Справа № 761/20472/20
Провадження № 1-кс/761/12767/2020
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 липня 2020 року слідчий суддя Шевченківського районногосуду м.Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , та слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого в ОВС 2 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні № 420190400000000101 внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 22.02.2019, розпочатого за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 255, ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 191 КК України,-
В С Т А Н О В И В:
Старший слідчий в ОВС 2 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню за №20190400000000101 від 22.02.2019, розпочатого заознаками вчиненнякримінальних правопорушень,передбачених передбачених ч. 1 ст. 255, ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 191 КК України, за погодженням із прокурором Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 , звернувся до слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва із клопотанням про проведення обшуку.
Клопотання мотивовано тим, що Головним слідчим управлінням СБ України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №20190400000000101, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 22.02.2019, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 255, ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 40506248) за попередньою змовою з представниками низки суб`єктів підприємницької діяльності, здійснюють привласнення бюджетних коштів шляхом внесення до актів приймання-передачі робіт недостовірних відомостей щодо їх обсягів та вартості матеріалів.
Так, встановлено, що між Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради проведено ряд публічних закупівель на загальну суму близько 60 млн.грн. За результатами проведених конкурсних торгів укладено договори з ПП «Дніпрогорстрой» (ЄДРПОУ 34824605) на виконання робіт з капітального ремонту їдалень, санвузлів, спортивних залів та благоустрою шкільної території в освітніх закладах м. Дніпра. Зокрема, відповідно до тендерної документації планувалось проведення вказаних робіт в наступних закладах: СЗШ № 31, Інклюзивно-ресурсний центр № 1, СЗШ № 10, СЗШ № 76, СЗШ № 39, СЗШ № 135, СЗШ № 88, СЗШ № 15 тощо. На даний час Департаментом за виконані роботи та надані послуги ПП «Дніпрогорстрой» перераховано кошти в сумі 23858737 грн.
Під час виконання умов вказаних договорів службовими особами ПП «Дніпрогорстрой» здійснено подальше перерахування коштів за начебто надані субпідрядні будівельно-монтажні роботи низці підприємств з явними ознаками фіктивності, зокрема: ТОВ «Стар-тек» (код ЄДРПОУ 43033537), ТОВ «Голвіс Про» (код ЄДРПОУ 42897725), ТОВ «Мокінпро» (код ЄДРПОУ 42681748), ТОВ «Лімо трейд» (код ЄДРПОУ 43108591) та ТОВ «Брендік Констракт» (код ЄДРПОУ 43217393).
Однак, вищевказані субпідрядні організації не мають відповідного кваліфікаційного персоналу, технічного оснащення, спецтехніки та досвіду виконання аналогічних робіт, відсутня матеріально-технічна база та фактичне здійснення деякими з іншої фінансово-господарської діяльності, не пов`язаної з будівництвом, що унеможливлює виконання робіт за договором субпідряду.
Крім цього, Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради, з метою привласнення бюджетних коштів, укладено ряд договорів з ТОВ «ЕСГ-Україна» (код ЄДРПОУ 38597851) про виконання будівельно-монтажних робіт об`єктів соціальної інфраструктури, а також постачання будівельних матеріалів та електрообладнання, за завищеними цінами приблизно в 30%, у зв`язку з чим перераховано на рахунки останнього бюджетні грошові кошти.
В свою чергу, ТОВ «ЕСГ-Україна» укладено договори на проведення будівельно-монтажних робіт об`єктів соціальної інфраструктури, а також постачання будівельних матеріалів та електрообладнання з підконтрольним підприємством ТОВ «Конус Україна» (код ЄДРПОУ 36813181), у зв`язку з чим перерахувало на рахунки останнього отримані грошові кошти.
В свою чергу, основним контрагентом ТОВ «Конус Україна» з постачання електроприладів та будівельних матеріалів було ТОВ «Розфор» (код ЄДРПОУ 41583936), яке в свою чергу не здійснювало придбання вказаної номенклатури товарів, що свідчить про виведення грошових коштів у тіньовий сектор економіки.
Крім цього, Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 40506248) в особі директора департаменту ОСОБА_5 укладено договір № 06ПД/19 від 12.04.2019 з ПП «ЕЛІН ПЛЮС» (ЄДРПОУ 34588367) в особі ОСОБА_6 про виконання будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту по об`єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі у Комунальному закладі освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №377 комбінованого» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Максима Дія 3 на суму 470467, 21 грн.
В подальшому службові особи ПП «ЕЛІН ПЛЮС» (ЄДРПОУ34588367) підготували та надали до департаменту акти приймання виконаних робіт підрядних робіт (форми Кб-2в), до яких внесли недостовірну інформацію щодо вартості матеріалів та об`ємів виконаних робіт та здійснили привласнення бюджетних грошових коштів.
Разом з цим встановлено, що вказані роботи на час укладання договору вже виконувались на підставі Інвестиційної програми «Підвищення енергоефективності у бюджетних установах та закладах м. Дніпропетровська із впровадженням «енергетичного перфоманс-контракту» (пілотний проект) на 2013-2024 роки», фінансування якого здійснювалось за рахунок кредитних коштів ЄБРР.
За аналогічних обставин здійснювалось виконання будівельних робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Будівництво переходу у Комунальному закладі освіти «Неповна середня загальноосвітня школа № 127» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Календарна, 20-А на суму 6722593, 84 грн., за договором, укладеним між Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради та ПП «Лана» (код ЄДРПОУ 25005636), директором якого є також ОСОБА_6 , внаслідок чого бюджету завдано майнової шкоди.
Також встановлено, що Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради протягом 2018-2019 років проведено ряд тендерів на закупівлю товарів, робіт та послуг, переможцями у яких стали ТОВ «Ком+Транс» (код ЄДРПОУ 39583282), ПП «Михаїл Воронін-Дніпропетровськ» (код ЄДРПОУ 24439491), ПП ВКФ «Дезсоюз «Астрал Н» (код ЄДРПОУ 20259332).
23.11.2018 між посадовими особами ТОВ «Ком+Транс» та Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради укладено договір № 54пд/18 на загальну суму 20 028 292, 68 грн. щодо виконання робіт з капітального ремонту об`єктів благоустрою території комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 5» Дніпровської міської ради, розташованої за адресою: м. Дніпро, вул. Караваєва, 17А. Вказані роботи повинні виконуватись відповідно до проектно-кошторисної документації.
Разом з цим, за наявною оперативною інформацією будівельні роботи, котрі виконуються ТОВ «Ком+Транс», не відповідають вимогам розробленого проекту, застосовуються матеріали низької якості, які не передбачені умовами тендерної документації.
Крім цього, 11.09.2018 Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради було укладено договір з ПП «Михаїл Воронін-Дніпропетровськ» № 195 на суму 1 134 250 грн. щодо закупівлі шкільної форми та спортивної форми. Відповідно до додатку № 2 цього договору шкільна форма та спортивні костюми повинні відповідати СанПІН № 42-125-4390-87 тбто склад тканини повинен бути із натуральних волокон не менше 50%; синтетичні волокна: лавсан(ПЕ) не більше 50%, нітрон(ПАН) не більше 50 %, капрон (ПА) не більше 20%; штучні волокна (віскоза, ацетат) 0%.
За наявними даними якість товару, а саме поставленої ПП «Михаїл Воронін-Дніпропетровськ» шкільної форми та спортивної форми не відповідає додатку № 2 до договору в частині технічних специфікацій та вимог діючого законодавства України, що встановлюються для даного виду товару.
Таким чином, до офіційних документів вносяться завідомо неправдиві відомості, що призводить до розтрати бюджетних грошових коштів, шляхом їх переведення на рахунки ТОВ «Ком+Транс» (код ЄДРПОУ 39583282), ПП «Михаїл Воронін-Дніпропетровськ» (код ЄДРПОУ 24439491).
Крім цього, службовими особами Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради у 2018 році укладено ряд договорів з ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (код ЄДРПОУ 35601826) щодо надання послуг з харчування для дошкільних та загальноосвітніх закладів м. Дніпра, згідно одного з пунктів яких ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» повинно за власний рахунок проводити дератизацію та дезінсекцію харчоблоків у дошкільних та шкільних закладах Дніпровської міської ради.
В той же час службові особи Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради, незважаючи на договори, укладені з ТОВ «Контракт Продрезерв 5», зловживаючи службовим становищем, уклали договір № 200 на суму 533 668, 68 грн. з ПП ВКФ «Дезсоюз Астрал Н» (код ЄДРПОУ 20259332) про надання послуг дератизації та дезінсекції приміщень харчоблоків у дошкільних та шкільних закладах Дніпровської міської ради, у зв`язку з чим через дублювання виконання робіт вчинили розтрату бюджетних коштів.
Крім цього, Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 40506248) в особі начальника управління культури департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради ОСОБА_7 укладено договір № 92 від 04.06.2019 з ФОП ОСОБА_8 про надання послуг з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації та проведення культурно-мистецького проекту «Народна філармонія». ІІ етап) ДК 021:2015-79950000-8., на суму 1977250 грн.
ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_1 ) при виконанні робіт з організації та проведення культурно-мистецького проекту «Народна філармонія», вже у липні 2019 року складено акт приймання передачі послуг, до яких внесено недостовірні відомості щодо їх об`єму, які в подальшому розглянуто начальником управління культури департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради ОСОБА_7 та узгоджено для виплати 602450 гривень
Разом з цим в ході досудового розслідування встановлено, що вказані послуги надавались не в повному обсязі, що свідчить про розтрату бюджетних грошових коштів.
Крім цього, за оперативною інформацією до протиправної діяльності причетна директор Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (юридична адреса: м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75а) ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_2 , зареєстрована АДРЕСА_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_2 .
Вжитими заходами встановлено керівників та бухгалтерів суб`єктів господарювання, які, ймовірно, причетні до вищезазначеної протиправної діяльності, їх місця реєстрації та фактичного проживання, а також місця юридичної реєстрації та фактичного знаходження підприємств, за якими можуть зберігатися речі, предмети та документи, що можуть мати значення для досудового розслідування.
В органу досудового розслідування є достатні підстави вважати, що у службових приміщеннях Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75А зберігаються договори на виконання робіт (надання послуг), укладених за результатами проведення тендерів, а також без проведення таких («прямі договори») між Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради та ПП «Дніпрогорстрой» (ЄДРПОУ 34824605), ТОВ «ЕСГ-Україна» (код ЄДРПОУ 38597851), ПП «ЕЛІН ПЛЮС» (ЄДРПОУ 34588367), ПП «Лана» (код ЄДРПОУ 25005636), ТОВ «Ком+Транс» (код ЄДРПОУ 39583282), ПП «Михаїл Воронін-Дніпропетровськ» (код ЄДРПОУ 24439491), ПП ВКФ «Дезсоюз «Астрал Н» (код ЄДРПОУ 20259332), ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_1 ), ТОВ «Екологія - Д» (код ЄДРПОУ 42353652), ТОВ «Група «Капітал Строй» (код ЄДРПОУ 41074702) з усіма додатками та специфікаціями, договори з підрядними організаціями (у разі залучення) з усіма додатками та специфікаціями до них, договори на постачання товарів та матеріалів, які використовувались для надання послуг (виконання робіт) з актами, що підтверджують їх виконання, а також документи бухгалтерської звітності та інші документи фінансово-господарської діяльності, проектно-кошторисна документація, акти виконання робіт форми КБ-2В, КБ-3, відомості ресурсів, накладні, податкові накладні, платіжні доручення, товарно-транспортні накладні, дефектні акти та інші документи, що підтверджують виконання договорів, документи щодо проведення конкурсів на виконання робіт, документи, щодо обліку часу, штату, накази про призначення тощо, а також договори, укладені на виконання Інвестиційної програми «Підвищення енергоефективності у бюджетних установах та закладах м. Дніпропетровська із впровадженням «енергетичного перфоманс-контракту» (пілотний проект) на 2013-2024 роки».
Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно власником нежитлового приміщення, розташованого за адресою: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75А є територіальна громада міста Дніпропетровська, в особі Дніпропетровської міської ради.
Згідно інформації наявної в реєстрі адвокатів України за адресою: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75А, адвокатська діяльність не здійснюється.
Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступного.
Згідно ч. 1, 2 ст. 233 КПК України, ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді, крім випадків, установленихчастиною третьоюцієї статті. Під житлом особи розуміється будь-яке приміщення, яке знаходиться у постійному чи тимчасовому володінні особи, незалежно від його призначення і правового статусу, та пристосоване для постійного або тимчасового проживання в ньому фізичних осіб, а також всі складові частини такого приміщення. Не є житлом приміщення, спеціально призначені для утримання осіб, права яких обмежені за законом. Під іншим володінням особи розуміються транспортний засіб, земельна ділянка, гараж, інші будівлі чи приміщення побутового, службового, господарського, виробничого та іншого призначення тощо, які знаходяться у володінні особи.
Відповідно доч.1ст.234КПК України, обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
За умовами ч. 2 ст. 234 КПК України, обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться (зареєстрований) орган досудового розслідування як юридична особа.
Порушень вимогст. 234 КПК України,Глави 20 КПК України- слідчі (розшукові) дії, таГлави 2 КПК України- засади кримінального провадження, у судовому засіданні, слідчим суддею не виявлено.
Крім того, заслухавши слідчого таоцінивши всукупності доводиклопотання здолученими донього документами,слідчий суддявважає,що наданий часслідчим доведенонаявність достатніхпідстав вважати,що:1)було вчиненокримінальне правопорушення; 2)відшукувані речіі документимають значеннядля досудовогорозслідування; 3)відомості,які містятьсяу відшукуванихречах ідокументах,можуть бутидоказами підчас судовогорозгляду; 4)відшукувані речі,документи абоособи знаходятьсяу зазначеномув клопотанніжитлі чиіншому володінніособи; 5) за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.
Як вбачається з матеріалів клопотання та встановлено слідчим суддею, що головним слідчим управлінням СБ України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №20190400000000101 від 22.02.2019, розпочатого заознаками вчиненнякримінальних правопорушень,передбачених передбачених ч. 1 ст. 255, ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 191 КК України.
Необхідність надання дозволу на проведення обшуку підтверджується договорами підряду від 12.04.2019 р., поставки №195 від 21.09.2018 р., укладеними Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради, протоколами проведення візуального спостереження за місцем, листом УСБУ у Дніпропетровській області від 23.07.2019 р. щодо можливого незаконного заволодіння бюджетними коштами, рапортами оперуповноважених, виконанням доручення слідчого від 08.07.2020 р., за яким посадові особи Департаменту гуманітарної політики Дніровської міської ради, зловживаючи службовим становищем, вступили у змову щодо заволодіння бюджетними коштами, виділених під реалізацію місцевих проектів з ТОВ «Ком+Транс» (код ЄДРПОУ 39583282), ПП «Михаїл Воронін-Дніпропетровськ» (код ЄДРПОУ 24439491), ПП ВКФ «Дезсоюз «Астрал Н» (код ЄДРПОУ 20259332), ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», ТОВ «ЕСГ-Україна, протоколом допиту свідка ОСОБА_10 від 07.07.2020 р., а також іншими матеріалами кримінального провадження.
Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно власником нежитлового приміщення, розташованого за адресою: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75А є територіальна громада міста Дніпропетровська, в особі Дніпропетровської міської ради.
Згідно інформації наявної в реєстрі адвокатів України за адресою: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75А, адвокатська діяльність не здійснюється.
Відтак, слідчий суддя вважає, що доданими слідчим до клопотання документами, підтверджуються наявність підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення з обставин, внесених до ЄРДР, а відшукувані речі, про які вказано у клопотанні можуть знаходитись в будівлях,розташованих вприміщенні Департаментугуманітарної політикиДніпровської міськоїради (ЄДРПОУ40506248) заадресою: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75А, та можуть бути доказами під час судового розгляду, що в своїй сукупності свідчить про наявність підстав для надання дозволу на проведення обшуку.
Слідчий суддя приймає до уваги позицію Європейського суду з прав людини, а саме у справі «Ратушна проти України» (2010 р.) ЄСПЛ зазначив, що для санкціонування проведення обшуку житла чи іншої власності суд має бути переконаний у наявності достатніх підстав вважати, що речі, які розшукуються, можуть бути знайдені там. Коли держави вважають за необхідне вдаватись до таких заходів, як обшук житлових приміщень, з метою отримання доказів факту вчинення правопорушень, суд буде оцінювати, чи були підстави для виправдання таких заходів, відповідними та чи було дотримано принцип пропорційності. Суд також буде вивчати наявність у національному законодавстві ефективних гарантій від зловживань та свавілля та перевіряти, як ці гарантії працюють в окремому випадку, який розглядається. Критерії, які слід брати до уваги в цьому контексті це спосіб та обставини, за яких було ухвалено постанову про проведення обшуку, інші докази, доступні на той час, а також зміст та обсяг постанови. При цьому особлива увага має приділятись гарантіям, застосованим з метою обмежити розумними рамками вплив цього заходу.
Слідчим суддею, у судовому засіданні, не було встановлено відомостей, які б беззаперечно свідчили, що надання дозволу на обшук становитиме особистий та надмірний тягар, тобто апріорі таке втручання не є свавільним, оскільки отримання дозволу на його проведення здійснено з дотриманням принципу законності та воно є пропорційним до тяжкості вчиненого правопорушення та відповідає справжнім інтересам суспільства.
У той же час, слідчий суддяне вбачає підстав для задоволення клопотаннявчастинінадання дозволунапроведенняобшуку для відшуканнята вилучення інших документів фінансово-господарської діяльності та іншої документації, в якій відображають відомості щодо працевлаштування та виконання роботи співробітниками підприємства, оскільки слідчим не конкретизовано індивідуальні та родові ознаки речей і документів, які планується відшукати, не обґрунтовано значення вказаних речей в рамках досудового розслідування даного кримінального провадження за правовою кваліфікацією - ч. 1 ст. 255, ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 191 КК України, а також не доведено, що вказані речі та документи знаходяться у вказаному в клопотанні приміщенні.
У зв`язку з зазначеним клопотання підлягає частковому задоволенню.
Керуючись ст.ст. 234, 235 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотання старшого слідчого в ОВС 2 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні № 420190400000000101 внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 22.02.2019, розпочатого за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 255, ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 191 КК України, - задовольнити частково.
Надати старшому слідчому в ОВС 2 відділу 1 управління Головного слідчого управління СБ України ОСОБА_3 та іншим слідчим слідчої групи, прокурорам групи прокурорів у даному кримінальному провадженні, дозвіл напроведення обшуку вприміщенні Департаментугуманітарної політикиДніпровської міськоїради (ЄДРПОУ 40506248),розташованого заадресою: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75А, власником якого є територіальна громадаміста Дніпропетровськав особіДніпропетровської міськоїради, для відшукання та вилучення:
-договорів на виконання робіт (надання послуг), укладених за результатами проведення тендерів, а також без проведення таких («прямі договори») між Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради та ПП «Дніпрогорстрой» (ЄДРПОУ 34824605), ТОВ «ЕСГ-Україна» (код ЄДРПОУ 38597851), ПП «ЕЛІН ПЛЮС» (ЄДРПОУ 34588367), ПП «Лана» (код ЄДРПОУ 25005636), ТОВ «Ком+Транс» (код ЄДРПОУ 39583282), ПП «Михаїл Воронін-Дніпропетровськ» (код ЄДРПОУ 24439491), ПП ВКФ «Дезсоюз «Астрал Н» (код ЄДРПОУ 20259332), ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_1 ), ТОВ «Екологія - Д» (код ЄДРПОУ 42353652), ТОВ «Група «Капітал Строй» (код ЄДРПОУ 41074702) з усіма додатками та специфікаціями, договори з підрядними організаціями (у разі залучення) з усіма додатками та специфікаціями до них, договори на постачання товарів та матеріалів, які використовувались для надання послуг (виконання робіт) з актами, що підтверджують їх виконання, а також документи бухгалтерської звітності, проектно-кошторисна документація, акти виконання робіт форми КБ-2В, КБ-3, відомості ресурсів, накладні, податкові накладні, платіжні доручення, товарно-транспортні накладні, дефектні акти та інші документи, що підтверджують виконання договорів за період з 01.01.2017 по 07.07.2020;
-договорів на виконання робіт (надання послуг), укладених за результатами проведення тендерів, а також без проведення таких («прямі договори») між Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради та суб`єктами підприємницької діяльності на виконання Інвестиційної програми «Підвищення енергоефективності у бюджетних установах та закладах м. Дніпропетровська із впровадженням «енергетичного перфоманс-контракту» (пілотний проект) на 2013-2024 роки», з усіма додатками та специфікаціями, договори з підрядними організаціями (у разі залучення) з усіма додатками та специфікаціями до них, договори на постачання товарів та матеріалів, які використовувались для надання послуг (виконання робіт) з актами, що підтверджують їх виконання, а також документи бухгалтерської звітності, проектно-кошторисна документація, акти виконання робіт форми КБ-2В, КБ-3, відомості ресурсів, накладні, податкові накладні, платіжні доручення, товарно-транспортні накладні, дефектні акти та інші документи, що підтверджують виконання договорів за період з 01.01.2017 по 07.07.2020;
-документації конкурсних торгів, протоколів розкриття конкурсних пропозицій, протоколів відхилення конкурсних пропозицій, акцептів, звітів про результати проведення процедур конкурсних торгів, документів щодо проведення маркетингових досліджень цін на товари та послуги та усіх інших документів, що стосуються процедури проведення конкурсних торгів (тендерів, закупівель), де учасником процедури закупівель було ПП «Дніпрогорстрой» (ЄДРПОУ 34824605), ТОВ «ЕСГ-Україна» (код ЄДРПОУ 38597851), ПП «ЕЛІН ПЛЮС» (ЄДРПОУ 34588367), ПП «Лана» (код ЄДРПОУ 25005636), ТОВ «Ком+Транс» (код ЄДРПОУ 39583282), ПП «Михаїл Воронін-Дніпропетровськ» (код ЄДРПОУ 24439491), ПП ВКФ «Дезсоюз «Астрал Н» (код ЄДРПОУ 20259332), ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_1 ), ТОВ «Екологія - Д» (код ЄДРПОУ 42353652), ТОВ «Група «Капітал Строй» (код ЄДРПОУ 41074702) за період з 01.01.2017 по 07.07.2020;
-табелів обліку робочого часу, штатного розпису, наказів про прийняття на роботу співробітників підприємства що залучались до виконання робіт за бюджетні кошти.
-Дана ухвала підлягає виконанню у строк, що не перевищує один місяць з дня її постановлення, тобто до 13серпня 2020року та надає право на проникнення до приміщення лише один раз.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.07.2020 |
Оприлюднено | 10.02.2023 |
Номер документу | 90437011 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Шевченківський районний суд міста Києва
Осаулов А. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні