Рішення
від 18.06.2020 по справі 640/1381/20
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 червня 2020 року м. Київ № 640/1381/20

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Клименчук Н.М., за участю секретаря судового засідання Харченка А.О.,

за участі представників сторін:

від позивача - Усик М.Г.

від відповідача - Пилипенко І.В.

розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін адміністративну справу

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Авіатехсервіс

до Державної служби експортного контролю України,

про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити дії,

На підставі частини третьої статті 243 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 18.06.2020 проголошено скорочену (вступну та резолютивну) частини рішення. Виготовлення рішення у повному обсязі відкладено, про що повідомлено осіб, які брали участь у розгляді справи, з урахуванням вимог частини шостої статті 250 Кодексу адміністративного судочинства України.

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Авіатехсервіс (надалі - Позивач, ТОВ Авіатехсервіс ) звернулось до Окружного адміністративного суду м. Києва із позовною заявою до Державної служби експортного контролю України (надалі - Відповідач, Держекспортконтроль), у якій просить суд визнати протиправним та скасувати наказ відповідача від 09.12.2019 №123 та зобов`язати відповідача внести до реєстру юридичних осіб, що отримали повноваження на проведення недержавної експертизи товарів у галузі державного експортного контролю, відомості про свідоцтво від 02.04.2019 №015-04/2022.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.11.2019 відкрито провадження у справі.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що Відповідачем протиправно прийнято рішення про скасування свідоцтва на проведення недержавної експертизи товарів у галузі державного експортного контролю, оскільки дію такого свідоцтва могло бути тимчасово припинено і тільки після цього скасовано. Зазначено, що Позивачем не вчинено порушення, визначеного законодавством, що мало б наслідком скасування свідоцтва.

Представником відповідача позовні вимоги не визнано. Зазначено, що Позивачем здійснено експертизу товарів, які належать до переліку товарів військового призначення, що не передбачено виданим Позивачу свідоцтвом на проведення недержавної експертизи товарів у галузі державного експортного контролю. Наведена обставина є підставою для скасування свідоцтва, що було здійснено шляхом видання оскаржуваного наказу.

Позивачем надано відповідь на відзив, у якій зазначено, що Відповідачем не доведено законності оскаржуваного рішення.

Відповідачем подано до суду заперечення на відповідь на відзив, у якому вказано про те, що Позивачем здійснено експертизу за межами наданих свідоцтвом повноважень та нездійснення скасування свідоцтва могло спричинити неконтрольований експорт військових товарів.

Розглянувши подані учасниками справи документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружним адміністративним судом міста Києва встановлено наступне.

Державною службою експортного контролю України 02.04.2019 видано ТОВ Авіатехсервіс свідоцтво №015-04/2022 від 02.04.2019 про отримання повноважень на здійснення діяльності щодо попередньої ідентифікації товарів у галузі державного експортного контролю (надалі - Свідоцтво) та внесено відповідні дані в реєстр юридичних осіб, що отримали повноваження на проведення недержавної експертизи товарів у галузі державного експортного контролю (надалі - реєстр).

Відповідно до Свідоцтва Позивач має право здійснювати ідентифікацію тих товарів, які визначені у додатку до Свідоцтва, що містить перелік штатних експертів та відповідні позиції товарів, щодо яких експертами здійснюється попередня ідентифікація товарів та є його невід`ємною частиною. Окремі позиції товарів щодо яких Позивач має повноваження здійснювати ідентифікацію товарів наведено у додатку до Свідоцтва.

Держекспортконтролем отримано лист Служби безпеки України від 30.10.2019 №2/4/2-31511 нт щодо можливого порушення законодавства ТОВ Авіатехсервіс (вх. №2415-19 від 31.10.2019). До листа додано копії висновків експертизи щодо ідентифікації товару у галузі державного експортного контролю, здійснених Позивачем на підставі Свідоцтва. В даному листі Службою безпеки України зазначено, що Держекспортконтролем зазначені у висновках товари, ідентифіковано як товари військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання за позиціями ML 10, ML 10.a, ML 10f Додатку до Порядку здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів військового призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.11.2003 № 1807.

На підставі цього листа Держекспортконтролем здійснено перевірку наданих висновків про проведення Позивачем недержавної експертизи, а також висновків, які надіслано іншими суб`єктами господарювання для отримання дозвільних документів для здійснення міжнародних передач, з`ясовано, що Позивачем оформлено Висновки попередньої експертизи у галузі державного експортного контролю, відповідно до яких товари, надані на експертизу, віднесено до товарів військового призначення за позицією ML10.a Списку товарів військового призначення, які підлягають державному експортному контролю, що є Додатком до Порядку здійснення державного контролю за державними передачами товарів військового призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.11.2003 № 1807. Крім ідентифікації товарів у вказаних висновках Позивачем зроблено висновок про порядок здійснення міжнародних передач таких товарів на підставі відповідного дозволу, а також висновки про порушення законодавства в галузі державного експортного контролю у разі неотримання дозвільних документів. У зазначених висновках є посилання на Свідоцтво Позивача та його копія.

Крім того, Відповідачем встановлено, що вказані висновки не відповідають формі, затвердженій в Інструкції, а саме:

- відсутній стислий опис та основні технічні характеристики товару, який може бути порівняний з такими, що визначені у позиціях (на які експерт має повноваження відповідно до Свідоцтва) Єдиного списку товарів подвійного використання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.01.2004 № 86 (далі - Єдиний список);

- відсутній аналіз відповідності/невідповідності найменування, опису та технічних характеристик товару найменуванню, опису та технічним характеристикам товарів у конкретних позиціях Списку;

- відсутня назва Списку, позиції, найменування, опис та технічні характеристики аналогічних товарів, що наведені у таких позиціях;

- за підсумками ідентифікації не визначено конкретні позиції Єдиного списку, а наданий висновок про неналежність товарів до усіх позицій.

Отже, Відповідачем встановлено, що Позивачем проведено попередню ідентифікацію (експертизу) всіх товарів, найменування яких міститься в Єдиному списку, з перевищенням обсягу наданих повноважень, зазначених у додатку до Свідоцтва. Крім того, висновки проведеної попередньої ідентифікації (недержавної експертизи) товарів оформлено без дотримання встановленої форми (додаток 4 Інструкції), а також не надіслано до Держекспортконтролю листи-роз`яснення про відсутність у нього повноважень на проведення експертизи товарів військового призначення.

У зв`язку із встановленими обставинами Держекспортконтролем прийнято рішення про винесення пропозиції щодо скасування Свідоцтва на розгляд Експертної комісії при Держекспортконтролі з питань надання юридичним особам повноважень на здійснення діяльності щодо попередньої ідентифікації товарів у галузі державного експортного контролю.

За результатом дослідження наданих документів щодо фактів порушення Позивачем законодавства в галузі державного експортного контролю, а саме частини дванадцятої статті 12 Закону та Інструкції Експертною комісією вирішено рекомендувати Держекспортконтролю скасувати дію Свідоцтва (протокол №9 від 06.12.2019).

На підставі зазначеного висновку, Відповідачем видано наказ від 09.12.2019 №123 Про результати засідання Міжвідомчої експертної Комісії при Держекспортконтролі (надалі - Наказ). Відповідно до пункту 1 цього Наказу, дію Свідоцтва від 02.04.2019 №015-04/2022 про отримання повноважень на здійснення діяльності щодо попередньої ідентифікації товарів у галузі державного експортного контролю скасовано.

Про прийняте рішення Позивача повідомлено листом від 5915/22-19 від 11.12.2019.

Вважаючи протиправним наказ відповідача від 09.12.2019 №123 ТОВ Авіатехсервіс оскаржено його до суду.

Оцінивши за правилами статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до Положення про Державну службу експортного контролю України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 №159 Держекспортконтроль є центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю.

Держекспортконтроль здійснює свої повноваження відповідно до Закону України Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання .

Цей Закон регулює діяльність, пов`язану з державним контролем за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання, з метою забезпечення захисту національних інтересів України, дотримання нею міжнародних зобов`язань щодо нерозповсюдження зброї масового знищення, засобів її доставки, обмеження передач звичайних видів озброєння, а також здійснення заходів щодо недопущення використання зазначених товарів у терористичних та інших протиправних цілях.

Відповідно до статті 1 Закону України Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання державний експортний контроль - комплекс заходів з контролю за міжнародними передачами товарів, їх використанням юридичною чи фізичною особою, що здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, та іншими державними органами з метою забезпечення захисту інтересів національної безпеки та відповідно до міжнародних зобов`язань України.

Одним із методів здійснення державного експортного контролю, визначеного статтею 5 Закону є ідентифікація товарів, що передбачає встановлення відповідності конкретних товарів, які є об`єктами міжнародних передач, найменуванню та опису товарів, внесених до списків товарів, що підлягають державному експортному контролю.

Статтею 11 Закону визначено, що експертиза в галузі державного експортного контролю проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, для вирішення питання про можливість надання відповідних дозволів, висновків чи міжнародних імпортних сертифікатів, можливість проведення реєстрації суб`єктів господарювання, державних замовників з державного оборонного замовлення у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, як суб`єктів здійснення міжнародних передач товарів або надання таким суб`єктам, державним замовникам повноважень на право здійснення експорту, імпорту товарів військового призначення та товарів, які містять відомості, що становлять державну таємницю.

Одним із завдань експертизи в галузі державного експортного контролю є визначення належності найменувань та описів товарів, поданих на експертизу, до найменувань та описів товарів, внесених до відповідних списків товарів, що підлягають державному експортному контролю.

Порядок проведення експертизи в галузі експортного контролю визначено Кабінетом Міністрів України.

Положенням про порядок проведення експертизи в галузі державного експортного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.1997 №767 (надалі - Положення №767) визначено порядок проведення експертизи щодо товарів, міжнародні передачі яких підлягають державному експортному контролю, та суб`єктів підприємницької діяльності (далі - суб`єкти), які мають намір здійснювати міжнародні передачі таких товарів.

Відповідно до Положення №767, експертиза в галузі державного експортного контролю може бути державною і недержавною. Недержавна експертиза проводиться юридичними особами, що мають на це відповідні повноваження.

Згідно із пунктом 16 Положення №767 порушенням правил експертизи в галузі державного експортного контролю вважається: невиконання вимог цього Положення; видача завідомо неправдивого висновку експертизи; Особи, винні у вчиненні зазначених порушень, несуть відповідальність відповідно до законодавства.

Положеннями статті 12 Закону України Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання визначено, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, надає юридичним особам повноваження на здійснення діяльності щодо попередньої ідентифікації товарів у галузі державного експортного контролю та видає таким юридичним особам відповідні свідоцтва з додатками, у яких зазначаються переліки штатних і позаштатних експертів та відповідних позицій товарів (або груп товарів), щодо яких експертами здійснюється попередня ідентифікація товарів.

Надання таких повноважень визначається Інструкцією про порядок надання юридичним особам повноважень на проведення недержавної експертизи товарів у галузі державного експортного контролю, затвердженою наказом Держекспортконтролю від 15.03.2006 №82, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.03.2006 за №345/12219 (надалі - Інструкція).

У відповідності до частини 12 статті 12 Закону України Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання свідоцтво про надання повноважень підлягає скасуванню у разі:

порушення уповноваженою юридичною особою законодавства у галузі державного експортного контролю;

надання уповноваженою юридичною особою завідомо неправдивого висновку щодо попередньої ідентифікації товарів;

надання уповноваженою юридичною особою висновку щодо попередньої ідентифікації, підготовленого з порушенням встановленої у додатках до свідоцтва відповідності експертів та товарів (груп товарів), щодо яких вони здійснюють експертизу.

Відповідно до Інструкції, порядок надання юридичним особам, крім органів державної влади, повноважень на проведення недержавної експертизи товарів у галузі державного експортного контролю, що здійснюється з метою визначення відповідності найменувань та описів товарів, поданих на експертизу, найменуванням та описам товарів, унесеним до відповідних списків товарів, що підлягають державному експортному контролю (далі - недержавна експертиза товарів), а також оформлення відповідного висновку недержавної експертизи щодо ідентифікації товару (далі - висновок).

Інструкцією визначено, що недержавну експертизу товарів, крім товарів військового призначення, можуть здійснювати юридичні особи

України незалежно від їх форми власності, які відповідно до цієї Інструкції отримали повноваження на проведення такої експертизи.

Для проведення недержавної експертизи товарів керівник юридичної особи або визначений ним заступник керівника призначає експертів, які є висококваліфікованими спеціалістами, мають вищу освіту, відповідну кваліфікацію та спеціальність за дипломом і професійні знання з питань, що досліджуються, а також виконують посадові обов`язки, пов`язані з провадженням діяльності з відповідними категоріями товарів

Відповідно до пункту 2.4 Інструкції визначено, що заяви та документи, що подані для одержання (продовження строку дії) повноважень на проведення недержавної експертизи товарів у галузі державного експортного контролю, розглядаються спеціально створеною для цього міжвідомчою експертною комісією при Держекспортконтролі (далі - Експертна комісія), до складу якої за згодою керівників відповідних центральних органів виконавчої влади у межах їх компетенції залучаються представники Міноборони України, Мінпромполітики України, НКАУ, Держмитслужби України, Служби безпеки України, а також можуть залучатися представники інших центральних органів виконавчої влади.

Під час розгляду заяви юридичної особи враховуються:

напрямки господарської діяльності цієї юридичної особи; відсутність обмежень на діяльність, що пов`язана з проведенням експертиз;

відсутність даних про порушення юридичною особою-заявником або її посадовими особами законодавства з питань експортного контролю;

наявність в юридичної особи органів чи посадових осіб, які забезпечують роботу у галузі державного експортного контролю;

можливості проведення недержавної експертизи товарів за рахунок залучення штатних робітників для виконання цієї експертизи;

можливості проведення недержавної експертизи товарів за рахунок залучення позаштатних робітників для виконання цієї експертизи;

наявність в юридичної особи-заявника спеціального дозволу на провадження діяльності, пов`язаної з державною таємницею (у разі, якщо юридична особа-заявник має намір здійснювати роботи, які пов`язані з використанням інформації, що віднесена до державної таємниці);

відповідність напрямку діяльності юридичної особи та освітньо-кваліфікаційних рівнів, спеціальностей за дипломами та професійних знань її експертів категоріям товарів, за якими планується проведення недержавної експертизи.

Крім того, пунктом 2.11 Інструкції визначено, що дія наданого юридичній особі Свідоцтва може бути тимчасово припинена або потім Свідоцтво може бути скасовано за рішенням Держекспортконтролю за умови погодження цього питання з Експертною комісією у разі:

а) порушення юридичною особою законодавства України;

б) надання явно неправдивого висновку;

в) припинення юридичної особи або за заявою цієї особи;

г) установлення протягом строку дії Свідоцтва фактів, які свідчать, що повноваження надано на підставі недостовірних або неповних даних;

ґ) неподання або несвоєчасного подання Держекспортконтролю щорічного звіту про загальну кількість здійснених експертиз та про претензії замовників експертиз, що пред`являлися юридичній особі за звітний період;

д) оформлення висновку недержавної експертизи щодо ідентифікації товару за формою іншою, ніж наведена (додаток 4).

Пунктом 2.12 Інструкції визначено, що рішення про скасування або тимчасове припинення дії Свідоцтва доводиться Держекспортконтролем до відома юридичної особи письмово в десятиденний строк з дати його прийняття і повинно містити відповідне обґрунтування такого рішення.

Згідно із пунктом 3.1 Інструкції, юридичні особи, що мають повноваження на проведення недержавної експертизи товарів у галузі державного експортного контролю та здійснюють таку експертизу, повинні оформлювати її підсумки у вигляді висновку недержавної експертизи щодо ідентифікації товару за встановленою формою (додаток 4). Заповнення усіх розділів зазначеної форми є обов`язковим.

Недержавна експертиза щодо ідентифікації товару проводиться призначеним експертом по категоріях товарів за позиціями Списків, визначеними саме для цього експерта в доданому до Свідоцтва переліку штатних (позаштатних) експертів та категорій товарів, щодо яких передбачається проведення експертизи.

Також пункт 3.2 Інструкції визначає, що у разі визначення належності товару до товарів військового призначення подальша експертиза не здійснюється. Замовнику експертизи надається лист-роз`яснення про відсутність в юридичної особи повноважень на проведення експертизи таких товарів. Копія зазначеного листа-роз`яснення направляється до Держекспортконтролю.

З матеріалів справи слідує, що Відповідачем встановлено факт здійснення ТОВ Авіатехсервіс на підставі Свідоцтва №015-04/2022 від 02.04.2019 експертизи товарів військового призначення за позицією ML10.a, що не передбачено даним свідоцтвом.

Копії висновків експертизи надано відповідачем до матеріалів справи (а.с. 37-46 т. І).

Відповідачем наголошено на тому, що надання Позивачем висновків по за межами повноважень, визначених у додатку до Свідоцтва може спричинити неконтрольований експорт військових товарів, які можуть опинитися в зонах військових конфліктів, що порушить зобов`язання України по нерозповсюдженню зброї масового знищення, недопущення тероризму та інших протиправних дій, та втрату Україною іміджу надійного партнера в дотриманні таких зобов`язань. Окремі товари, які ідентифіковані Позивачем можуть бути використані у військовій сфері як запасні частини або виготовленню і ремонту військової техніки.

ТОВ Авіатехсервіс не заперечувало того, що ним здійснено експертизу товарів, що належать до категорії військового призначення. Однак, Позивач посилався на те, що згідно із пунктом 2.11. Інструкції №82, дія наданого юридичній особі Свідоцтва може бути тимчасово припинена або потім Свідоцтво може бути скасовано за рішенням Держекспортконтролю за умови погодження цього питання з Експертною комісією.

Тобто, на думку Позивача, Відповідач не мав правових підстав для скасування Свідоцтва, а дію останнього мало бути тимчасово припинено.

Суд вважає наведені доводи Позивача помилковими, з огляду на наступне.

Відповідно до абзацу 5 частини 12 статті 12 Закону України Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання визначено, що свідоцтво про надання повноважень підлягає скасуванню у разі надання уповноваженою юридичною особою висновку щодо попередньої ідентифікації, підготовленого з порушенням встановленої у додатках до свідоцтва відповідності експертів та товарів (груп товарів), щодо яких вони здійснюють експертизу.

Скасування Свідоцтва є заходом державного експортного контролю задля недопущення неконтрольованого вивозу товарів військового призначення. Попередню експертизу, яку проводив Позивач з перевищенням повноважень, не дотримуючись законодавства в галузі державного експортного контролю визначаючи, що міжнародна передача таких товарів не потребує дозволу Держекспортконтролю.

Отже, наведеною нормою Закону передбачено саме скасування Свідоцтва. Тобто, Відповідач при прийнятті оскаржуваного наказу діяв у відповідності до положень чинного законодавства.

Щодо посилання ТОВ Авіатехсервіс на те, що Відповідачем прийнято рішення без належного обґрунтування, зокрема, в листі від 11.02.2019 №5915/22-19 не наведено переліку порушень, які слугували підставою для скасування Свідоцтва, суд зазначає наступне.

Відповідно до пункту 2.12 Інструкції не передбачено надіслання наказу про скасування дії Свідоцтва юридичній особі, як стверджує Позивач а лише письмово доводиться до відома юридичній особі. Зі змісту листа Держекспортконтролю від 11.12.2019 №915/22-19 слідує, що Позивача повідомлено про скасування Свідоцтва та зазначено, що підставою скасування є порушення законодавства у галузі державного експортного контролю.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що Держекспортконтролем прийнято рішення про скасування дії Свідоцтва в межах повноважень та у спосіб, визначений законодавством у галузі державного експортного контролю.

Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до частини 2 статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно із частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані докази, а також доводи стосовно заявлених позовних вимог, суд дійшов до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

Керуючись положеннями статей 2, 5 - 11, 19, 72 - 77, 90, 139, 241 - 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю Авіатехсервіс до Державної служби експортного контролю України про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити дії - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення суду може бути оскаржено за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295 - 297 КАС України.

Відповідно до п/п. 15.5 п. 15 Розділу VII "Перехідні положення" КАС України в редакції Закону № 2147-VIII до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Позивач: товариство з обмеженою відповідальністю Авіатехсервіс (код ЄДРПОУ 21570183, адреса: 03151, м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 94А).

Відповідач: Державна служба експортного контролю України (код ЄДРПОУ 0001030, адреса: 04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 19-21).

Повний текст рішення виготовлено 30.07.2020.

Суддя Н.М. Клименчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.06.2020
Оприлюднено03.08.2020
Номер документу90693084
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/1381/20

Рішення від 18.06.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 18.06.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 27.01.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні