Справа № 947/20456/20
Провадження № 1-кс/947/11784/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11.08.2020 року
Слідчий суддя Київського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі клопотання слідчого СВКиївськоговідділу поліціїв містіОдесі ГУНПв Одеськійобласті ОСОБА_3 ,погоджене прокуроромОдеської місцевоїпрокуратури №1 ОСОБА_4 про дозвілна тимчасовийдоступ додокументів,що містятьохоронювану закономтаємницю укримінальному провадженні№42019162010000089від 21.11.2019за ознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.3ст.197-1,ч.4ст.358КК України
ВСТАНОВИВ:
Як вбачається з клопотання, досудовим розслідуванням у кримінальному провадженні встановлено, що 03.04.2015 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на підставі рішення ІНФОРМАЦІЯ_3 №5695-VI від 29.10.2014 укладено договір оренди землі, земельної ділянки 37, 37а, а саме: земельної ділянки площею 0,1594 га кадастровий №5110136900:39:008:0003 для проектування та будівництва пансіонату-профілакторію сімейного типу та земельної ділянки площею 0,1000 га кадастровий №5110136900:39:008:0002 для благоустрою прилеглої території, згідно з планами земельних ділянок, які є невід`ємною частиною договору з терміном дії до 31.12.2015. В подальшому, 21.04.2016 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір про поновлення договору оренди землі від 03.04.2015 з терміном дії до 31.12.2018. Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_3 №4182- VII від 12.12.2018 поновлено договір оренди землі за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 терміном на 3 роки. На виконання вказаного рішення між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » 28.03.2019 укладено додатковий договір про поновлення договору оренди землі від 03.04.2015.
Згідно п. 2.1 Договору в оренду передаються земельні ділянки загальною площею 0,2594 га, з них на земельній ділянці площею 0,1594 га, у тому числі під капітальною одноповерховою забудовою 0,0457 га та під тимчасовою забудовою 0,0162 га та на земельній ділянці площею 0,1000 га у тому числі під капітальною одноповерховою забудовою 0,0042 га та під тимчасовою забудовою 0,0090 га, що загалом складає 0,0751 га.
Згідно п. п.5.1., 5.2. Договору земельні ділянки передаються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » для проектування та будівництва пансіонату-профілакторію сімейного типу та благоустрою прилеглої території. Категорія земель за основним цільовим призначенням землі рекреаційного призначення.
Згідно відомостей Публічної кадастровою карти цільове призначення земельної ділянки 5110136900:39:008:0002, яка знаходиться у комунальній власності - 07.01 Для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення.
Згідно відомостей Публічної кадастровою карти цільове призначення земельної ділянки 5110136900:39:008:0003, яка знаходиться у комунальній власності - 07.01 Для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення.
Крім того встановлено, що земельна ділянка відповідно до Плану зонування території (зонінгу) м. Одеса, затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_3 від 19.10.2016 №1316-VII розташована у зоні установ відпочинку та туризму (КВТ), де можливе розміщення адміністративних будівель, допоміжних споруд та інфраструктури для відпочинку. Зона призначена для розміщення пансіонатів, курортних готелів, туристичних баз, оздоровчих таборів, кемпінгів, центрів обслуговування туристів, парків. До зони входять рекреаційні території, на яких згідно містобудівної документації розміщуються об`єкти туристичної інфраструктури.
Використання території зони, розміщення підприємств і установ здійснюється відповідно до вимог ДБН360 92.
Проте, як встановлено досудовим розслідуванням, під виглядом пансіонату-профілакторію сімейного типу в 100 метровій зоні від урізу води Чорного моря будується 16-ти поверховий багатоквартирний житловий будинок.
В своючергу згідноп.10.4ДБН360 92 Розміщення будинків, споруд і комунікацій не допускається: а) на землях заповідників, заказників, природних національних парків, ботанічних садів, дендрологічних парків і водоохоронних зон.
Згідно п.10.17ДБН360 92 Розміри водоохоронних зон визначаються з урахуванням рельєфу місцевості, рослинного покриву, характеру їх використання і погоджуються з органами по регулюванню використання і охороні вод і землі місцевими органами державної виконавчої влади.
У трикілометровійзоні узбережжяАзовського іЧорного морівзабороняється будівництво:а)промислових підприємствта іншихоб`єктів,не пов`язанихз розвиткомі обслуговуванням курортів,крім морськихпортів таінших об`єктівморського транспорту,об`єктіврибної промисловостіі організацій,які виконуютьберегозміцнювальні тапротизсувні роботи;б)індивідуального житла,крім населенихпунктів,вказаних урозпорядженні Кабінету Міністрів України; в) будинків, споруд і комунікацій у приморських прибережних смугах завширшки менше 100 м від урізу води, а у приморських курортних зонах за наявності пляжу - менше 100 м від його суходільної межі.
Відповідно до ст. 88 Водного кодексу України з метою охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм в межах водоохоронних зон виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги.
Землі прибережних захисних смуг перебувають у державній та комунальній власності та можуть надаватися в користування лише для цілей, визначених цим Кодексом.
У межах існуючих населених пунктів прибережна захисна смуга встановлюється з урахуванням містобудівної документації.
Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами землеустрою.
Проекти землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг (з установленою в них пляжною зоною) розробляються в порядку, передбаченому законом.
Уздовж морів та навколо морських заток і лиманів встановлюється прибережна захисна смуга шириною не менше двох кілометрів від урізу води.
У межах прибережної захисної смуги морів та навколо морських заток і лиманів встановлюється пляжна зона, ширина якої визначається залежно від ландшафтно-формуючої діяльності моря, але не менше 100 метрів від урізу води, що включає: території, розташовані між лінією максимального відпливу та лінією максимального напливу хвиль, зареєстрованих під час найсильніших штормів, а також територію берега, яка періодично затоплюється хвилями; прибережні території - складені піском, гравієм, камінням, ракушняком, осадовими породами, що сформувалися в результаті діяльності моря, інших природних чи антропогенних факторів; скелі, інші гірські утворення.
Користування пляжною зоною у межах прибережної захисної смуги морів та навколо морських заток і лиманів здійснюється з дотриманням вимог щодо охорони морського середовища, прибережної захисної смуги від забруднення та засмічення і вимог санітарного законодавства.
До узбережжя морів, морських заток і лиманів у межах пляжної зони забезпечується безперешкодний і безоплатний доступ громадян для загального водокористування, крім земельних ділянок, на яких розташовані гідротехнічні, гідрометричні та лінійні споруди, санаторії та інші лікувально-оздоровчі заклади, дитячі оздоровчі табори
У разі надання права користування пляжною зоною користувачі зобов`язані забезпечити безперешкодний та безоплатний прохід вздовж берега моря, морської затоки чи лиману.
У межах населених пунктів місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування виділяються та облаштовуються пляжні зони для безперешкодного та безоплатного користування.
Статтею 90 Водного кодексу України передбачено обмеження господарської діяльності в прибережних захисних смугах уздовж морів, морських заток і лиманів та на островах у внутрішніх морських водах.
Так, відповідно до вказаної статті прибережна захисна смуга уздовж морів, морських заток і лиманів входить у зону санітарної охорони моря і може використовуватися лише для будівництва військових та інших оборонних об`єктів, об`єктів, що виробляють енергію за рахунок використання енергії вітру, сонця і хвиль, об`єктів постачання, розподілу, передачі (транспортування) енергії, а також санаторіїв, дитячих оздоровчих таборів та інших лікувально-оздоровчих закладів з обов`язковим централізованим водопостачанням і каналізацією, гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд.
У межах пляжної зони прибережних захисних смуг забороняється будівництво будь-яких споруд, крім гідротехнічних, гідрометричних та лінійних.
Згідно зі ст. 58 Земельного кодексу України до земель водного фонду належать землі, зайняті: морями, річками, озерами, водосховищами, іншими водними об`єктами, болотами, а також островами, не зайнятими лісами; прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм, крім земель, зайнятих лісами; гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами та каналами, а також землі, виділені під смуги відведення для них; береговими смугами водних шляхів; штучно створеними земельними ділянками в межах акваторій морських портів.
Для створення сприятливого режиму водних об`єктів уздовж морів, навколо озер, водосховищ та інших водойм встановлюються водоохоронні зони, розміри яких визначаються за проектами землеустрою.
Відповідно до ст. 59 Земельного кодексу України землі водного фонду можуть перебувати у державній, комунальній та приватній власності.
Громадянам та юридичним особам органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування із земель водного фонду можуть передаватися на умовах оренди земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб (у тому числі рибництва (аквакультури), культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт, догляду, розміщення та обслуговування об`єктів портової інфраструктури і гідротехнічних споруд тощо, а також штучно створені земельні ділянки для будівництва та експлуатації об`єктів портової інфраструктури та інших об`єктів водного транспорту. Землі водного фонду можуть бути віднесені до земель морського і річкового транспорту в порядку, встановленому законом.
Згідно зі ст. 60 Земельного Кодексу України вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності встановлюються прибережні захисні смуги.
Уздовж морів та навколо морських заток і лиманів встановлюється прибережна захисна смуга шириною не менше двох кілометрів від урізу води.
Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами землеустрою.
Межі встановлених прибережних захисних смуг і пляжних зон зазначаються в документації з землеустрою, кадастрових планах земельних ділянок, а також у містобудівній документації.
Прибережні захисні смуги встановлюються на земельних ділянках усіх категорій земель, крім земель морського транспорту.
Статтею 62 Земельного кодексу України передбачено обмеження у використанні земельних ділянок прибережних захисних смуг уздовж морів, морських заток і лиманів та на островах у внутрішніх морських водах.
Так, відповідно до вказаної статті режим господарської діяльності на земельних ділянках прибережних захисних смуг уздовж морів, морських заток і лиманів та на островах у внутрішніх морських водах встановлюється законом.
У межах пляжної зони прибережних захисних смуг забороняється будівництво будь-яких споруд, крім гідротехнічних, гідрометричних та лінійних.
Крім того, Управлінням архітектури та містобудування було видано містобудівні умови та обмеження від 20.06.2017 №01-06/108 - назва об`єкта будівництва: нове будівництво пансіонату - профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 , які в подальшому були скасовані.
Наказом ІНФОРМАЦІЯ_3 від 15.08.2019 №01-06/200 затверджено містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва №135, назва об`єкта будівництва нове будівництво пансіонату профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 .
Згідно п. 5 відповідних містобудівних умов та обмежень, передбачено необхідність розробки заходів щодо забезпечення надійності стійкості берегових схилів, попередньо отримавши погодження та рекомендації щодо проведення берегозахисних заходів в ІНФОРМАЦІЯ_3 , а також передбачити заходи щодо організації відведення стічних вод з ділянки проектування та оточуючих територій з урахуванням природнього рельєфу місцевості, попередньо отримавши технічні умови та погодження профільних інженерних служб (далі Управління).
Місцевою прокуратурою 17.12.2019 направлено запит до ІНФОРМАЦІЯ_3 , згідно відповіді на який встановлено, що Управлінням видано технічні умови від 25.08.2018 №44 на проектування нового будівництва за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 (замовник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »).
Згідно п. 1 вказаних технічних умов замовник повинен виконати інженерно-геологічні вишукування спеціалізованою організацією для обґрунтування робочого проекту будівництва в об`ємі вимог ДБН А.2.1-1-2014 та В.1.1-12:2014, а програму виконання вишукувань погодити з управлінням в робочому порядку і отримати дозвіл на їх проведення. Проте, згідно інформації ІНФОРМАЦІЯ_3 , програму виконання інженерно-геологічних вишукувань Управління не узгоджувало та відповідно дозвіл на їх виконання не надавало .
Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_3 видано декларацію про початок підготовчих робіт №ОД003311010943 від 10.01.2011, найменування об`єкта будівництва будівництво пансіонату-профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 .
Також, встановлено, що у Реєстрі наявні відомості щодо реєстрації: повідомлення про початок підготовчих робіт №ОД 010173051978 від 01.11.2017 року найменування об`єкта будівництва будівництво пансіонату-профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 , дозволу на виконання будівельних робіт №ОД 112182280858 від 16.08.2018 найменування об`єкта будівництва будівництво пансіонату-профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 .
Так, у Додатку до експертного звіту №7-255-17-ЕП/КО від 22.06.2018 щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво пансіонату профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 » зазначено, що конструктивна схема саме житлового будинку монолітний залізобетонний безбалочний каркас зі стінами, пілонами, діафрагмами, ядрами жорсткості та горизонтальними дисками перекриттів.
Крім того, згідно листа ІНФОРМАЦІЯ_5 від 11.01.2020 в Управлінні наявний Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво пансіонату-профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 ».
Досудовим розслідуванням встановлено, що вказаний проект виготовлявся на підставі містобудівних умов та обмежень від 20.06.2017 №01-06/108, які були скасовані. Крім того, згідно п. 5 Містобудівних умов і обмежень №135 затверджених наказом від 15.08.2019 №01-06/200 перелічено норми ДБН, яких необхідно дотримуватись при проектуванні, проте не зазначено ДБН В.2.2-10:2016 «Будинки і споруди. Заклади охорони здоров`я» та ДБН В.2.2-10-2001.
Згідно п. 3.15. ДБН В.2.2-10-2001 Кількість поверхів будинків слід приймати: а)лікувально-профілактичні заклади (за винятком санаторіїв)висотою від рівня планувальної позначки землі до підлоги верхнього поверху не більше 26,5м, в сейсмічних районахзгідно з вимогами ДБН 360; б)санаторіїне більше дев`яти поверхів.
Проте, згідно проекту на будівництво АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 а передбачається будівництво 16-ти поверхової будівлі, а згідно містобудівних умов та обмежень №135 гранично допустима висота будівлі пансіонату-профілакторію сімейного типу становить 49,900 м., що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Крім того, 03.01.2020 Одеською місцевою прокуратурою №1 спільно з КП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » проведено огляд земельної ділянки, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 . За результатами проведених вишукувань встановлено, що відстань від урізу води Чорного моря до початку будівельного майданчику становить близько 67 метрів, а відстань від урізу води Чорного моря до кінця будівельного майданчика становить близько 139 метрів.
Таким чином,будівництво багатоквартирногожитлового будинкупід виглядомапартаментів сімейноготипу ведеться в пляжній зоні Чорного моря, в порушення норм Земельного та Водного кодексів та ДБН В.2.2-10-2001.
Також, досудовим розслідуванням встановлено, що 15.03.2019 управлінням архітектури та містобудування ОМР ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » надано дозвіл № НОМЕР_1 на порушення обєктів благоустрою під час встановлення тимчасового огородження за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 , дія якого закінчилась 31.12.2019.
Крім того, 15.07.2020 групою слідчих ІНФОРМАЦІЯ_8 було проведеня огляд земельної ділянки площею 0,1594 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 з кадастровим номером земельної ділянки 5110136900:39:008:0003; земельної ділянки площею 0,1 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_3 з кадастровим номером земельної ділянки 5110136900:39:008:0002, а також об`єкта будівництва, який знаходиться на вказаних земельних ділянках.
Крім того, в ході проведення досудового рослідування, слідчим слідчого відділу Київського відділу поліції в місті Одесі Головного управління Національної поліції в Одеській області було здійснено огляд веб-сторінки « ІНФОРМАЦІЯ_9 », яка розміщена за посиланням « ІНФОРМАЦІЯ_9 », в ході якого було встановлено, що на сьогоднішній день, забудовником земельної ділянки що розташована за адресою: АДРЕСА_3 здійснюються активні пропозиції до продажу апартаментів за вищевказаною адресою.
З відкритих джерел Міністерства юстиції України, в ході проведення досудового розслідування встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », повне найменування юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ідентифікаційний номер юридичної особи: НОМЕР_2 знаходиться за юридичною адресою: АДРЕСА_4 , засновником, керівником та кінцевим бенефіціарним власником якого є ОСОБА_5 ; Адреса засновника: АДРЕСА_5 . Крім того, відповідно до даних Міністерства юстиції України, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не перебуває у процесі припинення та належним чином зареєстровано у наступних органах Міндоходів, а саме: ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , ІНФОРМАЦІЯ_12 ( ІНФОРМАЦІЯ_13 ): Ідентифікаційний код органу: НОМЕР_3 ; Відомості про відомчий реєстр: (дані про взяття на облік як платника податків); Дата взяття на облік: 19.03.2013; Номер взяття на облік: 8632; ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , КИЇВСЬКА ІНФОРМАЦІЯ_14 ( ІНФОРМАЦІЯ_13 ): Ідентифікаційний код органу: НОМЕР_3 ; Відомості про відомчий реєстр: (дані про взяття на облік як платника єдиного внеску); Дата взяття на облік: 19.03.2013; Номер взяття на облік: 8839.
На даний час, досудовим розслідуванням зазначеного кримінального провадження, з метою надання відповідної кримінально-правової кваліфікації незаконним діям невстановлених осіб, виникла необхідність у встановленні обставин, що мають значення для кримінального провадження, у зв`язку з чим, виникла необхідність у проведенні заходу забезпечення кримінального провадження тимчасовий доступ до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю.
Тому в порядку визначеному статтями 160, 162-164 КПК України у слідчого в рамках кримінального провадження №42019162010000089 є підстави отримати через суд тимчасовий доступ до інформації та документів, а саме: інформацію з центральної бази даних Державного реєстру юридичних осіб ДПС України про суми виплачених доходів та утриманих податків у період з 19.03.2013 по 05.08.2020 стосовно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідентифікаційний номер юридичної особи: НОМЕР_2 ), яке знаходиться за юридичною адресою: АДРЕСА_4 , засновником, кенрівником та кінцевим бенефіціарним власником якого є ОСОБА_6 ; інформацію відносно перебування ОСОБА_6 у якості засновника (керівника) підприємства, установи, організації у період 19.03.2013 по 05.08.2020 з зазначенням назв відповідних підприємств, установ, організацій та кодів ЄДРПОУ; деталізовану інформацію по платнику ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідентифікаційний номер юридичної особи: НОМЕР_2 ) щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України (помісячно по податковому кредиту та податковому зобов`язанню) по встановленим підприємствам (установам, організаціям); податкову звітність за формою 1-ДФ відносно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідентифікаційний номер юридичної особи: НОМЕР_2 ); інформацію щодо місця знаходження юридичних (реєстраційних) та податкових справ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідентифікаційний номер юридичної особи: НОМЕР_2 ), в т.ч. податкову адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідентифікаційний номер юридичної особи: НОМЕР_2 ); перелік назв усіх фінансових установ у яких, згідно даних ІТС «Податковий блок» станом 19.03.2013 по 05.08.2020, обліковуються (обліковувались) рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідентифікаційний номер юридичної особи: НОМЕР_2 ); з обов`язковою вказівкою назв фінансових установ, номерів розрахункових рахунків, кодів за ЄДРПОУ, МФО тощо; належним чином завірені копії податкових справ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідентифікаційний номер юридичної особи: НОМЕР_2 ), в тому числі всі документи, що виступили підставами для формування відповідних податкових справ.
Слідчий в судове засідання не з`явилась, надавши заяву про розгляд клопотання у її відсутність.
Вивчивши клопотання та матеріали, якими обґрунтовуються доводи клопотання слідчий суддя приходить до наступного.
Відповідно до ч.1 ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до вимог статті 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
У клопотанні зазначаються:
1) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання;
2) правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;
3) речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати;
4) підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
5) значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні;
6) можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю;
7) обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
Відповідно до приписів ч.5 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Як вбачається з клопотання слідчого, останній при зверненні до слідчого судді, обмежився загальними посиланнями на норми КПК України, що регулюють питання тимчасового доступу до речей і документів.
Однак, в клопотанні, крім загальних фраз, не доведено обставин, передбачених п.п.5, 6, ч.2 ст.160 КПК України, с саме слідчим не доведено, що значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні, можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Таким чином, враховуючи, що слідчим в своєму клопотанні не було обґрунтовано необхідність в застосуванні заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу до речей та документів, слідчий суддя приходить до переконання, що подане клопотання задоволенню не підлягає.
Вказане клопотання можливо розглянути без виклику осіб, у володінні яких знаходяться зазначені у клопотанні слідчого документи.
Керуючись ст.ст.160, 309 КПК України, слідчий суддя
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні клопотання слідчого СВКиївськоговідділу поліціїв містіОдесі ГУНПв Одеськійобласті ОСОБА_3 ,погодженого прокуроромОдеської місцевоїпрокуратури №1 ОСОБА_4 про дозвілна тимчасовийдоступ додокументів,що містятьохоронювану закономтаємницю укримінальному провадженні№42019162010000089від 21.11.2019за ознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.3ст.197-1,ч.4ст.358КК України - відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Київський районний суд м. Одеси |
Дата ухвалення рішення | 11.08.2020 |
Оприлюднено | 04.06.2024 |
Номер документу | 90891129 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Київський районний суд м. Одеси
Чаплицький В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні