Рішення
від 06.08.2020 по справі 580/985/20
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 серпня 2020 року справа № 580/985/20

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Гаврилюка В.О.,

розглянувши за правилами загального позовного провадження у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом заступника керівника Золотоніської місцевої прокуратури в інтересах держави до Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - комунальний заклад "Межиріцький ліцей" Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,

встановив:

Заступник керівника Золотоніської місцевої прокуратури (далі - прокурор, позивач) подав позов до Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області (далі - сільська рада, відповідач), в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області щодо не оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку загальною орієнтовною площею 975 м2 за адресою: Черкаська область, Канівський район, с. Межиріч, вул. Центральна, 1, яку використовує комунальний заклад "Межиріцький ліцей" Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області;

- зобов`язати Межиріцьку сільську раду вжити, в межах повноважень заходів, щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, загальною орієнтовною площею 975 м2 за адресою: Черкаська область, Канівський район, с. Межиріч, вул. Центральна, 1, яку використовує комунальний заклад "Межиріцький ліцей" Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області.

В обґрунтування позовних вимог зазначено те, що шляхом моніторингу прийнятих Межиріцькою сільською радою рішень та оприлюднення на її офіційному веб-сайті, Канівським відділом Золотоніської міської місцевої прокуратури Черкаської області встановлено, що в період з 01.08.2019 до цього часу Межиріцькою сільською радою не приймалися рішення, які передбачають видатки на виготовлення технічної документації із землеустрою та правовстановлюючих документів на земельну ділянку під навчальним закладом - ліцеєм.

Також, відповідно до інформації міського управління Держгеокадастру у Канівському районі та м. Каневі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області, згідно земельно-облікових даних управління, за Межиріцьким ліцеєм, що розташований за адресою: вул. Центральна, 1, с. Межиріч, Канівського району Черкаської області земельні ділянки не зареєстровані.

Враховуючи вищезазначене, з серпня 2019 року Межиріцькою сільською радою не вжито жодних дій, направлених на оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташований Межиріцький ліцей та якою він фактично користується.

30 березня 2020 року ухвалою судді Черкаського окружного адміністративного суду позовну заяву заступника керівника Золотоніської місцевої прокуратури в інтересах держави залишено без руху та встановлено позивачеві строк, протягом якого можуть бути усунуті недоліки.

10 квітня 2020 року до суду надійшов супровідний листом заступника керівника Золотоніської місцевої прокуратури, відповідно до якого позивач надав копію наказу прокуратури Черкаської області від 14.12.2015 № 767к, яким підтверджуються повноваження Кириченка О.М. , як заступника керівника Золотоніської місцевої прокуратури.

15 квітня 2020 року ухвалою судді Черкаського окружного адміністративного суду прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі, яку вирішено розглядати справу за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання у справі на 12 травня 2020 року та залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача комунальний заклад "Межиріцький ліцей" Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області.

12 травня 2020 року ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду підготовче засідання у справі відкладено та зазначено, що про дату та час проведення підготовчого засідання буде повідомлено сторін додатково судовими повістками, після скасування заходів запобігання розповсюдження коронавірусу в Україні.

18 травня 2020 року виконавчий комітет Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області та третя особа надіслали до суду клопотання, в яких зазначили, що відповідно до статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України визнають позовні вимоги щодо не оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, яку використовує комунальний заклад "Межиріцький ліцей" Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області. Додатково просили дану справу розглянути без участі їх представників.

01 червня 2020 року прокурор відділу Прокуратури Черкаської області подала до суду заяву № 08-489вих20 від 28.05.2020, в якій зазначила, що враховуючи, що Межиріцькою сільською радою Канівського району Черкаської області позов заступника керівника Золотоніської місцевої прокуратури визнано в повному обсязі та з метою попередження розповсюдження вірусу, розгляд справи просить проводити без участі представника прокуратури.

Усною ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 19.04.2020 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті, вирішено розглянути справу у порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів у відповідності до частини 3 статті 194 Кодексу адміністративного судочинства України.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, повно, всебічно, об`єктивно дослідивши надані у справі докази, надавши їм юридичну оцінку, суд дійшов до такого висновку.

Суд встановив, що під час вивчення Канівським відділом Золотоніської місцевої прокуратури Черкаської області стану додержання вимог законодавства органами влади та місцевого самоврядування в частині оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки закладів освіти Канівського району встановлено, що за адресою: Канівський район, с. Межиріч, вул. Центральна, 1 функціонує Межиріцький ліцей, земельна ділянка якого використовуються без оформлення та реєстрації права постійного користування.

Межиріцькою сільською радою упродовж тривалого часу не здійснено належних та достатніх дій і заходів з оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку навчального закладу, чим допущено протиправну бездіяльність.

Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під навчальним закладом, створює передумови зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики нормального функціонування закладу та навчального процесу, що можуть призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей, а тому прокурор звертається до суду у якості позивача з огляду на те, що у даному випадку відсутній державний орган, який уповноважений здійснювати представництво інтересів держави у спірних правовідносинах. У цьому випадку, необхідність захисту інтересів держави у сфері охорони дитинства зумовлена тим, що внаслідок допущеної відповідачем бездіяльності не оформлено правовстановлюючі документи та не проведено державну реєстрацію права власності на земельну ділянку, права постійного користування земельною ділянкою, та порушено передбачений законодавством порядок користування земельною ділянкою.

Під час вирішення спору по суті суд зазначає, що відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із статтею 143 Конституцією України обласні та районні ради затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку відповідних областей і районів та контролюють їх виконання; затверджують районні і обласні бюджети, які формуються з коштів державного бюджету для їх відповідного розподілу між територіальними громадами або для виконання спільних проектів та з коштів, залучених на договірних засадах з місцевих бюджетів для реалізації спільних соціально-економічних і культурних програм, та контролюють їх виконання; вирішують інші питання, віднесені законом до їхньої компетенції.

Стаття 144 Конституції України передбачено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду.

Відповідно до 1 статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування" від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об`єкти, визначені відповідно до закону як об`єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.

Відповідно до частини 6 статті 25 Закону України "Про освіту" від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII (далі - Закон № 2145-VIII) засновник закладу освіти зобов`язаний, зокрема, забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази заснованого ним закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов.

Відповідно до статті 80 Закону № 2145-VIII до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать, зокрема, нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо.

Порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.

Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР (далі - Закон № 280/97-ВР) сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Згідно зі статтею 16 Закону № 280/97-ВР органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону. Від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.

Пунктами 30 та 34, частини 1 статті 26 Закону № 280/97-ВР визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: прийняття рішень щодо відчуження відповідно до закону комунального майна; затвердження місцевих програм приватизації, а також переліку об`єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації; визначення доцільності, порядку та умов приватизації об`єктів права комунальної власності; вирішення питань про придбання в установленому законом порядку приватизованого майна, про включення до об`єктів комунальної власності майна, відчуженого у процесі приватизації, договір купівлі-продажу якого в установленому порядку розірвано або визнано недійсним, прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства щодо об`єктів комунальної власності, у тому числі на умовах концесії, про створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідної територіальної громади; вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Згідно з підпунктом 2 пункту "б" статті 32 Закону № 280/97-ВР до делегованих повноважень місцевих рад у сфері освіти належить зокрема: забезпечення відповідно до закону розвитку всіх видів освіти, розвиток і вдосконалення мережі освітніх і лікувальних закладів усіх форм власності, фізичної культури і спорту.

Відповідно до статті 60 Закону № 280/97-ВР територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об`єкти, визначені відповідно до закону як об`єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.

Підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб`єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.

Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, укладати договори в рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійні договори, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об`єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.

Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб`єктів. Об`єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб`єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.

Згідно зі статтею 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства.

Відповідно до частини 1 статті 92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Згідно частини 1 статті 122 вказаного кодексу сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Порядок надання земельних ділянок комунальної власності у користування визначений статтею 123 Земельного кодексу України.

Статте. 126 Земельного кодексу України визначено, що право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Отже, відповідно до вищенаведених положень законодавства, сільські ради наділені правом управління об`єктами освіти з метою виконання делегованих державою функцій щодо забезпечення розвитку всіх видів освіти, мережі освітніх закладів задля реалізації права громадян відповідної територіальної громади на освіту.

Інтереси держави у даному випадку полягають у необхідності неухильного та ефективного виконання органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, як учасниками освітньої діяльності, законодавчих обов`язків щодо створення належних та безпечних умов здобуття освіти. Рівень реалізації посадовими особами наданих повноважень має забезпечувати досягнення законодавчої мети у вигляді створення та підтримання таких умов здобуття освіти, що виключають будь-яку шкоду або загрозу порушення прав дітей на здобуття освіти та можливість будь-яких зловживань щодо розпорядження будівлями, спорудами та земельними ділянками навчальних закладів.

Як свідчать матеріали справи, згідно зі статутом комунального закладу "Межиріцький ліцей" Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області, затвердженого рішенням ХІІІ сесії Межиріцької сільської ради від 15.11.2019 № 13-5/VII (далі -Статут), Межиріцький ліцей є закладом загальної середньої освіти, комунальною власністю Межиріцької сільської ради, що забезпечує потреби громадян у повній загальній середній освіті. Юридична адреса закладу: 19035, Черкаська область, Канівський район, с. Межиріч, вул. Центральна, 1 (пункт 1.2. Статуту).

Згідно з пункт 1.3. Статуту засновником закладу є Межиріцька сільська рада Канівського району Черкаської області. Орган управління - Межиріцька сільська рада Канівського району Черкаської області.

Відповідно до пункт 1.6. Статуту заклад є юридичною особою з моменту його державної реєстрації, має гербову печатку, штамп, бланки зі своєю назвою..

Матеріально-технічна база закладу включає будівлі, споруди, землю, інженерні комунікації, обладнання, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі (пункт 8.1. Статуту). Майно, закріплене за закладом, належить йому на правах оперативного управління відповідно до чинного законодавства (пункт 8.2. Статуту). Відповідно до чинного законодавства заклад користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони (пункт 8.4. Статуту).

Відповідно до пункту 9.2. Статуту фінансування закладу здійснюється головним розпорядником коштів - Межиріцькою сільською радою згідно чинного законодавства та на основі кошторису.

Рішенням Межиріцької сільської ради від 20.06.2019 № 8-21/VII "Про безоплатне прийняття майна бюджетних установ (комунальних закладів) із спільної власності територіальних громад сіл Канівського району у власність Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області" Межиріцька сільська рада прийняла у комунальну власність з 01.08.2019 безоплатно цілісний майновий комплекс, будівлі та споруди, індивідуально визначене майно Межиріцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Канівської районної ради Черкаської області (код ЄДРПОУ 33369578) із спільної власності територіальних громад сіл Канівського району. Також, відповідно до цього рішення Межиріцька сільська рада з 01.08.2019 прийняла повноваження засновника цього навчального закладу та взяла на баланс передане майно.

15листопада 2019 року Межиріцька сільська рада прийняла рішення № 13-5/VІІ "Про зміну назв та затвердження Статутів у новій редакції закладів загальної середньої освіти Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області" згідно з яким, назву Межиріцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Канівської районної ради Черкаської області змінено на Комунальний заклад "Межиріцький ліцей" Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області.

Відповідно до наданої Межиріцькою сільською радою інформації від 18.03.2020 № 64/02-24 правовстановлюючі документи на майно Межиріцького ліцею оформлені у встановленому порядку, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, однак правовстановлюючі документи на земельну ділянку під навчальним закладом орієнтовною площею 975 м2 не оформленні. Також, відповідно до наданої Межиріцькою сільською радою інформації від 19.03.2020 № 67/02-24 кошти на виготовлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під навчальними закладами не передбачалися в місцевому бюджеті на 2020 рік.

Відповідно до наданої Межиріцьким ліцеєм інформації від 18.03.2020 № 21 загальноосвітній навчальний заклад відвідують 106 учнів, правовстановлюючі документи на земельну ділянку під закладом не оформлялися. Адміністрація закладу зверталася з питанням щодо оформлення документів на земельну ділянку в усній формі, однак Межиріцька сільська рада, будь яких заходів не вживала, мотивуючи відсутністю коштів.

В матеріалах справи відсутні докази того, що Межиріцькою сільською радою приймалися та оприлюднювалися рішення на її офіційному веб-сайті, Канівським відділом Золотоніської місцевої прокуратури Черкаської області встановлено, що в період з 01.08.2019 до цього часу Межиріцькою сільською радою не приймалися рішення які передбачають видатки на виготовлення технічної документації із землеустрою та правовстановлюючих документів на земельну ділянку під навчальним закладом.

Також, відповідно до інформації міськрайонного управління Держгеокадастру у Канівському районі та м. Каневі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області, згідно земельно-облікових даних управління, за Межиріцьким ліцеєм, що розташований за адресою: вул. Центральна, 1, с. Межиріч Канівського району Черкаської області земельні ділянки не реєструвалися.

Враховуючи вищезазначене, з серпня 2019 року Межиріцькою сільською радою не вжито жодних дій, направлених на оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташований Межиріцький ліцей та якою він фактично користується.

Враховуючи вищевикладене та клопотання відповідача і третьої особи, суд погоджується з позицією прокурора, що в даному випадку відповідач допустив бездіяльність щодо не оформлення правовстановлюючих документів та не проведення державної реєстрації права власності на земельну ділянку, права постійного користування земельної ділянкою та порушив передбачений законодавством порядок користування земельною ділянкою.

Відповідно до частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд при вирішенні спору враховує приписи статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно до якої у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи є обґрунтованими, а вимоги такими, що належить задовольнити.

Під час вирішення питання про розподіл судових витрат, суд враховує таке.

Частинами 1, 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Зважаючи на те, що прокурор у даному випадку виступає в інтересах держави та враховуючи, що у справі позивач не поніс жодних судових витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертизи, тому у даному випадку підстави для відшкодування судових витрат відсутні.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 9, 14, 73-77, 139, 242 - 246, 255, 295, підпунктом 15.5 пункту 15 частини 1 розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

вирішив:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області щодо не оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, загальною орієнтовною площею 975 м2 за адресою: Черкаська область, Канівський район, с. Межиріч, вул. Центральна, 1, яку використовує комунальний заклад "Межиріцький ліцей" Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області.

Зобов`язати Межиріцьку сільську раду вжити в межах повноважень заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, загальною орієнтовною площею 975 м2 за адресою: Черкаська область, Канівський район, с. Межиріч, вул. Центральна, 1, яку використовує комунальний заклад "Межиріцький ліцей" Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області..

Розподіл судових витрат не здійснювати.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд у строк, встановлений статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням вимог пункту 3 розділу VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України.

Учасники справи:

1) особа, яка діє в інтересах держави, позивач - заступник керівника Золотоніської місцевої прокуратури (19000, Черкаська область, м. Канів, вул. 206 Дивізії, 10А);

2) відповідач - Межиріцька сільська рада Канівського району Черкаської області (19035, Черкаська область, Канівський район, с. Межиріч, вул. Центральна, 7, код ЄДРПОУ 35797358);

3) третя особа - комунальний заклад "Межиріцький ліцей" Межиріцької сільської ради Канівського району Черкаської області (19035, Черкаська область, Канівський район, с. Межиріч, вул. Центральна, 1, код ЄДРПОУ 33369578).

Рішення складене у повному обсязі та підписане 06.08.2020.

Суддя В.О. Гаврилюк

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.08.2020
Оприлюднено06.08.2020
Номер документу90802826
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —580/985/20

Рішення від 06.08.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.О. Гаврилюк

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.О. Гаврилюк

Ухвала від 15.04.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.О. Гаврилюк

Ухвала від 30.03.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.О. Гаврилюк

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні