Ухвала
від 08.05.2019 по справі 757/22631/19-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/22631/19

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 травня 2019 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання прокурора групи прокурорів у кримінальному провадженні заступник начальника відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України Департаменту нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні та координації правоохоронної діяльності Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про знищення речових доказів, -

В С Т А Н О В И В:

08.05.2019 року прокурор групипрокурорів укримінальному провадженні заступникначальника відділупроцесуального керівництвадосудовим розслідуваннямі підтриманнядержавного обвинуваченняуправління наглядуза додержаннямзаконів Національноюполіцією УкраїниДепартаменту наглядуза додержаннямзаконів укримінальному провадженніта координаціїправоохоронної діяльностіГенеральної прокуратуриУкраїни ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді із клопотанням про надання дозволу на знищення речових доказів у кримінальному провадженні № 42016000000003646 непридатних для використання та застосування тютюнових виробів, які за висновком Київського науково-дослідного інституту судових експертиз МЮ України № 12832/19 від 06.05.2019, не відповідають вимогамЗакону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»та непридатні до реалізації на внутрішньому ринку України. В судове засідання прокурор/слідчий не з`явися, про місце і час розгляду клопотання повідомлений належним чином. Прокурор подав до суду заяву про розгляд вказаного провадження у відсутність сторони обвинувачення, клопотання підтримав та просив його задовольнити. Згідно норми ч. 4ст. 107 КПК Українифіксація за допомогою технічних засобів під час розгляду клопотання слідчим суддею не здійснювалась. У відповідності до положеньст. 26 КПК України, сторони кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та спосіб, передбачених цим Кодексом. За таких обставин, приймаючи до уваги те, що слідчий суддя, зберігаючи об`єктивність та неупередженість, у порядку, передбаченому кримінальним процесуальним законодавством України, створив необхідні умови для реалізації особою, яка подала клопотання, її процесуальних прав на участь у розгляді цієї справи в суді, ураховуючи, що підстав для визнання явки сторони обвинувачення обов`язковою не має, вважаю за можливе розглянути клопотання у його відсутність. Вивчивши клопотання, дослідивши його матеріали, слідчий суддя, приходить до наступного висновку. Головним слідчим управлінням Генеральної прокуратури України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42016000000003646 від 23.11.2016 за фактами зловживання службовим становищем невстановленими службовими особами органів ДФС, Київської міської митниці ДФС та Одеської митниці ДФС України, що спричинило тяжкі наслідки та за фактом отримання неправомірної вигоди, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 368 КК України. В ході здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні 03.04.2019 по даному кримінальному провадженню отримано ухвалу Печерського районного суду м. Києва про дозвіл на проведення обшуку контейнерного терміналу ТОВ «ТІС-Контейнерний термінал» за адресою Одеська обл., Лиманський р., с. Визирка, вулиця 1-й кілометр автодороги на морський торговельний порт "Южний" з метою відшукання та вилучення контейнерів з наявних у них товаром MSKU4777566,MAEU9167660,MSKU4773133,PONU3041307,MSKU4813350,MSKU4560740,PONU3064581,PONU3064935,MSKU4755870,MSKU4708776,MSKU4782259- незаконно виготовлених тютюнових виробів; тютюнові вироби, незаконно ввезені на митну територію України без сплати митних платежів, акцизного збору та податку на додану вартість, документів щодо походження, придбання та транспортування вказаних тютюнових виробів, а також документи, що стали підставою для переміщення вказаного вантажу через митний кордон України, його розміщення на території складу, документи щодо особи, яка уповноважена на його отримання. 08-10.04.2019 проведено обшук за вищевказаною адресою, за результатами якого, було вилучено тютюнові вироби різних торгівельних марок, які були упаковані у блоки, а ті, в свою чергу, в ящики у кількості 7595 штук (в асортименті 14 різних торгівельних марок, а саме: WILLIAMS NANO BLACK; WILLIAMS NANO SILVER; WILLIAMS SPECIAL BLUE; WILLIAMS PREMIUM BLUE; GOLD MOUNT (ЧОРНІ); GOLD MOUNT (СИНІ); ORIS (БЛАКИТНІ); ORIS (БІЛІ); BLACK MOUNT; SLIMS RAQUEL; OMEGA BLACK LABLE; AVALON RED; KINGDOM; KORSAR RED). На момент проведення обшуку 08-10.04.2019, та в подальшому станом на 15.04.2019 зазначений вантаж не пройшов митне оформлення та документи щодо митного оформлення в тому числі попереднє повідомлення/декларація) до Одеської митниці ДФС суб`єктами підприємницької діяльності не надавались. За результатами обшуку не встановлено власника та отримувача вилучених сигарет. 25.04.2019 в ході проведеного огляду вилучених сигарет встановлена наявність номенклатури 14 різних торгівельних марок, а саме: WILLIAMS NANO BLACK; WILLIAMS NANO SILVER; WILLIAMS SPECIAL BLUE; WILLIAMS PREMIUM BLUE; GOLD MOUNT (ЧОРНІ); GOLD MOUNT (СИНІ); ORIS (БЛАКИТНІ); ORIS (БІЛІ); BLACK MOUNT; SLIMS RAQUEL; OMEGA BLACK LABLE; AVALON RED; KINGDOM; KORSAR RED), які упаковані у ящики. Під час огляду відібрано по 1 блоку із вмістом по 10 пачок кожної марки для проведення судової товарознавчої експертизи. 25.04.2019 майно, яке було вилучене в ході проведення обшуку 08-10.04.2019, а саме тютюнові вироби різних торгівельних марок, які були упаковані у блоки, а ті, в свою чергу, в ящики у кількості 7595 штук (в асортименті 14 різних торгівельних марок, а саме: WILLIAMS NANO BLACK; WILLIAMS NANO SILVER; WILLIAMS SPECIAL BLUE; WILLIAMS PREMIUM BLUE; GOLD MOUNT (ЧОРНІ); GOLD MOUNT (СИНІ); ORIS (БЛАКИТНІ); ORIS (БІЛІ); BLACK MOUNT; SLIMS RAQUEL; OMEGA BLACK LABLE; AVALON RED; KINGDOM; KORSAR RED) визнані речовим доказом. Згідно висновку експерта за результатами проведення судової товарознавчої експертизи №12832/19 від 06.05.2019 Київського НДІСЕ, надані на експертизу зразки сигарет торгівельних марок WILLIAMSNANOBLACK;WILLIAMSNANOSILVER;WILLIAMSSPECIALBLUE;WILLIAMSPREMIUMBLUE;GOLDMOUNT(ЧОРНІ);GOLDMOUNT(СИНІ);ORIS(БЛАКИТНІ);ORIS(БІЛІ);BLACKMOUNT;SLIMSRAQUEL;OMEGABLACKLABLE;AVALONRED;KINGDOM;KORSARRED не відповідають вимогамЗакону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»та непридатні до реалізації на внутрішньому ринку України. Згідно нормативно-правових актів, а самеЗакону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»на пачках сигарет повинно бути вказано:найменування суб`єкта господарювання-виробника або тютюнової компанії;загальна та власна назви;наявність фільтруючого мундштука;кількість одиниць у пачці, коробці чи в суверенній коробці;відомості щодо вмісту смоли та нікотину в диму однієї сигарети (щодо сигарет), які наносяться на зовнішню поверхню однієї меншої сторони упаковки тютюнових виробів і займають не менше 15% площі цієї сторони;медичні попередження;позначення нормативного документа (для продукції вітчизняного виробництва, призначеної для реалізації на території України);штриховий код. ЗгідноЗакону України «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної продукції та небезпечної продукції», № 1393-XIV від 14.01.2000 р. - неякісною та небезпечною продукцією є: продукція, яка не відповідає обов`язковим вимогам чинних в Україні нормативно-правових актів і нормативних документів щодо її безпеки для життя і здоров`я людини, майна і довкілля; продукція, під час маркування якої порушено встановлені законодавством вимоги щодо мови маркування та (або) до змісту і повноти інформації, яка має при цьому повідомлятися; продукція, на яку немає передбачених законодавством відповідних документів, що підтверджують якість та безпеку продукції. Відповідно до норм цьогоЗаконунеякісна та небезпечна продукція підлягає обов`язковому вилученню з обігу та знищенню. У відповідності з п. 4 ч. 6ст. 100 КПК України, речові докази, що не містять слідів кримінального правопорушення, у вигляді предметів, великих партій товарів, зберігання яких через громіздкість або з інших причин неможливо без зайвих труднощів або витрати по забезпеченню спеціальних умов зберігання яких співмірні з їх вартістю, а також речові докази у вигляді товарів або продукції, що піддаються швидкому псуванню передаються для їх технологічної переробки або знищуються за рішенням слідчого судді, суду, якщо вони відносяться до вилучених з обігу предметів чи товарів, а також якщо їх тривале зберігання небезпечне для життя чи здоров`я людей або довкілля. У випадках, передбачених цією частиною, речові докази фіксуються за допомогою фотографування або відеозапису та докладно описуються. У разі необхідності може бути збережений зразок речового доказу, достатній для його експертного дослідження або інших цілей кримінального провадження. Згідно п. 35 «Інструкції про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду», в новій редакцій, затвердженої спільним наказом Генеральної прокуратури України, МВС України, ДПА України, СБ України, ВС України, ДСА України № 51/401/649/471/23/125 від 27.08.2010, у разі непридатності товарів до використання та реалізації вони можуть бути знищені або передаватись підприємствам-виробникам аналогічної продукції для переробки. Відповідно до п. 29 «Порядку зберігання речових доказів стороною обвинувачення, їх реалізації, технологічної переробки, знищення, здійснення витрат, пов`язаних з їх зберіганням і пересиланням, схоронності тимчасово вилученого майна під час кримінального провадження», затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 19 листопада 2012 р. № 1104, речові докази у вигляді товарів або продукції, що піддаються швидкому псуванню, мають непридатний стан, знищуються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду. Речові докази у вигляді предметів чи товарів, що належать до вилучених з обігу, а також якщо їх тривале зберігання небезпечне для життя чи здоров`я людей або довкілля, на підставі відповідного рішення слідчого судді, суду передаються для їх технологічної переробки або знищуються. Технологічна переробка або знищення таких предметів і товарів здійснюється з дотриманням вимог Порядку обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 1998 р. № 1340, Загальних вимог до здійснення переробки, утилізації, знищення або подальшого використання вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затвердженихпостановою Кабінету Міністрів України від 24 січня 2001 р. № 50(Офіційний вісник України, 2001 р., № 4, ст. 131). Відповідно до п. 9.13. Порядку обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним, затвердженогоПостановою Кабінету міністрів України від 25.08.1998 року за № 1340, тютюнові вироби підлягають знищенню. Згідно п. 6 Загальних вимог до здійснення переробки, утилізації, знищення або подальшого використання вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затвердженихПостановою Кабінету міністрів України від 24.01.2001 року № 50, вилучена з обігу неякісна та небезпечна продукція, яка є непридатною для переробки, підлягає знищенню шляхом спалювання, руйнування, фізико-хімічної, біологічної або іншої обробки відповідно до вимог нормативних документів. Завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура. Вивчивши клопотання, дослідивши його матеріали, слідчий суддя за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, вважає наявними та обґрунтованими підстави для надання дозволу на знищення речових доказів, з метою недопущення негативного впливу такої продукції на життя, здоров`я людини, майно і довкілля, оскільки вказані речові докази згідно експертних досліджень являються неякісною та небезпечною продукцією, що не відповідає державним стандартам України, а також непридатна до реалізації на внутрішньому ринку України. На підставі викладено, керуючись ст.3,9,22,100,376 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

Клопотання прокурора групи прокурорів у кримінальному провадженні заступник начальника відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України Департаменту нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні та координації правоохоронної діяльності Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про знищення речових доказів - задовольнити. Надати дозвіл на знищення речових доказів у кримінальному провадженні № 42016000000003646 непридатних для використання та застосування тютюнових виробів, які за висновком Київського науково-дослідного інституту судових експертиз МЮ України № 12832/19 від 06.05.2019, не відповідають вимогамЗакону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»та непридатні до реалізації на внутрішньому ринку України, і таким чином підлягають знищенню, а саме: - тютюнові вироби торгівельних марок (в асортименті 14 торгівельних марок, а саме: WILLIAMS NANO BLACK; WILLIAMS NANO SILVER; WILLIAMS SPECIAL BLUE; WILLIAMS PREMIUM BLUE; GOLD MOUNT (ЧОРНІ); GOLD MOUNT (СИНІ); ORIS (БЛАКИТНІ); ORIS (БІЛІ); BLACK MOUNT; SLIMS RAQUEL; OMEGA BLACK LABLE; AVALON RED; KINGDOM; KORSAR RED), які упаковані у блоки, а ті, в свою чергу, в ящики у кількості 7595 штук, що були вилучені в ході обшуку контейнерного терміналу ТОВ «ТІС-Контейнерний термінал» за адресою Одеська обл., Лиманський р., с. Визирка, вулиця 1-й кілометр автодороги на морський торговельний порт "Южний", проведеного 08-10.04.2019 та 140 пачок сигарет вищевказаних торгівельних марок, які надавались в якості зразків для проведення судової-товарознавчої експертизи. Знищення вказаних вище речових доказів доручити ТОВ «ПРОФЕКОСЕРВІС» (ЄДРПОУ 41079145), яке проводить діяльність, пов`язану з утилізації та знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції відповідно до атестата з виробництва № UA.OD.AI.0005-18 від 16.03.2018, виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.) Контроль за виконанням ухвали покласти на прокурора, що здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні № 42016000000003646.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає та виконується негайно.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення08.05.2019
Оприлюднено13.02.2023
Номер документу90930975
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання

Судовий реєстр по справі —757/22631/19-к

Ухвала від 08.05.2019

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Остапчук Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні