Рішення
від 18.08.2020 по справі 620/1761/20
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 серпня 2020 року м. Чернігів Справа № 620/1761/20

Чернігівський окружний адміністративний суд в складі головуючої судді Тихоненко О.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін в приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Комунального підприємства Благоустрій Крюківщини Крюківщинської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Богуславська районна державна адміністрація про визнання протиправним та скасування запису,

У С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (надалі також - ОСОБА_1 , позивач) звернувся до суду з позовом до Комунального підприємства Благоустрій Крюківщини Крюківщинської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (надалі також - КП Благоустрій Крюківщини , відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Богуславська районна державна адміністрація (надалі також - третя особа) про визнання протиправним та скасування запису від 20.04.2017, номер запису: 2 329 000 0000 003620 про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначає, що восени 2019 року з його зарплатної картки здійснено утримання грошових коштів в рамках виконавчого провадження на підставі вимоги про сплату боргу (недоїмки) від 10.05.2019 № Ф-7877-55, прийнятої Головним управлінням Державної фіскальної служби у Київській області. Вказане стягнення провадиться з позивача, як з фізичної особи-підприємця, який згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зареєстрований 20.04.2017, номер запису: 2 329 000 0000 003620, місцезнаходження підприємця с. Біївці Богуславського району Київської області. Однак, позивач стверджує, що його особу внесено до єдиного державного реєстру самовільно, без його відома, що є підставою для скасування відповідного запису проведеного 20.04.2017 КП Благоустрій Крюківщини . Позивач наполягає, що ніколи не заповнював заяву для реєстрації ФОП у державного реєстратора, ніколи не був у с. Біївці Богуславського району Київської області та не проживав там, у зв`язку з чим звернувся із заявою до ГУНП в Чернігівській області про вчинення злочину, на підставі якої порушено кримінальне провадження та розпочато розслідування за ч. 1 ст.358 КК України.

Ухвалою Чернігівського окружного адміністративного суду від 03.06.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами. Ухвалою суду надано термін для подачі відзиву на позовну заяву, відповіді на відзив та заперечень. Третій особі надано строк для подання пояснень.

Вищезазначену ухвалу суду від 03.06.2020 відповідач отримав 09.06.2020, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, наявним у матеріалах справи, однак правом на подання відзиву не скористався, тому відповідно до ч. 6 ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує справу за наявними матеріалами. Третя особа ухвалу суду від 03.06.2020 отримала 10.06.2020, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, наявним у матеріалах справи, правом на подання пояснень не скористалася.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено таке.

Згідно національного паспорту громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 з 21.06.2014 зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 (а.с.5).

Відповідно до довідок Акціонерного товариства Чернігівобленерго від 17.01.2020 № 52/52/72/01-13 та від 18.05.2020 № 57/57/754/01-13 ОСОБА_1 працює інспектором групи технічного аудиту у відокремленому підрозділі Чернігівські міські електричні мережі АТ Чернігівобленерго з 24.12.2013 по теперішній час (наказ № 285-к від 24.12.2013) та згідно табелю обліку робочого часу з 19.04.2017 по 20.04.2017 знаходився на робочому місці (а.с.7-8, 36-45).

Відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 20.04.2017 державним реєстратором Доманською Н.В. здійснено державну реєстрацію ФОП ОСОБА_1 , місце проживання: с. Біївці Богуславського району Київської області, основний вид діяльності - оптова торгівля відходами та брухтом. 20.04.2017 ФОП ОСОБА_1 взято на облік в якості платника податків в Білоцерківській ОДПІ ГУ ДФС у Київській області (а.с.101).

Вказана вище реєстрація проведена на підставі поданої позивачем заяви про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем від 19.04.2017 (а.с.100).

Відповідно до даних інформаційної системи органу доходів і зборів у ФОП ОСОБА_1 виникла заборгованість зі сплати єдиного внеску за ІV квартал 2018 року та І-ІІІ квартали 2019 року в сумі 8048,47 грн.

В зв`язку з зазначеним, 10.05.2019 ГУ ДФС у Київській області прийнято вимогу за № Ф-7877-55 про сплату боргу (недоїмки) з єдиного внеску у сумі 5211,36 грн, яку надіслано позивачу на податкову адресу: с. Біївці Богуславського району Київської області (а.с.16).

В подальшому, 18.06.2019 ГУ ДФС у Київській області направлено до Богуславського районного відділу ДВС ГТУЮ у Київській області для примусового виконання вимогу про сплату боргу (недоїмки) по єдиному внеску у сумі 5211,36 грн (а.с.15).

18.07.2019 старшим державним виконавцем Богуславського районного відділу ДВС ГТУЮ у Київській області прийнято постанову про відкриття виконавчого провадження ВП № 59585618 про стягнення з позивача боргу в розмірі 5211,36 грн (а.с.13-14), 16.08.2019 та 12.11.2019 старшим державним виконавцем Богуславського районного відділу ДВС ГТУЮ у Київській області прийнято постанови про арешт коштів боржника (а.с.19, 85-86).

07.10.2019 ОСОБА_1 звернувся із заявою до Чернігівського ВП ГУНП в Чернігівській області щодо підроблення відомостей відносно позивача у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

За даним фактом 07.10.2019 уповноваженою особою Чернігівського ВП ГУНП в Чернігівській області внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019270010005946 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.358 КК України, та розпочато досудове розслідування.

В подальшому, по кримінальному провадженню № 12019270010005946 від 07.10.2019 позивача визнано потерпілим.

Згідно висновку експерта Чернігівського відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз від 22.05.2020 № 2273-2275/20-24 за результатами проведення судово-почеркознавчої експертизи встановлено, що підписи від імені ОСОБА_1 та рукописні записи ОСОБА_1 , зокрема в заяві про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем від 19.04.2017 під друкованим текстом та графічними таблицями виконані не ОСОБА_1 , а іншою особою (а.с.103-110).

Вважаючи, що оскаржуваний запис про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця здійснено протиправно, позивач звернувся до суду за захистом своїх прав та інтересів з відповідним позовом.

Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, суд зважає на таке.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців регулюються Законом України від 15.05.2003 № 755-ІV Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (станом на момент виникнення спірних правовідносин) (надалі також - Закон).

Пунктом 4 частини першої статті 1 Закону передбачено, що державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об`єднання, професійної спілки, її організації або об`єднання, політичної партії, організації роботодавців, об`єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

Відповідно до п.7 ч.1 ст. 1 Закону Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи;

Заявником, зокрема є фізична особа, яка має намір стати підприємцем, або уповноважена нею особа - у разі подання документів для державної реєстрації фізичної особи підприємцем (п.8 ч. 1 ст. 1 Закону).

Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 1 Закону реєстраційна справа - сукупність документів у паперовій та/або електронній формі, що подавалися для проведення реєстраційних дій.

Пунктом 14 частини першої статті 1 Закону встановлено, що суб`єктом державної реєстрації, зокрема є виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська та Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації, нотаріуси, акредитовані суб`єкти - у разі державної реєстрації інших юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Виконавчі органи сільських, селищних та міських рад (крім міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення) набувають повноважень з державної реєстрації інших юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відповідно до цього Закону у разі прийняття відповідною радою такого рішення.

Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - державний реєстратор) - особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб`єктом державної реєстрації, нотаріус (п.5 ч. 1 ст. 1 Закону).

Частиною першою статті 3 вказаного Закону встановлено, що дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.

Відповідно до статті 14 Закону документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі.

У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред`являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Документи в електронній формі подаються заявником через портал електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.

Документи в паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день їх надходження видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу в той спосіб, відповідно до якого були подані документи.

Направлення судових рішень, які тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, та про заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій здійснюється у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та Єдиним державним реєстром судових рішень.

Направлення судових рішень щодо проведення реєстраційної дії для примусового виконання здійснюється у порядку, визначеному Законом України "Про виконавче провадження".

Пунктом п`ятим частини першої статті 15 Закону встановлено, що документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати таким вимогам, зокрема ) заява про державну реєстрацію підписується заявником. У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена.

Відповідно до ч.1 ст.18 Закону для державної реєстрації фізичної особи підприємцем подаються такі документи:

1) заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем;

2) заява про обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової і митної політики, - за бажанням заявника;

3) нотаріально засвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника чи органу опіки та піклування - для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності.

Частинами 1-3 статті 29 Закону встановлено, що реєстраційна справа формується в паперовій та електронній формі після внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, державну реєстрацію фізичної особи - підприємця і державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу та фізичну особу - підприємця.

Реєстраційна справа має реєстраційний номер, що присвоюється при внесенні до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, державну реєстрацію фізичної особи - підприємця і державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу та фізичну особу - підприємця.

Реєстраційна справа в паперовій формі зберігається у суб`єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи, громадського формування, фізичної особи - підприємця:

щодо юридичної особи (крім громадського формування) та фізичної особи - підприємця - у виконавчих органах міської ради міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київській, Севастопольській міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях;

щодо громадського формування, професійних спілок, їх організацій, об`єднань профспілок - у Міністерстві юстиції України, територіальних органах Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Суб`єкт державної реєстрації, який провів реєстраційну дію, протягом трьох робочих днів з дня її проведення надсилає документи, подані для проведення реєстрації, відповідному суб`єкту державної реєстрації, уповноваженому зберігати реєстраційні справи.

Пунктом 2 частини першої статті 25 Закону передбачено, що державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" щодо скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі.

Відповідно до ч. 3 статті 25 Закону суб`єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті, у тому числі, проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини); формує виписку для її оприлюднення на порталі електронних сервісів - у разі зміни відомостей, що містяться у виписці.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем, подана 19.04.2017, яка є підставою для державної реєстрації фізичної особи підприємцем, підписана не ОСОБА_1 (а.с.103-110), як наслідок запис від 20.04.2017, номер 2 329 000 0000 003620 про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 , внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в порушення вимог Закону, а тому підлягає скасуванню.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною першою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) передбачено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Частиною другою статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Частиною першою статті 9 КАС України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (стаття 90 КАС України).

Згідно з частинами першою та другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, дійшов висновку, що позов ОСОБА_1 підлягає задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ч.1 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Тому, за рахунок бюджетних асигнувань Комунального підприємства Благоустрій Крюківщини Крюківщинської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області на користь позивача підлягають стягненню здійснені ним документально підтверджені судові витрати в розмірі 840,80 грн.

Керуючись статтями 72-74, 77, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 до Комунального підприємства Благоустрій Крюківщини Крюківщинської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Богуславська районна державна адміністрація про визнання протиправним та скасування запису задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати запис від 20.04.2017, номер запису: 2 329 000 0000 003620 про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Комунального підприємства Благоустрій Крюківщини Крюківщинської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області на користь ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 840,80 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 ).

Відповідач: Комунальне підприємство Благоустрій Крюківщини Крюківщинської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (вул. Балукова, 10, с. Крюківщина, Києво-Святошинський район, Київська область, 08136, код ЄДРПОУ 37606213).

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Богуславська районна державна адміністрація (вул. Франка, 4, м. Богуслав, Богуславський район, Київська область, 09700, код ЄДРПОУ 04054872).

Повне судове рішення складено 18.08.2020.

Суддя О.М. Тихоненко

Дата ухвалення рішення18.08.2020
Оприлюднено19.08.2020
Номер документу91029288
СудочинствоАдміністративне
Сутьпротиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, дійшов висновку, що позов ОСОБА_1 підлягає задоволенню в повному обсязі. Відповідно до ч.1 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Тому, за рахунок бюджетних асигнувань Комунального підприємства Благоустрій Крюківщини Крюківщинської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області на користь позивача підлягають стягненню здійснені ним документально підтверджені судові витрати в розмірі 840,80 грн. Керуючись статтями 72-74, 77, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

Судовий реєстр по справі —620/1761/20

Рішення від 18.08.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Тихоненко О.М.

Ухвала від 03.06.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Тихоненко О.М.

Ухвала від 22.05.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Тихоненко О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні