ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 серпня 2020 р.м. ХерсонСправа № 540/875/20 Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Морської Г.М., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області, Виконавчого комітету Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
встановив:
ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся до суду із адміністративним позовом до Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області (далі - відповідач 1), у якому просить:
- визнати протиправною бездіяльність відповідача, що полягає у нерозгляді виконавчим комітетом Лазурненської селищної ради по суті заяви ОСОБА_1 про присвоєння поштової адреси земельним ділянкам: кадастровий номер №6524755500:01:001:0253 площею 0,06 га; кадастровий номер №6524755500:01:001:0250 площею 0,06 га; кадастровий номер №6524755500:01:001:0249 площею 0,075 га, розташованими за адресою Херсонська область, Скадовський район, смт.Лазурне;
- зобов`язати виконавчий комітет Лазурненської селищної ради розглянути по суті заяву та пакет документів ОСОБА_1 , поданих з метою присвоєння поштової дреси земельним ділянкам кадастровий номер №6524755500:01:001:0253 площею 0,06 га; кадастровий номер №6524755500:01:001:0250 площею 0,06 га; кадастровий номер №6524755500:01:001:0249 площею 0,075 га, розташованим за адресою Херсонська область, Скадовський район, смт.Лазурне та прийняти за результатами розгляду відповідне рішення.
Ухвалою від 08.04.2020 р. відкрито провадження у справі, визначено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників (у письмовому провадженні), у відповідача витребувані документи.
Ухвалою від 09.06.2020р. строк виконання ухвали від 08.04.2020р. продовжено до закінчення карантину.
Ухвалою від 18.08.2020р. суд залучив до участі у справі співвідповідача Виконавчий комітет Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області (далі - відповідач 2)
Відповідно до статті 29 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020 постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19" установлено з 12.03.2020 до 03.04.2020 на усій території України карантин, заборонивши відвідування закладів освіти її здобувачами; проведення всіх масових заходів, у яких бере участь понад 200 осіб, крім заходів, необхідних для забезпечення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Постановами Кабінету Міністрів України строк дії карантину та заборонених заходів неодноразово продовжувався, в тому числі діє станом на сьогодні до 31.08.2020.
Підпунктом 2 пункту 9 розділу І Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" від 30.03.2020 № 540-IX (далі - Закон № 540-ІХ), розділ VI "Прикінцеві положення" КАС України доповнено пунктом 3, відповідно до якого під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені, зокрема, 169 КАС України, а також інші процесуальні строки щодо, зокрема, залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви продовжуються на строк дії такого карантину.
У свою чергу, пунктом 3 розділу І Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перебігу процесуальних строків під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" від 18.06.2020 № 731-IX (далі - Закон № 731-IX) , пункт 3 розділу VI "Прикінцеві положення" КАС України викладено в такій редакції: "Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), суд за заявою учасників справи та осіб, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки (у разі наявності у них права на вчинення відповідних процесуальних дій, передбачених цим Кодексом), поновлює процесуальні строки, встановлені нормами цього Кодексу, якщо визнає причини їх пропуску поважними і такими, що зумовлені обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином. Суд може поновити відповідний строк як до, так і після його закінчення. Суд за заявою особи продовжує процесуальний строк, встановлений судом, якщо неможливість вчинення відповідної процесуальної дії у визначений строк зумовлена обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином".
Крім того, пунктом 2 розділу ІІ Закону № 731-IX встановлено, що процесуальні строки, які були продовжені відповідно до пункту 3 розділу VI "Прикінцеві положення" КАС України в редакції Закону № 540-IX, закінчуються через 20 днів після набрання чинності цим Законом. Протягом цього 20-денного строку учасники справи та особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки (у разі наявності у них права на вчинення відповідних процесуальних дій, передбачених цими кодексами), мають право на продовження процесуальних строків з підстав, встановлених цим Законом. Закон № 731-IX набрав чинності 17.07.2020.
Тобто, процесуальні строки, які були продовжені відповідно до п. 3 розділу VI "Прикінцеві положення" КАС України в редакції Закону № 540-IX, закінчуються через 20 днів після набрання чинності цим Законом - 06.08.2020.
Станом на 21.08.2020р. від відповідачів не надходило заяви про продовження такого строку, відтак суд розглядає справу на підставі наявних документів.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за результатами перемоги в електронних торгах позивач набув у власність земельні ділянки: кадастровий № 6524755500:01:001:0253 площею 0.06 га, кадастровий № 6524755500:01:001:0250 площею 0.06 га, кадастровий № 6524755500:01:001:0249 площею 0.075 га, розташовані за адресою: Херсонська область. Скадовський район, смт. Лазурне. На підтвердження факту набуття права власності 08 травня 2019 року державним нотаріусом Скадовської районної державної нотаріальної контори Сисак Д.П. видані Свідоцтва та зареєстровані в реєстрі. 21 серпня 2019 року позивач звернувся до відповідача із заявою від 19.08.2019 про присвоєння поштової адреси вказаним земельним ділянкам. Із листа № 3-08-25-284 від 18.09.2019 року Лазурненська селищна рада Скадовського району Херсонської області позивач дізнався, що питання про присвоєння належним йому земельним ділянкам поштових адрес виконкомом Лазурненської селищної ради не розглядалося по суті у зв`язку з ухвалою Херсонського міського суду від 10.06.2019 року у справі № 766'1 1354/19п/п - Кс/766/8957/19, якою на ці земельні ділянки накладений арешт.
Вважаючи дії відповідача протиправними, позивач звернувся до суду.
Відповідачі не скористалися своїм правом подання відзиву на позовну заяву, надіслали листи, відповідно до яких Виконавчий комітет Лазурненської селищної ради на засіданні 16.07.2020р. розглянув Ухвалу Херсонського окружного адміністративного суду від 09.06.2020р. у справі № 540/875/20 за позовом ОСОБА_1 до Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язанням вчинити певні дії - розглянути питання ОСОБА_1 по суті його заяв щодо присвоєння поштової адреси земельним ділянкам з кадастровими номерами 6524755500:01:001:0253, 6524755500:01:001:0250, 6524755500:01:001:0249, що знаходяться на території Лазурненської селищної ради в районі турбази Чорномор , а також заяви ОСОБА_1 , що зареєстровані за № 3 167/02-15 від 13.07.2020р., з проханням надати поштові адреси земельним ділянкам: площею 0,0600га з кадастровим номером 6524755500:01:001:0253, площею 0,0600га з кадастровим номером 6524755500:01:001:0250 та площею 0,0750га з кадастровим номером 6524755500:01:001:0249, пакет документів, що в додатку, заслухав проект рішення по суті заяв, але рішення прийнято не було в зв`язку з недостатньою кількістю голосів членів виконкому, а саме - з 9 присутніх членів виконкому, 9 - утримались від прийняття рішення.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності. За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.
При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідно до ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. Клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін відповідач має подати в строк для подання відзиву, а позивач - разом з позовом або не пізніше п`яти днів з дня отримання відзиву (ч.7 ст.262 КАС України).
Згідно з ч.2 ст.262 КАС України, якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів.
Статтею 258 КАС України передбачено, що суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що справа підлягає розгляду у порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
Розглянувши надані сторонами документи, з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, проаналізувавши норми законодавства, які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, суд зазначає наступне.
Відповідно до витягу із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 08.05.2019р. №165900772 позивач ОСОБА_1 є власником земельної ділянки площею 0,06 га для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення кадастровий номер 6524755500:01:001:0250.
Відповідно до витягу із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 08.05.2019р. №165894666 позивач ОСОБА_1 є власником земельної ділянки площею 0,075 га для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення кадастровий номер 6524755500:01:001:0249.
Відповідно до витягу із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 08.05.2019р. №165906241 позивач ОСОБА_1 є власником земельної ділянки площею 0,06 га для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення кадастровий номер 6524755500:01:001:0253.
19.08.2019р. позивач звернувся до Лазурненської селищної ради із заявою про присвоєння поштової адреси земельним ділянкам.
18.09.2019р. листом № 3-08-25-284 відповідач повідомив: Виконавчий комітет селищної ради на засіданні 18.09.2019р. інформований про Вашу заяву, але розглядати питання по суті не має можливості в зв`язку з Ухвалою Херсонського міського суду від 10.06.2019р у. справі № 766/1 1354/19 п/п 1 -Кс/766/8957/19 щодо накладання арешту на земельні ділянки, в т.ч. на земельні ділянки з кадастровими номерами: 6524755500:01:001:0249 площею 0.075га., 6524755500:01:001:0253 площею 0.06га., 6524755500:01:001:0250 площею 0.06га. що знаходяться в смт. Лазурне Скадовського району Херсонської області .
Надаючи оцінку позиціям сторін у даній справі, суд зазначає наступне.
Постановою КМУ від 27 березня 2019 р. № 367 Деякі питання дерегуляції господарської діяльності затверджений Тимчасовий порядок реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об`єктам будівництва та об`єктам нерухомого майна (далі - Тимчасовий Порядок).
Цей Порядок визначає процедуру присвоєння та зміни адреси об`єкта будівництва та об`єкта нерухомого майна. У цьому Порядку термін "адреса об`єкта будівництва, адреса об`єкта нерухомого майна" означає унікальну структуровану сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об`єкта та визначення місця його розташування на місцевості. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Цивільному кодексі України, Законах України "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про архітектурну діяльність", "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Відповідно до ч.1 ст. 181 Цивільного кодексу України до нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об`єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення.
Відповідно до розділу Загальні питання Тимчасового Порядку адреса об`єкта будівництва, об`єкта нерухомого майна не присвоюється тимчасовим спорудам, а також іншим об`єктам будівництва та об`єктам нерухомого майна, перелік яких визначається Мінрегіоном. За присвоєння адреси об`єкту будівництва, об`єкту нерухомого майна плата не стягується. Рішення про присвоєння або зміну адреси об`єкта будівництва, об`єкта нерухомого майна відповідно до цього Порядку приймає уповноважений орган містобудування та архітектури (далі - уповноважений орган з присвоєння адреси).
Уповноваженим органом з присвоєння адреси може бути: виконавчий орган сільської, селищної, міської ради - якщо об`єкт розташований у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради; районні в м. Києві державні адміністрації - якщо об`єкт розташований у межах території, на яку поширюються повноваження районної у м. Києві державної адміністрації; місцева державна адміністрація - якщо об`єкт розташований у межах території, на яку не поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради або районних у м. Києві державних адміністрацій.
Уповноваженому органу з присвоєння адреси забороняється вимагати від замовника будівництва не передбачені цим Порядком документи для прийняття рішення про присвоєння та зміну адреси об`єкта будівництва, об`єкта нерухомого майна. Документи та інформацію, не передбачені цим Порядком, які необхідні для прийняття рішення про присвоєння або зміну адреси об`єкта будівництва, об`єкта нерухомого майна, уповноважений орган з присвоєння адреси отримує відповідно до частини восьмої статті 9 Закону України "Про адміністративні послуги".
Із наведеного слідує, що уповноваженим органом з присвоєння адреси може бути: виконавчий орган сільської, селищної, міської ради - якщо об`єкт розташований у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради.
Відповідно до витягів із державного реєстру речових прав земельні ділянки, про присвоєння адрес яким просить позивач знаходяться в смт. Лазурне Скадовського району Херсонської області, тобто у межах території, на яку поширюються повноваження Лазурненської селищної ради.
Відтак питання присвоєння адреси цим об`єктам нерухомого майна має розглядати виконком Лазурненської селищної ради.
Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування встановлено Законом України Про місцеве самоврядування в Україні від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР (далі - Закон № 280/97-ВР).
Відповідно до пунктів 1,3 ст. 10 ЗУ Про місцеве самоврядування сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені га в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. Представницькі органи місцевого самоврядування, сільські, селищні, міські голови, виконавчі органи місцевого самоврядування діють за принципом розподілу повноважень у порядку і межах, визначених ним та іншими законами.
Відповідно до частин 1, 2 ст. 11 ЗУ Про місцеве самоврядування виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.
Частина 6 ст. 59 ЗУ Про місцеве самоврядування визначає, що виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах своїх повноважень приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються сільським, селищним, міським головою, головою районної) місті ради.
Суд ухвалою про відкриття провадження зобов`язав відповідача надати суду Регламент Лазурненської селищної ради.
Відповідач вимоги суду не виконав.
Судом встановлено, що Регламент роботи виконавчого комітету Лазурненської селищної ради, затверджений Рішенням виконкому селищної ради від 11 лютого 2011 року (надалі - Регламент) розміщений на офіційному сайті Лазурненської селищної ради (http://lazurnerada.gov.ua/321-2/).
Відповідно до п. 2 розділу 1 Регламенту виконавчу владу у селищі здійснює виконавчий комітет , який с місцевим органом виконавчої влади.
Виконавчий комітет селищної ради у своїй діяльності керується Конституцією України, Про місцеве самоврядування в Україні , іншими Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами. цим регламентом (п.4 Регламенту).
Розгляд у виконавчому комітеті усіх питань, що належать до його компетенції . зокрема делегованих повноважень провадиться на засіданні виконавчого комітету (п.6 Регламенту) .
Відповідно до пунктів 48, 49. 50. 53 Регламенту засідання виконкому селищної ради є основною організаційно правовою формою діяльності, яка забезпечує колегіальне обговорення і прийняття рішень з питань, віднесених до компетенції виконавчого комітету (п.48). Засідання виконкому скликається селищним головою, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції - заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, на якого покладено виконання обов`язків селищного голови (гі.49). Засідання виконкому проводиться згідно з квартальним та помісячним планом роботи в третю середу кожною місяця о 14-00 години(п.50). Засідання правомочне, якщо в ньому бере участь більше половини від загальною складу виконкому селищної ради (п.53).
Робота виконавчого комітету Лазурненської селищної ради проводиться за перспективними (річними), поточними (квартальними), а у разі потреби оперативними (місячними) планами, які затверджується селищним головою. Контроль за виконанням планів роботи покладено на секретаря виконкому Лазурненської селищної ради. Планування роботи виконавчого комітету здійснюється з метою створення умов для підготовки вирішення питань. Формування планів здійснюється секретарем виконкому на 1 число кожного місяця за пропозиціями спеціалістів виконавчою комітету (п. 10- 12 Регламенту).
Відповідно до п. 66 - 68 Регламенту) проекти рішень, до яких в ході обговорення на засіданні були внесені зміни, доповнення, доопрацьовуються особами, які готували питання , на протязі 2-х днів і повертаються секретарю виконкому. Рішення, прийняті на засіданні виконкому, візується особою, що готувала рішення, підписується селищним головою та заноситься до протоколу. Прийняте на засіданні виконкому і підписане селищним головою рішення в десятиденний строк розмножується і відсилається відповідним або зацікавленим підприємствам та установам.
Листом від 21.07.2020р. № 02-20/419 відповідач 1 повідомив суд Виконавчий комітет Лазурненської селищної ради на засіданні 16.07.2020р. розглянув Ухвалу Херсонського окружного адміністративного суду від 09.06.2020р. у справі № 540/875/20 за позовом ОСОБА_1 до Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язанням вчинити певні дії - розглянути питання ОСОБА_1 по суті його заяв щодо присвоєння поштової адреси земельним ділянкам з кадастровими номерами 6524755500:01:001:0253, 6524755500:01:001:0250, 6524755500:01:001:0249, що знаходяться на території Лазурненської селищної ради в районі турбази Чорномор , а також заяви ОСОБА_1 , що зареєстровані за № 3 167/02-15 від 13.07.2020р., з проханням надати поштові адреси земельним ділянкам: площею 0,0600га з кадастровим номером 6524755500:01:001:0253, площею 0,0600га з кадастровим номером 6524755500:01:001:0250 та площею 0,0750га з кадастровим номером 6524755500:01:001:0249, пакет документів, що в додатку, заслухав проект рішення по суті заяв, але рішення прийнято не було в зв`язку з недостатньою кількістю голосів членів виконкому, а саме - з 9 присутніх членів виконкому, 9 - утримались від прийняття рішення .
Аналогічного змісту надійшов лист від відповідача 2.
Суд відмічає, що результатом розгляду заяви позивача виконавчим комітетом має бути рішення або про задоволення заяви або про відмову у її задоволенні із посиланням на підстави такої відмови.
Суд погоджується із позивачем, що відсутність такого рішення є протиправною бездіяльністю відповідача.
Повноваження суду при вирішенні адміністративної справи визначені статтею 245 КАС України, відповідно до пункту 4 частини 2 якої у разі задоволення адміністративного позову суд може визнання бездіяльність суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії. У випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
За таких обставин суд вважає, що належним способом захисту порушених прав позивача є зобов`язання відповідача розглянути по суті заяву ОСОБА_1 про присвоєння поштової адреси земельним ділянкам: кадастровий номер №6524755500:01:001:0253 площею 0,06 га; кадастровий номер №6524755500:01:001:0250 площею 0,06 га; кадастровий номер №6524755500:01:001:0249 площею 0,075 га, розташованими за адресою Херсонська область, Скадовський район, смт.Лазурне з прийняттям відповідного рішення.
Статтею 77 КАС України, встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (ч. 1 ст. 90 КАС України).
На виконання вимог статті 77 КАС України відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду достатніх доказів, які б спростовували твердження позивача, а відтак, не довів правомірності своєї бездіяльності.
За таких обставин суд дійшов висновку про задоволення позову у повному обсязі.
Розподіл судових витрат суд здійснює за правилами статті 139 КАС України..
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
вирішив:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправною бездіяльність виконавчого комітету Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області, що полягає у не розгляді по суті заяви ОСОБА_1 про присвоєння поштової адреси земельним ділянкам: кадастровий номер №6524755500:01:001:0253 площею 0,06 га; кадастровий номер №6524755500:01:001:0250 площею 0,06 га; кадастровий номер №6524755500:01:001:0249 площею 0,075 га, розташованими за адресою Херсонська область, Скадовський район, смт.Лазурне;
Зобов`язати Виконавчий комітет Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області (75722, Херсонська область, Скадовський район, смт.Лазурне, вул.Жовтнева,57, код ЄДРПОУ 38073211) розглянути по суті заяву ОСОБА_1 про присвоєння поштової адреси земельним ділянкам кадастровий номер №6524755500:01:001:0253 площею 0,06 га; кадастровий номер №6524755500:01:001:0250 площею 0,06 га; кадастровий номер №6524755500:01:001:0249 площею 0,075 га, розташованим за адресою: АДРЕСА_1 та прийняти за результатами розгляду відповідне рішення.
Стягнути з Виконавчого комітету Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області (75722, Херсонська область, Скадовський район, смт.Лазурне, вул.Жовтнева,57, код ЄДРПОУ 38073211) на користь ОСОБА_1 (РНОККПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ) судовий збір у сумі 840 (вісімсот сорок) грн. 80 коп.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Г.М. Морська
кат. 109020000
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.08.2020 |
Оприлюднено | 27.08.2020 |
Номер документу | 91122844 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Морська Г.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні