Ухвала
від 13.08.2020 по справі 480/269/19
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

"13" серпня 2020 р. Справа № 480/269/19

Сумський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Шевченко І.Г., розглянувши у приміщенні суду в м. Суми заяву представника ОСОБА_1 про видачу виконавчих листів у адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до ліквідаційної комісії Управління Міністерства внутрішніх справ України в Сумській області, Міністерства внутрішніх справ України, ліквідаційної комісії Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області, третя особа - Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області про зобов`язання вчинити дії, визнання дій протиправними, стягнення грошової компенсації, одноразової грошової допомоги при звільненні, грошового забезпечення за час затримки розрахунку при звільненні,-

В С Т А Н О В И В:

Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 17.07.2019 у справі №480/269/19 за позовом ОСОБА_1 до ліквідаційної комісії Управління Міністерства внутрішніх справ України в Сумській області, Міністерства внутрішніх справ України, ліквідаційної комісії Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області, третя особа - Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області про зобов`язання вчинити дії, визнання дій протиправними, стягнення грошової компенсації, одноразової грошової допомоги при звільненні, грошового забезпечення за час затримки розрахунку при звільненні позовні вимоги було задоволено частково (т.2 а.с.85-107), зокрема:

1) стягнуто з ліквідаційної комісії Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області на користь ОСОБА_1 грошову компенсацію за невикористані відпустки за період з 21.08.2015 по 19.12.2017 у розмірі 8878,80 грн.;

2) стягнуто з ліквідаційної комісії Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області на користь ОСОБА_1 одноразову грошову допомогу при звільненні у розмірі 26 408,02грн.;

3) стягнуто з ліквідаційної комісії Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області на користь ОСОБА_1 грошове забезпечення за час затримки розрахунку при звільненні у розмірі 48622грн.

В задоволенні інших позовних вимог було відмовлено.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 18.11.2019 (т.3 а.с.4-18) рішення Сумського окружного адміністративного суду від 17.07.2019 було скасовано, зокрема, в частині задоволення позовних вимог про стягнення з Ліквідаційної комісії Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області на користь ОСОБА_1 грошової компенсації у розмірі 8878,80 грн. за невикористані відпустки та 48622 грн. за час затримки розрахунку при звільненні.

В цій частині позову прийнято нове судове рішення про часткове задоволення позовних вимог ОСОБА_1 , а саме стягнуто з Ліквідаційної комісії Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області на користь ОСОБА_1 33147,52 грн. грошової компенсації за час затримки розрахунку при звільненні.

У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 про стягнення на його користь грошової компенсації за невикористані відпустки за період з 21.08.2015 по 19.12.2017 відмовлено.

При цьому рішення Сумського окружного адміністративного суду від 17.07.2019 по справі № 480/269/19, зокрема, в частині стягнення з ліквідаційної комісії Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області на користь ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги при звільненні у розмірі 26 408,02грн. залишено без змін.

21.12.2019 у справі Сумським окружним адміністративним судом було видано, крім іншого, виконавчий лист про стягнення з ліквідаційної комісії Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області на користь ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги при звільненні у розмірі 26 408,02грн. (т.3 а.с.32) та виконавчий лист про стягнення з ліквідаційної комісії Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області на користь ОСОБА_1 33147,52грн. грошової компенсації за час затримки розрахунку при звільненні (т.3 а.с.33).

Ухвалою суду від 11.06.2020 замінено боржника у виконавчому листі про стягнення одноразової грошової допомоги при звільненні у розмірі 26 408,02грн., виданому Сумським окружним адміністративним судом 21.12.2019 у даній справі, а саме: "ліквідаційну комісію Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області" замінити на "Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області (40009, м. Суми, вул. Білопільський шлях, 18/1, м. Суми, код ЄДРПОУ 08805677)".

Також, ухвалою суду від 11.06.2020 замінено боржника у виконавчому листі про стягнення грошової компенсації за час затримки розрахунку при звільненні у розмірі 33147,52грн., виданому Сумським окружним адміністративним судом 21.12.2019 у даній справі, а саме: "ліквідаційну комісію Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області" замінити на "Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області (40009, м. Суми, вул. Білопільський шлях, 18/1, м. Суми, код ЄДРПОУ 08805677)".

10.08.2020 від представника позивача до суду надійшла заява, в якій представник ОСОБА_1 просила видати виконавчі листи з урахуванням ухвали суду від 11.06.2020, якою у виконавчих листах про стягнення грошової компенсації за час затримки розрахунку при звільненні у розмірі 33147,52грн. та про стягнення одноразової грошової допомоги при звільненні у розмірі 26 408,02грн. було замінено боржника, а саме, "ліквідаційну комісію Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області" на "Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області (т.3 а.с.70).

Перевіривши матеріали справи та доводи поданої заяви представника позивача, суд повертає її без розгляду з наступних підстав.

Відповідно до ч.ч.1,2 ст.166 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) при розгляді справи судом учасники справи викладають свої вимоги, заперечення, аргументи, пояснення, міркування тощо щодо процесуальних питань у заявах та клопотаннях, а також запереченнях проти заяв і клопотань (ч.1); заяви, клопотання і заперечення подаються в письмовій або усній формі. У випадках, визначених цим Кодексом, заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі (ч.2).

Загальні вимоги до форми та змісту письмової заяви, клопотання, заперечення визначає стаття 167 КАС України.

Так, згідно з ч.1 ст.167 КАС України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: 1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України; 2) найменування суду, до якого вона подається; 3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі; 4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; 5) підстави заяви (клопотання, заперечення); 6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); 7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.

Так, як вбачається зі змісту поданої заяви, представник позивача фактично просить видати нові виконавчі листи із зазначенням в них нового боржника - Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області, замість ліквідаційної комісії Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області. При цьому, в обґрунтування такої заяви посилається на ухвалу суду у даній справі від 11.06.2020, якою було замінено боржника у виконавчих листах, виданих Сумським окружним адміністративним судом 21.12.2019, про стягнення одноразової грошової допомоги при звільненні у розмірі 26 408,02грн. та про стягнення грошової компенсації за час затримки розрахунку при звільненні у розмірі 33147,52грн., а саме: "ліквідаційну комісію Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області" на "Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області".

Водночас, суд зазначає, що відповідно до ч. 1 ст. 373 Кодексу адміністративного судочинства України виконання судового рішення здійснюється на підставі виконавчого листа, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України "Про виконавче провадження" від 2 червня 2016 року №1404-VIII відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню рішення на підставі таких виконавчих документів, зокрема, виконавчих листів та наказів, що видаються судами у передбачених законом випадках на підставі судових рішень, рішень третейського суду, рішень міжнародного комерційного арбітражу, рішень іноземних судів та на інших підставах, визначених законом або міжнародним договором України.

Тобто, виконавчий лист є виконавчим документом, на підставі якого здійснюється примусове виконання рішення у встановленому законом порядку. При цьому, на виконання відповідного рішення суду видається один виконавчий документ, а наступні зміни/виправлення до такого виконавчого листа вносяться у відповідності до процесуального закону ухвалою суду.

Так, розділ IV Кодекс адміністративного судочинства України містить положення щодо вирішення процесуальних питань, пов`язаних з виконанням судових рішень.

Зокрема, зазначений розділ містить положення щодо виправлення помилки у виконавчому документі та визнання його таким, що не підлягає виконанню (ст.374), поновлення пропущеного строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання (ст.376), відстрочення і розстрочення виконання, зміна чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення (ст.378), заміни сторони виконавчого провадження (ст.379).

У всіх наведених випадках вирішення питань, пов`язаних з виконанням судових рішень, суд постановляє ухвалу, в тому числі у випадку заміни сторони у виконавчому листі чи внесення виправлень до виконавчого листа.

При цьому, Кодекс адміністративного судочинства України не передбачає випадків видачі нового виконавчого документа при внесенні виправлень у попередньо виданий документ чи заміни сторони у виконавчому листі. Наявність одного виконавчого документа дозволяє уникнути випадків здійснення примусового виконання одного рішення в межах різних виконавчих проваджень.

З урахуванням зазначеного вимоги представника позивача, викладені у позовні заяві є необґрунтованими.

Відповідно до ч. 2 ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.

Таким чином, суд повертає без розгляду заяву представника позивача про видачу виконавчих листів як таку, що є очевидно безпідставною та необґрунтованою.

Керуючись ст.ст. 166, 167, 248, 374 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Заяву представника ОСОБА_1 про видачу виконавчих листів повернути заявнику без розгляду.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя І.Г. Шевченко

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.08.2020
Оприлюднено14.08.2020
Номер документу90941593
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —480/269/19

Ухвала від 13.08.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 11.06.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 04.06.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 29.05.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Постанова від 18.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Гуцал М.І.

Ухвала від 22.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Гуцал М.І.

Ухвала від 17.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Гуцал М.І.

Ухвала від 15.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Гуцал М.І.

Ухвала від 03.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Гуцал М.І.

Ухвала від 03.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Гуцал М.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні