Рішення
від 15.07.2020 по справі 520/2636/2020
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 липня 2020 р. № 520/2636/2020

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Єгупенка В.В.,

за участю секретаря судового засідання - Чайкіної Н.Е.,

за участю:

представник відповідача - Бирка Ю.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Спецвогнеізоляція (м. Харків, вул. Короленка, 25) до Головного управління ДПС у Харківській області (м. Харків, вул. Пушкінська, 46) про скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю Спецвогнеізоляція звернулося до Харківського окружного адміністративного суду з вищевказаним позовом, в якому позивач просив скасувати податкове повідомлення-рішення від 17.07.2019 № 00000361421 на загальну суму 808958,75 грн. Скасувати податкове повідомлення-рішення від 19.12.2019 № 00000670517 на суму 625335,00 грн. Скасувати податкове повідомлення-рішення від 19.12.2019 за № 00000680517 на суму 15261,00 грн.

Представник позивача до судового засідання не з`явився, про час та місце розгляду справи повідомлений. Від позивача до суду надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності його уповноваженого представника.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував, просив відмовити в задоволенні позовних вимог.

Заслухавши пояснення представника відповідача, дослідивши матеріали справи, перевіривши доводи адміністративного позову, суд дійшов наступного.

Судовим розглядом встановлено, що Головним управлінням ДФС у Харківській області було проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ Сецвогнеізоляця на предмет дотримання правил податкового, валютного та іншого законодавства по взаємовідносинах із контрагентами - постачальниками: ТОВ ХЕД Лайнос за квітень-липень 2018 року, ТОВ Електростройтех-М за період березень 2018 року, ТОВ Огаста Хілс за грудень 2017 року.

За результатом проведеної перевірки контролюючим органом було складено акт № 2035/20-4014-21-08/334181618 від 12.06.2019, яким встановлено порушення позивачем вимог абз. а п.198.1 абзаців 1-2 п.198.3 п.198.6, п.200.1 п.200.2 п.200.4 ст.200 ПК України, що призвело до завищення податкового кредиту всього в сумі 647166,72 грн., в результаті чого занижено податок на додану вартість, що підлягає сплаті до Державного бюджету України всього у сумі 6471166,72 грн. Перевіркою ТОВ Спецвогнеізоляція не підтверджено реальність здійснення господарських операцій по взаємовідносинах із контрагентами-постачальниками ТОВ Хед Лайнос за квітень-липень 2018 року, ТОВ Електростройтех за березень 2018 року, ТОВ Огаста Хілс за грудень 2017 року.

17.07.2019 Головним управлінням ДФС у Харківській області було винесено податкове повідомлення - рішення № 00000361421, яким позивачу визначено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 808958,75 грн.

19.12.2019 Головним управлінням ДПС у Харківській області винесено рішення № 00000670517, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції до позивача у розмірі 625335 грн (збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість).

19 грудня 2019 року Головним управлінням ДПС у Харківській області було винесено податкове повідомлення - рішення № 00000680517 на загальну суму 15261 грн.

Не погоджуючись із висновками, викладеними в акті перевірки та податковим повідомленнями - рішеннями, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Відповідно до п. 14.1.156 статті 14 Податкового кодексу України, податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Положеннями п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України визначено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Розділ V Податкового кодексу України визначає платників податку на додану вартість, об`єкт оподаткування, дату виникнення податкових зобов`язань, порядок визначення бази оподаткування, розміри ставок податку, порядок визначення суми податку та строки проведення розрахунків тощо.

Відповідно до п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; в) ввезення товарів на митну територію України; г) вивезення товарів за межі митної території України; е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.

З метою оподаткування цим податком до операцій з ввезення товарів на митну територію України та вивезення товарів за межі митної території України прирівнюється поміщення товарів у будь-який митний режим, визначений Митним кодексом України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг відповідно до приписів п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно статті 187.1. Податкового Кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно із п.188.1 ст.188 Податкового кодексу України, база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів). При цьому база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг не може бути нижче ціни придбання таких товарів/послуг, база оподаткування операцій з постачання самостійно виготовлених товарів/послуг не може бути нижче звичайних цін, а база оподаткування операцій з постачання необоротних активів не може бути нижче балансової (залишкової) вартості за даними бухгалтерського обліку, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів - виходячи із звичайної ціни).

Відповідно до п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:

а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;

б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);

в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;

г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Згідно з п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається: дата тієї події, що відбулася раніше; дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Згідно з пунктами 198.3, 198.6 статті 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Стаття 200 Податкового кодексу України регламентує порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків.

Відповідно до п. 200.1 цієї статті сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Згідно з п. 200.2 цієї статті при позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом.

При від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу), а в разі відсутності податкового боргу - зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (п. 200.3).

Згідно п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України, якщо в наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з пунктом 200.1 цієї статті, має від`ємне значення, то:

а) бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від`ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, а в разі отримання від нерезидента послуг на митній території України - сумі податкового зобов`язання, включеного до податкової декларації за попередній період за отримані від нерезидента послуги отримувачем товарів/послуг;

б) залишок від`ємного значення попередніх податкових періодів після бюджетного відшкодування включається до складу сум, що відносяться до податкового кредиту наступного податкового періоду.

Отже, від`ємне значення як категорія Кодексу - це також математична (об`єктивна) категорія; різниця між зменшуваним (податкове зобов`язання) та від`ємником (податковим кредитом). Від`ємне (позитивне) значення є результатом математичної дії -"віднімання", і в силу дії об`єктивних законів не може бути змінено будь-чиєю волею.

Відповідно до ст. 201.1 Податкового кодексу України, платник податку зобов`язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

Згідно з п. 201.6 ст. 201 Податкового кодексу України податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов`язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Контролюючі органи за даними реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, наданих в електронному вигляді, повідомляють платника податку про наявність у такому реєстрі розбіжностей з даними контрагентів. При цьому платник податку протягом 10 днів після отримання такого повідомлення має право уточнити податкові зобов`язання без застосування штрафних санкцій, передбачених розділом II цього Кодексу.

Відповідно до п. 201.7 податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, та враховується при визначенні загальних податкових зобов`язань.

Відповідно до пункту 201.8 статті 201 Податкового кодексу України право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.

Відповідно до п. 201.10 ст.201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Відповідно до частини другої статті 3 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні (надалі також - Закон № 996-ХІV) бухгалтерський облік є обов`язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

За змістом частиною першої статті 9 Закону № 996-ХІV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Частиною другою статті 9 Закону № 996-ХІV передбачені обов`язкові реквізити, які мають містити первинні та зведені облікові документи.

Згідно з пунктом 2.1 та 2.4 "Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 року за № 168/704 (далі - Положення), в редакції чинній на момент виникнення спірних відносин, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Первинні документи повинні мати такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Виходячи з викладеного, податковий кредит для цілей визначення об`єкта оподаткування податком на додану вартість має бути фактично здійснений і підтверджений належним чином складеними первинними документами, що відображатимуть реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

З метою встановлення факту здійснення господарської операції, формування податкового кредиту з податку на додану вартість обов`язковому з`ясуванню підлягають обставини щодо руху активів у процесі здійснення господарської операції; установлення спеціальної податкової правосуб`єктності учасників господарської операції; установлення зв`язку між фактом придбання товарів (послуг), спорудженням основних фондів, імпортом товарів (послуг), понесенням інших витрат і господарською діяльністю платника податку.

Водночас, дослідженню підлягають усі первинні документи, які належить складати залежно від певного виду господарської операції: договори, акти виконаних робіт, документи про перевезення, зберігання товарів тощо. В обов`язковому порядку необхідно досліджувати наявність господарської мети при вчиненні відповідних дій платника податку.

Проте, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

Визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Такі висновки узгоджуються із правовою позицію Верховного Суду, викладеною у постанові від 02.04.2019 у справі №826/14331/13-а.

Судовим розглядом встановлено, що між ТОВ Спецвогнеізоляція (замовник) та ТОВ Содарт (виконавець) було укладено договір №1 про надання юридичних послуг від 03.01.2018, відповідно до умов якого ТОВ Содарт повинно було представляти інтереси нашого підприємства в судових установах по справі 820/18/18. На виконання умов договору Виконавцем ТОВ Содарт були надані юридичні послуги, а саме представництво інтересів Замовника у судових установах по справі №820/18/18, що підтверджується актом прийому-передачі виконаних послуг по договору №1 від 03.01.2018 р. від 18.04.2018р. на суму 165000,00грн. та Протоколом №1 встановлення договірної ціни до договору №1 від 03.04.2018р.

ТОВ Спецвогнеізоляція 18.04.2018 р. здійснило повну оплату за надані послуги, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Содарт , що підтверджується платіжним дорученням №9293 від 18.04.2018р. на суму 165000,00 грн.

Між ТОВ Спецвогнеізоляція (покупець) та ТОВ Содарт (продавець) було укладено договір постачання №3 від 01.02.2018р. Відповідно до умов договору ТОВ Содарт повинно було поставити підприємству будівельні матеріали в асортименті. На виконання умов договору постачання №3 від 01.02.2018р. ТОВ Содарт було здійснено поставку обумовлених товарів, що підтверджується видатковою накладною за №РН-48 від 20.04.2018р. на суму 122957,76 грн. та видатковою накладною за №РН-59 від /4.05.2018р. на суму 20346,94 грн. Приймання - передача товарів відбувалася на підставі зазначеної накладної, яка містить інформацію щодо кількісних та вартісних показників товару. Товар приймався особисто директором підприємства.

03.05.2018 р. ТОВ Спецвогнеізоляція здійснило повну оплату за поставлений товар згідно до видаткової накладної №РН-48 від 20.04.2018р. на суму 122957,76 грн., шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Содарт , що підтверджується платіжним дорученням №9369 на суму 700000,00 грн від 03.05.2018 та банківською випискою від 03.05.2018р. та згідно до видаткової накладної за №РН-59 від 04.05.2018р. на суму 20346,94 грн. шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Содарт , що підтверджується платіжним дорученням №9379 на суму 160000,00 грн. від 10.05.2018 та банківською випискою від 10.05.2018р. Придбання товарів було відображено у бухгалтерському обліку підприємства, що підтверджується карткою за рахунком 631.

За фактом реалізації товару, продавцем ТОВ Содарт була складена податкова накладна, зареєстрована у Єдиному реєстрі податкових накладних. На підставі цього підприємство ТОВ Спецвогнеізоляція включило суми по нзаємовідносинам із контрагентом до складу податкового кредиту,до складу витрат та відобразило у деклараціях з ПДВ та податку на прибуток за відповідний період.

У подальшому придбані товари, згідно до видаткової накладної за №РН-48 від 20.04.2018р. на суму 122957,76 грн., були використані підприємством при виконані зобов`язань за договором підряду № 2/18-КТ від 06.03.2018р., що був укладений між ТОВ Спецвогнеізоляція (підрядник) та ТОВ Комунальне підприємство Дирекція з капітального будівництва та реконструкції Київбудреконструкція (замовник). Відповідно до предмету договору ТОВ Спецвогнеізоляція виконувало комплекс робіт по термомодернізацїї спеціалізованої загальної школи І-ІІІ ступенів №316 з поглибленим вивченням української мови на просп. Миколи Бажана, 32-а. Вказаний комплекс робіт виконувався підприємством поетапно протягом 1317-2018рр., що було оформлено актами приймання виконаних будівельних робіт, довідками про вартість виконаних будівельних робіт, актами вартості устаткування, що придбавався виконавцем робіт та іншими документами. Роботи в рамках договору підряду були виконані ТОВ Спецвогнеізоляція в повному обсязі.

27.04.2018р. замовником було здійснено оплату за виконаний комплекс робіт за квітень у сумі 1195324,25 грн., що підтверджується банківською випискою за 27.04.2018р. У подальшому придбані товари, згідно до видаткової накладної №РН-59 від 14.05.2018р. на суму 20346,94 грн., були використані позивачем при виконані зобов`язань за договором підряду № 290 від 13.12.2017р., що був укладений між ТОВ Спецвогнеізоляція (підрядник) та ТОВ Комунальне підприємство капітального будівництва, реконструкції та інвестицій Голосіїво-будінвест (замовник).

Відповідно до предмету договору ТОВ Спецвогнеізоляція виконувало комплекс робіт з реконструкції загальноосвітнього навчального закладу №241 за адресою: вул. Голосіівська, 12 в Голосіівському районі м.Києва. Вказаний комплекс робіт виконувався позивачем поетапно протягом 2017-2018рр., що було оформлено актами приймання виконаних будівельних робі, довідками про вартість виконаних будівельних робіт, актами вартості устаткування, що доидбавається виконавцем робіт. Роботи в рамках договору підряду були виконані ТОВ Спецвогнеізоляція в повному обсязі.

14.05.2018р. замовником було здійснено оплату за виконаний комплекс робіт за травень 2018р у сумі 291602,40грн., що підтверджується банківською випискою за 27.04.2018р.

Між TOB Спецвогнеізоляція (замовник) та ТОВ Содарт (виконавець) було укладено договір №2 про надання консультаційних послуг від 01.02.2018р. Відповідно до умов договору ТОВ Содарт повинно надати консультаційні послуги у галузі господарського, цивільного, трудового, податкового права. На виконання умов договору Виконавцем ТОВ Содарт у квітні 2018 р. були надані консультаційні послуги, а саме консультацій на тему Господарсько-правова відповідальність учасників господарських відносин , Соціально-правова обумовленість ведення господарсько-правової відповідальності у сфері захисту економічної конкуренції , Цінні папери та Інтелектуальна власність , що підтверджується актом №1/2 приймання наданих послуг по договору №2 від 01.02.2018 р. від 27.04.2018р. на суму 577500,00грн. та звітами.

ТОВ Спецвогнеізоляція 03.05.2018 р. та 10.05.2018р здійснило повну оплату за надані послуги, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Содарт , що підтверджується платіжним дорученням №9369 від 03.05.2018р. на суму 700000,00 грн. та банківською випискою від 03.05.2018р. та платіжним дорученням №9376 від 10.05.2018р. на суму 160000,00 грн. та банківською випискою за 10.05.2018р. На виконання умов договору Виконавцем ТОВ Содарт у травні 2018 р. були надані консультаційні послуги, а саме консультацій на тему Господарські зобов`язання, їх виникнення та припинення , Відповідальність перевізника та відправника, підприємницькі ризики , Виконання господарських зобов`язань та Правове регулювання перевезення вантажів , що підтверджується актом №2/2 приймання наданих послуг по договору №2 від 01.02.2018 р. від 10.05.2018р. на суму 561000,00грн. та звітами.

ТОВ Спецвогнеізоляція 10.05.2018 р. та 15.05.2018р. здійснило оплату за надані послуги, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Содарт , що підтверджується платіжним дорученням №9379 від 10.05.2018р. на суму 160000,00 грн. та банківською випискою від 10.05.2018р. та платіжним дорученням №9403 від 15.05.2018р. на суму 420000,00 грн. та банківською випискою за 15.05.2018р.

На виконання умов договору Виконавцем ТОВ Содарт у червні 2018 р. були надані консультаційні послуги, а саме консультацій на тему Комерційне посередництво, агентські відносини в сфері господарювання , що підтверджується актом №3/2 приймання наданих послуг по договору №2 від 01.02.2018 р. від 27.06.2018р. на суму 151800,00грн. та звітами.

ТОВ Спецвогнеізоляція 05.07.2018 р. та 06.07.2018р. здійснило оплату за надані послуги, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Содарт , що підтверджується платіжним дорученням №9544 від 05.07.2018р. на суму 500000,00 грн. та банківською випискою від 05.07.2018р. та платіжним дорученням №9561 від 06.07.2018р. на суму 95000,00 грн. та банківською випискою за 06.07.2018р. На виконання умов договору Виконавцем ТОВ Содарт у липні 2018 р. були надані консультаційні послуги, а саме консультацій на тему Контроль у системі менеджменту , Маркетингові ризики підприємтсва та Організація маркетингу. План маркетингу на підприємстві , що підтверджується актом №4/2 приймання наданих послуг по договору №2 від 01.02.2018 р. від 13.07.2018р. на суму 442200,00грн. та звітами.

ТОВ Спецвогнеізоляція 16.07.2018 р., 18.07.2018р., 23.07.2018р. та 03.08.2018р. здійснило оплату за надані послуги , шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Содарт , що підтверджується платіжним дорученням №9596 від 16.07.2018р. на суму 160000,00 грн. та банківською випискою від 16.07.2018р., платіжним дорученням №9613 від 18.07.2018р. на суму 150000,00 грн. та банківською випискою за 18.07.2018р., платіжним дорученням №9624 від 23.07.2018р. на суму 18508,00 грн. та банківською випискою за 23.07.2018р., платіжним дорученням №9689 від 03.08.2018р. на суму 36000,00 грн. та платіжним дорученням №9690 від 03.08.2018р. на суму 113692,00 та банківською випискою за 03.08.2018р. Придбання послуг було відображено у бухгалтерському обліку підприємства, що підтверджується карткою за рахунком 631.

За фактом реалізації, виконавцем ТОВ Содарт були складені податкові накладні, зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних. На підставі цього ТОВ Спецвогнеізоляція включило суми по взаємовідносинам із контрагентом до складу податкового кредиту та до складу знтрат та відобразило у деклараціях з ПДВ та податку на прибуток за відповідний період.

Між ТОВ Спецвогнеізоляція (принципал) та ТОВ Содарт (агент) було укладено агентський договір №1/1 від 03.01.2018р. Відповідно до умов договору ТОВ Содарт повинно виконати агентські функції за пошуку клієнтів ринків збуту будівельних матеріалів та послуг.

На виконання умов договору Виконавцем ТОВ Содарт у травні 2018 р. були надані послуги, а саме пошук клієнтів будівельних послуг та будівельних матеріалів та ринків збуту будівельних матеріалів принципала, що підтверджується актом виконаних робіт за договором №1/1 від 03.01.2018р. від 31.05.2018р. на суму 404835,59грн.

ТОВ Спецвогнеізоляція 04.06.2018 р. та 12.06.2018р здійснило повну оплату за надані послуги, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Содарт , що підтверджується платіжним дорученням №9448 від 04.06.2018р. на суму 250000,00 грн. та банківською випискою від 04.06.2018р. та платіжним дорученням №9467 від 12.06.2018р. на суму 154835,59 грн. та банківською випискою за 12.06.2018р. Придбання послуг було відображено у бухгалтерському обліку підприємства, що підтверджується карткою за рахунком 631. За фактом реалізації, виконавцем ТОВ Содарт були складені податкові накладні, зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних. На підставі цього підприємство ТОВ Спецвогнеізоляція включило суми по взаємовідносинам із контрагентом до складу податкового кредиту та до складу витрат та відобразило у деклараціях з ПДВ та податку на прибуток за відповідний період.

Між ТОВ Спецвогнеізоляція (замовник) та ТОВ Енергетичний консалтинг виконавець) було укладено договір №1/18 про надання консультаційних послуг від 01.02.2018. Відповідно до умов договору ТОВ Енергетичний консалтинг повинно надати консультаційні послуги у галузі господарського, цивільного, трудового, податкового права. На виконання умов договору Виконавцем ТОВ Енергетичний консалтинг у березні 2018 р. були надані консультаційні послуги, а саме консультацій на тему Позовна давність-поняття, обчислення, зупинення, переривання перебігу позовної давності. Наслідки спливу позовної давності , Матеріальна відповідальність , Визначення суми податкових та/або грошових зобов`язань платників податків, порядок їх сплати та оскарження рішень контролюючих органів , що підтверджується актом №1 приймання заданих послуг по договору №1/18 від 01.02.2018 р. від 16.03.2018р. на суму 23152,80грн., актом №2 приймання наданих послуг по договору №1/18 від 01.02.2018 р. від 16.03.2018р. на суму 23152,80грн., актом №3 приймання наданих послуг по договору №1/18 від 01.02.2018 р. від 16.03.2018р. на суму 23152,80грн., актом №4 приймання наданих послуг по-договору №1/18 від 01.02.2018 р. від 16.03.2018р. на суму 23152,80грн., актом №5 приймання наданих послуг по договору №1/18 від 01.02.2018 р. від 16.03.2018р. на суму 29467,20 грн., актом №6 приймання наданих послуг по договору №1/18 від 01.02.2018 р. від 16.03.2018р. на суму 21048,00грн., актом №7 приймання наданих послуг по договору №1/18 від 01.02.2018 р. від 16.03.2018р. на суму 21048,00 грн., актом №8 приймання наданих послуг по договору №1/18 від 01.02.2018 р. від 16.03.2018р. на суму 21048,00 грн., актом №9 приймання наданих послуг по договору №1/18 від 01.02.2018 р. від 16.03.2018р. на суму 21048,00 грн., актом №10 приймання наданих послуг по договору №1/18 від 01.02.2018 р. від 16.03.2018р. на суму 21048,00грн., актом №11 приймання наданих послуг по договору №1/18 від 01.02.2018 р. від 16.03.2018р. на суму 29467,20 грн., актом №12 приймання наданих послуг по договору №1/18 від 01.02.2018 р. від 16.03.2018 на суму 29467,20 грн., актом №11 приймання наданих послуг по договору №1/18 від 01.02.2018 р. від 16.03.2018р. на суму 29467,20 грн. та звітами до актів.

Між ТОВ Спецвогнеізоляція (боржник), ТОВ Енергетичний консалтинг (первісний кредитор) та ТОВ Вансам (новий кредитор) було укладено договір №1 про відступлення права вимоги від 16.03.2018р. Відповідно до умов договору ТОВ Вансам набуває право вимоги до ТОВ Спецвогнеізоляція за договором №1/18 від 01.02.2018 на суму 315720,00 грн. ТОВ Спецвогнеізоляція 16.03.2018 р. здійснило повну оплату за надані послуги, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Вансам , що підтверджується платіжним дорученням №9218 від 16.03.2018р. на суму 400000,00 грн. та банківською випискою від 16.03.2018р.

Між ТОВ Спецвогнеізоляція (замовник) та ТОВ Вангард груп (виконавець) було укладено договір за №01/11-17 про надання консультаційних послуг від 01.11.2017. Відповідно до умов договору ТОВ Содарт повинно надати консультаційні послуги у галузі господарського, цивільного, трудового, податкового права. На виконання умов договору Виконавцем ТОВ Вангард груп були надані консультативні послуги, а саме консультацій на тему Правовий аналіз договорів , Експертиза договорів , Нагляд та контроль за додержанням законодавства України про працю , Оплата праці. Пільги. Гарантійні та компенсаційні виплати , Організація документообігу на підприємстві та Заходи забезпечення кримінального провадження: відшкодування грошового стягнення, тимчасовий доступ до речей та документів, тимчасове залучення майна та арешт майна та документів , що підтверджується актом №1-01/11-17 приймання наданих послуг по договору №01/11-17 від 01.11.2017 р. від 13.12.2018р. на суму 620880,00грн. та звітами до акту.

ТОВ Спецвогнеізоляція 13.12.2017 р. та 14.12.2017р здійснило повну оплату за надані послуги, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Вангард груп , що підтверджується платіжним дорученням №8832 від 13.12.2017р. на суму 1300,00 грн. та платіжним дорученням №8837 від 13.12.2017р. на суму 200000,00 грн., банківською випискою від 13.12.2017р. та платіжним дорученням №8848 на суму 300000,00 грн. та банківською випискою за 14.12.2017р. Придбання послуг було відображено у бухгалтерському обліку підприємства, що підтверджується карткою за рахунком 631. За фактом реалізації, виконавцем ТОВ Вангард були складені податкові накладні, зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних. На підставі цього підприємство ТОВ Спецвогнеізоляція включило суми по взаємовідносинам із контрагентом до складу податкового кредиту та до складу витрат та відобразило у деклараціях з ПДВ та податку на прибуток за відповідний період.

Між ТОВ Спецвогнеізоляція (замовник) та ТОВ Вангард груп (виконавець) було укладено договір №02/11-17 про надання консультаційних послуг від 01.11.2017р. Відповідно до умов договору ТОВ Вангард груп повинно надати консультаційні послуги у галузі господарського, цивільного, трудового, податкового права. На виконання умов договору Виконавцем ТОВ Вангард груп були надані консультаційні послуги, а саме консультації на тему Дисципліна праці , Основні показники інформаційного ринку. Побутова стратегія боротьби за споживачів , Предмет, методи, об`єкти та принцип бухгалтерського обліку , Фінанси підприємницького сектору. Результати діяльності підприємництва та їх інформаційне забезпечення. Основи аналізу аналізу фінансово-господарської діяльності підприємств , Зміни до податкового кодексу України , що підтверджується актом №1-02/11-17 приймання наданих послуг.

Між ТОВ Спецвогнеізоляція (замовник) та ТОВ Авізіо торг (виконавець) було укладено договір №20 про надання консультаційних послуг від 20.07.2018р. Відповідно до умов договору ТОВ Авізіо торг повинно надати консультаційні послуги у галузі господарського, цивільного, трудового, податкового права. На виконання умов договору Виконавцем ТОВ Авізіо торг у липні 2018 р. були надані консультаційні послуги, а саме: консультації на тему Оперативно-господарські та фінансові санкції , Конкуренція у сфері господарювання , Господарсько-правова відповідальність учасників господарських операцій , Особливості правового регулювання господарсько-правової діяльності та Погашення податкового боргу платників податків , що підтверджується актом №1/20 приймання наданих послуг за говором №20 від 20.07.2018 р. від 31.07.2018р. на суму 580800,00грн., актом №2/20 приймання наданих послуг за договором №20 від 20.07.2018 р. від 31.07.2018р. на суму 79200,00 грн. та звітами.

ТОВ Спецвогнеізоляція здійснило повну оплату за надані послуги, шляхом перерахування грошових коштів згідно до договору №1 про відступлення права вимоги від 31.07.2018 на рахунок ТОВ Содарт на загальну суму 660000,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням №9689 від 03.08.2018 р. на суму 36000,00 грн. та банківською випискою від 03.08.2018р., платіжним дорученням №9710 від 09.08.2018 р. суму 90000,00 грн. та банківською випискою від 09.08.2018р., платіжним дорученням №9712 від 10.08.2018 р. на суму 80000,00 грн. та банківською випискою від 10.08.2018р., платіжним дорученням №9717 від 13.08.2018 р. на суму 164000,00 грн. та банківською випискою від 13.08.2018р. Придбання послуг було відображено у бухгалтерському обліку підприємства, що стверджується карткою за рахунком 631. За фактом реалізації, виконавцем ТОВ Авізіо торг були складені податкові накладні, зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних. На підставі цього підприємство ТОВ Спецвогнеізоляція включило суми по взаємовідносинах із контрагентом до складу податкового кредиту та до складу витрат та відобразило у деклараціях з ПДВ та податку на прибуток за відповідний період.

Між ТОВ Спецвогнеізоляція (замовник) та ТОВ Авізіо торг (виконавець) було укладено договір №10 про надання консультаційних послуг від 10.07.2018р. Відповідно до умов договору ТОВ Авізіо торг повинно надати консультаційні послуги у галузі господарського, цивільного, трудового, податкового права.

На виконання умов договору Виконавцем ТОВ Авізіо торг у липні 2018 р. були надані консультаційні послуги, а саме консультації на тему Земельне законодавство , що підтверджується актом №1/10 приймання наданих послуг за договором №10 від 10.07.2018 р. від 31.07.2018р. на суму 90750,00грн. та звітом.

ТОВ Спецвогнеізоляція здійснило повну оплату за надані послуги, шляхом перерахування грошових коштів згідно до договору №2 про надання послуг комерційного посередництва від 02.07.2018 на рахунок ТОВ Промбудмонтажінвест на суму 90750,00 грн., згідно Акту-звіту №1 до договору комерційного посередництва №2 від 02.07.2018р. від 31.07.2018р. Придбання послуг було відображено у бухгалтерському обліку підприємства, що підтверджується карткою за рахунком 631. За фактом реалізації, виконавцем ТОВ Авізіо торг були складені податкові накладні, зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних. На підставі цього підприємство ТОВ Спецвогнеізоляція включило суми по взаємовідносинах із цим контрагентом до складу податкового кредиту та до складу витрат та відобразило у деклараціях з ПДВ та податку на прибуток за відповідний період.

Між ТОВ Спецвогнеізоляція (замовник) та ТОВ Енеко.ЮА (нова назва 1 І Айкю Систем) (підрядник) було укладено договір №2/18 від 02.04.2018р. Відповідно до умов договору ТОВ Енеко.ЮА повинно виконати ремонтно-будівельні роботи з поточного ремонту адміністративної будівлі на території ТОВ Підприємство з виробництва та розробки обладнання для вимірювання тиску Завод манометр за адресою: м. Мерефа, вул.. Революції, 1. На виконання умов договору Підрядником ТОВ Енеко.ЮА у червні 2018 р. були надані ремонтно-будівельні роботи та підписаний акт №1 за формою Кб-2в від Ш 16.2019р на суму 300000,00 грн. ТОВ Спецвогнеізоляція здійснило оплату за виконані роботи шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Енеко.ЮА , що підтверджується платіжним дорученням №948 від 20.06.2018 р. на суму 300000,00 грн. та банківською випискою від 20.06.2018р. Придбані послуги було відображено у бухгалтерському обліку підприємства, що підтверджується карткою за рахунком 631. За фактом реалізації, продавцем ТОВ Енеко.ЮА була виписана та складена податкова накладна, зареєстрована у Єдиному реєстрі податкових накладних. На підставі цього підприємство ТОВ Спецвогнеізоляція включило суми по взаємовідносинах із контрагентом до складу податкового кредиту та до складу витрат та відобразило у деклараціях з ПДВ та податку на прибуток за відповідний період. Виконані роботи придбалися ТОВ Спецвогнеізоляція для виконання умов договору перед замовником ТОВ Завод Манометр згідно до договору №02/04-1/П. На виконання умов договору замовником ТОВ Завод Манометр у червні 2018 р. було підписано акт № СТ000000114 від 18.06.2018 на суму 366000,00 грн. та здійснена оплата за виконані ремонтно-будівельні роботи у сумі 366000,00 грн., що підтверджується банківською випискою від 20.06.2018р. Реалізація послуг була відображено у бухгалтерському обліку підприємства, що підтверджується карткою за рахунком 361.

Між ТОВ Спецвогнеізоляція (замовник) та ТОВ Енеко.ЮА (підрядник) було укладено договір за №3/18 від 09.07.2018р. Відповідно до умов договору ТОВ Енеко.ЮА повинно виконати ремонтно-будівельні роботи з поточного ремонту адміністративної будівлі на території ТОВ Підприємство з виробництва та розробки обладнання для вимірювання тиску Завод манометр за адресою м. Мерефа, гул. Революції, 1. На виконання умов договору Підрядником ТОВ Енеко.ЮА у березні 2019 р. були виконані ремонтно-будівельні роботи та підписані акти №1 за формою Кб-2в від 01.03.2019р на суму 260527,63 грн., акти №2 за формою Кб-2в від 01.03.2019р на суму 332704,60 грн., акти №3 за формою Кб-2в від 01.03.2019р на суму 352767,77 грн.

ТОВ Спецвогнеізоляція здійснило оплату за виконані роботи шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Енеко.ЮА , що підтверджується платіжним дорученням №9568 від 09.07.2018 р. на суму 600000,00 грн. та банківською випискою від 09.07.2018р., платіжним дорученням №9650 від 31.07.2018 р. на суму 65000 грн. та банківською випискою від 31.07.2018р., платіжним дорученням №9695 від 07.08.2018 р. на суму 131000,00 грн. та банківською випискою від 07.08.2018р., платіжним дорученням №9918 від 31.08.2018 р. на суму 50000,00 грн. та банківською випискою від 31.08.2018р., платіжним дорученням №9830 від 03.09.2018 р. на суму 100000 грн. та банківською випискою від 03.09.2018р. Придбані послуги було відображено у бухгалтерському обліку підприємства, що підтверджується карткою за рахунком 631. За фактом реалізації, продавцем TOB Енеко.ЮА була складена податкова накладна, зареєстрована у Єдиному реєстрі податкових накладних. На підставі цього підприємство ТОВ Спецвогнеізоляція включило суми по взаємовідносинах з контрагентом до складу податкового кредиту та до складу витрат та відобразило у деклараціях з ПДВ та податку на прибуток за відповідний період. Виконані роботи придбалися ТОВ Спецвогнеізоляція для виконання умов договору перед замовником ТОВ Завод Манометр згідно до договору №04/07- 1/П від 04.07.2018.

На виконання умов договору замовником ТОВ Завод Манометр у вересні 2018 р. були підписані акти №СТ000000215 від 10.09.2018 на суму 206152,42 грн., №СТ000000216 від 24.09.2018р. на суму 299324,09 грн., №СТ000000217 від 17 вересня на суму 182655,46 грн., у грудні 2018р. - акти №СТ000000272 від 10.12.2018р. на суму - 76,40 грн., №СТ000000273 від 17.12.2018р„ на суму 261555,69 грн., №СТ000000274 від 24.12.2018р. на суму 235190,12 грн., у березні 2019р. - акти №Ст000000009 від 29.03.2019, на суму 327413,59 грн., №Ст000000008 від 22.03.2019р., на суму 332704,60 -е . №Ст000000007 від 15.03.2019р., на суму 260527,63 грн. Реалізація послуг була відображено у бухгалтерському обліку підприємства, що підтверджується карткою за рахунком 361.

Між ТОВ Спецвогнеізоляція (замовник) та ТОВ Євроторг Інвест (виконавець) було укладено договір за №0208 про надання консультаційних послуг від 02.08.2018р. Відповідно до умов договору ТОВ Євроторг Інвест повинно надати консультативні послуги у галузі господарського, цивільного, трудового, податкового права. На виконання умов договору Виконавцем ТОВ Євроторг Інвест у вересні 2018 р. були надані консультаційні послуги, а саме консультації на тему Оренда майна та лізинг , що підтверджується актом №1 приймання наданих послуг за договором №0208 02.08.2018 р. від 28.09.2018р. на суму 100650,00грн., актом №2 приймання наданих послуг за договором №0208 від 02.08.2018 р. від 28.09.2018р. на суму 358050,00 та актами.

ТОВ Спецвогнеізоляція здійснило повну оплату за надані послуги, шляхом перерахування грошових коштів згідно до договору №2 про надання послуг комерційного посередництва від 02.07.2018 на рахунок ТОВ Промбудмонтажінвест на суму 100650,00 грн. та на суму 358050,00 грн., згідно Акту-звіту №2 до договору комерційного посередництва №2 від 02.07.2018р. від 28.09.2018р. Придбання послуг було відображено у бухгалтерському обліку підприємства, що підтверджується карткою за рахунком 631. За фактом реалізації, виконавцем ТОВ Євроторг Інвест були складені податкові накладні, зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних. На підставі цього підприємство ТОВ Спецвогнеізоляція включило суми по взаємовідносинам із контрагентом до складу податкового кредиту та до складу витрат та відобразило у деклараціях з ПДВ та податку на прибуток за відповідний період.

Між ТОВ Спецвогнеізоляція (продавець) та ТОВ Енеко+ (ТОВ Ренфорслайт )(покупець) було укладено договір поставки №01/12-1 від 01.12.2016р. Відповідно до умов договору ТОВ Спецвогнеізоляція повинно було поставити ТОВ Енеко+ будівельні матеріали. На виконання умов договору постачання №01/12-1 від 01.12.2016р. ТОВ Спецвогнеізоляція здійснило поставку обумовлених товарів, що підтверджується видатковою накладною за №237 від 07.12.2016р. на суму 870000,00 грн. та видатковою накладною №244 від 19.12.2016р. на суму 345000,00 грн. Транспортування товару від ТОВ Спецвогнеізоляція на адресу ТОВ Енеко+ здійснювалось перевізником ТОВ Асфір-М груп автомобілем Мерседес, дер. номер № НОМЕР_1 , водій ОСОБА_1 згідно до ТТН №Р306 від 07.12.2016р. Приймання - передача товарів відбувалася на підставі зазначеної накладної. ТОВ Енеко+ здійснило оплату за поставлений товар згідно до видаткової накладної за №237 від 07.12.2016р. на суму 870000,00 грн. та видаткової накладної №244 від 19.12.2016р. на суму 345000,00 грн., шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Спецвогнеізоляція у сумі 1250000,00 грн., що підтверджується банківською випискою від 02.12.2016р. Реалізація товарів була відображена у бухгалтерському обліку підприємства, що підтверджується карткою за рахунком 361. Будівельні матеріали для ТОВ Енеко+ були придбані у ТОВ Спецгідрозахист , гідно до видаткової накладної №48 від 07.12.2016 на суму 835200,00 грн. та видаткової накладної №49 від 19.12.2016р. на суму 331200,00 грн. Приймання - передача товарів відбувалася на підставі зазначеної накладної. Товар приймався особисто директором підприємства. ТОВ Спецвогнеізоляція здійснило оплату за поставлений товар згідно до видаткової накладної накладної на суму 835200,00 грн. та видаткової накладної №49 від 19.12.2016 на суму 331200,00 грн., шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ТОВ Спецгідрозахист , що підтверджується платіжним дорученням №6320 від 1 12.2016 р. на суму 1166400,00 грн. та банківською випискою від 02.12.2016р. Придбання товарів було відображено у бухгалтерському обліку підприємства, що підтверджується карткою за рахунком 631. За фактом реалізації, продавцем ТОВ Енергетичний консалтинг була складена податкова накладна, зареєстрована у Єдиному реєстрі задаткових накладних. На підставі цього підприємство ТОВ Спецвогнеізоляція включило суми по взаємовідносинам із контрагентом до складу податкового кредиту та до складу витрат та відобразило у деклараціях з ПДВ та податку на прибуток за г оповідний період.

Отже, наявні в матеріалах справи договори, видаткові накладні, платіжні доручення є первинними документами та не мають дефектів форми, змісту або походження, котрі в силу ст.9 Закону №996-XIV,ст.44 Податкового кодексу України, п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88, спричиняють втрату первинними документами юридичної сили і доказовості, а тому є належними та допустимими доказами, підтверджують реальність господарських операцій між позивачем та його контрагентами, оскільки призвели до зміни майнового стану учасників господарських відносин.

Посилання контролюючого органу на податкову інформацію відносно контрагентів позивача, як підтвердження неможливості здійснення господарських операцій є безпідставним, оскільки така інформація призначена для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу носить виключно інформативний характері, не ґрунтується на безпосередньому аналізі первинних документів та не є належним доказом.

До аналогічних за змістом висновків дійшов Верховний Суд у своїх постановах від 18.12.2019 у справі №825/3891/14 та від 22.11.2019 у справі №817/2887/14.

Відсутність у контрагентів матеріальних та трудових ресурсів не виключає можливості реального виконання ним господарської операції та не свідчить про одержання необґрунтованої податкової вигоди покупцем, оскільки залучення працівників є можливим за договорами цивільно-правового характеру, аутсорсингу та аутстафінгу, а основні та транспортні засоби можуть перебувати в постачальника на праві оренди або лізингу.

Отже, з огляду на обставини справи, позивач, як платник податку не має обов`язку та повноважень здійснювати контроль за дотриманням усіма постачальниками чи покупцями товару (робіт, послуг) у ланцюгу, вимог законодавства щодо здійснення господарської діяльності, дотримання вимог податкового законодавства тощо і в подальшому зазнавати певних негативних наслідків від можливої неправомірної діяльності контрагента.

Крім того, згідно із п. 36.5 ст. 36 Податкового кодексу України, відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов`язку несе платник податків.

Водночас, такий платник несе самостійну відповідальність за порушення правил ведення податкового обліку. Зазначена відповідальність стосується кожного окремого платника податку і не може автоматично поширюватися на третіх осіб, у тому числі на його контрагентів. Окрім того, порушення, допущені одним платником податків у відображенні в податковому обліку певної господарської операції, за загальним правилом не впливають на права та обов`язки іншого платника податків.

Ця позиція узгоджується із практикою Європейського суду з прав людини. Так, у справі "БУЛВЕС" АД проти Болгарії" (заява № 3991/03) Європейський суд з прав людини у своєму рішенні від 22 січня 2009 року зазначив, що платник податку не повинен нести наслідки невиконання постачальником його зобов`язань зі сплати податку і в результаті сплачувати ПДВ другий раз, а також сплачувати пеню. На думку Європейського суду з прав людини, такі вимоги стануть надмірним тягарем для платника податку, що порушить справедливий баланс, який повинен підтримуватися між вимогами суспільного інтересу та вимогами захисту права власності.

Отже, враховуючи зазначене вище та те, що в межах розгляду даної адміністративної справи судовим розглядом не було встановлено ознак фіктивності укладеного між позивачем та його контрагентами правочиниів, суд дійшов висновку про необґрунтованість висновків акта № 2035/20-4014-21-08/334181618 від 12.06.2019, та як наслідок про наявність правових підстав для скасування податкових повідомлень-рішень відповідача від 17.07.2019 № 00000361421, від 19.12.2019 № 00000670517 та від 19.12.2019 за № 00000680517.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України правомірність прийняття спірних податкових повідомлень-рішень відповідач належним чином під час судового розгляду не довів, у зв`язку з чим позовні вимоги є правомірними, обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Розподіл судових витрат здійснюється за правилами ст.139 КАС України.

На підставі викладеного та, керуючись ст.ст. 8, 9, 72-77, 90, 139, 241-246, 255, 257 КАС України, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Спецвогнеізоляція (м. Харків, вул. Короленка, 25) до Головного управління ДПС у Харківській області (м. Харків, вул. Пушкінська, 46) про скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити.

Скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 17.07.2019 № 00000361421 на загальну суму 808958,75 грн.

Скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Харківській області від 19.12.2019 № 00000670517 на суму 625335,00 грн.

Скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Харківській області від 19.12.2019 за № 00000680517 на суму 15261,00 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61027, код ЄДРПОУ 43143704) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Спецвогнеізоляція (код ЄДРПОУ: 33481618) судовий збір у розмірі 9608,95 грн. (дев?ять тисяч шістсот вісім гривень 95 копійок).

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 15.07.2020.

Суддя В.В. Єгупенко

Дата ухвалення рішення15.07.2020
Оприлюднено15.07.2020
Номер документу90390322
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування податкових повідомлень-рішень

Судовий реєстр по справі —520/2636/2020

Ухвала від 13.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 12.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 16.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 21.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 21.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 27.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 04.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 15.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 15.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 10.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні