Рішення
від 19.08.2020 по справі 460/3992/19
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

19 серпня 2020 року м. Рівне №460/3992/19 Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді О.М. Дудар, розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом

Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області доТовариства з обмеженою відповідальністю "Майстер Вуд" про застосування заходів реагування, В С Т А Н О В И В:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області (далі - позивач) звернулося з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Майстер Вуд" (далі - ТОВ "Майстер Вуд", відповідач) про застосування заходів реагування у виді повного зупинення роботи будівель та приміщень відповідача (за адресами: адміністративна будівля - вул.Лісова, 3, смт.Клевань, Рівненський район, Рівненська область; цех зрощення меблевого щита - вул.Лісова, 5, смт.Клевань, Рівненський район, Рівненська область; паркетний цех - вул.Лісова, 8, смт.Клевань, Рівненський район, Рівненська область) шляхом опечатування вхідних дверей, відключення від системи електрозабезпечення, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що за результатами позапланової перевірки було складено акт перевірки додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 18.11.2019 №254, в якому зафіксовано ряд порушень Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, що створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей. Порушення відповідачем не усунуто. У зв'язку з цим є необхідність застосувати заходи реагування у виді повного зупинення роботи будівель та приміщень ТОВ "Майстер Вуд" шляхом опечатування вхідних дверей, відключення від системи електрозабезпечення, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Ухвалою суду від 13.12.2019 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розгляд справи проводити за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче судове засідання на 03.01.2020, встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву.

Відповідачем, ТОВ "Майстер Вуд", відзив на позовну заяву не подано.

Враховуючи положення ст.162 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вирішив спір за наявними матеріалами справи.

Ухвалою суду від 03.01.2020 підготовче засідання відкладено у зв'язку з неявкою сторін на 28.01.2020.

Ухвалою суду від 28.01.2020 закрито підготовче провадження у справі. Розгляд справи по суті призначено у відкритому судовому засіданні на 18.02.2020.

18.02.2020 судове засідання відкладено у зв'язку з неприбуттям відповідача на 05.03.2020.

05.03.2020 судове засідання відкладено на 26.03.2020 у зв'язку з неприбуттям відповідача та відсутністю доказів його належного повідомлення про дату, час та місце розгляду справи.

Ухвалою суду від 26.03.2020 відкладено розгляд справи на 30.04.2020 у зв'язку з неприбуттям сторін, запровадженням в Україні протипандемічних заходів та встановленням карантину.

Ухвалою суду від 30.04.2020 відкладено розгляд справи на 02.06.2020 у зв'язку з неприбуттям сторін, запровадженням в Україні протипандемічних заходів та встановленням карантину.

Ухвалою від 02.06.2020 суд перейшов до розгляду справи в порядку письмового провадження.

Розглянувши позовну заяву, дослідивши у судовому засіданні долучені до матеріалів справи письмові докази, суд встановив наступні фактичні обставини справи та відповідні їм правовідносини.

03.06.2019 Рівненським міськрайонним управлінням Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненської області ТОВ "Майстер Вуд" внесено припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки №166 (а.а.с.9-10), згідно з яким від відповідача з метою усунення виявлених під час перевірки порушень вимагається вжити наступні заходи:

Загальні вимоги

1. Визначити обов'язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки, призначити відповідальних за пожежну безпеку окремих приміщень та будівель.

2. Посадовим особам, відповідальним за пожежну безпеку на об'єктах пройти навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому законодавством.

3. Провести замір опору ізоляції електромережі та електроустаткування по підприємству.

4. Провести перевірку зовнішнього протипожежного водопроводу з оформленням акта.

5. Всі приміщення дозабезпечити первинними засобами пожежогасіння згідно з нормами належності.

6. Провести технічне обслуговування вогнегасників на спеціалізованому пункті.

7. Будівлі забезпечити адресними вказівниками (назва вулиці, номер будинку), освітлюваними у темний час доби.

8. З працівниками провести інструктаж з питань пожежної безпеки.

9. Провести ідентифікацію об'єкта підвищеної небезпеки.

10. Провести паспортизацію потенційно небезпечного об'єкта.

11. Здійснити навчання керівного складу, працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної безпеки.

Адміністративна будівля

12. Приміщення обладнати автоматичною пожежною сигналізацією.

13. Будівлю обладнати пристроями блискавкозахисту.

14. Демонтувати горючі матеріали на шляхах евакуації, які використовуються для облицювання стін.

Цех зрощення меблевого щита

15. Автоматичну пожежну сигналізацію відремонтувати та ввести до експлуатування.

16. Заключити договір на технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації із спеціалізованою організацією, яка має дозвіл на виконання даних робіт.

17. Сигнал від приймально-контрольного приладу автоматичної пожежної сигналізації вивести на пульт централізованого пожежного спостереження пожежної охорони.

18. Будівлю обладнати пристроями блискавкозахисту.

19. Заборонити зниження класу вогнестійкості елементів заповнення прорізів у протипожежних перешкодах (двері, які розділяють побутові приміщення та цех, виконати протипожежними, сертифікованими в Україні).

20. Провести технічне обслуговування пожежних кранів і перевірку на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування.

21. Заборонити складування горючих матеріалів на відстані менше 1м від електроустаткування та під електрощитами.

Паркетний цех

22. Будівлю цеху та гаражів обладнати пристроями блискавкозахисту.

23. Будівлю цеху та гаражів обладнати автоматичною пожежною сигналізацією.

24. Приміщення котельні обладнати автоматичною системою пожежогасіння.

25. Заборонити зниження класу вогнестійкості елементів заповнення прорізів у протипожежних перешкодах (ворота, які розділяють котельню та цех, виконати протипожежними, сертифікованими в Україні).

26. Провести технічне обслуговування пожежних кранів і перевірку на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування.

Вказані порушення відповідачу запропоновано усунути до 01.11.2019.

ТОВ "Майстер Вуд" не усунуто порушення, визначені в пунктах 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 22, 23, 24, 25 припису від 03.06.2019 №166 (а.с.12).

Наказом Рівненського міськрайонного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненської області від 02.11.2019 №77 "Про проведення позапланових перевірок" організовано проведення позапланових перевірок, виконання вимог приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, об'єктів, розташованих на території Рівненського району, згідно із переліком. Наказано здійснювати перевірки виключно у встановлені терміни посадовими особами, які визначені цим наказом (а.с.11).

На підставі наказу від 02.11.2019 №77, відповідно до посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 02.11.2019 №291 (а.с.12), у період з 12.11.2019 по 18.11.2019 провідним інспектором відділу запобігання надзвичайним ситуаціям Рівненського міськрайонного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненської області майором служби цивільного захисту Башинським О.А. проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки щодо ТОВ "Майстер Вуд" за наступними адресами: адміністративна будівля - 35312, Рівненська область, Рівненський район, смт.Клевань, вул.Лісова, 3; цех зрощення меблевого щита - 35312, Рівненська область, Рівненський район, смт.Клевань, вул.Лісова, 5; паркетний цех - 35312, Рівненська область, Рівненський район, смт.Клевань, вул.Лісова, 8.

За наслідками проведеної позапланової перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки уповноваженою особою відповідача було складено акт від 18.11.2019 №254 (далі - Акт №254) (а.а.с.13-19).

В Акті №254 зафіксовано виявлені порушення, а саме:

Загальні вимоги

1. Посадові особи, відповідальні за пожежну безпеку на об'єктах, не пройшли навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому законодавством (пункт 16 розділу ІІ Правил пожежної безпеки в Україні (далі - ППБУ)) - не забезпечує обізнаність відповідальної особи та працівників щодо дій у випадку пожежі, а також проведення організаційних заходів з питань пожежної безпеки.

2. Не проведено замір опору ізоляції електромережі та електроустаткування по підприємству (пункт 1.20 глави 1 розділу IV ППБУ) - знижує імовірність справності електромережі та підвищує ризик виникнення короткого замикання та пожежі внаслідок перевантаження електромережі.

3. Не проведено перевірку зовнішнього протипожежного водопроводу з оформленням акта (підпункт 2 пункту 2.1 глави 2 розділу V ППБУ) - не забезпечує утримання в постійній готовності до використання за призначенням зовнішнього протипожежного водопроводу.

4. Всі приміщення не дозабезпечено первинними засобами пожежогасіння згідно норм належності (пункти 3.6, 3.9 глави 3 розділу V ППБУ) - робить неможливим своєчасну локалізацію та ліквідацію пожежі на початкових стадіях.

5. Не проведено ідентифікацію об'єкта підвищеної небезпеки (стаття 9 Закону України №2245-III "Про об'єкти підвищеної небезпеки") - не дає змоги ефективного моніторингу за об'єктом та розробити заходи щодо запобігання виникнення надзвичайної ситуації.

6. Не проведено паспортизацію потенційно небезпечного об'єкта (пункт 17 Положення про паспортизацію потенційно небезпечних об'єктів, затвердженого наказом МНС України від 18.12.2000 №338) - не дає змоги ефективного моніторингу за потенційно небезпечним об'єктом га розробити заходи щодо запобігання виникнення надзвичайної ситуації.

7. Не здійснено навчання керівного складу, працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної безпеки (пункт 8 частини першої статті 20 Кодексу цивільного захисту України, пункт 10 Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту) - не забезпечує обізнаність обов'язків керівного складу та працівників при виникненні надзвичайної ситуації або її попередження.

Адміністративна будівля

8. Приміщення не обладнано автоматичною пожежною сигналізацією (пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУ) - збільшиться час від початку виявлення пожежі до повідомлення пожежно-рятувальної служби, що в подальшому призведе до матеріальних втрат.

9. Будівлю не обладнано пристроями блискавкозахисту (пункт 1.21 глави 1 розділу IV ПГІБУ) - у разі попадання блискавки може спричинити пожежу.

10. На шляхах евакуації для облицювання стін допускається використання горючих матеріалів (пункт 2.23 глави 2 розділу III ППБУ) - пришвидшить процес горіння та розповсюдження продуктів горіння по приміщенні.

Цех зрощення меблевого щита

11. Автоматичну пожежну сигналізацію не відремонтовано та не введено до експлуатування (пункт 1.1 глави 1 розділу V ППБУ) - не забезпечує утримання в постійній готовності до використання за призначенням системи протипожежного захисту та збільшить час від початку виявлення пожежі до повідомлення пожежно-рятувальної служби.

12. Не заключено договір на технічне обслуговування наявної автоматичної пожежної сигналізації зі спеціалізованою організацією, яка має дозвіл на виконання даних робіт (пункт 1.4 глави 1 розділу V ППБУ) - забезпечує утримання в постійній готовності до використання за призначенням системи протипожежного захисту.

13. Сигнал від приймально-контрольного приладу автоматичної пожежної сигналізації не виведено на пульт централізованого пожежного спостереження пожежної охорони (пункт 1.4 глави І розділу V ППБУ) - збільшить час від початку виявлення пожежі до повідом пожежно-рятувальної служби, що в подальшому призведе до матеріальних втрат.

14. Будівлю не обладнано пристроями блискавкозахисту (пункт 1.21 І розділу IV ППБУ) - у разі попадання блискавки може спричинити пожежу.

15. Допускається зниження класу вогнестійкості елементів заповнення прорізів у протипожежних перешкодах (двері, які розділяють побутові приміщення та цех не виконано протипожежними, сертифікованими в Україні) (пункт 2.3 глави 2 розділу III ППБУ) - пришвидшить горіння та розповсюдження продуктів горіння по будівлі.

Паркетний цех

16. Будівлю цеху та гаражів не обладнано пристроями блискавкозахисту (пункт 1.21 глави 1 розділу IV ППБУ - у разі попадання блискавки може спричинити пожежу.

17. Будівлю цеху та гаражів не обладнано автоматичною пожежною сигналізацією (пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУ) - збільшиться час від початку виявлення пожежі до повідомлення пожежно-рятувальної служби, що в подальшому призведе до матеріальних втрат.

18. Приміщення котельні не обладнано автоматичною системою пожежогасіння (пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУ) - робить неможливим своєчасну локалізацію та ліквідацію пожежі.

19. Допускається зниження класу вогнестійкості елементів заповнення прорізів у протипожежних перешкодах (ворота, які розділяють котельню та цех не виконано протипожежними, сертифікованими в Україні (пункт 2.3 глави 2 розділу III ППБУ) - пришвидшить процес горіння та розповсюдження продуктів горіння по будівлі.

Акт №254 отримано директором ТОВ "Майстер Вуд" 18.11.2019.

У зв'язку з виявленими порушеннями Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області звернулося до суду щодо застосування заходів реагування.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Статтею 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 №877-V (далі - Закон №877-V) встановлено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до ч.7 ст.7 Закону №877-V, на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Згідно зі ст.47 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 №5403-VI (далі - Кодекс цивільного захисту України), державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту здійснюється за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, а також у сфері промислової безпеки та гірничого нагляду, поводження з радіоактивними відходами відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", цього Кодексу та інших законодавчих актів.

Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Згідно із Положенням про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1052, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи (п.7 даного Положення).

Відповідно до пп.48 п.4 вказаного Положення ДСНС відповідно до покладених на неї завдань складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.

Згідно зі ст.66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Відповідно до п.п.1, 12 ч.1 ст.67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб'єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Частиною 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до пп.1, 2, 4, 6 ст.70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність.

Аналіз наведених норм вказує на те, що застосування заходів реагування можливе лише у разі виявлення порушень, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

Частиною 2 статті 70 вказаного Кодексу визначено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Отже, підставою для повного або часткового зупинення діяльності підприємства є факт створення ним реальної загрози життю та здоров'ю людей, у зв'язку з експлуатацією об'єкта з порушеннями вимог законодавства, що має підтверджуватись достатніми доказами.

Як вбачається зі змісту адміністративного позову та доданих до нього матеріалів, застосування заходів реагування у виді повного зупинення роботи будівель та приміщень позивача, є заходом, спрямованим на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об'єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

Позивач просить суд застосувати до відповідача заходи реагування шляхом у виді повного зупинення роботи будівель та приміщень відповідача за адресами: адміністративна будівля - вул.Лісова, 3, смт.Клевань, Рівненський район, Рівненська область; цех зрощення меблевого щита - вул.Лісова, 5, смт.Клевань, Рівненський район, Рівненська область; паркетний цех - вул.Лісова, 8, смт.Клевань, Рівненський район, Рівненська область.

Поряд з цим, згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 18.02.2020, місцезнаходженням юридичної особи, ТОВ "Майстер Вуд", є наступне: 65026, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, Грецька школа, будинок, 1 (а.а.с.55-62).

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна від 30.06.2020 (а.а.с.101-163), у ТОВ "Майстер Вуд" відсутнє будь-яке майно за наступними адресами:

- Рівненська область, Рівненський район, смт.Клевань, вулиця Лісова, будинок 3;

- Рівненська область, Рівненський район, смт.Клевань, вулиця Лісова, будинок 5;

- Рівненська область, Рівненський район, смт.Клевань, вулиця Лісова, будинок 8.

Власниками об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, що розташовані за вищезазначеними адресами, є інші юридичні та фізичні особи.

Жодних доказів того, що приміщення за вищезазначеними адресами належать або використовуються ТОВ "Майстер Вуд" позивачем суду не надано.

Відповідно до ст.41 Конституції України, право приватної власності є непорушним.

Згідно із ч.1 ст.317 Цивільного кодексу України, власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном.

Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд (ч.1 ст.319 Цивільного кодексу України).

Суд зазначає, що застосування заходів реагування у виді повного зупинення роботи будівель та приміщень (за адресами: адміністративна будівля - вул.Лісова, 3, Рівненський район, Рівненська область; цех зрощення меблевого щита - вул.Лісова, 5, Рівненський район, Рівненська область; паркетний цех, вул.Лісова, 8, смт.Клевань, Рівненський район, Рівненська область), що належать особам іншим, ніж відповідач, шляхом опечатування вхідних дверей, відключення від системи електрозабезпечення призведе до порушення права зазначених осіб на володіння, користування та розпоряджання своїм майном.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 цього Кодексу.

У сукупності викладеного суд дійшов висновку, що позивачем не доведено тих обставин, на яких ґрунтуються його вимоги, а тому позов до задоволення не підлягає.

Підстави для застосування ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України у суду відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

У задоволенні позовних вимог Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області (вул.Гетьмана Полуботка, буд.37, м.Рівне, 33028, код за ЄДРПОУ 38610634) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Майстер Вуд" (Грецька школа, буд.1, Приморський район, місто Одеса, Одеська область, 65026, код за ЄДРПОУ 33977307) про застосування заходів реагування відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справу розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення складено 19 серпня 2020 року.

Суддя О.М. Дудар

Дата ухвалення рішення19.08.2020
Оприлюднено25.08.2020
Номер документу91096880
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування

Судовий реєстр по справі —460/3992/19

Рішення від 19.08.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

О.М. Дудар

Ухвала від 02.06.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дудар О.М.

Ухвала від 30.04.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дудар О.М.

Ухвала від 26.03.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дудар О.М.

Ухвала від 03.01.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дудар О.М.

Ухвала від 13.12.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дудар О.М.

Постанова від 13.08.2019

Кримінальне

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

Постанова від 13.08.2019

Кримінальне

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

Постанова від 07.08.2019

Кримінальне

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

Постанова від 07.08.2019

Кримінальне

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні