Рішення
від 03.07.2020 по справі 200/2316/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 липня 2020 р. Справа№200/2316/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Циганенка А.І., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовною заявою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Привільненської сільської ради про застосування заходів реагування,

ВСТАНОВИВ:

28 лютого 2020 року позивач, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, звернувся до суду з адміністративним позовом до відповідача, Привільненської сільської ради, у якому просив застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) Комунального закладу дошкільної освіти №51 Сонечко Привільненської ради Волноваського району Донецької області, розташованого за адресою: Донецька область, Волноваський район, с. Привільне, вул. Гагаріна, 1, до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту.

В обґрунтування позову позивач зазначає, що з 21 по 23 грудня 2019 року на підставі наказу ДПРЗ-11 ГУ ДСНС України у Донецькій області №223 від 20 грудня 2019 року було проведено позапланову перевірку приміщень та території Комунального закладу дошкільної освіти №51 Сонечко Привільненської сільської ради Волноваського району Донецької області, за адресою: с. Привільне, вул. Гагаріна 1.

Під час перевірки виявлено порушення вимог Правил пожежної безпеки в Україні , затверджених наказом МВС України від 30 грудня 2014 №1417, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 за № 252/26697 (далі - ППБУ), що створює безпосередню загрозу виникнення пожежі, несе загрозу життю і здоров`ю людей, перешкоджає вільній евакуації людей у разі настання надзвичайної ситуації (пожежі, аварії та ін.), ускладнюють гасіння пожежі. Враховуючи зазначене, просить застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкту та є підставою для звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів.

У строк, встановлений судом, відповідач відзиву на позовну заяву не подав. Відповідно до частини 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд вирішує справу за наявними матеріалами.

04 березня 2020 року відкрито провадження у справі та її розгляд призначений за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначене на 24 березня 2020 року.

24 березня 2020 року відкладено розгляд справи до 08 квітня 2020 року у зв`язку із карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

08 квітня 2020 року відкладено розгляд справи до 21 квітня 2020 року у зв`язку із карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

21 квітня 2020 року відкладено розгляд справи до 13 травня 2020 року у зв`язку із карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

13 травня 2020 року відкладено розгляд справи до 11 червня 2020 року у зв`язку із карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

11 червня 2020 року підготовче провадження закрито і розгляд справи по суті призначений на 25 червня 2020 року.

У судове засідання, призначене на 25 червня 2020 року, сторони не з`явилися, про дату, час та місце судового розгляду були повідомлені належним чином.

Представником позивача подана заява про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Представником відповідача подана заява про розгляд справи у його відсутності.

Оскільки немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених статтею 205 КАС України, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд вирішив розглянути справу у письмовому провадженні.

Дослідивши докази та письмові пояснення, викладені в заявах по суті справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позо, суд встановив наступне.

Привільненська сільська рада є органом місцевого самоврядування (а.с. 131-134).

Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №51 Сонечко загального типу с. Привільне Привільненської сільської ради Волноваського району Донецької області є комунальною організацією (установою, закладом) основним видом діяльності якої є дошкільна освіта, розташована за адресою: 85784, Донецька область, Волноваський район, село Привільне, вулиця Гагаріна, будинок 1 (а.с. 63-65).

Згідно Відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно об`єкт нерухомого майна дитячий садок, розташований за адресою Донецька область, Волноваський район, село Привільне, вулиця Гагаріна, будинок 1, належить на праві власності Привільненській сільській раді (місцезнаходження: 85784, Донецька область, Волноваський район, селище Привільне, вул. Молодіжна, буд. 1; код ЄДРПОУ 23117437) (а.с. 120-121).

20 грудня 2010 року начальником 11 Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Донецькій області виданий наказ №223 Про проведення позапланових перевірок , згідно якого була призначена позапланова перевірка додержання та виконання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки Комунального закладу освіти №51 Сонечко Привільненської сільської ради Волноваського району Донецької області (а.с. 37-38).

21 грудня 2019 року 11 Державним пожежно-рятувальним загоном ГУ ДСНС України у Донецькій області видано посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) №93 (а.с. 39).

23 грудня 2019 року за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання Привільненською сільською радою (Комунальний заклад освіти №51 Сонечко Привільненської сільської ради Волноваського району Донецької області) складений Акт №89 (а.с.12-36).

Згідно Акту під час перевірки встановлені наступні порушення вимог Правил пожежної безпеки в Україні , Правил пожежної безпеки України для навчальних закладів та установ системи освіти , Правил техногенної безпеки , ризиком настання негативних наслідків є пожежа:

1. Приміщення не в повному обсязі забезпечені відповідними знаками безпеки. Знаки безпеки, їх кількість , а також місця їх встановлення повинні відповідати ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір (ISO 6309:1987, ITD) та ГОСТ 12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности .

2. Посадовими особами не пройдено навчання та перевірка знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року №444 Про затвердження навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях .

3. Не забезпечено освітлення зовнішнього входу до котельні.

4. Дозволяється зниження класу вогнестійкості елементів заповнення прорізів у протипожежних перешкодах у приміщенні електрощитової (не встановлені протипожежні двері).

5. Не надані відповідні документи випробувань, які б засвідчували, що у приміщеннях, де перебувають діти, покриття підлоги має помірну димоутворювальну здатність.

6. Стаціонарні зовнішні пожежні сходи не утримуються справними і пофарбованими.

7. Сходові клітки, зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням.

8. Допускається зняття пристроїв для самозачинення дверей сходових кліток, коридорів.

9. Допускається захаращення шляхів евакуації меблями (коридор між приміщеннями кухні та пральні).

10. Електричне обладнання, електропроводи та кабелі не обладнані апаратурою захисту від струмів короткого замикання та інших аварійних режимів.

11. З`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів в будівлі закладу не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів.

12. Не заборонена експлуатація світильників зі знятими ковпаками (розсіювачами) в приміщенні електрощитової, котельні, тамбурі з приміщень кухні.

13. Димова труба будівлі з покрівлею з горючих матеріалів не обладнана іскрогасником.

14. У приміщенні котельні не заборонено допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання з пожежно-технічного мінімуму та не отримали відповідних кваліфікаційних посвідчень.

15. Приміщення закладу не обладнані системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту додаток А таблиця А.1 пункт 7.2.

16. Для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння не встановлені вказівні знаки згідно з ДСТУ 180 6309:2ОО7 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір , ГОСТ 12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности .

17. Не проведено технічне обслуговування наявних вогнегасників відповідно до ДСТУ 4297-2004 Технічне обслуговування вогнегасників. Загальні технічні вимоги .

18. План евакуації та порядок евакуації не переглянуті у зв`язку із закінченням трирічного терміну.

19. Будівля закладу не обладнана засобами оповіщення про пожежу.

20. Дозволяється знімати дверні полотна в отворах, що з`єднують коридори 2-го поверху зі сходовими клітками.

21. Навчальний заклад не забезпечений зовнішнім протипожежним водопостачанням згідно з вимогами будівельних норм ДБН В.2.5-74:2013. Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування .

22. Приміщення не забезпечені первинними засобами пожежогасіння у необхідній кількості.

23. На період перезарядки і технічного обслуговування вогнегасників, пов`язаного з їхнім ремонтом, на заміну не передбачено вогнегасники з резервного фонду.

24. Роботи в закладі проводяться на несправному електрообладнанні (не проведено ремонт заземлювального пристрою, бойлеру на кухні, електронасосу в котельні).

25. Дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) будівлі не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності.

26. Приміщення не обладнані системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту додаток А таблиця А.1 пункт 7.2.

27. Працівників закладу не забезпечено засобами радіаційного і хімічного захисту відповідно до Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 року №1200.

28. Завідуючою закладом не пройдено функціональне навчання з метою набуття та систематичного оновлення спеціальних знань, умінь і навичок з питань цивільного захисту.

08 травня 2020 року було проведено обстеження приміщень Комунального закладу дошкільної освіти №51 Сонечко Привільненської міської ради Волноваського району Донецької області на предмет усунення порушень, вказаних в Акті №89 від 23 грудня 2019 року. В результаті обстеження встановлено, що порушення зазначені у пунктах 1, 3, 5, 6, 9, 12, 13, 16, 18, 20, 21, 22 Акту №89 усунуті, а порушення зазначені у пунктах 2, 4, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 17, 19, 23, 24, 25, 26, 27, 28 залишилися не усунутими (а.с. 110-112).

При прийнятті рішення суд виходив з наступних мотивів та керувався такими положеннями законодавства.

Відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій , яке затверджене Указом Президента України від 16 січня 2013 року № 20/2013 Державна служба України з надзвичайних ситуацій (далі - ДСНС) є центральним органом виконавчої влади та здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).

Постановою Кабінету Міністрів України від 21 січня 2013 року № 33 Про утворення територіальних органів Державної служби з надзвичайних ситуацій та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України утворені як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з надзвичайних ситуацій, яким є позивач.

Згідно зі статтею 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Забезпечення техногенної безпеки суб`єкта господарювання покладається на його керівника (частина 2 статті 51 Кодексу цивільного захисту України), забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання (частина 3 статті 55 Кодексу цивільного захисту України).

Власник зобов`язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом (стаття 322 Цивільного кодексу України)

Відповідно до статті 20 Кодексу цивільного захисту України суб`єкт господарювання, зокрема, забезпечує виконання заходів у сфері цивільного захисту на об`єктах суб`єкта господарювання; забезпечує дотримання вимог законодавства щодо створення, зберігання, утримання, використання та реконструкції захисних споруд цивільного захисту; розробляє заходи щодо забезпечення пожежної безпеки, впровадження досягнень науки і техніки, позитивного досвіду із зазначеного питання; забезпечує виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки; утримує у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням.

Згідно частини 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Пунктами 1, 2 частини 1 статті 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що підставою для звернення […] до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.

Наказом Міністерства Внутрішніх Справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697, затверджені Правила пожежної безпеки в Україні (далі - Правила).

Пунктом 2 розділу 1 Правил визначено, що ці Правила є обов`язковими для виконання суб`єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування (далі - підприємства), громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд (далі - об`єкт) (пункт 1 розділу 1 Правил).

Правила пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України затверджені наказом Міністерства освіти і науки України 15.08.2016 №974, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2016 року за №1229/29359. Ці Правила розроблені відповідно до підпункту 16 пункту 1 статті 18 Кодексу цивільного захисту України, статті 26 Закону України Про освіту та пункту 3 розділу І Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697, і поширюються на: навчальні заклади всіх типів і форм власності, що належать до сфери управління МОН (дошкільні, загальноосвітні, позашкільні, професійно-технічні, вищі, заклади післядипломної освіти).

Правила техногенної безпеки затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 05 листопада 2018 року №879, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27 листопада 2018 року за №1346/32798. Ці Правила визначають загальні вимоги до організації техногенної безпеки на підприємствах, в установах, організаціях та на небезпечних територіях і є обов`язковими для виконання керівниками, посадовими особами і працівниками міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, фізичними особами-підприємцями, власниками, керівниками та працівниками підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності.

У відповідності до частини п`ятої статті 4 Закону України від 5 квітня 2007 року

№877-V Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Суд звертає увагу, що факт усунення підконтрольною установою порушень вимог пожежної безпеки перевіряється уповноваженим органом на підставі заяви підконтрольної установи та додатково поданих документів, за наслідками такої перевірки складається акт, який свідчить про усунення або не усунення порушень пожежної безпеки, які були виявлені раніше.

Отже, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акту, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

При цьому, захід реагування у вигляді повного зупинення об`єкту до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки є крайнім заходом, обрання якого є доцільним лише у разі, якщо допущенні порушення реально створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Вжиття заходів реагування на порушення тих чи інших правил пожежної безпеки слід оцінювати з урахуванням принципу пропорційності, що передбачає дотримання необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямовані такі заходи.

Таким чином, під час прийняття судового рішення мають бути враховані не лише обставини і підстави, які спонукали позивача як суб`єкта владних повноважень звернутися до суду з позовом про застосування заходів реагування, але і ті, які існують на час ухвалення судового рішення. В протилежному випадку застосування заходів реагування, як виключного заходу, в судовому порядку поширюватиметься на всіх суб`єктів господарювання, відносно яких проведено перевірку і встановлено порушення, які за оцінкою спеціально уповноваженого органу, створюють реальну загрозу життю та/або здоров`ю людей. Втім, за своїм змістом і суттю застосування такого заходу, він застосовується до усунення виявлених порушень та існування реальної загрози життю та/або здоров`ю людей (частина 5 статті 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності ), у зв`язку з чим його застосування після усунення виявлених порушень втрачає той сенс, який законодавством покладений як основа і правова підстава його застосування.

Вказана правова позиція, викладена у постанові Верховного Суду від 19 травня 2020 року по справі №420/5156/18, врахована судом при виборі і застосуванні норм права до спірних правовідносин згідно частини 5 статті 242 КАС України.

На підтвердження усунення порушень, передбачених пунктами 1, 3, 5, 6, 9, 12, 13, 16, 18, 20, 21, 22 Акту №89 від 23.12.2019, відповідачем наданий Акт комісійного обстеження Комунального закладу дошкільної освіти №51 Сонечко Привільненської сільської ради Волноваського району Донецької області від 08 травня 2020 року, але з цього акту вбачається, що порушення, зазначені у пунктах 2, 4, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 17, 19, 23, 24, 25, 26, 27, 28 Акту №89 від 23.12.2019, які є суттєвими та несуть загрозу життю та здоров`ю людей, залишилися не усунутими.

Таким чином, надані відповідачем докази не свідчать про усунення всіх виявлених порушень Правил пожежної безпеки в Україні , Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України , Правил техногенної безпеки .

За приписами статті 68 Кодексу цивільного захисту населення України за порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки адміністративним судом можуть буди застосовані санкції, зокрема, повне або часткове зупинення експлуатації будівель.

Приймаючи до уваги наведене в сукупності, та враховуючи, що відповідачем, не надано доказів, які б свідчили про повне усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, існує загроза життю та здоров`ю людей, та з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню шляхом застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації об`єкта нерухомого майна дитячого садка, який розташований за адресою АДРЕСА_1 .

Судові витрати по сплаті судового збору, понесені позивачем, розподілу не підлягають, оскільки останній є суб`єктом владних повноважень (стаття 139 КАС України).

Керуючись статтями 2, 5-10, 20, 22, 25, 72-76, 90, 132, 139, 143, 241-246, 250, 251, 255, 295, 297, пунктом 3 розділу VI Прикінцеві положення , підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (місцезнаходження: 87547, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Митрополитська, буд. 175; код ЄДРПОУ 38652962) до Привільненської сільської ради (місцезнаходження: 85784, Донецька область, Волноваський район, селище Привільне, вул. Молодіжна, буд. 1; код ЄДРПОУ 23117437) про застосування заходів реагування задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації об`єкта нерухомого майна дитячого садка, (місцезнаходження: Донецька область, Волноваський район, село Привільне, вулиця Гагаріна, будинок 1), до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Повний текст рішення складений 03 липня 2020 року.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення може бути подана до Донецького окружного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складання повного тексту рішення.

Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строк апеляційного оскарження продовжуються на строк дії такого карантину.

Суддя А.І. Циганенко

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.07.2020
Оприлюднено06.07.2020
Номер документу90190961
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/2316/20-а

Рішення від 03.07.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 11.06.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 04.03.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні