Ухвала
від 10.07.2020 по справі 761/20321/20
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/20321/20

Провадження № 1-кс/761/12662/2020

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 липня 2020 року слідчий суддя Шевченківського районногосуду м.Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , та слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання старшого слідчогов ОВС4відділу 1управління досудовогорозслідування Головногослідчого управлінняСБ Українипідполковника юстиції ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні № 42017040000000471 від 26.04.2017 за ознаками вчинення злочинів, передбачених ч.1 ст. 19, ч. 1 ст. 14 ч. 3 ст. 191, ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364, 1, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 367 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

Старший слідчий в ОВС 4 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України підполковник юстиції ОСОБА_3 у кримінальному провадженні № 42017040000000471 від 26.04.2017 за ознаками вчинення злочинів, передбачених ч.1 ст. 19, ч. 1 ст. 14 ч. 3 ст. 191, ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364, 1, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 367 КК України, за погодженням із прокурором Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 , звернувся до слідчого судді Шевченківського районного суду м.Києва із клопотанням про проведення обшуку.

Клопотання мотивовано тим, що 25.06.2018 між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506232) та ТОВ «СМД-Інвест» (код ЄДРПОУ 33704759) укладено договір № 25/06-5 щодо виконання останнім будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську, на загальну суму 347520000 грн. У подальшому, за рахунок укладення додаткових угод загальна сума договору була збільшена до 490000000 грн.

Аналіз податкової звітності ТОВ «СМД-Інвест» свідчить про те, що останнім в ході проведення будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту проведено низку закупівель товарів та послуг за завищеними цінами.

Зокрема, службові особи ТОВ «СМД-Інвест» здійснювали закупівлю піску у ТОВ «Бастіон строй» (на даний час ТОВ «Зерберт», код ЄДРПОУ 40324001) на загальну суму близько 23944368 грн., яке в свою чергу придбало його у ПрАТ «Петриківський лісгосп» (код ЄДРПОУ 30063871) за суму близько 6050730 грн.

Крім цього, ТОВ «СМД-Інвест» закуповувало також у ТОВ «Філігрань» (код ЄДРПОУ 37465804) опори «Tree-puntila» за ціною 508341 грн. за одиницю, придбані останнім у ТОВ «Терно лайт» (код ЄДРПОУ 35642621) за ціною приблизно 46000 грн. за одиницю. Також, за наявними даними ТОВ «СМД-Інвест» придбало за 5716666 грн. у ТОВ «Анталл» (код ЄДРПОУ 38434300) ігровий комплекс, куплений останнім у ТОВ «Нові горизонти 2005» (код ЄДРПОУ 37195681) за ціною 3417763 грн.

Протягом 2018 року ТОВ «СМД-Інвест» придбало у ТОВ «Технопарк 1» (код ЄДРПОУ 37375098) послуги з експлуатації будівельного транспорту на суму 3,3 млн. грн. У свою чергу, ТОВ «Технопарк 1» придбало зазначені послуги у низки компаній з ознаками ризиковості, а саме: ТОВ «Брамс торг» (код ЄДРПОУ 41507347), ТОВ «Дітекс Україна» (код ЄДРПОУ 41627103), ТОВ «Віва еліт» (код ЄДРПОУ 41566011), ТОВ «Банлотус» (код ЄДРПОУ 41915575), ТОВ «Індустрія груп» (код ЄДРПОУ 41881138), ТОВ «Дом продаж» (код ЄДРПОУ 41793969), ТОВ «Елегантіс» ( код ЄДРПОУ 42044642).

Крім цього, ТОВ «СМД-Інвест» також замовляло у ТОВ «Дніпрозеленбуд» (код ЄДРПОУ 40832912) роботи по упорядкуванню зелених насаджень загальною вартістю 13657936 грн., яке в свою чергу закуповувало матеріали у КП «Міськзеленбуд» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 33338361) , засновником якого є замовник закупівлі з капітального ремонту Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, за ціною 5361481 грн.

Крім того, відповідно до матеріалів кримінального провадження, у період 2018-2019 років між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506232) (далі - Департамент) та КП «Міськзеленбуд» ДМР (код ЄДРПОУ 33338361) укладено договори на загальну суму понад 790 млн. грн. на послуги з озеленення та поточного ремонту зелених насаджень м. Дніпро (вирубка сухостоїв, полив газонів, корчування пеньків та інше). Також Департаментом у вказаний період укладено договори з ТОВ «Дніпрозеленбуд» (код ЄДРПОУ 40832912) на загальну суму понад 48 млн. грн. на послуги з озеленення та поточного ремонту зелених насаджень м. Дніпро (придбання та висадка квітів, саджанців та інше).

Під час виконання умов вказаних договорів службовими особами КП «Міськзеленбуд» здійснено перерахування коштів в якості оплати робіт, які фактично виконуються співробітниками комунального підприємства, але за бухгалтерськими документами оприбутковувались за завищеною вартістю від інших підприємств. Вказані підприємства мають ознаки фіктивності та використовуються з метою транзитного перерахування коштів. Так, серед найбільших постачальників КП «Міськзеленбуд» встановлено: ТОВ «Комбуд-Еко 77» (код ЄДРПОУ 36906092), ТОВ «Дніпроландшафт» (код ЄДРПОУ 40218148), ТОВ «Міськзеленбуд» (код ЄДРПОУ 39917374), ТОВ «Пентагон-ЮА» (код ЄДРПОУ 42098640) та інші (ТОВ «Лівайн Торг», код ЄДРПОУ 41449359), ТОВ «АСПО», код ЄДРПОУ 33613060), ТОВ «Екосфера Дніпро», код ЄДРПОУ 39706704 тощо), які не мають відповідного кваліфікованого персоналу та технічного оснащення, а також досвіду виконання аналогічних робіт.

Також, в рамках виконання тендерних замовлень, переможцем яких разом з КП «Міськзеленбуд» стало ТОВ «Дніпрозеленбуд», яким у подальшому було перераховано кошти на низьку субпідрядних організацій, що мають ознаки фіктивності, з метою подальшого виведення грошових коштів в тіньовий сектор економіки та обготівкування.

Так,ТОВ «Комбуд-Еко77»,ТОВ «Пентагон-ЮА»,ТОВ «Міськзеленбуд»та ТОВ«Дніпрозеленбуд» здійснилиперерахування коштівв особливовеликому розміріза начебтонаданні ландшафтніпослуги,покоси травита доглядзелених насадженьна низькупідприємств зознаками фіктивності,які зареєстрованів іншихобластях,не знаходятьсяза юридичнимиадресами,відсутні працевлаштованіпрацівники,крім бухгалтерата директора,а іноді одна особа виконувала обов`язки як бухгалтера та директора, відсутність матеріально технічної бази та фактичне здійснення ними іншої фінансово-господарської діяльності (роздрібна та оптова торгівля продуктами харчування, засобами особистої гігієни, побутовими приладдям тощо), що унеможливлює і; виконання вказаних робіт.

Крім того, з матеріалів провадження вбачається, що Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради 29.11.2019 на електронному сервісі РК.О2ОК.КО оприлюднено тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг: Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів) (оголошення про проведення відкритих торгів ОА- 2019-11-29-002239-Ь). Зазначеною тендерною документацією, крім іншого, було визначено кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі, та перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також визначено порядок їх подачі в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм та завантаження відповідних файлу/файлів. Встановлено, що довідка щодо наявності антикорупційної програми, копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, копія антикорупційної програми, а також копія балансу та звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди є обов`язковими для участі у закупівлі, оскільки замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону, тобто такі документи є офіційними, оскільки їх подання (неподання тягне за собою юридичні наслідки). За результатами проведення електронного аукціону переможцем визнано ТОВ «БВФ «ЕЛІТПРОЕКТ», з яким 03.02.2020 укладено договір № 03/02-2 про надання послуг ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів). Разом з тим встановлено, що службові особи ТОВ «БВФ «ЕЛІТПРОЕКТ» достовірно знаючи про вимоги, передбачені до учасників конкурсних торгів із закупівлі товару за бюджетні кошти, для участі у електронному аукціоні, шляхом завантаження через систему «Prozorro» в складі тендерної пропозиції подали до Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпропетровської міської ради Довідку №34Т від 03.01.2020 про те, що ТОВ ТОВ «ВБФ «Елітпроект» (код ЄДРПОУ 42890735) підтверджує наявність антикорупційної програми та уповноваженої особи з антикорупційної програми до якої додали завірену копію наказу №16-КЕ від 29.11.2019 про дозвіл ОСОБА_5 , інженеру з охорони праці виконання поряд із своєю основною роботою, додаткової роботи за вакантною посадою уповноважений з антикорупційної діяльності підрозділу адміністрації у порядку суміщення професій (посад) в межах робочого часу, а також копію антикорупційної програми. Однак, згідно довідки № 6811 від 03.01.2020, поданої до Департаменту благоустрою інфраструктури Дніпровської міської ради у складі цієї ж тендерної пропозиції «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг за предметом закупівлі», ОСОБА_5 , як працівник ТОВ «ВБФ «Елітпроект» не значиться. Таким чином, наявні достатні підстави вважати, що службові особи ТОВ «ВБФ «Елітпроект» внесли до офіційного документу - Довідки № 34Т від 03.01.2020 завідомо неправдиві відомості щодо призначення уповноваженого з антикорупційної діяльності. Крім того, у складі тендерної пропозиції службовими особами ТОВ «ВБФ «Елітпроект» шляхом завантаження через системи «Prozorro» до Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради подано Лист-пояснення № 73Т від 03.01.2020 «Щодо ненадання звіту про рух грошових коштів» (згідно якого ТОВ «ВБФ «Елітпроект» є мікропідприємством та має подавати скорочену фінансову звітність), а також Фінансову звітність малого підприємства за 2019 рік, у розділі 2 якого «Звіт про фінансові результати за 2019 рік», рядках 2000, 2280 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», «Разом доходи» зазначили суму 467,1 тис. грн. Разом з тим службовими особами ТОВ «ВБФ «Елітпроект» у складі тендерної пропозиції також було надано Довідку № 67Т від 03.01.2020 «Про наявність досвіду виконання аналогічного договору», та копії договору про надання послуг № 386 від 23.11.2019 з актами виконаних робіт, згідно з якими ТОВ «ВБФ «Елітпроект» в період листопада 2019 року, лише за вказаним договором було надано послуг (виконано робіт) на суму понад 2,510 мли. грн., що не було відображено у Фінансовій звітності малого підприємства. Таким чином, наявні достатні підстави вважати, що службові особи ТОВ «ВБФ «Елітпроект» внесли до офіційного документу - Фінансової звітності малі підприємства за 2019 рік завідомо неправдиві відомості щодо розміру доходів. Після визначення ТОВ «ВБФ «Елітпроект» переможцем електронного аукціону, вищевказані службові особи товариства завідомо підроблені документи надали до Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради у складі тендері пропозиції.

Разом з тим, з матеріалів провадження вбачається, що протягом 2017-2019 років між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради та ТОВ «ВСЕБУД 4» (код ЄДРПОУ - 36839566) укладено договори на проведення капітального ремонту будівель та благоустрою територій, а саме: договір № 10/07-4 від 10.07.2017 року, предметом якого є капітальний ремонт будівлі та благоустрою території КЗО СЗШ № 97 ім. П. І. Шкідченка ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Велика Діївська, буд. 42, на загальну суму 15 272 354 грн.; договір № 14/08-1 від 14.08.2018 предметом якого є капітальний ремонт будівель та благоустрою території КЗО СЗШ № 73 ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 5, на загальну суму 6 302 489 грн.; договір № 31/07-2 від 31.07.2019 предметом, якого є капітальний ремонт огорожі на території Комунального Закладу освіти Середня загальноосвітня школа № 54 ДМР за адресою: м. Дніпро, пров. Парусний, буд. З, на загальну суму 2 169 042 грн.

На теперішній час на розрахункові рахунки ТОВ «ВСЕБУД 4» від Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради було перераховано понад 23 000 000 грн., з яких 5 000 000 грн. було привласнено посадовими особами ТОВ «ВСЕБУД 4».

За наявною оперативною інформацією фактично роботи за вищезазначеними договорами, щодо капітального ремонту комунальних закладів освіти середніх загальноосвітніх шкіл Дніпропетровської міської ради були виконані на 50 відсотків, а кошти, які були перераховані на розрахункові рахунки ТОВ «ВСЕБУД 4» за виконання даних робіт згідно аналізу податкової звітності в подальшому конвертуються у готівкову форму, шляхом перерахування їх на розрахункові рахунки підприємств з ознаками фіктивності за придбанням товарів, зокрема придбання матеріалів для будівництва, а саме ТОВ «ІВОР БІЛД» (код ЄДРПОУ 41339768), ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ГЛОБУСБУДАКТИВ» (код ЄДРПОУ 42921066), ТОВ «КІР БУД» (код ЄДРГІОУ 42441261), ТОВ «БУДГРУП-СКУ» (код ЄДРПОУ 41635114), ТОВ «БУДІН-ТОРГ» (код ЄДРПОУ 35740762), ТОВ «МІСКОН» (код ЄДРПОУ 36606940), ТОВ «СКАЙТРЕЙДІНГ» (код ЄДРПОУ 40925692), ТОВ «УНІВЕРСПРОМ ЛТД» (код ЄДРПОУ 41305613). При цьому вищезазначені підприємства надають послуги по формуванню незаконного податкового кредиту для підприємств, які мають ознаки фіктивності та задіяні у схемах по ухиленню від сплати податків та незаконній конвертації грошових коштів. Також директора та засновники підприємств зареєстровані на території Донецької області, а підприємства у м. Київ, вони є посадовими особами ще в декількох підприємствах з ознаками фіктивності, у вищезазначених підприємств відсутні реальні наймані працівники.

Крім того, з матеріалів провадження вбачається, що до прокуратури Дніпропетровської області надійшла заява ініціативної групи зі складу депутатів Дніпровської міської Кади ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 та громадських Активістів ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 про те, що секретар дніпровської міської ради ОСОБА_18 , зловживаючи своїм службовим становищем, незаконно впливає на прийняття рішень учасниками комітету конкурсних торгів, в результаті чого підприємства ТОВ «Майстер-буд» (код ЄДРПОУ 30627944) та ТОВ «Завод Майстер-Профі» (код ЄДРПОУ 38676831), бенефеціарами яких є члени родини ОСОБА_18 або пов`язані з ним особи, пропонуючи ціни на свої послуги вище, ніж інші учасники, стають переможцями конкурсних торгів на проведення будівельних робіт у м. Дніпро.

Так встановлено, що 17.10.2016 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпропетровської міської ради, за результатами проведення конкурсних торгів, уклав з ТОВ «Майстер-буд» договір № 212/16 щодо послуг з поточного ремонту автошляхів на території Амур-Нижньодніпровського, Індустріального, Самарського, Шевченківського, Новокодацького, Соборного, Центрального, Чечелівського районів міста Дніпра на суму 150 000 000 гривень. При цьому, під час проведення торгів комітет з конкурсних торгів відхилив дешевшу пропозицію ТОВ «Актив стальстрой», а також пропозицію ТОВ «Акам» з необ`єктивних, на думку заявників, причин.

Також, Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпропетровської міської ради, за результатами проведення конкурсних торгів, уклав з ТОВ «Майстер-буд» договір щодо капітального ремонту елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську на суму 56108871,76 гривень. При цьому, під час проведення торгів комітет з конкурсних торгів відхилив дешевшу на 32 відсотки пропозицію ТОВ «Актив стальстрой» з необ`єктивних, на думку заявників, причин.

Також, Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпропетровської міської зади, за результатами проведення конкурсних торгів, уклав з ТОВ «Завод Майстер-Профі» договір щодо капітального ремонту автодорожнього моста № 2 через р. Дніпро в м. Дніпропетровську 177 790 737,77 гривень. При цьому,під часпроведення торгівкомітет зконкурсних торгів відхилив дешевші на 8-29 відсотків пропозиції підприємств ТОВ «Альтіс-Спецбуд», ПП «Спецбудмонтаж-21», ТОВ «Будівельна компанія «Адамант» та інших з необ`єктивних, на думку заявників, причин.

Також, Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпропетровської міської ради, за результатами проведення конкурсних торгів, уклав з ТОВ «Завод Майстер-Профі» договір щодо виконання проектних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт шляхопроводу по вул. Передовій через шосе Донецьке в м. Дніпропетровську» на суму 959 742 гривень. При цьому, під час проведення торгів комітет з конкурсних торгів відхилив дешевші пропозиції підприємств ТОВ «Мостстройком», ТОВ «Укренергостандарт», ДП «Державний інститут по проектуванню підприємств гірничорудної промисловості «Кривбаспроект», ПП «НВФ «Мостопроект», ПП «Технотранспроект» з необ`єктивних, на думку заявників, причин.

Зазначені обставини, викладені в заяві, можуть свідчити про привласнення, розтрату майна громади м. Дніпра службовими особами Дніпровської міської ради, Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпропетровської міської ради, ТОВ «Майстер-буд» та ТОВ «Завод Майстер-Профі» у зв`язку з чим потребують перевірки.

Органом досудового розслідування перевіряється версія щодо можливого привласнення грошових коштів бюджету територіальної громади м. Дніпра шляхом переведення службовими особами ТОВ «Майстер-буд» та ТОВ «Завод Майстер-Профі» грошових коштів, отриманих від Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпропетровської міської ради відповідно до укладених раніше договорів, на рахунки підприємств із ознаками фіктивності під приводом оплати існуючих товарів або послуг.

Також з матеріалів провадження вбачається, що службові особи Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради неналежно виконали свої службові обов`язки, через несумлінне ставлення до них, та без належної перевірки здійснили допуск ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Елітпроект» (ЄДРПОУ 42890735) до участі у торгах із закупівлі поточного ремонту автошляхів (ДСТУ б.Д.1.1-1:2013), UA-2019-11-002239-b, без належної перевірки даних, наданих ТОВ Будівельно-виробнича фірма «Елітпроект», що призвело до укладання договору про надання послуг на суму 600424252,56 грн., яка в 25 і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян.

Також з матеріалів провадження вбачається, що між КП «Міськсвітло» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 03341598) протягом 2019 було укладено два договори з ТОВ «Монтажно-Будівельна компанія Сінергія» (ЄДРПОУ 38897076), а саме № 00003 від 18.01.2019 року предметом якого є послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов`язаного обладнання та супутні послуги (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення) на загальну суму 53150000 грн. та № 00004 від 18.01.2019 року предметом якого є послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов`язаного обладнання та супутні послуги (послуги з утримання та технічного обслуговування об`єктів вуличного освітлення міста) на загальну суму 4400000 грн.

На теперішній час на розрахункові рахунки ТОВ «Монтажно-Будівельна компанія Сінергія» (ЄДРПОУ 38897076) від КП «Міськсвітло» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 03341598) було перераховано понад 29 млн. грн.

За наявною оперативною інформацією фактично роботи по наданню послуг з утримання та технічного обслуговування об`єктів вуличного освітлення міста та послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення виконується безпосередньо працівниками та технікою КП «Міськсвітло» Дніпровської міської ради, а кошти які перераховуються на розрахункові рахунки ТОВ «Монтажно-Будівельна компанія Сінергія» за виконання даних робіт згідно аналізу податкової звітності в подальшому конвертуються у готівкову форму, шляхом перерахування їх на розрахункові рахунки підприємств «з ознаками фіктивності» за придбання товарів, зокрема придбання автозапчастин до вантажних автомобілів у ТОВ «Камілла ЛТД» (ЄДРПОУ 42687912) на суму 7 мл. грн., (директор та засновник якого є посадовою особою ще в трьох підприємствах з ознаками фіктивності), за придбання металу та будівельного інструменту у ТОВ «Інжиніринговий центр «Забудовник» (ЄДРПОУ 42581018) на суму 4,4 млн. грн. (підприємство зареєстровано на території Харківської області, засновник та директор зареєстрований в м. Дніпро, є посадовою особою ще в трьох підприємствах з ознаками фіктивності).

Крім того, службові особи Дніпровської міської ради та посадові особи різних комунальних підприємств у тому числі КП «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» здійснюють розкрадання бюджетних коштів при закупівлі сміттєвих контейнерів, шляхом внесення недостовірних відомостей до офіційних документів, щодо вартості продукції, чим заподіяли збитки державі на суму понад 4000000 грн.

Так 13.02.2019 між КП «УРЕА» Дніпровської міської ради та ТОВ «Сучасні вантажівки» було укладено договір на поставку 3000 баків для сміття польської фірми «Соuntenur» на загальну суму 23202000 гривень з вартістю одного баку для сміття 7734 гривень, в той час коли найвища ринкова ціна за одиницю аналогічної продукції складала 7000 гривень.

В подальшому бюджетні грошові кошти з рахунків ТОВ «Сучасні вантажівки» та ТОВ «Укрспецтехінвест» з метою легалізації було переведено на рахунки компаній пов`язаних із службовими особами Дніпровської міської ради ТОВ «Ресурс Придніпров`я» та ТОВ «Альфатех», а в подальшому на ряд компаній з ознаками фіктивності.

Таким чином, в діях службових осіб Дніпровської міської ради, посадових

осіб КП «УРЕА» ДМР, посадових осіб ТОВ «Сучасні вантажівки» та ТОВ «Укрспецтехінвест» вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України

Також з матеріалів провадження вбачається, що службові особи КП «Дніпроводоканал» (код 03341305), діючи умисно в супереч вимогам чинного законодавства та в інтересах ПП «ЮНІКВАП» (ЄДРПОУ 35594568), зловживаючи своїм службовим становищем, затвердили акт виконаних будівельних робіт форми КВ-2В, які містили відомості, що не відповідали дійсності щодо обсягів та вартості виконаних робіт за договором № 143Т від 23.05.2018 на «Реконструкцію систем опалення лівобережної станції аерації у м. Дніпро» та провели повний розрахунок на загальну суму 6 038 244,78 грн., чим спричинили тяжкі наслідки для комунального підприємства.

Під час досудового розслідування встановлено, що 23.05.18 між комунальним підприємством «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 03341305) в особі першого заступника директора підприємства ОСОБА_19 та приватного підприємства «Юниквап» (ЄДРПОУ 35594568) в особі директора ОСОБА_20 укладено договір № 143т на «Реконструкцію системи опалення лівобережній станції аерації у м. Дніпро» на загальну суму 6038244,780 гривень.

Вказаний договір укладений на підставі проведених відкритих торгів UA-2018-04-02-000502-a від 27.04.2018.

Аналізом вищевказаної закупівлі встановлено, що у вказаних торгах приймало участь 2 підприємства, а саме ПП «Юниквап» та ПП «Авісбуд» (ЄДРПОУ 38433270).

ПП «Авісбуд» є неодноразовим переможцем відкритих торгів замовником яких виступав КП «Дніпроводоканал» ДМР. Згідно відомостей єдиного державного реєстру судових рішень ПП «Авісбуд» фігурує у кримінальних провадженнях досудове розслідування яких триває за фактами розтрати та привласнення майна.

Згідно ППС «Армор» директор ПП «Юниквап» ОСОБА_20 є наркозалежною особою, був причетний до незаконного обігу наркотичних засобів та в 2014 році засуджений за ст. 309 КК України.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що роботи за договором № 143Т від 23.05.18 виконані не вповному обсязі та з матеріалів, що не відповідають кошторисній документації. Крім того, встановлено, що роботи виконувались силами працівників КП «Дніпроводоканал» із залученням працівників ПП «Юниквап».

Таким чином, є підстави вважати, що посадові особи комунального підприємства діючи умисно, всупереч вимогам чиного законодавства та в інтересах ПП «Юниквап», зловживаючи службовим становищем, затвердили акти виконаних робіт ф. КБ-2В, які містили відомості, що не відповідали дійсності щодо обсягів та вартості виконаних робіт за договором 143т від 23.05.18 на «Реконструкцію системи опалення лівобережній станції аерації у м. Дніпро», чим спричинили тяжкі наслідки

Також з матеріалів провадження вбачається, що службові особи Департаменту благоустрою і інфраструктури Дніпровської міської ради та службові особи

ТОВ «Дніпробудпрогрес» за попередньою змовою здійснили заволодіння бюджетних коштів, шляхом фактичного завищення об`ємів виконаних робіт по капітальному ремонту КЗО «Спеціалізована школа №7» (договір від 04.06.2018 капітальний ремонт будівлі та благоустрій території зазначеного КЗО на суму 42,6 млн. грн), футбольного поля і тиру КЗО «Навчальний виховний комплекс 106» (договір від 12.02.2019 капітальний ремонт футбольного поля та тиру зазначеного КЗО на суму 13,2 млн. грн.)

В ході досудового розслідування досліджується факт укладання договорів посадовими особами Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради в особі ОСОБА_21 та ТОВ «Дніпробудпрогрес» (ЄДРПОУ 33339700) в особі ОСОБА_22 .

Так, вказаними особами було укладено наступні договори: від 04.06.2018 року на «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Комунального закладу освіти «Спеціалізована школа № 7 з поглибленим вивченням іноземних мов» Дніпропетровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Тверська» на загальну суму - 42673166,84 гривень та договір від 12.02.19 на «Капітальний ремонт футбольного поля тиру Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 106 «Середня загальноосвітня школа дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) Дніпровської міської ради» за адресою: м. Дніпро, вул. Метробудівська, 7 на загальну суму 13 275 676, 43 гривень.

Відповідно до аналізу Єдиного веб-порталу використання публічних коштів встановлено, що Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради за договором № 04/06-2 від 04.06.2018 (на суму 42673166,84 гривень) перераховано на розрахунковий рахунок ТОВ «Дніпробудпрогрес» грошові кошти у розмірі 18,9 млн. грн., за договором 11/02-1 від 11.02.2019 (на суму 13 275 676, 43 гривень) перераховано на розрахунковий рахунок вищезазначеного підприємства у розмірі 4,3 млн. гривень.

Посадові особи вищезазначених установ здійснюють розкрадання бюджетних коштів шляхом фактичного завищення об`ємів виконаних робіт, та шляхом закупівлі дешевих матеріалів для будівництва вищезазначених об`єктів.

Отже, посадові особи Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради перебуваючи у змові з ТОВ «Дніпробудпрогрес», зловживаючи службовим становищем, привласнили грошові кошти державного бюджету на загальну суму близько 8 млн. гривень. Попереднім аналізом та виїздом на об`єкти, було встановлено, що існує значна різниця між фактично виконаними та оплаченими роботами.

За інформацією ГУ КЗЕ СБ України на даний час за місцем знаходження Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6, зберігаються речі, предмети та документи, які можуть бути доказами у вказаному кримінальному провадженні

Відповідно до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно об`єкт нерухомості за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6, на праві комунальної власності належить Територіальній громаді міста Дніпропетровська в особі Дніпропетровської міської ради.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступного.

Згідно ч. 1, 2 ст. 233 КПК України, ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді, крім випадків, установленихчастиною третьоюцієї статті. Під житлом особи розуміється будь-яке приміщення, яке знаходиться у постійному чи тимчасовому володінні особи, незалежно від його призначення і правового статусу, та пристосоване для постійного або тимчасового проживання в ньому фізичних осіб, а також всі складові частини такого приміщення. Не є житлом приміщення, спеціально призначені для утримання осіб, права яких обмежені за законом. Під іншим володінням особи розуміються транспортний засіб, земельна ділянка, гараж, інші будівлі чи приміщення побутового, службового, господарського, виробничого та іншого призначення тощо, які знаходяться у володінні особи.

Відповідно доч.1ст.234КПК України, обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

За умовами ч. 2 ст. 234 КПК України, обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться (зареєстрований) орган досудового розслідування як юридична особа.

Порушень вимогст. 234 КПК України,Глави 20 КПК України- слідчі (розшукові) дії, таГлави 2 КПК України- засади кримінального провадження, у судовому засіданні, слідчим суддею не виявлено.

Крім того, заслухавши слідчого таоцінивши всукупності доводиклопотання здолученими донього документами,слідчий суддявважає,що наданий часслідчим доведенонаявність достатніхпідстав вважати,що:1)було вчиненокримінальне правопорушення; 2)відшукувані речіі документимають значеннядля досудовогорозслідування; 3)відомості,які містятьсяу відшукуванихречах ідокументах,можуть бутидоказами підчас судовогорозгляду; 4)відшукувані речі,документи абоособи знаходятьсяу зазначеномув клопотанніжитлі чиіншому володінніособи; 5) за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.

Як вбачається з матеріалів клопотання та встановлено слідчим суддею, що головним слідчим управлінням СБ України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42017040000000471 від 26.04.2017 за ознаками вчинення злочинів, передбачених ч.1 ст. 19, ч. 1 ст. 14 ч. 3 ст. 191, ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364, 1, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 367 КК України.

Необхідність надання дозволу на проведення обшуку підтверджується виконанням доручень слідчого щодо наявності документів, які можутьбути доказамиу вказаномукримінальному провадження, за місцемзнаходження Департаментублагоустрою таінфраструктури Дніпровськоїміської ради заадресою:м.Дніпро,вул.Виконкомівська,буд.6,ухвалою Вищогоантикорупційного судувід 02.03.2020р.,тендерною документацією, договорами,укладеними Департаментомблагоустрою таінфраструктури Дніпровськоїміської ради, протоколамидопиту свідків ОСОБА_23 від 25.09.2019р., ОСОБА_24 від 20.05.2020р.,звітом прорезультати проведенняпроцедур відкритихі двоступеневихторгів тапопередньої кваліфікаціївід 01.12.2016р., рапортами співробітників УЗЕ в Дніпропетровській області, а також іншими матеріалами кримінального провадження.

Відповідно до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно об`єкт нерухомості за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6, на праві комунальної власності належить Територіальній громаді міста Дніпропетровська в особі Дніпропетровської міської ради.

Відтак, слідчий суддя вважає, що доданими слідчим до клопотання документами, підтверджуються наявність підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення з обставин, внесених до ЄРДР, а відшукувані речі, про які вказано у клопотанні можуть знаходитись в приміщенні Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6, та можуть бути доказами під час судового розгляду, що в своїй сукупності свідчить про наявність підстав для надання дозволу на проведення обшуку.

Слідчий суддя приймає до уваги позицію Європейського суду з прав людини, а саме у справі «Ратушна проти України» (2010 р.) ЄСПЛ зазначив, що для санкціонування проведення обшуку житла чи іншої власності суд має бути переконаний у наявності достатніх підстав вважати, що речі, які розшукуються, можуть бути знайдені там. Коли держави вважають за необхідне вдаватись до таких заходів, як обшук житлових приміщень, з метою отримання доказів факту вчинення правопорушень, суд буде оцінювати, чи були підстави для виправдання таких заходів, відповідними та чи було дотримано принцип пропорційності. Суд також буде вивчати наявність у національному законодавстві ефективних гарантій від зловживань та свавілля та перевіряти, як ці гарантії працюють в окремому випадку, який розглядається. Критерії, які слід брати до уваги в цьому контексті це спосіб та обставини, за яких було ухвалено постанову про проведення обшуку, інші докази, доступні на той час, а також зміст та обсяг постанови. При цьому особлива увага має приділятись гарантіям, застосованим з метою обмежити розумними рамками вплив цього заходу.

Слідчим суддею, у судовому засіданні, не було встановлено відомостей, які б беззаперечно свідчили, що надання дозволу на обшук становитиме особистий та надмірний тягар, тобто апріорі таке втручання не є свавільним, оскільки отримання дозволу на його проведення здійснено з дотриманням принципу законності та воно є пропорційним до тяжкості вчиненого правопорушення та відповідає справжнім інтересам суспільства.

У той же час, слідчий суддяне вбачає підстав для задоволення клопотаннявчастинінадання дозволунапроведенняобшуку для відшуканнята вилучення інших предметів та документів, що мають значення для кримінального провадження та можуть бути використані самостійно або в сукупності з іншими доказами як доказ злочинних зв`язків співучасників, розподілення функцій між ними, планування та узгодженості їх спільної злочинної діяльності, оскільки слідчим не конкретизовано індивідуальні та родові ознаки речей і документів, які планується відшукати, не обґрунтовано значення вказаних речей в рамках досудового розслідування даного кримінального провадження за правовою кваліфікацією ч.1 ст. 19, ч. 1 ст. 14 ч. 3 ст. 191, ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364, 1, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 367 КК України, а також не доведено, що вказані речі та документи знаходяться у вказаному в клопотанні приміщенні.

У зв`язку з зазначеним клопотання підлягає частковому задоволенню.

Керуючись ст.ст. 234, 235 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання клопотання старшого слідчогов ОВС4відділу 1управління досудовогорозслідування Головногослідчого управлінняСБ Українипідполковника юстиції ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні № 42017040000000471 від 26.04.2017 за ознаками вчинення злочинів, передбачених ч.1 ст. 19, ч. 1 ст. 14 ч. 3 ст. 191, ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364, 1, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 367 КК України, - задовольнити частково.

Надати дозвіл на проведення обшуку за місцемзнаходження Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6, для відшукання та вилучення документів, а саме:

- річні фінансові плани (кошториси) Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, додатки та зміни до них за 2018-2020 роки; положення про тендерний комітет Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, яке регламентує його діяльність за 2018-2020 роки; накази, розпорядження про затвердження складу тендерного комітету та його голови в період з 2018 по 2020 роки; проектно-кошторисна документація, яка слугувала для вирахування очікуваної вартості предмету державних закупівель по об`єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську», тендерна документація, додатки до тендерної документації, рішення (протоколи) тендерного комітету, рішення Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради про затвердження тендерної документації щодо проведених процедур державних закупівель, звіти про результати проведення процедури закупівлі по об`єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську», переможцями яких були ТОВ «СМД-Інвест» (код ЄДРПОУ 33704759); документи, які підтверджують інформацію про відповідність ТОВ «СМД-Інвест» кваліфікаційним критеріям тендерної документації щодо проведених процедур державних закупівель по вищевказаному об`єкту, договір № 25/06-5 від 25.06.2018, з додатковими угодами та доповненнями до нього, у т.ч. №17/12-2 від 17.12.2018, №01/10-8 від 01.10.2018 та інші, договірна ціна, зведені кошторисні розрахунки вартості об`єктів будівництва, графіки виконання робіт, акти приймання-передачі робіт, акти приймання-передачі виконаних робіт по формі КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт по формі КБ-3, документи, що підтверджують розрахунки по вказаним договорам (банківські платіжні доручення, виписки щодо руху коштів по банківському рахунку),

- договори, укладені між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради з КП «Міськзеленбуд» ДМР (код ЄДРПОУ 33338361), ТОВ «Комбуд-Еко 77» (код ЄДРПОУ 36906092), ТОВ «Дніпроландшафт» (код ЄДРПОУ 40218148), ТОВ «Міськзеленбуд» (код ЄДРПОУ 39917374), ТОВ «Пентагон-ЮА» (код ЄДРПОУ 42098640) та інші (ТОВ «Лівайн Торг», код ЄДРПОУ 41449359), ТОВ «АСПО», код ЄДРПОУ 33613060), ТОВ «Екосфера Дніпро», код ЄДРПОУ 39706704), додаткові угоди до них, документація конкурсних торгів, яка стала підставою для укладання зазначених договорів, акти форми КБ-2в, акти форми КБ-3, платіжні доручення, документи комісії конкурсних торгів Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (накази про призначення членів комісії, накази про створення комісії, положення про комісію, рішення, протоколи засідань комісії, розподілу функціональних обов`язків, інші документи щодо правомочності та відповідності призначення до складу комісії, проектно-кошторисна документація, декларації (дозволи) про початок та про завершення робіт, а також повідомлення про внесення до них змін, дефектні акти, акти прихованих робіт, загальні журнали робіт та спеціальні журнали робіт, журнали авторського нагляду, сертифікати якості та паспорти на матеріали, ресурсні відомості до актів виконаних робіт, накази на призначення осіб, відповідальних за здійснення технічного нагляду, матеріали службового листування між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради з ТОВ «Дніпрозеленбуд» (ЄДРПОУ 40832912), КП «Міськзеленбуд» ДМР (ЄДРПОУ 33338361), ТОВ «Комбуд-Еко 77» (ЄДРПОУ 36906092), ТОВ «Пентагон-ЮА» (ЄДРПОУ 42098640), ТОВ «Міськзеленбуд» (ЄДРПОУ 39917374) за період з 01.01.2018 р. по 31.12.2019 р.;

- документація конкурсних торгів, яка стала підставою для укладання 03.02.2020 між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради з ТОВ «ВБФ «Елітпроект» договору № 03/02-2 про надання послуг ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, договору № 03/02-2 з додатками, додатковими угодами та доповненнями до нього, платіжні доручення, складені на виконання вказаного договору, антикорупційна програма ТОВ «ВБФ «Елітпроект», акти форми КБ-2в, акти форми КБ-3, документи комісії конкурсних торгів Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (накази про призначення членів комісії, накази про створення комісії, положення про комісію, рішення, протоколи засідань комісії, розподілу функціональних обов`язків, інші документи щодо правомочності та відповідності призначення до складу комісії, проектно-кошторисна документація, декларації (дозволи) про початок та про завершення робіт, а також повідомлення про внесення до них змін, дефектні акти, акти прихованих робіт, загальні журнали робіт та спеціальні журнали робіт, журнали авторського нагляду, сертифікати якості та паспорти на матеріали, ресурсні відомості до актів виконаних робіт, накази на призначення осіб, відповідальних за здійснення технічного нагляду, матеріали службового листування між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради з ТОВ «ВБФ «Елітпроект», довідка № 34Т від 03.01.2020, подана ТОВ «ВБФ «Елітпроект», завірена копію наказу № 16-КЕ від 29.11.2019, довідка № 6811 від 03.01.2020, подана ТОВ «ВБФ «Елітпроект», лист-пояснення № 73Т від 03.01.2020 «Щодо ненадання звіту про рух грошових коштів», довідка № 67Т від 03.01.2020 «Про наявність досвіду виконання аналогічного договору», та копії договору про надання послуг № 386 від 23.11.2019 з актами виконаних робіт;

- документація конкурсних торгів, яка стала підставою для укладання між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради та ТОВ «ВСЕБУД 4» (код ЄДРПОУ 36839566) договору № 10/07-4 від 10.07.2017 року, договору № 14/08-1 від 14.08.2018, договору № 31/07-2 від 31.07.2019, договір № 10/07-4 від 10.07.2017 року, договір № 14/08-1 від 14.08.2018, договір № 31/07-2 від 31.07.2019, з додатками, додатковими угодами та доповненнями до них, платіжні доручення, складені на виконання вказаних договорів, акти форми КБ-2в, акти форми КБ-3, платіжні доручення, документи комісії конкурсних торгів Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (накази про призначення членів комісії, накази про створення комісії, положення про комісію, рішення, протоколи засідань комісії, розподілу функціональних обов`язків, інші документи щодо правомочності та відповідності призначення до складу комісії, проектно-кошторисна документація, декларації (дозволи) про початок та про завершення робіт, а також повідомлення про внесення до них змін, дефектні акти, акти прихованих робіт, загальні журнали робіт та спеціальні журнали робіт, журнали авторського нагляду, сертифікати якості та паспорти на матеріали, ресурсні відомості до актів виконаних робіт, накази на призначення осіб, відповідальних за здійснення технічного нагляду, матеріали службового листування між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради з ТОВ «ВСЕБУД 4»;

- документація конкурсних торгів, яка стала підставою для укладання Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради з ТОВ «Майстер-буд» (код ЄДРПОУ 30627944) та з ТОВ «Завод Майстер-Профі» (код ЄДРПОУ 38676831) договору № 212/16 від 17.102.016 щодо послуг з поточного ремонту автошляхів на території Амур-Нижньодніпровського, Індустріального, Самарського, Шевченківського, Новокодацького, Соборного, Центрального, Чечелівського районів міста Дніпра, договору щодо капітального ремонту елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську, договору щодо капітального ремонту автодорожнього моста № 2 через р. Дніпро в м. Дніпропетровську, договору щодо виконання проектних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт шляхопроводу по вул. Передовій через шосе Донецьке в м. Дніпропетровську», договір № 212/16 від 17.102.016 щодо послуг з поточного ремонту автошляхів на території Амур-Нижньодніпровського, Індустріального, Самарського, Шевченківського, Новокодацького, Соборного, Центрального, Чечелівського районів міста Дніпра, договір щодо капітального ремонту елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську, договір щодо капітального ремонту автодорожнього моста № 2 через р. Дніпро в м. Дніпропетровську, договір щодо виконання проектних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт шляхопроводу по вул. Передовій через шосе Донецьке в м. Дніпропетровську» з додатками, додатковими угодами та доповненнями до них, платіжні доручення, складені на виконання вказаних договорів, акти форми КБ-2в, акти форми КБ-3, платіжні доручення, документи комісії конкурсних торгів Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (накази про призначення членів комісії, накази про створення комісії, положення про комісію, рішення, протоколи засідань комісії, розподілу функціональних обов`язків, інші документи щодо правомочності та відповідності призначення до складу комісії, проектно-кошторисна документація, декларації (дозволи) про початок та про завершення робіт, а також повідомлення про внесення до них змін, дефектні акти, акти прихованих робіт, загальні журнали робіт та спеціальні журнали робіт, журнали авторського нагляду, сертифікати якості та паспорти на матеріали, ресурсні відомості до актів виконаних робіт, накази на призначення осіб, відповідальних за здійснення технічного нагляду, матеріали службового листування між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради з ТОВ «Майстер-буд» (код ЄДРПОУ 30627944) та з ТОВ «Завод Майстер-Профі» (код ЄДРПОУ 38676831);

- річні фінансові плани (кошториси) Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, додатки та зміни до них за 2018-2020 роки; положення про тендерний комітет Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, яке регламентує його діяльність за 2018-2020 роки; накази, розпорядження про затвердження складу тендерного комітету та його голови в період з 2018 по 2020 роки; проектно-кошторисна документація, яка слугувала для вирахування очікуваної вартості предмету державних закупівельпо об`єкту «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Комунального закладу освіти «Спеціалізована школа № 7 з поглибленим вивченням іноземних мов» Дніпропетровської міської ради`та по об`єкту«Капітальний ремонт футбольного поля тиру Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 106 «Середня загальноосвітня школа дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) Дніпровської міської ради», тендерна документація, додатки до тендерної документації, рішення (протоколи) тендерного комітету, рішення Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради про затвердження тендерної документації щодо проведених процедур державних закупівель, звіти про результати проведення процедури закупівлі по об`єктам «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Комунального закладу освіти «Спеціалізована школа № 7 з поглибленим вивченням іноземних мов» Дніпропетровської міської ради`та по об`єкту«Капітальний ремонт футбольного поля тиру Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 106 «Середня загальноосвітня школа дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) Дніпровської міської ради», переможцями яких були ТОВ «Дніпробудпрогрес»; документи, які підтверджують інформацію про відповідність ТОВ «Дніпробудпрогрес» кваліфікаційним критеріям тендерної документації щодо проведених процедур державних закупівель по вищевказаному об`єкту, договір від 04.06.2018 на капітальний ремонт будівлі та благоустрій території КЗО «Спеціалізована школа № 7 з поглибленим вивченням іноземних мов» на суму 42,6 млн. грн), футбольного поля і тиру КЗО «Навчальний виховний комплекс 106» (договір від 12.02.2019 капітальний ремонт футбольного поля та тиру КЗО «Навчальний виховний комплекс 106»на суму 13,2 млн. грн.), з додатковими угодами та доповненнями до нього, та інші, договірна ціна, зведені кошторисні розрахунки вартості об`єктів будівництва, графіки виконання робіт, акти приймання-передачі робіт, акти приймання-передачі виконаних робіт по формі КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт по формі КБ-3, документи, що підтверджують розрахунки по вказаним договорам (банківські платіжні доручення, виписки щодо руху коштів по банківському рахунку),

- річні фінансові плани (кошториси) Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, додатки та зміни до них за 2018-2020 роки; положення про тендерний комітет Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, яке регламентує його діяльність за 2018-2020 роки; накази, розпорядження про затвердження складу тендерного комітету та його голови в період з 2018 по 2020 роки; проектно-кошторисна документація, яка слугувала для вирахування очікуваної вартості предмету державних закупівель по договорах з ТОВ «Монтажно-Будівельна компанія Сінергія» (ЄДРПОУ 38897076), а саме № 00003 від 18.01.2019 року предметом якого є послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов`язаного обладнання та супутні послуги (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення) на загальну суму 53150000 грн. та № 00004 від 18.01.2019 року предметом якого є послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов`язаного обладнання та супутні послуги (послуги з утримання та технічного обслуговування об`єктів вуличного освітлення міста) на загальну суму 4400000 грн., тендерна документація, додатки до тендерної документації, рішення (протоколи) тендерного комітету, рішення Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради про затвердження тендерної документації щодо проведених процедур державних закупівель, звіти про результати проведення процедури закупівлі по договори з ТОВ «Монтажно-Будівельна компанія Сінергія» (ЄДРПОУ 38897076), а саме № 00003 від 18.01.2019 року предметом якого є послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов`язаного обладнання та супутні послуги (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення) на загальну суму 53150000 грн. та № 00004 від 18.01.2019 року предметом якого є послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов`язаного обладнання та супутні послуги (послуги з утримання та технічного обслуговування об`єктів вуличного освітлення міста) на загальну суму 4400000 грн., переможцями яких було ТОВ «Монтажно-Будівельна компанія Сінергія» (ЄДРПОУ 38897076); документи, які підтверджують інформацію про відповідність ТОВ «Монтажно-Будівельна компанія Сінергія» (ЄДРПОУ 38897076)кваліфікаційним критеріям тендерної документації щодо проведених процедур державних закупівель по вищевказаним договорам, з додатковими угодами та доповненнями до нього, та інші, договірна ціна, зведені кошторисні розрахунки вартості об`єктів будівництва, графіки виконання робіт, акти приймання-передачі робіт, акти приймання-передачі виконаних робіт по формі КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт по формі КБ-3, документи, що підтверджують розрахунки по вказаним договорам (банківські платіжні доручення, виписки щодо руху коштів по банківському рахунку),

- річні фінансові плани (кошториси) Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, додатки та зміни до них за 2018-2020 роки; положення про тендерний комітет Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, яке регламентує його діяльність за 2018-2020 роки; накази, розпорядження про затвердження складу тендерного комітету та його голови в період з 2018 по 2020 роки; проектно-кошторисна документація, яка слугувала для вирахування очікуваної вартості предмету державних закупівель згідно договору від13.02.2019 між КП «УРЕА» Дніпровської міської ради та ТОВ «Сучасні вантажівки» на поставку 3000 баків для сміття польської фірми «Соuntenur» на загальну суму 23202000 гривень, тендерна документація, додатки до тендерної документації, рішення (протоколи) тендерного комітету, рішення Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради про затвердження тендерної документації щодо проведених процедур державних закупівель, звіти про результати проведення процедури закупівлі по договору від 13.02.2019 між КП «УРЕА» Дніпровської міської ради та ТОВ «Сучасні вантажівки» на поставку 3000 баків для сміття польської фірми «Соuntenur» на загальну суму 23202000 гривень, переможцями якого було ТОВ «Сучасні вантажівки»; документи, які підтверджують інформацію про відповідність ТОВ «Сучасні вантажівки» кваліфікаційним критеріям тендерної документації щодо проведених процедур державних закупівель по вищевказаному договору від 13.02.2019 між КП «УРЕА» Дніпровської міської ради та ТОВ «Сучасні вантажівки» на поставку 3000 баків для сміття польської фірми «Соuntenur» на загальну суму 23202000 гривень, з додатковими угодами та доповненнями до нього, та інші, договірна ціна, зведені кошторисні розрахунки вартості об`єктів, акти приймання-передачі товарно-матеріальних цінностей, довідки про вартість поставлених товарно-матеріальних цінностей, документи, що підтверджують розрахунки по вказаним договорам (банківські платіжні доручення, виписки щодо руху коштів по банківському рахунку),

- річні фінансові плани (кошториси) Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, додатки та зміни до них за 2018-2020 роки; положення про тендерний комітет Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, яке регламентує його діяльність за 2018-2020 роки; накази, розпорядження про затвердження складу тендерного комітету та його голови в період з 2018 по 2020 роки; проектно-кошторисна документація, яка слугувала для вирахування очікуваної вартості предмету державних закупівель по об`єкту «Реконструкція систем опалення лівобережної станції аерації у м. Дніпро»(договір № 143Т від 23.05.2018), тендерна документація, додатки до тендерної документації, рішення (протоколи) тендерного комітету, рішення Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради про затвердження тендерної документації щодо проведених процедур державних закупівель, звіти про результати проведення процедури закупівлі по об`єкту«Реконструкція систем опалення лівобережної станції аерації у м. Дніпро»(договір № 143Т від 23.05.2018), переможцем яких булоприватне підприємство «Юниквап» (ЄДРПОУ 35594568); документи, які підтверджують інформацію про відповідність ПП «Юниквап» (ЄДРПОУ 35594568) кваліфікаційним критеріям тендерної документації щодо проведених процедур державних закупівель по вищевказаному об`єкту«Реконструкція систем опалення лівобережної станції аерації у м. Дніпро»(договір № 143Т від 23.05.2018), з додатковими угодами та доповненнями до нього, та інші, договірна ціна, зведені кошторисні розрахунки вартості об`єктів будівництва, графіки виконання робіт, акти приймання-передачі робіт, акти приймання-передачі виконаних робіт по формі КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт по формі КБ-3, документи, що підтверджують розрахунки по вказаним договорам (банківські платіжні доручення, виписки щодо руху коштів по банківському рахунку).

Дана ухвала підлягає виконаннюу строк,що неперевищує одинмісяць з дня її постановлення,тобто до10 серпня2020року та надає право на проникнення до приміщення лише один раз.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.07.2020
Оприлюднено10.02.2023
Номер документу90512600
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —761/20321/20

Ухвала від 10.07.2020

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Осаулов А. А.

Ухвала від 10.07.2020

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Осаулов А. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні