Справа №127/17515/20
Провадження №1-кс/127/7768/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 серпня 2020 року м. Вінниця
Слідчий суддяВінницького міськогосуду Вінницькоїобласті ОСОБА_1 ,за участюсекретаря ОСОБА_2 ,розглянувши увідкритому судовомузасіданні клопотання начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління Головного управління ДФС у Вінницькій області ОСОБА_3 про застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна,-
ВСТАНОВИВ:
Начальник другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління Головного управління ДФС у Вінницькій області ОСОБА_3 13.08.2020 року звернулася до суду з клопотанням, погодженим з прокурором, про арешт майна.
Клопотання мотивовано тим, що Слідчим управлінням ГУ ДФС у Вінницькій області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 19.07.2018 за № 142018021160000046, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
ОСОБА_4 , будучи зареєстрованим як фізична особа-підприємець в Калинівській райдержадміністрації 21.01.2008, здійснюючи протягом 2016-2018 років ремонтно-будівельні роботи на замовлення відділу освіти Калинівської районної державної адміністрації Вінницької області, заволодів бюджетними коштами у сумі 263 560,49 грн., виділених на ремонти Комунарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Бережани, вул. Миру, 18), загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів дитячий садок с. Заливанщина (Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Заливанщина, вул. Шкільна, 34), загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Нова Гребля (Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Нова Гребля, вул. Шкільна, 16), ІНФОРМАЦІЯ_1 (Вінницька обл., Калинівський р-н, с.Уладівське, вул. Шкільна, 1), здійснив привласнення чужого майна за наступних обставин.
Так, ФОП ОСОБА_4 17.08.2016 укладено з відділом освіти Калинівської райдержадміністрації в особі в.о. начальника відділу ОСОБА_5 договір підряду № 8/103 на виконання робіт з заміни віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення фасаду Уладівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів вартістю 778 742 грн. Умовами договору передбачено, що підрядник зобов`язаний, серед іншого виконати роботи до 31.12.2016 відповідно до проектної та кошторисної документації та передати закінчені роботи замовнику у порядку передбаченому законодавством та договором підряду.
Виконавши у серпні 2016 частину робіт визначених договором від 17.08.2016 № 8/103, ФОП ОСОБА_4 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 439988,58 грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним здійснено утеплення цоколю плитами екструдованого пінополістеролу у розмірі 95 метрів вартістю робіт 1 439,86 грн. на що витрачено плит теплоізоляційних із екструдованого пінополістеролу у кількості 48,6 м2 вартістю 62,11 грн. за метр на загальну суму 4 458,41 грн., при цьому ним вказані роботи не проводились та плити не витрачались, після чого підписав 01.09.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_4 грошові кошти у сумі повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_4 привласнив бюджетні кошти у сумі 5 898,27 грн.
Виконавши у жовтні 2016 року частину робіт визначених договором від 17.08.2016 № 8/103, ФОП ОСОБА_4 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 98 019,84грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним виконано роботи з утеплення фасадів мінеральними плитами та пінопластом товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією Cerezit, стіни гладкі об`ємом 108,31 м2, проте насправді ним виконано такі роботи у об`ємі 51,15 м2, завищивши таким чином вартість цих робіт на 30076,71 грн, роботи з утеплення цоколю плитами екструдованого пінополістеролу в кількості 12,2 метрів, які насправді не виконувались і витрачено плити теплоізоляційні екструдованого пінополістеролу в кількості 6,1 м2, на загальну суму 378,87 грн., які насправді під час виконання робіт не використовувались, після чого підписав 07.10.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_4 грошові кошти у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_4 привласнив бюджетні кошти у сумі 30 668,22 грн.
Виконавши улистопаді 2016року частинуробіт визначенихдоговором від17.08.2016№ 8/103,ФОП ОСОБА_4 діючи умисно,бажаючи заволодітибюджетними коштами,склав іпідписав довідкуформи КБ-3про вартістьвиконаних будівельнихробіт тавитрати залистопад 2016року,зазначивши уній,що загальнавартість виконанихбудівельних робітскладає 58999,20грн.та актприймання виконанихбудівельних робітза листопад2016року натаку самусуму,зазначивши середіншого недостовірнідані,що нимздійснено утепленняфасадів мінеральнимиплитами тапінопластом товщиною100мм зопорядженням декоративнимрозчином затехнологією Cerezit,стіни гладків кількості102,88м2на загальнусуму 53936,08 грн., які насправді не виконувались, після чого підписав 07.11.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_4 грошові кошти у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_4 привласнив бюджетні кошти у сумі 53 936,08 грн.
Виконавши угрудні 2016року частинуробіт визначенихдоговором від17.08.2016№ 8/103,ФОП ОСОБА_4 діючи умисно,бажаючи заволодітибюджетними коштами,склав іпідписав довідкуформи КБ-3про вартістьвиконаних будівельнихробіт тавитрати загрудень 2016року,зазначивши уній,що загальнавартість виконанихбудівельних робітскладає 77707,82грн.та актприймання виконанихбудівельних робітза грудень2016року натаку самусуму,зазначивши середіншого недостовірнідані,що нимздійснено утепленняфасадів мінеральнимиплитами тапінопластом товщиною100мм зопорядженням декоративнимрозчином затехнологією Cerezit,стіни гладків кількості97,52м2на загальнусуму 50857,66 грн., які насправді не виконувались, після чого підписав 08.12.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_4 грошові кошти у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_4 привласнив бюджетні кошти у сумі 50 857,66 грн.
Крім того, ФОП ОСОБА_4 18.08.2016 укладено з відділом освіти Калинівської райдержадміністрації в особі в.о. начальника відділу ОСОБА_5 договір підряду № 8/105 на виконання робіт з заміни віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення фасаду Комунарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (розташована у с. Бережани) вартістю 680 973,82 грн. Умовами договору передбачено, що підрядник зобов`язаний, серед іншого виконати роботи до 31.12.2016 відповідно до проектної та кошторисної документації та передати закінчені роботи замовнику у порядку передбаченому законодавством та договором підряду.
Виконавши у серпні 2016 частину робіт визначених договором від 18.08.2016 № 8/105, ФОП ОСОБА_4 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 383 998,21 грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним витрачено під час виконання робіт профілі цокольні у кількості 82,3 метри, вартістю 24 грн. за метр на загальну суму 1 975,2 грн., які насправді під час виконання робіт не використовувались, після чого підписав 01.09.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_4 грошові кошти за виконанні роботи у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_4 привласнив бюджетні кошти у сумі 1 975,2 грн.
Виконавши у вересні 2016 частину робіт визначених договором від 18.08.2016 № 8/105, ФОП ОСОБА_4 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 77 998,34грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним витрачено під час виконання робіт профілі цокольні у кількості 16,4 метри, вартістю 24 грн. за метр на загальну суму 393,6 грн., які насправді під час виконання робіт не використовувались, після чого підписав 08.09.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_4 грошові кошти за виконанні роботи у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_4 привласнив бюджетні кошти у сумі 393,6 грн.
Виконавши у жовтні 2016 частину робіт визначених договором від 18.08.2016 № 8/105, ФОП ОСОБА_4 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 100015,77грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним витрачено під час виконання робіт профілі цокольні у кількості 22 метри, вартістю 24 грн. за метр на загальну суму 528 грн., які насправді під час виконання робіт не використовувались, після чого підписав 07.10.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписаннядовідки провартість виконанихбудівельних робітта витратиі актуприймання виконанихбудівельних робітвідділ освітиКалинівської райдержадміністраціїперерахував нарахунок ФОП ОСОБА_4 грошові коштиза виконанніроботи уповному розмірі,таким чиномФОП ОСОБА_4 привласнив бюджетнікошти усумі 528грн.
Виконавши у листопаді 2016 частину робіт визначених договором від 18.08.2016 №8/105, ФОП ОСОБА_4 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 58983,20грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним витрачено під час виконання робіт профілі цокольні у кількості 38 метри, вартістю 24 грн. за метр на загальну суму 912 грн., які насправді під час виконання робіт не використовувались, після чого підписав 07.11.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_4 грошові кошти за виконанні роботи у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_4 привласнив бюджетні кошти у сумі 912 грн.
Крім того, ФОП ОСОБА_4 15.08.2017 укладено з відділом освіти Калинівської райдержадміністрації в особі начальника відділу ОСОБА_6 договір підряду № 193/08 на виконання робіт по капітальному ремонту по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ І-ІІ ст. дитячий садок по вул. Шкільна, 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області вартістю 271099,71 грн. Умовами договору передбачено, що підрядник зобов`язаний, серед іншого виконати роботи до 31.12.2017 відповідно до проектної та кошторисної документації та передати закінчені роботи замовнику у порядку передбаченому законодавством та договором підряду.
Виконавши усерпні 2017роботи визначенідоговором від15.08.2017№ 193/08, ФОП ОСОБА_4 діючи умисно,бажаючи заволодітибюджетними коштами,склав іпідписав довідкуформи КБ-3про вартістьвиконаних будівельнихробіт тавитрати засерпень 2017року,зазначивши уній,що загальнавартість виконанихбудівельних робітскладає 271099,71грн.та актприймання виконанихбудівельних робітза серпень2017року натаку самусуму, зазначивши середіншого недостовірнідані,що нимвитрачено підчас виконанняробіт плититеплоізоляційні ізмінеральної ватитов.20П-40 в кількості782,8рулонів вартістю 122,4 грн. за рулон на загальну суму 95 814,72 грн., проте насправді використав 236 рулонів, завищивши таким чином вартість використаних плит на 66 928,32 грн., після чого підписав 28.08.2017 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_4 грошові кошти за виконанні роботи у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_4 привласнив бюджетні кошти у сумі 66928,32 грн.
ФОП ОСОБА_4 26.06.2017 укладено з відділом освіти Калинівської райдержадміністрації в особі в.о. начальника відділу ОСОБА_5 договір підряду № 112/06 на виконання робіт по вибірковому капітальному ремонту підлоги ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Нова Гребля Калинівського району Вінницької області вартістю 97998,63 грн. Умовами договору передбачено, що підрядник зобов`язаний, серед іншого виконати роботи до 31.12.2017 відповідно до проектної та кошторисної документації та передати закінчені роботи замовнику у порядку передбаченому законодавством та договором підряду.
Виконавши влипні 2017року роботивизначені договоромвід 26.06.2017№ 112/06,ФОП ОСОБА_4 діючи умисно,бажаючи заволодітибюджетними коштами,склав іпідписав довідкуформи КБ-3про вартістьвиконаних будівельнихробіт тавитрати залипень 2017року,зазначивши уній,що загальнавартість виконанихбудівельних робітскладає 97998,63грн.та актприймання виконанихбудівельних робітза липень2017року натаку самусуму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним виконано роботи по розробці ґрунту екскаватором, група ґрунту 2 в кількості 97,2 м3 на загальну суму 1872,87 грн., які насправді не виконувались, після чого підписав 25.07.2017 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_4 грошові кошти за виконанні роботи у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_4 привласнив бюджетні кошти у сумі 1872,87 грн.
Крім того, ФОП ОСОБА_4 04.09.2018 укладено з відділом освіти Калинівської райдержадміністрації в особі начальника відділу ОСОБА_6 договір підряду № 206/09 на виконання робіт з заміни віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення фасаду Комунарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (розташована у с. Бережани) вартістю 169 844,66 грн. Умовами договору передбачено, що підрядник зобов`язаний, серед іншого виконати роботи до 31.12.2018 відповідно до проектної та кошторисної документації та передати закінчені роботи замовнику у порядку передбаченому законодавством та договором підряду.
Виконавши у вересні 2018 частину робіт визначених договором від 04.09.2018 №206/09, ФОП ОСОБА_4 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2018 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 169844,66грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним витрачено під час виконання робіт наступні матеріали: кутник перфорований у кількості 100 метрів, проте насправді використано 41,04 метрів, завищивши таким чином вартість використаного кутника на 353,76 грн.; суміш CEROZIT CT-190 (за нормою 12 кг/м2) у кількості 4 797 кг, проте насправді використано 2 100 кг, завищивши таким чином вартість використаної суміші на 13 616,97 грн.; ґрунтовка глибокого проникнення (за нормою 0,2 л/м2) у кількості 42 літри, проте насправді використано 38 літри, завищивши таким чином вартість використаної ґрунтовки на 76,4 грн.; склосітка (за нормою 1,15 м2/м2) у кількості 243,45 м2, проте насправді використано 218,5 м2, завищивши таким чином вартість використаної склосітки на 318,61 грн.; плити теплоізоляційні із мінеральної вати на синтетичному зв`язувальному, марка М 125 (за нормою 0,107 м3/м2) у кількості 21,915 м3, проте насправді використано 20,33 м3, завищивши таким чином вартість використаних плит на 4 755 грн.; штукатурка декоративна (короїд) під фарбування (за нормою 2,7 кг/м2) у кількості 767,5 кг, проте насправді використано 513 кг, завищивши таким чином вартість використаної штукатурки на 4 463,93 грн.; акрилова фарба CEROZIT CT-44 супер (за нормою 0,502 кг/м2) у кількості 97,89 кг, проте насправді використано 87,85 метрів, завищивши таким чином вартість використаної фарби на 642,16 грн., всього завищивши вартість використаних матеріалів на суму 24 226,83 грн., після чого підписав 25.09.2018 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписаннядовідки провартість виконанихбудівельних робітта витратиі актуприймання виконанихбудівельних робітвідділ освітиКалинівської райдержадміністраціїперерахував нарахунок ФОП ОСОБА_4 грошові коштиза виконанніроботи уповному розмірі,таким чиномФОП ОСОБА_4 привласнив бюджетнікошти усумі 24 226,83 грн.
Своїми умисними діями, ОСОБА_4 заволодів бюджетними коштами в сумі 236757,19грн., чим завдав матеріальної шкоди відділу освітиКалинівської районноїдержавної адміністраціїВінницької областіу сумі, яка у 321 раз перевищує встановлений на рівні податкової соціальної пільги неоподатковуваний мінімум доходів громадян (2016 рік 143 727,17/689 = 208; 2017 рік 68801,19/800 = 86; 2018 рік 24 226,83/811 = 27).
У кримінальному провадженні 27.04.2020 повідомлено про підозру ОСОБА_4 у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Під час здійснення досудового розслідування, на підставі ухвали Вінницького міського суду Вінницької області від 29.07.2020 (справа № 127/16058/20), здійснено виїмку у відділі освіти та спорту Калинівської РДА Вінницької області та приєднано до матеріалів кримінального провадження оригінали документів, що стосуютьсяпроведення технічногонагляду фізичною особою підприємцем ОСОБА_7 на наступних об`єктах: по заміні віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Бережани, вул. Миру, 18; заміні віконних блоків, реконструкції будівлі фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Бережани, вул. Миру, 18; капітальному ремонту по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ І-ІІ ступенів дитячий садок по вул. Шкільна, 34, в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області; вибірковому капітальному ремонту віконних блоків будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Уладівське Калинівського р-ну Вінницької області за адресою:Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Уладівське, вул. Шкільна, 1; заміні віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення фасаду Уладівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Уладівське, вул. Шкільна, 1, за період з 2016-2018 р.р.
12.08.2020 винесено постанову про визнання вищевказаних документів, речовими доказами у кримінальному провадженні. На підставі викладеного слідчий просить клопотання задовольнити.
В судовезасідання слідчий ОСОБА_3 не з`явилася, однак надала до суду заяву, в якій просить дане клопотання розглянути без її участі. Вищевказане клопотання підтримує в повному обсязі.
Представник Калинівської РДА Вінницької області в судове засідання не з`явився, про причини неявки суд не повідомив, хоча про розгляд справи був повідомлений завчасно та належним чином. Суд вважає можливим розглянути клопотання у її відсутність відповідно до вимог ст.172 ч.1 КПК України.
Відповідно до ст. 107 ч. 4 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Враховуючи те, що учасники процесуальної дії не з`явились в судове засідання, слідчий суддя вважає за можливим розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.
Слідчий суддя, дослідивши вказане клопотання та додані до нього матеріали, дійшов до висновку, що клопотання є обґрунтованим та вмотивованим, а тому підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно дост.170ч.1 КПК Україниарештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Згідно ст. 170 ч. 1 абз. 2 КПК України завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
Відповідно до ч. 1 ст. 171 КПК України з клопотанням про арешт майна до слідчого судді, суду має право звернутися прокурор, слідчий за погодженням з прокурором, а з метою забезпечення цивільного позову - також цивільний позивач.
Згідно п. 1ст. 98 КПК Українивстановлено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
Відповідно дост. 173 ч. 2 КПК Українипри вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні.
Судом встановлено, що під час здійснення досудового розслідування, на підставі ухвали Вінницького міського суду Вінницької області від 29.07.2020 (справа № 127/16058/20), здійснено виїмку у відділі освіти та спорту Калинівської РДА Вінницької області та приєднано до матеріалів кримінального провадження оригінали документів, що стосуютьсяпроведення технічногонагляду фізичною особою підприємцем ОСОБА_7 на наступних об`єктах: по заміні віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Бережани, вул. Миру, 18; заміні віконних блоків, реконструкції будівлі фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Бережани, вул. Миру, 18; капітальному ремонту по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ І-ІІ ступенів дитячий садок по вул. Шкільна, 34, в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області; вибірковому капітальному ремонту віконних блоків будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Уладівське Калинівського р-ну Вінницької області за адресою:Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Уладівське, вул. Шкільна, 1; заміні віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення фасаду Уладівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Уладівське, вул. Шкільна, 1, за період з 2016-2018 р.р.
12.08.2020 винесено постанову про визнання вищевказаних документів, речовими доказами у кримінальному провадженні.
Згідно ст. 170 ч. 2 п. 1 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.
Відповідно до ст. 170 ч. 3 КПК України у випадку, передбаченою ст. 170 ч. 2 п. 1 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у ст. 99 КПК України.
Наведене свідчить проте, що вищевказані документи, відповідно до ст. 98 КПК України мають значення речових доказів у кримінальному провадженні, оскільки містять відомості, які можуть бути використані, як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а тому дане майно підлягає накладенню арешту.
На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 99, 107, 131, 132, 167, 170, 172, 173, КПК України, слідчий суддя,-
УХВАЛИВ:
Клопотання начальника другоговідділу розслідуваннякримінальних провадженьслідчого управлінняГоловного управлінняДФС уВінницькій області ОСОБА_3 - задовольнити.
Накласти арешт на речові докази, які були вилучені 12.08.2020 на підставі ухвали від 29.07.2020 №127/16058/20, а саме на оригінали документів, а саме платіжне доручення № 27 від 19.04.2016 на суму 1005 грн. на 1 арк., договір № 4/67 від 15.04.2016 на 2 арк., акт від 18.04.2016 здачі-прийомки науково-технічної продукції по договору № 4/67 від 15.04.2016 на 1 арк., платіжне доручення № 32 від 12.05.2016 на суму 1295 грн. на 1 арк., договір № 5/69 від 10.05.2016 на 2 арк., акт від 10.05.2016 здачі-прийомки науково-технічної продукції по договору № 5/69 від 10.05.2016 на 1 арк., які вилучені у відділі освіти та спорту Калинівської районної державної адміністрації Вінницької області (код за ЄДРПОУ 02141354, адреса: Вінницька обл., м. Калинівка, вул. Незалежності, 8), на підставі ухвали Вінницького міського суду Вінницької області від 29.07.2020 (справа № 127/16058/20) про тимчасовий доступ до речей і документів.
Виконання та контроль за виконанням ухвали суду покласти на начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління Головного управління ДФС у Вінницькій області ОСОБА_3 .
Зобов`язати слідчого повідомити заінтересованих осіб про накладання арешту на вищевказане майно.
Ухвала слідчого судді може бути оскаржена до Вінницького апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення, однак її оскарження не зупиняє її виконання.
Слідчий суддя:
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 17.08.2020 |
Оприлюднено | 04.06.2024 |
Номер документу | 91050313 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Чернюк І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні