ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ПРО ПОВЕРНЕННЯ ПОЗОВНОЇ ЗАЯВИ
10 серпня 2020 року Справа № 280/3645/20 м.Запоріжжя Суддя Запорізького окружного адміністративного суду Прасов О.О., розглянувши у м.Запоріжжі матеріали позовної заяви
Громадської організації "Об`єднаний екологічний рух Запоріжжя" (69063, м.Запоріжжя, вул.Сергія Серікова, буд.30; код ЄДРПОУ 40824388)
до Запорізької міської ради (69105, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.206; код ЄДРПОУ 04053915)
про визнання незаконним та скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Громадської організації "Об`єднаний екологічний рух Запоріжжя" (надалі - позивач) до Запорізької міської ради (надалі - відповідач) в якому позивач просить суд: визнати незаконним та скасувати Рішення Виконавчого комітету Запорізької міської ради №617 від 17.12.2018 Про утворення тимчасового комунального ринку - в повному обсязі, як таке, що не відповідає вимогам Закону.
Позов подано без додержання вимог, встановлених ст.ст.160, 161 КАС України, з огляду на наступне.
Позивачем у порушення п.2 ч.5 ст.160 КАС України у позові не зазначено офіційної електронної адреси або адреси електронної пошти позивача. У позовній заяві позивачем зазначено як третю особу Комунальне підприємство "Запоріжринок", однак, у порушення ч.2 ст.49, ч.5 ст.161 КАС України, до позовної заяви не додано клопотання про залучення третьої особи із зазначенням на стороні кого вона залучається та на яких підставах належить залучити до участі у справі.
Позивачем всупереч вимог п.4, п.5, п.8 ч.5 ст.160, ч.4 ст.161 КАС України у позові зазначено відповідачем - Запорізьку міську раду без пред`явлення позовних вимог до данного суб`єкта владних повноважень та надання доказів порушення ним прав та інтересів позивача. Як вбачається з матеріалів справи, позовна вимога стосується рішення Виконавчого комітету Запорізької міської ради, який не заявлений у позовній заяві як відповідач.
Також, позивачем всупереч вимог п.4, п.5, п.8 ч.5 ст.160, ч.4, ч.5 ст.161 КАС України у позові не зазначено обґрунтування та не додано доказів поважності причин пропуску позивачем строку звернення до адміністративного суду, передбаченого ст.122 КАС України, з урахуванням приписів ч.5, ч.11 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Зокрема, у ч.5 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" зазначено, що акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо органом чи посадовою особою не встановлено пізніший строк введення цих актів у дію.
Згідно з ч.11 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обов`язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації". Проекти актів органів місцевого самоврядування оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, коли такі проекти актів оприлюднюються негайно після їх підготовки.
При цьому, оскаржуване рішення було оприлюднено 21.12.2018.
У позові заявлено позовну вимогу немайнового характеру.
Як зазначено у ч.1 ст.4 Закону України «Про судовий збір» , судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно з ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір» ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду позову немайнового характеру, який подано: суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
У ст.7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» установлено з 1 січня 2020 року прожитковий мінімум для працездатних осіб у сумі 2102 грн. 00 коп.
Всупереч вимог ч.3 ст.161 КАС України позивачем до позову не додано доказів сплати до відповідного бюджету судового збору у розмірі ставки, встановленої ст.4 Закону України «Про судовий збір» , за позовну вимогу немайнового характеру (2102 грн. 00 коп.).
Отже, позивачем не додано доказів сплати судового збору, як цього вимагає ч.3 ст.161 КАС України.
Ухвалою суду від 05.06.2020 позовну заяву Громадської організації "Об`єднаний екологічний рух Запоріжжя" до Запорізької міської ради про визнання незаконним та скасування рішення залишено без руху.
Позивачу надано строк для усунення недоліків позовної заяви - 10 днів від дня одержання ухвали суду про залишення позовної заяви без руху, з урахуванням строку дії карантину, пов`язаного із запобіганням поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
З урахуванням приписів п.3 Розділу VI "Прикінцеві положення" КАС України та Закону України від 18.06.2020 за №731-ІХ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перебігу процесуальних строків під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" строк для усунення недоліків позовної заяви сплинув.
В ухвалі суду вказано, що недоліки позовної заяви можуть бути усунуті шляхом подання: позовної заяви з урахуванням усунення викладених у позові недоліків, її копій відповідно до кількості відповідачів (третіх осіб); заяви про поновлення строків звернення до адміністративного суду або відомостей про відсутність пропуску строку звернення до суду з додаванням документальних доказів; доказів сплати судового збору у розмірі ставки, встановленої ст.4 Закону України «Про судовий збір» , за позовну вимогу немайнового характеру (2102 грн. 00 коп.).
Недоліки позивачем у встановлений термін (з урахуванням поштового перебігу) не усунуті. Будь-яких документів, зазначених в ухвалі суду від 05.06.2020 - не надходило; клопотання про продовження строку для усунення недоліків позовної заяви позивач не подавав.
Відповідно до п.1 ч.4 ст.169 КАС України позовна заява повертається позивачеві, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, у встановлений судом строк.
Згідно з ч.5 ст.169 КАС України суддя повертає позовну заяву і додані до неї документи без розгляду не пізніше п`яти днів з дня її надходження або з дня закінчення строку на усунення недоліків.
Відповідно до ч.8 ст.169 КАС України повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
Керуючись п.1 ч.4 ст.169, ст.ст.241 - 243, 248 КАС України, суддя -
УХВАЛИВ:
Повернути Громадській організації "Об`єднаний екологічний рух Запоріжжя" позовну заяву до Запорізької міської ради про визнання незаконним та скасування рішення.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного судового рішення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга може бути подана до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд.
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.08.2020 |
Оприлюднено | 17.08.2020 |
Номер документу | 90977410 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні