Ухвала
від 15.07.2020 по справі 521/10949/20
МАЛИНОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

УХВАЛА

Справа № 521/10949/20

Номер провадження:1-кс/521/3360/20

15 липня 2020 року м. Одеса

Слідчий суддяМалиновського районногосуду м.Одеси ОСОБА_1 ,при секретарі ОСОБА_2 ,за участюпрокурора ОСОБА_3 ,розглянувши клопотанняслідчого СВМалиновського ВПв містіОдесі ГУНП вОдеській області ОСОБА_4 ,про арешт майна, за кримінальним провадженням № 12020160470000723 від 12.03.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

В ході досудового розслідування встановлено, що впродовж 2019-2020 року посадові особу ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти держаної служби зайнятості» (далі Центру) здійснили закупівлю косметичних засобів, які являються професійною косметикою, та їх використання не передбачене навчальними планами. Постачання товарів Центру здійснювалось рядом суб`єктів господарювання, які не є реалізаторами косметичних засобів на ринку України та створені для реалізації товарів Центру за завищеними цінами на 40-80%, що призвело до завдання значних збитків державі від зазначених закупівель.

Також Центром у 2019-2020 роках здійснювались закупівля за державні кошти послуг щодо обслуговування комп`ютерної техніки та мереж у суб`єктів господарювання, хоча у штаті Центру є достатньо працівників відповідної спеціалізації, які фактично і здійснюють обслуговування комп`ютерної техніки або виконують роботи по обслуговуванню будівлі та приміщень Центру.

Згідно Єдиної системи електронних публічних закупівель «ПроЗорро» в електронному вигляді за 2019-2020 роки встановлено ряд укладених договорів постачання між Центром та ФОП та товариствами, серед яких ТОВ «Карлеона» ЄДРПОУ 40283966; ФОП ОСОБА_5 ІНН НОМЕР_1 ; ФОП ОСОБА_6 ІНН НОМЕР_2 ; ФОП ОСОБА_7 , ІНН НОМЕР_3 ; ФОП ОСОБА_8 , ІНН НОМЕР_4 .

Вказані факти викликають сумніви в їх об`єктивності та дійсності. Є підстави вважати, що зазначені особи вступили у злочинну змову, направлену на єдиний умисел заволодіння бюджетними коштами, шляхом створення фіктивних документів про нібито виконання певних робіт, та закупівлю певної продукції, яка в по дальшому використовується не навчальним Центром.

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти держаної служби зайнятості» ЄДРПОУ 33311890 в процесі припинення не перебуває та зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 .

В ході здійснення досудового розслідування 30.06.2020 отримано ухвалу слідчого судді Малиновського р/с м. Одеси про надання дозволу на проведення обшуку у службових приміщеннях ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості» за адресою: м. Одеса вул. Іцхака Рабіна 18-а, з метою відшукання та вилучення знаряддя кримінального правопорушення, а саме: документів, чорнових записів, комп`ютерної техніки та інші електронних носіїв, на яких може міститься інформація щодо укладання договорів ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти держаної служби зайнятості», вказівок щодо оплати, розподілу коштів та переведення їх у готівку, отриманих за безтоварні операції за вказаними договорами, документів щодо виконання робіт та постачання ТМЦ, бухгалтерська документація за 2019-2020 роки, відомості щодо використання інших осіб до своєї злочинної діяльності, в тому числі мобільні телефони, в яких може міститься вказана інформація.

В ході обшуку від 10.07.2020 року директор ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості» ОСОБА_9 зазначив про добровільну згоду на надання документів, зазначених в ухвалі слідчого судді, а також інших документів, які мають значення для кримінального провадження, які в подальшому було вилучено та визнано речовими доказами.

Прокурор в судовому засіданні підтримав клопотання, та вважав за необхідне його задовольнити.

Вивчивши клопотання та матеріали надані до нього, вислухавши думку прокурора, слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого необхідно задовольнити, оскільки слідчим доведена необхідність застосування арешту майна, з наступних підстав.

При цьому, прокурором доведено, що є достатні підстави вважати, що добровільно надані речі зберегли на собі сліди вчинення кримінального правопорушення та вони є предметом кримінального правопорушення, а отже, вони відповідають критеріям, зазначеним у п. 1 ч. 2ст. 167 КК України.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове позбавлення підозрюваного, обвинуваченого або осіб, які в силу закону несуть цивільну відповідальність за шкоду, завдану діяннями підозрюваного, обвинуваченого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, можливості відчужувати певне його майно за ухвалою слідчого судді або суду до скасування арешту майна у встановленому КПК України порядку. Відповідно до вимог КПК України арешт майна може також передбачати заборону для особи, на майно якої накладено арешт, іншої особи, у володінні якої перебуває майно, розпоряджатися будь-яким чином таким майном та використовувати його.

Згідно п.1,3 ч.2ст. 167 КПК Українитимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей документів, грошей, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані, як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та зберегли на собі його сліди або являються предметом кримінального правопорушення, пов`язаного з їх незаконним оборотом.

У відповідності до ч. 2ст. 170 КПК Українислідчий суддя накладає арешт на майно у вигляді речей, якщо є достатні підстави вважати, що вони відповідають критеріям, зазначеним у частині другійстатті 167 КПК України.

Крім того, незастосування заборони на використання вказаного майна, може привести до наслідків, які перешкоджатимуть кримінальному провадженню.

При вирішені питання про арешт майна слідчий суддя враховує: правову підставу для арешту майна; достатність доказів, що вказують на вчинення особою кримінального правопорушення; можливий розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, та можливого цивільного позову; наслідки арешту майна для інших осіб; розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження.

Керуючись ст. 132, 170-173, 175 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого СВ МалиновськогоВП вмісті ОдесіГУ НПв Одеськійобласті ОСОБА_10 ,про арешт майна, задовольнити.

Накласти арешт на добровільно надані директором ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості» ОСОБА_9 та вилучені в ході обшуку від 10.07.2020 року, документи, а саме на:

-блокнот без обгортки з черновими записами на 46 арк.;

-телефонний довідник ДНЗ на 4 арк.;

-контактні данні працівників ДНЗ на 9 арк.;

-рахунок № 8 від 02.07.2020 на 1 арк.;

-список прострочених розходів на складі на 1 арк.;

-копія резолюції ДНЗ від26.04.2019 на 1 арк.;

-копія супровідного листа ДСЗ МСПУ № 33/06/2178-19 від 24.04.2019 з додатками на 4 арк.;

-копія наказу № 19 ДЦЗ МСПУ від 12.03.2020 на 1 арк.;

-копія положення про порядок організації фінансування та здійснення робіт з нового будівництва (придбання), реконструкції, капітального та поточного ремонтів будівель і приміщень державної служби зайнятості, додаток до наказу Державного центру зайнятості № 19 від 12.03.2020 на 8 арк.;

-договір № ТО-Конд-2020 від 16.04.2020 на 4 арк.;

-регламент надання послуг № 1, додаток № 1 до Договору № ТО-Конд-2020 про надання послуг від 13.04.2020 на 2 арк.;

-калькуляція №1,додаток №2до Договору№ ТО-Конд-2020про наданняпослуг від 13.04.2020 на 2 арк.;

-реєстр платіжнихдоручень розпорядників(одержувачів)бюджетних коштівз 30.06.2020 по 30.06.2020 на 2 арк.;

-розшифровка до довідки про зміну по кошторису видатків ДНЗ «Одеський центр ПТО ДСЗ» на 2019 рік КЕКВ 2282 «Реалізація професійної підготовки в Одеському ЦПТО ДСЗ» на 2 арк.;

-черновий запис на 1 арк.;

-аналіз використання витратних матеріалів та інструментів на 1 арк.;

-аналіз використання витратних матеріалів станом на 01.10.2019 на 2 арк.;

-рівень виконання планових показників (ПТН, ПРИ) за 2018, 2019 рік на 6 арк.;

-специфікація № 1 до договору № РМ-М-3-2019 від 29.10.2019 на 2 арк.;

-блокнот з обкладинкою з назвою «Радник в сфері державних закупівель» на 47 арк.;

-копія робочого навчального плану ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» за професією 5141 Візажист від 04.09.2019 на 1 арк.;

- копія робочого навчального плану ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» за професією 5141 Манікюрник від 04.09.2019 на 1 арк.;

- копія робочого навчального плану ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» за професією 5141 Педикюрник від 04.09.2019 на 1 арк.;

-копія супровідного листа з МОІНУ № 1/9-464 від 26.07.2018 на 1 арк.;

-копія методичні матеріали щодо проведення та реєстрації інстуктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності зі здобувачами освіти в закладах професійної (професійно- технічної) освіти, додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 № 1/9- 464 на 9 арк.;

-копія резолюції ДНЗ від 05.03.2020 на 1 арк.;

-копія супровідного листа з ДЦЗ ООЦЗ № 1048/04/42-20 від 04.03.2020 з додатками на 4 арк.

Далі в ході проведення обшуку в кабінеті директора ДНЗ ОСОБА_9 було виявлено та вилучено, а саме:

-копія положення про надання щорічної грошової винагороди педагогічним працівникам Державного навчального закладу «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості» за сумлінну працю , зразкове виконання покладених на них обовязків, за 2017 рік від 18.10.2017 на 3 арк.;

-копія колективного договору ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» на 2015-2020 роки на 28 арк.;

-копія зміни № 1 до колективного договору ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» на 2015-2020 роки на

9 арк.;

-копія наказів ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» на 25 арк.;

- копія плану діяльності ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» на 2019 рік від 21.01.2019 на 32 арк.;

- копія плану діяльності ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» на 2020 рік від 17.01.2020 на 40 арк.;

-копія наказу № 440 від 02.12.2019 ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» на 1 арк.;

-копія положення про тендерний комітет ДНЗ «ОЦПТОДСЗ», додаток № 1 до наказу ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» від 02.12.2019 № 440 на 5 арк.;

-копія наказу № 227 від 21.06.2019 ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» на 1 арк.;

-копія порядку ведення договірної роботи в ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» до наказу № 227 від 21.06.2019 на 6 арк.;

-копія статуту 2018 рік (нова редакція) на 22 арк.;

-аналіз витрат на забезпечення навчально-виробничого процесу на 2020 роки на 1

арк.;

-копія листа ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» № 45/01-15 від 04.03.2020 на 1 арк.;

-копія примірних норм витрат сировини та матеріалів для забезпечення навчального процесу під час отримання робітничої професії «Бармен» на 1 арк.;

-копія примірних норм витрат сировини та матеріалів для забезпечення навчального процесу під час отримання робітничої професії «КУХАР» на 1 арк.;

-копія примірних норм витрат сировини та матеріалів для забезпечення навчального процесу під час отримання робітничої професії «Кухар судновий» на 2 арк.;

-копія примірних норм витрат сировини та матеріалів для забезпечення навчального процесу під час отримання робітничої професії «Візажист» на 1 арк.;

-копія примірних норм витрат сировини та матеріалів для забезпечення навчального процесу під час отримання робітничої професії «Електрогазозварник» на 1 арк.;

-копія примірних норм витрат сировини та матеріалів для забезпечення навчального процесу під час отримання робітничої професії «Електрогазозварник судновий» на 1 арк.;

-копія листа ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» № 1048/04/42-20 від 04.03.2020 на 1 арк.;

-копія штатного розпису ДНЗ «ОЦПТОДСЗ» на 2020 рік на 2-х арк.;

-копія договору №ТО-Е-2020 про надання послуг від 16.01.2020 на 10-ти арк.;

-копія договору №К-Т0-1-2020 від 16.01.2020 на 8-ми арк.;

-копія договору №К-ТО-2-2020 від 16.01.2020 на 8-ми арк.;

-копія договору №К-Т0-3-2020 від 16.01.2020 на 8-ми арк.;

-копія договору №К-Т0-3-2020 від 16.01.2020 на 8-ми арк.;

-копія договору №К-ТО-4-2020 від 16.01.2020 на 10-ти арк.;

-копія договору №К-ТО-5-2020 від 16.01.2020 на 6-ти арк.;

-копія договору №Вент-ТО-2020 від 16.01.2020 на 11-ти арк.;

-копія договору №ТО-ІТ-Г-2020-1 від 20.01.2020 на 10-ти арк.;

-копія договору №ТО-Г-2020 від 29.01.2020 на 10-ти арк.;

-копія договору №КМ-01/2020 від 29.01.2020 про надання послуг на 11-ти арк.;

-копія договору №ТО-ІТ-К-2020-1 від 20.01.2020 на 9-ти арк.;

-копія договору №РМ-М-1-2020 від 11.01.2020 на 3-х арк.;

-копія договору №РМ-П-1-2020 від 12.01.2020 на 5-ти арк.;

-копія договору №Инстр-М-1-2020 від 12.02.2020 на 4-х арк.;

-копія договору №РМ-В-1-2020 від 12.01.2020 на 4-х арк.;

-копія договору №М-33-2020 від 18.02.2020 на 11-ти арк.;

-копія договору №РВ-03/2020 від 25.03.2020 на 5-ти арк.;

-копія договору №ТО-Є1-2020 від 01.04.2020 на 10-ти арк.;

-копія договору №Вент-ТО 1-2020 від 01.04.2020 на 12-ми арк.;

-копія договору №К-ТО-1/1-2020 від 01.04.2020 на 9-ти арк.;

-копія договору №К-ТО-2/1-2020 від 01.04.2020 на 9-ти арк.;

-копія договору №К-Т0-3/1-2020 від 01.04.2020 на 9-ти арк.;

-копія договору №К-ТО-4/1-2020 від 01.04.2020 на 11-ти арк.;

-копія договору №К-ТО-5/1-2020 від 01.04.2020 на 7-ми арк.;

-копія договору №ТО-ІТ-Г-2020-2 від 01.04.2020 на 10-ти арк.;

-копія договору №ЛП-04/20 від 08.04.2020 про надання послуг на 6-ти арк.;

-копія договору №ТО-Ф-2020 від 18.04.2020 на 13-ти арк.;

-копія договору №КС-04/2020 від 08.04.2020 на 18-ти арк.;

-копія договору №СШ-04/2020 від 08.04.2020 про надання послуг на 6-ти арк.;

-копія договору №Ю-ЕО-01/20 від 09.04.2020 на 8-ми арк.;

-копія договору №ФС-4/20 від 14.04.2020 про надання послуг на 6-ти арк.;

-копія договору №ПТ-04/20 від 14.04.2020 на 6-ти арк.;

-копія договору №ЄШ-04/20 від 14.04.2020 на 6-ти арк.;

-копія договору №Инстр-П-1-2020 від 15.04.2020 на 3-х арк.;

-копія договору №Инстр-П-2-2020 від 15.04.2020 на 3-х арк.;

-копія договору №Инстр-М-2-2020 від 15.04.2020 на 3-х арк.;

-копія договору №Инстр-П-3-2020 від 16.04.2020 на 3-х арк.;

-копія договору №Инстр-М-3-2020 від 16.04.2020 на 3-х арк.;

-копія договору №Инстр-В-1-2020 від 16.04.2020 на 3-х арк.;

-копія договору №РМ-В-2-2020 від 16.04.2020 на 4-х арк.;

-копія договору №РМ-П-2-2020 від 16.04.2020 на 4-х арк.;

-копія договору №Инстр-П-4-2020 від 16.04.2020 на 3-х арк.;

-копія договору №РМ-М-1-2020 від 16.04.2020 на 4-х арк.;

-копія договору № КО/ПКиН-2019 від 16.08.2019 на 4 арк.;

-копія договору № КО-зап-2/2019 від 13.11.2019 на 3 арк.;

-копія договору № РМ-М-4-2019 від 29.10.2019 на 3 арк.;

-копія договору № К-ТО-1/1-2019 від 21.03.2019 на 5 арк.;

-копія договору № ТО2-Є-2019 про надання послуг 29.01.2019 на 8 арк.;

-копія договору № РПН-06/19 від 10.06.2019 на 4 арк.;

-копія договору № 253 від 09.12.2019 на 5 арк.;

-копія договору № РМ-В-М-И-В-1-2019 від 31.01.2019 на 8 арк.;

-копія договору № К-ТО-2/2-2019 від 21.03.2019 на 9 арк.;

-копія договору № ТО-ІТ-Г-2019-1 від 30.01.2019 на 10 арк.;

-копія договору № РМ-П-2/1-2019 від 30.05.2019 на 3 арк.;

-копія договору № МФУ/2-2019 від 26.12.2019 на 4 арк.;

-копія договору № РМ-П-И-П/М-1-2019 від 31.01.2019 на 6 арк.;

-копія договору № К-ТО-4/4-2019 від 21.03.2019 на 7 арк.;

-копія договору № К-ТО-4-2019 від 30.01.2019 на 7 арк.;

-копія договору № К-ТО-3-2019 від 30.01.2019 на 5 арк.;

-копія договору № К-ТО-5-2019 від 30.01.2019 на 4 арк.;

-копія договору № Вент-ТО4-2019 від 30.01.2019 на 8 арк.;

-копія договору № К-ТО-1-2019 від 30.01.2019 на 5 арк.;

-копія договору № К-ТО-2-2019 від 30.01.2019 на 5 арк.;

-копія договору № К-ТО-5/5-2019 від 21.03.2019 на 6 арк.;

-копія договору № К-ТО-3/3-2019 від 21.03.2019 на 9 арк.;

-копія договору № Вент-ТО4/1-2019 від 21.03.2019 на 11 арк.;

-копія договору № ТО-ІТ-К-2019-2 від 26.03.2019 на 7 арк.;

-копія договору № РМ-П-2/2-2019 від 30.05.2019 на 6 арк.;

-копія договору № РМ-В-2-2019 від 10.06.2019 на 6 арк.;

-копія договору № КО-2019-2 від 26.06.2019 на 5 арк.;

-копія договору № ЛП-01/19 про надання послуг 28.01.2019 на 10 арк.;

-копія договору № КС-01/19 про надання послуг 28.01.2019 на 14 арк.;

-копія договору № ТО-ЕО-ОІ/19 про надання послуг 29.01.2019 на 9 арк.;

-копія договору № ЛП-01/19 про надання послуг 28.01.2019 на 9 арк.;

-копія договору № ТО-ІТ-К-2019-1 про надання послуг 30.01.2019 на 7 арк.;

-копія договору № ТОЗ-Є-2019 про надання послуг 20.03.2019 на 7 арк.;

-копія договору № РМ-М-2-2019 про надання послуг 30.05.2019 на 6 арк.;

-копія договору № ІІТ-04/19 про надання послуг 09.04.2019 на 10 арк.;

-копія договору № ФС-4/19 про надання послуг 09.04.2019 на 10 арк.;

-копія договору № ТО-Ф-2019 про надання послуг 10.04.2019 на 15 арк.;

-копія договору № КО-2019-1 про надання послуг 19.04.2019 на 5 арк.;

-копія договору № ПС-05/19 про надання послуг 06.05.2019 на 4 арк.;

-копія договору № КС-06/19 про надання послуг 06.06.2019 на 14 арк.;

-копія договору № ФС-6/19 про надання послуг 10.06.2019 на 10 арк.;

-копія договору № ПТ-06/19 про надання послуг 10.06.2019 на 11 арк.;

-копія договору № Инстр-П-1/1-2019 про надання послуг 01.07.2019 на 3 арк.;

-копія договору № Инстр-П-2/1-2019 про надання послуг 01.07.2019 на 3 арк.;

-копія договору № Инстр-П-3/1-2019 про надання послуг 02.07.2019 на 3 арк.;

-копія договору № КрТВ-2019 про надання послуг 16.08.2019 на 5 арк.;

-копія договору № ТВ-2019 про надання послуг 16.08.2019 на 4 арк.;

-копія договору № КО-зап-2019 про надання послуг 10.09.2019 на 3 арк.;

-копія договору № МФУиК/ЖД-2019 про надання послуг 19.08.2019 на 4 арк.;

-копія договору № РМ-М-3-2019 про надання послуг 29.10.2019 на 4 арк.;

-копія договору № ЛП-07/19 про надання послуг 26.07.2019 на 11 арк.;

-копія договору № АВР-11/19 про надання послуг 11.11.2019 на 9 арк.;

-копія договору № КО-зап-3/2019 від 14.11.2019 на 11 арк.;

-копія договору № 252 від 09.12.2019 на 5 арк.;

-копія договору № КВ-12/19 про надання послуг 09.12.2019 на 14 арк.;

-копія договору № КМ-12/1/19 про надання послуг 23.12.2019 на 14 арк.

Заборонити розпоряджатись та користуватись майном, на яке накладено арешт, до прийняття рішення, щодо зняття раніше накладеного арешту у встановленому законом порядку.

Виконання ухвали про арешт майна негайно доручити слідчому та прокурору, в порядку передбаченому Постановою КМ України № 1104 від 19.11.2012 року.

Ухвала слідчого судді набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Апеляційна скарга, на ухвалу слідчого судді, може бути подана протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_11

СудМалиновський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення15.07.2020
Оприлюднено04.06.2024
Номер документу90996888
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —521/10949/20

Ухвала від 15.07.2020

Кримінальне

Малиновський районний суд м.Одеси

Передерко Д. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні