Справа № 761/24256/20
Провадження № 1-кс/761/15176/2020
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 серпня 2020 року
Слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 , за участю: слідчого ОСОБА_3
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Києві
клопотання старшого слідчого в ОВС 4 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України ОСОБА_3 , погоджене з прокурором, який здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні - прокурором відділу Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 , про арешт майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017040000000471 від 26 квітня 2017 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.5 ст. 191, ч. 2 ст.328 КК України,
ВСТАНОВИВ:
07 серпня 2020 року старший слідчий в особливо важливих справах 4 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України ОСОБА_3 звернувся до Шевченківського районного суду м. Києва з клопотанням, погодженим з прокурором, який здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні - прокурором відділу Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 , в якому просить накласти арешт на майно, яке було виявлене та вилучене 05 серпня 2020 року під час проведення обшуку у приміщенні Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6, а саме:
По взаємовідносинах з ТОВ «Пентагон-ЮА» (код ЄДРПОУ 42098640):
-Рахунок-фактура №СФ-0000123 від 07.11.2019 на суму з ПДВ 1281553,18 грн. 1 арк.
-Акт №06/10 наданих послуг від 07.11.2019 у жовтні 2019 року 49 арк.
-Договір про надання послуг №15/07-2 на 9 арк.
-Додаткова угода №№11-1 до договору №15/07-2 від 15.07.2019 року від 30.03.2020 на 14 арк.
-Договір про надання послуг №23/03-1 від 23.03.2020 року на 10 арк.
-Додаткова угода №1 до договору №23/03-1 від 23.03.2020 на 6 арк.
-Супровідний лист ТОВ «Пентагон-ЮА» з додатками на 5 арк.
-рахунок-фактуру № СФ-0000040 від 16.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 05/04 від 16.04.2020, на 11 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000025 від 25.03.2020, на 1 арк.;
-акт № 04/03 від 25.03.2020, на 11 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000026 від 26.03.2020, на 1 арк.;
-акт № 05/04 від 26.03.2020, на 7 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000036 від 08.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 12/03 від 08.04.2020, на 10 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000038 від 13.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 03/04 від 13.04.2020, на 12 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000039 від 13.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 04/04 від 13.04.2020, на 26 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000053 від 27.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 15/04 від 27.04.2020, на 10 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000136 від 12.12.2019, на 1 арк.;
-акт № 01/12 від 12.12.2019, на 19 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000119 від 24.10.2019, на 1 арк.;
-акт № 02/10 від 24.10.2019, на 23 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000129 від 20.11.2019, на 1 арк.;
-акт № 02/11 від 20.11.2019, на 34 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000135 від 04.12.2019, на 1 арк.;
-акт № 06/11 від 04.12.2019, на 12 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000136 від 05.12.2019, на 1 арк.;
-акт № 07/11 від 05.12.2019, на 25 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000046 від 17.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 08/04 від 17.04.2020, на 32 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000030 від 02.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 07/03 від 02.04.2020, на 19 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000037 від 08.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 02/04 від 08.04.2020, на 19 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000028 від 02.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 06/03 від 02.04.2020, на 17 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000041 від 17.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 06/04 від 17.04.2020, на 17 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000031 від 01.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 08/03 від 01.04.2020, на 10 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000035 від 08.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 01/04 від 08.04.2020, на 10 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000042 від 15.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 08/04 від 17.04.2020, на 11 арк.;
-рахунок-фактуру № СФ-0000050 від 24.04.2020, на 1 арк.;
-акт № 12/04 від 24.04.2020, на 10 арк.
2. По взаємовідносинах з ТОВ «Профітек ЛТД» (код ЄДРПОУ 40456339), а саме:
-Рахунок-фактура №15/01 від 01.04.2019 на суму з ПДВ 1216735,06 грн. на 1 арк.
-Акт №15/01 наданих послуг у березні 2019 року 12 арк.
-Рахунок-фактура №15/02 від 08.04.2019 на суму з ПДВ 811188,64 грн. 1 арк.
-Акт №15/02 наданих послуг від 08.04.2019 у квітні 2019 року 12 арк.
-Рахунок-фактура №15/03 від 15.04.2019 на суму з ПДВ 692369,95 грн. 1 арк.
-Акт №15/03 наданих послуг від 15.04.2019 у квітні 2019 року 15 арк.
-Рахунок-фактура №15/04 від 02.05.2019 на суму з ПДВ 811137,98 грн. 1 арк.
-Акт №15/04 наданих послуг від 02.05.2019 у квітні 2019 року 12 арк.
-Рахунок-фактура №СФ-15/05 від 02.05.2019 на суму з ПДВ 831300,30 грн. 1 арк.
-Акт №15/05 наданих послуг від 02.05.2019 у квітні 2019 року 20 арк.
-Рахунок-фактура №15/06 від 17.05.2019 на суму з ПДВ 811150,09 грн. 1 арк.
-Акт №15/06 наданих послуг від 17.05.2019 у травні 2019 року 12 арк.
-Рахунок-фактура №15/07 від 24.05.2019 на суму з ПДВ 811130,56 грн. 1 арк.
-Акт №15/07 наданих послуг від 24.05.2019 у травні 2019 року 12 арк.
-Рахунок-фактура №15/08 від 13.06.2019 на суму з ПДВ 1420118,58 грн. 1 арк.
-Акт №15/08 наданих послуг від 13.06.2019 у червні 2019 року 12 арк.
-Рахунок-фактура №15/09 від 24.06.2019 на суму з ПДВ 812815,42 грн. 1 арк.
-Акт №15/09 наданих послуг від 24.06.2019 у червні 2019 року 12 арк.
-Рахунок-фактура №15/10 від 02.07.2019 на суму з ПДВ 1206 324,59грн 1 арк.
-Акт №15/10 наданих послуг від 02.07.2019 у червні 2019 року 11 арк.
-Рахунок-фактура №15/11 від 12.07.2019 на суму з ПДВ 520026,06 грн. 1 арк.
-Акт №15/11 наданих послуг від 12.07.2019 у липні 2019 року 12 арк.
-Рахунок-фактура №15/12 від 22.08.2019 на суму з ПДВ 145096,02 грн. 1 арк.
-Акт №15/12 наданих послуг від 22.08.2019 у серпні 2019 року 12 арк.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/01 від 25.07.2019 р. на суму 2029056,00 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/01 за липень в 1 прим. на 17 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/02 від 25.08.2019 р. на суму 524646,00 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/02 за липень в 1 прим. на 16 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/03 від 05.08.2019 р. на суму 1559341,20 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/03 за липень в 1 прим. на 14 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/04 від 12.08.2019 р. на суму 3007120,80 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/04 за серпень в 1 прим. на 13 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/05 від 12.08.2019 р. на суму 1600647,60 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/05 за серпень в 1 прим. на 13 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/06 від 22.08.2019 р. на суму 1600628,40 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/06 за серпень в 1 прим. на 13 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/07 від 22.08.2019 р. на суму 123747,60 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/07 за серпень в 1 прим. на 15 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/08 від 06.09.2019 р. на суму 1200471,60 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/08 за вересень в 1 прим. на 13 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/09 від 01.10.2019 р. на суму 1219459,20 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/09 за вересень в 1 прим. на 14 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/10 від 01.10.2019 р. на суму 654102,00 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/10 за вересень в 1 прим. на 18 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/11 від 13.11.2019 р. на суму 2061780,00 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/11 за листопад в 1 прим. на 15 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/12 від 13.11.2019 р. на суму 1236964,80 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/12 за листопад в 1 прим. на 15 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/13 від 25.11.2019 р. на суму 2978514,00 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/13 за листопад в 1 прим. на 15 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/14 від 21.12.2019 р. на суму 459055,00 грн. в 1 прим. на 1 стор.
-Оригінал акту № 16/14 за грудень в 1 прим. на 13 стор.
Клопотання обґрунтовано тим, що в провадженні Головного слідчого управлінням Служби безпеки України перебувають матеріали кримінального провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017040000000471 від 26 квітня 2017 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.5 ст. 191, ч. 2 ст.328 КК України.
Досудовим розслідуванням установлено, що у період 2017-2019 років невстановлені службові особи Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, шляхом зловживання своїм службовим становищем, діючи за попередньою змовою групою осіб з службовими особами ТОВ «Майстер-Буд», ТОВ «Завод Майстер-Профі», ТОВ «СМД-Інвест», ТОВ «Дніпрозеленбуд», ТОВ «Пентагон-ЮА», КП «Міськсвітло», ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія», ТОВ «БВФ «Елітпроект», ТОВ «Всебуд 4» та іншими, здійснили заволодіння бюджетними грошовими коштами в особливо великих розмірах, під час проведення державних закупівель товарів робіт та послуг.
Зокрема, за повідомленням ГУ КЗЕ СБ України № 8/1/2-5616 від 23.06.2020, з метою реалізації злочинного умислу вищевказані службові особи Дніпровської міської ради, зловживаючи своїм службовим становищем, створюють умови для перемоги за результатами проведення конкурсних торгів низки підконтрольних комерційних структур, з якими і укладаються відповідні договори.
Після цього, вищевказаними підприємствами переможцями закупівель укладаються договори субпідряду з підконтрольними суб`єктами господарювання, які у подальшому через «транзитні» підприємства та підприємства, що мають ознаки фіктивності, за рахунок безтоварних операцій, операцій із підміною номенклатури товарів, виводять кошти у тіньовий обіг. При цьому, будівельні матеріали та виконані роботи оплачуються за готівку за цінами, значно меншими, ніж вказуються в технічно-кошторисній документації.
У подальшому, будучи заздалегідь обізнаними про завищення службовими особами підрядних підприємств вартості та кількості будівельних матеріалів, об`ємів виконаних робіт, закладених в технічній документації, службові особи Дніпровської міської ради за грошову винагороду в розмірі певного відсотка від загальної вартості закупівлі протиправно приймають та підписують акти виконаних робіт із завідомо неправдивими відомостями.
Разом з тим, відповідно до вищевказаного повідомлення ГУ КЗЕ СБ України у період 2019 червня 2020 років між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради та ТОВ «Профітек ЛТД» (код ЄДРПОУ 40456339) укладено договори по 7 закупівлях, замовником яких виступив Департамент, на загальну суму понад 62,2 млн. грн. Згідно з вказаним повідомленням, аналіз податкової звітності ТОВ «Профітек ЛТД» свідчить про наявність значної кількості фінансово-господарських взаємовідносин з СГД з ознаками ризиковості, що може свідчити про використання вказаних суб`єктів господарювання у механізмі виведення грошових коштів у тіньовий обіг із їх подальшим обготівкуванням.
Крім того, відповідно до вищевказаної інформації оперативного підрозділу, у період 2018 червня 2020 років між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради та ТОВ «Пентагон-ЮА» (код ЄДРПОУ 42098640) укладено договори по 22 закупівлях, замовником яких виступив Департамент на загальну суму 283 730 174.29 млн грн., при цьому, аналізом податкової звітності ТОВ «Пентагон-ЮА» за період 2019 червня 2020 років встановлено, що зазначене підприємство мало фінансово-господарські взаємовідносини з придбання люків та кліщів у ТОВ «Респект Полімер» (код ЄДРПОУ 39802188) на загальну суму ПДВ 1 061,77 тис грн. При цьому ТОВ «Респект Полімер» має основні засоби на суму 520 тис. грн., відповідно до Додатку 4 відповідає категорії ризиковості, на підприємстві працює 1 найманий працівник. Вказане дає підстави вважати, що підприємство не могло надати зазначені послуги та, ймовірно, використовувалось у механізмі виведення грошових коштів, які перераховувалися з боку ТОВ «Пентагон ЮА», у тіньовий обіг із їх подальшим обготівкуванням. Крім того, згідно з інформацією оперативного підрозділу, ТОВ «Пентагон ЮА» (код ЄДРПОУ 42098640) мало господарські взаємовідносини з ТОВ «Профітек ЛТД» (код ЄДРПОУ 40456339) щодо придбання мастики на загальну суму ПДВ 2 926,55 тис грн. У свою чергу, аналізом податкової звітності ТОВ «Профітек ЛТД» фактів придбання підприємством мастики не встановлено, спостерігається розрив у ланцюгу постачання продукції.
Викладене може свідчити про використання вказаного суб`єкта господарювання у механізмі виведення грошових коштів, які перераховувалися з боку ТОВ «Пентагон ЮА», у тіньовий обіг із їх подальшим обготівкуванням.
Так, 05 серпня 2020 року на підставі ухвали слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва у приміщенні Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 проведено обшуку від час якого, серед іншого, виявлено та вилучено документи фінансово-господарської діяльності Департаменту по взаємовідносинах з ТОВ «Профітек ЛТД» (код ЄДРПОУ 40456339) та ТОВ «Пентагон-ЮА» (код ЄДРПОУ 42098640), перелік яких зазначено в клопотанні слідчого.
Постановою старшого слідчогов особливоважливих справах1відділу 4управління досудовогорозслідування Головногослідчого управлінняСБ України ОСОБА_3 від 06 серпня 2020 року майно, яке було виявлене та вилучене 05 серпня 2020 року під час проведення обшуку у приміщенні Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6, визнано речовим доказом у кримінальному провадженні №42017040000000471 від 26 квітня 2017 року.
З метою повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин кримінального правопорушення, враховуючи що виявлені та вилучені 05 серпня 2020 року під час проведення обшуку у приміщенні Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6, речі, документи, визнані речовими доказами у кримінальному провадженні, а також з метою забезпечення збереження вказаних речових доказів, слідчий звернувся з даним клопотанням.
Слідчий ОСОБА_3 в судовому засіданні клопотання підтримав з мотивів наведених у ньому та просив його задовольнити.
Представник Дніпровської міської ради, в судове засідання не з`явився, що не є перешкодою для розгляду клопотання.
Вивчивши клопотання про арешт тимчасово вилученого майна та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, вислухавши пояснення слідчого ОСОБА_3 , слідчий суддя вважає, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.
Встановлено, що в провадженні Головного слідчого управлінням Служби безпеки України перебувають матеріали кримінального провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017040000000471 від 26 квітня 2017 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.5 ст. 191, ч. 2 ст.328 КК України.
05 серпня 2020 року на підставі ухвали слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва від 10 липня 2020 року у приміщенні Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 проведено обшуку від час якого, серед іншого, виявлено та вилучено документи фінансово-господарської діяльності Департаменту по взаємовідносинах з ТОВ «Профітек ЛТД» (код ЄДРПОУ 40456339) та ТОВ «Пентагон-ЮА» (код ЄДРПОУ 42098640), перелік яких зазначено в клопотанні слідчого.
Постановою старшого слідчого в особливо важливих справах 1 відділу 4 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України ОСОБА_3 від 06 серпня 2020 року майно, яке було виявлене та вилучене 05 серпня 2020 року під час проведення обшуку у приміщенні Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6, визнано речовим доказом у кримінальному провадженні №42017040000000471 від 26 квітня 2017 року.
Згідно з ст. ст. 131, 132 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.
Відповідно з ч.1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.
Положеннями ч.2 ст. 170 КПК України визначено, арешт майна допускається з метою забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Згідно з ч.3 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Відповідно до ч.1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Частина 5 ст. 171 КПК України у разі тимчасового вилучення майна під час обшуку, огляду, здійснюваних на підставі ухвали слідчого судді, передбаченої ст. 235 цього Кодексу, клопотання про арешт такого майна повинно бути подано слідчим, прокурором протягом 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, в якої його було вилучено.
Приймаючи до уваги вищевикладене та враховуючи правову кваліфікацію кримінального правопорушення, за фактом вчинення якого розслідується кримінальне провадження та в межах якого подано дане клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що наявні достатні підстави для арешту зазначеного в клопотанні слідчого майна, оскільки як встановлено з матеріалів клопотання та пояснень слідчого, виявлені та вилучені 05 серпня 2020 року під час проведення обшуку у приміщенні Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6, речі, документи, визнано речовими доказами у кримінальному провадженні, а також з метою забезпечення збереження речових доказів, та враховуючи те, що вилучене майно містить відомості щодо вчинення кримінальних правопорушень.
Крім того, існують реальні ризики приховування, знищення вказаного майна, передбачені абз.2 ч.1 ст. 170 КПК України.
Керуючись вимогами ст.ст. 131, 132, 170-173, 309, 395 КПК України, слідчий суддя
УХВАЛИВ:
Клопотання старшого слідчого в ОВС 4 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України ОСОБА_3 , погоджене з прокурором, який здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні - прокурором відділу Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 , про арешт майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017040000000471 від 26 квітня 2017 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.5 ст. 191, ч. 2 ст.328 КК України задовольнити.
Накласти арешт на майно, вилучене 05 серпня 2020 року під час проведення обшуку у приміщенні Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6, а саме:
По взаємовідносинах з ТОВ «Пентагон-ЮА» (код ЄДРПОУ 42098640):
- Рахунок-фактура №СФ-0000123 від 07.11.2019 на суму з ПДВ 1 281 553,18 грн. 1 арк.
- Акт №06/10 наданих послуг від 07.11.2019 у жовтні 2019 року 49 арк.
- Договір про надання послуг №15/07-2 на 9 арк.
- Додаткова угода №№11-1 до договору №15/07-2 від 15.07.2019 року від 30.03.2020 на 14 арк.
- Договір про надання послуг №23/03-1 від 23.03.2020 року на 10 арк.
- Додаткова угода №1 до договору №23/03-1 від 23.03.2020 на 6 арк.
- Супровідний лист ТОВ «Пентагон-ЮА» з додатками на 5 арк.
- рахунок-фактуру № СФ-0000040 від 16.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 05/04 від 16.04.2020, на 11 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000025 від 25.03.2020, на 1 арк.;
- акт № 04/03 від 25.03.2020, на 11 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000026 від 26.03.2020, на 1 арк.;
- акт № 05/04 від 26.03.2020, на 7 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000036 від 08.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 12/03 від 08.04.2020, на 10 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000038 від 13.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 03/04 від 13.04.2020, на 12 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000039 від 13.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 04/04 від 13.04.2020, на 26 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000053 від 27.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 15/04 від 27.04.2020, на 10 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000136 від 12.12.2019, на 1 арк.;
- акт № 01/12 від 12.12.2019, на 19 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000119 від 24.10.2019, на 1 арк.;
- акт № 02/10 від 24.10.2019, на 23 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000129 від 20.11.2019, на 1 арк.;
- акт № 02/11 від 20.11.2019, на 34 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000135 від 04.12.2019, на 1 арк.;
- акт № 06/11 від 04.12.2019, на 12 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000136 від 05.12.2019, на 1 арк.;
- акт № 07/11 від 05.12.2019, на 25 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000046 від 17.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 08/04 від 17.04.2020, на 32 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000030 від 02.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 07/03 від 02.04.2020, на 19 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000037 від 08.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 02/04 від 08.04.2020, на 19 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000028 від 02.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 06/03 від 02.04.2020, на 17 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000041 від 17.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 06/04 від 17.04.2020, на 17 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000031 від 01.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 08/03 від 01.04.2020, на 10 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000035 від 08.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 01/04 від 08.04.2020, на 10 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000042 від 15.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 08/04 від 17.04.2020, на 11 арк.;
- рахунок-фактуру № СФ-0000050 від 24.04.2020, на 1 арк.;
- акт № 12/04 від 24.04.2020, на 10 арк.
2. По взаємовідносинах з ТОВ «Профітек ЛТД» (код ЄДРПОУ 40456339), а саме:
- Рахунок-фактура №15/01 від 01.04.2019 на суму з ПДВ 1216735,06 грн. на 1 арк.
- Акт №15/01 наданих послуг у березні 2019 року 12 арк.
- Рахунок-фактура №15/02 від 08.04.2019 на суму з ПДВ 811188,64 грн. 1 арк.
- Акт №15/02 наданих послуг від 08.04.2019 у квітні 2019 року 12 арк.
- Рахунок-фактура №15/03 від 15.04.2019 на суму з ПДВ 692369,95 грн. 1 арк.
- Акт №15/03 наданих послуг від 15.04.2019 у квітні 2019 року 15 арк.
- Рахунок-фактура №15/04 від 02.05.2019 на суму з ПДВ 811137,98 грн. 1 арк.
- Акт №15/04 наданих послуг від 02.05.2019 у квітні 2019 року 12 арк.
- Рахунок-фактура №СФ-15/05 від 02.05.2019 на суму з ПДВ 831300,30 грн. 1 арк.
- Акт №15/05 наданих послуг від 02.05.2019 у квітні 2019 року 20 арк.
- Рахунок-фактура №15/06 від 17.05.2019 на суму з ПДВ 811150,09 грн. 1 арк.
- Акт №15/06 наданих послуг від 17.05.2019 у травні 2019 року 12 арк.
- Рахунок-фактура №15/07 від 24.05.2019 на суму з ПДВ 811130,56 грн. 1 арк.
- Акт №15/07 наданих послуг від 24.05.2019 у травні 2019 року 12 арк.
- Рахунок-фактура №15/08 від 13.06.2019 на суму з ПДВ 1420118,58 грн. 1 арк.
- Акт №15/08 наданих послуг від 13.06.2019 у червні 2019 року 12 арк.
- Рахунок-фактура №15/09 від 24.06.2019 на суму з ПДВ 812815,42 грн. 1 арк.
- Акт №15/09 наданих послуг від 24.06.2019 у червні 2019 року 12 арк.
- Рахунок-фактура №15/10 від 02.07.2019 на суму з ПДВ 1 206 324,59грн 1 арк.
- Акт №15/10 наданих послуг від 02.07.2019 у червні 2019 року 11 арк.
- Рахунок-фактура №15/11 від 12.07.2019 на суму з ПДВ 520 026,06 грн. 1 арк.
- Акт №15/11 наданих послуг від 12.07.2019 у липні 2019 року 12 арк.
- Рахунок-фактура №15/12 від 22.08.2019 на суму з ПДВ 145096,02 грн. 1 арк.
- Акт №15/12 наданих послуг від 22.08.2019 у серпні 2019 року 12 арк.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/01 від 25.07.2019 р. на суму 2 029 056,00 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/01 за липень в 1 прим. на 17 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/02 від 25.08.2019 р. на суму 524 646,00 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/02 за липень в 1 прим. на 16 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/03 від 05.08.2019 р. на суму 1 559 341,20 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/03 за липень в 1 прим. на 14 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/04 від 12.08.2019 р. на суму 3 007 120,80 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/04 за серпень в 1 прим. на 13 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/05 від 12.08.2019 р. на суму 1 600 647,60 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/05 за серпень в 1 прим. на 13 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/06 від 22.08.2019 р. на суму 1 600 628,40 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/06 за серпень в 1 прим. на 13 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/07 від 22.08.2019 р. на суму 123 747,60 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/07 за серпень в 1 прим. на 15 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/08 від 06.09.2019 р. на суму 1 200 471,60 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/08 за вересень в 1 прим. на 13 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/09 від 01.10.2019 р. на суму 1 219 459,20 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/09 за вересень в 1 прим. на 14 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/10 від 01.10.2019 р. на суму 654 102,00 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/10 за вересень в 1 прим. на 18 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/11 від 13.11.2019 р. на суму 2 061 780,00 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/11 за листопад в 1 прим. на 15 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/12 від 13.11.2019 р. на суму 1 236 964,80 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/12 за листопад в 1 прим. на 15 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/13 від 25.11.2019 р. на суму 2 978 514,00 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/13 за листопад в 1 прим. на 15 стор.
-Оригінал рахунка на оплату № 16/14 від 21.12.2019 р. на суму 459 055,00 грн. в 1 прим. на 1 стор.
- Оригінал акту № 16/14 за грудень в 1 прим. на 13 стор.
Ухвала підлягає негайному виконанню.
На ухвалу слідчого судді безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення може бути подана апеляційна скарга. Якщо ухвалу суду постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.
Відповідно до ст. 174 КПК України арешт може бути скасований повністю чи частково за заявленим клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисників, законних представників, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутніми при розгляді питання про арешт майна. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження судом. Арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.08.2020 |
Оприлюднено | 04.06.2024 |
Номер документу | 90982742 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Шевченківський районний суд міста Києва
Щебуняєва Л. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні