Рішення
від 20.07.2020 по справі 300/1082/20
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"20" липня 2020 р. справа № 300/1082/20

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Главача І.А., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області до Тлумацької гімназії Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -

ВСТАНОВИВ:

Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області звернулося до суду з позовною заявою до Тлумацької гімназії Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Позовні вимоги мотивовані тим, що при проведені позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання Тлумацькою гімназією Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, виявлено порушення вимог законодавства за наслідками яких створюється реальна загроза життю та здоров`ю людей. З метою усунення порушень та забезпечення безпеки життю та здоров`ю людей до відповідача слід застосувати заходи реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівель Тлумацької гімназії Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за результатами проведеної позапланової перевірки відповідача, посадовими особами Тлумацького районного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Івано-Франківській області встановлено, що експлуатація приміщень Тлумацької гімназії Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області здійснюється з порушеннями вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей та працівників, про що складено акт № 41 від 12.03.2020 та видано відповідний припис № 37 від 12.03.2020. Таким чином експлуатація будівель (споруд, приміщень) вищевказаного навчального закладу неможлива до усунення виявлених правопорушень.

Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, відповідно до якого проти позову заперечив. У відзиві зазначив, що під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) неможливо усунути порушення виявлені під час перевірки протягом двох місяців. При цьому, вимоги припису № 37 від 12.03.2020 відповідачем частково виконані. Для усунення інших порушень визначених приписом, створено відповідну комісію та складено акт про усунення виявлених недоліків у сфері техногенної та пожежної безпеки, згідно якого до початку навчального року планується усунути всі порушення, які зазначені у приписі Тлумацького районного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Івано-Франківській області. Крім цього, обраний позивачем захід реагування є таким, що не в повній мірі відповідає критеріям пропорційності, так як обґрунтування застосування повного зупинення та заборони експлуатації будівель, споруд і приміщень гімназії контролюючим органом не наведено.

У відповіді на відзив позивач зазначив, що відповідачем на підтвердження часткового усунення порушень, надано копії фотокарток, які не підтверджують реальний факт усунення таких порушень. В свою чергу, будь - яких інших доказів, які б підтвердили виконання вимог припису Тлумацькою гімназією Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області в повному обсязі також не надано.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 29.05.2020 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними матеріалами справи, дослідивши письмові докази, зазначає наступне.

На підставі наказу №386 від 12.12.2019 та посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) № 570/09-17 від 28.02.2020, у період з 11.03.2020 по 12.03.2020 посадовими особами Тлумацького районного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області проведено позапланову перевірку Тлумацької гімназії Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області щодо додержання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки (а.с.8, 12).

За результатами перевірки складено акт № 41 від 12.03.2020, яким виявлено наступні порушення щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки:

- приміщення гімназії не обладнані системою автоматичної пожежної сигналізації з виведенням сигналу на пульт централізованого спостерігання приміщення гімназії (п. 1.2 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);

- не проведено обробку дерев`яних конструкцій горища будівлі гімназії вогнезахисними сумішами організацією, яка має спеціальну ліцензію на виконання даного виду робіт (п. 2.5 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);

- не встановлено для виходу на горище люк, виконаний з межею вогнестійкості, як для перекриття 3-го типу (п. 2.3 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);

- не обладнано будівлю гімназії пристроями захисту від попадання блискавки (п. 1.21 розділу IV Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);

- допущено використання горючого облицювання стін та стелі на шляхах евакуації в приміщенні коридору та вестибюлі на 1-му поверсі (п. 2.17 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);

- не укомплектовано інвентарем пожежний щит на території гімназії, на якому повинно бути розміщено: вогнегасники - 3 шт., ящик з піском - 1 шт., покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу або повсті розміром 2 х 2 м - 1 шт., гаки - 3 шт., лопати - 2 шт., ломи - 2 шт., сокири - 2 шт. (п. 3.17 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);

- не проведено технічне обслуговування наявних вогнегасників (п. 3.17 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);

- не приведено в працездатний стан систему внутрішнього протипожежного водопроводу з встановленням пожежних кран-комплектів (п. 2.2 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);

- вимикачі та електророзетки встановлено на горючу основу без підкладання негорючого матеріалу, що виступає за габарити апарату на 0,01 м в приміщенні їдальні та у вестибюлі гімназії (п. 1.17 розділу ІV Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);

- не влаштовано другий евакуаційний вихід з 2 та 3 поверху навчального корпусу гімназії (п. 2.32 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417) (а.с. 13 -20).

На підставі даної перевірки контролюючим органом винесено припис № 37 від 12.03.2020, яким зобов`язано відповідача усунути виявленні порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки до 12.05.2020 (а.с.13 - 20).

Вищевказані акт та припис отримані директором Тлумацької гімназії Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області 12.03.2020 про що свідчить його підпис на даних документах.

Спірні правовідносини регулюються Кодексом цивільного захисту України, Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та Правилами пожежної безпеки в Україні, які затверджені наказом Міністерством внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 та зареєстровані у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697.

Згідно статті 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа (частина 4 статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності").

Частиною 7 статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Згідно частин 8, 11 статті 7 вказаного Закону припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб`єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.

У разі виконання в повному обсязі та у встановлений строк припису, розпорядження, рішення, іншого розпорядчого документа про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу нагляду (контролю), фінансові та адміністративні санкції, заходи реагування до суб`єкта господарювання, його посадових осіб не застосовуються.

Суд зазначає, що Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 року, зареєстровані у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 року за №252/26697, є обов`язковими для виконання усіма суб`єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Пожежна безпека повинна забезпечуватися шляхом проведення організаційних заходів та технічних засобів, спрямованих на запобігання пожежам, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для успішного гасіння пожеж (пункт 4 Розділ І Правил пожежної безпеки в Україні).

Відповідно частини 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Частиною 1 статті 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (частина 2 статті 70 Кодексу цивільного захисту України).

Аналіз викладених правових норм дає підстави для висновку, що застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг можливе лише за рішенням адміністративного суду, прийнятим за зверненням центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки. Такі заходи можуть бути застосовані на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки і ці порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей. Заходи реагування до суб`єкта господарювання не застосовуються у разі виконання в повному обсязі та у встановлений строк припису.

Відповідно до пунктів 26, 33, 43 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України небезпечний чинник - складова частина небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров`ю людини; пожежна безпека - відсутність неприпустимого ризику виникнення і розвитку пожеж та пов`язаної з ними можливості завдання шкоди живим істотам, матеріальним цінностям і довкіллю; техногенна безпека - відсутність ризику виникнення аварій та/або катастроф на потенційно небезпечних об`єктах, а також у суб`єктів господарювання, що можуть створити реальну загрозу їх виникнення. Техногенна безпека характеризує стан захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного характеру. Забезпечення техногенної безпеки є особливою (специфічною) функцією захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій.

З аналізу вказаних приписів вбачається, що настання реальної загрози життю та здоров`ю людей слід пов`язувати з обставинами, які можуть призвести до займання, розповсюдження вогню, виникнення аварій (катастроф) та з впливом небезпечних факторів, які породжують вказані явища.

Таким чином, наявність та не усунення порушень вказаних у приписі № 37 від 12.03.2020 створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

В той же час відповідач зазначає, що на виконання припису вжито ряд заходів щодо усунення порушень, виявлених перевіркою, та на підтвердження чого надано відповідні фото картки. Зокрема навчальним закладом: демонтовано горюче облицювання стін та стелі на шляхах евакуації в приміщенні коридору та у вестибюлі на 1 поверсі (пункт 5 припису); укомплектовано інвентарем протипожежний щит (пункт 6 припису); проводяться роботи щодо приведення в працездатний стан системи внутрішнього протипожежного водопроводу з встановленням пожежних кран-комплектів (пункт 8 припису); в приміщенні їдальні та у вестибюлі гімназії вимикачі та електророзетки встановлено на негорючу основу з підкладанням негорючих матеріалів, що виступає за габарити апарату на 0,01 м (пункт 9 припису) (а.с. 40 - 42).

Однак, видаткових накладних чи інших фінансових документів, які підтверджують придбання необхідних складових для укомплектування пожежного щита відповідачем суду не надано.

При цьому, відповідач у відзиві підтверджує факт того, що приведення в працездатний стан системи внутрішнього протипожежного водопроводу з встановленням пожежних кран-комплектів ще триває.

Крім цього, Тлумацькою гімназією Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області вимоги пунктів 5, 6, 8, 9 припису № 37 від 12.03.2020 виконані не в повному обсязі. На вказаних фото ремонті роботи по усуненню порушень виявлених перевіркою не завершені.

В той же час встановлено, що розпорядженням міського голови Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області на виконання вимог припису Тлумацького районного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Івано-Франківській області № 37 від 12.03.2020 створено відповідну комісію, для усунення недоліків у сфері техногенної та пожежної безпеки в Тлумацькій гімназії Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області. Дана обставина підтверджується актом від 05.05.2020 (а.с. 38).

З вказаного акту вбачається, що комісією вирішено: демонтувати горюче облицювання стін та стелі на шляхах евакуації в приміщенні коридору та вестибюлю на 1 поверсі до 01.07.2020; привести в працездатний стан системи внутрішнього протипожежного водопроводу з встановленням пожежних кран-комплектів до 01.07.2020; встановити вимикачі та електророзетки на негорючу основу або з підкладанням негорючих матеріалів, що виступає за габарити апарату на 0,01 м в приміщенні їдальні та у вестибюлі гімназії до 01.07.2020; укомплектувати інвентарем протипожежний щит до 01.07.2020; провести технічне обслуговування наявних вогнегасників до 10.08.2020; встановити для виходу на горище люк, виконаний з межею вогнестійкості, як для перекриття 3 типу до 10.08.2020; обладнати будівлю гімназії пристроями захисту від попадання блискавки до 10.08.2020; обладнати системою автоматичної пожежної сигналізації з виведенням сигналу на пульт централізованого спостерігання приміщення гімназії до 01.09.2020; провести обробку дерев`яних конструкцій горища будівлі гімназії вогнезахисними сумішами організацією, яка має спеціальну ліцензію на виконання даного виду робіт до 01.09.2020; влаштувати другий евакуаційний вихід з 2 та 3 поверхів навчального корпусу гімназії до 01.09.2020.

Суд враховує вищевказані дії відповідача щодо намагання виконати вимоги припису позивача, проте жодних доказів Тлумацькою гімназією Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області на підтвердження усунення в повному обсязі виявлених перевіркою порушень не надано.

Зважаючи на те, що відповідачем не усунуті порушення вимог пожежної безпеки в навчальному закладі, суд вважає недопустимою експлуатацію такої будівлі до повного усунення виявлених перевіркою порушень.

Таким чином, оскільки на час розгляду справи доказів, які б свідчили про повне усунення відповідачем порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей відповідачем не надано, порушення, які залишилися, продовжують створювати загрозу життю та здоров`ю людей, а тому суд вважає, що наявність наведених порушень вимог протипожежної безпеки призводить до невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій та, відповідно, ризику завдання шкоди життю і здоров`ю населення.

За таких обставин, суд дійшов до висновку про необхідність застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівлі (споруд, приміщень) Тлумацької гімназії Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області, шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Крім того, застосування таких заходів у даний період жодним чином не перешкоджатиме освітній діяльності відповідачу, як закладу освіти.

Таким чином, позов Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області до Тлумацької гімназії Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) підлягає до задоволення.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівель (споруд, приміщень) Тлумацької гімназії Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 20562020, вул. Грушевського, 23, м. Тлумач, Тлумацький район, Івано-Франківська область), розташованої за адресою: Івано-Франківська область, Тлумацький район, м. Тлумач, вул. Грушевського, 23, шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи:

Позивач: Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області, ідентифікаційний код - 38555228, вулиця Франка, 6, місто Івано-Франківськ, 76018.

Відповідач: Тлумацька гімназія Тлумацької міської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області, ідентифікаційний код - 20562020, вул. Грушевського, 23, м. Тлумач, Тлумацький район, Івано-Франківська область, 78000.

Суддя Главач І.А.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.07.2020
Оприлюднено21.07.2020
Номер документу90466751
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/1082/20

Постанова від 08.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 30.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Рішення від 20.07.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 29.05.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні