Постанова
від 21.07.2020 по справі 638/8477/20
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа №638/8477/20

Провадження № 3/638/2374/20

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 липня 2020 року суддя Дзержинського районного суду м. Харкова Цвіра Д.М., розглянувши матеріали адміністративної справи, яка надійшла з Управління патрульної поліції у Харківській області, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, який не працює, проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,

за вчинення правопорушення, передбаченого ст. 124 Кодексу України про адміністративні правопорушення ,

встановив:

У провадження Дзержинського районного суду м.Харкова з Управління патрульної поліції в Харківській області надійшли матеріали справи про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.130 КУпАП.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення серії ДПР18 №363337 12 червня 2020 року о 05 годині 10 хвилин в м. Харкові, по пров. 23 Серпня, 21, водій ОСОБА_1 керував транспортним засобом Toyota Corolla 1.6, д.н.з. НОМЕР_1 , у стані алкогольного сп`яніння. Огляд на стан алкогольного сп`яніння зі згоди водія проводився із застосуванням газоаналізатора Drager Alcotest 6820 ARJL-0305 в присутності двох свідків. Результат огляду - 0,37 %о (проміле).

Своїми діями ОСОБА_1 порушив вимоги пункту 2.9.а Правил дорожнього руху України (далі ПДР України), за що відповідальність передбачена частиною 1 статті 130 КУпАП .

В судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, через канцелярію суду подав заяву, в якій просив передати його на поруки з передачею матеріалів на розгляд трудового колективу; справу про адміністративне правопорушення, передбачене частиною 1 статті 130 КУпАП , щодо нього, закрити на підставі вимог статті 284 КУпАП . Справу просив розглянути за його відсутністю.

В обґрунтування доводів клопотання посилався на те, що Громадською організацією Харківська обласна організація федерації сучасного п`ятиборства України розглянуто питання про взяття на поруки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . За результатами розгляду питання одноголосно прийнято рішення про взяття останнього на поруки колективу ГО Харківська обласна організація федерації сучасного п`ятиборства України , оскільки він щиро кається, раніше до адміністративної відповідальності не притягався, позитивно характеризується за місцем роботи.

Дослідивши матеріали справи та заявлене клопотання з додатками, суд дійшов висновку про таке.

Відповідно до статті 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Статтею 251 КУпАП встановлено, що доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255цього Кодексу .

Відповідно до статті 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Статтею 280 КУпАП встановлено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Особливості розгляду справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), встановлюються статтями 279-1-279-4цього Кодексу .

Відповідно до частини 1 статті 266 КУпАП особи, які керують транспортними засобами, річковими або маломірними суднами і щодо яких є підстави вважати, що вони перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами, річковими або маломірними суднами та оглядові на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції.

Пункт 2.9.а ПДР України забороняє водієві керувати транспортним засобом у стані алкогольного сп`яніння або перебуваючи під впливом наркотичних чи токсичних речовин.

Відповідальність за порушення вимог пункту 2.9.а ПДР України передбачена статтею 130 КУпАП .

Виходячи зі складу адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена статтею 130 КУпАП , об`єктивна сторона правопорушення полягає в керуванні транспортними засобами особами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, також передача керування транспортними засобами особі, яка перебуває в стані такого сп`яніння, а так само і ухилення осіб від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан сп`яніння.

Протокол про адміністративне правопорушення ДПР18 №363337 від 12 червня 2020 року складено поліцейським саме за керування ОСОБА_1 транспортними засобами особами в стані алкогольного сп`яніння, що підтверджується також поясненнями ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , відеозаписом з нагрудних камер поліцейських.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що ОСОБА_1 порушив вимоги пункту 2.9.а ПДР України, чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене частиною 1 статті 130 КУпАП .

Розглядаючи клопотання ОСОБА_1 та колективу ГО Харківська обласна організація федерації сучасного п`ятиборства України , суд виходить з наступного.

В зазначеному клопотанні вказано, Громадською організацією Харківська обласна організація федерації сучасного п`ятиборства України розглянуто питання про взяття на поруки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . За результатами розгляду питання одноголосно прийнято рішення про взяття ОСОБА_1 на поруки колективу ГО Харківська обласна організація федерації сучасного п`ятиборства України , оскільки він щиро кається, раніше до адміністративної відповідальності не притягався, позитивно характеризується за місцем роботи.

Колектив ГО Харківська обласна організація федерації сучасного п`ятиборства України зобов`язується здійснювати заходи виховного характеру, спрямовані на недопущення вчинення ОСОБА_1 нових правопорушень, його перевиховання і виправлення шляхом залучення до активної роботи організації, проведення заходів з підвищення кваліфікації, участі в громадських рухах та профілактичної роботи.

Відповідно до частини 1 статті 21 КУпАП особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, крім посадової особи, звільняється від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу, якщо з урахуванням характеру вчиненого правопорушення і особи правопорушника до нього доцільно застосувати захід громадського впливу.

Частина 2 статті 21 КУпАП встановлює, що про заходи громадського впливу, застосовані до осіб, які вчинили правопорушення, передбачені статтею 51 ,частиною першою статті 129 ,частинами першою і другою статті 130 , статтями 156 , 173 , 176 , 177 , 178-180 цього Кодексу , власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, або громадська організація повинні не пізніш як у десятиденний строк з дня одержання матеріалів повідомити орган (посадову особу), який надіслав матеріали.

Статтею 23 КУпАП передбачено, що адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

Відповідно до частини 2 статті 284 КУпАП постанова про закриття справи виноситься при оголошенні усного зауваження, передачі матеріалів на розгляд громадської організації чи трудового колективу або передачі їх прокурору, органу досудового розслідування, а також при наявності обставин, передбачених статтею 247 цього Кодексу .

Розглянувши клопотання колективу ГО Харківська обласна організація федерації сучасного п`ятиборства України про передачу матеріалів про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_1 на розгляд колективу громадської організації для застосування заходів громадського впливу, беручи до уваги ставлення ОСОБА_1 до вчиненного, а саме щире каяття, а також відсутність негативних наслідків вчиненого правопорушення, зважаючи на те, що він раніше до адміністративної відповідальності не притягався, позитивно характеризується за місцем роботи, суд вважає, що ОСОБА_1 можливо звільнити від адміністративної відповідальності за частиною 1 статті 130 КУпАП та передати матеріали щодо нього на розгляд колективу ГО Харківська обласна організація федерації сучасного п`ятиборства України для застосування заходів громадського впливу, що буде відповідати меті адміністративного стягнення, достатнім для його виправлення та попередження скоєння нових правопорушень.

Керуючись ст.ст.283, 284 КУпАП, на підставі ст.21 КУпАП, суддя, -

п о с т а н о в и в :

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , звільнити від адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, з передачею на поруки трудового колективу.

Матеріали справи передати на розгляд колективу Громадської організації Харківська обласна організація федерації сучасного п`ятиборства України (код ЄДРПОУ 42637814), адреса місцезнаходження: 61166, м.Харків, вул. Кримська, 5) для застосування до ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , заходів громадського впливу.

Зобов`язати представника Громадської організації Харківська обласна організація федерації сучасного п`ятиборства України (код ЄДРПОУ 42637814), адреса місцезнаходження: 61166, м.Харків, вул. Кримська, 5), повідомити суд про застосовані заходи громадського впливу до ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , не пізніше, як у десятиденний строк з дня отримання матеріалів.

Провадження по справі відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні ним адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 130 Кодексу України про адміністративне правопорушення, закрити.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови до Харківського апеляційного суду. Постанова набирає законної сили після закінчення строку оскарження цієї постанови.

Суддя Д.М. Цвіра

СудДзержинський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення21.07.2020
Оприлюднено24.07.2020
Номер документу90564111
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —638/8477/20

Постанова від 21.07.2020

Адмінправопорушення

Дзержинський районний суд м.Харкова

Цвіра Д. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні