Постанова
від 10.03.2011 по справі 2а-4200/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 серпня 2010 р. Справа № 2а-4200/10/0470 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Барановського Р. А. при секретаріКрутоус В.І. за участю: представника позивача Козлюка М.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Новомосковської об`єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельна група "Продексіс" про стягнення податкового боргу, -

ВСТАНОВИВ :

Новомосковська об`єднана державна податкова інспекція Дніпропетровської області звернулася до суду із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельна група Продексіс з проханням стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельна група Продексіс податковий борг з податку на прибуток, податку на додані вартість та комунального податку у розмірі 16 877 грн. 18 коп.

Позовні вимоги мотивовані тим, що Товариством з обмеженою відповідальністю Торгівельна група Продексіс були порушені вимоги підпункту 4.1.4 пункту 4.1. статті 4 Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , а саме: не подано звітність по податку на додану вартість, податку на прибуток, та по комунальному податку, внаслідок чого у нього утворилась заборгованість у сумі 16 877 грн. 18 коп., яка є не сплаченою. Ненадходження до бюджету обов`язкових платежів наносить суттєву шкоду інтересам держави в особі Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська.

У судовому засіданні представник позивача позов підтримав та просив задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не з`явився. Заперечення на позовну заяву не надав. Ухвала про відкриття провадження в адміністративній справі надіслана на адресу відповідача рекомендованим поштовим відправленням, але повернута на адресу суду з відміткою поштового відділення, що за даною адресою організація не знаходиться.

Враховуючи, що при підготовці справи до розгляду дотримано вимоги Кодексу адміністративного судочинства України щодо належного повідомлення сторін у справі про часи та місце розгляду судового засідання, а тому суд вважає можливим розглянути справу за наявними у ній матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що адміністративний позов належить задовольнити повністю із наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається, що відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю Торгівельна група Продексіс зареєстроване як юридична особа Виконавчим комітетом Новомосковської міської ради Дніпропетровської області 12.11.1999 року.

Відповідач перебуває на обліку в Новомосковській об`єднанній державній податковій інспекції Дніпропетровської області як платник податків та обов`язкових платежів з 04.06.1998 року за № 775.

Частиною 1 статті 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно пункту 2 статті 9 Закону України Про систему оподаткування платники податків і зборів (обов`язкових платежів) зобов`язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов`язкових платежів) у встановлені законом терміни, у зв`язку з чим повинні подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов`язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов`язкових платежів).

Також у пункті 3 статті 9 Закону України Про систему оподаткування зазначено, що платники податків і зборів зобов`язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов`язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Згідно підпункту 7.8.1 пункту 7.8 статті 7 Закону України Про податок на додану вартість №168/97-ВР від 03.04.1997 року, податковим періодом для сплати податку на додану вартість є один календарний місяць.

Відповідно до абзацу а підпункту 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами № 2181-III від 21.12.2000 року податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Відповідно до абзацу б підпункту 4.1.4. пункту 4.1. Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Відповідно до частини 1 статті 15 Закону України Про систему оподаткування до місцевих податків належать: 1) податок з реклами; 2) комунальний податок.

Згідно зі статті 15 Декрету Кабінету Міністрів України Про місцеві податки і збори № 56-93 від 20.05.1993 року комунальний податок справляється з юридичних осіб, крім бюджетних установ, організацій, планово-дотаційних та сільськогосподарських підприємств. Його граничний розмір не повинен перевищувати 10 відсотків річного фонду оплати праці, обчисленого виходячи з розміру неоподаткованого мінімуму доходів громадян.

Статтею 18 Декрету Кабінету Міністрів України Про місцеві податки і збори № 56-93 від 20.05.1993 року передбачено, що органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і визначають порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до переліку і в межах установлених граничних розмірів ставок.

У відповідності до частини 1 статті 11 Закону України Про державну податкову службу в Україні , органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів пов`язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов`язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов`язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб`єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов`язок утримувати та/або сплачувати податки і збори, крім Національного банку України та його установ.

Матеріалами справи підтверджено, що 19.03.2007 року, 24.04.2007 року, 19.09.2007 року, 26.09.2007 року, 12.12.2007 року 12.02.2008 року, 06.06.2008 року, 11.06.2008 року, 17.09.2008 року, 11.11.2008 року, 18.12.2008 року, 11.02.2009 року, 23.03.2009 року та 13.07.2009 року, посадовими особами Новомосковської об`єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області, відповідно до статті 11 Закону України Про державну податкову службу в Україні , проведені невиїзні документальні перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість, з податку на прибуток та податкового розрахунку комунального податку.

За результатами даних перевірок були складені акти: № 138 від 19.03.2007 року, № 106/152 від 24.04.2007 року, № 237 від 11.06.2007 року, № 336 від 19.09.2007 року, № 247/152 від 26.09.2007 року, № 599/10/15-323 від 12.12.2007 року, № 100 від 12.02.2008 року, № 309 від 06.06.2008 року, № 375/10/15-323 від 17.09.2008 року, № 526 від 11.11.2008 року, № 566/10/15-323 від 18.12.2008 року, № 47/151 від 11.02.2009 року, № 186/10-15-323 від 23.03.2009 року, № 371/10/15-323 від 13.07.2009 року.

В ході перевірок встановлено порушення підпункту 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , а саме: відповідачем не були надані декларації з податку на прибуток підприємств за 2006 рік, І квартал 2007 року, І півріччя 2007 року, 9 місяців 2007 року, 11 місяців 2007 року, І квартал 2008 року, І півріччя 2008 року, ІІІ квартал 2008 року, 11 місяців 2008 року, за 2008 рік, декларації з податку на додану вартість за січень-березень 2007 року, квітень-серпень 2007 року, та податкові розрахунки з комунального податку за ІV квартал 2006 року, І-ІV квартали 2007 року, І-ІV квартали 2008 року, І квартал 2009 року.

Згідно підпункту 17.1.1 пункту 17.1 статті 17 Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

На підставі вищезазначених актів були винесені податкові повідомлення-рішення: № 0001531510 від 20.03.2007 року, № 0001141520 від 24.04.2007 року, № 0002611510 від 11.06.2007 року, № 0003821510 від 19.09.2007 року, № 0002701520 від 26.09.2007 року, № 0007251530 від 12.12.2007 року, № 0001171510 від 13.02.2008 року, № 0002641510 від 06.06.2008 року, № 0004091530 від 17.09.2008 року, № 0004051510 від 12.11.2008 року, № 0006131530 від 18.12.2008 року, № 0000451510 від 11.02.2009 року, № 0001981530 від. 23.03.2009 року, № 0003911530 від 10.07.2009 року.

Винесені за результатами перевірки податкові повідомлення-рішення були розміщені на дошці оголошень, у зв`язку з неможливістю вручення акту та податкового повідомлення-рішення.

При цьому відповідно до пункту 4.9 Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України № 247 від 27.05.2003р. день розміщення такого податкового повідомлення на дошці податкових оголошень (повідомлень), зафіксований в акті про причини неможливості його вручення платнику податків, вважається днем його вручення.

У строк, встановлений підпунктом 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами (протягом 10 календарних днів від дня отримання податкового повідомлення-рішення), відповідач не сплатив суму штрафних санкцій, визначену рішенням податкового органу, та не оскаржив це рішення у встановленому порядку.

Як встановлено судом, податкові повідомлення-рішення № 0001531510 від 20.03.2007 року, № 0001141520 від 24.04.2007 року, № 0002611510 від 11.06.2007 року, № 0003821510 від 19.09.2007 року, № 0002701520 від 26.09.2007 року, № 0007251530 від 12.12.2007 року, № 0001171510 від 13.02.2008 року, № 0002641510 від 06.06.2008 року, № 0004091530 від 17.09.2008 року, № 0004051510 від 12.11.2008 року, № 0006131530 від 18.12.2008 року, № 0000451510 від 11.02.2009 року, № 0001981530 від. 23.03.2009 року, № 0003911530 від 10.07.2009 року відповідачем не оскаржені, отже, податкові зобов`язання є узгодженими.

Статтею 1 Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами визначено податковий борг як податкове зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого зобов`язання.

Згідно підпункту 5.2.1 пункту 5.2 статті 5 Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`податкове зобов`язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків коли платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

Відповідно до статті 6 Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , з метою погашення податкового боргу відповідача податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Новомосковською об`єднаною державною податковою інспекцією Дніпропетровської області з метою погашення податкового боргу, відповідно до підпункту 6.2.1 пункту 6.2 статті 6 Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , були направлено відповідачу податкові вимоги: перша податкова вимога № 1/66 від 27.02.2007 року на суму 502 грн. 71 коп., а також, друга податкова вимога № 2/190 від 16.05.2007 року на суму 672 грн. 71 коп.

29.03.2007 року Новомосковською об`єднанню державною податковою інспекцією Дніпропетровської області складено акт про неможливість вручення першої податкової вимоги платнику податків у зв`язку з незнаходженням відповідача - за юридичною адресою.

22.05.2009 року Новомосковською об`єднанню державною податковою інспекцією Дніпропетровської області складено акт про неможливість вручення другої податкової вимоги платнику податків у зв`язку з незнаходженням відповідача - за юридичною адресою.

У зв`язку з цим, на підставі статті 6 Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами та пункту 49 Порядку направлення органами державної податкової служби податкових вимог платникам податків, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України від 03.07.2001року № 226, першу та другу податкові вимоги відповідача - в той же день розміщено на дошці податкових оголошень.

Проте податковий борг відповідачем сплачений не був.

У відповідності до підпункту 10.1.1. Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , у разі коли інші, передбачені цим Законом, заходи з погашення податкового боргу не дали позитивного результату, податковий орган здійснює за платника податків та на користь держави заходи щодо залучення додаткових джерел погашення суми податкового боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а за їх недостатності - шляхом продажу інших активів такого платника податків. Стягнення коштів та продаж інших активів платника податків провадяться не раніше тридцятого календарного дня з моменту надіслання йому другої податкової вимоги. Стягнення безготівкових коштів здійснюється шляхом надіслання банку (банкам), обслуговуючому платника податків, платіжної вимоги на суму податкового боргу або його частини, а при стягненні готівкових коштів - у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до статті 2 Закону України Про державну податкову службу в Україні завданням органів державної податкової служби, зокрема, є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов`язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.

Згідно пункту 11 статті 10 зазначеного Закону, державні податкові інспекції в районах у містах подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна. Пунктом 11 статті 11 вказаного Закону також встановлено право органів державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України.

Відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 3.1. Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду. Активи платника податків це кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній або фізичній особі за правом власності або повного господарського відання.

У відповідності до підпункту 7.2.1 пункту 7.2 статті 7 Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , джерелами погашення податкового боргу платника податків за рішенням органу стягнення є будь-які активи.

За даних обставин суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню повністю.

Керуючись ст.ст. 11, 14, 70, 71, 86, 159-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути податковий борг з Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельна група Продексіс (51200, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, сул. Сучкова, 7/2, код ЄДРПОУ 25532620) в сумі 16 877 (шістнадцять тисяч вісімсот сімдесят сім) грн. 18 коп. на банківські реквізити:

- податок на прибуток (код 11021000), р/р 31113009700030;

- комунальний податок (код 16010200), р/р 33217828700030;

- податок на додану вартість (код 14010100), р/р 31115029700030, отримувач УДК у м. Новомосковську, ГУДКУ у Дніпропетровській області, МФО 805012.

Копію постанови направити відповідачу.

Постанова набирає законної сили та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки передбачені статтями 186 і 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови складений 13.08.10

Суддя (підпис) Постанова не набрала законної сили 13.08.10 СуддяР.А. Барановський Р.А. Барановський

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.03.2011
Оприлюднено20.07.2020
Номер документу90450131
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4200/10/0470

Постанова від 10.03.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

Ухвала від 05.05.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні