Провадження № 2-а/679/34/2020
Справа № 679/431/20
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 липня 2020 року м.Нетішин
Нетішинський міський суд Хмельницької області у складі:
головуючого судді Стасюка Р.М.,
за участю секретаря судового засідання Федорчук Л.О.,
представника позивача Машука В.В.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у відкритому судовому засіданні в залі суду м.Нетішин справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до відділу державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради Хмельницької області про скасування наказу та зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
Позивачка ОСОБА_1 звернулася до суду з вказаним позовом в обґрунтування якого посилається на те, що згідно державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯК №679954 є власником земельної ділянки 0,0052 га, кадастровий номер 68105000000:02:005:0443. Відповідно до укладеного між нею та Нетішинською міською радою договору оренди земельної ділянки, що перебуває у комунальній власності територіальної громади міста №059 від 06.06.2013 року та додаткової угоди до договору оренди земельної ділянки №278 від 28.05.2014 року ОСОБА_1 прийняла у строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі житлової та громадської забудови, загальною площею 0,0044 га., яка знаходиться у АДРЕСА_1 .
Згідно Витягу про державну реєстрацію прав виданого КП Нетішинської міської ради Бюро технічної інвентаризації № 27768069 від 26.10.2010 року, реєстраційний номер 31871608 ОСОБА_1 на праві приватної власності належить гараж № НОМЕР_1 , за адресою: АДРЕСА_1 , який знаходиться на земельній ділянці, що перебуває в приватній власності.
14.08.2012 року позивачкою подано декларацію про початок виконання будівельних робіт по реконструкції індивідуального гаража код об`єкта 1242.1 категорія складності II, яка була зареєстрована інспекцією ДАБК у Хмельницькій області 14.08.2012 року за № ХМ08221139357.
У 2013 КП Архітектурно-планувальним бюро м.Нетішин, на підставі вихідних даних містобудівних умов і обмеження забудови земельних ділянок №7 від 09.07.2012 року та №39 від 14.08.2013 року, розроблено проекти реконструкції гаража, організації будівництва та проект виконання робіт ПОБ-0173 ПБР-0173, проектна документація затверджена замовником 20.08.2013 року. Згідно журналу будівельних робіт реконструкцію гаража розпочато 14.09.2012 року, закінчено будівельні роботи 03.06.2017 року.
07.12.2016 року відділом державної архітектурно-будівельної інспекції Нетішинської міської ради за №ХМ082163420596 зареєстровано нову декларацію про початок виконання будівельних робіт по реконструкції індивідуального гаража за адресою: АДРЕСА_1 , вид будівництва: реконструкція, код об`єкта 1242.1, категорія складності II.
У зв`язку із внесеними змінами декларація про початок будівельних робіт по реконструкції гаража від 14.08.2012 року № ХМ08212139357 втратила чинність.
02.12.2016 року відділом державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства будівельних норм, державних стандартів і правил при реконструкції гаража на АДРЕСА_1 , будь-яких порушень законодавства у сфері містобудівної діяльності, в ході якої порушень виявлено не було.
31.08.2017 року відділом державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради була проведена повторна позапланова перевірка реконструкції гаража за результатами проведення якої виявлено порушення забудовником вимог ДБН А3.1-5-2016 Організація будівельного виробництва та винесено припис про усунення виявлених недоліків до 29.09.2017 року.
14.09.2017 року за результатами розгляду матеріалів справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності відділом державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради була прийнята постанова №04/2017, якою ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.96 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 1700 гривень, який позивачкою було сплачено.
Недоліки вказані в приписі від 31.08.2017 року усунуто повністю.
Будівельні роботи по реконструкції гаража на час перевірки були закінчені і 21.09.2017 року ТОВ НЕТІШИН ІНВЕНТАРІЗАЦІЯ була проведена технічна інвентаризація гаража, виготовлено інвентаризаційну справу №1374 та технічний паспорт на гараж по АДРЕСА_2 .
Не зважаючи на виконання припису, в порушення вимоги Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого Постановою КМУ №553 від 23.05.2011 року (в редакції чинній станом на момент виникнення спірних правовідносин), де зазначено, що позапланова перевірка щодо достовірності даних, наведених у повідомленні про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об`єкта до експлуатації, проводиться протягом трьох місяців з дня подання зазначених документів, начальником відділу державної архітектурно-будівельної інспекції, у зв`язку із встановленням під час проведення позапланової перевірки і зафіксованих в акті порушень вимог містобудівного законодавства, керуючись п.п.3 п.3 розділу ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності , на підставі рішення Вінницького апеляційного адміністративного суду від 05.04.2017 року, прийнято наказ відділу державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради №01-04/05-20 від 04.03.2020 року про скасування декларації про початок виконання будівельних робіт від 07.12.2016 року №ХМ082163420596 на об`єкт будівництва Реконструкція індивідуального гаража вул.Набережна, р-н буд.№5 в м.Нетішин, Хмельницької області .
З вказаним наказом позивачка не погоджується посилаючись на те, що згідно ч.2 ст.39-1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт може бути скасована лише за умови, якщо буде встановлено наявність у такій декларації недостовірних даних, які є підставою вважати об`єкт самочинним будівництвом.
Відповідач не навів жодних законних підстав для скасування даної декларації, оскільки не вказав, які саме недостовірні дані, відповідно до ч.2 ст.39-1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , були вказані замовником в декларації, що дають підстави вважати об`єкт будівництва самочинним.
Крім того, декларація про початок виконання будівельних робіт зареєстрована відповідачем 07.12.2016 року, а наказ про її скасування прийнято 04.03.2020 року, тобто по закінченню трьохмісячного строку визначеного законодавством та без перевірки інформації про виконання позивачкою припису.
У зв`язку з відсутністю підстав для скасування декларації про початок виконання будівельних робіт, позивачка просить суд визнати протиправним та скасувати наказ відділу державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради № 041-04/05-20 від 04.03.2020 року Про скасування декларації про початок виконання будівельних робіт від 07.12.2016 року №ХМ082163420596 на об`єкт будівництва Реконструкція індивідуального гараж, АДРЕСА_1 . Зобов`язати державну архітектурно-будівельну інспекцію виконавчого комітету Нетішинської міської ради надати Державній архітектурно-будівельній інспекції України інформацію для вчинення дій щодо включення (відновлення) запису про реєстрацію в Єдиному реєстрі документів Декларації про початок виконання будівельних робі від 07.12.2016 року №ХМ082163420596 на об`єкт будівництва Реконструкція індивідуального гараж, АДРЕСА_1 .
Ухвалою Нетішинського міського суду від 13.04.2020 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.
Позивачка ОСОБА_1 подала до суду заяви в яких просила розгляд справи проводити у її відсутності.
Представник позивача адвокат Машук В.В. в судовому засіданні позовні вимоги підтримав посилаючись на обставини зазначені в позовній заяві, просив суд їх задовольнити повністю. Зазначив, що зважаючи на ту обставину, що рішенням сімдесят першої (позачергової) сесії Нетішинської міської ради VII скликання ліквідовано відділ державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради та утворено ліквідаційну комісію по ліквідації відділу, саме ліквідаційну комісію слід зобов`язати надати Державній архітектурно-будівельній інспекції України інформацію для вчинення дій щодо включення (відновлення) запису про реєстрацію в єдиному реєстрі документів Декларації про початок виконання будівельних робі від 07.12.2016 року №ХМ082163420596 на об`єкт будівництва Реконструкція індивідуального гараж, АДРЕСА_1 .
Представник відповідача в судове засідання не з`явився. Відзив на позовну заяву до суду не надходив.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню.
З матеріалів справи вбачається, що 14.08.2012 року ОСОБА_1 до інспекції ДАБК у Хмельницькій області подано декларацію про початок виконання будівельних робіт по реконструкції індивідуального гаража код об`єкта 1242.1, категорія складності II, яка 14.08.2012 зареєстрована інспекцією ДАБК у Хмельницькій області та присвоєно номер № ХМ08221139357.
07.12.2016 року позивачкою до відділу державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради подано нову декларацію про початок виконання будівельних робіт на той самий об`єкт будівництва, але зі зміненими основними показниками об`єкта, зокрема змінено загальну площу будівлі відповідно до проектної документації.
07.12.2016 року нова декларація про початок виконання будівельних робіт зареєстрована відділом державної архітектурно-будівельної інспекції Нетішинської міської ради, присвоєно номер № ХМ082163420596. Реєстрація нової декларації стала підставою для втрати чинності декларацією про початок будівельних робіт по реконструкції гаража від 14.08.2012 року №ХМ08212139357.
Судом встановлено, що 31.08.2017 року відділом державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради, відповідно до ст.41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого (далі - Порядок №553) (в редакції, що діяли на час проведення планової перевірки), за результатами планової перевірки проведеної на реконструкції індивідуального гаража на АДРЕСА_1 , в ході якої виявлено, що будівельні роботи виконуються без наявності проекту організації виробництва та проекту виконання робіт, що є порушенням вимог ДБН А3.1-5-2016 Організація будівельного виробництва , ОСОБА_1 видано припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, яким останню зобов`язано в строк до 29.09.2017 року усунути порушення законодавства та вимог будівельних норм і правил.
14.09.2017 за результатами розгляду матеріалів справи про адміністративне правопорушення у сфері містобудівної діяльності начальником відділу державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради Форсюком В.М. була прийнята постанова №04/2017, якою ОСОБА_1 було визнано винною у вчинені правопорушення, передбаченого ч.1 ст.96 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 1700 гривень.
Постановою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 05.04.2018 року рішення Нетішинського міського суду Хмельницької області від 16.03.2018 року скасовано, в задоволенні позову ОСОБА_1 до відділу державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення відмовлено.
На підставі виявлених під час перевірки порушення вимог містобудівної документації, містобудівних умов та обмежень, невідповідності об`єкта будівництва проектній документації на будівництво та вимога будівельних норм, стандартів і правил, керуючись п.п.2 п.3 розділу ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності , на підставі рішення Вінницького апеляційного адміністративного суду від 05.04.2017 року, начальником відділу державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради Форсюком В. прийнято наказ №01-04/05-20 від 04.03.2020 року про скасування декларації про початок виконання будівельних робіт від 07.12.2016 року №ХМ082163420596 на об`єкт будівництва Реконструкція індивідуального гаража АДРЕСА_1 .
На думку суду, наказ начальника державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради Форсюка В. №01-04/05-20 від 04.03.2020 року про скасування декларації про початок виконання будівельних робіт від 07.12.2016 року №ХМ082163420596 на об`єкт будівництва Реконструкція індивідуального гаража вул.Набережна, р-н буд.№5 в м.Нетішин, Хмельницької області, слід визнати протиправним та скасувати, з огляду на наступне.
Відповідно до п.п.3 п.3 розділу ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності зареєстровані до набрання чинності цим Законом декларації про початок виконання підготовчих та/або будівельних робіт можуть бути скасовані відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, у разі встановлення під час перевірки порушень вимог містобудівної документації, містобудівних умов та обмежень, невідповідності об`єкта будівництва проектній документації на будівництво такого об`єкта та вимогам будівельних норм, стандартів і правил, порушень містобудівного законодавства, невиконання вимог приписів посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю.
Будь-яких доказів на підтвердження того, що припис від 31.08.2017 року про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил позивачкою ОСОБА_1 не виконано, матеріали справи не містят ь.
Крім того, постановою відділу державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради №04/2017 від 14.09.2017 року, ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, визнано винною у вчинені правопорушення, передбаченого ч.1 ст.96 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 1700 гривень.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначені Законом України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011 №3038-VI.
Статтею 5 Закону України №3038-VI встановлено, що вимоги містобудівної документації є обов`язковими для виконання всіма суб`єктами містобудування.
У відповідності до положень частин 1, 2 і 5 статті 26 цього Закону забудова територій здійснюється шляхом розміщення об`єктів будівництва. Суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів.
Проектування та будівництво обєктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом обєктів; 6) реєстрація права власності на обєкт містобудування.
Згідно із частинами 1, 2 статті 29 цього Закону основними складовими вихідних даних є: 1) містобудівні умови та обмеження; 2) технічні умови; 3) завдання на проектування.
Фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва.
Проектна документація на будівництво об`єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Відповідно до вимог частини 1 статті 34 Закону №3038-VI замовник має право виконувати будівельні роботи після: подання замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю щодо об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, які не потребують реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт або отримання дозволу на виконання будівельних робіт згідно з переліком об`єктів будівництва, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Форма повідомлення про початок виконання будівельних робіт та порядок його подання визначаються Кабінетом Міністрів України; реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт - щодо об`єктів будівництва, що належать до I - III категорій складності; видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об`єктів будівництва, що належать до IV і V категорій складності.
Відповідно до частини першої статті 36 Закону №3038-VI право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням або зареєстрованою декларацією про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об`єктах, що належать до I - III категорій складності, підключення об`єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт.
В силу частини 8 статті 36 Закону №3038-VI замовник несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації про початок виконання будівельних робіт, та виконання будівельних робіт без зареєстрованої декларації.
Згідно ч.2 ст.39-1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності у разі виявлення інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні чи зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об`єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, реєстрація такого повідомлення або декларації підлягає скасуванню інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Про скасування повідомлення або декларації замовник письмово повідомляється протягом трьох робочих днів з дня скасування.
Таким чином, реєстрація декларації може бути скасована у разі виявлення інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю факту наведення у ній недостовірних даних, які є підставою вважати об`єкт самочинним будівництвом, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Так, згідно з абзацами сьомим та восьмим пункту 22 Порядку виконання будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №466 у разі виявлення органом державного архітектурно-будівельного контролю недостовірних даних (встановлення факту, що на дату реєстрації декларації інформація, яка зазначалася в ній, не відповідала дійсності, та/або виявлення розбіжностей між даними, зазначеними у декларації), наведених у зареєстрованій декларації, які є підставою вважати обєкт самочинним будівництвом, зокрема, якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, реєстрація такої декларації підлягає скасуванню органом державного архітектурно-будівельного контролю.
Орган державного архітектурно-будівельного контролю скасовує реєстрацію декларації шляхом видачі відповідного розпорядчого акта. Запис про реєстрацію декларації з реєстру виключається Держархбудінспекцією не пізніше наступного робочого дня з дня повідомлення органом державного архітектурно-будівельного контролю про таке скасування.
З наявних в матеріалах справи письмових доказів вбачається, що будівельні роботи проводилися (проводяться) позивачкою на земельній ділянці, яка належить їй на праві власності, згідно державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯК №679954, та земельній ділянці несільськогосподарського призначення - землі житлової та громадської забудови, що перебуває у комунальній власності територіальної громади міста та відповідно до договору оренди землі №059 від 06.07.2013 року та додаткової угоди №278 від 28.05.2014 року передана ОСОБА_1 у строкове платне користування.
Право на виконання будівельних робіт на об`єкті будівництва Реконструкція індивідуального гаража вул.Набережна, р-н буд.№5 в м.Нетішин, Хмельницької області виникло з моменту реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт відповідно до статті 36 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності .
Будівництво зазначеного об`єкта здійснювалося на підставі проекту, розробленого КП Архітектурно-планувальне бюро та затвердженого замовником.
Отже, встановлені судом фактичні обставини свідчать про те, що об`єкт будівництва Реконструкція індивідуального гаража вул.Набережна, р-н буд.№5 в м.Нетішин, Хмельницької області не містить ознак самочинного будівництва, належних доказів виконання будівельних робіт без наявності проекту організації виробництва, проекту виконання робіт, що є порушенням вимог ДБН А3.1-5-2016 Організація будівельного виробництва в ході розгляду справи не встановлено, а відтак, суд приходить до висновку про відсутність підстав, визначених ч.2 ст.39-1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , для скасування декларацій про початок виконання будівельних робіт на об`єкті будівництва Реконструкція індивідуального гаража вул.Набережна, р-н буд.№5 в м.Нетішин, Хмельницької області №ХМ082163420596 від 07.12.2016 року.
Інших обставин, які могли б бути підставою для скасування реєстрації декларацій про початок будівельних робіт, суду не наведено.
Відповідно до ч.4 ст.105 ЦК України, до комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.
Судом встановлено, що рішенням сімдесят першої (позачергової) сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 03.04.2020 року ліквідовано відділ державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради та утворено ліквідаційну комісію по ліквідації відділу.
Зважаючи на положення ч.4 ст.105 УК України, ліквідаційну комісію по ліквідації відділу державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради слід зобов`язати надати Державній архітектурно-будівельній інспекції України інформацію для вчинення дій щодо включення (відновлення) запису про реєстрацію в єдиному реєстрі документів Декларації про початок виконання будівельних робі від 07.12.2016 року №ХМ082163420596 на об`єкт будівництва Реконструкція індивідуального гараж, АДРЕСА_1 .
У відповідності до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Таким чином, за рахунок бюджетних асигнувань відділу державного архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради підлягає до стягнення на користь позивачки судовий збір в розмірі 1681,60 гривень, сплачений при зверненні до суду з адміністративним позовом.
Керуючись ст.ст. 241-246 КАС України, на підставі Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт №466 від 13.04.2011,суд,-
У Х В А Л И В:
Позов ОСОБА_1 до відділу державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради Хмельницької області про скасування наказу та зобов`язання вчинити дії - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати наказ відділу державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради Хмельницької області № 01-04/05-20 від 04.03.2020 року Про скасування декларації про початок виконання будівельних робіт від 07.12.2016 року №ХМ0821634201596 на об`єкт будівництва Реконструкція індивідуального гаража, АДРЕСА_1 .
Зобов`язати ліквідаційну комісію по ліквідації відділу державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради Хмельницької області надати Державній архітектурно-будівельній інспекції України інформацію для включення (відновлення) запису про реєстрацію до єдиного реєстру документів Декларації про початок виконання будівельних робі від 07.12.2016 року №ХМ082163420596 на об`єкт будівництва Реконструкція індивідуального гараж, АДРЕСА_1 .
Стягнути з відділу державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради Хмельницької області, за рахунок бюджетних асигнувань, на користь ОСОБА_1 1681 гривню 60 копійок судового збору.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Нетішинський міський суд протягом десяти днів з дня його проголошення.
Повне рішення суду складено 31 липня 2020 року.
Позивач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_2 , місце проживання: АДРЕСА_3 .
Відповідач: відділ державної архітектурно-будівельної інспекції виконавчого комітету Нетішинської міської ради Хмельницької області, код ЄДРПОУ 40224680, юридична адреса: вул.Шевченка,1 м.Нетішин, Хмельницька область.
Головуючий Р.М. Стасюк
Суд | Нетішинський міський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 20.07.2020 |
Оприлюднено | 17.08.2020 |
Номер документу | 90974835 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Нетішинський міський суд Хмельницької області
Стасюк Р. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні