Ухвала
від 07.07.2020 по справі 640/8204/19
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Суддя-доповідач: Епель О.В.

УХВАЛА

про залишення апеляційної скарги без руху

07 липня 2020 року Справа № 640/8204/19

Суддя-доповідач Шостого апеляційного адміністративного суду Епель О.В. у м. Києві, перевіривши матеріали апеляційної скарги Управління соціального захисту населення Драбівської районної державної адміністрації Черкаської області на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 04 травня 2020 року у справі за адміністративним позовом акціонерного товариства Українська залізниця в особі регіональної філії Південно-Західна залізниця до Драбівської районної державної адміністрації Черкаської області, Управління соціального захисту населення Драбівської районної державної адміністрації Черкаської області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

Акціонерне товариство Українська залізниця в особі регіональної філії Південно-Західна залізниця звернулося до суду з позовом до Драбівської районної державної адміністрації Черкаської області, Управління соціального захисту населення Драбівської районної державної адміністрації Черкаської області, в якому просило суд:

- визнати протиправною бездіяльність Драбівської районної державної адміністрації Черкаської області в частині не передбачення коштів на компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян при розробці районного бюджету на 2018 рік та при його перегляді;

- визнати протиправною бездіяльність Управління соціального захисту населення Драбівської районної державної адміністрації Черкаської області в частині невиконання вимог пункту 6 Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету , затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.02 № 256, а саме, не реєстрації за період з 01.01.2018 по 30.11.2018 додаткових зобов`язань за фактично надані послуги пільгового проїзду залізницею окремим категоріям громадян по Драбівському району за цей же період та не надсилань інформації про додаткові зобов`язання щомісяця до 18 числа фінансовому органу Виконавчого комітету Драбівської районної державної адміністрації Черкаської області;

- стягнути з Управління соціального захисту населення Драбівської районної державної адміністрації Черкаської області на користь Акціонерного товариства Українська залізниця в особі регіональної філії Південно-Західна залізниця Акціонерного товариства Українська залізниця 156 436,20 грн. - шкоди, заподіяної протиправними діями та бездіяльністю Відповідачів, у сумі витрат, які понесла залізниця на перевезення пасажирів, які користуються пільгами з оплати проїзду у приміських поїздах за період з 01.01.2018 по 30.11.2018.

Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 04 травня 2020 року позов задоволено.

Не погоджуючись з таким рішенням суду, Управління соціального захисту населення Драбівської районної державної адміністрації Черкаської області подало апеляційну скаргу, в якій просить його скасувати в частині задоволених позовних вимог про стягнення заборгованості у сумі 156 436, 20 грн.

Перевіривши апеляційну скаргу, суд вважає, що вона підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам пункту 1 частини п`ятої статті 296 КАС України, а саме: апелянтом не надано доказів сплати судового збору.

Так, відповідно до пункту 1 частини п`ятої статті 296 КАС України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.

При цьому, у пункті 2 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір установлено, що за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду справляється судовий збір у розмірі 150-ти відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги, але не більше 15-ти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Пунктом 1 частини третьої статті 4 Закону України Про судовий збір у редакції, яка була чинною на момент звернення позивача до суду з позовом у цій справі, передбачено, що за подання до адміністративного суду позову майнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою справляється судовий збір у розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

У Законі України Про Державний бюджет на 2019 рік станом на 01.01.2019 було встановлено розмір прожиткового мінімуму 1921,00 грн.

Ціна позову у даній справі становить 156 436, 20 грн.

Як убачається з матеріалів справи, апелянтом оскаржується рішення суду першої інстанції лише в частині задоволених позовних вимог про стягнення заборгованості у сумі 156 436, 20 грн.

З огляду на викладене, судовий збір за подання до адміністративного суду позову в цій справі у відповідній частині вимог складає 2 346,54 грн., а розмір судового збору за подання апеляційної скарги - 2 346,54x150%=3 519,82 грн. та підлягає сплаті за наступними реквізитами: отримувач коштів - УК у Печер.р-ні/Печерс.р-ні; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38004897; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998; рахунок отримувача - UA638999980313171206081026007; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - судовий збір, Шостий апеляційний адміністративний суд, справа № 640/8204/19.

Однак, апелянтом судовий збір не надано доказів сплати судового збору у вказаному розмірі або доказів, які б підтверджували наявність правових підстав для його звільнення від сплати судового збору, відстрочення/розстрочення його сплати чи зменшення розміру.

Згідно з частиною другою статті 298 КАС України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 296 Кодексу, застосовуються правила ст. 169 Кодексу, відповідно до яких апеляційна скарга залишається без руху і апелянту надається строк для усунення її недоліків до десяти днів з дня вручення ухвали.

Разом з тим, вирішуючи питання про встановлення позивачу строку для усунення недоліків його апеляційної скарги в цій справі, суд враховує наступне.

Так, пунктом 9 Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) від 30.03.2020 № 540-IX розділ VI Прикінцеві положення КАС України доповнено пунктом 3, яким передбачено, що під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), процесуальні строки продовжуються на строк дії такого карантину, а також регламентовано, що строк, який встановлює суд у своєму рішенні, не може бути меншим, ніж строк дії карантину, пов`язаного із запобіганням поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 з 12.03.2020 року по 03.04.2020 на всій території України встановлено карантин.

Постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2020 № 500 карантин продовжено до 31.07.2020.

Враховуючи вищевикладене, зокрема зміни до процесуального законодавства, внесені Законом № 540-IX, суд вважає за необхідне встановити апелянту строк на усунення недоліків його апеляційної скарги п`ять днів з дня отримання копії цієї ухвали суду, але не пізніше п`яти днів з дня закінчення карантину.

Керуючись ст.ст. 169, 296, 298, ч. 2 ст. 321, ч. 2 ст. 325, ст.ст. 328-331 КАС України, суддя-доповідач,

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Управління соціального захисту населення Драбівської районної державної адміністрації Черкаської області - залишити без руху.

Надати апелянту строк для усунення недоліків його апеляційної скарги протягом п`яти днів з дня отримання копії цієї ухвали суду, але не пізніше п`яти днів з дня закінчення карантину, у спосіб, установлений судом у цій ухвалі суду.

Роз`яснити, що в разі невиконання вимог цієї ухвали у встановлений нею строк, апеляційна скарга буде вважатися неподаною та повернута апелянту.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена.

Суддя-доповідач О.В. Епель

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2020
Оприлюднено09.07.2020
Номер документу90261603
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/8204/19

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стеценко С.Г.

Постанова від 06.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 07.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 07.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 07.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Рішення від 04.05.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Вєкуа Н.Г.

Ухвала від 17.05.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Вєкуа Н.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні