Рішення
від 06.07.2020 по справі 160/5620/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 липня 2020 року Справа № 160/5620/20 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Златіна Станіслава Вікторовича розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Такт" до Дніпровська митниця Держмитслужби про визнання протипранвими та скасування картки відмови, -

ВСТАНОВИВ :

25 травня 2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Такт" звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Дніпровської митниці Держмитслужби, в якому просить:

- визнати протиправним та повністю скасувати рішення Дніпровської митниці Держмитслужби про відмову у прийнятті митної декларації, а саме: картки відмови в прийнятті митної деклараці, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UА 110130/2020/00096 від 20.03.2020 року;

- стягнути з відповідача за рахунок бюджетних асигнувань на користь позивача понесені судові витрати у справі у вигляді сплаченої суми судового збору в розмірі 2102,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначається, що на переконання позивача товар, який заявлений ним до декларування відповідно до тимчасової електронної митної декларації № UA110130/2020/006063 від 27.02.2020 року, за кодом УКТ ЗЕД 7228306900 (Чорні метали). Прутки(круг) з легованої сталі,без подальшого оброблення, гарячекатані, круглого поперечного перерізу, діаметром менш як 80 мм, без вм`ятин, ребер, канавок і інших рельєфів на поверхні, прутки (круг) використовуються в сільськогосподарському машинобудуванні, згідно ГОСТ 4543-2016, ГОСТ 2590-2006, марка сталі 18ХГТ, розмір круг 32,0 мм - 8,940 тн., марка сталі 20Х, розмір круг 36,0 мм - 9,400 тн., (виробник: АТ Оскольский електрометалургійний комбінат , торговельна марка Меtalloinvest ОЕМК ), на який видано сертифікат якості №0704433 від 22.02.2020р., від 22.02.2020р. №0704429 та сертифікат походження товару № 0086001138 7771807 від 26.02.2020 р. та який відповідає ГОСТ 4543-2016, ГОСТ 2590-2006, не підпадає під дію рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі від 28.12.2017р. №АД-382/2017/4411-05 Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну арматури та катанки походженням з Російської Федерації , в редакції рішення від 20.04.2018р. №АД-390/2018/4411-05, оскільки це рішення стосується виключно арматури та катанки, водночас, ввезений позивачем товар не є ні тим, ні іншим, а тому рішення відповідача про відмову в прийнятті митної декларації є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.05.2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні.

18.06.2020 року до суду надійшов відзив відповідача на позовну заяву, в якому відповідач проти задоволення позовних вимог заперечує, посилаючись на те, що у спірному випадку товар, ввезений позивачем, за своїм безпосереднім зовнішнім виглядом, ознаками, класифікацією згідно з УКТ ЗЕД та країною походження повністю підпадає під ті ознаки, що наведені у рішенні Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі від 28.12.2017р. №АД-382/2017/4411-05 Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну арматури та катанки походженням з Російської Федерації , в редакції рішення від 20.04.2018р. №АД-390/2018/4411-05, що є підставою для застосування антидемпінгових заходів. Також відповідач зазначав, що вищевказане рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі не містить посилання на ДСТУ та стандарти виробництва, також відсутнє посилання на ДСТУ і в описах товарної позиції 7228 30 69 00 УКТ ЗЕД, водночас, згідно з описом товару та кодом УКТ ЗЕД ввезений позивачем товар підпадає під опис товару походженням з РФ, який, у свою чергу, віднесений до товарів, відносно яких застосовуються антидемпінгові заходи. Окрім того, відповідач вказує на те, що рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі №АД-390/2018/4411-05 уточнено поняття арматурний прокат та катанка , не розмежовуючи їх в окремі категорії та галузь промислового використання, а у листах Мінекономрозвитку зазначено, що для визначення товару як такого, до якого застосовується антидемпінгове мито, товар повинен підпадати під обидва критерії класифікації, а саме: опис товару та код УКТ ЗЕД. При цьому, згідно з описом товару, наданого позивачем до митного оформлення, даний товар є прутками гарячекатаними з легованої сталі, які мають суцільний круглий поперечний переріз за всією довжиною та задекларований згідно з УКТ ЗЕД за кодом 7228 30 69 00, а відтак опис товару та код УКТЗЕД повністю відповідають опису товару походженням з Російської Федерації, до яких застосовані остаточні антидемпінгові заходи відповідно до рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі №АД-390/2018/4411-05 від 20.04.2019р., яким внесено зміни до рішення №АД-382/2017/4411-05 від 28.12.2017р.Просить суд відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.

Дослідивши письмові докази, наявні у матеріалах справи, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю Такт (код ЄДРПОУ 21858879) є суб`єктом зовнішньоекономічної діяльності.

На виконання зовнішньоекономічного контракту №СТАК/ОУ-005827 від 08.10.2019 року, специфікація (доповнення до контракту) № 2 від 31.01.2020 р., а також рахунок-фактури (інвойс) від 22.02.2020р. №550089 АТ Оскольський електрометалургійний комбінат (Росія) згідно міжнародної залізничної накладної ЦІМ/УМВС № 28619769 від 22.02.2020 р. здійснило на адресу позивача поставку товару походженням Російська Федерація, власного виробництва.

На підставі специфікації та інших товарно-супровідних документів позивачем до митного оформлення товар заявлено Дніпровської митниці Держмитслужби шляхом електронного декларування (тимчасова електронна митна декларація №UА 110130/2020/006063 від 27.02.2020 року) товар за кодом згідно УКТЗЕД 7228306900, а семе:

- чорні метали. прутки (круг) з легованої сталі, без подальшого оброблення, гарячекатані, круглого поперечного перерізу, діаметром менш як 80 мм, без вм`ятин, ребер, канавок і інших рельєфів на поверхні, прутки (круг) використовуються в сільськогосподарському машинобудуванні, згідно ГОСТ 4543-2016, ГОСТ 2590-2006, марка сталі 18ХГТ, розмір круг 32,0 мм - 8,940 тн, хімічний склад: С-0,21%; Sі-0,28%; Мп-1,02%; Р-0,009%; S-0,005%; Сr-1,10%; W-0,002%; N-008%,Ni-0,02%; Cn-0,02%; Ті-0,030%; Мо-0,003%; V-0,004; марка сталі 20Х, розмір круг 36,0 мм - 9,400 тн, хімічний склад: С-0,22%; Sі-0,24%; Мп-0,74%; Р-0,007%; S-0,005%; Cr-0,96%; Ni-0,03%; Cu-0,03%; Ті-0,0012%; Мо-0,008%; V-0,003; W-0,002%; N-0,008%., виробник: АТ "Оскольский електрометалургійний комбінат", торговельна марка "Меїаііоіпуезі ОЕМК".

До митного оформлення були подані сертифікати якості від 22.02.2020 р. № 0704433, від 22.02.2020 р. № 0704429 та сертифікат походження товару № 0086001138 7771807 від 26.02.2020 р.

Вказаний вище тип митної декларації (гр.2 ТН) означає тимчасову митну декларацію на товари, точні відомості про код згідно з УКТ ЗЕД яких можуть бути встановлені після проведення їх дослідження, отримання додаткової інформації тощо.

В графі 33 вказаної тимчасової електронної митної декларації (далі ЕМД) № UA110130/2020/006063 від 27.02.2020р. позивачем заявлено код товару УКТ ЗЕД 7228306900.

Оскільки код товару УКТЗЕД 7228306900 є в рішенні Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі від 28.12.2017 № АД-382/2017/4411-05 Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну арматури та катанки походженням з Російської Федерації в редакції рішення від 20.04.2018 р. № АД-390/2018/4411-05 яким впроваджено антидемпінгове мито за ставкою 15,21 %, то єдиною умовою прийняття до оформлення вказаної митної декларації була сплата позивачем антидемпінгового мита яке включається до бази оподаткування ПДВ при імпорті товарів в Україну.

За результатами перевірки митної декларації, а також інших документів, відповідач прийняв рішення про огляд товару.

За наслідками огляду службові особи відповідача склали акт відбору проб (зразків) товару №UA110130/2020/006063 від 27.02.2020 року для проведення лабораторних випробувань з метою встановлення характеристик товару визначальних для однозначної кваліфікації товару згідно УКТЗЕД та на предмет того чи є товар арматурою (арматурним прокатом).

Згідно з цим актом мета взяття проб і зразків товару - встановлення характеристик товару, визначальних для однозначної класифікації товару згідно з УКТ ЗЕД.

За наслідками лабораторного експертного дослідження зразків товару проведеного Дніпропетровським відділом з питань експертиз та досліджень Департаменту податкових та митних експертиз ДФС був складений висновок № 1420003700-0083 від 06.03.2020р., відповідно до пункту 10 якого завданням для дослідження (аналізу, експертизи) є: провести ідентифікацію товару та визначити відповідність чи невідповідність опису товару у графі 31 ВМД; визначити зовнішній вигляд та діаметр виробу; визначити хімічний склад товару (легована чи нелегована сталь); визначити належність товару до арматурного прокату чи катанки; у випадку виявлення невідповідностей характеристик зразків заявленому коду, визначити інші відомості, необхідні для класифікації товару; включити до висновку інші істотних обставин, у разі їх виявлення.

За наслідками експертного дослідження зразків товару експертом митниці не надано а ні повної, а ні жодної відповіді про належність спірного товару до арматури чи катанки, що унеможливлює за відсутності інших добутих митницею доказів стверджувати, що інспектор митниці, який оформив картку відмови на спірний товар, при прийняття такого свого рішення діяв неупереджено, розсудливо відповідно та на підставі закону.

Отже, висновком Дніпропетровського відділу з питань експертиз та досліджень Департаменту податкових та митних експертиз ДФС № 1420003700-0083 від 06.03.2020р. фактично повідомлено про відсутність можливості проведення досліджень в повному обсязі.

Оскільки експертом митниці та відповідачем не було отримано доказів, що товар, який був предметом експертного дослідження, уявляє собою арматуру чи катанку, то позивач, виходячи з положень ч. 4 ст. 3 Митного кодексу України, п. 4.1.4 ст. 4 Податкового кодексу України, подав податкову декларацію №UА110130/2020/008677 від 20.03.2020 року до тимчасової (гр..2ДТ).

В декларації №UА110130/2020/008677 від 20.03.2020 року позивач заявив той самий товар, що і за тимчасовою митною декларацією, але додатково до раніше заявлених відомостей щодо опису товару в графі 31 митної декларації зазначив, що товар не являється арматурним прокатом чи катанкою.

Одночасно позивач заявив до повернення сплачену суму антидемпінгового мита в розмірі 38041,57 грн (код платежу 023, гр. 48 митної декларації) та ПДВ в розмірі 7608,32 грн (код платежу 028, гр. 48 митної декларації).

За наслідками подання додаткової декларації до тимчасової, відповідачем було прийнято рішення про відмову в прийнятті вказаної митної декларації, митному оформленні випуску товарів № UА 110130/2020/00096 від 20.03.2020 року, про що була оформлена картка відмови, у якій зазначено, що позивачем порушено вимоги ст.266 п.1.4 Митного кодексу України в частині сплати митних платежів: не сплачено антидемпінгове мито по товару згідно рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі №АД-382/2017/4411-05 від 28.12.2017 року (в редакції рішення від 20.04.2018 року № АД-390/2018/4411).

Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з такого.

Відповідно до ч.1, ч.2 ст.1 Митного кодексу України (далі МК України) законодавство України з питань митної справи складається з Конституції України, цього Кодексу, інших законів України, що регулюють питання, зазначені у статті 7 цього Кодексу, з міжнародних договорів України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, а також з нормативно-правових актів, виданих на основі та на виконання цього Кодексу та інших законодавчих актів.

Відносини, пов`язані із справлянням митних платежів, регулюються цим Кодексом, Податковим кодексом України та іншими законами України з питань оподаткування.

Відповідно до частини четвертої статті 275 Митного кодексу України антидемпінгове мито встановлюється відповідно до Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" у разі ввезення на митну територію України товарів, які є об`єктом демпінгу, що заподіює шкоду або створює загрозу заподіяння шкоди національному товаровиробнику.

Відповідно до частини дев`ятої статті 280 МК України особливі види мита нараховуються за ставками, встановленими рішеннями Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі про застосування антидемпінгових, компенсаційних або спеціальних заходів, відповідно до Законів України Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту , ;Про захист національного товаровиробника від субсидованого імпорту , ;Про застосування спеціальних заходів щодо імпорту в Україну .

За змістом пункту 2 статті 1 Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" від 22 грудня 1998 року №330-XIV антидемпінгове мито (попереднє або остаточне) - особливий вид мита, що справляється у разі ввезення на митну територію країни імпорту товару, який є об`єктом застосування антидемпінгових заходів (попередніх або остаточних).

Згідно з ч. 6, ч. 8 ст. 16 Закону №330 остаточне антидемпінгове мито справляється у відповідному розмірі та у кожному випадку окремо на недискримінаційній основі, незалежно від країни експорту, якщо у рішенні Комісії визначається, що імпорт відповідного товару є об`єктом застосування остаточних антидемпінгових заходів, за винятком імпорту, щодо якого відповідно до цього Закону експортером було взято відповідні зобов`язання.

У цьому рішенні Комісія визначає кожного постачальника товару, імпорт якого в країну імпорту є об`єктом застосування остаточних антидемпінгових заходів. У разі, якщо антидемпінгове розслідування проводиться стосовно товарів, що імпортуються кількома постачальниками з однієї країни та неможливо визначити всіх цих постачальників, у рішенні Комісії зазначається ця країна експорту.

Якщо антидемпінгове розслідування проводиться стосовно товарів, що імпортуються кількома постачальниками більше ніж з однієї країни, у рішенні Комісії можуть бути зазначені або всі постачальники, або, у разі неможливості визначення всіх постачальників відповідного товару, - всі країни експорту. Комісія у своєму рішенні встановлює розмір ставки остаточного антидемпінгового мита, яким обкладається товар постачальника (виробника, експортера, імпортера), імпорт якого в країну імпорту є об`єктом застосування антидемпінгових заходів.

Якщо неможливо визначити постачальника (виробника, експортера, імпортера), у цьому рішенні визначається розмір ставки остаточного антидемпінгового мита для відповідної країни експорту.

Остаточне антидемпінгове мито сплачується за ставкою та на умовах, встановлених у відповідному рішенні Комісії про застосування остаточних антидемпінгових заходів. Остаточне антидемпінгове мито сплачується незалежно від сплати інших податків і зборів (обов`язкових платежів), у тому числі мита, які, як правило, справляються при імпорті в країну імпорту товарів.

28 грудня 2017 року Комісія розглянула подані Міністерством економічного розвитку і торгівлі України матеріали про результати антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну арматури та катанки походженням з Російської Федерації. За результатами такого розгляду Комісія зробила позитивний висновок та відповідно до статті 16 Закону прийняла рішення №АД-382/2017/4411-05, згідно з яким вирішила застосувати остаточні антидемпінгові заходи щодо імпорту в Україну товару походженням з Російської Федерації, що має такий опис: арматурний прокат (арматура) діаметром від 6 до 40 мм (включно) та катанка діаметром від 5,5 до 14 мм (включно), що класифікуються згідно з УКТЗЕД за кодами 7213 10 00 00, 7213 91 10 00, 7213 91 20 00, 7213 91 41 00, 7213 91 49 00, 7213 91 70 00, 7213 91 90 00, 7213 99 10 00, 7213 99 90 00, 7214 20 00 00, 7214 99 10 00, 7214 99 39 00, 7214 99 50 00, 7214 99 79 00, 7214 99 95 00, 7227 20 00 00, 7227 90 10 00, 7227 90 50 00, 7227 90 95 00, 7228 20 91 00, 7228 20 99 00, 7228 30 20 00, 7228 30 69 00, 7228 30 89 00.

Міжвідомчою комісією рішенням від 20 квітня 2018 року №АД-390/2018/4411-05 внесені зміни до рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі від 28 грудня 2017 року №АД-382/2017/4411-05, а саме викладено пункт 1 рішення у наступній редакції:

Застосувати остаточні антидемпінгові заходи щодо імпорту в Україну товару походженням з Російської Федерації, що має такий опис:

Арматурний прокат (арматура) діаметром від 6 до 40 мм (включно) та катанка діаметром від 5,5 до 14 мм (включно), а саме: прутки гарячекатані (у тому числі й прутки, що отримані гарячим волочінням та гарячим пресуванням), які мають однаковий (у тому числі й періодичний) суцільний круглий поперечний переріз за всією довжиною, з вуглецевої та інших легованих сталей, у тому числі укладені в бунти чи розрізані на відрізки, що можуть мати вм`ятини, ребра, канавки або інші рельєфи, створені під час прокатування з подальшою обробкою чи без неї (за винятком прутків з автоматної, швидкорізальної та інструментальної сталі, кованих, холодного деформування або оброблення у холодному стані та кутиків, фасонних та спеціальних профілів з легованої сталі, порожнистих прутків та брусків для буріння), що можуть класифікуватися згідно з УКТЗЕД за кодами 7213 10 00 00, 7213 91 10 00, 7213 91 20 00, 7213 91 41 00, 7213 91 49 00, 7213 91 70 00, 7213 91 90 00, 7213 99 10 00, 7213 99 90 00, 7214 20 00 00, 7214 99 10 00, 7214 99 39 00, 7214 99 50 00, 7214 99 79 00, 7214 99 95 00, 7227 20 00 00, 7227 90 10 00, 7227 90 50 00, 7227 90 95 00, 7228 20 91 00, 7228 20 99 00, 7228 30 20 00, 7228 30 69 00 , 7228 30 89 00 .

Таким чином, Міжвідомчою комісією з міжнародної торгівлі, у межах наданих повноважень, визначено перелік товарів, походженням з Російської Федерації, щодо яких застосовуються антидемпінгові заходи. І такими товарами є арматурний прокат (арматура) діаметром від 6 до 40 мм (включно) та катанка діаметром від 5,5 до 14 мм (включно), які можуть класифікуватися згідно з вказаними УКТЗЕД.

У листі Міністерства економічного розвитку та торгівлі України №4413-06/37204-03 від 22.08.2018р. визначено, що об`єктом антидемпінгового розслідування та заходів є саме арматура та катанка; інші прутки що за своїми ознаками не є арматурою та катанкою, не є об`єктом застосування заходів.

З наведених положень слідує, що антидемпінгове мито нараховується на підставі рішення Комісії, а об`єктом його справляння є товар, що відповідає опису згідно з таким рішенням.

Згідно з листом від 12.03.2019р. № 4413-06/10508-07 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України останнім наголошено, що об`єктом антидемпінгового розслідування та заходів є саме арматура та катанка. Інші прутки, що за своїми ознаками не є арматурою та катанкою, не є об`єктом застосування заходів.

Для визначення того, чи є спірний товар (операції з імпорту) об`єктом застосування антидемпінгових заходів належить встановити наявність наступних умов: 1) походження з Російської Федерації; 2) товар згідно кодів УКТ ЗЕД за переліком згідно рішення Комісії №АД-382/2017/4411-05; 3) товар, що за описом являє арматурний прокат (арматура) діаметром від 6 до 40 мм (включно) та катанку діаметром від 5,5 до 14 мм (включно). Встановлення цих умов входить до предмету доказування у цій справі.

Судом під час розгляду справи встановлено, що товар має походження з Російської Федерації, що не заперечується сторонами.

Товар класифіковано згідно УКТЗЕД за кодом 7214993900, який вказано у рішенні Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі №АД-382/2017/4411-05 від 28.12.2017 року (та в редакції рішення від 20.04.2018 року № АД-390/2018/4411).

Однак товар поставлений позивачу не є арматурним прокатом (арматурою) діаметром від 6 до 40 мм (включно) та катанкою діаметром від 5,5 до 14 мм (включно) з наступних підстав.

ГОСТ 2590-2006 визначає геометричні параметри та розміри прокату, товарну форму (прутки чи в бунтах (мотках). Вказаний міждержавний державний стандарт містить загальні вимоги та не відносить прокат до арматурного чи іншого, до катанки чи іншого.

ГОСТ 30-136-94 (ИСО 8457-1-89) Міждержавний стандарт катанка з вуглецевої сталі звичайної якості технічні умови містить інформацію про марки сталі, з яких виготовляється катанка, серед яких немає тих марок сталі, що заявлені позивачем до митного оформлення.

Також за діаметром спірний товар не підпадає під критерій катанки, який наведено у рішенні Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі №АД-382/2017/4411-05 від 28.12.2017 року (в редакції рішення від 20.04.2018 року № АД-390/2018/4411).

Окрім того, як вбачається з матеріалів справи, за наслідками лабораторного дослідження зразків товару проведеного Дніпропетровським відділом з питань експертиз та досліджень Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Державної митної служби України був складений висновок 1420003700-0083 від 06.03.2020 р. За наслідками експертного дослідження зразків товару експертом митниці не надано відповіді про належність спірного товару до арматури чи катанки.

Таким чином, суд доходить до висновку, що за фізичними характеристиками спірний товар не є арматурою та катанкою походженням з Російської Федерації, оскільки не відповідає опису, який наведено у рішенні Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі №АД-382/2017/4411-05 від 28.12.2017 року (в редакції рішення від 20.04.2018 року № АД-390/2018/4411).

Згідно частини 4 статті 3 Митного кодексу України у разі якщо норми законів України чи інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов`язків підприємств і громадян, які переміщують товари, транспортні засоби комерційного призначення через митний кордон України або здійснюють операції з товарами, що перебувають під митним контролем, чи прав та обов`язків посадових осіб органів доходів і зборів, внаслідок чого є можливість прийняття рішення як на користь таких підприємств та громадян, так і на користь органу доходів і зборів, рішення повинно прийматися на користь зазначених підприємств і громадян.

Враховуючи, суперечливість нормативного регулювання, наведене та проаналізоване вище, як підстави застосування презумпції правомірності рішень підприємств та громадян (ч.4 ст. 3 Митного кодексу України), а також вимоги принципів правової визначеності та передбачуваності, суд вважає, що відповідач протиправно прийняв картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення від №UА 110130/2020/00096 від 20.03.2020 року.

У відповідності до ч.1ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України сплачена позивачем сума судового збору підлягає стягненню з відповідача.

Керуючись 139, 194, 205, 242-246, 250, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ТАКТ (49005, м. Дніпро, вул. Героїв Крут, 16-а, код ЄДРПОУ 21858879) до Дніпровської митниці Держмитслужби (49038, м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 22, код ЄДРПОУ 43350935) - про визнання протиправним та скасування картки відмови - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та повністю скасувати рішення Дніпровської митниці Держмитслужби про відмову у прийнятті митної декларації, а саме: картки відмови в прийнятті митної деклараці, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UА 110130/2020/00096 від 20.03.2020 року.

Стягнути з Дніпровської митниці Держмитслужби за рахунок її бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТАКТ сплачену суму судового збору у розмірі 2102 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя (підпис) С.В. Златін

Виготовлено з автоматизованої системи документообігу суду

Помічник судді Лісна А.М.

Рішення не набрало законної сили станом на 06.07.2020 року

Помічник судді Лісна А.М.

Дата ухвалення рішення06.07.2020
Оприлюднено06.07.2020

Судовий реєстр по справі —160/5620/20

Рішення від 06.07.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

Ухвала від 26.05.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні