ресторан « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що на даний час функціонує.

Водночас, відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, інформація щодо реєстрації права власності на об`єкт будівництва за вказаною адресою відсутня.

Також, опрацюванням інформації, зазначеної на офіційному сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України, (https://dabi.gov.ua/declarate/list.php? sort=numorder=DESC), встановлено, що відомості щодо готовності вищевказаного об`єкта будівництва до вводу в експлуатацію за період з 01.01.2018 по теперішній час відсутні.

Згідно листа Лиманської райдержадміністрації від 03.02.2020 №342/02-27/19/01 вбачається, що відділом містобудування та архітектури районної державної адміністрації не надавались вихідні дані для проектування об`єкту будівництва за адресою: АДРЕСА_1 . Заяв щодо оформлення паспорта прив`язки тимчасової споруди вищезазначеного об`єкта не реєструвались та не розглядались.

Також, згідно інформації із Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 07.02.2020 за №03/6697/09 вбачається, що в період з 2014 року по теперішній час до Управління через Центр надання адміністративних послуг, заяв від суб`єктів господарювання стосовно реєстрації декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб`єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки не надходило.

Відповідно до статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» експлуатація закінчених будівництвом об`єктів, не прийнятих в експлуатацію, забороняється.

Зареєстрована декларація про готовність об`єкта до експлуатації або сертифікат є підставою для укладання договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об`єкт необхідних для його функціонування ресурсів води, газу, тепла, електроенергії, включення даних про такий об`єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього.

Водночас, дані щодо введення приміщення сімейного ресторанного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в експлуатацію відсутні, вихідні дані щодо проектування об`єкту та паспорт прив`язка для нього не видавались, право власності не реєструвалось, а отже відсутні підстави для підключення до інженерних мереж.

Цільовим призначенням будівлі ресторану « ІНФОРМАЦІЯ_1 » є надання послуг та обслуговування великої кількості громадян, що обумовлює необхідність дотримання спеціальних вимог щодо проектування, будівництва, а також експлуатації.

Водночас, вказаний об`єкт будівництва зведений та підключений до інженерних мереж взагалі за відсутності будь-яких погоджень та дозвільних документів, у його середині розміщене обладнання, що за результатами несанкціонованого встановлення та використання безперечно створює небезпеку життю та здоров`ю великої кількості людей.

Також, існує реальна небезпека загоряння та знищення будівлі за вказаною адресою через ігнорування правил пожежної безпеки, через несанкціоновану установку, незаконну експлуатацію будь-яких пожежонебезпечних приладів та устаткування.

Окрім того, відповідно до інформації Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації, декларації про відходи для суб`єктів господарювання, що здійснюють діяльність на вищезазначеному об`єкті нерухомості не реєструвались.

Вказане може свідчити про здійснення самовільного та незаконного скиду забруднюючих речовин безпосередньо у Чорне море.

Так, сімейний ресторанній комплекс « ІНФОРМАЦІЯ_1 » розташований уздовжберегової лініїводойми на території пляжу у селі Фонтанка. Зазначений пляж, упродовж сезону відвідує велика кількість людей, а забруднення території пляжу відходами та забруднюючими речовинами може спричинити загрозу здоров`ю, та навіть життю великої кількості відвідувачів пляжу.

Зважаючи на вищезазначене, без підключення до інженерних мереж водопостачання та водовідведення, каналізації, газу, тепла, електроенергії, відсутня можливість функціонування вказаного ресторанного комплексу.

Натомість, встановлено, що незважаючи на відсутність належних документів, сімейний ресторанний комплекс « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснює діяльність у сфері ресторанного господарства.

Ресторан сімейного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » розташований за адресою: АДРЕСА_1 .

Відповідно до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, власником земельної ділянки із кадастровим номером 5122786400:02:003:1865, на якій розташовано ресторан «Яхта» є ТОВ «БЛЕК СІ РІВ`ЄРА», дані щодо реєстрації права власності на приміщення ресторану відсутні.

З метою виявлення, фіксації та вилучення предметів та знарядь вчинення кримінального правопорушення, інших речових доказів, які можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення - виникла необхідність провести огляд за участі спеціалістів в ресторані « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також прилеглих до нього ділянок за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Фонтанка, вул. Променадний Бульвар, 1/2 та вилучення речей та предметів на будь-яких носіях, які підтверджують факт вчинення кримінального правопорушення і мають значення для кримінального провадження, та для подальшого експертного дослідження.

В клопотанні зазначено, що здійснити огляд в ресторані «Яхта», а також прилеглих до нього ділянок за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Фонтанка, вул. Променадний Бульвар, 1/2 без ухвали слідчого судді не вбачається за можливе, оскільки відповідно до ст. 87 КПК України, докази, отримані під час такого огляду, будуть визнанні судом недопустимими, та з урахуванням викладеного, виклик представників ТОВ «БЛЕК СІ РІВ`ЄРА» на розгляд клопотання про надання дозволу на проведення огляду зашкодить його меті.

Враховуючи вищевикладене, суддя вважає, що клопотання слідчого СВ Южненського ВП Лиманського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 про проведення огляду підлягає задоволенню частково, оскільки з матеріалів кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення, а також з метою досягнення дієвості кримінального провадження та забезпечення вимог Кримінального процесуального кодексу України щодо захисту особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорони прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, необхідно проведення огляду.

Водночас в частині клопотання щодо вилучення речей та предметів на будь-яких носіях, які підтверджують факт вчинення кримінального правопорушення і мають значення для кримінального провадження, та для подальшого експертного дослідження необхідно відмовити, так як відповідно до п.7 ч.3 ст.234 КПК України, яка регулює зміст клопотання про проведення обшуку та огляду за приписом ч.2 ст. 237 КПК України, в такому клопотанні повинні бути зазначені індивідуальні абородові ознакиречей,документів,іншого майнаабо осіб,яких плануєтьсявідшукати,а такожїхній зв`язокіз вчиненимкримінальним правопорушенням,що слідчимвзагалі невиконано.

Керуючись ст. 237 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СВ Южненського ВП Лиманського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 про проведення огляду задовольнити частково.

Дозволити прокурору Комінтернівської місцевої прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , прокурору Комінтернівської місцевої прокуратури Одеської області ОСОБА_6 , слідчому СВ Южненського ВП Лиманського ВП ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , за участі: посадових осіб відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації; співробітників Лиманського РС ГУ ДСНС України в Одеській області; спеціалістів Державної екологічної інспекції в Одеській області, а також за участі оперативних співробітників Южненського ВП Лиманського ВП ГУ НП в Одеській області проведення огляду в ресторані сімейного комплексу «Яхта», а також прилеглих до нього ділянок за адресою: Одеська область, Лиманський район, с.Фонтанка, вул. Променадний Бульвар, 1/2 (кадастровий номер земельної ділянки 5122786400:02:003:1865), з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення.

В іншій частині клопотання відмовити.

Строк дії ухвали один місяць.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Южного міського суду

Одеської області ОСОБА_1

СудЮжний міський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення02.07.2020
Оприлюднено09.02.2023
Номер документу90180887
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти безпеки виробництва Порушення правил, що стосуються безпечного використання промислової продукції або безпечної експлуатації будівель і споруд

Судовий реєстр по справі —519/600/20

Ухвала від 02.07.2020

Кримінальне

Южний міський суд Одеської області

Барановська З. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні