ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
======================================================================
УХВАЛА
08 липня 2020 року Справа № 915/822/18
м. Миколаїв
Господарський суд Миколаївської області у складі судді Ржепецького В.О., за участі секретаря судового засідання Матвєєвої А.В., розглянувши матеріали справи
про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «СПС-Нафта» (54028, м.Миколаїв, вул. Енгельса, 47, код ЄДРПОУ 36700322)
кредитор: Державне підприємство «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» (54037, м.Миколаїв, вул. Знаменська, 4, код ЄДРПОУ 09794409).
ліквідатор: арбітражний керуючий Захарко Іван Ігорович (вул. Р. Окіпної, 4-а, оф. 93, м. Київ, Україна, 02002).
за участі представників учасників справи :
від кредитора: Кожушко Є.О., згідно ордеру,
від банкрута: не з`явився,
ліквідатор не з`явився,
встановив:
Ухвалою суду від 03.02.2020 судове засідання у справі для розгляду звіту ліквідатора про проведену роботу відкладено на 17 березня 2020 року о 10:30 год., зобов`язано ліквідатора ТОВ «СПС-Нафта» арбітражного керуючого Захарко І.І. не пізніше ніж за три дні до дати судового засідання надати суду звіт про проведену роботу з підтверджуючими документами.
13.03.2020 ліквідатором подано до господарського суду звіт про ліквідаційну процедуру за вих. №02-03/33 від 13.03.2020, яким ліквідатор просить суд:
1) затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута станом на 12.03.2020;
2) ліквідувати ТОВ «СПС-НАФТА» ;
3) закрити провадження у справі;
4) зобов`язати департамент надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради внести відповідний запис про припинення ТОВ «СПС-НАФТА» ;
5) зобов`язати Головне управління ДПС у Миколаївській області зняти ТОВ «СПС-НАФТА» з податкового обліку;
6) зобов`язати Головне управління регіональної статистики виключити ТОВ «СПС-НАФТА» з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Ліквідатором також подано суду звіт за вих. №02-03/34 від 13.03.2020 про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури за період з 05.12.2019 по 12.03.2020 в розмірі 44726,42 грн.
17.03.2020 судове засідання не відбулося у зв`язку з перебуванням головуючого судді у відпустці.
11.03.2020 Кабінет Міністрів України прийняв постанову №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» ( з наступними змінами), відповідно до якої установлено на усій території України карантин.
Ухвалою суду від 30.03.2020 судове засідання у справі відкладено без визначення дати. Судом постановлено про дату та час судового засідання повідомити учасників справи додатково відповідною ухвалою.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 25 березня 2020 № 239, внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та продовжено карантин до 24 квітня 2020 року на усій території України.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 22 квітня 2020 № 291, внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та продовжено карантин до 11 травня 2020 року на усій території України.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 04 травня 2020 № 343, внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» , зокрема уряд продовжив карантин до 22 травня 2020 року на усій території України та послабив деякі карантинні обмеження.
Постановою Кабінету Міністрів України №392 від 20.05.2020 року «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» установлено з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 22 травня 2020 р. до 22 червня 2020 р. на території Автономної Республіки Крим, Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Київської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької, Чернігівської областей, м. Києва, м. Севастополя (далі - регіони) із урахуванням епідемічної ситуації в регіоні карантин, продовживши на всій території України дію карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061). Установлено, що: у регіонах, в яких встановлено карантин, застосовуються протиепідемічні заходи, що визначаються цією постановою, а також заходи, що додатково встановлені органами державної влади та органами місцевого самоврядування в межах компетенції; заходи, запроваджені актами законодавства в процесі реалізації карантину на період, визначений постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211, продовжують діяти на період, встановлений цією постановою; Головним державним санітарним лікарем України розробляються та затверджуються протиепідемічні заходи, які визначають особливості провадження діяльності суб`єктами господарювання на період карантину.
Ухвалою суду від 05.06.2020 судове засідання у справі для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу призначено на 08 липня 2020 року о 10:40 год.
Учасники справи належним чином повідомлені про дату, час та місце про ведення судового засідання.
Клопотанням від 06.07.2019 №02-04/45 ліквідатор просить суд розглянути поданий звіт про ліквідаційну процедуру та ліквідаційний баланс банкрута за відсутності арбітражного керуючого Захарка І.І.
Присутній у судовому засіданні представник кредитора не заперечує проти затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
На підставі ст. 233 ГПК України, судом підписано вступну та резолютивну частини ухвали.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника кредитора, судом встановлено наступне.
Ухвалою суду від 20.08.2018 відкрито провадження у справі №915/822/18 про банкрутство ТОВ «СПС-Нафта» , визнано грошові вимоги Державного підприємства «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» до боржника в сумі 1230669,47 грн., введено мораторій на задоволення вимог кредиторів ТОВ «СПС-Нафта» , введено процедуру розпорядження майном боржника строком на сто п`ятнадцять календарних днів до 13.12.2018 включно, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Сірошенка О.Ф., встановлено розпоряднику майна строк до 03.10.2018 для подання до господарського суду відомостей про результати розгляду вимог кредиторів, реєстру вимог кредиторів боржника.
На офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оприлюднено оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю «СПС-Нафта» (номер публікації: 53639, дата публікації: 20.08.2018).
Ухвалою суду від 22.10.2018 затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю «СПС-Нафта» на загальну суму 1 248 289,47 грн., з яких: перша черга - витрати Державного підприємства «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» по сплаті судового збору за подання заяви про порушення справи про банкрутство в сумі 17620,00 грн.; четверта черга - вимоги Державного підприємства «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» по сплаті основного боргу в сумі 1154034,00 грн.; шоста черга - вимоги Державного підприємства «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» по сплаті пені в сумі 76635,47 грн.
Постановою суду від 12.12.2018 ТОВ «СПС-Нафта» визнано банкрутом, відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Сірошенка О.Ф.
На офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оприлюднено повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (номер публікації: 56294, дата публікації: 13.12.2018).
В ліквідаційній процедурі жодних заяв з кредиторськими вимогами до банкрута не надійшло.
Ухвалою суду від 25.02.2019 затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю «СПС-Нафта» на загальну суму 1 248 289,47 грн., з яких:
перша черга:
- витрати Державного підприємства «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» по сплаті судового збору за подання заяви про порушення справи про банкрутство в сумі 17620,00 грн.;
четверта черга:
- вимоги Державного підприємства «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» по сплаті основного боргу в сумі 1154034,00 грн.;
шоста черга:
- вимоги Державного підприємства «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» по сплаті пені в сумі 76635,47 грн.
Ухвалою суду від 10.09.2019 арбітражного керуючого Сірошенка Олександра Федоровича усунуто від виконання повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "СПС-Нафта".
Ухвалою суду від 05.12.2019 призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «СПС-Нафта» арбітражного керуючого Захарка Івана Ігоровича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1801 від 20.06.2017.
З 21.10.2019 введено у дію Кодекс України з процедур банкрутства (далі - Кодекс).
Відповідно до п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу, з дня введення в дію цього Кодексу визнано таким, що втратив чинність, зокрема, Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Пунктом 4 «Прикінцевих та перехідних положень» Кодексу встановлено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» . Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.
Згідно ч. 1 ст. 2 Кодексу, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
Відповідно до ч.1 61 Кодексу, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження:
приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження;
виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута;
проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута;
аналізує фінансовий стан банкрута;
виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута;
формує ліквідаційну масу;
заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості;
має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута;
з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту;
заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими;
подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника;
вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб;
передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню;
продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом;
повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства;
у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу;
веде реєстр вимог кредиторів;
подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство;
здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
Частиною 2 зазначеної статті встановлено, що під час здійснення своїх повноважень ліквідатор має право заявити вимоги до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства. Розмір зазначених вимог визначається з різниці між сумою вимог кредиторів і ліквідаційною масою.
У разі банкрутства боржника з вини його засновників (учасників, акціонерів) або інших осіб, у тому числі з вини керівника боржника, які мають право давати обов`язкові для боржника вказівки чи мають змогу іншим чином визначати його дії, на засновників (учасників, акціонерів) боржника - юридичної особи або інших осіб у разі недостатності майна боржника може бути покладена субсидіарна відповідальність за його зобов`язаннями.
Стягнені суми включаються до складу ліквідаційної маси і можуть бути використані лише для задоволення вимог кредиторів у порядку черговості, встановленому цим Кодексом.
Частиною 1, 3 ст. 65 Кодекс України з процедур банкрутства встановлено, що після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються:
відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси;
відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу;
копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо);
реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів;
документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів;
довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню;
для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку;
для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.
Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.
Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
З матеріалів звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу станом на 12.03.2020 вбачається, що ліквідатором здійснено інвентаризацію майна банкрута.
За результатами проведеної інвентаризації активів, які підлягають включенню до ліквідаційної маси не виявлено.
у відповідності з Положенням про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №879 від 02.09.2014 та надано суду відповідні інвентаризаційні описи, звіряльні відомості, акти та протокол інвентаризаційної комісії (т.8, а.с.164-180).
За результатами інвентаризації майна банкрута та грошових коштів не виявлено.
З матеріалів звіту ліквідатора вбачається, що 14.01.2020 р. ОСОБА_1 Ф. передав копії відповідей на запити від державних органів щодо наявності у ТОВ СПС-Нафта майна та довідки з АТ УкрСиббанк та повідомив, що інші документи, матеріальні цінності, печатки, штампи ТОВ СПС-Нафта - відсутні.
Зокрема, ліквідатором було надіслано запити до державних органів та отримано наступні відповіді.
Філія Головного інформаційно-обчислювального центру ПАТ Укрзалізниця (лист №72/949 від 21.03.2019) повідомила про те, що інформації про ТОВ СПС-Нафта як власника вагонів в Автоматизованому банку даних парку вантажних вагонів країн СНД і Балтії немає. Крім того, зазначене підприємство відсутнє в довіднику Собственники грузовых вагонов государств-учасниц Содружества . Також в інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані локомотиви зазначеного підприємства (т. 3, а.с. 113).
ДП Держреєстри України (лист №294/8-11 від 19.03.2019) повідомлено, що згідно даних основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання станом на 11.09.2018 р. ТОВ СПС-Нафта не зберігає зерно на зернових складах, підключених до основного реєстру.
Головне управління статистики в Миколаївській області повідомило, що ТОВ СПС-Нафта за період з 2012 року до Головного управління статистики в Миколаївській області не звітувало.
ДП Агенство з реєстрації і ідентифікації тварин (лист №294/8-11 від 19.03.2019) повідомлено, що інформація про наявність сільськогосподарських тварин у ТОВ СПС-Нафта відсутня, оскільки даний суб`єкт господарювання не зареєстрований в Єдиному державному реєстрі тварин як власник тварин (т.3, а.с.114).
Регіональний сервісний центр МВС України в Миколаївській області проінформував, що транспортні засоби за боржником не зареєстровані (лист №31/14-294 від 28.01.2019, т. 3, а.с.115).
ДФС України повідомила, що ТОВ СПС-Нафта перебувало в реєстрі осіб, які здійснюють операції з товарами. Дата зняття з обліку 02.12.2012 (лист №14706/6/99-99-07-03-01-15 від 28.03.2019, т. 3, а.с.118).
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Держпродспоживслужби повідомила, що згідно даних з Єдиного реєстру для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки та інших механізмів за боржником не зареєстровані (т.3, а.с.122).
Управління Служби безпеки України в Миколаївській області надало інформацію про те, що спеціальний дозвіл на провадження діяльності, пов`язаної з державною таємницею ТОВ СПС-Нафта не надавався (т. 3, а.с.121).
ПАТ Національний депозитарій України повідомив, що Центральний депозитарій не володіє інформацією щодо депозитарних установ, що відкрили ТОВ СПС-Нафта рахунки у цінних паперах (т.3, а.с.123)
Управління Держпраці у Миколаївській області повідомило, що в Управлінні відсутня інформація щодо зареєстрованих, взятих на облік великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування за ТОВ СПС-Нафта .
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку зазначила, що серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів 10 відсотків і більше) акцій приватних акціонерних товариств та (5 відсотків і більше) публічних акціонерних товариств, ТОВ СПС-Нафта відсутнє (т.3, а.с.124).
Інгульське об`єднане УПФУ м. Миколаєва повідомило, що за останні три роки, з період з 2015 по 2018 роки перевірок органами Пенсійного фонду не проводились (т.3, а.с.125).
Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради повідомило, що інформація щодо передачі у власність чи користування земельної ділянки ТОВ СПС-Нафта в Управлінні відсутня (т.3, а.с.126).
ДП Український державний центр радіочастот повідомило, що ТОВ СПС-Нафта дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв не видавались (т.3, а.с.127).
Департамент льотної придатності Державіаслужби надало інформацію, що за ТОВ СПС-Нафта повітряні судна не зареєстровані (т.3. а.с.128).
Управління екології та природних ресурсів Миколаївської обласної державної адміністрації повідомило, що ТОВ СПС-Нафта з метою отримання дозволу на спеціальне водокористування та дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами до Управління не зверталося (т.3, а.с.129).
Миколаївський міський центр зайнятості повідомив, що заборгованість ТОВ СПС-Нафта перед Миколаївським міським центром зайнятості відсутня.
Державне агентство водних ресурсів України повідомило, що з 26.04.2014 р. для отримання адміністративної послуги (видачі дозволу на днопоглиблювальні роботи, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду) ТОВ СПС-Нафта із відповідними заявами до Держводагенства не зверталось (т.3, а.с.130).
Регіональне відділення Фонду державного майна України в Миколаївській області повідомив, що ТОВ СПС-Нафта створювалось поза процедурою приватизації державного майна (т. 3, а.с.131).
Державне агентство рибного господарства України повідомило, що документи дозвільного характеру на здійснення діяльності у галузі рибного господарства ТОВ СПС-Нафта не видавались, за погодженням режимів рибогосподарської експлуатації водних об`єктів товариство не зверталось (т.3, а.с.132).
Ліквідатором встановлено відсутність даних що банкрута у держреєстрах охоронних документів на об`єкти права промислової власності, встановлено відсутність об`єктів права промислової власності ТОВ СПС-Нафта .
Головне управління Держпраці у Луганській області повідомило про відсутність інформації про великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальні споруди, парові і водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводи пари та гарячої води, зареєстровані за ТОВ СПС-Нафта .
Головне управління Держпраці у Херсонській області повідомило, що технологічні транспортні засоби не зареєстровані.
Управління Держпраці у Полтавській області повідомило, що реєстраційні дії щодо великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів ТОВ СПС-Нафта не здійснювалися.
Головне управління Держпраці у Київській області повідомило, що великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, за ТОВ СПС-Нафта не обліковуються.
Управління Держпраці у Запорізькій області повідомило, що в Управлінні за ТОВ СПС-Нафта технологічні транспортні засоби не зареєстровані.
Управління Держпраці у Черкаській області повідомило, що відомості про реєстрацію, перереєстрацію, тимчасову реєстрацію ТОВ СПС-Нафта технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування в Управлінні відсутні.
Головне управління Держпраці у Харківській області зазначило, що інформації щодо наявності об`єктів підвищеної небезпеки, відповідно до Державного реєстру об`єктів підвищеної небезпеки, наявності великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, зареєстрованих за боржником в Управлінні не виявлено.
Управління Держпраці у Хмельницькій області повідомило, що за боржником об`єктів підвищеної небезпеки інформації в Державному реєстрі об`єктів підвищеної небезпеки, не зареєстровано.
Головне управління Держпраці у Донецькій області повідомило, що реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування за боржником в Управлінні не здійснювалась.
Управління Держпраці у Кіровоградській області повідомило, що за ТОВ СПС-Нафта великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не реєструвалися, підіймальні споруди, парові і водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводи пари та гарячої води, атракціони, об`єкти нафтогазового комплексу та інші об`єкти на обліку не перебувають.
Головне управління Держпраці у Львівській області повідомило, що за ТОВ СПС-Нафта не зареєстровано рухомого та нерухомого майна, що підлягає реєстрації або взяттю на облік відповідно до наданих повноважень.
Головне управління Держпраці у Одеській області повідомило, що інформація щодо зареєстрованих великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування за ТОВ СПС-Нафта відсутня.
Головне управління ДФС у Миколаївській області повідомило, що податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за формою 1-ДФ ТОВ СПС-Нафта до контролюючих органів не надавало.
Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області повідомило, що відповідно до даних Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, інформація щодо видачі /реєстрації ТОВ СПС-Нафта документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, в реєстрі відсутня.
Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області повідомило, що земельні ділянки за ТОВ СПС-Нафта не зареєстровані (т.3, а.с.135)
Управління Держпраці у Волинській області повідомило, що в Управлінні за ТОВ СПС-Нафта об`єктів підвищеної небезпеки, великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, а також об`єктів котлонагляду та підіймальних споруд не зареєстровано.
Державна служба морського та річкового транспорту України повідомила, що за наявною інформацією відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ СПС-Нафта (т.3, а.с.136).
Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) повідомила, що інформація щодо наявності у ТОВ СПС-Нафта спеціальних дозволів на користування надрами або ліцензій на видобування дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння, відсутня (т.3. а.с.137).
Ліквідатором ТОВ СПС-Нафта Захарком І.І. встановлено, що відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна за ТОВ СПС-Нафта відсутня будь-яка інформація (т.3, а.с.162).
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за запитом по юридичній особі засновнику ТОВ СПС-Нафта не є засновником у інших юридичних особах (т.3, а.с.163).
З метою виявлення майна банкрута, ліквідатор здійснив пошук у відкритих базах даних ДП Укрпатент щодо зареєстрованих за боржником знаків для товарів та послуг, винаходів (корисних моделей) та промислових зразків. Відповідно до зазначених баз даних, за ТОВ СПС-Нафта не зареєстровано знаків для товарів та послуг, винаходів (корисних моделей) та промислових зразків (т.3, а.с.153-155).
Згідно листа Головного управління ДФС у Миколаївській області від 08.01.2019 (т.3, а.с.117) встановлено, що у ТОВ СПС-Нафта відкриті наступні банківські рахунки:
АТ УкрСибБанк : -№ НОМЕР_1 , відкритий 02.08.2012; -№ НОМЕР_1 , відкритий 21.10.2009, -№ НОМЕР_1 , відкритий 21.10.2009.
ПАТ ПУМБ : -N026001962496541, відкритий 05.04.2012.
Згідно довідок, наданих АТ УкрСиббанк та АТ ПУМБ , залишки на рахунках відсутні.
Станом на 11.03.2020 р. рахунки у ПАТ ПУМБ та АТ УкрСиббанк закрито (т.3, а.с.157-161).
Арбітражний керуючий Сірошенко О.Ф. звертався до правоохоронних органів із заявою щодо можливих неправомірних дій керівництва ТОВ СПС-НАФТА .
У відповідь Головне управління Національної поліції в Миколаївській області (слідче управління) повідомило, що під час перевірки заяви ознак кримінального правопорушення не встановлено, Інгульським ВП ГУНП в Миколаївській області припинено розгляд заяви, про що складений відповідний висновок (т.3, а.с.164).
У зв`язку з відсутністю у ліквідатора документів, які підлягають довгостроковому зберіганню арбітражний керуючий не звертався до архівної установи.
Таким, чином, у зв`язку з відсутністю майна, яке б можна було реалізувати та відсутності коштів на рахунку боржника, договори купівлі-продажу не укладалися, вимоги кредиторів не погашались.
Згідно з ч. 1 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Відповідно до ч. 6 ст.48 Кодексу України з процедур банкрутства, під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Кодексу.
12.03.2020 проведено засідання комітету кредиторів, на якому схвалено звіт ліквідатора ТОВ СПС-НАФТА та ліквідаційний баланс (протокол №2 від 12.03.2020, т.3, а.с.107-112).
Представник єдиного кредитора (голови комітету кредиторі) у судове засідання не заперечував проти затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, будь-яких заперечень та зауважень щодо заходів ліквідаційної процедури не висловив.
Як визначено статтею другою Господарського процесуального кодексу України, завданням господарського судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов`язаних із здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.
Суд та учасники судового процесу зобов`язані керуватися завданням господарського судочинства, яке превалює над будь-якими іншими міркуваннями в судовому процесі.
Судочинство в господарських судах здійснюється на засадах змагальності і диспозитивності. Це означає, зокрема, що обов`язок доказування тих чи інших обставин лежить на стороні, а суд, крім випадків, встановлених цим Кодексом, не зобов`язаний збирати докази. (ч. 3 ст. 2, ч. 3 ст. 13, ч. 1 ст. 14 ГПК України)
Сприяння своєчасному, всебічному, повному та об`єктивному встановленню всіх обставин справи, подання всіх наявних доказів в порядку та строки, встановлені законом, віднесено статтею 42 ГПК України до обов`язку учасників справи.
В той же час, згідно ч. 2 ст. 14 ГПК України, учасник справи розпоряджається своїми правами щодо предмета спору на власний розсуд, і відповідно до ч. 4 ст. 13 ГПК України, несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням тих чи інших процесуальних дій.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Оцінивши матеріали звіту ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, суд дійшов висновку, що ліквідатором виконано вимоги, передбачені Законом про банкрутство, матеріали справи свідчать про відсутність у банкрута майна, майнових прав та грошових коштів для здійснення підприємницької діяльності, погашення заборгованості та можливості відновлення платоспроможності боржника.
Отже, суд дійшов висновку про можливість затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
Згідно з ч. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.
У частині 6 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» , державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі, зокрема, судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі або заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій, а також надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України «Про виконавче провадження» .
Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» суб`єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини).
Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.
Згідно ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, У випадках, передбачених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
За таких обставин, оцінивши звіт та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати юридичну особу банкрута, припинити повноваження ліквідатора банкрута, закрити провадження у даній справі.
Керуючись ст. ст. 61, 62, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 12, 232-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд -
ПОСТАНОВИВ:
1.Затвердити звіт ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю «СПС-Нафта» (54028, м.Миколаїв, вул. Енгельса, 47, код ЄДРПОУ 36700322) станом на12.03.2020.
2.Ліквідувати Товариство з обмеженою відповідальністю «СПС-Нафта» (54028, м.Миколаїв, вул. Енгельса, 47, код ЄДРПОУ 36700322).
3.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
4.Згідно з ч. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.
5.Провадження у справі №915/822/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «СПС-Нафта» (54028, м.Миколаїв, вул. Енгельса, 47, код ЄДРПОУ 36700322) - закрити.
6.Зобов`язати ліквідатора примірники ліквідаційного балансу банкрута надіслати на адресу державного реєстратора та Головного управління статистики у Миколаївській області.
7.Повноваження ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «СПС-Нафта» (54028, м.Миколаїв, вул. Енгельса, 47, код ЄДРПОУ 36700322) арбітражного керуючого Захарка І.І. - припинити.
8.Дану ухвалу надіслати: державному реєстратору - департаменту надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (м. Миколаїв, вул. Адміральська. 20), Головному управлінню статистики у Миколаївській області, Південному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (м. Одеса) (65007, Одеська область, м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 34), ліквідатору, кредитору.
9. Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття.
10.Апеляційна скарга на ухвалу суду подається в порядку та у строки, передбачені ст. ст. 256, 257 ГПК України, п.п. 17.5 п. 17 Перехідних положень ГПК України.
Повний текст ухвали складено і підписано 10.07.2020.
Суддя В.О.Ржепецький
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 08.07.2020 |
Оприлюднено | 10.07.2020 |
Номер документу | 90308823 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Ржепецький В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні