Рішення
від 06.08.2020 по справі 400/2237/19
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 серпня 2020 р. Справа № 400/2237/19 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Малих О.В., розглянувши в письмовому провадженні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом:Товариства з обмеженою відповідальністю Миколаївтрансбуд-1 , вул. Набережна, 42, с. Галицинове, Жовтневий район, Миколаївська область, 57286 до відповідача:Головного управління ДФС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001 про:визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 10.07.2019 р. №00053801402, № 00053811402, № 00053791402, № 00053821402, ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Миколаївтрансбуд-1 (далі - позивач, ТОВ Миколаївтрансбуд-1 ) звернулось до суду з позовом про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень Головного управління ДФС у Миколаївській області (далі - відповідач, ГУ ДФС) від 10.07.2019 року № 00053801402, № 00053811402, № 00053791402 та № 00053821402.

Ухвалою від 25.07.2019 року суд відкрив провадження у справі та ухвалив розглядати справу за правилами загального позовного провадження.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що перевіряючими було невірно витлумачено зміст первинних документів, наданих до перевірки. Фактичні обставини справи свідчать про те, що згідно наданих позивачем квитанцій не вносились кошти самим підприємством на власний рахунок, а поверталась фінансова допомога (позика) від фізичної особи ОСОБА_1 , який одночасно був директором ТОВ Миколаївтрансбуд-1 . Крім того нормами законодавства забороняється приймати від фізичної особи готівкові кошти в розмірах, які вказані у квитанціях на загальну суму 2685000,00 грн., оскільки денний ліміт розрахунків готівкою з фізичною особою становить 50000,00 грн.

Відповідач надав відзив на позовну заяву, в якому в задоволенні позову просив відмовити. Заперечуючи проти вимог ТОВ Миколаївтрансбужд-1 відповідач зазначив, що перевіркою встановлено неоприбуткування позивачем готівкових коштів в касовій книзі підприємства на загальну суму 2685000,00 грн., чим порушено п. 2.6. гл. 2 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 637 (далі - Положення № 637). ГУ ДФС направлено на адресу позивача запити про надання документів, на які товариство письмово надавало відмови, про що було складено відповідні акти.

Ухвалою від 17.07.2020 року суд закрив підготовче провадження та перейшов до розгляду справи по суті.

Суд розглянув справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

З`ясувавши усі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази у їх сукупності, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд встановив наступне:

ТОВ Миколаївтрансбуд-1 зареєстровано як юридична особа 17.08.2007 року та перебуває на податковому обліку в органах ДПС України з 20.08.2007 року. Основний вид господарської діяльності товариства: будівництво житлових і нежитлових будівель (Код КВЕД 41.20).

У період з 17.04.2019 року по 11.05.2019 року спеціалістами ГУ ДФС проведено документальну планову виїзну перевірку ТОВ Миколаївтрансбуд-1 за період діяльності з 01.01.2016 року по 31.12.2018 року, в тому числі з питання своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на додану вартість за період з 01.03.2016 року по 31.12.2018 року, податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи, за період з 01.01.2016 року по 31.12.2018 року, правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 року по 31.12.2018 року з метою здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів.

За результатами перевірки складено Акт № 703/14-29-14-02/35301806 від 17.05.2019 року (далі - Акт перевірки), висновками якого встановлено порушення ТОВ Миколаївтрансбуд-1 :

- п. 44.1, п. 44.2 ст. 44, пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134, п. 135.1 ст. 135, п. 138.1 ст. 138 з урахуванням пп. 14.1.11, пп. 14.1.257 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України), в результаті чого занижено податок на прибуток в період, що перевірявся, на загальну суму 801451,00 грн., зокрема: за 2016 рік - на суму 218790,00 грн.; за 2017 рік 0 на суму 127212 грн.; за 2018 рік - на суму 455449,00 грн. (за IV квартал);

- п. 44.1, п. 44.2 ст. 44, п. 134.1 ст. 134, п. 135.1 ст. 1354, п. 138.1 ст. 138 з урахуванням пп. 14.1.11, пп. 14.1.257 п. 14.1 ст. 14 ПК України, в результаті чого завищено від`ємне значення об`єкту оподаткування податку на прибуток за 2018 рік на суму 221410,00 грн.;

- п. 185.1 ст. 185, п. 187.1 ст. 187, п. 189.1 ст. 189, пп. г п. 198.5 ст. 198, п. 200.1, п. 200.2, п. 200.4 ст. 200 ПК України, в результаті чого занижено податок на додану вартість в період, що перевірявся, на загальну суму 259866,00 грн., у тому числі: за липень 2017 року - на суму 98333,00 грн.; за жовтень 2017 року - на суму 161533,00 грн.;

- п. 201.1, п. 201.7, п. 201.10 ПК України, в результаті чого не складено (не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду) та не зареєстровано в Єдиному реєстрі зведені податкові накладні, в яких платник податку повинен був визначити податкові зобов`язання по податку на додану вартість 259866,66 грн., у тому числі за: липень 2017 року - 98333,33 грн., вересень 2017 року - 161533,33 грн.;

- п. 51.1 ст. 51, пп. б п. 176.2 ст. 176 ПК України, п. 3.2 Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 року № 4 (далі - Порядок № 4), а саме: за ІІ та ІІ квартали 2017 року було подано податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма 1ДФ), в якому не була відображена 157 ознака доходу;

- п. 2.6 Положення № 637 у зв`язку неоприбуткуванням ТОВ Миколаївтрансбуд-1 готівкових коштів в касовій книзі підприємства на загальну суму 2685000,00 грн.

На підставі Акту перевірки ГУ ДФС складено та направлено на адресу позивача податкові повідомлення-рішення від 10.07.2019 року:

- № 00053791402, яким до ТОВ Миколаївбудтранс-1 застосовано штраф у сумі 129933,33 грн.;

- № 00053801402, яким ТОВ Миколаївбудтранс-1 збільшено суму грошового зобов`язання з податку на прибуток на 145665,25 грн.;

- № 00053811402, яким ТОВ Миколаївтрансбуд-1 збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість на 259866,00 грн. та нараховано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 64966,50 грн.;

- № 00053821402, яким ТОВ Миколаївтрансбуд-1 зменшено суму від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток за 2018 рік у розмірі 221410,00 грн.

Не погоджуючись з рішеннями контролюючого органу, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Приймаючи рішення у справі, суд виходить з наступного:

Відповідно до ст. 1 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16.07.1999 року № 996-XIV (далі - Закон України № 996) передбачено, що первинним документом є документ, якій містить відомості про господарську операцію. При цьому, будь-які документи мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.

Статтею 9 Закону України № 996 визначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операції є первині документи.

З урахуванням викладеного, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції, якщо вона спричинила реальні зміни майнового стану платника податків.

Згідно п. 44.1 ст. 44 ПК України, для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Для обрахунку об`єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування (п. 44.2 ст. 44 ПК України).

Згідно з п. 138.2 ст. 138 ПК України витрати, які враховуються для визначення об`єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов`язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.

У відповідності до п. 198.1 ст. 198 ПК України, до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг (п. 198.2 ст. 198 ПК України).

Згідно пунктом 198.3 статті 198 ПК, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Тобто, необхідною умовою для віднесення сплачених у ціні товарів (послуг) сум податку на додану вартість, є факт придбання товарів та послуг із метою їх використання в господарській діяльності.

Таким чином, витрати для цілей визначення об`єкта оподаткування податком на прибуток, а також податковий кредит для цілей визначення об`єкта оподаткування податком на додану вартість мають бути фактично здійснені і підтверджені належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

Об`єктом оподаткування, згідно пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПК України є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.

Для цілей цього підпункту до річного доходу від будь-якої діяльності, визначеного за правилами бухгалтерського обліку, включається дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), інші операційні доходи, фінансові доходи та інші доходи.

У відповідності до п. 135.1 ст. 135 ПК України базою оподаткування є грошове вираження об`єкту оподаткування, визначеного згідно із статтею 134 цього Кодексу з урахуванням положень цього Кодексу.

Пунктом 200.1 ст. 200 ПК України встановлено, що сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Вивчивши матеріали справи, суд встановив таке:

04.01.2016 року ТОВ Миколаївтрансбуд-1 укладено з ТОВ Агро-Грейн договір оренди нежитлового приміщення № 04/01-16 на оренду нежитлових приміщень за адресою м. Миколаїв, вул .Янтарна 318/6 площею 454,1 кв.м.

До вказаного договору 04.01.2018 року було укладено додаткову угоду № 2, якою дію договору продовжено до 31.12.2018 року та викладено підпункт 2.3.2. пункту 2.3. договору у наступній редакції: Пристосовувати Об`єкт оренди для потреб власної господарської діяльності шляхом переобладнання, реконструкції, капітального будівництва та ін.. для чого від свого імені самостійно укладати щодо Об`єкта оренди будь-які договори (у тому числі підряду та ін.). Всі витрати, понесені по таких договорах, підлягають зарахуванню в рахунок орендної плати. Нарахування орендної плати за період з жовтня 2018 року по жовтень 2019 року здійснюється після закінчення робіт з переобладнання, реконструкції, капітального будівництва Об`єкта оренди, але не пізніше 31.12.2019 року. В зв`язку з цим в акті перевірки було зроблено припущення щодо виникнення витрат у ГОВ МТБ-1 виникають в момент надання Орендодавцем актів виконаних робіт, що є невірним, оскільки це витрати поточного періоду та ніяк не пов`язані з моментом виставлення актів щодо оренди, а прив`язуються лише до дат здійснення витрат з ремонту основних засобів.

В загальній вартості наданих послуг з ремонту об`єкту Зерновий перероблювальний комплекс Агро-Грейн за адресою м. Миколаїв, вул. Янтарна 318/6, що вказані в акті перевірки на стор. 15 - 23, та витрати на які підлягають компенсації з боку орендодавця, помилково включено обсяг поточного ремонту власних основних засобів, зазначених в актах перелічених на стор. 21 Акту перевірки, а саме:

- акт приймання виконаних будівельних робіт №б/н за жовтень 2018 року від 30.10.2018 року на виконання робіт Виготовлення та монтаж металоконструкцій , код УКТ ЗЕД-3319, де замовник: ТОВ Миколаївтрансбуд-1 , генпідрядник - ТОВ Проммонтажгруп (код ЄДРПОУ 40532681) на загальну вартість 209684,40 грн., у т.ч. ПДВ - 34947,40 грн.;

- акт приймання виконаних будівельних робіт №б/н за листопад 2018 року від 30.10.2018 року на виконання робіт Виготовлення та монтаж металоконструкцій код УКТ ЗЕД-3319, де замовник - ТОВ Миколаївтрансбуд-1 , генпідрядник - ТОВ Проммонтажгруп (код ЄДРПОУ 40532681) на загальну вартість 141534,00 грн., у т.ч. ПДВ - 23589,00 грн.;

- акт приймання виконаних будівельних робіт № б/н за листопад 2018 року від 30.10.2018 року на виконання робіт виготовлення та монтаж металоконструкцій код УКТ ЗЕД-3319, де замовник - ТОВ Миколаївтрансбуд-1 , генпідрядник - ТОВ Проммонтажгруп (код ЄДРПОУ 40532681) на загальну вартість 151232.60 грн., у т.ч. ПДВ - 25205,43 грн.;

- акт приймання виконаних будівельних робіт № б/н за грудень 2018 року від 29.12.2018 року на виконання робіт виготовлення та монтаж металоконструкцій УКТ ЗЕД-3319, де замовник - ТОВ Миколаївтрансбуд-1 , генпідрядник - ТОВ Проммонтажгруп (код 40532681) на загальну вартість 12112800 грн., у т.ч. ПДВ - 20188,00 грн.

Зазначені витрати понесені в рамках господарської діяльності ТОВ Миколаївстрансбуд-1 з поточного ремонту об`єкту Цех для обслуговування обладнання за адресою с. Галицинове. вул. Набережна, 42, що перебуває на балансі підприємства (Рах. 10 Основні засоби ). Поточний ремонт здійснювався на підставі наказу від 24.05.2018 року, дефектовочного акта від 23.05.2018 року та технічних рекомендацій з поточного ремонту ФОП ОСОБА_2 (акт № 00001 від 31.07.2018 року на суму 210000,00 грн.).

Відповідно до пункту 86.10 статті 86 ПК України в акті перевірки зазначаються як факти заниження, так і факти завищення податкових зобов`язань платника.

В порушення цієї норми, під час перевірки не враховані документи, які підтверджують витрати перевіряємого періоду, а саме: договір № 2 від 03.04.2018 року, укладений з ФОН ОСОБА_2 на проведення обстеження виробничої бази ТОВ Миколаївтрансбуд-1 цілісний майновий комплекс Ремонтно-механічна база за адресою: с. Галицинове, вул. Набережна, 42, її технічного стану та надання рекомендацій з поточного ремонту цих об`єктів. В рамках виконання цього договору ФОН ОСОБА_2 надані акти виконаних робіт на загальну суму 1297000,00 грн. без ПДВ.

Також, 28.07.2017 року між ТОВ Миколаївтрансбуд-1 (замовник) та ТОВ Червона Рута (виконавець) було укладено договір № 1/28, предметом якого було надання послуг, перевезення пасажирів на борту теплохода Принцеса Дніпра , а також організація їх обслуговування та харчування.

На виконання умов цього договору ТОВ Миколаївтрансбуд-1 здійснило попередню оплату на загальну суму 1559200,00 грн., в т.ч. ПДВ у розмірі 259866,66 грн., що підтверджується платіжними дорученнями: № 423 від 28.07.2017 року на суму 150000,00 грн. (попередня оплата за перевезення пасажирів та обслуговування на т/х Принцеса Дніпра згідно рахунку № ЧР-0000019 від 26.07.2017 року); № 424 від 28.07.2017 року на суму 440000,00 грн. (попередня оплата за перевезення пасажирів та обслуговування на т/х Принцеса Дніпра згідно рахунку № ЧР-0000019 від 26.07.2017 року); № 574 від 28.09.2017 року на суму 379200,00 грн. (попередня оплата за організацію харчування та обслуговування на т/х Принцеса Дніпра згідно рахунку № ЧР-0000026 від 22.09.2017 року); № 576 від 25.09.2017 року на суму 590000,00 грн. ( попередня оплата за перевезення пасажирів та обслуговування на т/х Принцеса Дніпра згідно рахунку № ЧР-0000025 від 22.09.2017 року).

Однак, в порушення умов договору послуги надані не були, акт виконаних робіт між сторонами не підписано.

Актом перевірки підтверджено, що ТОВ Червона Рута зареєструвала в ЄРПН податкові накладні, зазначені в таблиці на стор. 31 Акту.

Відповідно до п. 198.2 ст. 198 ПК України датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше в даному випадку це дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг.

Таким чином, віднесення до податкового кредиту відповідає вимогам ПК України.

На борту теплоходу Принцеса Дніпра підприємство мало намір провести святкування ювілею компанії ТОВ Миколаївтрансбуд-1 . На проведення урочистих заходів були також запрошені ділові партнер та постачальники компанії ТOB Миколаївірансбуд-1 , що обумовлено закінченням ділового року, та необхідністю укладення нових угод та договорів на наступний робочий рік. Проведені ділові перемовини з запрошеними партнерами та постачальниками компанії ТОВ Миколаївтрансбуд-1 , сприяли би в подальшому подовженню як і вже існуючих так і укладенню та підписанню нових взаємовигідних угод та договорів які безпосередньо пов`язані з виробничою необхідністю, розвитком та веденням господарської діяльності ТОВ Миколаївтрансбуд-1 . В Акті перевірки зазначено, що у рамках перевірки надавався наказ про проведення заходу № 31/1 від 17.07.2017 року, кошторис витрат на організацію та проведення святкування 10-річного ювілею з дня заснування ТОВ ТОВ Миколаївтрансбуд-1 . Таким чином, витрати на перерахування грошових коштів на підставі вищевказаних платіжних доручень були здійснені ТОВ Миколаївтрансбуд-1 в рамках господарської діяльності. На час проведення перевірки мета здійснених витрат є незмінною.

Позивач звернувся до ТОВ Червона Рута з претензією, в якій вимагає від ТОВ Червона Рута виконання своїх договірних зобов`язань з організації заходу. В разі не задоволення претензії ТОВ Миколаївтрансбуд-1 буде звертатися до суду. Та лише на дату погашення (стягнення) заборгованості ТОВ Червона Рута ТОВ Миколаївтрансбуд-1 буде зобов`язане відобразити коригування податкового кредиту відповідно до вимог статті 192 ПК України.

Також, в Акті перевірки ГУ ДФС зроблено висновок про неоприбуткування грошових коштів на загальну суму 2685000 грн. Таких висновок був зроблений на підставі того, що до перевірки були надані квитанції банку: № 2979141 від 20.01.2017 року на суму 2000000,00 грн.; від 24.04.2017 року № 22750295 на суму 500000,00 грн.; від 31.07.2017 року № 44232601 на суму 185000,00 грн. Зазначені квитанції були розцінені перевіряючими як здавання готівки в банк, висновок про неоприбуткування був зроблений через те, що оприбуткування вищевказаних коштів не відображено в касовій книзі підприємства.

Суд зазначає, що згідно вказаних квитанцій не вносились кошти самим підприємством на власний рахунок, а поверталась фінансова допомога (позика) від фізичної особи ОСОБА_3 , який одночасно був директором ТОВ Миколаївтрансбуд-1 . У вищевказаних квитанціях в реквізиті платник безпідставно вказана назва підприємства ТОВ Миколаївтрансбуд-1 . Це підтверджується договором поворотної фінансової допомоги від 27.12.2016 року № 27/12- 2016; від 24.04.16 року № 2404/16-2016; від 30.06.2017 року № 3006/17-2017; бухгалтерською довідкою до кожного договору; актами звірки взаємних розрахунків між ТОВ Миколаївтрансбуд-1 та фізичною особою ОСОБА_4 ; розписками від ТОВ Миколаївтрансбуд-1 про погашення позик.

Перевіркою не встановлено укладення ТОВ Миколаївтрансбуд-1 будь-яких договорів, які б передбачали готівкові розрахунки. Єдиними такими договорами є договори про фінансову допомогу ОСОБА_1 . Крім того, нормами чинного законодавства забороняється приймати від фізичної особи готівкові кошти в розмірах, які вказані у зазначених квитанціях на загальну суму 2685000,00 грн., оскільки денний ліміт розрахунків готівкою з фізичною особою становить 50000,00 грн.

Вищевказаними квитанціями підтверджується саме сплата фізичною особою ОСОБА_4 на рахунок ТОВ Миколаївтрансбуд-1 грошових коштів від власного імені на підставі договору поворотної фінансової допомоги. Таким чином обов`язок щодо оприбуткування цих грошових коштів у позивача не виникає, що свідчить про безпідставність висновків Акту перевірки в цій частині.

На підставі ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, позовні вимоги підлягають задоволенню.

У відповідності до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 2, 19, 72, 76 - 78, 241 - 246, 260 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю Миколаївтрансбуд-1 (вул. Набережна, 42, с. Галицинове, Жовтневий район, Миколаївська область, 57286, код ЄДРПОУ 35301806) до Головного управління ДФС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, код ЄДРПОУ 39394277) - задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Миколаївській області від 10.07.2019 року № 00053791402.

3. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Миколаївській області від 10.07.2019 року № 00053801402.

4. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Миколаївській області від 10.07.2019 року № 00053811402.

5. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Миколаївській області від 10.07.2019 року № 00053821402.

6. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, код ЄДРПОУ 39394277) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Миколаївтрансбуд-1 (вул. Набережна, 42, с. Галицинове, Жовтневий район, Миколаївська область, 57286, код ЄДРПОУ 35301806) судові витрати у розмірі 19210,00 грн. (дев`ятнадцять тисяч двісті десять гривень 00 коп.).

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено 06.08.2020 року.

Суддя О.В. Малих

Дата ухвалення рішення06.08.2020
Оприлюднено10.08.2020
Номер документу90836262
СудочинствоАдміністративне
Суть:визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 10.07.2019 р. №00053801402, № 00053811402, № 00053791402, № 00053821402

Судовий реєстр по справі —400/2237/19

Ухвала від 08.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 10.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 24.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 19.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 20.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 17.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 25.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 15.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 11.11.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Постанова від 11.11.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні