СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13 липня 2020 р. Справа № 480/3476/20
Сумський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Шаповала М.М.,
за участю секретаря судового засідання - І.С. Іуткіної,
представника позивача - В.В. Дмитренка,
представника відповідача - Н.Ю. Люшко,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу № 480/3476/20
за позовом Приватного акціонерного товариства "Сумбуд"
до Відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації Сумської області про визнання протиправним та скасування рішення,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення уповноваженої особи відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації Сумської області від 19.05.2020 № 31 про відхилення тендерної пропозиції ПАТ "Сумбуд".
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем в системі публічних закупівель "Prozorro" було оголошено процедуру закупівлі робіт ДК 021:2015:45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" закупівлі ДК 021:2015:45453000-7 - "Капітальний ремонт і реставрація" (Ремонт (реставраційний) пам`ятки архітектури місцевого значення "Повітове училище" по вул. Героїв Майдану, 10 (колишня вул. Карла Маркса), м. Лебедин, Сумської області) номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель "UА- 2020-04-06-002360-Ь".
Рішенням уповноваженої особи відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації від 19.05.2020 № 31 відхилено тендерну пропозицію ПАТ "Сумбуд" в зв`язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки надана інформація не розкриває обсяг виконання конкретного виду робіт субпідрядником у відсотках до ціни тендерної пропозиції.
21.05.2020 АТ "Сумбуд" подало замовнику скаргу в якій було зазначено, що відхилення тендерної пропозиції ПАТ "Сумбуд" відбулось з підстав, не передбачених вимогами тендерної документації. 26.05.2020 замовник відмовив у задоволенні скарги з тих підстав, що не може здійснити перевірку субпідрядної організації, яку учасник планує залучити до виконання робіт, що є предметом закупівлі.
ПАТ "Сумбуд" вважає рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції є необґрунтованим та протиправним, оскільки частиною другою статті 22 Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон № 922-VIII) визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону № 922-VIII).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону № 922-VIII та є вичерпним.
Зокрема відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Норма на яку посилається відділ освіти Лебединської РДА у рішенні від 19.05.2020 № 31 містить припис відповідно до якого відділ освіти Лебединської РДА повинен самостійно вчинити дії щодо перевірки відповідності кваліфікаційним критеріям інших суб`єктів господарювання (субпідрядників). У тендерній документації відповідач не висував додаткових вимог, щодо надання учасниками документів на субпідрядників передбачених статтею 17 Закону № 922-VIII.
Ухвалою суду від 10.06.2020 відкрито провадження у даній справі, ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження з повідомлення (викликом) сторін.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечувала, посилаючись на те, що відповідачем в системі публічних закупівель "Prozorro" було оголошено процедуру закупівлі робіт ДК 021:2015:45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" закупівлі ДК 021:2015:45453000-7 - "Капітальний ремонт і реставрація" (Ремонт (реставраційний) пам`ятки архітектури місцевого значення "Повітове училище" по вул. Героїв Майдану, 10 (колишня вул. Карла Маркса), м. Лебедин, Сумської області) номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель "UА- 2020-04-06-002360-Ь". Тендерна пропозиція позивача не відповідала вимогам тендерної документації, що свідчить про правомірність її відхилення відповідачем, що оформлено протоколом № 31 від 19.05.2020.
Водночас, представник звертає увагу суду на те, що жодного рішення по скарзі щодо тендерної документації поданої позивачем не було оприлюднено, після закінчення терміну оскарження 30.05.2020 системою "Prozorro" статус тендера змінено на "Закупівля не відбулася". Просила відмовити в задоволенні позовних вимог.
Вислухавши представників сторін, перевіривши письмові матеріали справи, суд визнає, що позов підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Судом встановлено, що відділом освіти Лебединської районної державної адміністрації Сумської області в системі публічних закупівель "Prozorro" було оголошено процедуру закупівлі робіт ДК 021:2015:45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" закупівлі ДК 021:2015:45453000-7 - "Капітальний ремонт і реставрація" (Ремонт (реставраційний) пам`ятки архітектури місцевого значення "Повітове училище" по вул. Героїв Майдану, 10 (колишня вул. Карла Маркса), м. Лебедин, Сумської області) номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель "UА- 2020-04-06-002360-Ь".
На виконання вимог тендерної документації "Капітальний ремонт і реставрація" (Ремонт (реставраційний) пам`ятки архітектури місцевого значення "Повітове училище" по вул. Героїв Майдану, 10 (колишня вул. Карла Маркса), м. Лебедин Сумської області) ДК 021:2015:45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель "UА-2020-04-06-002360-Ь" ПАТ "Сумбуд" до тендерної пропозиції долучено лист від 16.04.2020 № 68/01-2 "Інформація щодо залучення субпідрядних організацій", в якому зазначено, що для виконання робіт "Капітальний ремонт і реставрація" (Ремонт (реставраційний) пам`ятки архітектури місцевого значення "Повітове училище" по вул. Героїв Майдану, 10 (колишня вул. Карла Маркса), м. Лебедин Сумської області) ДК 021:2015:45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" даний учасник планує залучати субпідрядну організацію - Дочірнє підприємство публічного акціонерного товариства "Сумбуд" будівельно-монтажне підприємство "Лебединпромбуд". У даному документі зазначено, що Субпідрядник виконує будівельні роботи (демонтажні роботи, ремонтно-будівельні роботи), орієнтовна вартість послуг/робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції торгів становить 98 % (а.с. 6).
Рішенням уповноваженої особи відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації від 19.05.2020 № 31 відхилено тендерну пропозицію АТ "Сумбуд" у зв`язку з її невідповідністю кваліфікаційним критеріям визначених пунктом 7 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", якою передбачено що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб`єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб`єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. При перевірці тендерної документації ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" не виявлено документів які підтверджують відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону № 922-VIII та документів для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно статті 16 (а.с. 5).
З рішення уповноваженої особи відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації вбачається, що підставою для відхилення тендерної пропозиції позивача стало те, що при перевірці тендерної документації ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" не виявлено документів які підтверджують відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 та документів для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно статті 16.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII.
Статтею 1 Закону № 922-VIII наведені такі значення термінів, що вживаються в даному Законі:
замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об`єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак (п. 9);
послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт (п. 17);
предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом (п. 18);
роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об`єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (п. 22);
тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав (п. 29);
тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 30);
учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі (п. 35).
Згідно з частиною першою статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження.
За приписами частин першої, третьої та четвертої статті 11 Закону № 922-VIII для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Відповідно до частин першої та другої статті 12 Закону № 922-VIII закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель.
Частиною першою статті 20 Закону № 922-VIII визначено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Як передбачено частиною першою статті 21 Закону № 922-VIII, оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Вимоги до тендерної документації встановлені статтею 22 Закону № 922-VIII.
Так, частинами першою та другою цієї статті Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов`язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім`я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв`язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб`єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
При цьому підстави відхилення замовником тендерних пропозицій наведені у частині першій статті 30 Закону № 922-VIII, зокрема, пунктом 4 якої визначено, що такою підставою є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Як слідує з матеріалів справи, у тендерній документації, відділ освіти Лебединської районної державної адміністрації не висував додаткових вимог, щодо надання учасниками документів на субпідрядників передбачених статтею 17 Закону.
У розглядуваному випадку позивач, як учасник процедури закупівлі, не подав інформацію про субпідрядника, оскільки діяв відповідно до вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону № 922-VIII документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Аналізуючи приписи вказаної норми Закону № 922-VIII, суд визнає, що позивач правомірно не подав у складі тендерної пропозиції інформації про субпідрядника (субпідрядників), оскільки подання таких документів при закупівлі послуг законодавство не передбачає, а тендерна документація не містила вимогу подання такої інформації .
При цьому, оскільки відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником, тому відповідач протиправно відхилив тендерну пропозицію ПАТ "Сумбуд" з підстав її невідповідності тендерній документації.
В судовому засіданні представник відповідача зазначала, що згідно технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації) передбачено три види робіт: 1) демонтажні роботи, 2) ремонтно-будівельні роботи і 3) улаштування системи блискавкозахисту. В тендерній пропозиції позивач не вказав про виконання третього виду робіт - улаштування системи блискавкозахисту.
Суд визнає ці доводи безпідставними оскільки згідно з копією інформації щодо залучення субпідрядних організацій (а.с. 6) ПАТ "Сумбуд" надало повну інформацію про ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" відповідно до вимог п. 7 розділу 3 тендерної документації (а.с. 20) та вказувало, що субпідрядна організація буде виконувати будівельні роботи (демонтажні роботи, ремонтно-будівельні роботи), що складають орієнтовну вартість 98 % від ціни тендерної пропозиції. Решту робіт, а саме улаштування системи блискавкозахисту, як слідує з пояснення в судовому засіданні представника позивача, передбачалося, що будуть виконані ПАТ "Сумбуд" і їх орієнтовна вартість 98 % від ціни тендерної пропозиції становить 2 %.
Згідно з частиною другою статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до частин першої та другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
В даному випадку відповідач не довів суду, що прийняте тендерним комітетом рішення про відхилення тендерної пропозиції позивача ґрунтується на нормах чинного законодавства; воно не може вважатися обґрунтованим, добросовісним і законним, оскільки відповідач відхилив тендерну пропозицію позивача за відсутності на те законодавчих підстав.
За таких обставин суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.
Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241- 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Приватного акціонерного товариства "Сумбуд" до Відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації Сумської області про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення уповноваженої особи Відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації Сумської області № 31 від 19 травня 2020 року про відхилення тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "Сумбуд".
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації Сумської області (42200, Сумська область, м. Лебедин, площа Інтернаціональна, 1/1, код ЄДРПОУ 02147776) в рахунок повернення судового збору на користь Приватного акціонерного товариства "Сумбуд" (40014, м. Суми, вул. Петропавлівська, 86, код ЄДРПОУ 14017843) 2102 грн.
Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення. Апеляційні скарги до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подаються через Сумський окружний адміністративний суд.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до п. 3 розділу VI Прикінцеві положення КАС України під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки визначені, зокрема, статтею 295 цього кодексу, продовжуються на строк дії такого карантину.
Повний текст рішення складено 16.07.2020.
Суддя М.М. Шаповал
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.07.2020 |
Оприлюднено | 17.07.2020 |
Номер документу | 90416641 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
М.М. Шаповал
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні