Ухвала
від 13.08.2020 по справі 295/9678/20
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/9678/20

1-кс/295/3864/20

УХВАЛА

Іменем України

13.08.2020 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1

при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянув клопотання слідчого СВ Житомирського ВП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Житомирської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , про продовження строку досудового розслідування, винесене в кримінальному провадженні № 42019061020000075, та додані до клопотання матеріали,-

в с т а н о в и в :

Слідчий звернуласядо судуз клопотаннямпро продовженнястроку досудовогорозслідування,в якомувказала,що в провадженні СВ Житомирського ВП ГУНП в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного 16.05.2019 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019061020000075 з приводу вчинення службовими особами Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службовими особами Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області в інтересах третіх осіб з використанням влади та службового становища, всупереч інтересам служби, в порушення вимог законодавства, передано в оренду земельні ділянки державної власності на території Житомирського району, чим завдано істотної шкоди охоронюваним законом правам та інтересам держави.

Так, відповідно до відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо земельної ділянки, кадастровий номер 1822082100:01:000:0770, між Головним управлінням Держгеокадастру у Житомирській області та ОСОБА_5 29.03.2019 року укладено договір оренди № 16/57-19-ДО земельної ділянки за кадастровим номером 1822082100:01:000:0770, площею 22 га.

Також, згідно відомостей Публічної кадастрової карти України, розміщеної на Інтернет сторінці https://map.land.gov.ua/kadastrova-karta, земельні ділянки, які розміщені разом із вищезгаданою земельною ділянкою єдиним масивом за кадастровими номерами:

1822086500:05:000:0853; 1822086500:05:000:0851;

1822086500:05:000:0855;1822086500:05:000:0854; 1822086500:05:000:0850,

з цільовим призначенням для ведення фермерського господарства, перебувають у приватній власності.

Згідно наказу Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області «Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою» № 6-3889/14-16-СГ від 19.10.2016 року, що розміщений на даному ресурсі відносно земельної ділянки, кадастровий номер 1822086500:05:000:0855, фізичній особі надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої на території Житомирського району, за межами населених пунктів Сінгурівської сільської ради, орієнтовний розмір земельної ділянки 2,585 га, із цільовим призначенням для ведення фермерського господарства (01.02).

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області «Про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність» № 6-4607/14-17-СГ від 19.07.2017 року, що також розміщений на даному ресурсі, затверджено проект землеустрою щодо відведення у власність вказаної земельної ділянки, площею уже 5,5082 га, та передано її у власність для ведення фермерського господарства фізичній особі.

Аналогічні розбіжності наявні і в наказах щодо розпорядження земельною ділянкою, кадастровий номер 1822086500:05:000:0854.

Усі переліченні вище земельні ділянки знаходяться в єдиному масиві земель та були передані із державної власності у приватну наказами ГУ Держгеокадастру у Житомирській області від 19.07.2017 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про фермерське господарство», надання земельних ділянок державної та комунальної власності у власність або користування для ведення фермерського господарства здійснюється в порядку, передбаченому Земельним кодексом України.

Відповідно до ч. 1 ст. 134 Земельного кодексу України, земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об`єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.

У ч. 2 даної статті відсутня така підстава для не проведення земельних торгів, як передача земельної ділянки у власність для ведення фермерського господарства.

Згідно ч. 3 даної статті, земельні торги не проводяться при наданні (передачі) земельних ділянок громадянам у випадках, передбачених статтями 34, 36 та 121 цього Кодексу, а також передачі земель загального користування садівницькому товариству та дачному кооперативу. Земельні торги не проводяться при безоплатній передачі земельних ділянок особам, статус учасника бойових дій яким надано відповідно до пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

Відповідно до ст. 121 Земельного кодексу України, громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах:

а) для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району.

Проте, середній розмір земельної частки (паю) на території Сінгурівської сільської ради становить 2,32 га та 2,585 га.

Враховуючи викладене, земельні ділянки, кадастрові номери: 1822086500:05:000:0853; 1822086500:05:000:0850; 1822086500:05:000:0851; 1822086500:05:000:0855; 1822086500:05:000:0854, могли бути передані у власність для ведення фермерського господарства лише за результатами проведення земельних торгів.

Згідно ч. 3 ст. 137 ЗК України, виконавець земельних торгів після отримання документів та матеріалів на лот забезпечує опублікування на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, а також, за бажанням організатора земельних торгів, у друкованих засобах масової інформації оголошення про проведення земельних торгів.

За результатами огляду офіційного веб-сайту Держгеокадастру https://land.gov.ua/, http://torgy.land.gov.ua/auction/lots/, встановлено, що будь-яка інформація про проведення торгів на право оренди даної земельної ділянки на веб-сайті відсутня.

Слідчий в судове засідання не з?явилася, подала заяву про розгляд клопотання без її участі, в якій зазначила, що клопотання підтримує та просить задовольнити. До клопотання прокурором у провадженні ОСОБА_4 було долучено заяву з додатком, в якій він уточнив, на який саме строк він просить продовжити досудове розслідування.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно до ч. 1 ст. 294 КПК України, якщо досудове розслідування злочину або кримінального проступку до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений в абзаці другому частини першої статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути неодноразово продовжений слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 1-3 частини другої статті 219 цього Кодексу.

Згідно ч. 1 ст. 295-1 КПК України, у випадках, передбаченихстаттею294цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.

Необхідність продовження строку досудового розслідування виправдана потребою в тому, що строк досудового розслідування закінчується 18.08.2020 року, однак завершити досудове розслідування до вказаного строку не представляється можливим, тому, що на підставі постанови від 06.03.2020 року, призначено комплексну земельно-технічну експертизу та експертизу з питань землеустрою, яку доручено для виконання експертам Житомирського відділення КНДІСЕ, яка на даний час не виконана. Крім того, тривалість досудового розслідування зумовлена значним обсягом інформації, отриманої в ході проведення тимчасових доступів до речей та документів.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 294, 295-1 КПК України слідчий суддя,-

у х в а л и в :

Клопотання задовольнити.

Продовжити строкдосудового розслідуваннякримінального провадження,внесеного доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №42019061020000075від 16.05.2019року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК Українироку, на шість місяців, тобто до 18 лютого 2021 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення13.08.2020
Оприлюднено09.02.2023
Номер документу91017582
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —295/9678/20

Ухвала від 13.08.2020

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Полонець С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні