Ухвала
від 27.07.2020 по справі 127/15854/20
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/15854/20

Провадження №1-кс/127/7008/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 липня 2020 року м. Вінниця

Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління Головного управління ДФС у Вінницькій області ОСОБА_3 про арешт майна, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий ОСОБА_3 звернувся до суду з даним клопотанням про арешт майна, яке погоджено з прокурором ОСОБА_4 , мотивуючи свої вимоги тим, що у провадженні слідчого управління Головного управління ДФС у Вінницькій області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020020000000098 від 07.04.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 212 КК України.

Дане кримінальне провадження зареєстровано про те, що службові особи ТОВ «Гайсинський молокозавод» (код ЄДРПОУ 34309918, Вінницька область, м. Гайсин, вул. Заводська, 45), упродовж липня 2016 року - червня 2019 року умисно ухилились від сплати податку на прибуток в сумі 4 375 772 грн. та податку на додану вартість в сумі 266 039 грн., всього на суму 4 641 811 грн., шляхом безпідставного відображення операцій по реалізації товарів, робіт та послуг на суму 22 477 098 грн. в адресу суб`єктів господарювання із ознаками фіктивності та ризиковості, зокрема:ТОВ «Евіал Груп» (код за ЄДРПОУ 41032505), ТОВ «Арсенал продукт» (код за ЄДРПОУ 41055061), ТОВ «КС Транс Кепітал» (код за ЄДРПОУ 40924809), ТОВ «КМ Агротрейд» (код за ЄДРПОУ 40925671), ТОВ «Тедфорт» (код за ЄДРПОУ 40537496), ТОВ «Метрономус» (код за ЄДРПОУ 40927705), ТОВ «Спектром трейд» (код за ЄДРПОУ 40555536), ТОВ «Байтрек» (код за ЄДРПОУ 41142117) та отримання фіктивних ремонтно-будівельних робіт від ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ), що призвело до фактичного ненадходження до бюджету коштів у великих розмірах.

Ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області 06.07.2020 по справі №127/14106/20 надано дозвіл на проведення обшуку комплексу виробничих будівель і споруд та території, розташованої за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м. Гайсин, вул. Заводська, 45, яка згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження нерухомого майна, належить на правах приватної власності ТОВ Гайсинський молокозавод (код за ЄДРПОУ 34309918), з метою відшукання та вилучення оригіналів первинних фінансово-господарських документів ТОВ Гайсинський молокозавод по проведеним господарським операціям вказаного підприємства з ТОВ «Евіал Груп» (код за ЄДРПОУ 41032505), ТОВ «Арсенал продукт» (код за ЄДРПОУ 41055061), ТОВ «КС Транс Кепітал» (код за ЄДРПОУ 40924809), ТОВ «КМ Агротрейд» (код за ЄДРПОУ 40925671), ТОВ «Тедфорт» (код за ЄДРПОУ 40537496), ТОВ «Метрономус» (код за ЄДРПОУ 40927705), ТОВ «Спектром трейд» (код за ЄДРПОУ 40555536), ТОВ «Байтрек» (код за ЄДРПОУ 41142117), ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період з 01.06.2016 року по 30.06.2019 року, ТОВ "ТДОПТ-ЛТД"(кодза ЄДРПОУ43326792);ТОВ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ ЛТД"(кодза ЄДРПОУ 43031922); ТОВ "АЕКОМ" (код за ЄДРПОУ 42932921); ТОВ "СПЕШАРС"(кодза ЄДРПОУ42742941); ТОВ"БІЗНЕСМЕНС КЛАБ"(кодза ЄДРПОУ 42594713);ТОВ "ПРЕМІУМКОМПАНІ"(кодза ЄДРПОУ42226852);ТОВ "ЗАХІДІНВЕСТКОМ"(кодза ЄДРПОУ42039716);ТОВ "КОМПАНІЯ"СТЕРХ-УЛЬТРА"(кодза ЄДРПОУ41690620);ТОВ "МІЛКМІТТРЕЙД"(кодза ЄДРПОУ41507279);ТОВ "ІНТЕРСТЕЛЛАРФУД КОНСАЛТИНГ"(кодза ЄДРПОУ41298004);ТОВ "АРГОТРЕЙДГРУП"(кодза ЄДРПОУ40510102)за період з 01.07.2019 по 06.07.2020, в тому числі: договорів, додаткових угод, додатків до них, актів виконаних робіт, актів прийому-передачі, видаткових накладних, податкових накладних, договорів перевезення вантажів автомобільним транспортом, санітарні та якісні сертифікати, свідоцтва, довідки, журналів в`їзду-виїзду автомобільного транспорту та/або інших документів у яких зазначено час прибуття(вибуття), марку та державний номерний знак автомобіля для завантаження та розвантаження, актів які складалися у випадку перевантаження вантажу у процесі його перевезення на інший автомобіль, товарно-транспортних накладних, претензій на відшкодування збитків, завданих/отриманих в результаті порушення однією із сторін укладених договорів/угод його умов або в результаті втрати, недостачі, псування або ушкодження вантажу, платіжних документів, доручень, прибуткових касових ордерів, чекових книжок, приймальних квитанцій, рахунківфактури, банківських виписок з оплати товарів/робіт/послуг, зняття інформації з комп`ютерної техніки та інших носіїв інформації (флеш-накопичувачі, DVD-R носії та подібне), на яких відображені господарські операції цього Товариства, чорнових записів та матеріалів подвійного(чорнового) бухгалтерського та податкового обліку про ведення господарської діяльності, печаток, штампів, в тому числі інших фіктивних підприємств, мобільних телефонів, по яких ведуться (відбувались) переговори причетних до вчиненого злочину осіб між собою та зі особами, які контролюють вищевказані фіктивні юридичні особи, та інших речей, предметів та документів, які мають значення для встановлення істини у даному кримінальному провадженні.

За результатами проведеного обшуку розпочатого 22.07.2020 та завершеного 23.07.2020 встановлено, значну кількість документів, які після ретельного відбору за усіма ознаками перерахованими в ухвалі суду на підставі якої проводився обшук, були вилучені слідчим слідчого управління Головного управління ДФС у Вінницькій області, та зазначені в переліку протоколу обшуку від 22 липня 2020 року.

Враховуючи те, що вищезазначене вилучене майно, може мати доказове значення для досудового розслідування та допомогти у розкритті кримінального правопорушення, відповідає критеріям, зазначеним у п.1 ч. 2 ст. 167 КПК України, тому з метою забезпечення збереження вилученого у кримінальному провадженні майна, яке визнано слідчим постановою від 23.07.2020 року речовими доказами, слідчий звернувся з даним клопотанням до суду.

В судовезасідання слідчийне з"явився,натомість надавсуду заявупро розглядклопотання уйого відсутності,вимоги клопотання підтримав.

Представник ТОВГайсинський молокозавод в судове засідання не з"явився, про причини неприбуття суд не повідомив, тому відповідно до ч. 1 ст. 172 КПК України клопотання розглядається у його відсутність.

Дослідивши докази по даних матеріалах клопотання, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню.

Відповідно до ч.1, 2 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Відповідно до ч. 2 ст. 173 КПК України при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні.

Згідно п.1 ст.98 КПК України встановлено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

В судовому засіданні встановлено, що у провадженні слідчого управління Головного управління ДФС у Вінницькій області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020020000000098 від 07.04.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 212 КК України.

В межах вказаного кримінального провадження, обшуку розпочатого 22.07.2020 та завершеного 23.07.2020 встановлено, значну кількість документів, які після ретельного відбору за усіма ознаками перерахованими в ухвалі суду на підставі якої проводився обшук, були вилучені слідчим слідчого управління Головного управління ДФС у Вінницькій області, та зазначені в переліку протоколу обшуку від 22 липня 2020 року.

З досліджених матеріалів клопотання вбачається, що вилучене майно (оригіналів первинних фінансово-господарських документів ТОВ Гайсинський молокозавод) вилучене, під час обшуку 22.07.2020 комплексу виробничих будівель і споруд та території, розташованої за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м. Гайсин, вул. Заводська, 45, ТОВ Гайсинський молокозавод, може зберігати на собі сліди кримінального правопорушення, є доказом злочину, тому слідчий суддя вважає, що є достатні підстави для арешту зазначеного майна.

На підставі викладеного та керуючись ст. 107, 131,132, 170,171, 309 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотаннязадоволити.

Накласти арешт на майно, яке вилучено 23.07.2020 під час проведення санкціонованого обшуку комплексу виробничих будівель і споруд та території, розташованої за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Гайсин, вул. Заводська, 45, яка належить на правах приватної власності ТОВ Гайсинський молокозавод (код за ЄДРПОУ 34309918), а саме на:

1.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» від 24.02.2020 без номеру, підписаний від імені головного бухгалтера підприємства, в якому серед іншого зазначено інформацію про розрахунок за транспортні послуги Збанку Василю в розмірі однієї тисячі Євро на 1 арк.;

2.Ветеринарні свідоцтва серії НОМЕР_2 на якому міститься відтиск печатки «Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів; Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області; Гайсинська районна державна лікарня ветеринарної медицини; 00691524 та зображенням гербу України» та рукотворним підписом на 1 аркуші з додатком корінцем ветеринарного свідоцтва серії КБ №097751 на якому міститься відтиск печатки «Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів; Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області; Гайсинська районна державна лікарня ветеринарної медицини; 00691524 та зображенням гербу України» та рукотворним підписом на 1 аркуші;

3.Ветеринарні свідоцтва серії НОМЕР_3 на якому міститься відтиск печатки «Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів; Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області; Гайсинська районна державна лікарня ветеринарної медицини; 00691524 та зображенням гербу України» та рукотворним підписом на 1 аркуші з додатком корінцем ветеринарного свідоцтва серії КБ №097752 на якому міститься відтиск печатки «Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів; Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області; Гайсинська районна державна лікарня ветеринарної медицини; 00691524 та зображенням гербу України» та рукотворним підписом на 1 аркуші;

4.Три аркуші паперу формату А-4 з відтисками печаток «Офіційний лікар ветеринарної медицини №02-04-17; Державний комітет ветеринарної медицини України; Управління ветеринарної медицини в Гайсинському районі» та відтисками штампу з написом «Продукція відповідає ветеринарно-санітарним вимогам. Ветеринарний документ « з рукотворним підписом;

5.15 аркушів паперу формату А-4 на яких міститься відтиск печатки з написом «ШАЙР ЛТД» код 37493796; ТОВАРИСТСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Україна, ВІННИЦЬКА ОБЛ. ГАЙСИНСЬКИЙ Р-Н. с. КУЩИНЦІ;

6.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 6062, 00 на 1 арк.;

7.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 10000, 00 на 1 арк.;

8.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 5000, 00 на 1 арк.;

9.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 10000, 00 на 1 арк.;

10.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 10000, 00 на 1 арк.;

11.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 10000, 00 на 1 арк.;

12.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 10000, 00 на 1 арк.;

13.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 10000, 00 на 1 арк.;

14.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 10000, 00 на 1 арк.;

15.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 10000, 00 на 1 арк.;

16.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 10000, 00 на 1 арк.;

17.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 10000, 00 на 1 арк.;

18.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 10000, 00 на 1 арк.;

19.Видатковий касовий ордер ТОВ «Гайсинський молокозавод» з рукотворним підписом одержувача на суму 10000, 00 на 1 арк.;

20.Пояснювальна записка директору ТОВ «Гайсинський молокозавод» ОСОБА_6 від завскладом ОСОБА_7 датована 23.03.2020 на 1 арк., про виконання замовлення Петренко (Закарпаття);

21.Журнал регістрації ввозу та вивозу ТМЦ ТОВ «Гайсинський молокозавод» на 192 арк. розпочатий 14.06.2020;

22.Журнал регістрації в`їзду та виїзду молоковозів ТОВ «Гайсинський молокозавод» на 192 арк. розпочатий 16.03.2020;

23.Журнал регістрації в`їзду та виїзду молоковозів ТОВ «Гайсинський молокозавод» на 199 арк. розпочатий 06.09.2019;

24.Журнал регістрації ввозу та вивозу ТМЦ ТОВ «Гайсинський молокозавод» на 96 арк. розпочатий 06.09.2020;

25.Журнал повернення-обміну продукції ТОВ «Гайсинський молокозавод» на 35 арк., розпочатий 26.12.2018;

26.Журнал повернення та обміну продукції ТОВ «Гайсинський молокозавод» на 34 арк. розпочатий 11.11.2018;

27.Пломби авто ТОВ «Гайсинський молокозавод» на 24 арк. розпочатий 03.09.2019;

28.ПАПКА №9 ФОП ОСОБА_5 (первинні документи) 2018 рік:

1.Договір № 25/06 від 25.06.2019 на 2 арк.;

2.Акт приймання передачі виконаних робіт від 23.09.2019 на 1 арк.;

3.Витяг з РПЄП від 26.02.2019 №1902043400066 на 1 арк.;

4.Витяг з РПЄП від 26.07.2016 №1602043401072 на 1 арк.;

5.Копія виписки Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців на ФОП ОСОБА_5 на 1 арк.;

6.Квитанція до прибуткового касового ордеру від 12.07.2018 на 1 арк.;

7.Квитанція №38994935 від 15.02.2019 на 1 арк.;

8.Квитанція №38994936 від 15.02.2019 на 1 арк.;

9.Реквізити для зарахування коштів на 1 арк.;

10.Рахунок на уплату № 1 від 08.10.2018 на 1 арк.;

11.Акт прийому передачі виконаних робіт (послуг) №1 від 08.10.2018 на 1 арк.;

12.Договір № 02/10/2018 на 1 арк.;

13.Акт прийому передачі виконаних робіт від 31.10.2018 на 1 арк.;

14.Реквізити для зарахування коштів на 1 арк.;

29.ПАПКА №7 ФОП ОСОБА_5 (декларація платника єдиного податку, банківські виписки 2018):

1.Квитанція № 2 від 08.02.2019 на 1 арк.;

2.Податкова декларація платника єдиного податку ФОП на 1 арк.;

3.Квитанція № 2 від 08.11.2018 на 1 арк.;

4.Податкова декларація платника єдиного податку ФОП на 1 арк.;

5.Квитанція № 2 від 09.08.2018 на 1 арк.;

6.Податкова декларація платника єдиного податку ФОП на 1 арк.;

7.Квитанція № 2 від 05.05.2018 на 1 арк.;

8.Податкова декларація платника єдиного податку ФОП на 1 арк.;

9.Банківська виписка по р/р № НОМЕР_4 на 5 арк.;

10.Банківська виписка по р/р № НОМЕР_4 на 2 арк.;

11.Реєстр надходжень за 4 квартал 2018 року на 1 арк.;

12.Банківська виписка по р/р № НОМЕР_4 на 3 арк.;

13.Банківська виписка по р/р № НОМЕР_4 за червень 2018 на 2 арк.;

14.Банківська виписка по р/р № НОМЕР_4 за вересень 2018 на 1 арк.;

15.Банківська виписка по р/р № НОМЕР_4 за серпень 2018 на 1 арк.;

16.Банківська виписка по р/р № НОМЕР_4 за липень 2018 на 1 арк.;

17.Реєстр надходжень за 3 квартал 2018 року на 1 арк.;

18.Банківська виписка по р/р № НОМЕР_4 за травень 2018 на 2 арк.;

19.Банківська виписка по р/р № НОМЕР_4 за квітень 2018 на 2 арк.;

30.ПАПКА №8 ФОП ОСОБА_5 (звіт з ЄСВ 1-ДФ 2018):

1. Податковий розрахунок форма 1-ДФ на 1 арк.;

2. Квитанція № 2 від 19.03.2018 на 1 арк.;

3. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

4. Квитанція № 2 від 18.10.2018 на 1 арк.;

5. Податковий розрахунок форма 1-ДФ на 1 арк.;

6. Квитанція № 2 від 18.07.18 на 1 арк.;

7. Податковий розрахунок форма 1-ДФ на 1 арк.;

8. Квитанція № 2 від 18.04.18 на 1 арк.;

9. Податковий розрахунок форма 1-ДФ на 1 арк.;

10 Квитанція № 2 від 15.11.18 на 1 арк.;

11.Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 7 арк.;

12.Квитанція № 2 від 18.10.18 на 1 арк.;

13.Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

14.Квитанція № 2 від 14.09.18 на 1 арк.;Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 10 арк.;

15.Квитанція № 2 від 16.08.18 на 1 арк.;

16.Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

17.Квитанція № 2 від 18.07.18 на 1 арк.;

18.Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

19.Квитанція № 2 від 15.06.18 на 1 арк.;

20.Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

21.Квитанція № 2 від 16.05.18 на 1 арк.;

22.Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 6 арк.;

23.Квитанція № 2 від 18.04.18 на 1 арк.;

24.Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

25.Квитанція № 2 від 15.02.18 на 1 арк.;

26.Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

31.ПАПКА №5ФОП ОСОБА_5 (декларація платника єдиного податку, банківські виписки 2017):

1. Квитанція № 2 від 01.11.2017 на 1 арк.;

2. Податкова декларація платника єдиного податку ФОП на 1 арк.;

3. Квитанція № 2 від 03.05.2017 на 1 арк.;

4. Податкова декларація платника єдиного податку ФОП на 1 арк.;

5. Платіжне доручення №4 від 18.05.2017 на 1 арк.;

6. Виписка/особовий рахунок № НОМЕР_5 з 01.12.2017 по 31.12.2017 на 1 арк.;

7. Виписка/особовий рахунок № НОМЕР_6 з 01.12.2017 по 31.12.2017 на 1 арк.;

8. Виписка/особовий рахунок № НОМЕР_5 з 01.11.2017 по 30.11.2017 на 2 арк.;

9. Виписка/особовий рахунок № НОМЕР_6 з 01.11.2017 по 30.11.2017 на 2 арк.;

10. Виписка/особовий рахунок з № НОМЕР_5 01.10.2017 по 31.10.2017 на 1 арк.;

11. Виписка/особовий рахунок № НОМЕР_6 з 01.10.2017 по 31.10.2017 на 1 арк.;

12. Журнал-Ордер №2 по рахунку № НОМЕР_6 за грудень 2017 на 1 арк.;

13. Журнал-Ордер №2 по рахунку № НОМЕР_5 за грудень 2017 на 1 арк.;

14. Журнал-Ордер №2 по рахунку № НОМЕР_5 за листопад 2017 на 1 арк.;

15. Журнал-Ордер №2 по рахунку № НОМЕР_6 за листопад 2017 на 1 арк.;

16. Журнал-Ордер №2 по рахунку № НОМЕР_5 за жовтень 2017 на 1 арк.;

17. Журнал-Ордер №2 по рахунку № НОМЕР_6 за жовтень 2017 на 1 арк.;

32.ПАПКА №4ФОП ОСОБА_5 (звітз ЄСВ1-ДФ2017):

1. Квитанція № 2 від 21.01.2018 на 1 арк.;

2. Податковий розрахунок форма 1-ДФ на 1 арк.;

3. Квитанція № 2 від 17.10.2017 на 1 арк.;

4. Податковий розрахунок форма 1-ДФ на 2 арк.;

5. Квитанція № 2 від 13.04.2017 на 1 арк.;

6. Податковий розрахунок форма 1-ДФ на 1 арк.;

7. Квитанція № 2 від 21.01.2018 на 1 арк.;

8. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

9. Квитанція № 2 від 19.12.2017 на 1 арк.;

10. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 6 арк.;

11. Квитанція № 2 від 17.11.2017 на 1 арк.;

12. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 6 арк.;

13. Квитанція № 2 від 17.10.2017 на 1 арк.;

14. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

15. Квитанція № 2 від 11.09.2017 на 1 арк.;

16. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

17. Квитанція № 2 від 17.08.2017 на 1 арк.;

18. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

19. Квитанція № 2 від 14.07.2017 на 1 арк.;

20. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

21. Квитанція № 2 від 14.06.2017 на 1 арк.;

22. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

23. Квитанція № 2 від 19.05.2017 на 1 арк.;

24. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 3 арк.;

25. Квитанція № 2 від 13.04.2017 на 1 арк.;

26. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 6 арк.;

27. Квитанція № 2 від 17.03.2017 на 1 арк.;

28. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 6 арк.;

29. Квитанція № 2 від 20.02.2017 на 1 арк.;

30. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 8 арк.

33. ПАПКА №3 ФОП ОСОБА_5 (Трудовий договір):

1. Квитанції про здійснення касової операції на 4 арк.;

2.Розпорядження 1 арк.;

3. Відомості на виплату грошових коштів на 4 арк.;

4. Табель обліку робочого часу на 4 арк.;

5. Квитанції про здійснення касової операції на 41 арк.;

6. Табель обліку робочого часу на 5 арк.;

7. Відомості на виплату грошових коштів на 6 арк.;

8. Квитанції про здійснення касової операції на 14 арк.;

9. Компенсація відпустки на 1 арк.;

10. Заява на 1 арк.;

11. Наказ розпорядження про припинення трудового договору (контракту) на 1 арк.;

12. Квитанції про здійснення касової операції на 11 арк.;

13. Повідомлення про прийняття працівників на роботу на 1 арк.;

14. Трудовий договір на 2 арк.;

15. Трудова книжка на гр. ОСОБА_8 серії НОМЕР_7 на 64 арк.;

16. Картка ІПН на гр. ОСОБА_8 на 1 арк.;

17. Копія паспорту на гр. ОСОБА_9 1 арк.;

18. Копія паспорту на ОСОБА_8 на 1 арк.;

19. Копія паспорту на гр. ОСОБА_10 на 1 арк.;

20. Картка ІПН на гр. ОСОБА_10 на 1 арк.;

21. Реєстраційні дані платника податків на 1 арк.

34. ПАПКА №1 ФОП ОСОБА_5 (декларація платника єдиного податку, банківські виписки 2019):

1. Платіжне доручення на 2 арк.;

2. Податкова декларація платника єдиного податку ФОП на 1 арк.;

3. Квитанція № 1 від 03.02.2020 на 1 арк.;

4. Квитанція № 2 від 03.02.2020 на 1 арк.;

5. Виписка/особовий рахунок з 01.12.2019 по 31.12.2019 на 9 арк.;

6. Виписка/особовий рахунок з 01.10.2019 по 31.10.2019 на 1 арк.;

7. Копія виписки/особового рахунку з 01.12.2019 по 31.12.2019 на 2 арк.;

8. Платіжне доручення на 1 арк.;

9. Квитанція № 2 від 30.10.2019 на 1 арк.;

10. Податкова декларація платника єдиного податку ФОП на 1 арк.;

11. Виписка/особовий рахунок з 01.09.2019 по 30.09.2019 на 1 арк.;

12. Виписка/особовий рахунок з 01.09.2019 по 30.09.2019 на 1 арк.;

13. Виписка/особовий рахунок з 01.08.2019 по 31.08.2019 на 2 арк.;

14. Виписка/особовий рахунок з 01.07.2019 по 31.07.2019 на 2 арк.;

15. Платіжне доручення від 16.08.2019 на 1 арк.;

16. Квитанція № 2 від 06.08.2019 на 1 арк.;

17. Податкова декларація платника єдиного податку ФОП на 1 арк.;

18. Виписка/особовий рахунок з 01.06.2019 по 30.06.2019 на 2 арк.;

19. Виписка/особовий рахунок з 01.05.2019 по 31.05.2019 на 2 арк.;

20. Виписка/особовий рахунок з 01.04.2019 по 30.04.2019 на 2 арк.;

21. Квитанція № 2 від 03.05.2019 на 1 арк.;

22. Податковий розрахунок на 2 арк.;

23. Квитанція № 2 від 03.05.2019 на 1 арк.;

24. Податкова декларація платника єдиного податку ФОП на 1 арк.;

25. Квитанція на 2 арк.;

26. Виписка/особовий рахунок з 01.03.2019 по 31.03.2019 на 2 арк.;

27. Виписка/особовий рахунок з 01.02.2019 по 28.02.2019 на 2 арк.;

28. Виписка/особовий рахунок з 01.01.2019 по 31.01.2019 на 2 арк.

35.ПАПКА №2ФОП ОСОБА_5 (банківські виписки):

1. Виписки по особовим рахункам на 26 арк.

36. ПАПКА № 6 ФОП ОСОБА_5 (2016):

1. Квитанція № 2 від 02.02.2017 на 1 арк.;

2. Звітність про суму нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації застрахованих осіб нарахованого ЄСВ на 2 арк.;

3. Реєстр ТТН по сої ТЕГРА на 1 арк.

4. Виписка/особовий рахунок з 15.02.2018 по 19.04.2018 на 13 арк.

37. ТОВ «Торговий Дім «ОПТ-ЛТД»:

-Договір поставки продукції № 03-03-20-П від 05.03.2020 р. на 1 арк.;

-Акти звірок за березень 2020р. на 1 арк.;

-Специфікації № 1 від 16.03.20р., 2 від 17.03.20р., 3 від 19.03.20р. на 3 арк.;

-Видаткові накладні: № ГУ000000300 від 16.03.20р., ГУ000000312 від 17.03.20р., ГУ000000318 від 19.03.20р. на 3 арк.;

-Товаро-транспортні накладні: № ГУ300 від 16.03.20р., ГУ312 від 17.03.20р., ГУ318 від 19.03.20р. на 3 арк.;

-Лист № 10/03/2020-1 від 10.03.2020р., 12/03/2020-1 від 12.03.2020р. на 2 арк.;

-Доручення: № 10 від 06.03.20р. на 1 арк.

38.ТОВ «ЗАХІДІНВЕСТКОМ»:

-Договір поставки продукції № 23-01-20-П від 16.01.2020 р. на 2 арк.;

-Акти звірок за лютий 2020р., січень 2020р. на 2 арк.;

-Специфікації № 3 від 13.02.20р., 2 від 31.01.20р., 1 від 22.01.20р. на 3 арк.;

-Видаткові накладні: № ГУ000000155 від 13.02.20р., ГУ000000096 від 31.01.20р., ГУ000000062 від 22.01.20р. на 3 арк.;

-Товаро-транспортні накладні: № ГУ155 від 13.02.20р., ГУ96 від 31.01.20р., ГУ62 від 22.01.20р. на 3 арк.;

-Доручення: № 3 від 13.02.20р., 2 від 31.01.20р., 1 від 22.01.2020р. на 3 арк.;

39.ТОВ «ВЕСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ ЛТД»:

-Договір поставки продукції № 03-11-19-П від 29.11.2019 р. на 4 арк.;

-Акти звірок за грудень 2019р. на 1 арк.;

-Видаткові накладні: № ГУ000001300 від 04.12.19р. на 1 арк.;

-Товаро-транспортні накладні: № ГУ1300 від 04.12.19р. на 1 арк.;

-Доручення: № 60 від 03.12.19р. на 1 арк.

40.ТОВ «АЕКОМ»:

-Договір поставки продукції № 13-03-20-П від 20.03.2020 р. на 1 арк.;

-Акти звірок за березень 2020р. на 1 арк.;

-Видаткові накладні: № ГУ000000343 від 24.03.20р. на 1 арк.;

-Специфікації № 1 від 24.03.20р. на 1 арк.;

-Товаро-транспортні накладні: № ГУ343 від 24.03.20р. на 1 арк.;

-Доручення: № 9 від 24.03.20р. на 1 арк.;

41. ТОВ «АРГОТРЕЙД ГРУП»:

-Договір поставки продукції № 04-03-20-П від 11.03.2020 р. на 1 арк.;

-Акти звірок за березень 2020р. на 1 арк.;

-Видаткові накладні: № ГУ000000320 від 19.03.20р. на 1 арк.;

-Специфікації № 1 від 19.03.20р. на 1 арк.;

-Товаро-транспортні накладні: № ГУ320 від 19.03.20р. на 1 арк.;

-Доручення: № 7 від 12.03.20р. на 1 арк.;

-Лист № 1203 від 12.03.2020р. на 1 арк.;

-Розрахункові реквізити ТОВ ««АРГОТРЕЙД ГРУП» на 1 арк.;

-Розрахункові реквізити ТОВ ««АРГОТРЕЙД ГРУП» на 1 арк.;

-Копія договору суборенди №01/01-2020 від 02.01.2020 на 3 арк.;

-Відомості з «Опендатабот» ТОВ ««АРГОТРЕЙД ГРУП» на 2 арк.;

-Відомості з «Опендатабот» ТОВ ««АЕКОМ» на 1 арк.;

42.ТОВ «БІЗНЕС МЕНС КЛАБ»:

-Договір поставки продукції № 02-02-20-П від 03.02.2020 р. на 2 арк.;

-Акти звірок за лютий 2020р. на 1 арк.;

-Видаткові накладні: № ГУ000000129 від 09.02.20р., ГУ000000124 від 06.02.20р., ГУ000000150 від 12.02.20р. на 3 арк.;

-Специфікації № 2 від 09.02.20р., 1 від 06.02.20р., 3 від 12.02.20р. на 1 арк.;

-Товаро-транспортні накладні: № ГУ129 від 09.02.20р., ГУ124 від 06.02.20р., ГУ150 від 12.02.20р., на 3 арк.;

-Доручення: № 5 від 05.02.20р., 4 від 04.02.2020р., 6 від 10.02.2020р. на 3 арк.;

-Лист № 2 від 04.02.2020р., 3 від 10.02.2020р. на 2 арк.;

-Посвідчення про відрядження на 2 арк.

-Реквізити на 1 арк.

-Копія статуту на 13 арк.

-Виписка з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, на 2 арк.

-Витяг з реєстру платників ПДВ на 1 арк.

-Відомості з ЄДР підприємств та організацій України на 2 арк.

-Витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, на 6 арк.

-Витяг опендатабот на 4 арк.

-Копія паспорта ОСОБА_11 на 2 арк.

43.ТОВ «ПРЕМІУМ КОМПАНІ»:

-Договір поставки продукції № 09-02-20-П від 17.02.2020 р. на 2 арк.;

-Акти звірок за лютий 2020р., травень 2020р. на 2 арк.;

-Видаткові накладні: № ГУ000000175 від 19.02.20р., ГУ000000191 від 24.02.20р., ГУ000000240 від 03.03.20р., ГУ000000268 від 10.03.20р., ГУ000000292 від 16.03.20р., ГУ000000551 від 13.05.20р., ГУ000000625 від 26.05.20р., ГУ000000469 від 23.04.20р., ГУ000000663від 02.06.20р., ГУ000000706від 12.06.20р., ГУ000000745від 24.06.20р., на 11 арк.;

-Товаро-транспортні накладні: № ГУ175 від 19.02.20р., ГУ191 від 24.02.20р., ГУ240 від 03.03.20р., ГУ268 від 10.03.20р., ГУ292 від 16.03.20р., ГУ551 від 13.05.20р., ГУ625 від 26.05.20р, ГУ469 від 23.04.20р, ГУ663від 02.06.20р., ГУ706від 12.06.20р., ГУ745від 24.06.20р. на 11 арк.;

44.ТОВ «ІНТЕРСТЕЛЛАР ФУД КОНСАЛТИНГ»:

-Договір поставки продукції №04-02-20-П від 12.02.2020 р. на 2 арк.;

-Акти звірок за лютий 2020р. на 1 арк.;

-Видаткові накладні: № ГУ000000163 від 16.02.20р., ГУ000000210 від 26.02.20р., ГУ000000183 від 20.02.20р. на 3 арк.;

-Специфікації № 1 від 16.02.20р.,3 від 26.02.2020р., 2 від 20.02.2020р. на 3 арк.;

-Товаро-транспортні накладні: № ГУ163 від 16.02.20р., ГУ210 від 26.02.20р., ГУ183 від 20.02.20р., на 3 арк.;

-Доручення: № 1 від 13.02.20р., 3 від 19.02.2020р., 2 від 17.02.2020р. на 3 арк.;

-Лист № 1 від 13.02.2020р., 4 від 19.02.2020р., 2 від 17.02.2020 на 3 арк.;

-Витяг опендатабот на 2 арк.

-Виписка з ЄДР юридичних осіб , фізичних осіб підприємців та громадських формувань, на 2 арк.

-Витяг з реєстру платників ПДВ на 1 арк.

-Відомості з ЄДР підприємств та організацій України на 2 арк.

-Наказ №14/12 від 14.12.2019р. на 1 арк.

-Копія статуту (перша та остання сторінки) на 3-х арк.

-Посвідчення про відрядження на 1 арк.

45.ТОВ «Компанія» Стерх-Ультра»:

-Договір поставки продукції №02-11-19-П від 29.11.2019 р. на 4 арк.;

-Акти звірок за січень2020р., грудень 2019р. на 2 арк.;

-Видаткові накладні: № ГУ000001319 від 10.12.19р., ГУ000001318 від 10.12.19р., ГУ000001329 від 12.12.19р., ГУ000001347 від 16.12.19р., ГУ000001360 від 19.12.19р., ГУ000001358 від 18.12.19р., ГУ000001385 від 25.12.19р., ГУ000001389 від 25.12.19р., ГУ000001373 від 23.12.19р., ГУ000000016 від 08.01.20р., ГУ000000015 від 08.01.20р., ГУ000000044 від 16.01.20р., ГУ000000068 від 24.01.20р., ГУ000000058 від 21.01.20р., ГУ000000074 від 26.01.20р., ГУ000000072 від 26.01.20р., ГУ000000090 від 30.01.20р., ГУ000000085 від 29.01.20р., ГУ000000081 від 28.01.20р., ГУ000000131 від 09.02.20р., ГУ000000126 від 06.02.20р., ГУ000000117 від 04.02.20р., на 22 арк.;

-Специфікації № 1 від 10.12.19р., 2 від 10.12.19р.,3 від 12.12.2019р., 4 від 16.12.2019р., 6 від 19.12.2019р., 5 від 18.12.2019р., 8 від 25.12.2019р., 9 від 25.12.2019р., 7 від 23.12.2019р., 11 від 08.01.2020р., 10 від 08.01.2020р., 12 від 16.01.2020р., 14 від 24.01.2020р., 13 від 21.01.2020р., 16 від 26.01.2020р., 15 від 26.01.2020р., 19 від 30.01.2020р., 18 від 29.01.2020р., 17 від 28.01.2020р., 22 від 09.02.2020р., 21 від 06.02.2020р., 20 від 04.02.2020р. на 22 арк.;

-Товаро-транспортні накладні: № ГУ1319 від 10.12.19р., ГУ1318 від 10.12.19р., ГУ1329 від 12.12.19р., ГУ1347 від 16.12.19р., ГУ1360 від 19.12.19р., ГУ1358 від 18.12.19р., ГУ1385 від 25.12.19р., ГУ1389 від 25.12.19р., ГУ1373 від 23.12.19р., ГУ16 від 08.01.20р., ГУ15 від 08.01.20р., ГУ44 від 16.01.20р, ГУ68 від 24.01.20р., ГУ58 від 21.01.20р., ГУ74 від 26.01.20р., ГУ72 від 26.01.20р., ГУ90 від 30.01.20р., ГУ85 від 29.01.20р., ГУ81 від 28.01.20р., ГУ131 від 09.02.20р., ГУ126 від 06.02.20р., ГУ117 від 04.02.20р., на 22 арк.;

-Доручення: № 1 від 10.12.19р., 2 від 10.12.2019р.3 від 12.12.2019р., 4 від 16.12.2019р., 11 від 19.12.2019р., 12 від 18.12.2019р., 5 від 25.12.2019р., 13 від 23.12.2019р., 2 від 08.01.2020р., 1 від 08.01.2020р., 3 від 16.01.2020р., 5 від 24.01.2020р., 4 від 21.01.2020р., 7 від 26.01.2020р., 6 від 26.01.2020р., 19 від 30.01.2020р., 18 від 29.01.2020р., 17 від 28.01.2020р., 27 від 09.02.2020р., 24 від 06.02.2020р., 22 від 04.02.2020р. на 22 арк.;

46.ТОВ «СПЕШАРС»:

-Договір поставки продукції №10-02-20-П від 24.02.2020 р. на 2 арк.;

-Акти звірок за лютий 2020р., березень 2020р. на 1 арк.;

-Видаткові накладні: № ГУ000000217 від 27.02.20р., ГУ000000204 від 25.02.20р., ГУ000000289 від 15.03.20р., ГУ000000280 від 12.03.20р., ГУ000000272 від 10.03.20р., ГУ000000255 від 09.03.20р., ГУ000000244 від 04.03.20р., ГУ000000223 від 01.03.20р. на 8 арк.;

-Специфікації № 2 від 27.02.20р., 1 від 25.02.2020р., 8 від 15.03.2020р., 7 від 12.03.2020р., 6 від 10.03.2020р., 5 від 09.03.2020р., 4 від 04.03.2020р., 3 від 01.03.2020р. на 8 арк.;

-Товаро-транспортні накладні: № ГУ217 від 27.02.20р., ГУ204 від 25.02.20р., ГУ289 від 15.03.20р., ГУ280 від 12.03.20р., ГУ272 від 10.03.20р., ГУ255 від 09.03.20р., ГУ244 від 04.03.20р., ГУ223 від 01.03.20р., на 8 арк.;

-Доручення: № 21 від 26.02.2020р., 23 від 26.02.2020р., 2 від 02.03.2020р., 3 від 02.03.2020р на 4 арк.;

-Лист № 021 від 26.02.2020р., 001 від 02.03.2020р. на 2 арк.;

-Виписка з ЄДР юридичних осіб , фізичних осіб підприємців та громадських формувань, на 1 арк.

-Договір № 02/12/2019 від 02.12.2019 р. на 1 арк.

-Договор безоплатного пользования нежилым помещением, № СП0312-19/1 от 03.12.2019 р. На 3 арк.

-Витяг з реєстру платників ПДВ на 1 арк.

-Наказ № 2 про призначення на посаду директора від 07.08.2019р. на 1 арк.

-Рішення власників № 06/08/2019 від 06.08.2019р. на 4 арк.

-Акт приймання-передачі частки у статутному капіталі товариства від 06.08.2019р. на 1 арк.

-Опис на 1 арк.

-Опис на 1 арк.

-Копія паспорта та картки платника податків ОСОБА_12 на 4 арк.,

-Реквізити ТОВ «СПЕШАРС» на 1 арк.

-Витяг опендатабот на 1арк.

-Виписка з ЄДР юридичних осіб , фізичних осіб підприємців та громадських формувань, на 1 арк.

-Витяг з реєстру платників ПДВ на 1 арк.

-Договор безоплатного пользования нежилым помещением, № СП0312-19/1 от 03.12.2019 р. На 3 арк.

-Договір суборенди нежитлового приміщення № 02/12/2019 від 02.12.2019 р. на 1 арк.

47.ТОВ «МІЛКМІТ ТРЕЙД»:

-Договір поставки продукції №05-04-20-П від 23.04.2020 р. на 1 арк.;

-Акти звірок за травень 2020р., квітень 2020р. на 2 арк.;

-Видаткові накладні: № ГУ000000607 від 21.05.20р., ГУ000000558 від 13.05.20р., ГУ000000534 від 07.05.20р., ГУ000000606 від 21.05.20р., ГУ000000593 від 19.05.20р., ГУ000000579 від 15.05.20р., ГУ000000568 від 15.05.20р., ГУ000000557 від 13.05.20р., ГУ000000550 від 11.05.20р., ГУ000000533 від 07.05.20р., ГУ000000521 від 05.05.20р., ГУ000000515 від 01.05.20р., ГУ000000512 від 29.04.20р., на 13 арк.;

-Специфікації № 9 від 21.05.2020р., 8 від 19.05.2020р., 7 від 15.05.2020р.,6 від 13.05.2020р., 5 від 11.05.2020р., 4 від 07.05.2020р., 3 від 05.05.2020р., 2 від 01.05.2020р., 1 від 29.04.2020р. на 9 арк.;

-Товаро-транспортні накладні: № ГУ607 від 21.05.20р., ГУ558 від 13.05.20р., ГУ534 від 07.05.20р., ГУ606 від 21.05.20р., ГУ593 від 19.05.20р., ГУ579 від 15.05.20р., ГУ568 від 15.05.20р., ГУ557 від 13.05.20р., ГУ550 від 11.05.20р., ГУ533 від 07.05.20р., ГУ521 від 05.05.20р., ГУ515 від 01.05.20р., ГУ512 від 29.04.20р., на 13 арк.;

-Доручення: № 13 від 07.05.2020р., 17 від 15.05.2020р., 12 від 30.04.2020р., 11 від 29.04.2020р. на 4 арк.

48.Прошиті, прошнуровані та скріплені печаткою ТОВ «Гайсинській молокозавод» та підписом головного бухгалтера ОСОБА_13 . Розписки уповноважених осіб про відповідність отриманих у ТОВ «Гайсинський молокозавод» для транспортування продукції (з копіями документів, що посвідчують особу ) на 318 аркушах.;

49.Акт прийомупередачі від 09.06.2020 на 1 арк.;

50.Акт прийомупередачі від 09.06.2020 на 1 арк.;

51.Акт прийомупередачі від 09.06.2020 на 1 арк.;

52.Акт прийомупередачі від 10.03.2020 на 1 арк.;

53.Акт прийомупередачі від 24.01.2020 на 1 арк.;

54.Акт прийомупередачі від 29.01.2020 на 1 арк.;

55.Акт прийомупередачі від 06.03.2020 на 1 арк.;

Акт прийомупередачі від 23.01.2020 на 3 арк., шляхом позбавлення права на відчуження, розпорядження та користування цим майном.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена до Вінницького апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення, однак її оскарження не зупиняє її виконання.

Слідчий суддя:

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення27.07.2020
Оприлюднено04.06.2024
Номер документу90829417
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —127/15854/20

Ухвала від 27.07.2020

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Клапоущак С. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні