ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 червня 2020 року м. Житомир справа № 240/205/20
категорія 113070000
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Шуляк Л.А.,
секретар судового засідання Скорик С.В.,
за участю: представника позивача - Співак Ю.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурс Трейдінг Україна" до Управління Укртрансбезпеки у Житомирській області, Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови,
встановив:
До Житомирського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурс Трейдінг Україна" до Управління Укртрансбезпеки у Житомирській області про визнання протиправною та скасування постанови № 147938 від 03 січня 2020 року про застосування адміністративно-господарського штрафу, по абз.14 ч. 1 ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" у розмірі 17 000,00 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем не було проведено фактичного зважування вантажу, а визначено масу за видатковою накладною, тоді як вона не є первинним документом, що підтверджує фактичну вагу вантажу. Також звертає увагу, що транспортний засіб було зупинено у населеному пункті, якій не входив до переліку населених пунктів, у яких, згідно графіків проведення рейдових перевірок, інспектори мали повноваження на перевірку. Крім того, зазначає, що товариство не було своєчасно та у встановленому порядку повідомлено про день розгляду справи про порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом, чим позивача позбавлено права взяти участь у розгляді та надати свої пояснення і заперечення.
Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 30.01.2020 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження із проведенням підготовчого засідання та викликом (повідомленням) учасників справи.
Відповідач подав відзив на адміністративний позов, в якому заперечує проти задоволення позовних вимог (а.с.32-36). Зазначає, що за результатами документального габаритно-вагового контролю транспортного засобу встановлено перевищення нормативно встановлених параметрів по загальній масі на 18,55 %, оскільки загальна маса транспортного засобу з вантажем становила 47,425 т при нормативно допустимій 40 т. Звертає увагу, що при документальному контролі зважування не проводиться. Оскільки позивачем не надано дозвіл на рух великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу після отримання погодження маршруту, вважає, що постанова про застосування адміністративно-господарського штрафу винесена законно та не підлягає скасуванню. Також зазначив, що позивача було своєчасно повідомлено про розгляд справи про порушення. Просить відмовити у задоволенні позовних вимог.
24.02.2020 позивач подав відповідь на відзив на адміністративний позов (а.с.52-54).
Ухвалою суду від 26.02.2020 залучено до участі у справі у якості співвідповідача Державну службу України з безпеки на транспорті (а.с.74).
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала та просила задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідачів в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд справи без його участі.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд зазначає наступне.
08.11.2019 року посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Житомирській області в с.Піщанка Житомирського району Житомирської області, під час проведення рейдової перевірки на підставі направлення на перевірку №004744 від 04.11.2019 р., проведено документальний габаритно-ваговий контроль транспортного засобу MAN, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з причепом CARNEHL, реєстраційний номер НОМЕР_2 , який належить ТОВ "Ресурс Трейдінг Україна", під керуванням водія ОСОБА_1 (а.с.37).
Під час перевірки даного транспортного засобу виявлено факт перевезення вантажу, без оформлення документів, перелік яких визначено ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме дозволу, який надає право на рух автомобільними дорогами України з перевищенням вагових параметрів та ТТН встановленої форми.
За результатами документального габаритно-вагового контролю складено акт №174446 від 08.11.2019 року про проведення перевірки, акт №033233 від 08.11.2019 року про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю №048506 від 08.11.2019 року та проведено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування №174446 від 08.11.2019 та нараховано плату за проїзд у розмірі 19,20 євро (а.с.38-39,62).
На підставі вказаних документів, за результатами розгляду справи про порушення, винесено постанову про притягнення до адміністративно - господарського штрафу № 147938 від 03.01.2020 про застосування адміністративно-господарського штрафу на підставі абз.14 ч.1 ст.60 Закону України "Про автомобільний транспорт" у розмірі 17 000,00 грн (а.с.5).
Не погоджуючись із постановою про накладення адміністративно-господарського штрафу, позивач звернувся до суду із позовом про її скасування.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наведене нижче.
Відповідно до статті 6 Конституції України органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.
Статтею 19 Конституції України встановлено обов`язок органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року №103 затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) (далі - Положення №103).
Відповідно до пункту 1 Положення №103 Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).
Згідно підпункту 1 пункту 4 Положення основними завданнями Укртрансбезпеки є, зокрема, реалізація державної політики з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування (далі - автомобільний транспорт), міському електричному, залізничному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті.
Підпунктами 15 та 27 пункту 5 Положення №103 визначено, що Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань: здійснює габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування; здійснює нарахування плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, під час здійснення габаритно-вагового контролю.
Відповідно до пункту 8 Положення №103 Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи та Держспецтрансслужбу.
Крім того, згідно із пунктом 4 Порядку взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України під час організації та проведення робіт із зважування та здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства внутрішніх справ України 10.12.2013 року № 1007/1207, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 лютого 2014 року за № 215/24992, посадові особи Укртрансінспекції під час здійснення габаритно-вагового контролю:
- здійснюють зупинку транспортного засобу для здійснення габаритно-вагового контролю у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) з дотриманням Правил дорожнього руху та Порядку зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особами Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті та її територіальних органів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2013 року № 422;
- видають довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю;
- складають акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних або вагових параметрів та визначають суму плати за проїзд за формулою розрахунку відповідно до пунктів 30 - 31-1 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю;
- у разі відсутності документів, визначених статтею 48 Закону України "Про автомобільний транспорт", застосовують до автомобільних перевізників адміністративно-господарські штрафи, визначені статтею 60 Закону України "Про автомобільний транспорт".
Механізм здійснення габаритно-вагового контролю регламентується Порядком здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року №879 (далі - Порядок №879).
Пунктом 3 Порядку №879 встановлено, що габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та відповідними підрозділами МВС, що забезпечують безпеку дорожнього руху.
Відповідно до пункту 1 Порядку №879 терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
- вимірювання (зважування) - процес визначення за допомогою вимірювального (зважувального) обладнання габаритно-вагових параметрів фактичної маси та навантаження на вісь (осі) транспортного засобу, що проводяться згідно з методикою, затвердженою спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології;
- великовагові та великогабаритні транспортні засоби - транспортні засоби, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні навантаження на вісь (осі) та загальна маса або габарити яких перевищують один з параметрів, що зазначені у пункті 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306. При цьому транспортний засіб не може вважатися великоваговим та/або великогабаритним, якщо його параметри не перевищують нормативи більш як на 2 відсотки;
- документальний габаритно-ваговий контроль - визначення загальної маси транспортного засобу шляхом додавання власної маси транспортного засобу та маси вантажу.
Габаритно-ваговий контроль, крім документального, здійснюється виключно в пунктах габаритно-вагового контролю посадовими особами та/або працівниками відповідних органів (п.6 Порядку №879).
Відповідно до п.15 Порядку №879 контроль за наявністю у водіїв великовагових та великогабаритних транспортних засобів дозволу на рух здійснюють уповноважені підрозділи Національної поліції та територіальні органи Укртрансбезпеки, які здійснюють габаритно-ваговий контроль.
Габаритно-ваговий контроль включає документальний та/або точний контроль (п.16 Порядку №879).
Відповідно до пункту 21 Порядку №879 у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування (далі - плата за проїзд). Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України.
Згідно із п. 22.5 Правил дорожнього руху України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1306 від 10.10.2001 року, за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.
З матеріалів справи вбачається, що водієм після зупинки транспортного засобу MAN, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з причепом CARNEHL, реєстраційний номер НОМЕР_2 перевіряючим особам було надано: видаткову накладну №41 від 08.11.2019, реєстраційні документи на транспортний засіб та посвідчення водія, про що зроблено відповідні записи у акті проведення перевірки № 174446 від 08.11.2019 (а.с.40).
За результатами документального габаритно-вагового контролю транспортного засобу встановлено перевищення позивачем нормативно встановлених параметрів по загальній масі на 18,55 %, оскільки загальна маса транспортного засобу з вантажем становила 47,425 т при нормативно допустимій 40 т.
Відповідно до ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт", автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.
Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є: для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.
Так, при вирахуванні габаритно-вагових параметрів були взяті дані щодо маси вантажу саме з видаткової накладної №12200 від 03.10.2018 року, а не з товарно-транспортної накладної, як то передбачено Законом.
При цьому, товарно-транспортна накладна є основним первинним документом, який містить інформацію про перевезення вантажу, обсяги такого перевезення та відповідальних за його здійснення осіб. Цей документ використовується для внутрішніх (в межах України) перевезень.
Крім цього, суд звертає увагу, що ані Порядок №879, ані Закон України "Про автомобільний транспорт" взагалі не містить переліку документів на підставі яких можливо здійснити документальний габаритно-ваговий контроль.
Таким чином, законодавством чітко не встановлено чи можливо інформацію саме з видаткової накладної щодо маси вантажу враховувати при проведенні документального габаритно-вагового контролю.
Крім того, відповідачем проведено невірний розрахунок вантажу, зокрема зазначено, що загальна маса транспортного засобу з вантажем становила 47,425 т. Тоді як відповідно до свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів маса транспортного засобу MAN без навантаження становить 8,375 т (а.с.7), причепу CARNEHL - 6,830 т (а.с.6), вага вантажу відповідно до товарно-транспортної накладної №41 від 08.11.2019 становить 33,220 т (а.с.9), тобто загальна маса транспортного засобу з вантажем становила 48,425 т (8,375+6,830+33,220).
Таким чином, висновки перевіряючих, викладені у акті перевірки за результатами документального габаритно-вагового контролю транспортного засобу не відповідають дійсним обставинам справи.
Процедуру здійснення державного контролю за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту, зокрема, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень вантажів автомобільним транспортом, дотриманням габаритно-вагових параметрів, наявністю дозвільних документів на виконання перевезень та відповідністю виду перевезень, відповідних ліцензій і ліцензійних карток, виконанням суб`єктами господарювання ліцензійних умов, внесенням перевізниками-нерезидентами платежів за проїзд автомобільними дорогами, визначено Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08.11.2006 (надалі - Порядок №1567), відповідно до пунктів 3, 4 якого органами державного контролю на автомобільному транспорті є Укртрансбезпека, її територіальні органи, які здійснюють контроль шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
Відповідно до пункту 12 Порядку №1567 рейдова перевірка додержання суб`єктом господарювання вимог, визначених пунктом 15 цього Порядку, здійснюється на підставі щотижневого графіка.
Згідно з пунктами 13 та 14 Порядку №1567 графік проведення рейдових перевірок складається та затверджується керівником Укртрансбезпеки або її територіального органу з урахуванням стану аварійності, періоду, що пройшов від попередньої перевірки, забезпечення належного рівня транспортного обслуговування в окремих регіонах, інформації про діяльність осіб, що незаконно надають послуги з перевезень, перевірки дотримання умов перевезень, визначених дозволом (договором) на перевезення, та інших обставин.
Рейдова перевірка транспортних засобів проводиться в будь-який час на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху, автовокзалах, автостанціях, автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобів, місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, місцях здійснення габаритно-вагового контролю, під час виїзду з підприємств та місць стоянки, на інших об`єктах, що використовуються суб`єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту.
Пунктом 15 Порядку № 1567 встановлено вичерпний перелік підстав під час проведення рейдової перевірки, серед яких зазначено перевірка наявності визначених статтями 39 і 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону; виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.
Проаналізувавши наведені норми, суд зазначає, що у разі, якщо предметом рейдової перевірки є перевірка наявності визначених ст.48 Закону України "Про автомобільний транспорт" документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом, така перевірка здійснюється на підставі щотижневого графіка.
Натомість, відповідачем у ході судового розгляду надано лише щоквартальні графіки проведення рейдових перевірок (а.с.80), що не узгоджується із вимогами п.12 Порядку № 1567.
При цьому, рейдова перевірка транспортних засобів проводиться на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху.
Як зазначено у акті перевірки, посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Житомирській області зупинено транспортний засіб позивача у с.Піщанка Житомирського району Житомирської області.
Водночас, згідно даних GPS-трекінгу (довідка оператора ТОВ "Дозор Україна" №188 від 10.03.2020), транспортний засіб позивача на момент перевірки та складання матеріалів адміністративної справи перебував за координатами 28.691725, 50.363905, що за адміністративно-територіальним устроєм входить до складу с.Троковичі Черняхівського району Житомирської області (а.с.87-91).
Суд звертає увагу, що відповідно до виданих направлень на перевірку та щоквартальних графіків рейдових перевірок Черняхівський район не входить до переліку населених пунктів щодо яких посадовим особам Управління Укртрансбезпеки у Житомирській області надано повноваження на перевірку саме 08.11.2019.
Таким чином, при проведенні рейдової перевірки 08.11.2019 на території с.Троковичі Черняхівського району Житомирської області посадові особи Управління Укртрансбезпеки у Житомирській області діяли з перевищенням наданих ним повноважень.
Згідно з пунктом 20 Порядку №1567 виявлені під час перевірки порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом зазначаються в акті з посиланням на порушену норму.
Пунктом 25 Порядку №1567 визначено, що справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб`єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.
Відповідно до пунктів 26, 27 Порядку №1567 справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб`єкта господарювання. Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа суб`єкта господарювання повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням.
Як встановлено судом, Управлінням Укртрансбезпеки у Житомирській області скеровано акт перевірки до Київського міжрегіонального Управління Укртрансбезпеки 18.11.2019 вих. № 30946/24/18-19 (а.с.41).
18.12.2019 до Київського міжрегіонального Управління Укртрансбезпеки за вих. № 41297/0/22-19 надійшла заява за підписом директора ТОВ "Ресурс Трейдінг Україна" щодо проведення розгляду справи про порушення за місцем його виявлення, а саме: Управлінням Укртрансбезпеки у Житомирській області (а.с.42).
19.12.2019 дані матеріали Київським міжрегіональним Управлінням Укртрансбезпеки скеровано до Управління Укртрансбезпеки у Житомирській області.
21.12.2019 за вих. № 83155/24/24-19 на адресу ТОВ "Ресурс Трейдінг Україна" надіслано запрошення на розгляд справи про порушення, із зазначенням дати розгляду 06.01.2020 (а.с.43).
Водночас, у зв`язку з перенесення робочого дня з 06.01.2020 на 11.01.2020, попередньо призначений розгляд справи на 06.01.2020 перенесено на 03.01.2020, про що повідомлено ТОВ "Ресурс Трейдінг Україна" рекомендованим листом вих. № 84163/24/24-19 від 26.12.2019, яке вручене адресату 28.12.2019 (а.с.44-45).
Суд звертає увагу, що при повідомленні позивача про перенесення розгляду справи на інший день (03.01.2020) відповідачем не було дотримано вимог п. 27 Порядку №1567, оскільки рекомендований лист було надіслано без повідомлення про вручення, що не заперечувалось представником відповідача.
Крім того, згідно даних про надсилання поштового відправлення його було вручено 28.12.2019 об 23:55 (а.с.45), тоді як у цей час поштове відділення не працювало. Як пояснює представник позивача, даний час є моментом надходження поштового відправлення до відділення.
З урахуванням наведеного, суд приходить до висновку, що відповідачем не було дотримано встановленого порядку повідомлення позивача про день розгляду справи про порушення.
Таким чином, посадові особи Управління Укртрансбезпеки у Житомирській області, порушили п.п.26,27 Порядку №1567, та п 3.2. Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення Державною інспекцією України з безпеки на наземному транспорті № 254 від 24.04.2013 року, які передбачають розгляд адміністративних справ у присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності та належного повідомлення її про дату розгляду справи.
Частиною першою статті 9 КАС України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідач не надав суду доказів на спростування доводів позивача.
Відповідно до частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Всупереч наведеній нормі відповідачем не доведено правомірність свого рішення. Натомість, позивачем доведено та підтверджено належними доказами обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що постанова № 147938 від 03 січня 2020 року про застосування адміністративно-господарського штрафу винесена відповідачем на підставі матеріалів рейдової перевірки, які складені із численними порушеннями, неуповноваженими особами, розгляд справи відбувся без дотримання порядку повідомлення особи, що притягається до відповідальності, а тому вона є протиправною та підлягає скасуванню.
Враховуючи наведене, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до приписів частини першої статті 139 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відповідно до п.16 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №103 від 11.02.2015 року, Укртрансбезпека є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в органах Казначейства.
Пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України № 592 від 26.06.2015 року "Деякі питання забезпечення діяльності Державної служби з безпеки на транспорті" утворені територіальні органи Державної служби з безпеки на транспорті як структурні підрозділи апарату Служби за переліком згідно з додатком 3, зокрема Управління Укртрансбезпеки в Житомирській області, проте територіальні органи створено без статусу юридичної особи.
З урахуванням зазначеного, суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті на користь позивача судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 2102 грн.
Керуючись статтями 9, 77, 90, 242-246 Кодексу адміністративного судочинства України
вирішив:
Позов задовольнити.
Визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу Управління Укртрансбезпеки у Житомирській області №147938 від 03 січня 2020 року .
Стягнути з Державної служби України з безпеки на транспорті (пр-т Перемоги,14, м.Київ, 01135, РНОКПП / ЄДРПОУ: 39816845) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурс Трейдінг Україна" (вул. Болсуновська, 8, м. Київ 14, 01014. РНОКПП / ЄДРПОУ: 35918856) 2102 (дві тисячі сто дві) грн витрат по сплаті судового збору.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням приписів пп. 15.5 п. 15 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Л.А.Шуляк
Повне судове рішення складене 06 липня 2020 року
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.06.2020 |
Оприлюднено | 06.07.2020 |
Номер документу | 90206890 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Шуляк Любов Анатоліївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Шуляк Любов Анатоліївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Шуляк Любов Анатоліївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Шуляк Любов Анатоліївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Шуляк Любов Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні