Рішення
від 23.06.2020 по справі 824/1575/19-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 червня 2020 р. м. Чернівці Справа № 824/1575/19-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Григораша В.О.,

за участю:

секретаря судового засідання Кучерявої А.В.,

представника позивача Пердейчука А.М.,

представника відповідача не з`явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Коровійської сільської ради Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької обласної ради про визнання протиправним та нечинним рішення, -

ВСТАНОВИВ:

До Чернівецького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Коровійської сільської ради Глибоцького району Чернівецької області (позивач) до Чернівецької обласної ради (відповідач) з такими позовними вимогами:

визнати протиправним та нечинним рішення ХХХІV сесії VII скликання Чернівецької обласної ради №204-34/19 від 07.11.2019 року "Про схвалення змін до перспективну плану формування території громад Чернівецької області", щодо викладення та схвалення перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в редакції згідно додатку до рішення обласної ради ХХХІV сесії VII скликання №204-34/19 від 07.11.2019 року, в частині включення територіальної громади села Коровія Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що не погоджується із рішенням XXXIV сесії VII скликання Чернівецької обласної ради №204-34/19 від 07.11.2019 року "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області", щодо викладення та схвалення перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в редакції згідно додатку до рішення обласної ради XXXIV сесії VII скликання №204-34/19 від 07.11.2019 року, в частині включення територіальної громади села Коровія до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади, оскільки вважає його протиправним, а саме таким, що не відповідає вимогам Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад", Методиці формування спроможних територіальних громад, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 року №214 та Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Пунктами 11 та 12 Методики формування спроможних територіальних громад, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 року №214 визначено, що з метою врахування інтересів територіальних громад під час розроблення проекту перспективного плану уповноважені Радою міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрацією посадові особи проводять консультації з уповноваженими представниками органів місцевого самоврядування та їх асоціацій, а також суб`єктами господарювання та їх громадськими об`єднаннями. За результатами консультацій оформляється протокол. Консультації проводяться під час: визначення переліку територіальних громад, що можуть увійти до складу спроможної територіальної громади; визначення переліку територіальних громад, території яких не охоплюються зонами доступності потенційних адміністративних центрів; визначення меж територій спроможних територіальних громад. Консультації проводяться насамперед з представниками територіальних громад, території яких охоплюються зонами доступності кількох потенційних адміністративних центрів. За результатами консультацій та на підставі рішень органів місцевого самоврядування визначається потенційний адміністративний центр спроможної територіальної громади. Якщо в процесі розроблення проекту перспективного плану після проведення консультацій виникла необхідність внесення до нього змін, проводяться додаткові консультації.

Однак, всупереч вимогам вищевказаних норм законодавства, уповноважені посадові особи консультації із відповідними уповноваженими представниками органів місцевого самоврядування, яких стосується рішення, зокрема із Коровійською сільською радою, не проводились.

Разом з цим, рішень з приводу визначення потенційного адміністративного центу спроможної територіальної громади, Коровійською сільською радою не приймались.

Позивач вказував, що 18.06.2019 року постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду визнано протиправним та нечинним рішення XXIII сесії VII скликання Чернівецької обласної ради №95-23/18 від 24.07.2018 року "Про внесення змін до рішення 32-ї сесії обласної ради VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" (зі змінами) щодо викладення та схвалення перспективного плану формування територій громад Чернівецької області, у новій редакції згідно додатку до рішення №95-23/18 від 24.07.2018 року, в частині включення територіальної громади села Коровія Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади.

Однак, Чернівецька обласна рада достовірно знаючи про вищевказану постанову суду, 07.11.2019 року рішенням №204-34/19 схвалила зміни до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в якому повторно територіальну громаду села Коровія включено до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади.

Позивач зазначав, що Чернівецькою обласною радою та Чернівецькою обласною державною адміністрацією вирішуючи питання місцевого значення щодо жителів села Коровія не враховані та проігноровані інтереси територіальної громади села Коровія, а тому дії відповідача не відповідають Законам та Конституції України.

Небажання територіальної громади села Коровія об`єднуватися з Чернівецькою міською об`єднаною територіальною громадою також підтверджується рішенням загальних зборів жителів села Коровія №05-11/2019 від 17.11.2019 року.

Разом з тим, XXXII сесією VII скликання Коровійської сільської ради прийнято рішення №166-32/2019 від 06.12.2019 року "Про визначення позиції територіальної громади села Коровія щодо Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області", згідно якого вирішено, територіальній громаді села Коровія не приєднуватися до суміжних об`єднаних територіальних громад, а також не об`єднуватися з Чернівецькою міською об`єднаною територіальною громадою, залишитись у статусі "Територіальна громада села Коровія".

Відповідач, не погоджуючись з позовними вимогами, подав до суду відзив проти позову в якому зазначив, що 05.11.2019 року Чернівецька обласна державна адміністрація листом №01.12/18-2166 надіслала Чернівецькій обласній раді проект рішення "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" з відповідними матеріалами (додатками) для розгляду на засіданні чергової сесії обласної ради.

06.11.2019 року даний проект рішення був опублікований на офіційному веб-сайті Чернівецької обласної ради відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" та Регламенту Чернівецької обласної ради VII скликання.

В проекті рішення зміни здійснюються щодо утворених у 2019 році об`єднаних територіальних громад в межах фактичного об`єднання та уточнення складу суміжних громад шляхом внесення змін до раніше прийнятих рішень обласної ради про схвалення перспективного плану, зокрема щодо: Карапчівської ОТГ; Сучевенської ОТГ; Ванчиковецької ОТГ, у зв`язку із цими утвореннями змінений та уточнений склад Новоселицької ОТГ; Кадубовецької ОТГ, у зв`язку із утворенням Кадубовецької ОТГ змінений та уточнений склад Заставнівської ОТГ та Кострижиівської ОТГ.

07.11.2019 року під час розгляду проекту рішення виконуючий обов`язки голови Чернівецької обласної державної адміністрації ОСОБА_1 , зазначив, що запропоновані зміни стосуються 4-х об`єднаних територіальних громад які утворилися у 2019 році: Карапчівської ОТГ, Сучевенської ОТГ, Ванчиковецької ОТГ, Кадубовецької ОТГ.

При розгляді даного питання депутат обласної ради ОСОБА_2 , з метою консолідації перспективного плану, запропонувала викласти рішення XXIII сесії VII скликання від 24.07.2018 №95-23/18 "Про внесення зміни до рішення 32-ї сесії VI скликання від 28.07.2015 №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" у новій редакції з урахуванням тих змін що передбачені проектом рішення поданим Чернівецькою обласною державною адміністрацією від 05.11.2019 року.

Дана пропозиція подана депутатом ОСОБА_2 та була підтримана та проголосована депутатами обласної ради. У зв`язку із цим рішення XXIII сесії VII скликання від 24.07.2018 №95-23/18 "Про внесення зміни до рішення 32-ї сесії VI скликання від 28.07.2015 №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" було викладено у новій редакції із відповідними додатками та паспортами.

Після того депутат обласної ради ОСОБА_3 внесла пропозицію включити до Клішковецької об`єднаної територіальної громади наступні населені пункти: Бочківці, Грозинці, Санківці, зазначивши що, дані населені пункти мають прийняті відповідні рішення про приєднання до Клішковецької ОТГ. Депутати підтримали дану пропозицію та проголосували.

В результаті голосування за рішення в цілому, прийнято рішення №204-34/19 від 07.11.2019 року "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області".

Відповідач зазначив, що питання щодо включення територіальної громади села Коровія до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади не розглядалося, та залишилося без змін відповідно до рішення XXIII сесії VII скликання від 24.07.2018 року №95-23/18 "Про внесення зміни до рішення 32-ї сесії VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" згідно з яким до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади входять наступні сільські ради: Горішньошеровецька, Задубрівська, Шубранецька, Коровійська, Чорнівська, Топорівська.

Щодо невідповідності Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" та Методики формування спроможних територіальних громад, затвердженої постановою Кабінету Міністрів від 08.04.2015 року №214 та відсутності громадських обговорень (консультацій), відповідач зазначив, що Законом України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" не передбачено проведення громадського обговорення на стадії розробки та затвердження Перспективного плану.

До повноважень обласної ради не відносилися проведення консультацій з уповноваженими представниками органів місцевого самоврядування та їх асоціацій, а також суб`єктами господарювання та їх громадськими об`єднаннями.

Рішення №204-34/19 від 07.11.2019 року "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" було подане до Чернівецької обласної ради, оприлюднене та розглянуте обласною радою в порядку визначеному законодавством та у межах повноважень обласної ради.

Однак, оскільки Коровійською сільською радою за цей період рішення про добровільне об`єднання не приймалась, то вона була включена Чернівецькою обласною державною адміністрацією до тієї громади, яка відповідала принципам та вимогам Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" та Методиці формування спроможних територіальних громад.

У зв`язку з викладеним, відповідач вважає, що наведені Коровійською сільською радою обставини не можуть бути підставою для скасування спірного рішення.

Ухвалою суду від 23.12.2019 року відкрито провадження у даній справі та призначено її до судового розгляду за правилами загального позовного провадження на 21.01.2020 року.

Ухвалою суду від 23.12.2019 року зобов`язано Чернівецьку обласну раду опублікувати оголошення про оскарження рішення ХХХІV сесії VII скликання Чернівецької обласної ради №204-34/19 від 07.11.2019 року "Про схвалення змін до перспективну плану формування території громад Чернівецької області" у виданні, в якому цей акт був або мав бути офіційно оприлюднений. Вказану інформацію опубліковано відповідачем 10.01.2020 року на офіційному веб-порталі Чернівецької обласної ради.

Підготовче судове засідання призначене на 21.01.2020 року відкладено на 04.02.2020 року за клопотанням представника позивача.

Ухвалою суду від 04.02.2020 року закрито підготовче провадження у адміністративній справі №824/1575/19-а, призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 25.02.2020 року.

Представник позивача в судовому засіданні під час розгляду справи по суті позовні вимоги підтримав та просив задовольнити їх у повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні під час розгляду справи по суті заперечував проти позовних вимог та просив відмовити у їх задоволенні.

25.02.2020 року в судовому засіданні оголошено перерву до 17.03.2020 року, у зв`язку з витребуванням від відповідача письмових доказів.

Судове засідання призначене на 17.03.2020 року відкладено у зв`язку з перебуванням головуючого судді у відпустці.

У зв`язку із встановленням на всій території України карантину постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року №211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2", розгляд справи призначено на 09.06.2020 року.

Судове засідання призначене на 09.06.2020 року відкладене на 23.06.2020 року у зв`язку із неявкою представника позивача.

Відповідач в судове засідання призначене на 23.06.2020 року не з`явився без поважних причин, про причини неявки суд не повідомив, клопотань або заяв не подавав.

Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 205 КАС України якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

За таких обставин суд продовжив розгляд справи, за даною явкою часників справи.

Перевіривши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників справи, встановивши фактичні обставини в справі, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши та оцінивши надані докази в сукупності, проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено такі обставини у справі та відповідні їм правовідносини.

Рішенням ХХІІІ сесії VІІ скликання №95-23/18 від 24.07.2018 року "Про внесення змін до рішення 32-ї сесії обласної ради VІ скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області"" (зі змінами) щодо викладення та схвалення перспективного плану формування територій громад Чернівецької області, у новій редакції згідно додатку до рішення №95-23/18 від 24.07.2018 року, в частині включення територіальної громади с. Коровія Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади.

Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 18.06.2019 року №824/743/18-а, залишеною без змін постановою Верховного Суду від 10.01.2020 року, визнано протиправним та нечинним рішення XXIII сесії VII скликання Чернівецької обласної ради №95-23/18 від 24.07.2018 року "Про внесення змін до рішення 32-ї сесії обласної ради VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" (зі змінами) щодо викладення та схвалення перспективного плану формування територій громад Чернівецької області, у новій редакції згідно додатку до рішення №95-23/18 від 24.07.2018 року, в частині включення територіальної громади с. Коровія Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади (а.с. 23-28, 39-51).

Супровідним листом від 05.11.2019 року №01.12/18-2166 Чернівецька обласна державна адміністрація надіслала на адресу Чернівецької обласної ради Проект рішення сесії обласної ради "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області", як такий, що потребує невідкладного розгляду на сесії обласної ради (а.с. 65-97).

В даному проекті рішення, який був поданий Чернівецькою обласною державною адміністрацією та згідно Пояснюючої записки до даного проекту рішення зміни до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області розроблено Департаментом регіонального розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації відповідно до ст. 11 Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад", згідно з Методикою формування спроможних територіальних громад, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2015 року №214, а також з урахуванням остаточних рішень місцевих рад щодо добровільного об`єднання та призначення ЦВК перших виборів до об`єднаних територіальних громад у 2019 році.

А саме, зміни здійснюються щодо утворених у 2019 році об`єднаних територіальних громад в межах фактичного об`єднання та уточнення складу суміжних громад шляхом внесення змін до раніше прийнятих рішень обласної ради про схвалення перспективного плану. Зокрема щодо: Карапчівської ОТГ (у складі громад Йорданешти і Карапчів); Сучевенську ОТГ (у складі громад Сучевени та Купка); Ванчиковецької ОТГ (у складі громад Ванчиківці, Костичани та Черлена), у зв`язку із цими утвореннями змінений та уточнений склад Новоселицької ОТГ (у складі громад Новоселищ, Берестини, Циновці, Довжок, Зеленийгай, Кошелів, Малинівка, Маршинці, Рингач, Рокитне, Слобідка, Строїнці, Тарасівці, Жилівка, Форосня г Щербинці); Кадубовецької ОТГ (у складі громад Кадубівці, Кулівці, Репужинці, Хрещатик), у зв 'язку із утворенням Кадубовецької ОТГ змінений та уточнений склад Заставнівської ОТГ (Заставнівська, Васловівська, Василівська, Вербовецька, Веренчанська, Дорошовецька, Малокучурівська, Товтрівська, Чунківська громади) та Кострижиівської ОТГ(Кострижівська, Бабинська, Звенячинська, Прилипченська громади).

Проект рішення сесії обласної ради "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" надійшов до Чернівецької обласної ради від Чернівецької обласної державної адміністрації 05.11.2019 року та зареєстрований за вхідним номером 7/2656, що підтверджується Контрольною карткою №01.12/18-2166 від 05.11.2019 року (а.с. 65).

Згідно з Реєстром проектів рішення оприлюднених на сайті Чернівецької обласної ради Проект рішення сесії обласної ради "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" опублікований на сайті Чернівецької обласної ради 06.11.2019 року №7/2656 (а.с.100-101).

Висновком Постійної комісії з правових питань, місцевого самоврядування, міжетнічних відносин та антикорупційної діяльності від 06.11.2019 року "Про розгляд проекту рішення обласної ради "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області", вирішено: 1. Погодити схвалення змін. 2. Проект рішення винести на розгляд сесії обласної ради (а.с. 98).

Висновком Постійної комісії з правових питань, місцевого самоврядування, міжетнічних відносин та антикорупційної діяльності від 07.11.2019 року "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області", вирішено: 1. Інформацію із зазначеного питання взяти до відома. 2. Погодитись із запропонованим проектом рішення "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" (а.с. 99).

Згідно протоколу засідання 34-ї сесії Чернівецької обласної ради VII скликання від 07.11.2019 року на засіданні слухали проект рішення "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області". Проект рішення прийнято за основу, "За" проголосували 41 депутат обласної ради.

Голосували пропозицію депутата обласної ради ОСОБА_2 про внесення змін до рішення ХХХIІ сесії VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" із змінами внесеними ХХХІIІ сесії VIІ скликання від 24.07.2018 року №95-23/18 "Пров внесення змін до рішення 32-ї сесії VI скликання від 28.07.2015 №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" (зі змінами), виклавши Перспективний план формування територій громад Чернівецької області в редакції, що додається. Пропозицію прийнято, "За" проголосувало 38 депутатів обласної ради.

Голосували пропозицію депутата обласної ради ОСОБА_3 дооб`єднати Бочківецьку, Грозинецьку та Санковецьку сільські ради до Клішковецької територіальної громади. Пропозицію прийнято, "За" проголосувало 33 депутати обласної ради.

Після проголосованих пропозицій депутатів ОСОБА_2 та ОСОБА_3 відповідно до ст. 33 Регламенту Чернівецької обласної ради, депутати Чернівецької обласної ради проголосували за рішення в цілому зі змінами, "За" проголосувало 40 депутатів обласної ради. (а.с. 113-114).

За результатами голосування прийнято рішенням ХХХIV сесії VII скликання Чернівецької обласної ради від 07.11.2019 року №204-34/19 "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області", вирішено:

1. Внести зміни до рішення ХХХІІ сесії VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" із змінами внесеними ХХІІІ сесії VІІ скликання від 24.07.2018 року №95-23/18 "Про внесення зміни до рішення 32-ї сесії VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" виклавши Перспективний план формування територій громад Чернівецької області в редакції, що додається (а.с. 21).

Згідно додатку до рішення ХХХIV сесії VII скликання Чернівецької обласної ради від 07.11.2019 року №204-34/19 "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" територіальну громаду села Коровія Глибоцького району Чернівецької області включено до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади (а.с. 11-19).

В подальшому, рішенням Коровійської сільської ради Глибоцького району Чернівецької області від 17.11.2019 року №05-11/2019 "Про участь територіальної громади села Коровія у реформі децентралізації" вирішено: 1. Не приєднуватися до суміжних об`єднаних територіальних громад, а також не об`єднуватися з Чернівецькою міською об`єднаною територіальною громадою. 2. Залишитись у статусі "територіальна громада села Коровія" (а.с.22).

Рішенням ХХХІІ сесії VII скликання Коровійської сільської ради Глибоцького району Чернівецької області від 06.12.2019 року №166-32/2019 "Про визначення позиції територіальної громади с. Коровія щодо Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" вирішено: 1. Територіальній громаді села Коровія не приєднуватися до суміжних об`єднаних територіальних громад, а також не об`єднуватися з Чернівецькою міською об`єднаною територіальною громадою. 2. Залишитись у статусі "територіальна громада села Коровія" (а.с. 20).

Вважаючи протиправним рішення XXXIV сесії VII скликання Чернівецької обласної ради №204-34/19 від 07.11.2019 року "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області", щодо викладення та схвалення перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в редакції згідно додатку до рішення обласної ради XXXIV сесії VII скликання № 204-34/19 від 07.11.2019 року, в частині включення територіальної громади села Коровія Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади, позивач звернувся до суду з даним позовом.

До вказаних правовідносин суд застосовує наступні положення законодавства та робить висновки по суті спору.

Згідно частини першої та другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За приписами статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Частиною другою цієї статті визначено, що у адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Зміст спірних правовідносин полягає у перевірці судом правомірності дій Чернівецької обласної ради під час прийняття рішення ХХХІV сесії VII скликання №204-34/19 від 07.11.2019 року "Про схвалення змін до перспективну плану формування території громад Чернівецької області", щодо викладення та схвалення перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в редакції згідно додатку до рішення обласної ради ХХХІV сесії VII скликання №204-34/19 від 07.11.2019 року, в частині включення територіальної громади села Коровія Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади.

Суд звертає увагу на те, що наявність затвердженого перспективного плану формування територій громад, в подальшому впливає на можливість об`єднання територіальних громад навколо певного населеного пункту за їх вибором та визнання Кабінетом Міністрів України такої об`єднаної територіальної громади спроможною. В даному випадку рішення "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" зобов`язує позивача об`єднатися в територіальну громаду навколо м. Чернівці і таке рішення відповідача беззаперечно впливає на обсяг прав та обов`язків позивача та створює для нього певні правові наслідки.

Спірні правовідносини врегульовані Конституцією України, Законом України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" від 05.02.2015 року №157-VIII, постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 року №214 "Про затвердження Методики формування спроможних територіальних громад", Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 01.05.1997 року № 280/97-ВР.

Статтею 140 Конституції України визначено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Відповідно до частини третьої статті 24 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Згідно з частиною першою статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Відносини, що виникають у процесі добровільного об`єднання територіальних громад сіл, селищ, міст регулює Закон України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" (далі - Закон №157-VIIІ), яким встановлено порядок добровільного об`єднання територіальних громад.

Положеннями частини 1 статті 5 Закону № 157-VIII визначено перелік суб`єктів, які можуть бути ініціаторами добровільного об`єднання територіальних громад сіл, селищ, міст: сільський, селищний, міський голова; не менш як третина депутатів від загального складу сільської, селищної, міської ради; члени територіальної громади в порядку місцевої ініціативи; органи самоорганізації населення відповідної території (за умови представлення ними інтересів не менш як третини членів відповідної територіальної громади).

Разом із цим, згідно з частиною третьою статті 11 Закону № 157-VIII, перспективний план набирає своєї юридичної сили після затвердження Кабінетом Міністрів України.

Статтею 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених Законом.

Згідно з частинами 1-2 статті 71 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" територіальні громади, органи та посадові особи місцевого самоврядування самостійно реалізують надані їм повноваження.

Органи виконавчої влади, їх посадові особи не мають права втручатися в законну діяльність органів та посадових осіб місцевого самоврядування, а також вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до повноважень органів та посадових осіб місцевого самоврядування, крім випадків виконання делегованих їм радами повноважень, та в інших випадках, передбачених законом.

Згідно зі статтею 2 Закону № 157-VIII, добровільне об`єднання територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюється з дотриманням таких принципів: конституційності та законності; добровільності; економічної ефективності; державної підтримки; повсюдності місцевого самоврядування; прозорості та відкритості; відповідальності.

Згідно з частиною першою статті 8 Закону № 157-VIII об`єднана територіальна громада вважається утвореною за цим Законом з дня набрання чинності рішеннями всіх рад, що прийняли рішення про добровільне об`єднання територіальних громад, або з моменту набрання чинності рішенням про підтримку добровільного об`єднання територіальних громад на місцевому референдумі та за умови відповідності таких рішень висновку, передбаченому частиною четвертою статті 7 цього Закону.

Кабінет Міністрів України може визнати об`єднану територіальну громаду спроможною, за умови її утворення в порядку, визначеному розділом II цього Закону, навколо населеного пункту, визначеного перспективним планом формування територій громад Автономної Республіки Крим, області як адміністративного центру об`єднаної територіальної громади, а також якщо кількість населення об`єднаної територіальної громади становить не менше половини кількості населення територіальних громад, які мали увійти до такої об`єднаної територіальної громади відповідно до перспективного плану формування територій громад Автономної Республіки Крим, області, якщо інше не встановлено законом (частина четверта статті 9 Закону № 157-VIII).

Відповідно до частини першої статті 11 Закону № 157-VIII, перспективний план формування територій громад Автономної Республіки Крим, області розробляється Радою міністрів Автономної Республіки Крим, відповідною обласною державною адміністрацією згідно з методикою формування спроможних територіальних громад і охоплює всю територію Автономної Республіки Крим, області.

Частинами 2-3 статті 11 Закону № 157-VIII передбачено, що методика формування спроможних територіальних громад розробляється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері територіальної організації влади, адміністративно-територіального устрою, розвитку місцевого самоврядування, та затверджується Кабінетом Міністрів України.

Перспективний план формування територій громад Автономної Республіки Крим, області схвалюється відповідно Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною радою за поданням Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідної обласної державної адміністрації та затверджується Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 року №214 затверджено Методику формування спроможних територіальних громад (далі - Методика) , та її пунктом 4 передбачено, що формування спроможних територіальних громад відбувається шляхом: розроблення Радою міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрацією проекту перспективного плану; схвалення проекту перспективного плану Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною радою; затвердження Кабінетом Міністрів України перспективних планів; добровільного об`єднання територіальних громад; добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади, визнаної спроможною відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад , суміжної сільської, селищної територіальної громади, яка відповідно до перспективного плану формування територій громад Автономної Республіки Крим, області належить до цієї об`єднаної територіальної громади; формування органів місцевого самоврядування спроможних територіальних громад.

Пунктом 6 Методики визначено, що одним з найпріоритетніших принципів при формуванні спроможних територіальних громад є те, що зони доступності потенційних адміністративних центрів спроможних територіальних громад визначаються з урахуванням доступності послуг у відповідних сферах, зокрема часу прибуття для надання швидкої медичної допомоги у невідкладних випадках та пожежної допомоги, що не має перевищувати 30 хвилин.

У відповідності до пункту 10 Методики, з метою забезпечення відкритості та прозорості роботи з розроблення проекту перспективного плану може утворюватися робоча група, до складу якої входять представники Ради міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрації, відповідних органів місцевого самоврядування, органів самоорганізації населення та громадськості.

Пунктом 11 Методики визначено, що з метою врахування інтересів територіальних громад під час розроблення проекту перспективного плану уповноважені Радою міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрацією посадові особи проводять консультації з уповноваженими представниками органів місцевого самоврядування та їх асоціацій, а також суб`єктами господарювання та їх громадськими об`єднаннями. За результатами консультацій оформляється протокол. Консультації проводяться під час: визначення переліку територіальних громад, що можуть увійти до складу спроможної територіальної громади; визначення переліку територіальних громад, території яких не охоплюються зонами доступності потенційних адміністративних центрів; визначення меж територій спроможних територіальних громад. Консультації проводяться насамперед з представниками територіальних громад, території яких охоплюються зонами доступності кількох потенційних адміністративних центрів. За результатами консультацій та на підставі рішень органів місцевого самоврядування визначається потенційний адміністративний центр спроможної територіальної громади.

Відповідно до пункту 12 Методики, якщо в процесі розроблення проекту перспективного плану після проведення консультацій виникла необхідність внесення до нього змін, проводяться додаткові консультації.

Судом встановлено, 05.11.2019 року Чернівецька обласна державна адміністрація листом №01.12/18-2166 надіслала Чернівецькій обласній раді проект рішення "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" з відповідними матеріалами для розгляду на засіданні чергової сесії обласної ради.

06.11.2019 року даний проект рішення був опублікований на офіційному сайті Чернівецької обласної ради відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" та Регламенту Чернівецької обласної ради VII скликання.

В даному проекті рішення зміни стосувались щодо утворених у 2019 році об`єднаних територіальних громад в межах фактичного об`єднання та уточнення складу суміжних громад шляхом внесення змін до раніше прийнятих рішень обласної ради про схвалення перспективного плану. Зокрема щодо: Карапчівської ОТГ (у складі громад Йорданешти і Карапчів); Сучевенську ОТГ (у складі громад Сучевени та Купка); Ванчиковецької ОТГ (у складі громад Ванчиківці, Костичани та Черлена), у зв`язку із цими утвореннями змінений та уточнений склад Новоселицької ОТГ (у складі громад Новоселищ, Берестини, Циновці, Довжок, Зеленийгай, Кошелів, Малинівка, Маршинці, Рингач, Рокитне, Слобідка, Строїнці, Тарасівці, Жилівка, Форосня г Щербинці); Кадубовецької ОТГ (у складі громад Кадубівці, Кулівці, Репужинці, Хрещатик), у зв 'язку із утворенням Кадубовецької ОТГ змінений та уточнений склад Заставнівської ОТГ (Заставнівська, Васловівська, Василівська, Вербовецька, Веренчанська, Дорошовецька, Малокучурівська, Товтрівська, Чунківська громади) та Кострижиівської ОТГ(Кострижівська, Бабинська, Звенячинська, Прилипченська громади).

Суд звертає увагу на те, що в даному проекті рішення зміни щодо утворених у 2019 році об`єднаних територіальних громад в межах фактичного об`єднання та уточнення складу суміжних громад шляхом внесення змін до раніше прийнятих рішень обласної ради про схвалення перспективного плану з приводу включення територіальної громади села Коровія Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади не йшлось.

Перед розглядом на сесії даний проект рішення був погоджений на засіданнях постійної комісії обласної ради з правових питань, місцевого самоврядування, міжетнічних відносин та антикорупційної діяльності 06.11.2019 року, та постійної комісії з питань регуляторної політики, розвитку підприємництва, туризму та транскордонного співробітництва 07.11.2019 року.

Депутат обласної ради ОСОБА_2 запропонувала викласти рішення XXIII сесії VII скликання від 24.07.2018 №95-23/18 "Про внесення зміни до рішення 32-ї сесії VI скликання від 28.07.2015 №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" у новій редакції з урахуванням тих змін що передбачені проектом рішення поданим Чернівецькою обласною державною адміністрацією від 05.11.2019 року.

Дана пропозиція подана депутатом ОСОБА_2 була підтримана та проголосована депутатами обласної ради, в результаті чого прийнято рішення №204-34/19 від 07.11.2019 року "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області", яким внесено зміни до рішення ХХХІІ сесії VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" із змінами внесеними ХХІІІ сесії VІІ скликання від 24.07.2018 року №95-23/18 "Про внесення зміни до рішення 32-ї сесії VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" виклавши Перспективний план формування територій громад Чернівецької області в редакції, що додається.

Згідно додатку до рішення ХХХIV сесії VII скликання Чернівецької обласної ради від 07.11.2019 року №204-34/19 "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" територіальну громаду села Коровія Глибоцького району Чернівецької області включено до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади.

Проте, з матеріалів справи судом встановлено, що уповноваженими особами Чернівецької обласної державної адміністрації обов`язкові консультації з уповноваженими представниками органів місцевого самоврядування та їх асоціацій, а також суб`єктами господарювання та їх громадськими об`єднаннями, з приводу включення територіальної громади села Коровія Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади, не проводились. Разом з цим, рішення з приводу визначення потенційного адміністративного центру спроможної територіальної громади, Коровійською сільською радою не приймались.

Водночас, Методикою формування спроможних територіальних громад не передбачено, що у зв`язку із ненаданням сільською радою відповідного рішення із зазначенням територіальної громади з якою готова об`єднатися, відповідні обласні ради самостійно включають територіальну громаду до тієї території, яка відповідала принципам та вимогам Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" та Методиці формування спроможних територіальних громад.

Таким чином, рішення ХХХІV сесії VII скликання Чернівецької обласної ради №204-34/19 від 07.11.2019 року "Про схвалення змін до перспективну плану формування території громад Чернівецької області", щодо викладення та схвалення перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в редакції згідно додатку до рішення обласної ради ХХХІV сесії VII скликання №204-34/19 від 07.11.2019 року, в частині включення територіальної громади села Коровія Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади прийнято без врахування думки та інтересів територіальної громади села Коровія.

Крім того, судом встановлено, що оскаржуваним Рішенням ХХХIV сесії VII скликання Чернівецької обласної ради від 07.11.2019 року №204-34/19 "Про схвалення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" внесено зміни до рішення ХХХІІ сесії VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" із змінами внесеними ХХІІІ сесії VІІ скликання від 24.07.2018 року №95-23/18 "Про внесення зміни до рішення 32-ї сесії VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області".

Відповідач у відзив проти позову зазначав, що питання щодо включення територіальної громади села Коровія до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади не розглядалося, та залишилося без змін відповідно до рішення XXIII сесії VII скликання від 24.07.2018 року №95-23/18 "Про внесення зміни до рішення 32-ї сесії VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" згідно з яким до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади входять наступні сільські ради: Горішньошеровецька, Задубрівська, Шубранецька, Коровійська, Чорнівська, Топорівська.

Разом з тим, Чернівецькою обласною радою при прийнятті спірного рішення не враховано те, що постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 18.06.2019 року №824/743/18-а, залишеною без змін постановою Верховного Суду від 10.01.2020 року №824/743/18-а, визнано протиправним та нечинним рішення XXIII сесії VII скликання Чернівецької обласної ради №95-23/18 від 24.07.2018 року "Про внесення змін до рішення 32-ї сесії обласної ради VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" (зі змінами) щодо викладення та схвалення перспективного плану формування територій громад Чернівецької області, у новій редакції згідно додатку до рішення №95-23/18 від 24.07.2018 року, в частині включення територіальної громади с. Коровія Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади.

Згідно частини другої статті 265 КАС України нормативно-правовий акт втрачає чинність повністю або в окремій його частині з моменту набрання законної сили відповідним рішенням суду.

Частиною четвертою статті 78 КАС України визначено, що обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Так, судами апеляційної та касаційної інстанцій було встановлено, що уповноважені посадові особи Чернівецької обласної державної адміністрації, при винесенні рішення XXIII сесії VII скликання Чернівецької обласної ради №95-23/18 від 24.07.2018 року "Про внесення змін до рішення 32-ї сесії обласної ради VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" не провели консультації із відповідними уповноваженими представниками органів місцевого самоврядування, зокрема з Коровійською сільською радою. Також зазначено, що Методикою формування спроможних територіальних громад не передбачено, що у зв`язку із ненаданням сільською радою відповідного рішення із зазначенням територіальної громади з якою готова об`єднатися, відповідні обласні ради самостійно включають територіальну громаду до тієї території яка відповідала принципам та вимогам Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" та Методиці формування спроможних територіальних громад.

Постанова Сьомого апеляційного адміністративного суду від 18.06.2019 року №824/743/18-а набрала законної сили 18.06.2019 року, тобто на момент прийняття спірного рішення судовим рішенням, яке набрало законної сили, було визнано протиправним та нечинним рішення XXIII сесії VII скликання Чернівецької обласної ради №95-23/18 від 24.07.2018 року "Про внесення змін до рішення 32-ї сесії обласної ради VI скликання від 28.07.2015 року №103-32/15 "Про схвалення проекту Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області" (зі змінами) щодо викладення та схвалення перспективного плану формування територій громад Чернівецької області, у новій редакції згідно додатку до рішення №95-23/18 від 24.07.2018 року, в частині включення територіальної громади с. Коровія Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади.

За таких обставин, а також виходячи з положень статті 19 Конституції України, суд констатує протиправність дій відповідача в спірних правовідносинах щодо прийняття спірного рішення без дотриманням вимог Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" та Методики формування спроможних територіальних громад, що затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 року №214 та не врахування рішення суду, яке набрало законної сили.

У зв`язку з вищевикладеним, суд вважає обґрунтованими позовні вимоги про визнання протиправним та нечинним рішення ХХХІV сесії VII скликання Чернівецької обласної ради №204-34/19 від 07.11.2019 року "Про схвалення змін до перспективну плану формування території громад Чернівецької області", щодо викладення та схвалення перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в редакції згідно додатку до рішення обласної ради ХХХІV сесії VII скликання №204-34/19 від 07.11.2019 року, в частині включення територіальної громади села Коровія Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади.

Решта доводів та заперечень учасників справи висновків суду по суті позовних вимог не спростовують. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі "Серявін та інші проти України" від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п. 58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" від 9 грудня 1994 року, серія A, № 303-A, п. 29).

Відповідно до п. 4 ч. 3 ст. 129 Конституції України, ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

В ході судового розгляду справи відповідачем не доведено суду правомірності прийнятого щодо позивача рішення, а відтак адміністративний позов підлягає задоволенню повністю.

Відповідно до правил ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, враховуючи те, що адміністративний позов задоволено повністю, сплачений позивачем судовий збір підлягає стягненню на користь Коровійської сільської ради Глибоцького району Чернівецької області за рахунок бюджетних асигнувань Чернівецької обласної ради.

Керуючись статтями 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов Коровійської сільської ради Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької обласної ради про визнання протиправним та нечинним рішення, - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та нечинним рішення ХХХІV сесії VII скликання Чернівецької обласної ради №204-34/19 від 07.11.2019 року "Про схвалення змін до перспективну плану формування території громад Чернівецької області", щодо викладення та схвалення перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в редакції згідно додатку до рішення обласної ради ХХХІV сесії VII скликання №204-34/19 від 07.11.2019 року, в частині включення територіальної громади села Коровія Глибоцького району Чернівецької області до Чернівецької міської об`єднаної територіальної громади.

3. Стягнути на користь Коровійської сільської ради Глибоцького району Чернівецької області за рахунок бюджетних асигнувань Чернівецької обласної ради судові витрати на суму 2027 (дві тисячі двадцять сім) грн 00 коп, сплачені відповідно до квитанції №637 від 09.12.2019 року.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне найменування учасників процесу:

Позивач - Коровійська сільська рада Глибоцького району Чернівецької області (код ЄДРПОУ 04418357, вул. Головна, 78, с. Коровія, Глибоцький район, Чернівецька область);

Відповідач - Чернівецька обласна рада (код ЄДРПОУ 25081241, вул. Грушевського, 1, м. Чернівці, Чернівецька область).

Суддя В.О. Григораш

Повний текст рішення складено протягом десяти робочих днів - 07 липня 2020 року.

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.06.2020
Оприлюднено07.07.2020
Номер документу90233929
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/1575/19-а

Рішення від 23.06.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

Ухвала від 23.12.2019

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні