ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 липня 2020 року м. Житомир
справа № 240/5240/20
категорія 111020000
Житомирський окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді Горовенко А.В.,
розглянувши у письмовому провадженні у приміщенні суду за адресою: 10014, місто Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23, адміністративну справу за позовом Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-ЛЮКС ЛТД" про стягнення податкової заборгованості,-
встановив:
Головне управління Державної податкової служби у Житомирській області звернулося до суду з позовом, в якому просить стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-ЛЮКС ЛТД" податкову заборгованість в сумі 289957,87грн. Стягнення здійснити з рахунків у банку, що обслуговують такого платника податків.
В обґрунтування позовних вимог посилається на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-ЛЮКС ЛТД" перебуває на обліку у Житомирському управлінні Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області і є платником податків і зборів. За відповідачем рахується податковий борг у розмірі 289957,87 грн, а саме:
1) з податку на додану вартість у розмірі 288669,46 грн, з яких: 195594 грн - основний платіж; 82916,60 грн - штрафна санкція; 10158,86 грн - пеня;
2) з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 1288,41 грн, з яких: 1237,09 грн - штрафні санкції; 51,32 грн - пеня.
Відповідно до ухвали Житомирського окружного адміністративного суду від 07.04.2020 провадження у справі відкрито, справу призначено до розгляду у відкритому судовому засіданні на 12.05.2020 за правилами спрощеного позовного провадження.
Згідно з довідкою від 12.05.2020 судове засідання відкладене на 30.06.2020, у зв"язку з відсутністю у суду інформації про належне повідомлення відповідача про дату, час та місце розгляду справи.
30 червня 2020 року на електронну адресу суду представник позивача надіслав клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження за вх.№22656/20.
Відповідач у визначений день та час свого повноважного представника до суду не направив, клопотань про відкладення розгляду справи до суду не надіслав, причин неявки свого повноважного представника суду не повідомив.
Судом направлено відповідачу судову повістку на адресу, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, однак поштове відправлення повернулося до суду 02.06.2020 із відміткою " адресат відсутній за вказаною адресою".
Окрім того, відповідно до положень ч.1 ст.130 КАС України судом розміщено повідомлення через оголошення на офіційному веб-порталі судової влади України про дату, час та місце розгляду даної адміністративної справи про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-ЛЮКС ЛТД" заборгованості, а тому вважається повідомленим належним чином про дату, час та місце розгляду справи.
Зважаючи на подане представником позивача клопотання, неявкою представника відповідача, керуючись приписами ч.9 ст.205 та ч.4 ст.229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд перейшов до розгляду справи в порядку письмового провадження.
Суд зазначає, що судове рішення у справі, постановлене у письмовому провадженні, складене у повному обсязі відповідно до ч.4 ст.243 КАС України, з урахуванням положень ст.193 КАС України.
Згідно з ч.5 ст.250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Суд, розглянувши матеріали справи, оцінивши наявні докази за своїм внутрішнім переконанням, зазначає наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-ЛЮКС ЛТД" (далі - ТОВ "Престиж-Люкс ЛТД"), як платник податків перебуває на обліку у Житомирському управлінні Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області
Відповідно до ст.16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених Податковим кодексом.
Згідно з п.п.14.1.156 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
Відповідно до пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Матеріали справи свідчать, що за відповідачем рахується податковий борг, а саме:
- зі сплати податку на додану вартість у розмірі 288669,46 грн, з яких: 195594 грн - основний платіж; 82916,6 грн - штрафна (фінансова) санкція; 10158,86 грн - пеня;
- зі сплати податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 1288,41 грн, з яких: 1237,09 грн - штрафна (фінансова) санкція; 51,32 грн - пеня.
Відповідно до п.203.1 ст.203 Податкового кодексу України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Згідно з п.203.2 ст.203 Податкового кодексу України сума податкового зобов`язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
ТОВ "Престиж-Люкс ЛТД", подано:
- податкову декларацію з податку на додану вартість за листопад 2017 року від 14.12.2017 в якій, самостійно визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 14213 грн (а.с.11);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за грудень 2017 року від 18.01.2018 в якій, самостійно визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 17106 грн (а.с.12);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за лютий 2018 року від 19.03.2018 в якій, самостійно визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 273 грн (а.с.15);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за березень 2018 року від 17.04.2018 в якій, самостійно визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 18246 грн (а.с.16);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за червень 2018 року від 19.07.2018 в якій, самостійно визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 5508 грн (а.с.17);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за липень 2018 року від 17.08.2018 в якій, самостійно визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 22275 грн (а.с.20);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за серпень 2018 року від 18.09.2018 в якій, самостійно визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 74501 грн (а.с.21);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за жовтень 2018 року від 19.11.2018 в якій, самостійно визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 24077 грн (а.с.24);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за грудень 2018 року від 16.01.2019 в якій, самостійно визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 19090 грн (а.с.25);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за березень 2019 року від 18.04.2019 в якій, самостійно визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 305 грн (а.с.27).
Підпунктом 54.3.3. п.54.3 ст.54 Податкового кодексу України визначено, що контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.
Відповідно до абзацу першого п.57.3 ст.57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
На підставі акту перевірки №70/06-30-51-12 від 08.11.2017 відповідачу відповідно до податкового повідомлення-рішення №0009565112 від 21.11.2017 нараховано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 102033,15 грн (несплачений залишок складає 30979,93 грн). Податкове повідомлення-рішення направлено на адресу відповідача, та відповідно до зворотного повідомлення про вручення поштового відправлення отримано уповноваженою особою за довіреністю 27.11.2018 (а.с.9, 10).
Згідно з актом перевірки №1552/06-30-51-12 від 12.12.2017 відповідачу відповідно до податкового повідомлення-рішення №0031165112 від 26.12.2017 нараховано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 4106,96 грн. Податкове повідомлення-рішення отримано уповноваженою особою 04.01.2018, про що свідчить підпис уповноваженої особи на вказаному податковому повідомленні-рішенні (а.с.13).
На підстав акту перевірки №1552/06-30-51-12 від 12.12.2017 відповідачу відповідно до податкового повідомлення-рішення №0031155112 від 26.12.2017 нараховано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 20439,15 грн. Податкове повідомлення-рішення отримано уповноваженою особою 04.01.2018, про що свідчить підпис уповноваженої особи на вказаному податковому повідомленні-рішенні (а.с.14).
Відповідно до акту перевірки №6259/06-30-51-12 від 12.07.2018 відповідачу відповідно до податкового повідомлення-рішення №0079235112 від 20.07.2018 нараховано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 2585,03 грн. Податкове повідомлення-рішення отримано уповноваженою особою 23.07.2018, про що свідчить підпис уповноваженої особи на вказаному податковому повідомленні-рішенні (а.с.18).
Згідно з актом перевірки №6336/06-30-51-12 від 18.07.2018 відповідачу відповідно до податкового повідомлення-рішення №0081815112 від 30.07.2018 нараховано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 11412,20 грн. Податкове повідомлення-рішення отримано уповноваженою особою 31.08.2018, про що свідчить підпис уповноваженої особи на вказаному податковому повідомленні-рішенні (а.с.19).
Відповідно до акту перевірки №8338/06-30-51-12 від 05.10.2018 відповідачу відповідно до податкового повідомлення-рішення №0110385112 від 18.10.2018 нараховано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 10890 грн. Податкове повідомлення-рішення отримано уповноваженою особою 19.10.2018, про що свідчить підпис уповноваженої особи на вказаному податковому повідомленні-рішенні (а.с.22).
На підстав акту перевірки №8343/06-30-51-12 від 05.10.2018 відповідачу відповідно до податкового повідомлення-рішення №0110395112 від 18.10.2018 нараховано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 2333,33 грн. Податкове повідомлення-рішення отримано уповноваженою особою 19.10.2018, про що свідчить підпис уповноваженої особи на вказаному податковому повідомленні-рішенні (а.с.23).
Згідно з актом перевірки №163/06-30-51-12 від 10.01.2019 відповідачу відповідно до податкового повідомлення-рішення №0005015112 від 21.01.2019 нарахована штрафна (фінансова) санкція у розмірі 170 грн. Податкове повідомлення-рішення отримано уповноваженою особою 21.01.2019, про що свідчить підпис уповноваженої особи на вказаному податковому повідомленні-рішенні (а.с.26).
Згідно зі ст.129 Податкового кодексу України відповідачу нарахована пеня за несвоєчасну сплату заборгованості з податку на додану вартість у розмірі 10158,86 грн.
Окрім того на підстав акту перевірки №6001/06-30-51-12 від 04.07.2018 відповідачу відповідно до податкового повідомлення-рішення №0093065112 від 07.09.2018 нараховано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 1237,09 грн за платежем податок на прибуток приватних підприємств. Податкове повідомлення-рішення направлено на адресу відповідача, та відповідно до зворотного повідомлення про вручення поштового відправлення отримано уповноваженою особою за довіреністю 17.09.2018 (а.с.28).
Доказів оскарження податкових повідомлень-рішень до суду відповідачем не надано.
За несвоєчасну сплату податкового зобов"язання з податку на прибуток приватних підприємств відповідно до ст. 129 Податкового кодексу України відповідачу нараховано пеню в сумі 51,32 грн.
Пунктом 59.1 статті 59 ПК України передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. У разі якщо після направлення податкової вимоги сума податкового боргу змінилась, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається.
Головним управлінням Державної фіскальної служби у Житомирській області сформована та направлена відповідачу податкова вимога форми "Ю" №15169-17 від 06.12.2017 на загальну суму податкового боргу у розмірі 40457,78 грн, яка направлялась на адресу відповідача, та відповідно до зворотного повідомлення про вручення поштового відправлення отримана уповноваженою особою за довіреністю (а.с.29).
Згідно із підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України грошове зобов`язання в сумі 289957,87 грн є податковим боргом.
Пунктом 95.1 статті 95 ПК України визначено, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно зі ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд, згідно ст. 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
З огляду на викладене та зважаючи на те, що відповідач відзив на позовну заяву та докази погашення податкового боргу до суду не надав, суд вважає позовні вимоги про стягнення податкового боргу з Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-ЛЮКС ЛТД" в розмірі 289957,87 грн є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Враховуючи положення до ч. 2 ст. 139 КАС України та відсутність судових витрат суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, судові витрати по сплаті судового збору понесені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 4, 6-9, 32, 77, 90, 139, 205, 229, 242-246, 255, 258, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, Житомирський окружний адміністративний суд,-
вирішив:
Позов Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області (вул.Юрка Тютюнника, 7, Житомир, 10000, код ЄДРПОУ 43142501) до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-ЛЮКС ЛТД" (пров.Петра Болбочана, буд.7 кв.2, м.Житомир, 10006, код ЄДРПОУ 35730953) про стягнення податкової заборгованості, - задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-ЛЮКС ЛТД" на користь Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області податковий борг в розмірі 289957 (двісті вісімдесят дев"ять тисяч дев"ятсот п"ятдесят сім тисяч) грн 87 (вісімдесят сім) коп, з яких:
- 288669 (двісті вісімдесят вісім тисяч шістсот шістдесят дев"ять) грн 46 (сорок шість) коп з податку на додану вартість, з яких: 195594 (сто дев"яносто п"ять тисяч п"ятсот дев"яносто чотири) грн 00 (нуль) коп - основний платіж; 82916 (вісімдесят дві тисячі дев"ятсот шістнадцять) грн 60 (шістдесят) коп - штрафна санкція; 10158 (десять тисяч сто п"ятдесят вісім) грн 86 (вісімдесят шість) коп - пеня;
- 1288 (одна тисяча двісті вісімдесят вісім) грн 41 (сорок одна) коп з податку на прибуток приватних підприємств, з яких: 1237 (одна тисяча двісті тридцять сім) грн 09 (дев"ять) коп - штрафна санкція; 51 (п"ятдесят одна) грн 32 (тридцять дві) коп - пеня.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складення повного судового рішення.
Рішення складено в повному обсязі 29 липня 2020 року.
Суддя А.В. Горовенко
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.07.2020 |
Оприлюднено | 31.07.2020 |
Номер документу | 90670975 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Горовенко Анна Василівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Горовенко Анна Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні