Постанова
від 07.07.2020 по справі 344/7916/20
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 344/7916/20

Провадження № 3/344/3889/20

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 липня 2020 року м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області Зеленко О.В., розглянувши матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_1 , жительки АДРЕСА_1 , директора ТОВ АВЕРС-ПЛЮС , за ч.1 ст.163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

В С Т А Н О В И Л А:

Як вбачається з протоколу №1186 про адміністративне правопорушення від 17.10.2018, ОСОБА_1 , директор ТОВ АВЕРС-ПЛЮС , вчинила правопорушення: порушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку, а саме п. 14.1.13 п.14.11 ст.14 п.44.1, п.44.2 ст. 44, пп.134.1.1 п.134.1 ст.134, п. 135.1 ст.135 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ (із змінами та доповненнями), та п.5, п.7 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 15 Дохід затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 року № 290, п.5, п.6, п.7, п.17, п.19 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 Витрати затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 року № 318, занижено податок на додану вартість всього в сумі 3800 грн., в тому числі за листопад 2017 року в сумі 2900 грн., за грудень 2017 в сумі 900 грн., чим порушено п.185.1 ст.185, пункт 187.1 ст.187 Податкового Кодексу України від 22.12.2010 №2755-VІ (із змінами та доповненнями(, чим вчинила адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст. 163-1 КУпАП.

ОСОБА_1 у судове засідання не з`явилася, хоча належним чином повідомлялася про час та місце розгляду справи. Станом на час розгляду справи жодних заяв та клопотань від ОСОБА_1 про відкладення розгляду справи не надходило. За таких обставин, керуючись ст.268 КУпАП, вважаю, що справу можна розглянути за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Дослідивши матеріали справи, вважаю зазначити наступне.

Згідно з положеннями ст.9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно з ст.23 КУпАП, адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

Вина ОСОБА_1 у вчиненому доводиться даними з протоколу №1186 про адміністративне правопорушення від 17.10.2018, копією акту від 21.09.2018 № 796/09-19-14-11/41232556 про результати документальної планової виїзної перевірки ТОВ АВЕРС-ПЛЮС , податкового, валютного та іншого законодавства за період з 24.03.2017 до 31.12.2017, іншими матеріалами справи.

Будь-яких даних про те, що вказаний акт про результати перевірки скасовано чи визнано неправомірними дії посадових осіб ДФС з приводу проведення цієї перевірки, суду не надано.

Відповідальність за порушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку несуть керівники та інші посадові особи підприємств, установ, організацій.

Відповідно до ст.38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій - п`ятій цієї статті. У разі закриття кримінального провадження, але за наявності в діях порушника ознак адміністративного правопорушення, адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня прийняття рішення про закриття кримінального провадження.

З матеріалів справи вбачається, що слідчим управлінням ГУ ДФС в Івано-Франківській області листом №244/7/09-97-04-01 від 15.06.2020 повідомлено, що слідчим слідчого управління ГУ ДФС в Івано-Франківській області матеріали позапланової документальної перевірки ТОВ Аверс-Плюс (код 41232556), акт від 21.09.2018 №796/09-19-14-11/41232556 долучено до матеріалів кримінального провадження №32018090000000040 та 28.08.2019 дане кримінальне провадження в частині вчинення службовими особами ТОВ Аверс-Плюс кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.212 КК України закрито на підставі п.2 ч.1 ст.284 КПК України.

З матеріалів справи вбачається, що вчинене ОСОБА_1 порушення порядку ведення податкового обліку виявлено Головним управлінням ДФС в Івано-Франківській області 21.09.2018, про що складено акт №796/09-19-14-11/41232556.

З огляду на те, що матеріали справи надійшли до суду тільки 24.06.2020, внаслідок чого розпочате адміністративне провадження неможливо було розглянути до закінчення строку накладення адміністративного стягнення у справі, то строки накладення адміністративного стягнення на ОСОБА_1 на момент розгляду справи закінчились.

Відповідно до п.7 ст.247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у випадку закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 цього Кодексу.

Таким чином вважаю, що провадження в справі слід закрити за закінченням строку накладення адміністративного стягнення.

Керуючись ст.ст.38, 268, 283- 285, 287-289, 247 п.7 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И Л А :

ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1 КУпАП.

Провадження в справі щодо ОСОБА_1 за ч.1 ст.163-1 КУпАП закрити на підставі ст.38, п.7 ст.247 КУпАП у зв`язку із закінченням строку накладення адміністративного стягнення.

На постанову може бути подана апеляційна скарга до Івано-Франківського апеляційного суду через Івано-Франківський міський суд упродовж десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя О.Зеленко

СудІвано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення07.07.2020
Оприлюднено09.07.2020
Номер документу90266175
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —344/7916/20

Постанова від 08.12.2020

Адмінправопорушення

Івано-Франківський апеляційний суд

Шкрібляк Ю. Д.

Постанова від 07.07.2020

Адмінправопорушення

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Зеленко О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні