ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19.08.2020м. ДніпроСправа № 904/2352/20
Господарський суд Дніпропетровської області у складі судді Мілєвої І.В. за участю секретаря судового засідання Симбірьової К.В.
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Будінвент", Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг
про визнання недійсним рішення тендерного комітету
Представники:
від позивача: Бутко О.О., ордер ДП № 2662/039 від 05.06.2020;
від відповідача: не з`явився.
СУТЬ СПОРУ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будінвент" звернулося до господарського суду з позовною заявою до Комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Кривий Ріг" Криворізької міської ради, в якому просить суд визнати недійсним рішення тендерного комітету Комунального підприємства Міжнародний аеропорт Кривий Ріг Криворізької міської ради щодо організації та проведення процедури закупівель, оформленого протоколом № 5 від 13.04.2020.
Ухвалою від 07.05.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Постановлено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження та призначити підготовче засідання на 09.06.2020.
Ухвалою від 09.06.2020 відкладено підготовче засідання на 02.07.2020.
Ухвалою від 02.07.2020 продовжено строк підготовчого провадження на тридцять днів до 05.08.2020 включно та відкладено підготовче судове засідання на 27.07.2020.
10.07.2020 відповідач подав до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що провів процедуру закупівлі відповідно з нормами діючого законодавства, рішення тендерного комітету Комунального підприємства Міжнародний аеропорт про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність Будінвент , що оформлено протоколом № 5 від 13.04.2020 є повністю законним і обґрунтованим, а тому відсутні підстави для визнання не дійсним рішення тендерного комітету Комунального підприємства Міжнародний аеропорт Кривий Ріг Криворізької міської ради про визнання Товариства з обмеженою відповідальність Будінвент переможцем процедури закупівлі. Просить суд у задоволенні позовних вимог відмовити повністю.
21.07.2020 позивач надав до суду відповідь на відзив, в якій зазначив, що зі змісту відзиву вбачається, що відповідач жодних заперечень на наведені у позовній заяві обставини та нормативно-правове обґрунтування позовних вимог не надав.
Ухвалою суду від 27.07.2020 закрито підготовче провадження та призначено справу для судового розгляду по суті у судове засідання на 19.08.2020.
У судове засідання на 19.08.2020 з`явився представник позивача.
Представник відповідача у судове засідання 19.08.2020 не з`явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином 11.08.2019, що підтверджується поштовим повідомленням про вручення поштового відправлення (ухвали суду).
В порядку ст. 240 ГПК України у судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
22.02.2020 Комунальним підприємством Міжнародний аеропорт Кривий Ріг Криворізької міської ради на веб-порталі уповноваженого органу було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA 2020-02-27-001800-а щодо проведення процедури відкритих торгів із закупівлі робіт: капітальний ремонт покриття будівлі аеровокзалу на 400 пас./год., код відповідного класифікатора предмета закупівлі ДК 021:2015:45453000-7 . Капітальний ремонт і реставрація, місце виконання робіт: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Аеропорт, строк виконання робіт до 31.12.2020, умови оплати виконаних робіт - післяплата на підставі акту виконаних робіт, розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі - 7 369 501 UAH, джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету, дата та час розкриття тендерних пропозицій 16.03.2020 після завершення електронного аукціону.
Позивач виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та відповідно до тендерної документації подав тендерну пропозицію.
Рішенням тендерного комітету Комунального підприємства Міжнародний аеропорт Кривий Ріг Криворізької міської ради, оформленим протоколом № 5 від 13.04.2020, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю Будінвент було відхилено на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України Про публічні закупівлі , як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме у зв`язку з ненаданням до складу тендерної пропозиції оригіналу або копії документу, який посвідчує особу керівника підприємства, що передбачено вимогами пункту 1.2. Розділу 3 тендерної документації.
Позивач зазначає, що відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ Будінвент , з підстав начебто її невідповідності тендерній документації у зв`язку з ненаданням учасником оригіналу або копії документу, що посвідчує особу директора, відповідач не перевірив інформацію, яка міститься у відкритих джерелах, пов`язану з особою, яка підписала відповідну документацію, а зважаючи на те, що тендерна пропозиція була оформлена ТОВ Будінвент з застосуванням цифрового підпису директора товариства Коржова С.В., дані про цю особу відповідно до вимог норм чинного законодавства України є у відкритому доступі при розшифруванні цифрового підпису цієї особи і це вказує на те, що тендерна пропозиція позивача була відхилена безпідставно та незаконно з огляду на нижченаведені норми закону, що дозволяють перевірити документи особи, яка підписала тендерну документацію і не вимагають надання документів додатково з огляду на приписи ст.17 Закону України Про публічні закупівлі .
Окрім цього, відповідачем до тендерної документації включені умови (вимоги) щодо надання оригіналу документів, які посвідчують особу підписанта тендерної пропозиції, які не можуть бути пред`явлені на стадії оформлення тендерної пропозиції і лише можуть бути надані після оголошення переможця тендеру ( в разі необхідності ).
Позивач вважає, що відхилення тендерної пропозиції з підстав ненадання до її складу копії паспорту керівника підприємства має абсолютно формальний характер. Тендерна пропозиція підприємства на виконання робіт за найнижчою ціною серед інших учасників відкритих торгів відхилена з підстав, які жодним чином не впливають на зміст пропозиції.
Згідно даних опублікованих на сторінці тендерної закупівлі Комунального підприємства Міжнародний аеропорт Кривий Ріг Криворізької міської ради (а.с. 37-38), тендерна пропозиція ТОВ Будінвент становила 4 700 000,00 грн., а наступна пропозиція, яка наразі розглядається відповідачем, становить ТОВ Крома 5 558 000,00 грн.
Тобто, організатор тендеру незаконно відхиливши пропозицію ТОВ Будінвент , розглядає можливість закупівлі робіт за бюджетні кошти у значно-більшому розмірі у іншого учасника тендеру, порушуючи принцип абсолютного пріоритету ціни у тендерних закупівлях, як визначено Законом України Про публічні закупівлі .
У зв`язку із викладеним позивач вважає рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Будінвент незаконним.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначаються Законом України Про публічні закупівлі (що діяв станом на момент виникнення між сторонами спірних правовідносин).
Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі").
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі").
Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі; інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення (ч. 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі").
Доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Уповноважений орган забезпечує оприлюднення інформації про закупівлі, зазначеної у частині першій цієї статті, відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних (ч. 5 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі").
Відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій (ст. 20 Закону України "Про публічні закупівлі").
Оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону (ч. 1 ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі").
Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу (ч. 1 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов`язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім`я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв`язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб`єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Положеннями пп. 1.1. п. 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів.
Згідно з пп. 1.2. п. 1 розділу 3 тендерної документації учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції обов`язково розмістити (додати) (розмістити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу) в електронному вигляді (всі документи повинні бути надані у вигляді кольорових сканованих копій у форматі .pdf або .jpeg, або інш.) такі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
- заповнену форму тендерна пропозиція згідно із додатком 1 до тендерної документації, скріплену підписом уповноваженої особи Учасника;
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з підпунктами 5.4.1.-5.4.3 пункту 5 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції даної тендерної документації;
- інформацію та документи щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно з підпунктом 5.4.4. пункту 5 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції даної тендерної документації;
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам згідно з підпунктом 6.1. пункту 6 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції даної тендерної документації;
- документами, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника (посадової особи або представника учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів тендерної пропозиції, зокрема для учасника юридичної особи
а) якщо посадова особа або представник учасника процедури закупівлі виступає від імені учасника згідно статуту (чи іншого установчого документу), то учасник надає оригінал або копію документу, який підтверджує його повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником або виписка з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т.п. або довіреність керівника учасника або інше) та оригінал або копію документу, який посвідчує його особу ;
б) якщо підписувати документи тендерної пропозиції буде інша посадова особа або представник учасника процедури закупівлі (яка виступає від імені учасника але не згідно статуту (чи іншого установчого документу), то учасник надає оригінал або копію довіреності або доручення разом з наданням оригіналу або копії документу, що підтверджує право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі довіреності або доручення та оригінал або копію документу, який посвідчує їхні особи .
Положеннями пп. 1.5. п. 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозицій а саме:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом учасника торгів;
- невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
- інші формальні (несуттєво помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов`язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції.
Відповідно до пп. 1.6. п. 1 розділу 5 тендерної документації оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціна тендерної пропозиції. Питома вага цінового критерію - 100 %.
Ненадання до складу тендерної пропозиції оригіналу або копії документу, який посвідчує особу керівника підприємства є несуттєвою помилкою, оскільки жодним чином не впливає на зміст пропозиції.
Крім того, суд звертає увагу, що відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" державна реєстрація базується на таких основних принципах, зокрема, об`єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі.
Згідно з ч. 1 ст. 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.
Ч.1 ст.9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" передбачено, що відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу - підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі:
1) відповідних заяв про державну реєстрацію;
2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій;
3) відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.
Відповідно до п.13 ч. 2 ст.9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, зокрема, відомості про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім`я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи
Згідно із ч. 1,4 ст.10 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою; відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах.
Таким чином, тендерний комітет Комунального підприємства Міжнародний аеропорт Кривий Ріг Криворізької міської ради необґрунтовано відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю Будінвент на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України Про публічні закупівлі , як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме у зв`язку з ненаданням до складу тендерної пропозиції оригіналу або копії документу, який посвідчує особу керівника підприємства.
Враховуючи вищевикладене, господарський суд вважає, що позовні вимоги щодо визнання недійсним рішення тендерного комітету Комунального підприємства Міжнародний аеропорт Кривий Ріг Криворізької міської ради щодо організації та проведення процедури закупівель, оформленого протоколом № 5 від 13.04.2020, є такими, що підлягають задоволенню.
Згідно зі ст. 129 Господарського процесуального кодексу України судовий збір підлягає стягненню з відповідача на користь позивача в розмірі 2 102,00 грн.
Керуючись ст. ст. 2, 73, 74, 76-79, 86, 91, 129, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити в повному обсязі.
Визнати недійсним рішення тендерного комітету Комунального підприємства Міжнародний аеропорт Кривий Ріг Криворізької міської ради щодо організації та проведення процедури закупівель, оформленого протоколом № 5 від 13.04.2020.
Стягнути з Комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Кривий Ріг" Криворізької міської ради (50000, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Аеропорт, ідентифікаційний код 01173530) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Будінвент" (50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Дніпропетровське Шосе, буд. 16 Б, ідентифікаційний код 33452917) витрати по сплаті судового збору у розмірі 2102,00 грн ., про що видати наказ.
Наказ видати після набрання судовим рішенням законної сили.
Рішення набирає законної сили після закінчення двадцятиденного строку з дня складання повного судового рішення і може бути оскаржено до Центрального апеляційного господарського суду через Господарський суд Дніпропетровської області.
Повне рішення складено 19.08.2020
Суддя І.В. Мілєва
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 19.08.2020 |
Оприлюднено | 20.08.2020 |
Номер документу | 91041630 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мілєва Ірина Вікторівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мілєва Ірина Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні