Постанова
від 28.07.2020 по справі 173/1112/20
ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 173/1112/20

Провадження № 3/173/428/2020

ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 липня 2020 р. м. Верхньодніпровськ

Верхньодніпровський районний суд Дніпропетровської області у складі головуючого судді Бурхан С.М., при секретарі Зубачевської О.А., за участю прокурора Шрамко І.В., адвоката Богачової Н.П., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Верхньодніпровську, матеріали, які надійшли від Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області відносно

ОСОБА_1

ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ;

місце проживання:

АДРЕСА_1 ;

місце роботи: Малоолександрівська сільська рада,

голова сільської ради

про вчинення адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, передбачених ч.1, ч.2 ст.172-7 КпАП України.

встановив:

Відповідно до абзацу 11 частини 1 статті 1 Закону України Про запобігання корупції правопорушення, пов`язане з корупцією - діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у ч.1 ст.3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.

Крім того, встановлено, що ОСОБА_1 , відповідно до ст.14 Закону України Про службу в органах місцевого самоврядування присвоєно восьмий ранг четвертої категорії посад.

Посадами в органах місцевого самоврядування, згідно з абзацом 2 статті 3 Закону України Про місцеве самоврядування є виборні посади, на які особи обираються на місцевих виборах.

Відповідно до ст.12-1 Закону України Про службу в органах місцевого самоврядування посадові особи місцевого самоврядування зобов`язані дотримуватися правил запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, передбачених Законом України "Про запобігання корупції".

Відповідно до рішення І сесії VII скликання Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області за № 2-1/VII від 12.11.2015 року, визначено повноваження ОСОБА_1 , Малоолександрівського сільського голови обраного населенням 25.10.2015 року (том справи 1, а.с.49).

Відповідно до примітки до ст.172-7 КпАП України, суб`єктом правопорушень у цій статті є особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 Закону України "Про запобігання корупції", до яких зокрема віднесено сільського голову, відповідно до підпункту б п.1 ч.1 ст.3 вказаного Закону.

Сільський, селищний, міський голова, відповідно до ч.4 ст.42 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні :

- забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади;

- організує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету;

- здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету; скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради;

- забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально- економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднює затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання;

- представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства;

- веде особистий прийом громадян;

- забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об`єднань;

- здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів.

Частиною 5 статті 42 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що сільський, селищний, міський голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.

При дослідженні матеріалів справи, встановлено, що 10.05.2018 року до Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області за вх. № 36 надійшла заява від ОСОБА_2 , яка проживає за адресою: АДРЕСА_1 , про надання дозволу на виготовлення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею до 2.0 га (том справи 1, а.с.93) .

Крім того, рішенням Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області за № 220-11/VII від 18.05.2018 р., надано дозвіл на виготовлення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства для подальшої передачі в приватну власність, що знаходиться в межах с. Полівське приблизно площею 2,00 га, що не перевищує норм ст.121 Земельного кодексу України громадянці ОСОБА_2 (том справи 1, а.с.234) .

У подальшому, а саме 19.04.2019 року, до Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, за вхідним № 51 надійшла заява від ОСОБА_2 .

Згідно копії вищевказаної заяви ОСОБА_2 , яку вона подала 19.04.2019 року на ім`я голови Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області Сокола В.М. (вхідний № 51) остання просить затвердити проект землеустрою земельної ділянки для ведення ОСГ, кадастровий номер 1221086600:06:100:0010, та передати вказану земельну ділянку до приватної власності (том справи 1, а.с.94) .

Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України Про запобігання корупції (в редакції статті, яка діяла на час вчинення правопорушення) близькі особи - особи, які спільно проживають, пов`язані спільним побутом і мають взаємні права та обов`язки із суб`єктом, зазначеним у частині першій статті 3 цього Закону (крім осіб, взаємні права та обов`язки яких із суб`єктом не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також - незалежно від зазначених умов - чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням згаданого суб`єкта.

Статтею 28 Закону України Про запобігання корупції визначено, що особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані:

1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно;

3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

4) вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Відповідно до копії протоколу засідання шістнадцятої сесії Малоолександрівської сільської ради сьомого скликання від 17.09.2019 року, яку відкрив та вів голова Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області ОСОБА_1 , затверджено чергу денну та серед питань сесії винесено питання під № 18 зокрема Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,5768 га громадянці ОСОБА_2 . Голосування відбулось 17.05.2019 року починаючи з 10 години 00 хвилин (том справи 1, а.с.96-105).

Частиною 1 статті 35 Закону України Про запобігання корупції визначено, що правила врегулювання конфлікту інтересів в діяльності Президента України, народних депутатів України, членів Кабінету Міністрів України, керівників центральних органів виконавчої влади, які не входять до складу Кабінету Міністрів України, суддів, суддів Конституційного Суду України, голів, заступників голів обласних та районних рад, міських, сільських, селищних голів, секретарів міських, сільських, селищних рад, депутатів місцевих рад визначаються законами, які регулюють статус відповідних осіб та засади організації відповідних органів.

Зазначена норма є відсильною та у разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів у особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування визначає модель поведінки такого суб`єкта.

У такому разі вказана норма відсилає також для застосування до ст.59-1 Закону України Про службу в органах місцевого самоврядування , якою встановлено застереження про те, що сільський, селищний, міський голова, секретар, депутат сільської, селищної, міської ради, голова, заступник голови, депутат районної, обласної, районної у місті ради бере участь у розгляді, підготовці та прийнятті рішень відповідною радою за умови самостійного публічного оголошення про це під час засідання ради, на якому розглядається відповідне питання.

Однак, незважаючи на вищевказані вимоги законодавства, голова Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області ОСОБА_1 , достовірно знаючи, що у результатах розгляду заяви, яка надійшла 19.04.2019 року від ОСОБА_2 з пропозицією затвердити проект землеустрою земельної ділянки для ведення ОСГ кадастровий номер 1221086600:06:100:0010 та передати її до приватної власності, він має приватний (немайновий) інтерес зумовлений особистими, сімейними стосунками з його дочкою, які суперечать його представницькими повноваженнями, як голови Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області і вказаний реальний конфлікт впливає на вчинення дій під час розгляду вказаної заяви, гр. ОСОБА_1 , в порушення вимог п.2 ч.1 ст.28 Закону України Про запобігання корупції , не повідомив про наявний реальний конфлікт інтересів Малоолександрівську сільську раду Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, а саме - 17.05.2019 р. самостійного публічно не оголосив про наявність у нього реального конфлікту інтересів до та під час голосування депутатами Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області на засіданні шістнадцятої сесії VII скликання по питанню під № 18 Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,5768 га громадянці ОСОБА_2 . Також слід зазначити, що гр. ОСОБА_1 , в порушення вимог п.2 ч.1 ст.28 Закону України Про запобігання корупції , не пізніше наступного робочого дня не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції про наявний реальний конфлікт інтересів.

Відповідно до листа Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) за вих. № 1802/05.1-41 від 18.05.2020 р. встановлено, що ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , є дочкою голови Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 (том справи 1, а.с.58-60).

Враховуючи викладене, у гр. ОСОБА_1 виник реальний конфлікт інтересів, а саме суперечність між його особистим приватним немайновим інтересом - як батька ОСОБА_2 , який зацікавлений у зростанні майнового стану власної дочки та його представницькими повноваженнями, як голови Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, який уповноважений представляти відповідну територіальну громаду шляхом головування на пленарних засіданнях ради (сесіях).

Про наявність реального або потенційного конфлікту гр. ОСОБА_1 не повідомляв, що підтверджується листом Малоолександрівської сільської ради за вих. № 130 від 18.05.2020 року (том справи 1, а.с.48) та поясненнями гр. ОСОБА_1 (том справи 1, а.с.64-67).

Тому, неповідомлення про реальний конфлікт інтересів головою Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області ОСОБА_1 , який відкрив і вів засідання шістнадцятої сесії Малоолександрівської сільської ради VII скликання Верхньодніпровського району є безумовно вигідним для ОСОБА_1 , як батька ОСОБА_2 , який зацікавлений у зростанні майнового стану власної дочки, а отже неповідомлення про реальний конфлікт інтересів безпосередньо впливає на розгляд заяви ОСОБА_2 , на об`єктивність та неупередженість під час її розгляду на сесії Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області.

Водночас встановлено, що у подальшому відповідно до копії рішення Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області за № 293-16/VІІ від 17.05.2019 р. Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,5768 га громадянці ОСОБА_2 (том справи 1, а.с.153) затверджено:

- проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,5768 га громадянці ОСОБА_2 ;

- передано земельну ділянку комунальної власності кадастровий номер 1221086600:06:001:0010 для ведення особистого господарства у приватну власність громадянці ОСОБА_2 .

Таким чином, гр. ОСОБА_1 , будучи головою Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровській області VII скликання та суб`єктом адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією, відповідно до підпункту б п.1 ч.1 ст.3 Закону України Про запобігання корупції , вчинив адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, відповідальність за які передбачено ч.1 ст.172-7 КпАП України, а саме - неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

Згідно іншого матеріалу, встановлено, що голова Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області ОСОБА_1 , достовірно знаючи, що у результатах розгляду заяви, яка надійшла 19.04.2019 року від ОСОБА_2 з пропозицією затвердити проект землеустрою земельної ділянки для ведення ОСГ кадастровий номер 1221086600:06:100:0010 та передати її до приватної власності, він має приватний (немайновий) інтерес зумовлений особистими, сімейними стосунками з його дочкою, які суперечать його представницькими повноваженнями, як голови Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області і вказаний реальний конфлікт впливає на вчинення дій під час розгляду вказаної заяви, ОСОБА_1 , перебуваючи 19.04.2019 за місцем здійснення представницьких повноважень, а саме - у приміщенні Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровській області (місце знаходження: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н, с. Малоолександрівка, вул. Центральна, 45), у період часу з 0 8 години 00 хвилин до 17 години 00 хвилин, точний час встановити не представилось за можливе, в порушення вимог п.3 ч.1 ст.28 Закону України Про запобігання корупції , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, а саме - власноруч проставив резолюцію ОСОБА_3 на сесію сільської ради та засвідчив її власним підписом на заяві, яка надійшла 19.04.2019 від імені ОСОБА_2 з пропозицією затвердити проект землеустрою земельної ділянки для ведення ОСГ кадастровий номер 1221086600:06:100:0010 та передати її до приватної власності (вхідний № 51).

Відповідно до листа Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) за вих. № 1802/05.1-41 від 18.05.2020 р. встановлено, що ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , є дочкою голови Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Враховуючи викладене, у гр. ОСОБА_1 , виник реальний конфлікт інтересів, який виразився у суперечності між його приватним (немайновим) інтересом зумовленим особистими, сімейними стосунками з його дочкою, які суперечать його представницькими повноваженнями, як голови Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області і вказаний реальний конфлікт впливає на вчинення дій під час розгляду заяви, яка надійшла 19.04.2019 р. від імені ОСОБА_2 з пропозицією затвердити проект землеустрою земельної ділянки для ведення ОСГ кадастровий номер 1221086600:06:100:0010 та передати її до приватної власності (вхідний № 51).

Суперечність між приватним інтересом та здійсненням представницьких повноважень, пов`язана з вчиненням дій під час розгляду головою Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області ОСОБА_1 14.09.2019 заяви ОСОБА_2 з пропозицією затвердити проект землеустрою земельної ділянки для ведення ОСГ кадастровий номер 1221086600:06:100:0010 та передати її до приватної власності, у зв`язку з чим головою Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області ОСОБА_1 вчинено певні дії, а саме проставлено резолюцію ОСОБА_3 на сесію сільської ради , яку ОСОБА_1 засвідчив власним підписом (том справи 1, а.с.94).

Тому вчинення вказаних дій головою Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області Соколом В.М. в інтересах дочки ОСОБА_2 є безумовно вигідним для ОСОБА_1 , як батька ОСОБА_4 , який зацікавлений у зростанні майнового стану власної дочки, що безпосередньо впливає на розгляд заяви, яку подано його дочкою ОСОБА_2 , на об`єктивність та неупередженість її розгляду, а також на вчинення чи не вчинення дій під час розгляду даної заяви, як посадовими особами Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, так і депутатами Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області.

Таким чином, гр. ОСОБА_1 , будучи головою Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровській області VII скликання та суб`єктом адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією, відповідно до підпункту б п.1 ч.1 ст.3 Закону України Про запобігання корупції , вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено ч.2 ст.172-7 КпАП України, а саме - вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів.

В судовому засіданні гр. ОСОБА_1 не визнав свою вину у вчиненні адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, відповідальність за які передбачена ч.1, ч.2 ст.172-7 КпАП України, та пояснив, що 17.05.2019 року на засіданні шістнадцятої сесії VII скликання Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, яке він відкрив та вів перед голосуванням по питанню під № 18 Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,5768 га громадянці ОСОБА_2 , в усній формі оголосив депутатам, що не прийматиме участі у голосуванні по даному питанню, так як, гр. ОСОБА_2 являється його дочкою. В ході судового розгляду даної справи, гр. ОСОБА_1 підтвердив, що не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції про наявний реальний конфлікт інтересів. Крім того, гр. ОСОБА_1 вказав, що дійсно під час розгляду заяви гр. ОСОБА_2 з пропозицією затвердити проект землеустрою земельної ділянки для ведення ОСГ кадастровий номер 1221086600:06:100:0010 та передати її до приватної власності, ним власноручно проставлено резолюцію ОСОБА_3 на сесію сільської ради , яку він засвідчив власним підписом, відповідно до вимог інструкції. В судовому засіданні гр. ОСОБА_1 також підтвердив, що будучи головою Малоолександрівської сільської ради, він підписав рішення Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області № 293-16/VІІ від 17.05.2019 р. Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,5768 га громадянці ОСОБА_2 .

В ході судового розгляду справи було допитано свідка ОСОБА_3 , секретаря Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, яка підтвердила, що 17.05.2019 року на засіданні шістнадцятої сесії VII скликання Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, перед голосуванням по питанню під № 18 Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,5768 га громадянці ОСОБА_2 , гр. ОСОБА_1 , будучи головою Малоолександрівської сільської ради в усній формі оголосив депутатам, що не прийматиме участі у голосуванні по даному питанню, так як, гр. ОСОБА_2 являється його дочкою. Свідок ОСОБА_3 підтвердила, що гр. ОСОБА_1 не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції про наявний реальний конфлікт інтересів. Крім того, свідок ОСОБА_3 вказала, що дійсно під час розгляду заяви гр. ОСОБА_2 з пропозицією затвердити проект землеустрою земельної ділянки для ведення ОСГ кадастровий номер 1221086600:06:100:0010 та передати її до приватної власності, головою Малоолександрівської сільської ради ОСОБА_1 вчинено певні дії, а саме проставлено резолюцію ОСОБА_3 на сесію сільської ради , яку він засвідчив власним підписом.

Вислухавши пояснення, дослідивши в судовому засіданні зібрані по справі докази та оцінюючи їх в сукупності, суд вважає, що вина гр. ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, відповідальність за які передбачена ч.1, ч.2 ст.172-7 КпАП України, знайшла своє підтвердження в ході судового розгляду справи, зокрема:

- згідно копії рішення І сесії VII скликання Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області за № 2-1/VII від 12.11.2015 р., визначено повноваження ОСОБА_1 , Малоолександрівського сільського голови обраного населенням 25.10.2015 року (том справи 1, а.с.49);

- згідно листа Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) за вих. № 1802/05.1-41 від 18.05.2020 р. встановлено, що ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , є дочкою голови Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 (том справи 1, а.с.58-60);

- згідно письмового пояснення свідка ОСОБА_3 , секретаря Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, встановлено, що 17.05.2019 року на засіданні шістнадцятої сесії VII скликання Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, перед голосуванням по питанню під № 18 Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,5768 га громадянці ОСОБА_2 , гр. ОСОБА_1 , будучи головою Малоолександрівської сільської ради в усній формі оголосив депутатам, що не прийматиме участі у голосуванні по даному питанню, так як, гр. ОСОБА_2 являється його дочкою. Свідок ОСОБА_3 підтвердила, що гр. ОСОБА_1 не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції про наявний реальний конфлікт інтересів. Крім того, свідок ОСОБА_3 вказала, що дійсно під час розгляду заяви гр. ОСОБА_2 з пропозицією затвердити проект землеустрою земельної ділянки для ведення ОСГ кадастровий номер 1221086600:06:100:0010 та передати її до приватної власності, головою Малоолександрівської сільської ради ОСОБА_1 вчинено певні дії, а саме проставлено резолюцію ОСОБА_3 на сесію сільської ради , яку він засвідчив власним підписом (том справи 1, а.с.61);

- згідно письмових пояснень гр. ОСОБА_1 , встановлено, що 17.05.2019 року на засіданні шістнадцятої сесії VII скликання Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, яке він відкрив та вів перед голосуванням по питанню під № 18 Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,5768 га громадянці ОСОБА_2 , в усній формі оголосив депутатам, що не прийматиме участі у голосуванні по даному питанню, так як, гр. ОСОБА_2 являється його дочкою. В ході судового розгляду даної справи, гр. ОСОБА_1 підтвердив, що не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції про наявний реальний конфлікт інтересів. Крім того, гр. ОСОБА_1 вказав, що дійсно під час розгляду заяви гр. ОСОБА_2 з пропозицією затвердити проект землеустрою земельної ділянки для ведення ОСГ кадастровий номер 1221086600:06:100:0010 та передати її до приватної власності, ним власноручно проставлено резолюцію ОСОБА_3 на сесію сільської ради , яку він засвідчив власним підписом, відповідно до вимог інструкції. В судовому засіданні гр. ОСОБА_1 також підтвердив, що будучи головою Малоолександрівської сільської ради, він підписав рішення Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області № 293-16/VІІ від 17.05.2019 р. Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,5768 га громадянці ОСОБА_2 (том справи 1, а.с.64-67);

- згідно копії заява за вхідним № 36 від 10.05.2018 р., встановлено, що до Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області від гр. ОСОБА_2 надійшла заява про надання дозволу на виготовлення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею до 2.0 га (том справи 1, а.с.93);

- згідно копії заяви, яка надійшла 19.04.2019 р. від гр. ОСОБА_2 з пропозицією затвердити проект землеустрою земельної ділянки для ведення ОСГ кадастровий номер 1221086600:06:100:0010 та передати її до приватної власності (вхідний № 51), встановлено, що головою Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області ОСОБА_1 вчинено певні дії, а саме проставлено резолюцію ОСОБА_3 на сесію сільської ради , яку він засвідчив власним підписом (том справи 1, а.с.94);

- згідно копії протоколу засідання шістнадцятої сесії Малоолександрівської сільської ради сьомого скликання від 17.09.2019 р., встановлено, що 17.05.2019 року на засіданні шістнадцятої сесії VII скликання Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, яке відкрив та вів голова Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області ОСОБА_1 , затверджено чергу денну та серед питань сесії винесено питання під № 18 зокрема Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,5768 га громадянці ОСОБА_2 . Голосування відбулось 17.05.2019 року починаючи з 10 години 00 хвилин (том справи 1, а.с.96-105);

- згідно копії рішення Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області № 293-16/VІІ від 17.05.2019 р. Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,5768 га громадянці ОСОБА_2 , встановлено, що дане рішення підписав голова Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області ОСОБА_1 (том справи 1, а.с.153);

- згідно рішення Малоолександрівської сільської ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області № 220-11/VII від 18.05.2018 р., встановлено, що гр. ОСОБА_2 надано дозвіл на виготовлення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства для подальшої передачі в приватну власність, що знаходиться в межах с. Полівське приблизно площею 2,00 га, що не перевищує норм ст.121 Земельного кодексу України (том справи 1, а.с.234) .

Надані докази узгоджуються в цілому, не викликають сумніву та вказують на винуватість гр. ОСОБА_1 у вчиненні даних правопорушень.

Згідно ч.2 ст.36 КпАП України , якщо особа скоїла декілька адміністративних правопорушень, справи за якими одночасно розглядає один і той самий орган (посадова особа), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більше серйозніше порушення з числа скоєних.

Призначаючи адміністративне стягнення гр. ОСОБА_1 , суд враховує характер вчинених правопорушень, котрі стосуються засад запобігання та протидії корупції, а тому, вважає за необхідне накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу в межах, передбачених санкцією ч.2 ст.172-7 КпАП України.

Відповідно до ст.40-1 та зміни до ст.283 Кодексу України про адміністративне правопорушення, зміни до ст.4 Закону України Про судовий збір , судовий збір справляється в дохід держави у розмірі 420 (чотириста двадцять) грн. 40 коп. у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення.

На підставі викладеного та керуючись ст.283, ст.40-1, ст.36 КпАП України

постановив:

ОСОБА_1 визнати винним у скоєнні адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, передбачених ч.1, ч.2 ст.172-7 КпАП України, та притягти до адміністративної відповідальності у вигляді стягнення штрафу у розмірі 200 (двосот) неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що дорівнює 3400 (три тисячи чотириста) гривень на користь держави.

Стягнути з гр. ОСОБА_1 (ІНН НОМЕР_1 ), судовий збір у розмірі 420 (чотириста двадцять) грн. 40 коп. (Верхньодніпров.УК/В-Дніпр.р-н/22030101; код за ЄДРПОУ 37677195; Р/р НОМЕР_2).

На постанову може бути подано апеляційну скаргу до Дніпровського апеляційного суду на протязі 10 днів.

Строк пред`явлення постанови до виконання протягом трьох місяців з дня набрання нею законної сили.

Суддя С.М. Бурхан

Постанова набрала законної сили


СудВерхньодніпровський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення28.07.2020
Оприлюднено03.08.2020
Номер документу90698703
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —173/1112/20

Постанова від 28.07.2020

Адмінправопорушення

Верхньодніпровський районний суд Дніпропетровської області

Бурхан С. М.

Постанова від 09.07.2020

Адмінправопорушення

Верхньодніпровський районний суд Дніпропетровської області

Бурхан С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні