Провадження №3/760/4481/20
Справа №760/9162/20
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 липня 2020 року суддя Солом ?янського районного суду м. Києва Педенко А.М. розглянувши матеріали, що надійшли з Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, про притягнення до адміністративної відповідальності керівника ТОВ АЛЬФАКОМ ЛТД (ЄДРПОУ 22940063) ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,
за ч. 1 ст.163-1 КУпАП, -
ВСТАНОВИВ:
З протоколу про адміністративне правопорушення № 19/26-15-04-08-22/08 від 07.04.2020 р. вбачається, що 25.03.2020 року головним державним ревізор-інспектором Гидою Л. при проведенні камеральної перевірки даних ТОВ АЛЬФАКОМ ЛТД (ЄДРПОУ 22940063), що знаходиться за адресою м. Київ, вул. Авіаконструктора Антонова, 5-Б, оф. 305, керівником якого є ОСОБА_1 , було встановлено адміністративне правопорушення, а саме: п.п. 140.4.2 п. 140.4 ст. 140 Податкового кодексу України від 02.12.2010, про що зазначено в акті перевірки від 25.03.2020 № 438/26-15-04-08-21/22940063 за період 2019 рік.
Зазначені дії ОСОБА_1 згідно протоколу кваліфіковані за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.
Вивчивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, суд приходить до наступного висновку.
Відповідно до ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються, крім іншого, відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.
Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це.
При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз`яснюються його права і обов`язки, передбачені статтею 268 КУпАП, про що робиться відмітка у протоколі.
Стаття 254 КУпАП передбачає, що протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Проте, протокол про адміністративне правопорушення № 19/26-15-04-08-22/08 від 07.04.2020 р. зазначеним вимогам не відповідає. Так, складений протокол, не підписаний особою, що притягується до адміністративної відповідальності, особі не роз`яснено її права, а також складений протокол про адміністративне правопорушення не вручений особі, що притягується до відповідальності.
Відповідно до ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Статтею 278 КУпАП регламентовано, що орган(посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує чи правильно складено протокол та інші матеріали справи, чи сповіщено особу, яка бере участь у розгляді справи, про часі місце її розгляду.
Згідно ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Враховуючи викладене та те, що основним доказом винуватості ОСОБА_1 є протокол про адміністративне правопорушення, який не відповідає вимогам ст. 256, ст.. 268 КУпАП, і вказані вище недоліки перешкоджають всебічному, повному і об`єктивному з`ясуванню обставин даної справи і не можуть бути усунуті в ході розгляду справи, суд вважає за необхідне відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження по справі відносно керівника ТОВ АЛЬФАКОМ ЛТД ОСОБА_1 , закрити за відсутності в його діях події і складу адміністративного правопорушення.
На підставі викладеного, та керуючись ст. ст.163-1 ч. 1, 245, 247 ч. 1 п. 1, 254, 256, 278, 280 КУпАП, -
ПОСТАНОВИВ:
Провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності директора ТОВ АЛЬФАКОМ ЛТД ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-1 КУпАП закрити у зв`язку із відсутністю події адміністративного правопорушення.
Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з моменту винесення до Київського апеляційного суду через районний суд.
Суддя:
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 06.07.2020 |
Оприлюднено | 09.07.2020 |
Номер документу | 90277774 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Педенко А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні