Рішення
від 18.08.2020 по справі 280/5938/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

18 серпня 2020 року Справа № 280/5938/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Конишевої О.В. розглянув в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Приватного підприємства ОІЛАВТОГРУП (71708, Запорізька область, м. Токмак, вул. Гоголя, буд.50, офіс 40, код ЄДРПОУ 41630561)

до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ 43143945)

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення,

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного підприємства ОІЛАВТОГРУП (далі - позивач) до Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач), в якому позивач просить суд: визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення рішення № 0000094001 від 06.09.2019.

Ухвалою суду від 09.12.2019 позовну заяву було залишено без руху на підставі ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) та встановлено відповідачу термін для усунення недоліків. Позивачем через канцелярію суду надані документи на виконання ухвали суду, якими були усунуті недоліки позовної заяви.

Ухвалою суду від 28.12.2019 відкрито провадження у справі та призначено підготовче засідання на 20.01.2020.

Протокольною ухвалою суду від 20.01.2020 відкладено підготовче засідання на 18.02.2020.

Ухвалою суду від 18.02.2020 продовжено строк проведення підготовчого провадження на 30 днів, відкладено підготовче засідання на 24.03.2020.

У зв`язку із перебуванням судді Конишевої О.В. на лікарняному в період з 17.03.2020 по 26.03.2020 підготовче засідання відкладалося на 07.04.2020.

Ухвалою суду від 07.04.2020 зупинено провадження у справі для надання сторонам часу для примирення до 14.05.2020.

Ухвалою суду від 14.05.2020 поновлено провадження у справі.

Ухвалою суду від 14.05.2020 відкладено підготовче засідання на 01.06.2020.

Ухвалою суду від 01.06.2020 зупинено провадження у справі для надання сторонам часу для примирення до 28.07.2020.

Ухвалою суду від 28.07.2020 поновлено провадження у справі.

Ухвалою суду від 28.07.2020 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 11.08.2020.

Від представника позивача 11.08.2020 надійшло клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Від представника відповідача 11.08.2020 надійшло клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Відповідно до ч. 9 ст. 205 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Відповідно до частини 4 статті 229 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

За таких обставин суд дійшов висновку щодо можливості розгляду справи за відсутності представників сторін в порядку письмового провадження на підставі наявних в матеріалах справи доказів, зміст та обсяг яких достатній для вирішення спору по суті.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

ГУ_ДФС_у Запорізькій області на підставі наказу від 07.08.2019 №2752 та направлень на перевірку від 07.08.2019 №№1332, 1333 здійснена фактична перевірка об`єкту господарювання - АЗС (місця зберігання та реалізації пального), що належить ПП Оілавтогруп , розташованої за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, смт. Комишувата, вул. Богдана Хмельницького, буд. 51 /а, за результатами якої складено акт від 16.08.2019 №571/08/01/40/41630561 (далі - акт перевірки).

В ході перевірки встановлено порушення позивачем: ч.20 ст.15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального від 19.12.1995 року №481/95-ВР, зі змінами та доповненнями (далі - Закон №481), за яке абзацом 9 частини 2 статті 17 Закону №481 передбачена відповідальність у вигляді штрафу у розмірі 250 000,00 грн.

На підставі акту фактичної перевірки Головного управління ДФС у Запорізькій області від 16.08.2019 №571/08/01/40/41630561, Головним управлінням ДПС у Запорізькій області 06.09.2019 прийнято податкове повідомлення-рішення №0000094001 про нарахування штрафних санкцій у сумі 250000,00 грн. за порушення ч.20 ст.15 Закону №481.

Вважаючи прийняте відповідачем податкове повідомлення - рішення протиправним позивач звернувся до суду із позовом про його скасування.

Щодо дотримання порядку проведення фактичної перевірки суд зазначає наступне.

Відповідно до ст. 81 ПК України посадові особи органу державної податкової служби мають право приступити до проведення фактичної перевірки за умови пред`явлення таких документів:

направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку.

Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника контролюючого органу або його заступника, що скріплений печаткою контролюючого органу;

- копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу;

- службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Лише непред`явлення або не надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, с підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки (абз.5 п.81.1. ст. 81 ПК України).

При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення (абз. 7 п.81.1. ст. 81 ПК України).

З матеріалів справи встановлено, що перед початком перевірки особі, яка проводила розрахункові операції - ОСОБА_1 , та посадовій особі позивача - директору Невгод Світлані Леонідівні працівниками ГУ ДФС у Запорізькій області пред`явлені для огляду службові посвідчення осіб, які зазначені в направленнях на проведення фактичної перевірки, оригінали направлень та вручено копію наказу. Зазначені факти підтверджено розписками до направлень, які заповнені та підписані о 13-06 год. 08.08.2019 особисто громадянками ОСОБА_1 і ОСОБА_2 .

Таким чином, фахівцями податкового органу дотримано всіх вимог статті 81 ПК України, що надає повне право для проведення фактичної перевірки.

Згідно приписів ст.85 Податкового Кодексу України платник податків зобов`язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки. Такий обов`язок наступає у платника податків після початку перевірки.

Порядок оформлення результатів фактичних перевірок, визначених ст. 80 Податкового Кодексу України, закріплено п.86.5. ст.86 Податкового Кодексу України, а саме: акт (довідка) про результати фактичних перевірок складається у двох примірниках, підписується посадовими особами контролюючих органів, які проводили перевірку, реєструється не пізніше наступного робочого дня після закінчення перевірки. Акт (довідка) про результати зазначених перевірок підписується особою, яка здійснювала розрахункові операції, платником податків та його законними представниками (у разі наявності).

Підписання акта (довідки) таких перевірок особою, яка здійснювала розрахункові операції, платником податків та/або його представниками та посадовими особами контролюючого органу, які проводили перевірку, здійснюється за місцем проведення перевірки або у приміщенні контролюючого органу.

У разі відмови платника податків, його законних представників або особи, яка здійснювала розрахункові операції, від підписання акта (довідки), посадовими особами контролюючого органу складається акт, що засвідчує факт такої відмови. Один примірник акта або довідки про результати перевірки не пізніше наступного робочого дня після його складення реєструється в журналі реєстрації актів контролюючого органу і не пізніше наступного дня після його реєстрації вручається або надсилається платнику податків, його законному представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції.

У разі відмови платника податків або його законних представників від отримання примірника акта (довідки) перевірки чи неможливості його вручення платнику податків або його законним представникам чи особі, яка здійснювала розрахункові операції з будь-яких причин, такий акт або довідка надсилається платнику податків у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. У зазначених в цьому абзаці випадках контролюючим органом складається відповідний акт або робиться позначка в акті або довідці про результати перевірки.

Акт фактичної перевірки підписано та отримано особисто посадовою особою позивача, а саме, директором ОСОБА_2 , про що свідчить особистий підпис на останній сторінці акту. Крім того, директор власноруч зазначила про відсутність будь-яких зауважень до акту перевірки.

Таким чином, при оформленні результатів перевірки дотримано всіх вимог статей 58, 80, 85, 86 ПК України, що свідчить про правомірність дій фахівців контролюючого органу.

Щодо реєстрації акта перевірки суд зазначає наступне.

Наказом ДПА України від 12 серпня 2008 року № 534 затверджено Методичні рекомендації щодо оформлення матеріалів перевірок за дотриманням суб`єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій (далі - Методичні рекомендації).

Методичні рекомендації розроблено з метою використання їх посадовими особами органів державної податкової служби при оформленні актів (довідок) перевірок за дотриманням суб`єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювати; обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій. Методичні рекомендації можуть враховуватися посадовими особами органів ДПС при оформленні матеріалів документальних перевірок суб`єктів господарювання - юридичних осіб, їх філій, відділень та інших відокремлених підрозділів, а також фізичних осіб - підприємців, з урахуванням нормативно-правових актів, які регулюють їх господарську діяльність.

Рекомендації щодо оформлення акта перевірки встановлені розділом 8 Методичних рекомендації, де визначено наступне:

датою реєстрації акта перевірки в органі ДПС за місцем здійснення діяльності суб`єкта господарювання є дата його реєстрації (не пізніше наступного робочого дня після його складати; журналі реєстрації матеріалів перевірки підрозділу контролю за розрахунковими операціями органу ДПС (додаток 2 до Методичних рекомендацій), посадові особи якого здійснювали перевірку такого суб`єкта.

Реєстраційний номер акта перевірки складається із порядкового номера в журналі реєстрації перевірок (чотири розряди), коду області (два розряди), коду органу ДПС (два розряди), коду структурного підрозділу органу ДПС, відповідального за проведення перевірки (два розряди ), коду за ЄДРПОУ суб`єкта господарювання (вісім розрядів) або ідентифікаційного номера фізичної особи за ДРФО (десять розрядів). Загальна структура реєстраційного номера акта перевірки суб`єкта господарювання - юридичної особи оооо/оо/оо/оо/оооооооо, суб`єкта господарювання - фізичної особи - оооо/оо/оо/оо/оооооооооо.

Відповідно до вимог Методичних рекомендацій акт фактичної перевірки об`єкта господарювання, де здійснює діяльність позивач, проведеної відповідно до наказу від 07.08.2019 №2752 в Журналі реєстрації матеріалів перевірки ГУ ДПС у Запорізькій області 16.08.2019 з порядковим номером 0571 , кодом області 08 , кодом органу ДПС 01 кодом структурного підрозділу органу ДПС, відповідального за проведення перевірки 40 , кодом за ЄДРПОУ суб`єкта господарювання 41630561 . В подальшому цей акт став підставою прийняття податкового повідомлення-рішення форми С від 06.09.2019 № 0000094001.

Крім того, суд зазначає, що копії актів фактичної перевірки, надані позивачем і відповідачем у даній адміністративній справі співпадають. Інші акти фактичної перевірки Приватного підприємства ОІЛАВТОГРУП , на підстав наказу від 07.08.2019 №2752, відповідачем не складались та не реєструвались.

Щодо дотримання порядку передачі матеріалів фактичної перевірки для прийняття рішення до ГУ ДПС у Запорізькій області

Постановою Кабінету Міністрів України №537 від 19.06.2019 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби , постановлено:

1.утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 1;

2.реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 2;

3.установити, що територіальні органи Державної фіскальної служби, які реорганізуються, продовжують здійснювати свої повноваження до передачі таких повноважень територіальним органам Державної податкової служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпеченим запобігання, виявлення, припинення, розслідуваній та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України;

4. визначити територіальні органи Державної податкової служби правонаступниками майна, прав та обов`язків територіальних органів Державної фіскальної служби, що реорганізуються згідно з пунктом 2 цієї постанови, у відповідних сферах діяльності.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 682-р установлена можливість забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від б березня 2019 p. № 221 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

31.07.2019 року проведено державну реєстрацію юридичної особи Головного управління ДПС у Запорізькій області (надалі - ГУ ДПС у Запорізькій області), про що до Єдиного державного реєстру внесено запис 1 103 102 0000 047257.

Відповідно до наказу ГУ ДПС у Запорізькій області №10 від 29.08.2019 року Про початок діяльності ГУ ДПС у Запорізькій області , Головним управлінням ДПС у Запорізькій області розпочато виконання функцій і повноважень Головного управління ДФС у Запорізькій області, що припиняється.

Виконання обов`язків начальника Головного управління Державної податкової служби у Запорізькій області відповідно до наказу ДПС України № 58-0 від 30.07.2019 покладено на заступника начальника ГУ ДПС у Запорізькій області ОСОБА_3 .

За таких обставин, з 29.08.2019 року контролюючим органом, який має повноваження на виконання функцій Державної фіскальної служби на території Запорізької області, що припиняється, є Головне управління ДПС у Запорізькій області.

На підставі наказу ГУ ДПС у Запорізькій області №10, передавальним актом справ тимчасового зберігання управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Запорізькій області передано 29.08.2019 всю документацію за номенклатурою справ до управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДПС у Запорізькій області, в т.ч. документи (акти, довідки) проведених перевірок платників податків за 2017-2019 роки.

Щодо встановленого порушення суд зазначає наступне.

Статтею 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального від 19.12.1995 №481/95-ВР (далі - Закон №481) встановлено порядок отримання відповідних ліцензій, а саме:

Роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання терміном на п`ять років.

Ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.

Річна плата за ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним становить 2000 гривень на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним справляється щорічно і зараховується до місцевих бюджетів згідно із законодавством.

У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального).

Суб`єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій(книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у міси і торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби.

У додатку до ліцензії про роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним суб`єктом господарювання зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі.

Норма Закону №481 вимагає звернення суб`єкта господарювання із заявою для отримання відповідної ліцензії.

З матеріалів справи судом встановлено, що позивач в 2019 році вперше звернувся до ГУ ДФС у Запорізькій області 26.07.2019 із заявою на одержання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою торгівлі: Запорізька область, Оріхівський район, смт. Комишуваха, вул. Б.Хмельницького, буд.51 А, АЗС. Заява зареєстрована за вхідним номером 57333/10.

За заявою платника ГУ ДФС у Запорізькій області видано ліцензію від 29.07.2019 реєстраційний номер 08140314201900291 терміном дії з 29.07.2019 до 29.07.2024.

Отже, позивач був обізнаний про відсутність ліцензії до 26.07.2019 включно на право роздрібної торгівлі пальним па АЗС за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, смт. Комишуваха, вул. Б.Хмельпицького, буд.51 А, за отриманням якої звернувся із заявою до ГУ ДФС у Запорізькій області.

Відповідно даних фіскальних чеків №№10020-10052,10054, проведених через реєстратор розрахункових операцій моделі Т&Т Р0S.21 (заводський номер ТА35000080, фіскальний номер 3000415082) зареєстрований на АЗС за адресою: Запорізька область. Оріхівський район, смт. Комишуваха, вул. Б.Хмельницького, буд.51 А, ПП ОІЛАВТОГРУП в період з 01.07.2019 до 28.07.2019 (включно) здійснювало реалізацію пального (бензин, газ скраплений, дизельне паливо) кінцевим споживачам (роздрібна торгівля) без наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.

Опис пального із зазначенням даних всіх фіскальних чеків №№10020-10052,10054 в період з 01.07.2019 по 28.07.2019 (включно) складено за участі директора ОСОБА_2 в ході фактичної перевірки та є додатком до акту перевірки.

Доказів щодо наявності діючої ліцензії в період з 01.07.2019 по 28.07.2019 позивач суду не надав, відповідно не спростував доводи відповідача.

Згідно з статтею 17 Закону №481 передбачено, що за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами, пальним та зберігання пального посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

До суб`єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі: роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії - 250000 гривень.

Враховуючи вищевикладене, суд погоджується з висновками контролюючого органу та вважає, що у Головного управління ДПС у Запорізькій області були всі правові підстави для прийняття оскаржуваних податкових повідомлень-рішень.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, а також письмові доводи представників сторін стосовно заявлених позовних вимог, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

Зважаючи на те, що позов задоволенню не підлягає, судові витрати не відшкодовуються.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250,255 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні позовної заяви Приватного підприємства ОІЛАВТОГРУП (71708, Запорізька область, м. Токмак, вул. Гоголя, буд.50, офіс 40, код ЄДРПОУ 41630561) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ 43143945) - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Відповідно до п.п. 15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення виготовлено в повному обсязі 18.08.2020.

Суддя О.В. Конишева

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.08.2020
Оприлюднено19.08.2020
Номер документу91027818
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/5938/19

Ухвала від 14.12.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Рішення від 18.08.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 28.07.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 28.07.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 01.06.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 14.05.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 14.05.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 07.04.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 18.02.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні