Суддя ОСОБА_1
Справа № 644/4891/20
Провадження № 1-кс/644/752/20
06.07.2020
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 липня 2020 року
Орджонікідзевський районний суд м. Харкова у складі:
головуючого слідчого судді ОСОБА_1 ,
секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
прокурора ОСОБА_3 ,
слідчого ОСОБА_4 ,
розглянувши клопотання слідчого Індустріального ВП ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 , погоджено прокурором Харківської місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення обшуку за кримінальним провадженням № 42018221090000072 від 07.03.2018 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191, ч.3 ст. 191 КК України,
в с т а н о в и в:
До Орджонікідзевського районного суду м. Харкова надійшло вищезазначене клопотання, в якому слідчий просить винести ухвалу про дозвіл на проведення обшуку старшому слідчому СВ Індустріального ВП ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_5 , слідчому СВ Індустріального ВП ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту ОСОБА_4 , слідчому СВ Індустріального ВП ГУНП в Харківській області, майору поліції ОСОБА_6 , слідчому СВ Індустріального ВП ГУНП в Харківській області лейтенанту ОСОБА_7 , слідчому СВ Індустріального ВП ГУНП в Харківській області майору поліції ОСОБА_8 , прокурору Харківської місцевої прокуратури №3 ОСОБА_3 , прокурору Харківської місцевої прокуратури №3 ОСОБА_9 у нежитловому приміщенні 4 поверху кімнат 4-5, 4-9, 4-10 поверху за адресою: АДРЕСА_1 ,що напідставі прававласності належитьпроектно-будівельномуконцерну «Прогрес»(код24344247) з метою відшукання та вилучення документів:
-статутних та реєстраційних документів ТОВ «Слобожанський продкомбінат», ЕДРПОУ 31293235 за період 2018-2020 роки з усіма змінами;
-дозвільних документів на виготовлення молочної продукції, сертифікатів відповідності та декларацій виробника на продукцію, що реалізується протягом 2018-2020 років;
-договорів, укладених протягом 2018-2020 між фізичною особою-підприємцем ОСОБА_10 (і.п.н. НОМЕР_1 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_11 (і.п.н. НОМЕР_2 ) фізичною особою-підприємцем ОСОБА_12 (і.п.н. НОМЕР_3 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_13 (і.п.н. НОМЕР_4 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_14 (і.п.н. НОМЕР_5 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_15 . (і.п.н. НОМЕР_6 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_16 (і.п.н. НОМЕР_7 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_17 (і.п.н. НОМЕР_8 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_18 (і.п.н. НОМЕР_9 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_19 (і.п.н. НОМЕР_10 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_20 (і.п.н. НОМЕР_11 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_21 (і.п.н. НОМЕР_12 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_22 (і.п.н. НОМЕР_13 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_23 (і.п.н. НОМЕР_14 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_24 (і.п.н. НОМЕР_15 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_25 (і.п.н. НОМЕР_16 ), фізичною особою-підприємцем ОСОБА_26 (і.п.н. НОМЕР_17 ) фізичною особою-підприємцем ОСОБА_27 (і.п.н. НОМЕР_18 ) та ТОВ «Слобожанський продкомбінат» щодо закупівлі, постачання, транспортування, зберігання молочної продукції;
-документів, що підтверджують відпуск, реалізацію продукції ТОВ «Слобожанський продкомбінат» фізичній особі-підприємцю ОСОБА_10 (і.п.н. НОМЕР_1 ), фізичній особі-підприємцю ОСОБА_11 (і.п.н. НОМЕР_2 ) фізичній особі-підприємцю ОСОБА_12 (і.п.н. НОМЕР_3 ), фізичній особі-підприємцю ОСОБА_13 (і.п.н. НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_14 (і.п.н. НОМЕР_5 ), фізичній особі-підприємцю ОСОБА_15 . (і.п.н. НОМЕР_6 ), фізичній особі-підприємцю ОСОБА_16 (і.п.н. НОМЕР_7 ), фізичній особі-підприємцю ОСОБА_17 (і.п.н. НОМЕР_8 ), фізичній особі-підприємцю ОСОБА_18 (і.п.н. НОМЕР_9 ), фізичній особі-підприємцю ОСОБА_19 (і.п.н. НОМЕР_10 ), фізичній особі-підприємцю ОСОБА_20 (і.п.н. НОМЕР_11 ),фізичній особі-підприємцю ОСОБА_21 (і.п.н. НОМЕР_12 ),фізичній особі-підприємцю ОСОБА_22 (і.п.н. НОМЕР_13 ),фізичній особі-підприємцю ОСОБА_23 (і.п.н. НОМЕР_14 ), фізичній особі-підприємцю ОСОБА_24 (і.п.н. НОМЕР_15 ), фізичній особі-підприємцю ОСОБА_25 (і.п.н. НОМЕР_16 ), фізичній особі-підприємцю ОСОБА_26 (і.п.н. НОМЕР_17 ), фізичній особі-підприємцю ОСОБА_27 (і.п.н. НОМЕР_18 ) - у тому числі видаткові, прибуткові, товарно-транспортні накладні; виписки по банківським рахункам, щодо взаєморозрахунків з вказаними СПД, розрахункові - платіжні відомості, акти взаєморозрахунків, щодо об`ємів та вартості поставленої продукції.
В обгрунтування клопотання слідчий зазначив, що в провадженні СВ Індустріального ВП ГУ Національної поліції в Харківській області перебувають матеріали об`єднаного кримінального провадження №42018221090000072 від 07.03.2018 року внесеного до ЄРДР за ч.3 ст.191, ч. 2 ст. 191 КК України.
Під час досудового розслідування вказаного кримінального провадження встановлено, що 27.11.2018 р. Управлінням освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської оголошено проведення торгів про закупівлю товарів, а саме масла вершкового, загальної кількості 14000 кг з очікуваною вартістю 2496200,00 грн.
Участь у тендері приймали:
-ФОП ОСОБА_10 з остаточною пропозицією 2495500,00 грн.
- ОСОБА_28 з остаточною пропозицією 2496200,00 грн.
За результатами проведеного тендеру переможцем визнано ФОП ОСОБА_10 з остаточною пропозицією 2495500,00 грн.
У якості забезпечення тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_10 надано договір транспортного сервісу №12 від 11.11.2016 р укладеного між ФІОП ОСОБА_10 та ФОП ОСОБА_11 відповідно до якого перевізник в інтересах клієнта забезпечує організацію перевезень автомобільним транспортом, здійснює операції в інтересах клієнта: тимчасове пакування з метою збереження під час перевезення, розпакування, зважування вантажів клієнта, навантаження та розвантаження. У відповідності до п. 2.1 вищевказаного договору: пунктом завантаження та відправлення вантажів клієнта знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 . Водночас до тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_10 надано договір зберігання №1 від 11.11.2016 р. укладеного між ФОП ОСОБА_10 та ФОП ОСОБА_11 відповідно до п. 1.1 якого поклажодавець ФОП ОСОБА_11 передає, а зберігач ФОП ОСОБА_10 за плату приймає на відповідальне зберігання майно поклажодавця товарні цінності у вигляді продуктів харчування в асортименті та будь-які товари. Відповідно до п. 2.1.6 зберігач зобов`язаний зберігати в спеціалізованому приміщенні, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 в умовах, які не допускають змішування його за іншими однорідними речами, що знаходяться в тому ж приміщенні. Поклажодавець, передає майно зберігачу за адресою: АДРЕСА_2 відповідно до складської квитанції.
08.01.2019 р.між Управлінням освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради в особі начальника ОСОБА_29 та ФОП ОСОБА_10 укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти №7 від 08.01.2019 року.
У відповідності до зазначеного договору, ФОП ОСОБА_10 зобов`язується поставити Управлінню освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради в особі начальника ОСОБА_29 у 2019 році вершкове масло у кількості 14000 кг. При цьому місцем поставки масла вершкового є: 6100, Україна, Харківська область, м. Харків, згідно дислокації закладів дошкільної освіти Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради.
Графік постачання, у відповідності до додатку №1 до договору: 1 раз на тиждень з 06-00до 12-00. У період з 01.07.2019 до 31.08.2019 щопонеділка з 06-00 до 07-00.
Також, під час досудового розслідування встановлено, що 09.01.2020 Управлінням освіти адміністрації Індустріального район у Харківської міської ради оголошено про проведення торгів із закупівлі 14000 кг. масла вершкового з умістом жиру не менше 72, 5 мас. % та не більше ніж 85мас. % з очікуваною вартістю 2793000,00 грн.
Участь у тендері приймали:
-ФОП ОСОБА_13 з остаточною пропозицією 2792300, 00 грн.;
-ФОП ОСОБА_30 з остаточною пропозицією 2793 000, 00 грн.
За результатами проведеного тендеру переможцем визнано ФОП ОСОБА_13 з остаточною пропозицією 2792300,00 грн.
У якості забезпечення тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_13 надано договір транспортного сервісу №26 від 02.09.2019 укладеного між ФІОП ОСОБА_13 та ФОП ОСОБА_11 відповідно до якого перевізник в інтересах клієнта забезпечує організацію перевезень автомобільним транспортом, здійснює операції в інтересах клієнта: тимчасове пакування з метою збереження під час перевезення, розпакування, зважування вантажів клієнта, навантаження та розвантаження. У відповідності до п. 2.1 вищевказаного договору: пунктом завантаження та відправлення вантажів клієнта знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .
Водночас, до тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_13 надано договір зберігання №15 від 17.11.2016 укладеного між ФОП ОСОБА_13 та ФОП ОСОБА_11 відповідно до п. 1.1 якого поклажодавець ФОП ОСОБА_11 передає, а зберігач ФОП ОСОБА_13 за плату приймає на відповідальне зберігання майно поклажодавця товарні цінності у вигляді продуктів харчування в асортименті та будь-які товари. Відповідно до п. 2.1.6 майно зберігач зобов`язаний зберігати в спеціалізованому приміщенні, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 в умовах, які не допускають змішування його за іншими однорідними речами, що знаходяться в тому ж приміщенні. Поклажодавець, передає майно зберігачу за адресою: АДРЕСА_2 відповідно до складської квитанції.
10.02.2020 р., за наслідками проведення тендеру, між Управлінням освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради та ФОП ОСОБА_13 укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти №23. У відповідності до якого ФОП ОСОБА_13 зобов`язується поставити у 2020 році масло вершкове з умістом жиру не менше 72, 5 мас. % та не більше ніж 85мас. % на суму 2792300, 00 грн., тобто за 199,45 грн. з кілограм.
Крім того, 28.11.2019 р. Управлінням освіти адміністрації Індустріального район у Харківської міської ради оголошено про проведення торгів із закупівлі 136200 кг. молока коров`ячого пастеризованого 2,5%, фасованого та молока згущеного без рослинних домішок, 8,5%, фасованого з очікуваною вартістю 3509 958,00 грн.
Участь у тендері приймали:
-ФОП ОСОБА_12 з остаточною пропозицією 3509 958, 00 грн.;
-ФОП ОСОБА_30 з остаточною пропозицією 3509 958, 00 грн.
У якості забезпечення тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_12 надано договір транспортного сервісу №40 від 02.09.2019 укладеного між ФОП ОСОБА_12 та ФОП ОСОБА_11 відповідно до якого перевізник в інтересах клієнта забезпечує організацію перевезень автомобільним транспортом, здійснює операції в інтересах клієнта: тимчасове пакування з метою збереження під час перевезення, розпакування, зважування вантажів клієнта, навантаження та розвантаження. У відповідності до п. 2.1 вищевказаного договору: пунктом завантаження та відправлення вантажів клієнта знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .
Водночас, до тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_12 надано договір зберігання №29 від 23.11.2016 укладеного між ФОП ОСОБА_12 та ФОП ОСОБА_11 відповідно до п. 1.1 якого поклажодавець ФОП ОСОБА_11 передає, а зберігач ФОП ОСОБА_12 за плату приймає на відповідальне зберігання майно поклажодавця товарні цінності у вигляді продуктів харчування в асортименті та будь-які товари. Відповідно до п. 2.1.6 майно зберігач зобов`язаний зберігати в спеціалізованому приміщенні, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 в умовах, які не допускають змішування його за іншими однорідними речами, що знаходяться в тому ж приміщенні. Поклажодавець, передає майно зберігачу за адресою: АДРЕСА_2 відповідно до складської квитанції.
08.01.2020 р. за наслідками проведення тендеру, між Управлінням освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради та ФОП ОСОБА_12 укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти №5. У відповідності до якого ФОП ОСОБА_12 зобов`язується поставити у 2020 році молоко коров`яче пастеризоване 2,5%, фасоване у кількості 135900 кг. на суму 3480399, 00 грн. та молоко згущене без рослинних домішок 8,5%, фасоване у кількості 300 кг., на суму 29559, 00 грн.
Також встановлено, що 24.12.2019 р. Управлінням освіти адміністрації Індустріального район у Харківської міської ради оголошено про проведення торгів із закупівлі 20 000 кг. сиру сичужного 50% жирності, фасованого та сиру кисломолочного 9% жирності з очікуваною вартістю 2141220, 00 грн.
Участь у тендері приймали:
-ФОП ОСОБА_14 з остаточною пропозицією 2140 625, 00 грн.;
-ФОП ОСОБА_31 з остаточною пропозицією 2141 220, 00 грн.
У якості забезпечення тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_14 надано договір транспортного сервісу №26 від 02.09.2019 р. укладеного між ФОП ОСОБА_14 та ФОП ОСОБА_11 відповідно до якого перевізник в інтересах клієнта забезпечує організацію перевезень автомобільним транспортом, здійснює операції в інтересах клієнта: тимчасове пакування з метою збереження під час перевезення, розпакування, зважування вантажів клієнта, навантаження та розвантаження. У відповідності до п. 2.1 вищевказаного договору: пунктом завантаження та відправлення вантажів клієнта знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .
Водночас, до тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_14 надано договір зберігання №7 від 15.11.2016 р. укладеного між ФОП ОСОБА_14 та ФОП ОСОБА_11 відповідно до п. 1.1 якого поклажодавець ФОП ОСОБА_11 передає, а зберігач ФОП ОСОБА_14 за плату приймає на відповідальне зберігання майно поклажодавця товарні цінності у вигляді продуктів харчування в асортименті та будь-які товари. Відповідно до п. 2.1.6 майно зберігач зобов`язаний зберігати в спеціалізованому приміщенні, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 в умовах, які не допускають змішування його за іншими однорідними речами, що знаходяться в тому ж приміщенні. Поклажодавець, передає майно зберігачу за адресою: АДРЕСА_2 відповідно до складської квитанції.
За результатами проведеного тендеру переможцем визнано ФОП ОСОБА_14 та 20.01.2020 р. між Управлінням освіти адміністрації Індустріального район у Харківської міської ради та ФОП ОСОБА_14 укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти №22 відповідно до якого ФОП ОСОБА_32 зобов`язується поставити Управлінню освіти адміністрації Індустріального район Харківської міської ради 20000 кг. сирних продуктів (сира сичужного 50% жирності, фасованого та сиру кисломолочного 9%жирності на суму 2140625, 00 грн.)
Крім того, 27.11.2019 Управлінням освіти адміністрації Індустріального район у Харківської міської ради оголошено про проведення торгів із закупівлі 19 500 кг. риби свіжомороженої столових сортів без голів (тушки 300+) з очікуваною вартістю 1596 465, 00 грн.
Участь у тендері приймали:
-ФОП ОСОБА_33 з остаточною пропозицією 1595295, 00 грн.;
-ФОП ОСОБА_34 з остаточною пропозицією 1596 075, 00 грн.
У якості забезпечення тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_33 надано договір транспортного сервісу №91 від 19.11.2018 р. укладеного між ФОП ОСОБА_33 та ФОП ОСОБА_11 відповідно до якого перевізник в інтересах клієнта забезпечує організацію перевезень автомобільним транспортом, здійснює операції в інтересах клієнта: тимчасове пакування з метою збереження під час перевезення, розпакування, зважування вантажів клієнта, навантаження та розвантаження. У відповідності до п. 2.1 вищевказаного договору: пунктом завантаження та відправлення вантажів клієнта знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .
Водночас, до тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_33 надано договір зберігання №62 від 19.11.2018 р. укладеного між ФОП ОСОБА_33 та ФОП ОСОБА_11 відповідно до п. 1.1 якого поклажодавець ФОП ОСОБА_11 передає, а зберігач ФОП ОСОБА_33 за плату приймає на відповідальне зберігання майно поклажодавця товарні цінності у вигляді продуктів харчування в асортименті та будь-які товари. Відповідно до п. 2.1.6 майно зберігач зобов`язаний зберігати в спеціалізованому приміщенні, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 в умовах, які не допускають змішування його за іншими однорідними речами, що знаходяться в тому ж приміщенні. Поклажодавець, передає майно зберігачу за адресою: АДРЕСА_2 відповідно до складської квитанції.
За результатами проведеного тендеру переможцем визнано ФОП ОСОБА_35 та 08.01.2020 між Управлінням освіти адміністрації Індустріального район у Харківської міської ради та ФОП ОСОБА_36 укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти №4 відповідно до якого ФОП ОСОБА_33 зобов`язується поставити у 2020 році Управлінню освіти адміністрації Індустріального район Харківської міської ради 19500 кг. риби свіжомороженої столових сортів без голів (тушки 300+, рибного філе на суму 1596075,00 грн.
Досудовим слідством встановлено, що:
- Фізичною особою підприємцем ОСОБА_37 ІПН3145007469, укладено договір про публічні закупівлі № 225 від 29.12.2017 з Управлінням освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради (далі УАО району) з постачання товарів молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності, вартість договору 4225800, 00 грн. За умовами договору, нею поставляється продукція виробництва ТОВ «Богодухівській молзавод» до Дитячих навчальних закладів (далі ДНЗ) району. Відповідно реквізитів укладеного договору, ОСОБА_38 вказано номер телефону « НОМЕР_19 », який є контактом ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_39 . Відповідно до відомостей сайту інтернет-ресурсу « ІНФОРМАЦІЯ_1 », контактним телефоном Швидкої є « НОМЕР_20 », який використовують у своїй діяльності ФОП ОСОБА_40 , ОСОБА_41 ;
- Фізичною особою підприємцем ОСОБА_20 ІПН НОМЕР_11 , укладено договір № 5 від 09.01.2018 з УОА Індустріального району ХМР про закупівлю товарів молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності, вартість договору 4096231, 00 грн., за умовами якого нею поставляється продукція виробництва ТОВ «Богодухівській молзавод» до ДНЗ району. Відповідно реквізитів укладеного договору ОСОБА_20 вказано номер телефону « НОМЕР_19 », який є контактом ФОП ОСОБА_37 , ФОП ОСОБА_42
-Фізичною особою підприємцем ОСОБА_42 ІПН НОМЕР_21 , укладено договір з УОА Новобаварського району ХМР про закупівлю товарів молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності - №2-к від 02.01.2018 на суму 1818088,30 грн., за умовами якого ним поставляється продукція виробництва ТОВ «Богодухівській молзавод» до ДНЗ району. Відповідно реквізитів укладеного договору вказано номер телефону « НОМЕР_19 », який є контактом ФОП ОСОБА_37 , ФОП ОСОБА_43 та контактний телефон «050-61934-43». Крім того, ОСОБА_42 є офіційно працевлаштованим, та отримує дохід як ФОП, та як працівник ФОП ОСОБА_11
-Фізичною особою підприємцем ОСОБА_17 ІПН НОМЕР_8 , укладено договір про публічні закупівлі № 01-18-п від 02.01.2018 з УОА Київського району ХМР з постачання товарів молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності, вартість договору 3910 886, 00 грн., відповідно умов якого ним поставляється продукція виробництва ТОВ «Слобожанський продкомбінат» до ДНЗ району. Відповідно реквізитів укладеного договору, ФОП ОСОБА_17 вказано номер телефону « НОМЕР_19 », який є контактом ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_42 , ФОП ОСОБА_44 . Відповідно до відомостей сайту Інтернет ресурсу за посиланням « ІНФОРМАЦІЯ_1 », контактним телефоном ОСОБА_17 вказано « НОМЕР_20 », який використовують у своїй діяльності ФОП ОСОБА_40 , ОСОБА_45 . Крім того, ОСОБА_17 є офіційно працевлаштованим, та отримує дохід як ФОП та як працівник ФОП ОСОБА_11 ;
-Фізичною особою підприємцем ОСОБА_19 ІПН НОМЕР_10 , укладено договір про публічні закупівлі № 03-18 від 02.01.2018 з УОА Шевченківського району ХМР з постачання товарів молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності, вартість договору 4049 885, 00 грн., за умовами ним поставляється продукція виробництва ТОВ «Слобожанський продкомбінат» до ДНЗ району. Відповідно реквізитів укладеного договору, ОСОБА_19 вказано номер телефону « НОМЕР_19 », який є контактом ФОП ОСОБА_37 , ФОП ОСОБА_39 . Відповідно до відомостей сайту Інтернет ресурсу за посиланням « ІНФОРМАЦІЯ_1 », контактним телефоном ОСОБА_19 є « НОМЕР_22 », який використовує у своїй діяльності ФОП ОСОБА_20
-Фізичною особою підприємцем ОСОБА_46 ІПН НОМЕР_23 укладено договір про публічні закупівлі № 23 від 26.03.2018 з УОА Основянського району ХМР з постачання товарів молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності, вартість договору 1574 167, 56 грн., за умовами ним поставляється продукція виробництва ТОВ «Слобожанський продкомбінат» до ДНЗ району. Відповідно реквізитів укладеного договору ОСОБА_46 вказано номер телефону « НОМЕР_19 », який є контактом ФОП ОСОБА_37 , ФОП ОСОБА_39 . Відповідно до відомостей сайту Інтернет ресурсу за посиланням « ІНФОРМАЦІЯ_1 », контактним телефоном ОСОБА_46 є « НОМЕР_20 », який використовують у своїй діяльності ФОП ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , які одночасно є юристами та представниками інших причетних до схеми ФОП, безпосередньо підзвітні та підконтрольні ОСОБА_47 та ОСОБА_48 ;
-Фізичною особою підприємцем ОСОБА_16 укладено договір про публічні закупівлі № 10 від 02.01.2018 з УОА Основянського району ХМР з постачання товарів молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності, вартість договору 3107 861, 00 грн., за умовами ним поставляється продукція виробництва ТОВ «Богодуховскиймолзавод» до ДНЗ району. Відповідно реквізитів укладеного договору ОСОБА_16 вказано номер телефону « НОМЕР_19 », який є контактом ФОП ОСОБА_37 , ФОП ОСОБА_42 й інших. ОСОБА_16 є офіційно працевлаштованим, отримує дохід як ФОП та як працівник ФОП ОСОБА_11 .
У складі ДКТ, завантаженої від імені ФОП ОСОБА_37 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_49 , ФОП ОСОБА_16 , ОСОБА_46 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_42 для участі у процедурі відкритих торгів УАО районів ХМР на постачання молочної продукції протягом 2018 року, на інтернет платформу Державних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 », наявні документи, відповідно до яких фактичне постачання продукції молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності до ДНЗ Управлінь освіти адміністрацій районів ХМР протягом 2018 року, здійснюється силами та засобами ФОП ОСОБА_11 адреса реєстрації: АДРЕСА_3 , ІПН НОМЕР_2 . Зокрема, вказаними вище ФО-П використовуються транспортні засоби, що належать на праві власності ОСОБА_11 . Між останньою та ФО-П укладено договори транспортного сервісу, відповідно до умов яких, ФО-П ОСОБА_11 забезпечує перевезення вантажів ФО-П, під забезпеченням перевезень розуміється надання супутніх послуг: забезпечення організації перевезень, пакування з метою збереження товару, розпакування, зважування, навантаження-розвантаження, логістична обробка вантажів, підбір та групування вантажів, підготовка транспортної документації, інші супутні послуги. Пунктом завантаження та відправлення вантажів є приміщення за адресою: АДРЕСА_2 . Одночасно усім вище переліченим ФО-П, ФО- ОСОБА_50 надає послуги зберігання ТМЦ за адресою: АДРЕСА_2 відповідно до укладених між ними договорів зберігання. Окрім того ФО-П у складі ДКТ використано інші документи ФО-П ОСОБА_11 : експлуатаційний дозвіл, договори на надання послуг профілактичної дезінфекції, тощо.
Окрім того, детальним вивченням завантаженої документації усіх вищевказаних ФО-П, встановлено, що ФОП ОСОБА_37 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_49 , ФОП ОСОБА_16 , ОСОБА_46 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_42 надали довідки про кількість, кваліфікацію та досвід працівників для постачання продуктів харчування, відповідно до яких фактичне постачання продукції молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності до ДНЗ районів протягом 2018 року буде здійснюватися із залученням водіїв, експедиторів та вантажників, а саме ОСОБА_51 , ОСОБА_52 , ОСОБА_53 , ОСОБА_54 , ОСОБА_55 , ОСОБА_56 , ОСОБА_16 , ОСОБА_57 , ОСОБА_58 , ОСОБА_17 , ОСОБА_42 , ОСОБА_22 , які є офіційно працевлаштованими та отримують дохід як працівники ФО-П ОСОБА_11 .
Слід зазначити, що ОСОБА_17 , ОСОБА_42 , ОСОБА_16 , являються постачальниками продукції відповідно укладених договорів до УОА районів ХМР та одночасно працівниками ФО-П ОСОБА_11 , праця яких використовується під час надання послуг ФО-П ОСОБА_37 , ФО-П ОСОБА_20 , ФО-П ОСОБА_49 , ОСОБА_46 , ФО-П ОСОБА_19 . Тобто, працівники ФО-П ОСОБА_11 є одночасно переможцями аукціонів, постачальниками, водіями та експедиторами. Усі подані документи зазначеними ФО-П виготовлені за одним примірником, які різняться між собою тільки прізвищем ФО-П.
Також в ході проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні 27.04.2020 року на підставі ухвали слідчого судді ОСОБА_59 від 01.04.2020 року слідчим СВ ОСОБА_4 проведено обшук у нежитловому приміщенні за адресою: АДРЕСА_2 , власником якого є Приватне підприємство «Гермес». В ході обшуку встановлено, що у нежитловому приміщенні за адресою: АДРЕСА_2 , що на підставі права власності належать Приватному підприємству «Гермес», фактично здійснюють свою діяльність Фізичні особи-підприємці, які є контрагентами та постачальниками продуктів харчування ОУА районів м. Харкова. Вказані ФОП-и лише документально здійснюють свою фінансово-господарську діяльність, фактично постачання продуктів здійснюється ФОП ОСОБА_11 .. Декілька осіб за договорами надання послуг здійснюють бухгалтерський облік ФОП-ів.
В ході слідства виникла необхідність у отриманні відомостей, що перебувають у володіння ТОВ «Слобожанський продкомбінат». З метою отримання зазначених відомостей до ТОВ «Слобожанський продкомбінат» двічі направлялись запити щодо надання інформації, однак володілець документів посилався на вимоги ст. 159 КПК України. В подальшому супровідним листом на адресу ТОВ «Слобожанський продкомбінат» направлено ухвалу слідчого судді ОСОБА_60 від 10.03.2020 року надання тимчасового доступу до речей та документів, однак зазначену Ухвалу посадові особи ТОВ «Слобожанський продкомбінат» не виконали, і навіть відмовились її отримувати у відділенні поштового зв`язку.
Також встановлено, що документи щодо фінансово-господарської діяльності ТОВ «Слобожанський продкомбінат» знаходиться у м. Харків, провулок Троїцький, 9В.
Підставою для проведення обшуку нежитлових приміщень, що розташовані за адресою: м. Харків, провулок Троїцький, 9В, є відомості отримані в ході досудового розслідування, про те, що у приміщеннях за вказаною адресою здійснюють свою діяльність особи причетні, до вчинення кримінального правопорушення. Відшукувана інформація та копії відповідних документів може сприяти розкриттю кримінального правопорушення, встановленню всіх співучасників кримінального правопорушення, свідків та має доказове значення для подальшого досудового розслідування.
Відшукуванні документи мають значення для досудового розслідування оскільки вони необхідні для проведення судових експертиз, а також проведення інших слідчих дій (допитів фігурантів у справі).
Відомості, які містяться у відшукуваних документах використовуватимуться як докази вчинення кримінального правопорушення під час судового розгляду.
Таким чином, іншим способом, окрім як провести обшук, виявити та зафіксувати відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, а також відшукати і вилучити документи, які використовуватимуться як докази вчинення кримінальних правопорушень неможливо, оскільки наявні достатні підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення відшукуваних документів особами причетними до вчинення кримінальних правопорушень у випадку отримання ними інформації стосовно значення для досудового розслідування відшукуваних документів.
Прокурор та слідчий в судовому засіданні подане клопотання підтримали та просили його задовольнити.
Слідчий суддя, дослідивши документи, оцінивши докази, якими слідчий обґрунтовує клопотання, доходить висновку про відмову у задоволенні клопотання про обшук виходячи із наступного.
Слідчим суддею встановлено, що в провадженні СВ Індустріального ВП ГУ Національної поліції в Харківській області перебувають матеріали об`єднаного кримінального провадження №42018221090000072 від 07.03.2018 року внесеного до ЄРДР за ч.3 ст.191, ч. 2 ст. 191 КК України.
Відповідно інформаційної довідки з Державного реєстру прав на нерухоме майно за № 212458378 за адресою: АДРЕСА_1 зареєстровано право власності зареєстровано за Проектно-будівельний концерн «Прогрес».
До клопотання також додано копію Договору №23/07/13 аренди нежилого приміщення від 01.07.2013 року укладеного між ТОВ «Слобожанський Продкомбінат» та ТОВ «Фінансово-інвестиційна компанія «Приватні інвестиції ЛТД» за адресою: м. Харків, пров. Івана Дубового, 9-В, 4 поверх, кімната 4-5, 4-9, 4-10 на строк 35 місяців.
Проте, слідчим та прокурором не надано жодного доказу в підтвердження того, що адреса: м.Харків, провулок Троіцький, 9В це сучасна назва адреси: м.Харків, пров.Івана Дубового, 9В.
Отже, на даний час слідчим не підтверджено в судовому засіданні хто саме є власником нежитлового приміщення, в якому він просить провести обшук.
Відповідно до ч. 3 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; може бути виконано завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.
Відповідно до вимог ч.1, 2 ст.234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.
Як вбачається з частини п`ятої статті 234 КПК України слідчий суддявідмовляє узадоволенні клопотанняпро обшук,якщо прокурор,слідчий недоведе наявністьдостатніх підставвважати,що: буловчинено кримінальнеправопорушення; відшукуваніречі ідокументи маютьзначення длядосудового розслідування; відомості,які містятьсяу відшукуванихречах ідокументах,можуть бутидоказами підчас судовогорозгляду; відшукуваніречі,документи абоособи знаходятьсяу зазначеномув клопотанніжитлі чиіншому володінніособи; за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.
Відповіднодо ч.6ст.234КПК Україниу разівідмови узадоволенні клопотанняпро дозвілна обшукжитла чиіншого володінняособи слідчий,прокурор немає праваповторно звертатисядо слідчогосудді зклопотанням продозвіл наобшук тогосамого житлачи іншоговолодіння особи,якщо уклопотанні незазначені новіобставини,які нерозглядалися слідчимсуддею.
Враховуючи досліджені в ході розгляду клопотання обставини, слідчий суддя вважає, що відповідно до вимог ч.5 ст.234 КПК України слідчим не доведено наявність достатніх підстав вважати, що відшукувані речі, документи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі та потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора, а тому клопотання не підлягає задоволенню.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 233, 234, 237, 309 КПК України, слідчий суддя,
п о с т а н о в и в:
В задоволенні клопотання слідчого Індустріального ВП ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 , погоджено прокурором Харківської місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення обшуку за кримінальним провадженням № 42018221090000072 від 07.03.2018 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191, ч.3 ст. 191 КК України - відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Орджонікідзевський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 06.07.2020 |
Оприлюднено | 09.02.2023 |
Номер документу | 90223351 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Орджонікідзевський районний суд м.Харкова
Зяброва О. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні