Рішення
від 11.08.2020 по справі 697/204/20
КАНІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 697/204/20

Провадження № 2/697/305/2020

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 серпня 2020 року

Канівський міськрайонний суд Черкаської області

в складі: головуючого-судді Льон О.М.

за участю секретаря с/з Дрянової Н.В.

представника відповідача Невкритого В.М.

розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Таганчанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області, Відділу освіти, молоді, спорту та культури Канівської районної державної адміністрації, про стягнення нарахованої, але не виплаченої заробітної плати,

ВСТАНОВИВ:

До Канівського міськрайонного суду звернулася ОСОБА_1 з уточненим в подальшому позовом до Таганчанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області, Відділу освіти, молоді, спорту та культури Канівської районної державної адміністрації, про стягнення нарахованої, але не виплаченої заробітної плати. Позов обґрунтовує тим, що вона працювала в Таганчанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів імені С.К. Федоренка Канівської районної ради Черкаської області на посаді вчителя музики з 01.09.1994 по 14.11.2019. Станом на 05.12.2019 Відділ освіти, молоді, спорту та культури Канівської районної державної адміністрації не забезпечив виплату їй заробітної плати за вересень, жовтень та листопад 2019 року у зв`язку з відсутністю міжбюджетного трансферу від Таганчанської сільської ради ОТГ до Канівської РДА. Згідно розрахункової відомості по Таганчанській ЗОШ І-ІІІ ступенів імені С.К. Федоренка, яка була надана за місцем роботи, за період з вересня 2019 року по листопад 2019 року відповідачами було нараховано, але не виплачено заробітної плати на суму 5845,78 грн. Вона неодноразово зверталася до відповідачів з вимогою щодо виплати заборгованості по заробітній платі, але виплат проведено не було. Просить стягнути з відповідачів на її користь заборгованість по заробітній платі в сумі 5845,78 грн.

В ході розгляду справи проведено наступні процесуальні дії:

Ухвалою суду від 07.02.2020 позов залишено без руху, надано строк для усунення недоліків.

17.02.2020 на виконання вище вказаної ухвали суду представником позивача подано до суду заяву про зменшення позовних вимог.

19.02.2020 ухвалою судді Канівського міськрайонного суду провадження у справі відкрито, розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження, призначено судове засідання на 24.03.2020.

19.03.2020 на адресу суду від відповідача Таганчанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області надійшов відзив на позовну заяву.

У судове засідання представник позивача - адвокат Блажієвський М.І., який діє на підставі ордеру серії ЧК №104391 від 24.01.2020 (а.с.10) не з`явився, надав до суду заяву про розгляд справи за його відсутності, позовні вимоги підтримав повністю.

У судовому засіданні представник відповідача - Таганчанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області - Невкритий В.М., який діє на підставі довіреності від 28.01.2020 (а.с.98) позовні вимоги не визнав, про що надано відзив на позов. Пояснив, що відповідач Таганчанська сільська рада ОТГ Черкаської області є була роботодавцем позивача. У період виникнення заборгованості з вересня по листопад 2019 роботодавцем ОСОБА_1 був Відділ освіти, молоді, спорту та культури Канівської РДА Черкаської області, який займався нарахуванням заробітної плати та надав довідку про нараховану заробітну плату. Тому вимоги позивача пред`явлені до Таганчанської сільської ради ОТГ є незаконними та необґрунтованими. Крім того, вказує, що у передавальному акті про передачу з балансу Відділу освіти, молоді, спорту та культури Канівської РДА Черкаської області до Таганчанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області матеріальних цінностей та активів бюджетних установ (комунальних закладів) не зазначено про існування дебіторської та кредиторської заборгованостей. Вважає, що Канівська РДА в особі відділу освіти мала б виплатити позивачу заборгованість по заробітній платі, а вже потім вирішувати це питання з Таганчанською сільською радою ОТГ. У задоволенні позову просить відмовити.

У судове засідання представник відповідача - Відділу освіти, молоді, спорту та культури Канівської районної державної адміністрації Черкаської області не з`явився, про день та час розгляду справи був повідомлений належним чином, про що в матеріалах справи міститься розписка (а.с.113).

Суд, вислухавши думку представника відповідача, дослідивши та перевіривши зібрані у справі докази, приходить до наступного висновку.

За правилами ст. 16 ЦК України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

Стаття 13 ЦПК України передбачає, що суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених ними вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.

Згідно з ч. 1 ст. 2 КЗпП України право громадян України на працю тобто на одержання роботи з оплатою праці не нижче встановленого державою мінімального розміру, включаючи право на вільний вибір професії, роду занять і роботи, забезпечується державою. Держава створює умови для ефективної зайнятості населення, сприяє працевлаштуванню, підготовці і підвищенню трудової кваліфікації, а при необхідності забезпечує перепідготовку осіб, вивільнюваних у результаті переходу на ринкову економіку.

Відповідно до статті 3 КЗпП України законодавство про працю регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами.

Статтею 43 Конституції України передбачено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Судом встановлено та вбачається з матеріалів справи, що позивача ОСОБА_1 призначено на посаду вчителя музики Таганчанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. С.К. Федоренка з 01.09.1994, та 14.11.2019 ОСОБА_1 звільнено з займаної посади за власним бажанням, що підтверджується записом у трудовій книжці серії НОМЕР_1 від 23.08.1985 (а.с.4).

З листа-повідомлення в.о. начальника Відділу освіти, молоді, спорту та культури Канівської районної державної адміністрації №09-02/878 від 05.12.2019 (а.с.6) адресованому позивачу вбачається, що станом на 05.12.2019 Відділ освіти, молоді, спорту та культури Канівської РДА не має можливості забезпечити виплату заробітної плати педагогічним працівникам за вересень, жовтень, листопад 2019 року у зв`язку відсутністю міжбюджетного трансферту від Таганчанської ОТГ до Канівської РДА. Заробітна плата за вказаний період не зареєстрована в органах державного казначейства і не відображена у Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у Звіті про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за вересень, жовтень 2019.

Заробітна плата за вересень, жовтень, листопад 2019 року нарахована відповідно наданих табелів обліку використання робочого часу, тарифікаційного списку працівників Таганчанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. С.К. Федоренка. Заборгованість по невиплаченій заробітній платі відображена у довідці про доходи.

З довідки в.о. начальника Відділу освіти, молоді, спорту та культури Канівської районної державної адміністрації №96 від 05.12.2019 про доходи (а.с.7) вбачається, що ОСОБА_1 дійсно працювала у Таганчанській ЗОШ І-ІІІ ступенів імені С.К.Федоренка Канівської районної ради Відділу освіти, молоді, спорту та культури Канівської районної державної адміністрації за основним місцем роботи та займала посаду вчителя музики. За вересень, жовтень та листопад місяці 2019 року ОСОБА_1 нараховано 6700,74 грн. заробітної плати, з яких підлягає до сплати 5845,78 грн.

За вимогами ч. 1 ст. 21 Закону України Про оплату праці , працівник має право на оплату своєї праці відповідно до актів законодавства і колективного договору на підставі укладеного трудового договору.

Відповідно до статті 115 КЗпП України та статті 24 Закону України Про оплату праці , заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні у строки, встановлені колективним договором або нормативним актом роботодавця, погодженим з виборним органом первинної профспілкової організації чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (а в разі відсутності таких органів - представниками, обраними і уповноваженими трудовим колективом), але не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата. У разі коли день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітна плата виплачується напередодні.

Сторонами у справі не оспорюється заявлений розмір заборгованості по заробітній платі, що підлягає до стягнення у розмірі 5845,78 грн. без утримання з цієї суми податків й інших обов`язкових платежів, але відповідачі не приходять до згоди за рахунок якого бюджету та коштів необхідно сплатити позивачу ОСОБА_1 дану заборгованість.

Так, у судовому засіданні встановлено та не заперечувалося представником відповідача -Таганчанської сільської ради ОТГ Черкаської області, що 23.12.2018 на території Канівського району було утворено Таганчанську об`єднану територіальну громаду Черкаської області (далі - Таганчанська ОТГ).

Згідно з частиною 3 статті 8 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громада об`єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків територіальних громад, що об`єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об`єднаною територіальною громадою.

Відповідно до ч. 10 ст.8 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад бюджет об`єднаної територіальної громади розробляється з урахуванням особливостей підготовки місцевих бюджетів, визначених бюджетним законодавством.

Частиною четвертою статті 67 Бюджетного кодексу України (далі - БК України) передбачено, що бюджети об`єднаних територіальних громад, місцеві ради яких набули повноважень за результатами перших виборів до 15 жовтня року, що передує плановому, формуються відповідно до цього Кодексу на плановий бюджетний період з урахуванням таких особливостей, зокрема:

1) доходи цих бюджетів визначаються відповідно до статей 64 та 69-1 цього Кодексу;

2) видатки та кредитування цих бюджетів визначаються відповідно до статей 89 і 91 цього Кодексу;

3) відносини між цими бюджетами та державним бюджетом визначаються відповідно до статей 97, 99, 100, 103-2, 103-4 і 108 цього Кодексу.

Відповідно до п.9 ч.1 ст. 69 БК України до надходжень спеціального фонду місцевих бюджетів належать, зокрема, субвенції, що надаються з інших бюджетів за рахунок конкретно визначених надходжень спеціального фонду таких бюджетів.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 89 БК України до видатків, що здійснюються з бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, районних бюджетів, бюджетів об`єднаних територіальних громад належать видатки на освіту, що включають, окрім іншого, дошкільну освіту, загальну середню освіту (загальноосвітні навчальні заклади усіх ступенів, навчально-виховні комплекси).

Пунктом 6 частини першої, частиною другою статті 97 БКУ визначена освітня субвенція, як трансферт місцевим бюджетам, що може передбачатися у Державному бюджеті України. Порядок та умови надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам визначаються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до статті 103-2 БК України освітня субвенція спрямовується на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників у таких типах закладів освіти: 1) початкові школи, гімназії, ліцеї (крім дошкільних підрозділів (відділень, груп); 2) спеціальні школи, санаторні школи; 3) спеціалізовані мистецькі школи (школи-інтернати), школи-інтернати (ліцеї-інтернати) спортивного профілю, військові (військово-морські) ліцеї, ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою, наукові ліцеї, наукові ліцеї-інтернати, гімназії та ліцеї, у складі яких є інтернати з частковим або повним утриманням учнів; 4) дитячі будинки, навчально-реабілітаційні центри, інклюзивно-ресурсні центри; 5) заклади професійної (професійно-технічної) освіти державної та комунальної власності в частині забезпечення видатків на здобуття повної загальної середньої освіти; 6) заклади фахової передвищої освіти і коледжі державної та комунальної власності в частині забезпечення видатків на здобуття повної загальної середньої освіти.

Пунктом 3 Порядку та умов надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 6, передбачено, що субвенція спрямовується на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників закладів освіти. Залишки коштів за субвенцією на кінець бюджетного періоду зберігаються на рахунках відповідних місцевих бюджетів і використовуються у наступному бюджетному періоді з урахуванням цільового призначення субвенції та на оновлення матеріально-технічної бази закладів та установ освіти.

Таким чином, можна зробити висновок, що з часу утворення Таганчанської ОТГ та прийняття бюджету, до об`єднаної територіальної громади надходив фінансовий ресурс, що спрямовується на здійснення видатків у сфері освіти та фінансування закладів освіти повинно було здійснюватися з районного бюджету за рахунок коштів Таганчанської об`єднаної територіальної громади.

Відповідно до ч. 13 ст. 8 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад щодо передачі бюджетних установ зазначено, що до завершення процесу передачі фінансування бюджетних установ, що здійснювалося за рахунок районних бюджетів, продовжує здійснюватися за рахунок відповідних районних бюджетів. При цьому, за рахунок відповідних районних бюджетів слід розуміти як міжбюджетний трансферт Таганчанської ОТГ до Канівського районного бюджету, що регулюється нормами статей 93, 101 БК України.

Відповідно до частин першої, третьої статті 93 та частини другої статті 101 БК України місцева рада може передати кошти на здійснення окремих видатків місцевих бюджетів іншій місцевій раді у вигляді міжбюджетного трансферту до відповідного місцевого бюджету. Передача коштів між місцевими бюджетами здійснюється на підставі рішень відповідних місцевих рад, прийнятих кожною із сторін, і укладання договору. Верховна Рада Автономної Республіки Крим та місцеві ради можуть передбачати у відповідних бюджетах міжбюджетні трансферти, зокрема, субвенції на утримання об`єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування, дотації та інші субвенції. Умови надання зазначених субвенцій визначаються відповідним договором сторін, якщо інше не встановлено БК України.

Згідно з пунктом 8 Порядку та умов надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 6, відповідні місцеві ради мають право:

- передавати кошти субвенції та залишки субвенції минулих років у вигляді міжбюджетного трансферту іншим місцевим бюджетам;

- перерозподіляти у межах відповідного місцевого бюджету кошти субвенції між відповідними типами закладів та установ освіти, що визначені у статті 103 Бюджетного кодексу України, для забезпечення в повному обсязі обов`язкових виплат на оплату праці з нарахуваннями педагогічним працівникам;

- розподіляти залишки субвенції на кінець бюджетного періоду відповідними рішеннями, а також додатково понад обсяги субвенції планувати та здійснювати з місцевих бюджетів оплату поточних та капітальних видатків закладів та установ освіти, що визначені у статті 103 Бюджетного кодексу України, включаючи погашення бюджетних зобов`язань минулих років, узятих на облік в органах Казначейства.

З матеріалів справи вбачається, що з метою утримання та забезпечення належних умов функціонування закладів освіти, що обслуговують громаду Таганчанської ОТГ, у тому числі Таганчанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. С.К. Федоренка, між Таганчанською сільською радою ОТГ в особі голови Лактіонова О.М., (як Надавачем) та Канівською районною радою в особі голови Зоця М.М., (як Отримувачем) 15.01.2019 було укладено наступні договори.

Так, за Договором № 1 від 15.01.2019 (а.с.8) передбачено надання іншої субвенції відповідно до статей 93, 101 БК України для забезпечення належних умов функціонування, зокрема, закладів освіти, що входять до об`єднаної територіальної громади Таганчанської сільської ради. Відповідно до п.2.2 цього Договору виконавчий комітет Таганчанської сільської ради ОТГ Черкаської області зобов`язується перераховувати районному бюджету іншу субвенцію на проведення видатків, зазначених у п. 1.1 Договору, в обсягах, затверджених у сільському бюджеті, та вносити уразі необхідності, зміни до визначеної договором суми видатків.

З Договору №2 від 15.01.2019 (а.с.9) вбачається надання та використання у 2019 році, зокрема, освітньої субвенції з державного бюджету, передбаченої в сільському бюджеті на утримання Таганчанської загальноосвітньої школи. Відповідно до п.3.1 цього Договору сума субвенції передбаченої в сільському бюджеті на 2019 рік становить 5500800 грн., в тому числі: освітня субвенція 4205700 грн.

П.4.1.1. Договору №2 від 15.01.2019 передбачено обов`язок Надавача протягом 2019 року профінансувати субвенцію з сільського бюджету Канівському районному бюджету в обсягах передбачених в сільському бюджеті на 2019 рік.

В судовому засіданні встановлено, що до закінчення бюджетного періоду 2019 року додаткові угоди щодо внесення змін до цих договорів, а також нові договори щодо надання субвенцій на утримання закладів освіти Таганчанської ОТГ не укладалися.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що затримка у виплаті заробітної плати за вересень-листопад місяці 2019 року позивачу ОСОБА_1 , яка працювала вчителем музики Таганчанській загальноосвітній школі І-ІП ступенів імені С.К. Федоренка Канівської районної ради Черкаської області виникла з причини відсутності міжбюджетного трансферту з бюджету Таганчанської ОТГ до районного бюджету. За відсутності відповідного міжбюджетного трансферту відділ освіти не мав можливості забезпечити виплату заробітної плати педагогічним працівникам, при цьому нарахування заробітної плати здійснювалося вчасно. Можливості використати інші кошти районного бюджету на погашення заборгованості із заробітної плати, відповідач Відділ освіти, молоді, спорту та культури Канівської районної державної адміністрації не мав, оскільки відповідно до п. 8 ч.1 ст. 7 БК України бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями.

Відповідно до вимог ст. 77 ЦПК України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, що підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Суд не бере до розгляду докази, що не стосуються предмета доказування.

Відповідно до ст. 81 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Докази подаються сторонами та іншими особами, які беруть участь у справі. Доказуванню підлягають обставини, які мають значення для ухвалення рішення у справі і щодо яких у сторін та інших осіб, які беруть участь у справі, виникає спір. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

Посилання представника відповідача Таганчанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області адвоката Невкритого В.М. на Акт інспекційного відвідування від 03.01.2020 (а.с.56-62), як підтвердження відсутності порушення трудового законодавства зі сторони ОТГ, суд оцінює критично, оскільки з самого Акту вбачається, що документи щодо нарахування та виплати заробітної плати за період з вересня-листопада 2019 року у виконавчому комітеті Таганчанської сільської ради відсутні.

Зважаючи на викладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог в частині стягнення з Таганчанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області на користь ОСОБА_1 заборгованість по заробітній платі за період з вересня 2019 року по листопад 2019 року в розмірі у розмірі 5845,78 грн. без утримання з цієї суми податків й інших обов`язкових платежів.

З огляду на викладене, підстав для задоволення позовних вимог пред`явлених до Відділу освіти, молоді, спорту та культури Канівської районної державної адміністрації, Комунального закладу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені С.К. Федоренка Таганчанської сільської ради Черкаської області суд не вбачає.

Згідно ст.430 ЦПК України суд допускає негайне виконання рішень у справах про присудження працівникові виплати заробітної плати, але не більше ніж за один місяць. В зв`язку з цим, рішення суду в цій частині підлягає негайному виконанню.

Відповідно до ч.1 ст. 141 ЦПК України судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Судом встановлено, що позивачем при зверненні до суду з позовом судовий збір сплачено не було, оскільки ОСОБА_1 є звільненою від цих витрат, а тому з відповідача Таганчанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області на користь держави підлягає стягненню судовий збір у розмірі 840,80 грн.

Враховуючи викладене, та керуючись ст.ст.4, 12, 77, 81, 141, 258, 259, 263-265, 268, 354, 430 ЦПК України, ст. 115 КЗпП України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 до Таганчанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області, Відділу освіти, молоді, спорту та культури Канівської районної державної адміністрації, про стягнення нарахованої, але не виплаченої заробітної плати - задовольнити.

Стягнути з Таганчанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області (код ЄДРПОУ 04411349, с. Таганча, вул. Центральна, 104, Канівського р-ну Черкаської області, 19052) на користь ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 , заборгованість по заробітній платі у розмірі 5845,78 (п`ять тисяч вісімсот сорок п`ять гривень 78 коп.) грн. без утримання з цієї суми податків й інших обов`язкових платежів.

Стягнути з Таганчанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області (код ЄДРПОУ 04411349, с. Таганча, вул. Центральна, 104, Канівського р-ну Черкаської області, 19052) на користь держави судовий збір у розмірі 840,80 (вісімсот сорок гривень 80 коп.) грн.

Рішення суду в частині стягнення заробітної плати підлягає до негайного виконання, але не більше ніж за один місяць.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення суду буде складено протягом трьох днів після проголошення його вступної та резолютивної частин.

Повний текст рішення суду складено 17 серпня 2020 року (15,16 серпня 2020 року - вихідні дні).

Головуючий О . М . Льон

СудКанівський міськрайонний суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення11.08.2020
Оприлюднено23.08.2020
Номер документу91109177
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —697/204/20

Ухвала від 21.09.2021

Цивільне

Канівський міськрайонний суд Черкаської області

Льон О. М.

Ухвала від 19.03.2021

Цивільне

Канівський міськрайонний суд Черкаської області

Льон О. М.

Ухвала від 10.03.2021

Цивільне

Канівський міськрайонний суд Черкаської області

Льон О. М.

Ухвала від 18.01.2021

Цивільне

Канівський міськрайонний суд Черкаської області

Льон О. М.

Постанова від 05.11.2020

Цивільне

Черкаський апеляційний суд

Новіков О. М.

Ухвала від 09.10.2020

Цивільне

Черкаський апеляційний суд

Новіков О. М.

Ухвала від 08.10.2020

Цивільне

Черкаський апеляційний суд

Новіков О. М.

Ухвала від 21.09.2020

Цивільне

Черкаський апеляційний суд

Новіков О. М.

Рішення від 11.08.2020

Цивільне

Канівський міськрайонний суд Черкаської області

Льон О. М.

Рішення від 11.08.2020

Цивільне

Канівський міськрайонний суд Черкаської області

Льон О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні