Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 серпня 2020 р. Справа№200/2912/20-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Арестової Л.В., за участю секретаря судового засідання - Запарі С.В.,
представника відповідача - Яковолевій А.С.,
розглянувши за правилами загального позовного провадження в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Торгово-промислова група Євробудмайстер (місце реєстрації: вул. Гравєрна, буд. 1, м. Маріуполь, Донецька область; код ЄДРПОУ: 36179103) до Головного управління ДПС у Донецькій області (місце знаходження: вул. Італійська, буд. 59, м. Маріуполь, Донецька області; код ЄДРПОУ: 43142826) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-
В С Т А Н О В И В:
12 березня 2020 року заяви Товариство з обмеженою відповідальністю Торгово-промислова група Євробудмайстер , позивач, звернувся до Донецького окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправними дії Головного управління ДПС у Донецькій області, скасування податкових повідомлень-рішень № 0017201303 від 01.11.2018, № 0077904610 від 08.04.2019, № 0127184603 від 24.06.2019, № 0049465404 від 21.10.2019.
Позовні вимоги мотивовані тим, що у січні 2020 року підприємство дізналось, що має податкову заставу від 15.07.2019 року. Після звернення до управління відповідача з вимогою зняти податкову заставу, ТОВ отримало лист з якого вбачається наявність в позивача заборгованість у розмірі 269 397,62 грн. податковий борг за платежем Військовий збір у сумі 130 216,10 грн. виник за рахунок донарахованого основного боргу, донарахованих штрафних санкцій, пені за актом перевірки;
- податковий борг за платежем Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платників податку у вигляді заробітної плати у сумі 102 078, 32 грн. виник за рахунок донарахованого основного платежу за актом перевірки, штрафних санкцій, пені;
- податковий борг за платежем Податок на додану вартість із виробничих в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 37 103,20 грн. виник за рахунок штрафних санкцій.
Зазначає, що з згідно положень Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування позивач звільнений від виконання його обов`язків, визначених ч. 2 ст. 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне снувальне страхування на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.
Зазначає, що на час вирішення справи АТО не завершено. Просить позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
Відповідач надає відзив на позовну заяву, яким зазначає, що Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування визначає правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу що здійснює його збір та ведення обліку.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків і здорів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Предметом позову є матеріально - правові вимоги позивача до відповідача. Із тексту викладеному в позовній заяві о обґрунтування своєї позиції можна зробити висновок, що ТОВ Євробудмайстер цитує зміст п. 9-4 Розділу VIII Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2464, з чого стає незрозуміло, яким чином приписи Закону № 2464, які розповсюджуються на відносини в сфері справляння єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов`язків платника єдиного внеску в період з 14.04.2014 до закінчення АТО можуть стати підставою для визнання протиправними винесених ГУ ДФС у Донецькій області спірних податкових повідомлень-рішень.
Тому з огляду на повну необґрунтованість протиправності винесених податкових повідомлень - рішень, просить у задоволені позовної заяви відмовити у повному обсязі.
03 червня 2020 року позивач надає до суду уточнену позовну заяву, в якій зазначає, що контролюючи органи мають право провадити камеральні, документальні або фактичні перевірки. Документальна перевірка провадиться до плану-графіку перевірок. Зазначає, що платник податку, який вважає порушеним порядок та підстави призначення податкової перевірки може захищати свої права шляхом не допуску посадових осіб контролюючого органу до такої перевірки.
Надалі зазначає, що контролюючий орган вправі визначити у податковому повідомлені- рішенні суму основного зобов`язання з податку на доходи фізичних осіб лише у випадку, коли податковий агент порушив правила нарахування та декларування податку, тобто не нарахував або занизив у податковому розрахунку суми податку на доходи фізичних осіб.
На підставі викладеного просить суд задовольнити позовну вимоги в повному обсязі.
10.07.2020 року до суду надійшов відзив на позовну заяву, згідно якого ГУ ДПС у Донецькій області повідомило суд, що позивач у позовній заяві фактично тільки цитує норми Податкового кодексу України і не наводить жодних доводів щодо незаконності винесених податкових повідомлень - рішень, у зв`язку з чим просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог позивача в повному обсязі.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 16 березня 2020 року позовну заяву залишено без руху.
Ухвалою суду від 30 березня 2020 року продовжено позивачу строк на усунення недоліків позовної заяви.
Ухвалою суду від 17 квітня 2020 року відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
27 квітня 2020 року ухвалами суду замінено відповідача - Головне управління ДФС у Донецькій області на його правонаступника - Головне управління ДПС у Донецькій області та відмовлено у задоволенні клопотання відповідача про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.
Ухвалами суду від 03 червня 2020 року позовну заяву від 01 червня 2020 Товариства з обмеженою відповідальністю Торгово-промислова група Євробудмайстер повернуто без розгляду та ухвалено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження, продовжено строк проведення підготовчого засідання на 30 днів, призначено підготовче засідання на 24 червня 2020 року.
24 червня 2020 року відкладено розгляд справи на 28 липня 2020 року.
28 липня 2020 року ухвалою Донецького окружного адміністративного суду закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 11 серпня 2020 року.
Представник позивача 27 липня 2020 року надав до суду клопотання про розгляд справи за відсутності представника позивача.
Представник відповідача у судовому засіданні заперечувала проти задоволення адміністративного позову з мотивів, викладених у відзиві на позовну заяву.
Розглянувши матеріали справи та наявні докази, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини.
Товариство з обмеженою відповідальністю Торгово-промислова група Євробудмайстер , код ЄДРПОУ 36179103, зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надалі - ЄДР), місцезнаходження - 87505, Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Граверна, будинок 1; види діяльності - код КВЕД 42.99 Будівництво інших споруд, н. в. і. у.;
Код КВЕД 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування (основний); Код КВЕД 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у.; Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; Код КВЕД 46.77 Оптова торгівля відходами та брухтом; Код КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; Код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель.
08 листопада 2018 року Головним управлінням ДФС у Донецькій області було винесено податкове повідомлення - рішення № 0017201303 яким збільшено суму грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з військового збору, пені на суму 130 216,10 гривень, на підставі акту перевірки № 1210/05-99-14-15/36179103 від 19.10.2018 року.
08 квітня 2019 року Головним управлінням ДФС у Донецькій області було винесено податкове повідомлення - рішення № 0077904610 яким застосовано до позивача штрафні (фінансові) санкції у сумі 1 020,00 гривень, на підставі акту перевірки № 2098/05-99-46-10/36179103 від 15.03.2019 року.
26 червня 2019 року Головним управлінням ДФС у Донецькій області було винесено податкове повідомлення - рішення № 0127184603 яким за затримку на 69, 66 календарних днів сплати грошового зобов`язання в сумі 56 900,00 гривень, зобов`язано сплатити штраф у розмірі 20% в сумі 11 380, 00 гривень за платежем податок на додану вартість, на підставі акту перевірки № 3623/05-99-46-03/36179103 від 18.06.2019 року.
21 жовтня 2019 року Головним управлінням ДПС у Донецькій області було винесено податкове повідомлення - рішення № 0049465404 яким за затримку сплати грошового зобов`язання в сумі 185 511,35 гривень зобов`язано сплатити штраф у розмірі 20% в сумі 37 102,27 гривень за платежем податок на додану вартість, на підставі акту перевірки № 664/05-99-54-04/36179103 від 08.10.2019 року.
Надаючи оцінку доводам позивача в обґрунтування заявленого позову, а також запереченням відповідача щодо позовних вимог, суд зауважує таке.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулює Податковий кодекс України, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Податковий кодекс України (далі - ПК України, Кодекс) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків (пп. 75.1.2. п. 75.1. ст..75 ПК УКРАЇНИ ).
П.16.1 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідних Положень ПК УКРАЇНИ тимчасово, до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України, встановлюється військовий збір.
Платниками військового збору є особи, визначені п. 162.1 ст. 162 розд. IV ПК УКРАЇНИ, зокрема: - фізична особа - резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи; - фізична особа - нерезидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні; - податковий агент (п.п. 1.1 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX ПК УКРАЇНИ).
Згідно п.п.1.4 п.161 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ нарахування, утримання та сплата (перерахування) військового збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст. 168 ПК України, за ставкою, визначеною підпунктом 1.3 цього пункту.
Об`єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені ст.163 ПК України. Нарахування військового збору здійснювалось за ставкою, визначеною пп.1.3 п.161 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України (1,5 відсотка від об`єкта оподаткування).
П.1.6 п.161 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ визначено що, платники збору зобов`язані забезпечувати виконання податкових зобов`язань у формі та спосіб, визначені ст. 176 цього Кодексу.
Згідно п.п. а) п.176.2. ст. 176 ПК України особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, зобов`язані своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати за її рахунок.
Відповідно до ст.18 ПК України від 02.12.2010 №2755-IV зі змінами та доповненнями, податковим агентом визнається особа, на яку цим Кодексом покладається обов`язок з обчислення, утримання з доходів, що нараховуються (виплачуються, надаються) платнику, та перерахування податків до відповідного бюджету від імені та за рахунок коштів платника податків. Податкові агенти прирівнюються до платників податку і мають права та виконують обов`язки, встановлені цим Кодексом для платників податків.
Відповідно до визначення термінів, наведених у ПК України, податковий агент - це юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента - юридичної особи, інвестор (оператор) за угодою про розподіл продукції, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або не грошовій формі) зобов`язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV цього Кодексу, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність контролюючим органам та нести відповідальність за порушення його норм в порядку, передбаченому статтею 18 та розділом IV цього Кодексу (пп. 14.1.180 п. 14.1 ст. 14 ПК України ).
Порядок нарахування, утримання та сплати (перерахування) податку на доходи фізичних осіб до бюджету регламентує ст. 168 ПК України, п. 168.1, якої передбачає порядок оподаткування доходів, нарахованих (виплачених, наданих) платнику податку податковим агентом.
Відповідно до пп. 168.1.1, пп. 168.1.2 п. 168.1 ст. ПК України податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов`язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в ст. 167 цього Кодексу. Податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету.
Якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені цим Кодексом для місячного податкового періоду (пп. 168.1.5 п. 168.1 ст. 168 ПК України ).
Для цілей цього розділу та п. 54.2 ст. 54 цього Кодексу під терміном "граничний термін сплати до бюджету податку" розуміються строки сплати податку, визначені цим пунктом (пп. 168.1.6 п. 168.1 ст. 168 ПК України ).
Розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно. Момент виникнення податкового обов`язку платника податків, у тому числі податкового агента, визначається календарною датою.
Контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: дані перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, в тому числі податкового агента, свідчать про порушення правил нарахування, утримання та сплати до відповідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Кодексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким податковим агентом;( пп.54.3.5 п. 54.3 ст.54 Кодексу)
Податковий агент зобов`язаний сплатити суму податкового зобов`язання (суму нарахованого (утриманого) податку), самостійно визначеного ним з доходу, що виплачується на користь платника податку - фізичної особи та за рахунок такої виплати, у строки, передбачені цим Кодексом (п. 57.1 ст. 57 ПК України ), тобто у строки, вказані у ПК України.
Таким чином, положення ПК України чітко визначають момент узгодження грошового зобов`язання по податку на доходи фізичних осіб та строки перерахування податку до бюджету. У разі несплати сум узгоджених грошових зобов`язань у строки, встановленні податковим законодавством, вони набувають статусу податкового боргу і платник податків несе відповідальність у вигляді штрафу за порушення строків перерахування податку.
Відповідальність платників податків за податкові правопорушення регламентується главою 11 ПК України , яка серед іншого, передбачає відповідальність за порушення правил сплати (перерахування) податків (ст. 126 ПК України ) та за порушення правил нарахування, утримання та сплати (перерахування) податків у джерела виплати (ст. 127 ПК України ).
Пп.14.1.47 п. 14.1 ст. 14 ПК України встановлено, що додаткові блага - кошти, матеріальні чи нематеріальні цінності, послуги, інші види доходу, що виплачуються (надаються) платнику податку податковим агентом, якщо такий дохід не є заробітною платою та не пов`язаний з виконанням обов`язків трудового найму або не є винагородою за цивільно-правовими договорами (угодами), укладеними з таким платником податку.
Відповідно до абз. е пп. 164.2.17 п. 164.2, п. 164.5 ст. 164 ПК України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються доходи, отримані платником податку як додаткове благо у вигляді вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг) майна та харчування, безоплатно отриманого платником податку.
Під час нарахування (надання) доходів у будь-якій негрошовій формі базою оподаткування є вартість такого доходу, розрахована за звичайними цінами, правила визначення яких встановлені згідно з Кодексом, помноженого на коефіцієнт згідно п. 164.5. ст. 164 ПК України.
Відповідно до п.129.4 ст.129 ПК України на суми грошового зобов`язання, визначеного пп.129.1.3 п. 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
Враховуючи викладене, нарахування пені згідно ППР від 08.11.2018 року № 0017201303 було здійснено на підставі діючого законодавства.
Згідно п.119.2 ст. 119 Кодексу неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку, а також суми отриманої оплати від фізичних осіб за товари (роботи, послуги), якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов`язань платника податку та/або до зміни платника податку -тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 510 гривень.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення -тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 1020 гривень.
Податкове повідомлення рішення від 08.04.2019 року № 0077904610 прийнято ГУ ДПС у Донецькій області на підставі акту перевірки № 2098/05-99-46-10/36179103 від 15.03.2019 року.
Відповідно до пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 ПК України, платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до п.57.3 ст. 57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у пп. 54.3.1 - 54.3.6 п. 54.3 ст. 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Відповідно до п.75.1 ст.75 Кодексу контролюючі органи мають право проводити камеральні перевірки.
Пп.75.1.1. п.75.1. ст.75 ПК України встановлено, що предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.
Відповідно до п.76.3. ст.76 ПК України камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених ст.102 цього Кодексу.
Згідно п. 56.2 ст. 56 ПК України у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов`язання або прийняв будь - яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншим законами України, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня зі скаргою про перегляд цього рішення.
День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження грошового зобов`язання платника податків.
При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили. (ст.56 ПК України)
Зі змісту позовних вимог, ТОВ ТПГ ЄВРОБУДМАЦЙСТЕР вбачається, що позивач лише цитує норми визначені ПК України, КАС України, в обґрунтування протиправності винесених податкових повідомлень рішень не зазначено жодної обставини.
Крім того, з позовної заяви вбачається, що позивач досі не визначився в чому саме полягає протиправність спірних податкових повідомлень рішень, до суду не надано документів, або інших доказів які б підтверджували протиправність винесених повідомлень - рішень.
Також суд зазначає, що накази про проведення перевірок позивачем не оскаржуються, результати проведення перевірок реалізовані у вигляді винесення по відношенню до позивача податкових повідомлень - рішень.
Частиною другою статті 6 КАС України передбачено, що суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.
Відповідно до ст. ст. 7, 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. Суд застосовує інші правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначені Конституцією та законами України.
У відповідності до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи викладене вище суд приходить до висновку, що позивачем не надано жодного аргументу неправомірності винесених повідомлень-рішеннь, тому у задоволені позовних відмовлено.
З огляду на відмову у задоволені позовних вимог розподіл судових витрат не здійснюється.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст. ст. 6-9, 139, 242-246, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
В задоволені адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю Торгово-промислова група Євробудмайстер (місце реєстрації: вул. Гравєрна, буд. 1, м. Маріуполь, Донецька область; код ЄДРПОУ: 36179103) до Головного управління ДПС у Донецькій області (місце знаходження: вул. Італійська, буд. 59, м. Маріуполь, Донецька області; код ЄДРПОУ: 43142826) про визнання протиправними дії Головного управління ДПС у Донецькій області, скасування податкових повідомлень-рішень № 0017201303 від 01.11.2018, № 0077904610 від 08.04.2019, № 0127184603 від 24.06.2019, № 0049465404 від 21.10.2019 - відмовити повністю.
Вступна та резолютивна частини рішення прийняті у нарадчій кімнаті та проголошені у судовому засіданні 11 серпня 2020 року.
Рішення складено у повному обсязі та підписано 21 серпня 2020 року.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу/
Суддя Л.В. Арестова
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.08.2020 |
Оприлюднено | 25.08.2020 |
Номер документу | 91095727 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Арестова Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні