РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
27 липня 2020 року м. Рівне №460/4515/19
Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді В.В. Щербакова, розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом
ОСОБА_1 доВідділу освіти, молоді та спорту Гощанської районної державної адміністрації третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Гощанська районна державна адміністрація про визнання незаконним наказу, визнання незаконними та скасування рішень, - В С Т А Н О В И В:
26.12.2019 до Рівненського окружного адміністративного суду від Гощанського районного суду Рівненської області надійшла справа за позовом ОСОБА_1 (далі іменується - позивач) до Відділу освіти, молоді та спорту Гощанської районної державної адміністрації (далі іменується - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Гощанська районна державна адміністрація (далі іменується - третя особа), в якому позивач просить суд визнати незаконними та скасувати наказ начальника відділу освіти, молоді та спорту Гощанської райдержадміністрації №153 від 04.09.2019 "Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тучинського ЗЗСО Гощанської районної ради", рішення конкурсної комісії від 08.10.2019 року, оформлене протоколом №1, рішення конкурсної комісії від 15.10.2019 року, оформлене протоколом №2.
На обґрунтування позовних вимог позивач зазначив про неправомірне формування складу самої комісії з конкурсного відбору кандидатур на заміщення вакантної посади директора Тучинського ЗЗСО.
Також вказує, що, всупереч вимогам Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти спільної власності територіальних громад сіл, селища Гощанського району, комісією не було вирішено питання допуску позивача до участі у конкурсі. Позивач також вважає, що у голови конкурсної комісії ОСОБА_2 був наявний конфлікт інтересів по відношенню до конкурсанта ОСОБА_3 , оскільки останній відносно першого мав безпосереднє підпорядкування.
Також позивач вказує на порушення комісією Положення про конкурс в частині не забезпечення оприлюднення на веб-сайті переліку питань, зразку ситуаційного завдання та критерії оцінювання тестувань і завдань, а також порушення строків оприлюднення відеозапису конкурсного відбору.
Щодо подання неповного пакету документів для участі у конкурсі, а саме - відсутність довідки про судимість, то у своїх додаткових поясненнях позивач зазначив, що таке сталося з об`єктивних причин, а саме - тривалим терміном виготовлення такої довідки Сервісним центром МВС (ТСЦ МВС №5641).
У судовому засіданні позивач та його представник позовні вимоги підтримали повністю та просили їх задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві.
Оскільки, відповідач, у встановлений судом строк, відзив на позовну заяву не надав, суд вирішує даний спір за наявними у справі матеріалами, на підставі ч. 6. ст. 162 та ч.3 ст.175 КАС України.
Ухвалою від 02.01.2020 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання у справі.
Ухвалою суду від 27.02.2020 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.
Учасники справи в судове засідання 09.07.2020 не прибули. Від представника третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача надійшло клопотання про розгляд справи за його відсутності.
Відповідно до ч. 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі по тексту - КАС України) якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Згідно з ч. 4 ст. 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
З огляду на викладене, ухвалою суду від 09.07.2020 суд перейшов до розгляду адміністративної справи №460/4515/19 в порядку письмового провадження на підставі наявних у ній доказів.
Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Згідно з частиною 2 статті 26 Закону України Про загальну середню освіту (у редакції, що діяла станом на момент видання оспорюваного наказу) керівник закладу загальної середньої освіти призначається на посаду та звільняється з посади рішенням засновника (засновників) закладу або уповноваженого ним (ними) органу.
Керівник державного, комунального закладу загальної середньої освіти призначається на посаду за результатами конкурсного відбору строком на шість років (строком на два роки - для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше) на підставі рішення конкурсної комісії, до складу якої входять представники засновника (засновників), трудового колективу, громадського об`єднання батьків учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти та громадського об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти відповідної адміністративно-територіальної одиниці. До участі у роботі комісії з правом дорадчого голосу можуть залучатися представники громадських об`єднань та експерти у сфері загальної середньої освіти.
Положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти розробляє та затверджує засновник на підставі типового положення, затвердженого центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Рішенням Гощанської районної ради Рівненської області від 21.09.2018 №401 затверджено Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти спільної власності територіальних громад сіл, селища Гощанського району (далі по тексту - Положення про конкурс).
Рішенням Гощанської районної ради Рівненської області від 17.12.2018 №434 внесені зміни до Положення про конкурс.
Відповідно до п. 2 Положення про конкурс конкурс складається з таких етапів:
1) прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;
2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;
3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;
5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;
6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;
7) проведення конкурсного відбору;
8) визначення переможця конкурсу;
9) оприлюднення результатів конкурсу.
Відповідно до абз. 4 п. 3 Положення про конкурс рішення про проведення конкурсу приймає начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністації шляхом видання відповідного наказу упродовж десяти робочих днів з дня дострокового припинення (прийняття рішення про дострокове припинення) договору, укладеного з керівником відповідного закладу загальної середньої освіти, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.
Відповідно до п. 5 Положення про конкурс для проведення конкурсу начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністації шляхом видання відповідного наказу затверджує персональний склад конкурсної комісії з рівною кількістю представників кожної із сторін, визначених Законом України Про загальну середню освіту .
Загальна чисельність членів конкурсної комісії становить 8 осіб.
До складу конкурсної комісії входять у рівній кількості (по дві особи):
представники районної ради, які обрані на підставі рішення районної ради;
представники трудового колективу відповідного закладу, обрані на загальних зборах трудового колективу;
представники громадського об`єднання батьків учнів (вихованців) відповідного закладу, обрані на загальних зборах об`єднання;
представники громадського об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти району, обрані на загальних зборах об`єднання.
Персональний склад конкурсної комісії затверджується начальником відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністації на підставі:
- рішення районної ради щодо представників від Гощанської районної ради;
- протоколу загальних зборів трудового колективу;
- протоколу загальних зборів громадського об`єднання батьків учнів (вихованців) відповідного закладу;
- протоколу загальних зборів громадського об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти району.
Так на виконання вказаних вище положень наказом начальника відділу освіти, молоді і спорту Гощанської районної державної адміністрації від 04.09.2019 №153 на підставі протоколу №1 від 29.08.2019 зборів трудового колективу Тучинської ЗОШ, протоколу №4 від 03.09.2019 загальних зборів батьківського комітету Тучинської ЗОШ, протоколів загальних зборів громадського об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти №1 від 29.01.2019, оголошено конкурс на заміщення вакантної посади директора Тучинської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів Гощанської районної ради; затверджено персональний склад комісії з конкурсного відбору кандидатур на заміщення вакантної посади директора Тучинського ЗЗСО; визначено термін подання документів претендентів для участі в конкурсі до 01.10.2019 включно.
Додатком до вказаного вище наказу №153 від 04.09.2019 визначено, що до складу конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тучинської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів увійшли ОСОБА_4 (депутат Гощанської районної ради), ОСОБА_5 (депутат Гощанської районної ради), ОСОБА_6 (депутат Гощанської районної ради), ОСОБА_7 (завідувач КУ Гощанський РМК ), ОСОБА_8 (директор Малятинського НВК), ОСОБА_9 (практичний психолог Тучинської ЗОШ), ОСОБА_2 (завгосп Тучинської ЗОШ), ОСОБА_10 (голова батьківського комітету Тучинської ЗОШ), ОСОБА_11 (членкиня батьківського комітету Тучинської ЗОШ).
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що начальником відділу освіти, молоді і спорту Гощанської районної державної адміністрації на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Законом України Про загальну середню освіту (у редакції, що діяла станом на момент видання спірного наказу), Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти спільної власності територіальних громад сіл, селища Гощанського району, затвердженого рішенням Гощанської районної ради Рівненської області від 21.09.2018 №401, винесено наказ від 04.09.2019 №153 Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тучинського ЗЗСО Гощанської районної ради .
В свою чергу, суд не бере до уваги доводи позивача про ОСОБА_7 та ОСОБА_8 неправомірно входять до складу конкурсної комісії, як обрані особи на загальних зборах представників громадського об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти району, з підставі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідних відомостей про реєстрації, оскільки з листа Управління освіти і науки Рівненської обласної адміністрації, наданого як відповідь на звернення ОСОБА_1 від 30.10.2019, слідує, що таке громадське об`єднання зареєстроване у встановленому законом порядку та має власний статут, який, в свою чергу, зареєстрований Гощанським районним управлінням юстиції 10.05.2007 (свідоцтво №9).
Також суд не бере до уваги тверджень позивача щодо незаконного обрання до конкурсної комісії щодо проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти спільної власності територіальних громад сіл, селища Гощанського району ОСОБА_9 та ОСОБА_2 з підстав їх обрання до моменту оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тучинського ЗЗСО Гощанської районної ради, виходячи з наступного.
Також суд бере до уваги ту обставину, що головою конкурсної комісії Жданюка А. Д. було обрано шляхом відкритого голосування.
Відповідно до протоколу №1 від 29.08.2019 питанням порядку денного було вибори кандидатур від трудового колективу Тучинської ЗОШ 1-3 ступенів для залучення в роботі конкурсної комісії з проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти с. Тучин.
Підпунктом 1 пункту 2 Положення про конкурс передбачено, що першим етапом проведення конкурсу є прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії.
Пунктом 5 Положення про конкурс визначено, що персональний склад конкурсної комісії затверджується начальником відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністації на підставі, в тому числі, й протоколу загальних зборів трудового колективу.
Суд вважає, що на виконання підпунктом 1 пункту 2 Положення про конкурс прийняття єдиного рішення про проведення конкурсу з одночасним затвердженням складу конкурсної комісії є неможливим без попереднього визначення загальними зборами трудового колективу осіб, які будуть залучені членами до конкурсної комісії з проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти.
Крім того, судом встановлено, в тому числі з показань свідка - ОСОБА_2 , що загальні збори трутового колективу Тучинської ЗОШ 1-3 ступенів відбулися після звільнення керівника такого навчального закладу.
Пунктом 6 Положення про конкурс визначено, що для участі у конкурсі конкурсанти подають такі документи:
заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України Про захист персональних даних ;
автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);
копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
довідку про відсутність судимості;
мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Крім того, передбачено, що особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Визначені у цьому пункті документи конкурсанти подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) особі, яка уповноважена приймати документи для участі у конкурсі, у визначений в оголошенні строк, що може становити від 20 до 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
Судом встановлено та не заперечено позивачем, що на виконання п. 4 Положення про конкурс оголошення про проведення конкурсу було оприлюднено на веб-сайті відділу освіти, молоді та спорту Гощанської райдержадміністації.
30.09.2019 (крайній термін подачі - 17 год. 01.10.2019) позивачем було подано пакет документів для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади директора Тучинського ЗЗСО Гощанської районної ради.
Відповідно до п. 7 Положення про конкурс упродовж п`яти робочих днів з дня завершення строку подання документів для участі в конкурсі конкурсна комісія, в тому числі, перевіряє подані документи на відповідність установленим законодавством вимогам; приймає рішення про недопущення до участі у конкурсі осіб, які подали не всі документи, необхідні для участі в конкурсі відповідно до вимог законодавства, або подали документи після завершення строку їх подання.
За наведених обставин у конкурсної комісії наявний прямий імперативний обов`язок прийняти рішення про недопущення до участі у конкурсі осіб, які подали не всі документи, необхідні для участі в конкурсі відповідно до вимог законодавства, або подали документи після завершення строку їх подання.
Відповідно до протоколу №1 від 08.10.2019, тобто з дотриманням строку, визначеного п. 7 Положення про конкурс, комісією на заміщення вакантної посади директора Тучинської ЗОШ 1-3 ступенів до порядку денного засідання комісії увійшли питання обрання голови, заступника голови, секретаря конкурсної комісії; допуск претендентів до конкурсу.
Відповідно до вказаного протоколу на посаду керівника Тучинського освітнього закладу претендує 3 особи, а саме: ОСОБА_3 , ОСОБА_1 та ОСОБА_12 . При цьому, зазначено, що ОСОБА_3 та ОСОБА_12 подали документи для участі у конкурсі в повному обсязі, в той час, як претендент ОСОБА_1 подав лише заяву та копію диплома про освіту.
Як наслідок, комісія вирішила допустити ОСОБА_3 та ОСОБА_12 до участі в конкурсі на посаду директора Тучинської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів.
У судовому засіданні з показань свідка - ОСОБА_2 , який був обраний головою конкурсної комісії, встановлено, що комісією було одночасно вирішено шляхом відкритого голосування про допуск кандидатів ОСОБА_13 Г ОСОБА_14 та Романцевої О ОСОБА_15 та недопущення ОСОБА_1 до участі у конкурсі. Підставою недопущення останнього до участі у конкурсі стало подання ним не всіх документів, визначених п. 6 Положення про конкурс. В свою чергу, свідок ОСОБА_2 суду дав показання, що протокол складав секретар комісії і йому не відомо чому не було зазначено окремо про недопущення ОСОБА_1 до участі у конкурсі.
У процесі судового розгляду позивачем підтвердилися обставини його недопущення до участі у конкурсі посаду директора Тучинської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів з підстав неподання ним повного пакету документів, зокрема - довідки про відсутність судимості, а також обставини розгляду комісією питання щодо його допуску до участі у такому конкурсі.
За наведених обставин, суд приходить до висновку, що конкурсною комісією фактично було прийняте рішення про недопущення до участі у конкурсі ОСОБА_1 , як особи, яка подала не всі документи, необхідні для участі в конкурсі відповідно до вимог законодавства.
Також суд приходить до висновку, що таке рішення відповідає імперативним приписам п. 7 Положення про конкурс та прийняте у встановленому законодавству порядку, оскільки у комісії, за встановлених обставин подання неповного пакету документів, відсутні повноваження приймати інші рішення, відмінні від рішення про недопущення до участі у конкурсі.
В свою чергу, формальні порушення п. 5 Положення про конкурс, що полягають у не зазначені у протоколі №1 від 08.2019 рішення про недопущення до участі у конкурсі ОСОБА_1 , не можуть бути безумовною підставою для визнання незаконними та скасування рішень конкурсної комісії на заміщення вакантної посади директора Тучинськогго ЗЗСО, оформленого цим же протоколом, що, в свою чергу, є частиною позовних вимог позивача.
При цьому, суд вважає необґрунтованими доводи позивача про об`єктивну неможливість подання довідки про відсутність судимості у зв`язку з тривалим терміном її виготовлення, оскільки, як і неодноразово було зазначено останнім, так і передбачено останнім абзацом п. 5 Положення про конкурс, конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об`єктивності, недискримінації. Саме з метою уникнення привілеїв та дотримання вказаних принципів, умови проведення конкурсу мають бути чіткими та однаковими для всіх учасників, а дії комісії та прийняття нею рішень базуватися на принципі імперативності.
Суд враховує, що учасники конкурсу Переходьо Г. І. та Романцева О. С. подали всі необхідні документи у встановлені терміни (до 17 год. 01.10.2019). За наведених обставин, позивач, як третій та останній учасник конкурсу, маючи рівні умови з іншими учасниками конкурсу, міг, однак не виконав встановлених Положенням про конкурс умов в частині подання всіх необхідних документів.
Щодо тверджень позивача про порушення комісією Положення про конкурс в частині не забезпечення оприлюднення на веб-сайті переліку питань, зразку ситуаційного завдання та критерії оцінювання тестувань і завдань, а також порушення строків оприлюднення відеозапису конкурсного відбору, то суд вважає їх безпідставними, оскільки, по-перше, перелік тестових питань, зразок ситуаційного завдання для перевірки професійних компетентностей претендентів на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селища Гощанського району були оприлюднені у встановленому порядку фактично як додаток до рішення Гощанської районної ради Рівненської області від 21.09.2018 №401, яким затверджено Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти спільної власності територіальних громад сіл, селища Гощанського району.
Відповідно до частини другої статті 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Частиною першою статті 2 КАС визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У пункті 8 частини першої статті 4 КАС зазначено, що позивач - це особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано позов до адміністративного суду, а також суб`єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подано позов до адміністративного суду.
Відповідно до частини першої статті 5 КАС кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.
Аналіз наведених вище норм свідчить про те, що завдання адміністративного судочинства полягає у захисті саме порушених прав особи у публічно-правових відносинах, у яких відповідач реалізує владні управлінські функції стосовно заявника.
У підпункті 4.1 пункту 4 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України № 19-рп/2011 зазначено, що права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави (частина друга статті 3 Конституції України). Для здійснення такої діяльності органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові і службові особи наділені публічною владою, тобто мають реальну можливість на підставі повноважень, встановлених Конституцією і законами України, приймати рішення чи вчиняти певні дії. Особа, стосовно якої суб`єкт владних повноважень прийняв рішення, вчинив дію чи допустив бездіяльність, має право на захист.
За змістом Рішення Конституційного Суду України від 1 грудня 2004 року № 18-рп/2004 поняття порушене право , за захистом якого особа може звертатися до суду і яке вживається у низці законів України, має той самий зміст, що й поняття охоронюваний законом інтерес . У цьому ж Рішенні зазначено, що поняття охоронюваний законом інтерес означає правовий феномен, який: а) виходить за межі змісту суб`єктивного права; б) є самостійним об`єктом судового захисту та інших засобів правової охорони; в) має на меті задоволення усвідомлених індивідуальних і колективних потреб; г) не може суперечити Конституції і законам України, суспільним інтересам, загальновизнаним принципам права; д) означає прагнення (не юридичну можливість) до користування в межах правового регулювання конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом; є) розглядається як простий легітимний дозвіл, тобто такий, що не заборонений законом. Охоронюваний законом інтерес регулює ту сферу відносин, заглиблення в яку для суб`єктивного права законодавець вважає неможливим або недоцільним.
Отже, гарантоване статтею 55 Конституції України й конкретизоване у звичайних законах України право на судовий захист передбачає можливість звернення до суду за захистом порушеного права, але й вимагає, щоб порушення, про яке стверджує позивач, було обґрунтованим. Таке порушення прав має бути реальним, стосуватися індивідуально виражених прав або інтересів особи, яка стверджує про їх порушення.
У позовній заяві позивач просить суд визнати незаконними та скасувати наказ начальника відділу освіти, молоді та спорту Гощанської райдержадміністрації № 153 від 04.09.2019 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тучинського ЗЗСО Гощанської районної ради» , рішення конкурсної комісії від 08.10.2019 року, оформлене протоколом №1, рішення конкурсної комісії від 15.10.2019 року, оформлене протоколом №2.
З урахуванням викладеного вище, суд надав правову оцінку оспорюваним наказу начальника відділу освіти, молоді та спорту Гощанської райдержадміністрації № 153 від 04.09.2019 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тучинського ЗЗСО Гощанської районної ради» та рішення конкурсної комісії від 08.10.2019 року, оформлене протоколом №1, в частині, що стосується охоронюваного законом інтересу позивача.
Разом з тим, встановлення судом відсутності порушень прав та інтересів позивача рішеннями конкурсної комісії від 08.10.2019, оформлених протоколом №1 (щодо визначення дати проведення наступного засідання комісії та затвердження критеріїв оцінювання), а також рішеннями від 15.10.2019, оформленими протоколом №2, за умов встановленого судом правомірного недопущення позивача до участі у конкурсі, виключає необхідність дослідження питання правомірності прийняття відповідачем таких рішень по суті спору.
Враховуючи вищевикладене, суд прийшов до у задоволенні позову ОСОБА_1 належить відмовити повністю.
Відповідно до положень статті 139 Кодексу адміністративного суду України, судові витрати у вигляді сплати судового збору за подання апеляційної скарги відповідачу - суб`єкту владних повноважень не відшкодовуються.
Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В :
У задоволенні позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) до Відділу освіти, молоді та спорту Гощанської районної державної адміністрації (вул. Сагайдачного, 14, смт. Гоща, Рівненська область, 35400, код ЄДРПОУ 02145808), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Гощанська районна державна адміністрація (вул. Незалежності, 72, смт. Гоща, Рівненська область, 35400, код ЄДРПОУ 04057787) про визнання незаконним наказу, визнання незаконними та скасування рішень - відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складений 27 липня 2020 року.
Суддя В.В. Щербаков
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.07.2020 |
Оприлюднено | 30.07.2020 |
Номер документу | 90671939 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
В.В. Щербаков
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні