Справа №295/9159/20
1-кс/295/3636/20
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05.08.2020 року м. Житомир
Слідчий суддя Богунського районного суду міста Житомира ОСОБА_1 ,
за участі: секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 ,
розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого слідчого відділення Житомирського районного відділення поліції Житомирського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області ОСОБА_4 , погоджене прокурором Житомирської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні № 12019060170000232, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 17.03.2019 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. 236, ч. 1 ст. 382 КК України, про проведення обшуку,-
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся до суду з указаним клопотанням, посилаючись на те, що в провадженні слідчого СВ Житомирського РВП Житомирського ВП ГУНП в Житомирській області перебуває об`єднане кримінальне провадження за № 12019060170000232 від 17.03.2019 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. 236, ч.1 ст. 382 КК України.
Як зазначено в клопотанні, досудове розслідування проводиться за фактом порушення правил екологічної безпеки під час введення в експлуатацію та здійснення господарської діяльності ТОВ «Профуна» на звірофермі з вирощування та забою пушних звірів норок за межами населеного пункту на території Сінгурівської сільської ради Житомирського району, а також невиконання рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 05.11.2019 року та постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 03.03.2020 року в справі № 240/9382/19, відповідно до яких тимчасово зупинено діяльність ТОВ «ПРОФУНА» в частині будь-якого використання (експлуатації) стаціонарних неорганізованих джерел викидів - шедів № 1-16 до моменту отримання визначених дозвільних документів (висновок оцінки впливу на довкілля, дозволи на викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин під час вирощування хутрових тварин від стаціонарних джерел шедів № 11-16). Відомості про кримінальне правопорушення, передбачене ст. 236 КК України, внесено до ЄРДР на підставі заяви депутата Сінгурівської сільської ради ОСОБА_5 про те, що внаслідок господарської діяльності ТОВ «Профуна» забруднюється навколишнє природнє середовище, в тому числі працівниками підприємства здійснюється захоронення відходів у недозволених місцях на території сільської ради, що створює екологічну небезпеку для мешканців с. Сінгури Житомирського району. Крім того, відповідно до заяви ОСОБА_5 , при будівництві звіроферми порушено вимоги законодавства щодо встановлення розмірів водоохоронної та санітарно-захисної зони; не проведено обов`язкові для будівництва та експлуатації виробничих потужностей відповідної категорії складності екологічну експертизу та оцінку впливу на довкілля; використання земельних ділянок не за цільовим призначенням.
Слідчим у клопотанні вказано, що в ході досудового розслідування кримінального провадження №12019060170000232 від 17.03.2019 року встановлено, що на території Сінгурівської сільської ради здійснює господарську діяльність ТОВ «ПРОФУНА», юридична та фактична адреса: с. Сінгури, вул. Зарічна, 83, код ЄДРПОУ 40350487, який має 2 виробничих майданчики: цех з виробництва кормів з морозильною камерою та складськими приміщеннями по вул. Зарічанській, 83 в с. Сінгури Житомирського району Житомирської області; звіроферму на території Сінгурівської сільської ради Житомирського району за межами населеного пункту, комплекс будівель і споруд № 28, яка складається з 11 споруд шедів, та насосної. Крім того, на вказаних земельних ділянках також добудовано шеди № 12-16. Відповідно до інформації УДАБІ у Житомирській області висновком судового експерта ОСОБА_6 (свідоцтво № 1623 від 22.03.2013 року, видане на підставі рішення ЦЕКК при Міністерства юстиції України) від 23.11.2018 року за реєстр. № 677/11-2018, встановлено, що за своїми характерними ознаками шеди не є об`єктами нерухомого майна, оскільки можуть бути переміщені без руйнації, значного знецінення та зміни цільового призначення, також можуть бути переміщені у просторі без заподіяння їм шкоди, тобто є спорудами без ознак капітальності. Загальна площа земельних ділянок, на яких знаходиться звіроферма, становить близько 7,9345 га (кадастрові номери земельних ділянок: 1822086500:02:000:1211; 1822086500:02:000:1228; 1822086500:02:000:0970; 1822086500:02:000:1214; 1822086500:02:000:1206; 1822086500:02:000:1207; 1822086500:02:000:0968), цільове призначення для ведення особистого сільського господарства. На території звіроферми знаходяться неорганізовані об`єкти - безпосередньо шеди, газова камера, споруда дезбар`єру, гноєсховище, приміщення з морозильними камерами, у яких розміщуються тушки тварин. Згідно з інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, земельні ділянки за вищенаведеними кадастровими номерами належать на праві власності ТОВ «Профуна».
Клопотання обгрунтоване тим, що під час досудового розслідування встановлено, що Державною екологічною інспекцією Поліського округу в період з 27.02.2019 року по 01.03.2019 року проведено плановий захід державного нагляду за дотримання ТОВ «Профуна» в ході здійснення господарської діяльності природоохоронного законодавства, за результатами якого виявлено наступні порушення:
- в 1 півріччі 2017 року здійснено будівництво звіроферми на території Сінгурівської сільської ради за межами населеного пункту комплекс будівель та споруд №28 шляхом будівництва шедів №№1-11 для вирощування хутрових тварин норок, орієнтованою кількістю по 1000 голів в кожному шеді за відсутності висновку державної екологічної експертизи;
- в 1 півріччі 2018 року здійснено встановлення на звірофермі шедів №№12-16 за відсутності висновку з оцінки впливу на довкілля;
- викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин під час вирощування хутрових тварин від стаціонарних джерел шедів № 11-16 звіроферми, які не включені до дозволу на викиди №1822086501 239 від 23.03.2018 року, здійснюється за відсутності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
- не подано до Міністерства екології та природних ресурсів України документів для взяття на облік об`єкта, який відноситься до другої групи (звіроферма) та справляє або може справляти шкідливий вплив на здоров`я людей і стан атмосферного повітря;
- не подано звіт про водокористування;
- не призначено відповідальних осіб у сфері поводження з відходами;
- на кожне місце чи об`єкт зберігання або видалення відходів не складено та не погоджено технічний паспорт відходів, в якому зазначаються найменування та код відходів, їх кількісний та якісний склад, походження, а також технічні характеристики місць чи об`єктів зберігання чи видалення і відомості про методи контролю та безпечної експлуатації цих місць;
- не здійснено контролю за станом місць чи об`єктів розміщення відходів ТОВ «Профуна»;
- під час діяльності на території цеху з виробництва кормів допускається зберігання та видалення твердих побутових відходів у несанкціонованих місцях.
Також у клопотанні зазначено, що 05.11.2019 року Житомирським окружним адміністративним судом винесено рішення (справа № 240/9382/19), щодо тимчасового зупинення діяльності ТОВ «Профуна» до моменту отримання позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля, яке залишено в силі постановою Сьомого апеляційного адміністративного суд у від 03.03.2020 року. Так, у вищенаведених судових рішеннях зазначено, що відповідно до частини 3 статті 13 Закону України «Про екологічну експертизу», який був чинний до 18.12.2017 року, здійснення державної екологічної експертизи є обов`язковим для видів діяльності та об`єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку. Статтею 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», який вступив в силу з 18.12.2017 року після втрати чинності Законом України «Про екологічну експертизу» передбачено, що висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Відповідно до пункту 23 Переліку видів діяльності та об`єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, затвердженого постановою КМУ № 808 від 28.08.2013 року, який був чинним на момент будівництва та проведення позапланової перевірки, тваринницькі комплекси для вирощування хутрових тварин (3 тис. голів і більше), є об`єктами підвищеної небезпеки. З вищевикладеного слідує, що будівництво ТОВ «Профуна» звіроферми на території Сінгурівської сільської ради Житомирської району, за межами населеного пункту, комплекс будівель та споруд № 28, шляхом будівництва шедів № 1-16 для вирощування хутрових тварин норок, орієнтованою кількістю по 1000 голів в кожному шеді, а в подальшому й провадження ТОВ «Профуна» діяльності з вирощування хутрових тварин норок на вказаному об`єкті, за відсутності висновку державної екологічної експертизи, є незаконним. З огляду на те, що положення Закону України «Про екологічну експертизу» втратили чинність, а висновок державної екологічної експертизи в порядку вказаного закону відповідач не отримав, ТОВ «Профуна» зобов`язаний отримати висновок про оцінку впливу на довкілля в порядку Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», не зважаючи на те, що відповідна оцінка згідно з Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» проводиться на стадії планування діяльності, позаяк відповідач здійснює господарську діяльність. З огляду на приписи вказаних правових норм в їх сукупності, колегія суддів вважає правильними висновки суду першої інстанції про те, що до моменту отримання позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля, діяльність відповідача з використання об`єктів підвищеної небезпеки - шедів №1-16 має бути тимчасово зупинена. Крім того, оскільки ТОВ «Профуна» всупереч приписам ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» використовує стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без отримання дозволу на викиди цими стаціонарними джерелами забруднюючих речовин в атмосферне повітря, тому позовні вимоги у цій частині підлягають задоволенню шляхом тимчасового зупинення діяльності ТОВ «Профуна» в частині використання (експлуатації) стаціонарних неорганізованих джерел викидів шедів № 11-16 на об`єкті - звіроферма, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , на яких здійснюється утримання, вигодівля та розведення хутрових тварин норок, до моменту внесення змін до раніше отриманого дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами № 1822086501-239 від 23.03.2018 року або отримання окремого дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами - шедами № № 11-16 на об`єкті звіроферма, що розташована за вищевказаною адресою. Аналізом вищенаведених норм, викладених у рішеннях судів встановлено, що процедура оцінки впливу на довкілля є обов`язковою для визначених об`єктів здійснення господарської діяльності, в даному випадку для тваринницьких комплексів по вирощуванню хутрових тварин (3 тис. голів і більше), тобто звіроферми, на якій здійснюється утримання, відгодівля та розведення норок. Однак відповідно до отриманої в ході досудового розслідування інформації наявні підстави вважати, що рішення Житомирського окружного адміністративного суду щодо тимчасового зупинення діяльності підприємства фактично не виконано, оскільки господарська діяльність звіроферми, що розташована за адресою: Житомирська область, Житомирський район, Сінгурівська сільська рада, на земельних ділянках, загальною площею 7,9345 га за кадастровими номерами: 1822086500:02:000:1211; 1822086500:02:000:1228; 1822086500:02:000:0970; 1822086500:02:000:1214; 1822086500:02:000:1206; 1822086500:02:000:1207; 1822086500:02:000:0968 продовжує здійснюватися, без отримання висновку про оцінку впливу на довкілля та окремого дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами - шедами № № 11-16.
За наведеними обставинами у межах об`єднаного кримінального провадження №12019060170000232 проводиться досудове розслідування за ч. 1 ст. 382 КК України, за фактом невиконання рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 05.11.2019 року та Постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 03.03.2020 у справі № 240/9382/19.
На обгрунтування клопотання вказано, що відповідно до показань свідка ОСОБА_7 , наданих під час досудового розслідування, та аналізом долучених останнім документів встановлено, що керівництвом ТОВ «Профуна» передано в оренду майнові комплекси та безпосередньо хутрові звірі (норки) до ТОВ «Інкотрейд Груп», код ЄДРПОУ 43674878 для виробничих цілей, у зв`язку з чим всупереч рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 05.11.2019 року (справа № 240/9382/19) продовжується діяльність звіроферми без отримання необхідних документів, в тому числі без висновку оцінки впливу на довкілля та дозволу на викиди стаціонарними джерелами забруднюючих речовин в атмосферне повітря. При цьому, засновником та співвласником ТОВ «Інкотрейд Груп» є ОСОБА_8 , яка до цього часу відповідно до доручення представляла інтереси ТОВ «ПРОФУНА», що підтверджує зв`язок між ТОВ «Інкотрейд Груп» та ТОВ «Профуна» та свідчить про наявність умислу на продовження здійснення господарської діяльності всупереч рішенню суду та вимогам природоохоронного законодавства. Разом з тим, в межах кримінального провадження надходять скарги, в тому числі від громадських організацій, щодо продовження здійснення господарської діяльності на звірофермі всупереч рішенням національних судів. Так, на підтвердження даної інформації ГО «Клуб Сінгурівської водойми» долучено акт старшого державного виконавця Житомирського районного відділу державної виконавчої служби центрально-західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 09.07.2020 року, в якому зазачено, що при виїзді державного виконавця за місцем знаходження боржника для перевірки виконання рішення суду за виконавчим листом № 1642 /2020 від 03.04.2020 року, виданого Житомирським окружним адміністративним судом, було встановлено, що за вказаною адресою знаходиться звіроферма, що перебуває в оренді ТОВ «Інкотрейд Груп». Між тим, згідно відомостей з Єдиного реєстру оцінки впливу на довкілля інформація про отримання ТОВ «Профуна» та ТОВ «Інкотрейд Груп» висновку оцінки впливу на довкілля для здійснення господарської діяльності на території Сінгурівської сільської ради з утримання, відгодівлі та розведення норок відсутня. Згідно з вилученої 31.08.2020 року в Управлінні екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації інформації встановлено, що листом від 29.11.2019 року управлінням відмовлено у видачі ТОВ «Профуні» висновку з оцінку впливу на довкілля провадження планової діяльності з розведення норки на звірофермі. Також встановлено, що зміни до раніше отриманого дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами № 1822086501-239 від 23.03.2018 року не внесено, окремий дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами - шедами № № 11-16 на об`єкті звіроферма, що розташована за вищевказаною адресою не отримано.
Слідчим у клопотанні зазначено, що на даний час з метою перевірки інформації про здійснення господарської діяльності з вигодівлі, вирощування, забою, розмноження норок на території звіроферми, що знаходиться за межами населеного пункту Сінгурівської сільської ради, виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя та засобів кримінального правопорушення або майна здобутого в результати господарської діяльності, документів, що підтверджують наведені обставини, виникла необхідність у отриманні дозволу на проведення обшуку на території земельних ділянок, на яких заходиться звіроферма, в тому числі з можливістю проникнення до адміністративних, господарських споруд, приміщень, малих архітектурних форм, що знаходяться на даних земельних ділянках, з правом вилучення речей і документів, відібрання проб та зразків, що підтверджують невиконання рішення суду та можуть знаходитися як на відкритих земельних ділянках, так і у шедах, газовій камері, холодильниках, інших господарських та адміністративних приміщеннях тощо. При цьому встановлення і фіксація відомостей про обставини вчинюваного кримінального правопорушення органом досудового слідства можливе за умови отримання дозволу на проведення обшуку на всій території звіроферми з усіма її складовими частинами, що розміщується на земельних ділянках, загальною площею 7,9345 га за кадастровими номерами: 1822086500:02:000:1211; 1822086500:02:000:1228; 1822086500:02:000:0970; 1822086500:02:000:1214; 1822086500:02:000:1206; 1822086500:02:000:1207; 1822086500:02:000:0968, оскільки, як зазначено у вищенаведеному висновку експерта, шеди, в яких знаходяться норки, не є об`єктами нерухомого майна, можуть бути переміщені без руйнації, значного знецінення, зміни цільового призначення та без заподіяння їм шкоди. Аналогічно необхідність проведення обшуку на наведених земельних ділянках обумовлюється необхідністю перевірки інформації щодо захоронення відходів та тушок від норок у несанкціонованих місцях на території Сінгурівської сільської ради з можливістю фіксування за наявності останніх та відібрання проб та зразків для проведення експертних досліджень, в тому числі з метою подальшого встановлення способу та періоду настання смерті тварин. Крім того, на даний час у провадженні Житомирського відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз перебуває судово-екологічна експертиза, призначена на підставі ухвали слідчого судді Богунського районного суду м. Житомира від 29.08.2019 року у справі № 295/12973/19 (кримінальне провадження). На адресу місцевої прокуратури надійшло клопотання експерта про надання додаткових матеріалів для проведення судово-екологічної експертизи по справі №295/12973/19 у кримінальному провадженні №12019060170000232 від 17.03.2019 року, зокрема серед іншого: лабораторні дослідження концентрації викидів забруднюючих речовин від джерела забруднення шедів та результати лабораторних досліджень забруднюючих речовин на межі СЗЗ;
технічний паспорт відходів, в якому зазначаються найменування та код відходів (згідно з державним класифікатором відходів), їх кількісний та якісний склад, походження, а також технічні характеристики місць чи об`єктів зберігання чи видалення і відомості про методи контролю та безпечної експлуатації цих місць чи об`єктів; лабораторні дослідження концентрації забруднюючих речовин в грунті від джерела забруднення шедів та результати лабораторних досліджень забруднюючих речовин в грунті на межі СЗЗ; лабораторні дослідження концентрації забруднюючих речовин у водних об`єктах суміжних з територією звіроферми ТОВ «Профуна» від джерела забруднення шедів та результати лабораторних досліджень забруднюючих речовин у водних об`єктах суміжних з територією звіроферми ТОВ «Профуна» на межі СЗЗ; договори з юридичними особами, які визнанні виконавцями послуг на вивезення та утилізацію побутових відходів, продуктів тваринного походження ІІ та ІІІ категорії відходів, неякісних харчових продуктів та продовольчої сировини в тому числі боєнські відходи, трупів загиблих тварин, рідких відходів та посліду норок. Наведені вище документи стосуються здійснення безпосередньої господарської діяльності на звірофермі та належне забезпечення функціонування тваринного комплексу без наявності даних документів на виробничій базі неможливо забезпечити, є достатні підстави вважати, що останні можуть знаходитися на території звіроферми у приміщеннях побутового, службового, господарського, виробничого та іншого призначення, а також існує реальна загроза приховання даної інформації, оскільки земельні ділянки перебувають у приватній власності ТОВ «Профуна» та доступ до території звіроферми обмежений парканом, у зв`язку з чим при отримані можливості доступу до них іншим шляхом, ніж проведенням обшуку, останні можуть бути приховані працівниками звіроферми, відповідні документи, що підтверджують продовження здійснення господарської діяльності з вирощування та забою хутрових тварин знищені тощо.
Тому слідчий за погодженням з прокурором просить надати слідчим СВ Житомирського РВП Житомирського ВП ГУНП в Житомирській області із залученням відповідних спеціалістів органів контролю дозвіл на проведення обшуку на території земельних ділянок за кадастровими номерами: 1822086500:02:000:1211; 1822086500:02:000:1228; 1822086500:02:000:0970; 1822086500:02:000:1214; 1822086500:02:000:1206; 1822086500:02:000:1207; 1822086500:02:000:0968, що знаходяться на території Сінгурівської сільської ради Житомирського району Житомирської області та належать на праві власності товариству з обмеженою відповідальністю «ПРОФУНА», код ЄДРПОУ 40350487, а також в розміщених на них приміщеннях, будівлях, спорудах, малих архітектурних формах, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінальних правопорушень з можливістю відібрання проб та зразків для проведення експертних досліджень, відшукування та вилучення документів, майна та речей, що підтверджують використання звіроферми, на якій здійснюється діяльність із утримання, відгодівлі, розведення, забою хутрових тварин норок після зобов`язання припинити вказану діяльність рішенням Житомирського окружного адміністративного суду у справі № 240/9382/19, що набрало законної сили, а також документів щодо проведення лабораторних досліджень концентрації викидів забруднюючих речовин від джерел забруднення, технічних паспортів відходів, договорів з юридичними особами, які визнанні виконавцями послуг на вивезення та утилізацію побутових відходів, продуктів тваринного походження ІІ та ІІІ категорії відходів, неякісних харчових продуктів та продовольчої сировини в тому числі боєнські відходи, трупів загиблих тварин, рідких відходів та посліду норок.
Заслухавши прокурора, який підтримав клопотання, доповнивши його також тим, що на даний час відповідні необхідні дозвола ТОВ «ПРОФУНА» не отримало, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Згідно ч. 1, 2 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.
Як убачається з копій матеріалів кримінального провадження № 12019060170000232 Житомирським РВП Житомирського ВП ГУНП в Житомирській області проводиться досудове розслідування стосовно порушення правил екологічної безпеки під час здійснення господарської діяльності звіроферми ТОВ «Профуна» з вирощування та забою пушних звірів (норок) на території Сінгурівської сільської ради Житомирського району, а також невиконання рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 05.11.2019 року та постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 03.03.2020 року в справі № 240/9382/19 щодо тимчасового призупинення гоподарської діяльності ТОВ «ПРОФУНА».
Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Згідно ч. 3 ст. 234 КПК України у разі необхідності провести обшук слідчий за погодженням з прокурором або прокурор звертається до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке повинно містити відомості про: найменування кримінального провадження та його реєстраційний номер; короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з розслідуванням якого подається клопотання; правову кваліфікацію кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; підстави для обшуку; житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку; особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться; речі, документи або осіб, яких планується відшукати.
Пунктом 7 ч. 3 ст. 234 КПК України передбачено, що у разі необхідності провести обшук слідчий за погодженням з прокурором або прокурор звертається до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке повинно містити відомості про речі, документи або осіб, яких планується відшукати.
Зважаючи на те, що наведені у клопотанні на його обгрунтування відомості підтверджуються доданими до нього копіями матеріалів кримінального провадження, відшукувані речі мають значення для досудового розслідування, оскільки можуть бути доказами під час судового розгляду, а також існує наявність достатніх підстав вважати, що вони можуть знаходитися за вказаною адресою, тому клопотання слідчого ґрунтується на вимогах закону і підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 235 КПК України ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи з підстав, зазначених у клопотанні прокурора, слідчого, надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.
Керуючись ст. ст. 234, 235 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити. Надати старшому слідчому СВ Житомирського РВП Житомирського ВП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_4 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 та ОСОБА_12 та особам, які будуть діяти за їх дорученням, із залученням відповідних спеціалістів органів контролю, дозвіл на проведення обшуку на території земельних ділянок за кадастровими номерами: 1822086500:02:000:1211; 1822086500:02:000:1228; 1822086500:02:000:0970; 1822086500:02:000:1214; 1822086500:02:000:1206; 1822086500:02:000:1207; 1822086500:02:000:0968, що знаходяться на території Сінгурівської сільської ради Житомирського району Житомирської області та належать на праві власності товариству з обмеженою відповідальністю «ПРОФУНА», код ЄДРПОУ 40350487, а також в розміщених на них приміщеннях, будівлях, спорудах, малих архітектурних формах, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінальних правопорушень з можливістю відібрання проб та зразків для проведення експертних досліджень, відшукування та вилучення документів, майна та речей, що підтверджують використання звіроферми, на якій здійснюється діяльність із утримання, відгодівлі, розведення, забою хутрових тварин норок після зобов`язання припинити вказану діяльність рішенням Житомирського окружного адміністративного суду у справі № 240/9382/19, що набрало законної сили, а також документів щодо проведення лабораторних досліджень концентрації викидів забруднюючих речовин від джерел забруднення, технічних паспортів відходів, договорів з юридичними особами, які визнанні виконавцями послуг на вивезення та утилізацію побутових відходів, продуктів тваринного походження ІІ та ІІІ категорії відходів, неякісних харчових продуктів та продовольчої сировини в тому числі боєнські відходи, трупів загиблих тварин, рідких відходів та посліду норок.
Ухвала оскарженню не підлягає. Строк дії ухвали до 05.09.2020 року.
Оголошення повного тексту ухвали - о 09-35 год. 07.08.2020 року.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Богунський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 05.08.2020 |
Оприлюднено | 09.02.2023 |
Номер документу | 90936713 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Богунський районний суд м. Житомира
Семенцова Л. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні